کد خبر 279176
تاریخ انتشار: ۲ بهمن ۱۳۹۲ - ۱۲:۰۴

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: خیالتان راحت! مانند خادم، فکر سرمربیگری تیم ملی به سرم نزده است.

به گزارش مشرق، حسین رضازاده در گفت و گو با فارس، در خصوص آخرین وضعیت انتخاب سرمربی تیم ملی وزنه‌برداری گفت: طی ماه جاری با انتخاب سرمربی تیم ملی، اردوهایمان نیز آغاز می‌شود.

وی در مورد اینکه با توجه به نزدیک شدن به بازی‌های آسیایی، فدراسیون زمان را برای انتخاب سرمربی از دست نمی‌دهد، ادامه داد: البته ملی‌پوشان تا به حال به خاطر حضور در لیگ تمرین داشتند و خیلی از این لحاظ عقب نیستیم، ضمن اینکه حدود چهار پنج ملی‌پوش دیگر که در بین آنها المپیکی‌ها هم قرار دارند در تالار وزنه‌برداری آزادی مشغول به تمرین هستند. در کنار آنها اردوی تیم ملی نوجوانان در حال برگزاری است و اردوی تیم ملی جوانان نیز به زودی آغاز خواهد شد.

رضازاده در پاسخ به سؤال دیگر مبنی بر اینکه با توجه به سرمربیگری خادم، رئیس فدراسیون کشتی در تیم ملی کشتی، آیا وی قصد سرمربیگری تیم ملی را ندارد، گفت: خیالتان راحت، هیچ هوس سرمربیگری به سرم نزده است.

وی در مورد اینکه ماجرای استعفای کوروش باقری به کجا رسید، یادآور شد: این ماجرا همچنان روی هوا مانده و تکلیفش مشخص نیست.

رضازاده در خصوص گزینه‌های سرمربیگری تیم ملی وزنه‌برداری تأکید کرد: حدود پنج شش گزینه داریم که فعلا نمی‌توانم نام آنها را اعلام کنم.

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری ادامه داد: اردوی تیم ملی وزنه‌برداری همیشه اسفندماه آغاز می‌شد که این بار قصد داریم با انتخاب سرمربی اردوها را از بهمن شروع کنیم. در حال حاضر هم از لحاظ آمادگی ملی‌پوشان مشکل خاصی نداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس