کد خبر 282610
تاریخ انتشار: ۱۵ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۱:۱۰

در اولین تماس شما با مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب، مشکل شما ثبت و برای رسیدگی در دستور کار عوامل اجرایی قرار می گیرد، لذا برای پیگیری مشکل نیاز به تماس مجدد نیست

به گزارش مشرق، شهروندان محترم با توجه به سرمای شدید و استمرار آن در چند روز آینده لازم است به منظور پیشگیری از قطع آب و ترکیدگی کنتور و لوله های آب در اثر یخ زدگی اقدامات ذیل به عمل آید.

1- کنتور و لوله های آب که در مجاورت سرما قرار دارند با استفاده از پشم شیشه عایق کاری گردد. تاکید می شود در دمای زیر 10 درجه سانتیگراد هیچ پوششی غیر از پشم و شیشه نمی تواند مانع از یخ زدگی گردد.

2- برای پیشگیری از یخ زدگی کنتور و لوله ها توصیه می شود یکی از شیرهای آب ساختمان به مقدار خیلی کم باز باشد تا جریان مداوم آب مانع از یخ زدن لوله های شود.

3- در صورتی که کنتور و لوله های آب دچار یخ زدگی شد برای رفع مشکل هرگز از حرارت مستقیم و ریختن آب جوش بر قسمت های یخ زده استفاده نشود، چرا که موجب ترکیدگی لوله ها می شود.

4- برای رفع مشکل یخ زدگی توصیه می شود با صبر و حوصله از آب ولرم، حرارت غیر مستقیم و سشوار استفاده شود.

5- در اولین تماس شما با مرکز 122 شرکت آب و فاضلاب، مشکل شما ثبت و برای رسیدگی در دستور کار عوامل اجرایی قرار می گیرد، لذا برای پیگیری مشکل نیاز به تماس مجدد نیست چرا که این موضوع موجب افزایش شدت ترافیک تماس ها شده و امکان ارتباط دیگر شهروندان با سامانه 122 ناممکن می گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • آذین ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۰۲
    0 0
    عالی بود

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس