کد خبر 276123
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۳۹۲ - ۱۴:۱۵

یکی از نشریات فرانسه از روابط رئیس جمهور این کشور با یکی از هنرپیشه های زن پرده برداشت.

به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری فرانسه نوشت: نشریه فرانسوی «کلوزر» نوشت که «فرانسوا اولاند» رئیس جمهور این کشور با یکی از هنرپیشه های زن این کشور به نام «ژولی گایت» رابطه دارد و این نشریه در این زمینه تصاویری نیز در اختیار دارد.

پایگاه اینترنتی کلوزر امروز در نسخه ای قابل چاپ در 7 صفحه موضوع ارتباط  رئیس جمهور 59 ساله و تصاویر وی با گایت پرداخته است.

اولاند با محکوم کردن چنین اقدامی آن را نقض حریم خصوصی خود دانست و خواستار اقدام قانونی در واکنش به انتشار این تصاویر شد و گفت که از این مجله شکایت خواهد کرد.

وی به خبرگزاری فرانسه گفت که مانند هر شهروند دیگری حق (زندگی) خصوصی دارد.

اولاند در بیانیه ای شخصی به اقدام قانونی احتمالی درباره نشریه کلوزر اشاره کرده است. با این حال هیچگونه اتهام در زمینه خود را رد نکرده است.

این در حالی است که چندین ماه درباره اولاند شایعاتی مطرح شده بود و بلافاصله پس از افشاگری کلوزر، چنین پایگاه اینترنتی این خبر را منتشر کردند.

در اخبار منتشر شده آمده است که اولاند به صورت مرتبط به پاریس می رفت تا با معشوقه 41 ساله خود وقت بگذراند.

نشریه «اکسپرس» نیز ماه گذشته نوشته بود که سرویس امنیتی کاخ ریاست جمهوری فرانسه درباره غیبت های ناگهانی وی، ابراز نگرانی کرده است. این نگرانی زمانی تشدید می شد که اولاند فقط با همراهی یک محافظ راهی آپارتمان این زن می شد و این محافظ نیز با خود شیرینی رولت می آورد.

اولاند پس از جدایی از «سگولن رویال» سیاستمدار سوسیالیست و در شرایطی که 4 فرزند داشت، با «والری تریرویلر» خبرنگار زندگی می‌کند.

گایت که هم در سینما و هم در تلویزیون فعالیت است و 2 فرزند دارد، در سال 2012 در یکی از تبلیغات ریاست جمهوری اولاند حاضر شد و در ماه مارس در پی انتشار شایعاتی درباره خود و اولاند شکایتی تسلیم مقامات قضایی کرد. وی نیز مانند اولاند مدعی شد که پرداختن به ارتباط وی با رئیس جمهور نوعی دخالت در امور شخصی اش محسوب می شود.

در صورت تائید خبر ارتباط اولاند با گایت، رئیس جمهور با موجی از انتقاد مواجه خواهد شد.

البته این نخستین بار نیست که روابط غیراخلاقی روسای جمهور فرانسه افشا می شود. اخباری درباره «ژاک شیراک» و «فرانسوا میتران» روسای جمهور اسبق فرانسه منتشر شده بود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    1 0
    حریم خصوصی?خنده داره ,اگه حریم خصوصی واقعا قبول داشتی به حجاب دختران مسلمان گیر نمیدادی وعلیه اش حکم نمی دادی مسیو!
  • حامد رنجبر خنج قیر سکه روانی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    0 0
    خاک بر سرت که فساد شده زندگی خصوصی اونم رییس جمهور یک کشور مثلا طرفدار حقوق بشر
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۰
    0 0
    می بینید که چگونه سران کفر جهانی اینطور اصرار دارند برای معرفی سب زندگی خود به دنیا و آن را حق زندگی معرفی می کنند. این از اولاند و این سبک زندگی فرانسویش! آنهم خانواده سلطنتی انگلیس با آنهمه تبلیعات.. یا اوباما و حتی تبلیغات زندگی سگهای دخترانش! یا دیوید کارمرون و بچه داری از دختر سه ساله اش جلوی مردم!! یا حتی کیم جونگ اون که فهمیده باید خود را یک به عنوان یک همسر معرفی کند و اشتباه پدرش و پدر بزرگش را مرتکب نشود که آنها را به عنوان مردانی بی احساس در دنیا معرفی می کرد... آن وقت یک عده هم بودند که ایراد می گرفتند چرا احمدی نژاد و دولتش زن و بچه هایشان را به نیویرک می برد و به دنیا معرفی می کند. تازه از پول خودش. می گفتند این هم یک سبک زندگی. زنان چادری هم مادر هستند و مردان سنتی هم فرزند دارند... نمی دانم. شاید رازی هست که آنها هر کاری بکنند درست است اما اما هر کاری بکنیم غلط است! آنها حق دارند و کسی بهشان گیر نمی دهد اما ما حق نداریم!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس