کد خبر 28510
تاریخ انتشار: ۱۸ بهمن ۱۳۸۹ - ۱۹:۲۳

گويا همراهي نوه امام با محموداحمدي نژاد در حرم امام براي حاميان جريان فتنه خوش نيامده است. به گونه‌اي که زهرا اشراقي همسر محمد‌رضا خاتمي و ديگر فرزند مرحوم اشراقي در صفحه «فيس‌بوک» خود اين‌گونه نوشت: «علي جان، تشريف بياريد، پاسخگو باشيد. تا آنجا که مي دون

 به گزارش مشرق به نقل از جهان، اشاره زهرا اشراقي به جرياني در خاندان حضرت امام باشد که پس از سالروز حماسه نهم دي فشار زيادي را بر سيد علي خميني وارد کردند تا نهايتا پس از دو هفته سيد علي خميني در مصاحبه‌اي که با سايت جماران داشت گفت سعادت حضور در برنامه نه دي مهديه را نداشته است.

زهرا اشراقي در نظر ديگري در ذيل اين يادداشت نوشته است:اين صفحه مرتب از طرف خاندان خميني و خاتمي بررسي و بارها مورد نقد مستقيم سيد حسن و خاتمي قرار گرقته است… اينجا يه نظر سنجيست و قطعا اعمال نظر مي‌شود.

اين موضع گيري اشراقي درباره حضور برادرش در کنار احمدي نژاد، در حالي است که علي اشراقي در گفتگويي تاکيد مي کند که رابطه خوبي با احمدي نژاد دارد.

که با دقت در گفته هاي علي اشراقي مي توان به دلايل خشم برخي اعضاي دفتر امام پي برد.

علي اشراقي گويا به درخواست حجت الاسلام سيد حسن خميني هم زمان با حضور اعضاي کابينه از آنها استقبال کرده و گويا احمدي نژاد هم از اين موضوع مطلع بوده است.

در اين حال علي اشراقي، نوه بنيانگذار جمهوري اسلامي در گفتگو با يک سايت خبري آينده در رابطه با پيشينه آشنايي خود با دکتر احمدي نژاد و حضورش در استقبال از هيات دولت در مرقد امام خميني در دهه فجر امسال توضيح داد.

مهندس اشراقي گفت:سابقه آشنايي من با آقاي احمدي نژاد به دوره شهرداري ايشان برمي گردد، و بنده در آن زمان دبير کميسيون ماده ? شهرداري تهران بودم. البته پيش از شهردار شدن
آقاي احمدي نژاد و از دوره آقاي کرباسچي من اين مسووليت را داشتم و در زمان شهردارهاي بعد از ايشان نيز ادامه پيدا کرد تا دوره آقاي قاليباف که در چند ماه نخست شهرداري ايشان نيز بنده دبير کميسيون ماده ? بودم و از آن زمان تا کنون مشاور شهرسازي شهرداري تهران هستم.

وي درباره چگونگي آشنايي احمدي نژاد با وي گفت:شهردار تهران رييس کميسيون ماده ? است و طبيعي است که بين دبير و رييس کميسيون همکاري مستقيمي وجود داشته باشد و از آن زمان ايشان به بنده لطف داشتند.

اشراقي در پاسخ به پرسش ديگري مبني بر اينکه آيا پس از کنار رفتن شما از دبيري کميسيون ماده ? آقاي احمدي نژاد پيشنهاد حضور در دولت را به شما نداد، گفت:در زمان انتخابات مجلس هشتم آقاي احمدي نژاد مرا به رياست جمهوري دعوت کرد و پيشنهاد داد در هر يک از وزارتخانه هاي تخصصي که تمايل دارم، به من مسووليت بدهد و در وزارتخانه هايي که خارج از تخصص من است، ابتدا آموزش ببينم و بعد مسووليت بدهد و يا براي ادامه تحصيل به خارج از کشور بروم که به ايشان گفتم فعلا که براي مجلس ثبت نام کرده ام و بعد هم هر بار ايشان را مي بينم، لطف خود را تکرار مي کنند.

وي در خاتمه گفت: صلاحيت بنده براي شرکت در انتخابات مجلس هشتم ابتدا رد شد، اما با وجود عدم اعتراض من در بررسي بعدي تاييد شد، اما به دلايلي از کانديداتوري انصراف دادم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس