وزیر علوم، تحقیقات و فناوری گفت: رسانه‌ها و خبرنگاران باعث می‌شوند نشست‌ها به سمت محافظه‌کاری پیش برود و دوستان نتوانند حرف‌های خود را بزنند و بیشتر به سمت بحث‌های نمایشی پیش می‌روند.

به گزارش مشرق، رضا فرجی‌دانا وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در جمع خبرنگاران در رابطه با ارتباط خود با رسانه‌ها گفت: هر زمانی که احساس کنم عملکرد من نیاز به خبررسانی دارد حتما با رسانه‌ها همکاری خواهم کرد.

فرجی دانا اضافه کرد: فعالیت‌ها و عملکردی باید در اختیار رسانه‌ها و مردم قرار گیرد که ارزش خبری دارد و نمایشی نباشد.

وی در رابطه با عدم حضور خبرنگاران در نشست‌های وزارت علوم افزود: رسانه‌ها و خبرنگاران باعث می‌شوند نشست‌ها به سمت محافظه‌کاری پیش برود و دوستان نتوانند حرف‌های خود را بزنند و بیشتر به سمت بحث‌های نمایشی پیش می‌روند به خاطر همین است که این نشست‌ها را بدون خبرنگاران برگزار می‌کنیم.

فرجی‌دانا در رابطه با بودجه وزارت علوم تصریح کرد: مطمئنا با توجه به دیونی که آموزش عالی دارد و بیشتر این دیون به شخص است از بودجه اختصاص گرفته راضی نیستم.

وزیر علوم خاطر نشان کرد: در رابطه با ادغام دانشگاه شهید بهشتی و عباس‌پور همه گزینه‌ها روی میز است و در حال بررسی است تا بتوانیم با یک کار کارشناسی درست تصمیم بگیریم.

وی ادامه داد: اصلی‌ترین برنامه ما پرداختن به کیفیت در وزارتخانه است.

وی در خاتمه در بحث رشته دکتری افزود: در این رابطه باید نسبت به نیازهای جامعه تصمیم گرفت و باید افزایش را متوازن با این موضوع انجام داد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس