کد خبر 274889
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۳۹۲ - ۰۰:۴۳

نشریه بیلد آلمان از توافق مهاجم گلزن بوروسیا دورتموند برای پیوستن به بایرن‌مونیخ خبر داد.

به گزارش مشرق و به نقل از ایسنا، روبرت لواندوفسکی، مهاجم 25 ساله بوروسیادورتموند تابستان اخیر در آستانه پیوستن به بایرن‌ مونیخ بود اما انتقال ماریو گوتسه به بایرن باعث شد، لواندوفسکی به خواسته خود نرسد و در دورتموند باقی بماند.

نشریه بیلد آلمان خبر داد لواندوفسکی لهستانی با بایرن مونیخ به توافق رسیده است و قصد دارد تا با قراردادی 5 ساله به جمع باواریایی‌ها بپیوندد. این در حالی است که باشگاه های زیادی در لیگ انگلیس قصد به خدمت گرفتن لواندوفسکی را داشتند. گفته می‌شود او با بایرنی‌ها به توافقات اولیه رسیده است و پس از ماه ژوئن که قرارداد او با دورتموند به پایان برسد، لواندوفسکی راهی بایرن خواهد شد.

روبرت لواندوفسکی فصل گذشته نمایش بسیار خوبی در دورتموند داشت و از دلایل اصلی صعود این تیم به فینال لیگ قهرمانان اروپا بود. عملکرد خوب این بازیکن لهستانی در ترکیب دورتموند باعث شده است تا تیم‌های سرشناس اروپایی به دنبال جذب او باشند. یکی از تیم‌های که با جدیت به دنبال جذب لواندوفسکی بود بایرن مونیخ بود اما با وجود ابراز علاقه این بازیکن برای پیوستن به باواریایی‌ها باشگاه دورتموند اجازه جدایی را به او نداد.

هر چند هانس یوآخیم واتسکه، رییس باشگاه بوروسیا دورتموند چندین بار اعلام کرد که به هیچ وجه اجازه نخواهد داد لواندوفسکی به بایرن برود اما به نظر می‌رسد که بایرنی‌ها هنوز دست‌بردار مهاجم لهستانی دورتموند نشده‌ و می‌خواهند او را با هر قیمتی که شده به آلیانس آره‌نا ببرند تا همبازی گوتسه در این تیم شود.

به گزارش ایسنا ، هفته گذشته فرانس بکن باوئر قیصر فوتبال آلمان درباره به خدمت گرفتن لواندوفسکی گفته بود: دوست دارم بازیکنی چون لواندوفسکی را با پیراهن بایرن ببینم. او فصل گذشته عملکرد بسیار خوبی در دورتموند داشت و نشان داد که بازیکن بزرگی است. اگر بتوانیم او را در فصل نقل و انتقالات جذب کنیم کار بزرگی انجام داده‌ایم.

هر چند دو باشگاه دورتموند و بایرن مونیخ هر گونه توافق برای انتقال لواندوفسکی به آلیانس آره‌نا را رد می کنند اما بسیاری از رسانه‌های آلمانی از نهایی شدن پیوستن این مهاجم لهستانی به بایرن در پایان فصل جای خبر می دهند.

لواندوفسکی فصل گذشته نمایش خیره‌کننده ای با دورتموند در رقابت‌های بوندسلیگا داشت و با زدن 25 گل به عنوان بهترین گلزن انتخاب شد. او در فصل جدید هم نمایش خوبی داشته و با زدن یازده گل بهترین گلزن این رقابت‌ها است. با این حال تیمش دورتموند روزهای خوبی را سپری نمی‌کند و شکست‌های پیاپی این تیم باعث شده که حتی یورگن کلوپ سرمربی این تیم هم اعتراف کند که تیمش در بحران به سر می‌برد.

دورتموند با 32 امتیاز در رده چهارم جدول رده‌بندی قرار و با تیم صدرنشین بایرن مونیخ 12 امتیاز اختلاف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس