کد خبر 273097
تاریخ انتشار: ۵ دی ۱۳۹۲ - ۱۰:۴۷

در حالیکه صبح روز کریسمس در یک حادثه تیراندازی در یکی از مناطق «نیوجرسی» آمریکا، ۳ مرد کشته و ۳ نفر دیگر زخمی شدند، شب کریسمس نیز در یک حادثه مسلحانه دو نوجوان آمریکایی کشته شدند و حال نفر سوم وخیم است.

 به گزارش مشرق، فارس به نقل از خبرگزاری آسوشیتدپرس نوشت: در شب کریسمس، یک حمله مسلحانه در شمال شهر «نیوجرسی» به وقوع پیوست که متعاقب آن دو نوجوان آمریکایی مورد اصابت گلوله واقع شدند و جان خود را از دست دادند.

مسئولان پلیس منطقه «نووارک» گزارش کردند که علاوه بر یک دختر 13 ساله و یک پسر 14 ساله که جان خود را از دست دادند، یک نوجوان سوم نیز در حالت وخیم جسمانی قرار دارد.

قربانی سوم هم‌اکنون در بیمارستان بستری است و وضعیت چندان مساعدی ندارد. روزنامه «استار لجر»  گزارش کرد که این تیراندازی‌ها حدود ساعت 22:00 به وقت محلی روز چهارشنبه در شهر نیوجرسی به وقوع پیوست.

بر اساس این گزارش، این تیراندازی‌ها بعد از آن به وقوع پیوست که اوایل صبح کریسمس در یکی از باشگاههای «ایروینگتون» نیوجرسی در یک حمله مسلحانه سه مرد به بر اثر اصابت گلوله جان خود را از دست دادند و سه نفر دیگر نیز زخمی شدند.

آزاد بودن  حمل سلاح در آمریکا موجب شده است که روزانه تعداد زیادی در خشونت‌های مرتبط با تیراندازی در سراسر آمریکا جان خود را از دست بدهند اما لابی سلاح در این کشور به اندازه‌ای قوی است که کنگره حاضر نیست قوانینی را در جهت محدود شدن حمل سلاح تصویب کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • manamhamintor ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    0 0
    he he he che khande dar!
  • a mirza yaghoob ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۵
    0 0
    tebghe ketabe mosalmoona ma yahoodia doshman tarin nesbat be onha hastim khbo hastim dige

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس