کد خبر 278430
تاریخ انتشار: ۲۹ دی ۱۳۹۲ - ۱۹:۳۷

آیت الله مکارم شیرازی گفت: استاد پرورش تا آخر زندگی خود در مسیر صحیح انقلاب بود و پیام رهبر معظم انقلاب در فوت ایشان، همه جانبه، پرمعنا، کم نظیر و نمایانگر شناخت ایشان از مرحوم پرورش بود.

به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، آیت‌الله مکارم شیرازی که در سال‌روز میلاد خجسته پیامبر اکرم(ص) و امام صادق(ع) با خانواده مرحوم استاد پرورش دیدار می‌کرد، با اشاره به پیام رهبر معظم انقلاب اسلامی به مناسبت درگذشت استاد پرورش اظهار کرد: این پیام کم نظیر بود و نمایانگر شناختی بود که نسبت به ایشان داشتند و بسیار همه جانبه، پر معنا و پر فیض بود.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تصریح کرد: مرحوم استاد پرورش، شخصیت فوق العاده ای بود و از ابتدا تا آخر زندگی خود، در مسیر صحیح انقلاب بود و هیچ گاه مسیرش را تغییر نداد.
 
مرجع تقلید شیعیان افزود: کسانی بودند که در ابتدای انقلاب، انقلابی بودند ولی هنگامی که خواسته‌هایشان را عملی ندیدند از انقلاب جدا شدند و یا حتی بضی از افراد درصدد مصادره انقلاب بودند و هنگامی که نتوانستند به اهداف شوم خود برسند، به مقابله با انقلاب اسلامی پرداختند.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تاکید کرد: استاد پرورش از جمله انقلابیونی بود که از ابتدا خالصانه و مخلصانه در خدمت انقلاب اسلامی بود و هیچ گاه سهم خواهی نکرد و هدفش عظمت اسلام و استقلال کشور بود و در این آزمایش، پیروز و سربلند بیرون آمد.
 
آیت الله العظمی مکارم شیرازی تصریح کرد: مرحوم استاد پرورش، در بیان خطابه‌های دینی بسیار قوی و پر شور صحبت می‌کرد و جلسات ارزشمندی در راستای ترویج معارف اسلامی برگزار می‌کرد و خیل عظیمی از جوانان و دانشجویان در طول سال‌های انقلاب از سخن رانی‌های ایشان بهره مند شدند.
 
استاد عالی حوزه علمیه قم تقیدات دینی و معنوی استاد پرورش را مورد ستایش قرار داده و افزود: اهتمام ایشان به نماز شب، زیارت عاشورا و خدمت به مادر در زندگانی قابل توجه بود و امیدواریم خدای متعال ایشان را با اولیاء خود و شهدای راه اسلام محشور فرماید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    0 0
    یه آیت الله اول عبارت مکارم شیرازی در تیتر بزارید بد نیست. قدیم مرجعیت احترام داشت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس