پس از حرف‌ و حدیث‌های فراوان در خصوص سرنوشت فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» و عدم حضور آن در جشنواره فجر، مدیریت جدید بنیاد سینمایی فارابی مشارکت این بنیاد در تولید این فیلم را لغو کرد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس، بودن یا نبودن فیلم سینمایی «آشغال‌های دوست داشتنی» در جشنواره فیلم فجر با تلاش برخی از رسانه‌های خبری دارد به یک مساله عجیب در حد امنیت ملی! تبدیل می‌شود و تقریبا هر روز از مسولان مختلف سینمایی و برگزارکنندگان جشنوارد در مورد حضور این فیلم در جشنواره فجر که در مدیریت گذشته سینما با مشکل مواجه شد سوال می‌شود.

براساس این گزارش،به‌نظر می‌رسد مدیریت جدید بنیاد سینمایی فارابی از نمایندگی کردن فیلم هایی که نمی‌تواند با سیاست جدید این نهاد همخوانی داشته باشد صرف نظر کرده و در همین راستا اخبار موثق حکایت از لغو مشارکت فارابی در فیلم «آشغال‌های دوست داشتنی» دارد.

نگاه جدید مدیریت بنیاد سینمایی فارابی تولید و حمایت از آثاری است که با منافع نظام همسو باشد و در جهت احیای این بنیاد در حوزه جدید قصد دارد از مشارکت در تولید و ساخت اثاری که به لحاظ مضمونی با کلیت نظام زاویه دارد خودداری کند که در همین راستا پس از بازبینی «آشغال‌های دوست داشتنی» به محسن امیریوسفی اعلام شده است که فارابی مشارکت خود را در تولدی این اثر لغود کرده و این کارگردان با بازگرداندن سهم فارابی خود مستقلا مالک این فیلم شده است.

بر اساس این گزارش داستان «آشغالهای دوست‌داشتنی» که از سوی عوامل فیلم اعلام شده درباره‌ خانواده‌ای است که یک شب فرصت دارند مشکل مادر خانواده را حل کنند.حال آنکه آنچه در رسانه‌ها به عنوان داستان فیلم مطرح شده این است که در جریان ماجراهای مربوط به فتنه چند نفر از آشوب‌گران در خانه زنی پنهان می‌شوند و ...

محسن امیر یوسفی علاوه بر نویسندگی، کارگردانی «آشغالهای دوست داشتنی»  را نیز برعهده داشت. این فیلم در ابتدا با مشارکت بالای 50 درصد بنیاد سینمایی فارابی ساخته شده بود که حالا دیگر این مشارکت لغو شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس