کد خبر 278102
تاریخ انتشار: ۲۸ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۰

مدیر شبکه یک سیما درباره برگزاری اختتامیه جشنواره جام جم توضیحاتی ارائه کرد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق - «مهدی فرجی» در گفت‌وگو با فارس در پاسخ به این سوال که چرا تعداد مهمانان دعوت شده با تعداد صندلی‌های سالن همایش‌ها هم‌خوانی نداشت و بسیاری مجبور شدند به صورت ایستاده مراسم اختتامیه جشنواره جام جم را دنبال کنند، گفت: من از همه هنرمندانی که به اختتامیه آمدند ولی سالن جا نداشت و نتوانستیم خوب از آنها پذیرایی کنیم، عذرخواهی می‌کنم.
 
وی ادامه داد: ازدحام بالا بود و متاسفانه بسیاری از هنرمندان گرامی که به دعوت ما هم آمده بودند، مجبور شدند در شرایط نامطلوب پی‌گیر مراسم باشند.
 
مدیر شبکه یک توضیح داد: ما معمولا و طبق روال همه مراسم‌ها ۱۰ درصد بیشتر از تعداد دعوت کردیم چون هم زمان با مراسم ما جشن انجمن منتقدان هم بود و ما فکر می‌کردیم حدود ۱۵ درصد از مهمانان ما به اختتامیه نیایند اما خوشبختانه همه آمده بودند و به همین دلیل بخشی از مهمانان ایستاده برنامه را دنبال کردند.
 
وی همچین درباره ضرورت برگزاری این مراسم آن هم در اوج بی‌پولی صداوسیما تصریح کرد: این مطلب کاملا درست است. ما در شرایط مالی مناسبی نیستیم و برای این مراسم هم حامی مالی داشتیم. ضمن اینکه با توجه به اینکه حامی مالی هزینه مراسم را تقبل کرده بود، ما با سادگی تمام و بدور از سفره‌های رنگین و اسراف اختتامیه را برگزار کردیم.
 
وی گفت: آن چه که در اختتامیه جشنواره جام جم روی داد، در ساده‌ترین شکل آن بود و ما تمام هزینه‌های اضافه را حذف کردیم.


مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس