همين كه سيد خشت بالاي سر را برداشت ديدند افتاد؛ زير بغلش را گرفتند؛ هي مي‌گفت: «اي واي بر من.. واي بر من.. به ما گفته بودند يزيد لعنةالله عليه، زن غسّاله و كفن فرستاده ولي اکنون فهميدم دروغ بوده، چون دختر با پيراهن خودش دفن شده..»

حسينيه مشرق - عالم بزرگوار مرحوم آيت‌الله علامه "ملاّ محمّد هاشم خراساني"* مي‌نويسد: عالم جليل شيخ محمّدعلي شامي كه از جمله علماي نجف اشرف بود به حقير فرمود: جدّ مادري من، جناب آقا سيّد ابراهيم دمشقي كه نَسَبش به سيّد مرتضي علم‌الهدي منتهي مي‌شد و سنّ شريفش بيش از 90 سال بود، سه دختر داشت و اولاد پسر نداشت. شبي دختر بزرگ ايشان حضرت رقيّه دختر امام حسين عليه‌السلام را در خواب ديد كه فرمودند: «به پدرت بگو: به والي بگويد: ميان لحد و جسد من آب افتاده، و بدن من در اذّيت است، بيايد قبر و لحد مرا تعمير كند.»

دختر به سيّد عرض كرد، ولي سيّد از ترس اهل تسنّن، به خواب اعتنا ننمود. شب دوّم دختر وسطي سيّد همين خواب را ديد و به پدر گفت، ترتيب اثري نداد. شب سوّم دختر كوچك سيّد همين خواب را ديد و به پدر گفت، باز ترتيب اثري نداد. شب چهارم خود سيّد حضرت رقيّه را در خواب ديد كه به طريق عتاب فرمودند: چرا والي را خبردار نكردي؟!

سيّد بيدار شد، صبح نزد والي شام رفت و خوابش را گفت. والي به علماء و صلحاء شام از شيعه و سنّي امر كرد كه غسل كنند و لباس‌هاي پاكيزه بپوشند، به دست هر كس قفل ورودي حرم مطهّر باز شد، همان كس برود و قبر مقدّس او را نبش كند، پيکر را بيرون آورد تا قبر را تعمير كنند.

صلحاء و بزرگان از شيعه و سنّي در كمال آداب غسل كردند و لباس پاكيزه پوشيدند، قفل به دست هيچ كس باز نشد مگر به دست خود مرحوم سيّد، و چون ميان حرم آمدند كلنگ هيچ كدام بر زمين اثر نكرد، مگر به دست سيّد ابراهيم.

حرم را قُرق كردند و لحد را شكافتند. ديدند بدن نازنين حضرت رقيه سلام‌الله عليها، ميان لحد و كفن صحيح و سالم است اما آب زيادي ميان لحد جمع شده است.

سيّد در قبر رفت، همين كه خشت بالاي سر را برداشت ديدند سيّد افتاد. زير بغلش را گرفتند، هي مي‌گفت: «اي واي بر من.. واي بر من.. به ما گفته بودند يزيد لعنةالله عليه، زن غسّاله و كفن فرستاده ولي اکنون فهميدم دروغ بوده، چون دختر با پيراهن خودش دفن شده. من بدن را منتقل نمي‌كنم، مي‌ترسم بدن را منتقل كنم  و ديگر به عنوان "رقيّه بنت الحسين" شناخته نشود و من نتوانم جواب بدهم.



سيّد بدن شريف را از ميان لحد بيرون آورد و بر روي زانوي خود نهاد و سه روز بدين گونه بالاي زانو خود نگه داشت و گريه مي‌كرد تا اينكه قبر را تعمير كردند.

وقت نماز كه مي شد سيّد بدن حضرت را بالاي جايي پاكيزه مي‌گذاشت. پس از فراغ از نماز برمي‌داشت و بر زانو مي‌نهاد، تا اينكه از تعمير قبر و لحد فارغ شدند، سيد بدن را دفن كرد. و از معجزه آن حضرت اين كه سيّد در اين سه روز احتياج به غذا و آب و تجديد وضو پيدا نكرد و چون خواست بدن را دفن كند دعا كرد كه خداوند پسري به او عطا فرمايد. دعاي سيّد به اجابت رسيد و در سن پيري خداوند پسري به او لطف فرمود که نام او را "سيّد مصطفي" گذاشت.



آنگاه والي واقعه را به سلطان عبدالحميد عثماني نوشت؛ او هم توليت زينبيّه و مرقد شريف حضرت رقيّه و امّ كلثوم و سكينه را به سيد ابراهيم واگذار کرد.

اين قضيه در سال 1242 هجري شمسي رخ داده و در کتاب «معالي» هم اين قضيّه مجملاً نقل شده و در آخر اضافه کرده است: «فَنزلَ في قبرها و وَضع عليها ثوباً لفَّها فيه و أخْرجها، فإذا هي بنتٌ صغيرةٌ دُونَ البُلوغِ و كانَ متْنُها مجروحةً مِنْ كثرةِ الضَّرب» « آن سيّد جليل وارد قبر شد و پارچه اي بر او پيچيد و او را خارج نمود، دختر كوچكي بود كه هنوز به سن بلوغ نرسيده، و پشت شريفش از زيادي ضربات مجروح بود.»

پس از درگذشت سيّد ابراهيم، توليت آن مشاهد مشرفه به پسرش سيّد مصطفي و بعد از او به فرزندش سيّد عبّاس رسيد.

فرزندان سيّد ابراهيم دمشقي معروف و مشهور به "مستجاب الدعوه هستند به گونه‌اي که هر گاه دست خود را به موضع دردناک بيماري بگذارند فوري آرام مي‌شود و اين اثر را از جدّ بزرگ خود به ارث برده‌اند که اين خاصيت، ناشي از نگهداري بدن شريف آن مظلومه به مدت سه شبانه‌روز است.

اين موضوع پيش از اين به صورت روضه‌خواني از سوي حجت‌الاسلام سيد حسين مؤمني و حجت‌الاسلام سيد عبدالله فاطمي‌نيا، در حرم مطهر امام رضا(ع) خوانده شده و مورد تأييد علما نيز قرار گرفته است.



*ملامحمد هاشم خراساني معروف به ثقةالاسلامي در سال (1242 ش) (1280 ق) در مشهد به دنيا آمد. پس از فرا گرفتن مقدمات علوم، رهسپار نجف اشرف گرديد و در مدت دوازده سال از محضر عالماني همچون آخوند خراساني و سيد اسماعيل صدر بهره‏مند شد. ملاهاشم خراساني پس از بازگشت از نجف، راهي مشهد گرديد و در حوزه درس آيت‏اللَّه سيدعلي حائري يزدي شركت جُست و از آن پس به تحقيق و تاليف همت گمارد. آثار متعددي از ملامحمدهاشم خراساني به جاي مانده كه مهم‏ترين آنها عبارتند از: مُنتَخَبُ التواريخ به فارسي در تاريخ معصومان و برخي از امامزادگانِ مدفون در ايران و نيز علمايي كه در مشهد، هرات، اصفهان و شيراز به خاك سپرده شده‏اند ؛ حُسنُ العاقبةُ في سَعادَةِ الخاتَمه و نيز غايةُ الآمال في حُسنِ خواتيم الاعمال. اين عالم و مورخ گرانقدر سرانجام در بيست و هشتم اسفند 1312ش برابر با سوم ذي‏حجه 1352ق در هفتاد سالگي در مشهد به لقاءاللَّه پيوست و در همان شهر به خاك سپرده شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 172
  • در انتظار بررسی: 66
  • غیر قابل انتشار: 47
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    62 81
    چرا اين معجزات همه در قديم رخ داده ؟ چرا از وقتي که در صد سال گذشته عکس و فيلم به زندگي مردم راه پيدا کرده اينطور معجزات رخ نمي دهد؟؟؟؟
    • IR ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۷/۰۵/۰۳
      15 15
      چون الان دیگه زمان معجزه رخ دادن نیست.الان زمان مطالعه و تحقیقه هم علم پیشرفت کرده هم انسان ها کامل تر شدند
    • عباسی IR ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۶
      28 6
      شما قبول نداشته باش. مگر همه باید ایمان داشته باشن؟! بعضی ها هم باید منافق باشند دیگه ....
    • مهدی IR ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۷/۱۱/۲۲
      21 3
      چون اون زمان اعلما بزرگ و فقیه بودند وگناه کمتر بود
    • یا رقیه(س) IR ۰۹:۲۷ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۵
      13 0
      بخاطر اینکه این معجزات الان رخ نمیدهد شما برنید در اینترنت نشانه های آخرالزمان ما الان در نزدیکی به اخرالزمان هستیم و دیگر معجزه ای رخ نمیدهد و همه بدنبال مال و ثروت و مال دنیا هستند خب معلومه معجزه نباید رخ بدهد
    • موسوی IR ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
      19 1
      سلام. خیلی سوال خوبی پرسیدن. ولی آیا الان دیگه از این خبرها نیست؟ اگر سری به حرم مطهر رضوی بزنیم میبینیم که هرسال تعدادی از افراد مریض که به قول معروف دکتر جواب کرده هستند و یا مریضی مادر زاد دارند به لطف و عنایت و دعای حضرت رضا علیه السلام شفا گرفته اند و با اسناد پزشکی و تحقیقات میدانی این وقایع ثبت میشود. ما هم البته در زندگی خود چنین عنایتهایی رو دیدیم.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    83 11
    یا رقیّه(س) ما اسیر توییم تو غنی و ما فقیر توییم بر درِ بیتِ عشق مولامان(ع) پیِ جودِ بی نظیر توییم..... ...... قربون اون صحن و سرات بی بی رقیّه(س) نذر عروسک میکنم برات رقیّه(س)..... بی بی جانم بطلب ما رو.....جُعِلتُ فداکِ...
  • navid 313 ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    100 9
    السلام علیک یا بنت الحسین....
    • زهرا IR ۱۱:۱۱ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      31 3
      اون 7 نفري که منفي دادن ،​ يعني حتي لايق سلام دادن به دختر عزيز و بزرگوار حضرت اباعبدالله (ع) هم نيستن.
  • ۱۵:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    46 6
    لا اله الا الله
  • رضا ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    55 4
    بارالها دراین ایام که به اربعین سالار شهیدان نزدیک میشویم وبه سه سالهi امام حسین( ع )بی بی رقیه (س) قسمت میدم ماراروز قیامت ازشفاعت ایشان بهره مند بفرما
    • IR ۱۶:۵۵ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۱
      13 0
      السلام علیک یا بنت حسین . انشالله
  • ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    32 8
    ای جانم به قربانت.ای فرزندانم به قربانت.دعا کن تا در راهتان باشم.همین.به خدا همین.گدای ذلیل خیابانی هم که باشم مهم نیست ازشما دنیا نمیخواهم این را میخواهم در راه شما باشم.عاشق و دوستدار مرام شما باشم.الهی آمین.
  • مجید ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    25 10
    قابل توجه کسانی که وجودمبارک حضرت رقیه وسرگذشت رنج ومصیبت وشهادت ایشان راازاساس انکارمیکنند وآن راازخیالبافی ها ومبالغه های شیعه می دانند.
  • محمد ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    35 2
    السلام علیکِ یا رقیه بنت الحسین
  • بهنام ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    24 3
    بابی انت وامی یا بنت الحسین ع
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    26 2
    فای بی قراری هایت ای دردانه اباعبدالله. بمیرم برای گریه هایت. بمیرم.
  • مجید ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    23 4
    السلام علیک یا حضرت رقیه
  • دولابي ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    19 2
    عزيز دلم اگر هم نمي تواني قبول كني نهي نكن فقط بايد منتظر بود امام زمان عج تشريف فرما شود تا زيارت ناحيه و شرح واقعه رابگويند ما خودمان را براي اين سه ساله خانم بكشيم السلام عليك يا بنت الحسين ع يا رقيه
  • احمد ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    17 2
    بابی انت وامی و نفسی یا فاطمه سه ساله
  • الف ر ۲۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    14 2
    اي باريكلا مشرق اين چيزها بنويس اينقدر دنبال موضوعات سياسي وجناحيت نباش
  • بهزاد ۲۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    15 2
    همه زندگیم و دار و ندارم به فدات خانوم جان...
  • الف ر ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    10 8
    البته به شما حق ميدم اين حرفا را باور نكني چون بعضي ازاينها دنبال مقام وكدخدايي دنيا رفتند ولي باور بفرماييد قديما ايتطور نبود ااقايون خيلي روراست بودند
  • علی ۲۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    16 64
    واقعا خجالت نمی کشید این چرندیات و خرافات احمقانه را تحویل مردم می دهید
    • علی IR ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۷/۰۸/۳۰
      15 0
      تو اعتقاد نداری حرف مفت نزن
    • زهرا IR ۱۱:۱۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۰۸
      2 1
      تو که اسم خودت رو گذاشتي علي و اين اسم مقدس رو يدک مي کشي، خجالت نمي کشي که با اين اظهار نظرت،​ به همه باطن آلوده خودت رو نشون دادي؟ دست خودت نيست. اونقدر شکمت رو از حرام پر کردي که چنين واکنشهايي ازت مي زنه بيرون. از کوزه همان تراود که در اوست
  • ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 4
    سلام بر حضرت رقیه
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    12 3
    پذيرش يا رد اين مطالب لزوما نياز به برهان عقلي و ديني و معرفتي تو وجود ما داره نه اثبات اون با عكس و فيلم .. كما اينكه جوشش خون از بعضي از اماكن مقدسه در روز عاشورا كه بعضا تصوير برداري هم ميشه مورد تاييد همه مردم نيست و خيلي ها اونو ساختگي مي دونن. پس بهتره اين موارد تو قالب فيلم و عكس نباشه و بيشتر از زبان علما ديني و تاريخ نويسان معتمد شنيده بشه چون مردم بيشتر مي پذيرن
  • محمدی ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    6 7
    دوست عزیز معجزات عصر حاضر بسیار زیاد هستند اما ..... بدن شهید شفیعی زاده http://negahmedia.ir/media/show_video/25009 متن زیبای شهید چمران قبل از شهادتش http://www.tebyan.net/newindex.aspx?pid=42343 و من ا.... توفیق
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 1
    السلام علی الحسین (ع) و علی اولاد الحسین
  • عبدالله ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 2
    معجزات این خاندان آنقدر زیاد است که از شماره خارج شده ،چشم حق بینی میخواهد درست نگاه کن، در اطرافت خواهی دید.اگر بخواهی وگرنه در عصر پیامبران خیلی ها معجرات ایشان را دیدند ولی به کفرشان افزوده شد.
  • لیلا ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    17 5
    اتفاقا الان هم رخ داده مگه جنازه اون شهدا رو ندیدی که سالم موندن
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    11 7
    برادر همین الان هم رخ میده فقط کاقیه یه سر بری دفتر بعثه رهبری در سوریه تا همه معجزه های اخبر رو بهتون مستند نشون بدن یا اینکه برو حرم امام رضا (ع) البته اگه باز هم بهونه دیگه ای نمیاری!!!
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    12 5
    آنوقت هم می گفتید فتوشاپه یا مدلسازی شده یا ...قربانت عزیزم آدمیاگر نخواهد قبول کند خدای توجیه است
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    6 1
    با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی, تا بی‌خبر بمیرد در درد خودپرستی.
  • ببببببببببببببببببببببببببببببب ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    15 1
    خدایا به ابروی حضرت رقیه (س ) شر این ترورستها را به خودشان برگردان
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    2 3
    مشرق نیوز واقعا !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • سعید ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    13 9
    عزیزم رخ داده شما دلت نمی خواد ببینی!! نمونش همین شهدای جنگ تحمیلی خودمون هست چند تاشون (که تعداد کمی هم نیستند )بعد از تفحص که آوردن سالم بودن و شما دلت نمی خواد ببینی. اگه اطلاع نداری برو درباره شهیدی که جنازش دست صدام بود و هرچه کرد نابود نشد و سالم به ایران آوردن و الان تو قم خاکه تحقیق کن. خدا برا مثال شما هم اینار رو گذاشته تا بعد نگید ندیدیم و نبود. بعد هم حقانیت دین و مرام شیعه به این چیزا نیست اینو گذاشتن برا کسایی که از درک اصولی و عقلی معارف والای تشیع عاجزند و نیازمند معجزه که الان هم هست منتها باید دلت بخواد ببینی. برو یه سرچ در مورد زلزله ترکیه و سونامی اندونزی و زلزله بم بکن و عکساشو ببین دقت کن بتونی رو دلت پا بزاری و عکسهای مسجدهای قدیمی که تنهاوسط اونهمه خرابی سالم موندن رو ببینی و ببینی که خداوند کودک نوزاد را در پشتب بام برج اندونزی بعد از چند روز زنده نگه داشت و نزاری که شیطون بهن بگه اینا همش اتفاقیه.
  • ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 8
    مگر وقتی امسال معجزه حرم سیده خوله در بعلبک اتفاق افتاد باز هم انکار نکردید؟
  • کمال پاشا ۲۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    4 1
    من نمیدونم حتما باید در مورد دستگاه ابا عبدالله نظر بدیم نمیشه کلا در این یه مورد حرف نزنیم آخه چه دغدغه بیخودی ایجاد شده قدیمیها با احترام تمام عزاداری میکردند حاجتم میگرفتن الان همه پی اینن بگن خانم بودن یا نبودن بابا بسه دیگه!!!!!!!!!!
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    0 1
    خانم خانم خانم جانم خانم الاسیر فی نفسی سیدی رقیه النجاه
  • 101 ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 2
    خدا نویسنده این مقاله رو خیر بده واقعا روحمونو پرواز دادی...
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    5 2
    bmiram barat khanom
  • ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    6 11
    معجزه از این بالاتر که هزار وچهارصد سال پس از شهادتشان هنوز محرم وصفر زنده است وخیل عظیم مردم عاشقانه در عاشورا وتاسوعا به خیابانها میریزند و مجنون وار برایش عزا داری می کنند ومعجزه از این بالاتر که در هر جای دنیا حرکت وانقلاب آزادیخواهانه ای رخ میدهد به تأسی از اوست مانند انقلاب هند و انقلاب ایران و إن شاء الله انقلاب جهانی امام عصر(عج) هم که با پرچم خونخواهی اوست ومن شرمنده ام که لیاقت فهم بیش از این ندارم که بیش از این از معجزات به فراخور زمان این خونهای پاک ریخته شده بگویم...
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۳
    3 9
    يك نمونه تقريبا مشابه نبش قبر حجر بن عدي بدست سفاكان سلفي همين سال گذشته . خب چي شد؟ مگر اجازه ميدهند چنين اتفاقاتي رسانه اي شود. سالم ماندن اجساد صالحان اساس سلفي گري و وهابيت را نابود ميكند . و باعث بر حق بودن شعه ميشود . پس انتظار نداشته باشيد چنيني اتفاقاتي رخ بدهد در ضمن ايمان به اين صلحا و بزرگواران نيازي به سند و مدرك ندارد . كساني كه قلبشان سنگ شده اگر خودشان هم ببينند ميگويند موميايي شده
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 0
    منظور این براردر یا خواهر ناشناس اینه که اگه ما چشمهامون به این عکسها و فیلمها و تلویزیون و... آلوده نمی شد، دراین دوره هم شاهد این وقایع می بودیم اما امان از بلاهای آخرالزمان و دجال و دیجیتال.
  • علیرضا ۰۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    4 1
    صلی الله علیک یا سیدتی و مولاتی یا فاطمه الصغیره، الرقیة علیهاالسلام. دستان کوچک اما معجزه گر این سه ساله ی بزرگوار، دودمان بنی امیه را نابود کرد. و یک روز هم دودمان آل سعود و آل خلیفه (و آخرتابع له علی ذلک) را، انشائالله.
  • ۰۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 12
    تقصیری نداری جناب ناشناس مجهول الحال...تا چشم باز کردی یاد گرفتی که بخوری و بریزی و بپاشی و اصلا نفهمی اینا از کجا میاد برای چی میاد و تهش چی میشه!!! بقول شاعر: خوشبخت آنکسی که کره خر آمد و الاغ رفت....!!!!برا دیدن معجزه و شناخت معجزه ابتدا باید توی دلت یه ذره خدا خواهی باشه.
  • شوشتری ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    سلام، خدا قوت،خیلی عالی بود. امکانش هست فایل صوتی سخنرانی استاد مؤمنی یا استاد فاطمی نیا رو هم بذارید که ازشون استفاده کنیم.؟ ممنون.
  • علی ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    15 8
    اگر این روایت درست است و فقط کلنگ همان سید بر این قبر اثر میکند چرا از تخریب قبر توسط اشرار وهابی میترسند خوب بگذارند آنها بیایند و مطمئن باشند که هیچ اتفاقی نخواهد افتاد که البته انفجار در سامرا نشان داد که این روایتها خیلی قابل اتکا نیستند
  • سعید ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 6
    دوست عزیزم،معجزات زیادی روزانه در کنار ما اتفاق میافتد که دیدنی هستند.خیلی از مفاهیم و حتی علوم نیز قبل از اختراع دوربین و فیلم ،مورد دستیابی بشر بوده است.به هر حال با این افکار ایمان خودتو ضعیف نکن.یادت باشه معجزه قرآن همیشگی است.نمی شود نابودش کرد یا شبیه آنرا آورد.با رزمنده هایی صحبت کن که خودشون از نزدیک شاهد عینی خیلی چیزا در جبهه ها بودند.من این راهو رفتم.
    • رقیه IR ۱۴:۴۰ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۹
      0 0
      یارقیه
  • ۰۹:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    6 4
    لعنت خدا برکسی باد که بنی امیه را روی کار آورد
  • علی ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    الان هم هست ولی باید بپذیریم که صفای باطن مومنان سابق بسیار بیشتر از مومنان فعلی بود و آنها اعتقادات محکم و قوی داشتند ضمنا نمونه این معجزات رو میتوان در نشان دادن قبور شهدای گمنام در خواب توسط خودشهدا میتوان دید که همین چند وقت اخیر در کهف شهدا اتفاق افتاد
  • داود ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    چرانظرمراثبت نکردید درصورتی که نظر یک منکر معجزه وکرامت اهلبیت (ع)راثبت می کنید.
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 7
    لعنت بر جهل و نادانی لعنت بر نادان ها و....
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    اگه میخوای ببینی برو مزار شهدا مزار شهید پلارک رو ببین باورت میشه
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 2
    السلام علیک یا رقیه بنت الحسین(ع)
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    چون از وقتی فیلم و عکس آمده، بار گناه چشمان مردم بسیار زیاد شده و لیاقت دیدن این صحنه ها را از دست داده است. ضمنا کی گفته کرامات اتفاق نمی افته. من که خودم سه سال پیش در یکی از تکایای اطراف خیابا چهارم اندیشه، شفا یافتن آقا متین سه چار ساله رو دیدم و الآنم اسمشون عباس است. مطلب کاملا قابل تحقیقی هم هست. از این موارد کم هم نبوده. میتونی رجوع کنی به فیلم های موجود در آستان قدس که در بخش شفا یافتگان آرشیو میشه. فراموش نکن اولین قدم گمراهی، انکار ندانسته هاست.
  • عبدالله ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    9 2
    بالا نشین عرش معلا رقیه است تنها امید خلق دو دنیا رقیه است گفتم به دل که چیست مقامش؟ زبان گشود زیباترین چکیده زهرا رقیه است سلام الله علیها
  • فاطمه ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    چون اگه الان معجزه بشه ميگن جادو اه دقيقا مثل گذشته هاي يهود السلام عليك يا رقيه بنت الحسين
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    من به شما حق میدم که نفهمی تا وقتی کا با این عقل محدود به این مسائل نگاه کنی.
  • ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 6
    ادم از تعجب شاخ در میاره تا کی بر طبل جهل و نادانی میخواهید بکوبید خدا میداند.
  • حسن ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 0
    اسلام علیک یا بنت الحسین.یادش بخیر سالها به خاطر شغلم در سوریه بودم و افتخار خدمت به آستان زهرای سه ساله حسین(ع)حضرت رقیه و عمه بزرگوارش حضرت زینب(س)را داشتم.این ایام حرم این بانوی بزگوار جه غوغایی بود. خدایا تو را به ناله شبانه دختر حسین ریشه سلفی ها و وهابیت را از روی زمین بکن.
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 3
    ادم از تعجب شاخ در میاره تا کی بر طبل جهل و نادانی میخواهید بکوبید خدا میداند.
  • ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    7 3
    من همون ناشناس اوليم که دوستان لطف کردند و جواب دادند (خوب يا بد) ؛ فارغ از جوابهاي بد صحبت سر اينه که چرا بايد چيزي که قابل اثبات نيست - و چه بسا خلاف آن قابل اثبات باشد - را آنقدر محکم بگويي و بنويسيم که بعدا حتي جاي انکارش نماند ؟ واقعا اگر فردا همين تروريستها خداي ناکرده به حرم رسيدند و جسارت کردند و از اين کرامات خبري نشد چه بايد بکنيم ؟ مگر خمپاره نزدند و خبري نشد؟ دوستان قبول کنيد (يک آيه از انجيل هست که مي گويد هرگز خداي خود را آزمايش نکنيد ) قبول کنيد که مشروط کردن کرامات صالحين به واکنش فوري آنها در قبال هر توهيني گزکي به دست مي دهد که فردا با هر اتفاقي کل آن کرامات زير سوال برود ؟ واقعا آن بحثي که در يکي از کامنتها آمده است را چگونه جواب مي دهيد که اگر هيچ کلنگي بر مقبره اثر نمي کند چرا نگران تخريب مقبره توسط وهابيت هستيم؟ پس يکي از اين موارد دروغ است و اگر - خداي نکرده - مقبره همانن مقبره حجر تخريب شود آنچه دروغ بودن آن ثابت مي شود کرامت ذکر شده از صاحب حرم است و راه باز مي شود که کل کرامات منتسب به اين خاندان انکار شود. به نظر من دوستان بدون تعقل در عاقبت نظريات خويش و فقط بر اساس احساسات نظرياتي مي دهند که واقعا انسان مي ترسد اگر خلاف باورهاي آنها (مثل مقبره حجر) رخ داد با همان احساسات از کل اصول عقايد خويش منصرف شوند. آيه اي از قران داريم که آيات الهي را به محکمات و متشابهات تقسيم مي کند و صراحتا کساني که به متشابهات استناد مي کند را محکوم مي نمايد ؛ عظمت رفتار ، کردار و عملکرد خاندان عصمت و طهارت در طول زندگانيشان در حکم محکمات و قابل استناد است که توسط هزارا نفر رويت و روايت شده و قابل انکار نيست و در عوض اين گونه روايتهاي معجول هم در حکم همان متشابهاتي است که واقعا قابل اثبات نيست و ريشه راويان آنها هم مشخص نيست ؛ اينکه برخي به آن متشابهات چسبيده اند و هر که به محکمات دعوتشان مي کند را به خر و کره خر تشبيه مي کنند نشان از عمق ارادتشان به قرآن دارد ، ديني که ما به آن ايمان داريم اسلامي است که به تعقل دعوت کرده است اما برخي عقل را دور انداخته اند و اين مشکل تا زماني که مشرقها چنين خبرهايي را بدون بررسي علمي کافي منتشر مي کنند باقي خواهد ماند. (لطفا منتشر کنيد)
  • مهدی ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    معجزه بزرگ خلقت خود توست که نه پدرتو و نه مادرت چیزی از شگفتی های افرینش تو نمی دانند خودت هم که چیزی نمی دانی و در عین حال هزارن شگفتی در افرینش تو وجود دارد و تو باز دنبال معجزه می گردی .
  • جعفر ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 3
    خداوند به شما مشرقي ها خير بدهد .اين متن شما از خيلي از روضه ها و مجالس عزا برايم تاثر انگيزتر بود.با تشکر
  • سید جواد ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 2
    بی رقیه کافرم گر چه خدا خدا کنم بی رقیه نا کسم گر به بهشت نگاه کنم به خدا رقیه دین منو ایمونه منه کعبه و عشق منه قبله وقرانه منه
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    الان هم معجزه اتفاق می افتد منتهی تو کور مادر زادی که نمی بینی .
  • ارش ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    2 1
    ناشناس عزیز اگرخواستی میتوانی سری به کاشان ومشهد اردهال بزنی تا ماجرای سرداب وجنازه های ک پس از1000سال هنوز سالمند وفردی که درسرداب رفت وکیفیت جنازه ها وتابوتها رادید ومربوط به زمان خودمان هست را ببینی الان هم معجزه هست کافی است کمی اعتقادمان بالا باشد
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    چرا تعجب؟ شما در جهل تامی فرو رفتین...
  • علی ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 0
    از پرچمت معلومه کی دنبال چیه تفرقه و حکومت
  • محسن ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    8 2
    درپاسخ آن دوستی که گفته اگر قفل در فقط بدست سید باز می شد پس چرا نگران حمله وهابیت هستیم وچرا گنبد عسکریین خراب شد عرض می کنم 1- در حمله سپاه فیل فقط معجزه ابابیل که در قرآن هم آمده است رخ داد ودر هجوم سپاه یزید درسال 63هجری که با منجنیق حمله کردند وپرده های کعبه سوخت وهمچنین درسال73 که حجاج بن یوسف ثقفی بر ابن زبیر حمله برد حتی دیوار کعبه هم فروریخت و... این معجزه تکرار نشد چرا؟.. .درجواب عده ای فر موده اند علت آن است که در حمله سپاه فیل مقصود نابودی خود کعبه بود ودر حمله های دیگران مقصود تصرف مکه ونابودی امثال ابن زبیر بود عده ای نیز فرموده اند به خاطر عظمت وجود مقدس پیامبر اکرم (ص) بود که مادرشان به آن حضرت باردار بودند و55روز پس از واقعه اصحاب فیل میلاد با سعادت رحمت للعالمین رخ داد 2-گنبد وبار گاه ائمه از بدن مطهرشان که مقدس تر نیست که مورد اصابت تیر وخنجر وپایمال سم ستوران شد 3-اگر امام حسین (ع) می خواست از راههای غیر طبیعی استفاده کند کمک اجنه را رد نمی کرد وبالاتر ازآن اسم اعظم را که بعضی صالحین غیر ائمه هم می دانسته اند می خواند وسپاه دشمن را نابود می کرد اما امام (ع) مانند ما نیست که اگر در امتحان امکان تقلب داشته باشیم تقلب می کنیم بلکه امام حسین (ع) صحنه امتحان الهی را هرگز به هم نمی زند واین تفسیر واقعی =افوض امری الی الله= است 4- می توان گفت عدم باز شدن قفل بدست دیگران نشانه ای برای برای صادق بودن خواب سید مذکور است تا پس از هزار ودویست سال بدن مطهر دیده شود بدون آنکه مشکل شرعی نبش قبر رخ دهد واین نافی حضور ما برای دفاع از مقدسات نیست مانند آنکه کسی در کربلا باشد و بگوید اگرحسین امام است خدا یارش است پس چه احتیاجی به یاری من دارد این همان استدلال با طلیست که بنی اسرائیل کردند و به حضرت موسی گفتند =فاذهب انت وربک فقاتلا انا ههنا قاعدون...= تو وخدایت بروید بجنگید ما اینجا می نشینیم وقتی پیروز شدید ما وارد ارض مقدس می گردیم
  • ۲۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    فدای تو عزیز فاطمه زهرا بشوم ولی ارزش آن رانداریم کاش داشتیم
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 5
    ???????????????? لابد این کفر گویی و شرک نیست !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • مانی ۲۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    چه خوب است ازبیان روایاتی که زیانش بیشترازسودش است خودداری شود.این سخنان هرچند درست باشد وسیله ای برای سواستفاده دشمنان خواهدبود..خداوند به همه مابصیرت عنایت فرماید.آمین
  • ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    ثله من الاولين و قليل من الاخرين قرأن كريم سوره واقعه ايات 13 و 14
  • مانی ۲۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    آقای فاطمی نیا می‌گوید اسناد و روایاتی درباره حضرت رقیه وجود دارد و چنین دختری از امام حسین بوده و به شهادت رسیده است. اما شهید مطهری تحلیل کرده و می گوید این روایات با تحلیل تاریخی هماهنگ نیست و نمی تواند واقعیت داشته باشد.
  • مانی ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 2
    آقای فاطمی نیا می‌گوید اسناد و روایاتی درباره حضرت رقیه وجود دارد و چنین دختری از امام حسین بوده و به شهادت رسیده است. اما شهید مطهری تحلیل کرده و می گوید این روایات با تحلیل تاریخی هماهنگ نیست و نمی تواند واقعیت داشته باشد.
  • محسن ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    1 1
    من می گم باور معجزه به دل آدماس چه بیا معجزاتی تئ زندگی هممون اتفاق می افته که لطف خدا و ائمه است و ما فکر میکنیم خوش شانسیم .... برادرا خواهرا معجزه از ائمه رو همه دیدن دلیل می خواید چه کنید ندیدی مریضی شفا گرفته باشه ؟؟؟ لطف ائمه زیاده ان شا الله که به ما هم نظری کنن
  • محمدی ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    3 1
    دوست عزیز تمام شیاطین عالم، برای من و شما خلق شدن. اگر من و شما راه خودمون رو پیدا کنیم کار درست میشه. هر کدوم از ما تو یک قبر میریم. تک و تنها پس تو مسائل اعتقادی به فکر خودت باش اول. چند تا نکته قابل تامل دیگه در مورد عاشورا : ۱- امام حسین در روز عاشورا به عمربن سعد فرمودند که تو هیچ وقت از گندم ملک ری نخواهی خورد و این اتفاق افتاد.... ۲- در کاخ کوفه و بعد از حادثه عاشورا ابن زیاد با چوب خیزران به سر مبارک امام جسارت کرد و از تشتی که سر امام در اون قرار داشت قطره خونی به پای ابن زیاد پاشید. محل برخورد قطره خون به زخم و بعد به دملی چرکی تبدیل شد که بسیار بوی بدی داشت. تا حدی که همسران ابن زیاد از هم بستر شدن با او دوری میکردند!!!!!! (قطره خون) ۳-میثم تمار قبل از روز عاشورا در مسجد کوفه در مقابل ابن زیاد ساکت نموند و اون رو روسوا کرد. وقتی میثم تمار رو به کاخ کوفه بردند باز جواب کوبنده ای به توهین ابن زیاد داد که باعث عصبانیت اون شد و پسر مرجانه دستور داد که زبان میثم رو از دهانش جدا کنند و اون رو از درخت خرمایی که ازش روزی میخورده اویزان کنند. این همون اتفاقی بود که حضرت علی (ع) چند سال قبل به میثم فرموده بود و میثم این مطلب رو جلو ابن زیاد مطرح کرد. نکته جالب تر اینکه ابن زیاد برای اینکه کاری کنه که این پیشگویی درست از اب در نیاد گفت فعلا اون رو زندانی کنند. بعد از روز عاشورا میثم تمار زندانیان رو تحریک کرد و ابن زیاد که سرش حسابی گرم اتفاقات روز عاشورا بود قضیه پیشگویی حضرت علی رو فراموش کرد و دستور داد حکم قبلی رو در مورد میثم اجرا کنند و اون رو از درخت خرما اویزان کنند درحالیکه زبانش رو جدا کردند. ۴- میثم تمار که خودش از افراد اهل دل بود قبل از شهادتش و در زندان کوفه با مختار هم بند میشه. در آن شب که بعد از حادثه عاشورا بوده میثم پیشگویی میکنه در مورد مختار.اون به مختار بشارت میده که در آینده ای نزدیک مختار به لشگر ابن زیاد غلبه خواهد کرد و سر پسر مرجانه رو از تنش جدا خواهد کرد. که این اتفاق هم چند سال بعد رخ میده.
  • مهدی ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 0
    باعث و بانی اش یهود عنود است که تخم ترکه همون یهودی ها امروز همین صهیونیستان که تکفیری ها رو روی کار آوردن
  • مهدی114 ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 0
    بعضی ها این حکایت در موردشون صدق میکنه: یه عالمی داشت از یه جا عبور میکرد دید که کسی دراز کشیده و داره آب میخوره بهش گفت بلند شو عقلت کم میشه اون مرد گفت : چی!!!!عقل!!! عالم: هیچی بخواب به بعضی از این آدم ها باید گفت بخواب بابا بخواب راحت باش.چون اگه میخواست بفهمه تا الان فهمیده بود.
  • ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    2 0
    خدایا همه چیز رقیه عشقه زیارت نامه اش تو دمشق اصلا خودش چه مصیبتیه انقدر قشنگ گفتند که بی اختیاز انقدر ادم گریه میک نه خدایا باز قسمتمون کن و ما رو با رقیه مشحور کن
  • سعید حکمت آرا ۰۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 0
    اول: من از تعابیر توهین آمیز دفاع نمی کنم و اینگونه صحبت کردن که بعضی ها انجام دادن را قبلو ندارم دوم :در مورد این شبهه که اگر این ها واقعیت داشت نباید سلقی ها می توانستند قبر حجر را خراب کنند و مثلا باید خشک می شدند و یا نباید بترسیم که قبر حضرت زینب را بگیرند خودشان آنها را خشک می کنند و قس عل هذا!!!! باید گفت که : کسی مدعی این نیست که این اولیا و ائمه معصومین بطور مطلق هر گونه شری را از خود دفع می کنند و تنها بحث ما سر این است که این بزرگان در نزد خداوند متعال بسار جایگاه والای دارند که حتی خداوند به اینان اجازه دخل و تصرف در دنیا را نیز می دهد اما این اجازه دلیل بر آن نمی شود که هر کاری را که به دید و سطح معرفت ما خیر است را انجام دهند و هر کار شری جلوی آنرا بگیرند. کمااینکه اگر اینگونه بود حضرت رسول نه بعد از وفاتشان در زمان حیاتشان نیاز به جنگ و تحمل مشکلات نداشتند و با یک نگاه همه دشمنان و کافران را از بین می بردند و همین طور حضرت امیر و بقیه ائمه معصوم . و لیکن اینگونه نبود و این دنیا و تمام شرایطی که در آن فراهم می شود جهت امتحان است و بس .هم من و شما امتحان می شویم هم سلفی ها و هم بقیه و امامان و اولیا خدا حتی بعد از وفاتشان نیز سبب این امتحان هستند. مگر قبر امام حسین در سالهای طولای مخروب و از بین برده نشده بود . مگر آب بر روی قبر امام نبستند؟ عزیز من اگر درب قبر حضرت رقیه فقط بوسیله سید ابراهیم باز شده دلیل بر آن نیست که کسی قدرت تخریب آنجا را نداشته و ندارد. حکمت تمام کارهای خداوند برای ما میسر نیست.آن زمان همه دوستداران اهل بیت آنجا بودند و شاید ( تاکید می کنم شاید) این هم وسیله ای بوده برای تایید این معجزه در همان زمان که رویای صادقه آن جناب سید را نتوانند رد کنند. علی ایحال همه ما در همه حال در حال امتحان هستیم. انجام این امور خارق العاده برای بعضی ها جهت هدایت لازم است و خداوند هرزگاهی نمونه ای را برای بشر می آورد تا عده ای که نیازمند این گونه هدایت هستند هدایت شوند. البته من هم قبول دارم که نباید به اینگونه مسائل دامن زد اصل مذهب شیعه به ان چیزها نیست. شما داستان سگی که به حرم امام رضا در همین چند سال پیش آمد دقت کنید فیلمش هم هست . اما الان اگر از خدام و مسئولین حرم امام رضا بپرسید می گویند صحت ندارد!!! چرا ؟چون اگر آنرا بال و پر دهند برای عوام ملاک حقانیت امام می شود ورود سگ به حرم!!!!!!! و این خوب نیست. اما نباید بطور کلی زیراب اینگونه مسائل را زد . یا حق (حکمت آرا )
  • رضا ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    9 1
    سلام يکی از کرامات این خاندان،شفای پسر سرطانی بنده بود.
  • همراه ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    دوستان عزیز هر وقت تونستید دست از صحبت کردن از تعویض خونه و ماشین و زن بکشید انوقت معنی معجزه هایی که میگن را میفهمید. و اگر زمانی دست از خودتون بکشید معجزه ها رو میبینید. و زمانی که با با خداوند عهد بکنید آنوقت میتونید معجزه بکنید.
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    1 0
    خیلی عجیب است! مرقد حضرت رقیه در سوریه در شهر داریا متعلق به دختر حضرت علی است نه رقیه ی امام حسین.
  • کیا ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    معجزه بهتر از این سنگی که سر مبارک امام حسین(ع) برآن نهاده شده بود امسال در روز عاشورا خون از آن تراوش کرد مگه ندیدی چه عکس آن وچه فیلم ان می توانی در سایتهای معروف پیدا کنی
  • معلم ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    دوست محترم اهل اونجایی و خبر نداری مرقد مطهر رقیه بنت الحسین (ع) در دمشق وجنب مسجد اموی زیارتگاه اهل دل است .
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    انچه در بالا در مورد حضرت رقیه خاتون س گفته شده روایات متواتر بر صحت اون ادله اوردند جان بیمقدارمان به فدایت بنت الحسین س
  • ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 0
    میشه اقا رضا از جزئیات این معجزه هم کمی بگین خدا خیرتون بده بخدا خیلی محتاج خاندان اهل بیتیم
  • محسن ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 5
    مسلمان با خرافات زندگی نکن. کرامات غیر واقعی خلق نکن. ائمه و معصومین ما بارها تاکید کردند که آنان نیز بشری مثل ما هستند. ریشه خرافات در اسرائیلیات است. خداوند خودش به ما رحم کند و اسلام و قرآن را از شر خرافاتی که ما خلق می کنیم حفظ کند. به مقاله زیر با عنوان موارد مهم انحرافات عاشورا مراجعه کنید تا عمق نفوذ خرافات را متوجه شوید. یک مورد هم در مورد حضرت رقیه است : http://ghanoononline.ir/News/Item/54414/20/%D9%85%D9%88%D8%A7%D8%B1%D8%AF-%D9%85%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AD%D8%B1%D8%A7%D9%81%D8%A7%D8%AA-%D8%B9%D8%A7%D8%B4%D9%88%D8%B1%D8%A7-%DA%A9%D8%AF%D8%A7%D9%85%D9%86%D8%AF-.html
  • ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 1
    ابوجهل خبيث از پيغمبر معجزه خواست كه هسته خرما رو حضرت بذارن روي يك تخته سنگ اون هسته في الفور تبدبل به نخل بشه اون نخل في الفور خرما بياره اون خرما رو بخوره مزه اون رو تست كنه اونوقت ايمان بياره. اما وقتي معجزه و همه اينها تفاق افتاد. گفت: واقها تابحال سحري به ابن كيفيت نديده بودم. ناشناس جان! عكس و فيلم كه عكس و فيلمه اگه خودت هم جاي اون سيد بودي باز هم ...
  • سیدجلال ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 1
    سلام شما دوستان عزیز که انکار میکنید شما معجزه را چطور میخواهید ببینید کم دیده اید صدا وسیما نشون میده مثلا شخصی را بعد از 3 روز زنده از زیر آوار زلزله سالم در آوردن یا کسی که از ساختمان 5 طبقه سقوط میکنه وسالم میماند چیزهای برای باور کردن زیاد هست طرف پزشکا قطع امید میکنند خدا یا امام حسین وقتی بهش متوسل میشوند شفا پیدا می کنند اینا را چی میگند
  • محمد غلام اهل بیت ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۵
    0 1
    اگر فیلم وعکس می تونست ثابت کنه میگفتید فتوشاپ چون قرار نیست شما چیزی رو قبول کنید ولی پیشنهاد میکنم در مورد زندگی پسر یزیدلعنت الله که نوه معاویه ملعون میشه یه تحقیق بکنی چون شما خیلی روشنفکر هستید زود متوجه حقیقت خواهید شد .دل وجانم فدای بی بی رقیه
  • خادم الحسین ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    دراین دوروزمان چه کسی راپیدامیکنید که حتی ذره ای ازایمان پاکی و مردم کذشته راداشته باشد تاچنین ماموریتهایی به اوبدهندمگرنه اینکه بخاطر اینهمه جنایتها ناپاکیهاو.... به اخرزمان نزدیک شده ایم چه کسی لیاقت دارد به این مرحله برسد پس شک نکن وگرنه عاقبتت عاقبت یزید خواهدشد
  • رحمن ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    برادر عزیزحقیقت را باید باور داشت و یا اینکه اگر می خواهی شما هم چیزهایی ببینی خود را برای خدا و اطاعت او خالص کن حتما چیزهایی بشما نشان داده خواهد شد که چراغ سبز هدایت است و بعد آنکه سالم ماندن بدن رزمندگان چند مورد اعلام شده است و اینجانب از شما دعوت می کنم سری به سایت هداوند بزنید و ببینید که جسد شهید حسن میرزایی هداوند سالم از خاک در عراق بیرون آورده شد و به ایران تحویل داده شد و این شهید با اینجانب مدت نزدیک به هشت سال در کنار هم در زندانهای عراق زندگی کردیم برادر آنچه را که نمی بینی دلیل نبودنش نیست باید خود را به توانایی هایی که راهش را گفتم مجهز کنید عطای خدا غیر ممنون است متشکرم
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    عقل ما محدود به زمان و مکان است خیلی چیزها هست که عقلانی نیست به این خاطر که عقل ما محدوده در توان ما نیست درک معجزه .
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 3
    این کدوم ابجهل منفی میده؟
  • ناشناس ۰۹:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 1
    با سلام به دوستی که نظرشون در صدر نظرات اومده برادر یا خواهر گرامی من یک سوال از شما دارم و آن اینکه آیا شما اصلاً به طور قلبی و عقلی معجزات و کرامات پیامبران و ائمه (ع) را قبول دارید یا خیر ؟ لااقل بخشی در قرآن و بخشی در کتب تاریخی آمده که بزرگان و علمای شیعه و سنی اصالت آن را به اثبات رسانده اند اگر قبول دارید ، فکر کنم مشکل شما این است که چرا ما اکنون نمی بینیم ؟ چرا این اتفاقات در عصر ما رخ نمیده ؟ احتمالاً این برمیگرده به درک ما از این مطلب مهم که ، هر وقت ما بخواهیم این اتفاقات نمیفته ، بلکه این ائمه (ع) هستند که با اذن خداوند متعال تصمیم به ظهور و حضور معجزه و کرامات می نمایند من نمونه کوچکی برایتان مثال میزنم آیا امام حسین (ع) از کیفیت جنگ و کمیت سپاه دشمن در کربلا بی خبر بودند ؟ آیا نمی دانستند که بعد از واقعه عاشورا چه بر سر خاندان و عشیره و اقربین ایشان خواهد آمد ؟ اگر سیدالشهداء در آن روز کرامات بزرگی از خود بروز ندادند به طوریکه جنگ روال عادی خود را طی کرد ، و اگر خانواده و زنان و بچه ها را با خود به آن سرزمین بردند ، این یعنی آنکه سیدالشهداء صاحب کرامات نبودند ؟ یا نه ، ما باید دنبال دلایل این رفتار آقا سیدالشهداء باشیم ؟ اینکه سپاه دشمن در آن روز بدیهیات اسلام مانند قرآن و نماز سیدالشهداء را قبول نکردند ، چه برسد ّبه آنکه حضرت از خودشان کرامات بروز می دادند ؟؟؟؟ حنماً ایشان را نعوذ بالله جادوگر می خواندند.... از شما دعوت می کنم که تاریخ پیامبران و ائمه را بیشتر مطالعه کنید...
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    2 0
    اگرم فیلمش بود احمق ها میگن فوتوشاپه! تا وقتی لقمه حروم از گلو پائین بره، همینی هست که میبینیم
  • یه مادر ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام بر رقیه بنت حسین (ع) . سلام بر خاندان پاک و مطهرش .سلام بر آل هاشم . یا حضرت رقیه ... به حرمت پدر بزرگوار و مادرت زهرا دست شفایی بر پسرم بکش ، دکتر از احتمال عمل جراحی روده براش حرف زده . یا رقیه ... یا رقیه ... روزای سخت زندگیمو میگذرونم ... کمکم کن بانوی کریم ...
  • یه مادر ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام بر رقیه بنت حسین (ع) . سلام بر خاندان پاک و مطهرش .سلام بر آل هاشم . یا حضرت رقیه ... به حرمت پدر بزرگوار و مادرت زهرا دست شفایی بر پسرم بکش ، دکتر از احتمال عمل جراحی روده براش حرف زده . یا رقیه ... یا رقیه ... روزای سخت زندگیمو میگذرونم ... کمکم کن بانوی کریم ...
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 1
    با منفی دادن که واقعیت عوض نمیشه. حتی در رسانه های ایرانی هم این مرقد رو متعلق به دختر حضرت علی علیه السلام می دونند. دوربین شبکه خبر هم مدتی پیش تونست تصاویری از این مرقد بگیره و پخش کنه
  • زهرا ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 1
    قابل توجه همه عزيزان --- تا كسي عاشق نباشد نمي تونه اين قضايا رو درك كند . به قول مولانا عقل مثل مشعلي است با كلاهي از دود كه فقط يك متر جلوتر از خودش رو مي بينه . كسي كه عاشق خدا و ائمه و همه مومنين و مومناته مي تونه درك كنه. علت عاشق زعلتها جداست عشق اسر لاب اسرار خداست
  • سروش ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    علي برات متاسفم
  • سروش ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۶
    0 0
    اسلام عليك يا رقيه(س)
  • سید عابدین ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۲
    0 1
    این مظلب را هم اضافه کنید که بدن حضرت هنوز به قل و زنجیر بوده و حضرات سعی کردند که قل و زنجیر را باز کنند ولی موفق نشدند و به این نتیجه رسیدند که بی بی رضایت به باز کردن قل و زنجیر ندارند
  • مهدی ۲۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۵
    0 0
    دوست عزیز لطفا درباره قبر شهید سید احمد پلارک تحقیق کنید اون وقت متوجه میشید تو این روزگار هم معجزه اتفاق می افته.
  • محمد جلالی ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۱۲/۰۳
    0 1
    مکن تعجب از اینهاکه اعلمند وامام /وسیله های امور خلایقندتمام /درون پرده وبیرون پرده میدانند /زهرنکرده وازکارکرده میدانند/سلام برتو وپدرت مظلومت
  • حسین ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۳/۰۱/۳۰
    1 2
    چرا رخ داده مراجعه بکن ببین چند نفر در سال 92 در قم ومشهد شفا گرفتند . جستجو بکن ببین پیکر آیت اله صدر بعد 17 سال که نبش قبر میشه سالم هستش
  • مرسانا ۱۵:۵۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۱۸
    0 1
    یا رقیّه(س) ما اسیر توییم تو غنی و ما فقیر توییم بر درِ بیتِ عشق مولامان(ع) پیِ جودِ بی نظیر توییم.....
  • علی ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام و درود خدا بر خاندان پاکو مظلوم اهل یبت
  • حسین ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    جانم فدایت
  • سعید شکارچی ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۷
    0 0
    باسلام به دوستان اهل دل ومحقق
  • مجید ۱۷:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۶
    1 0
    هرکی نمیخواد باور نکنه ولی عین حقیقته تازه اگه عکس هم بود میگفتین فتوشاپه
  • کبیره ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۷
    1 0
    الزاما معجزه شق القمر نیست من چند سالی هست که توفیق پیدا کردم دهه اول محرم روزه بگیرم عروس سرافکنده حضرت زهرا(ع) هستم تقریبا هر نیت وسوالی برام یا دخترم پیش میاد جوابش رو در عالم خواب می گیریم اگر دقت کنید در آخر الزمان رویای صادقه زیاد میشه الان هم معجزه اتفاق میافته ولی یا میگیم شانسه یا از ترس زبان کسی که ما رو مسخره کنه بیان نمیکنیم التماس دعا
    • IR ۲۱:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      آفرین با مدعی مگویید اسرار عشق و مستی ..تا
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۹
    0 0
    واقعا راسته
  • مجید ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 1
    خداوند مارایاری دهد.جانم به فدای حسین ع
  • مجید ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۳
    1 1
    خداوند مارایاری دهد.جانم به فدای حسین ع
  • سمیه ۰۹:۵۳ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    1 1
    سلام چون اونقدر دلها سیاه و از یاد و ترس خدا خالی شده و عصیان و سرکشی از صراط المستقیم الهی باب شده که معجزه هم یا اثری نداره یا اونقدر کوتاه مدت اثر میگذاره که نبودش بهتر از رخ دادنشه.ما به معجزات مشهود اطراف هم بی تفاوتیم مثل استواری کوه زلالی باران قدرت همان آب در سیل و سونامی مهر و عطوفت مادری قدرت لبخندو.....
  • سمیه ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۰/۰۸
    0 1
    سلام چون اونقدر دلها سیاه و از یاد و ترس خدا خالی شده و عصیان و سرکشی از صراط المستقیم الهی باب شده که معجزه هم یا اثری نداره یا اونقدر کوتاه مدت اثر میگذاره که نبودش بهتر از رخ دادنشه.ما به معجزات مشهود اطراف هم بی تفاوتیم مثل استواری کوه زلالی باران قدرت همان آب در سیل و سونامی مهر و عطوفت مادری قدرت لبخندو.....
  • حسن ابول تختی ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۴
    0 1
    عشق به ائمه یعنی عشق به الله یعنی به معبود ،این کمترین کار از طرف ائمه و فرزندان دور شده از آتش و پاک و پاکیزه شده توسط خداوند هسته . باور کنید که اهل بیت (ع)و فرزندان پاک آنها چون متصل به سرچشمه هستند قادر به هر کاری هستند اگر چشم بیناداشته باشی.پس با تمام وجود دوستشان دارم و خواهم داشت وبرایشان جان فدا میکنم ،اگه لایق این عزیزان باشم.
  • عادلی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام ،دوستانی که اعتقاد داشتند درقرون معاصر و با پیدایش ابزار ثبت دیگر معجزه ای رخ نمیدهد،ممنون میشوم اگر معجزه فاطیما را که هفتاد هزار نفر شاهدش بودند،سرچ کنند و عکس ها و روزنامه های موجود را ببینند در ضمن اگر مطالبی در مورد برنادت سوبیرو که در یکی از روستاهای فرانسه حضرت مریم را ملاقات میکرد ، یاد بگیرند دیگه منکر معجزه نمی شوند. با تشکر
  • عادلی ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۲
    0 0
    سلام ،دوستانی که اعتقاد داشتند درقرون معاصر و با پیدایش ابزار ثبت دیگر معجزه ای رخ نمیدهد،ممنون میشوم اگر معجزه فاطیما را که هفتاد هزار نفر شاهدش بودند،سرچ کنند و عکس ها و روزنامه های موجود را ببینند در ضمن اگر مطالبی در مورد برنادت سوبیرو که در یکی از روستاهای فرانسه حضرت مریم را ملاقات میکرد ، یاد بگیرند دیگه منکر معجزه نمی شوند. با تشکر
  • هادی بدرالدین ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    کرامات اهل بیت فراوان است لکن انسان منصف حقایق را میبیند. و انکار حقایق از حقانیت آنهانمیکاهد.
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۷
    0 0
    سلام.بایدعاشق باشی تادرک کنی.براتون متاسفم.ازطرف بچه های هیات شریکه الحسین (س)اراک.ماهممون دیونه رقیه خانومیم همه ی افتخارزندگیمونم همینه.یاعلی(ع)
  • رضا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۶
    0 0
    خدا کند با دیدن این چیز ها بتوانیم عبرت گر فته واز این عزیزان طلب مغفرت میکنم و میخواهم هرچه زود تر از شر این وهابی های از خدا بی خبر راحت شویم
  • ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۰۵
    0 0
    ایشالایک شب جمعه بریم حرم حسین با رقیه
  • k.A IR ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۶/۰۱/۰۱
    0 0
    من خیلی حیرت زده شدم این داستان زیباباور نکردنی است
  • کلب الرقیه IR ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۶/۰۴/۰۹
    0 0
    السلام علیک یا رقیه بنت الحسین هرچه دارم از کرم تو دارم یا رقیه قمه ام تیز و غمت تازه و قبرم حاضر سر شکافم زغمت تا ک بمیرم خانوم جان کلب الرقیه
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۶/۰۶/۰۴
    0 0
    به ابی انت وامی یابنت الحسین
  • IR ۱۵:۱۶ - ۱۳۹۶/۰۷/۰۶
    1 0
    جان و زندگیم فدای حسین و اهل بیتش.
  • حسین ایمانی IR ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۷/۰۴/۲۷
    1 0
    الهی برات بمیرم خانوم و خاتون دو جهان
  • merry IR ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۷/۰۶/۳۰
    0 0
    ای رقیقه خودت غم از دست دادن پدر دیدی من کسی که دوست دارم داره میره به حق خودت به حق پدرت دعام کن . فقط دعا
  • فاطمه IR ۰۷:۴۸ - ۱۳۹۷/۰۷/۰۴
    1 0
    السلام وعلیک یا ابا عبدالله وعلی ارواح لتی حلت به فنائک علیک منی جمیعا سلام االله
  • علی AE ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۷/۰۷/۱۲
    3 0
    یا رقیه ‌. واقعا زیبا بود مرسی از اینکه این صفحه را گذاشتید باتشکر
  • جواد IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    1 0
    جانم روح وروانم فدای حضرت رقیه خار پاهایت به چشم من یا رقیه .
  • جواد IR ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۸/۰۲/۰۲
    1 0
    جانم روح وروانم فدای حضرت رقیه خار پاهایت به چشم من یا رقیه .
  • امیر حسین مظفری مقدم IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۸/۰۷/۰۵
    1 0
    السلام علیک یا حضرت رقیه (س) ، ای دختر آقا امام حسین (ع) . از شما و جد و نسب شریف شما به غیر از این هم انتظار نیست . خدا لعنت کند کسانی را که با کودک سه ساله آقام امام حسین (ع) چنین رفتاری کردند که بعد از گذشت ۱۴۰۰ سال ، هنوز پشت بدن مطهر شما زخمی و درد ناک است . یا رقیه (س) ، یا باب الحوائج (ع) ، تو را به پدر قسم ، به سادات ایران ، مدد رسان . الهی آمین یا رب العالمین .
  • جواد رحیمی IR ۲۱:۴۵ - ۱۳۹۹/۰۲/۱۲
    1 0
    خیلی عالی من این جریان را چندین سال پیش از طریق دعای ندبه که از تلویزیون پخش می شد شنیدم واقعا تاثیر گذار است
  • فاطمه IR ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۹/۰۶/۰۹
    1 0
    السلام علیک یا رقیه بنت الحسین،،،،
  • Ho3eyn IR ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۹/۰۶/۱۰
    1 0
    السلام علیک یا رقیه بنت الحسین ع
  • حمیدرضا IR ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۹/۰۶/۳۱
    1 0
    سلام و ارادت البته بنده این داستان رو شنیده بودم ولی ب ی سبک دیگه که یک شخص مسیحی این خواب را دیده بود و پس از این قضایا ان شخص مسیحی مسلمان میشود. اون دوستی که انکار کرده و قبول نداره برای خود بنده اتفاق افتاده و معجزه اش رو هم دیده ام و واقعا" اینطور چیزی میتواند باشد
  • مبینا IR ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    جانم فدای دردانه حسین
  • آپامه IR ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۲
    1 0
    عالیئیییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییئیییییییییییییییییییب
  • DE ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۶
    1 1
    ما در دنیا واخرت محتاج این بزرگواران هستیم با چهار کلاس درس خواندن نباید مغرور باشیم
  • علی IR ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۸
    1 0
    با سلام . گذشته از همه چیز خواهش میکنم نظرات همه بزرگان دین شیعه بخونید. خواهش میکنم مطالعه تاریخی تون را بالا ببرید.
  • ابوالفضل IR ۰۶:۳۱ - ۱۴۰۰/۰۱/۳۰
    1 0
    السلام علیک یارقیه بنت الحسین قربون قبرت بشم خانم رقیه چقدقبرزیبا وباصفایی داری
  • IR ۰۰:۳۹ - ۱۴۰۰/۰۷/۰۱
    0 0
    چشمای کورتو باز کن و معجزه هاروووووووو ببین .بیشتر ازاین که بعداز هزارسال همچنان این همه عاشق دل خسته داره .....
  • پریسان IR ۰۰:۳۴ - ۱۴۰۱/۰۵/۱۱
    0 0
    خدا لعنت کنه یزید رو که به یه بچه سه ساله هم رحم نکرد ... لعنت خدا به قاتلان امام حسین"علیه‌السلام" السلام علیک یا رقیه بنت الحسین"ع"
  • محبوبه IR ۱۱:۱۷ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۰
    0 0
    الآنم هست تماما کرامات ائمه هست ولی با وجود موبایلها و فیلمها و اتفاقاتی که میفته متاسفانه بیشتر آدمها نمیخوان باور کنن
  • IR ۰۲:۳۱ - ۱۴۰۱/۰۵/۲۶
    0 0
    سلام بر بانوی عزیز رقیه سلام الله علیها. خداوندا چقدر ائمه و اهل بیت پیامبر جلال و شکوه دارند.
  • لقمان IR ۰۰:۵۹ - ۱۴۰۱/۰۵/۳۰
    1 0
    بامدعی مگوییداسرار عشق ومستی ، تابیخبربمیرددررنج خودپرستی
  • IR ۱۳:۵۶ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۰
    1 0
    خیلی عالی وشنیدنی بودخداعاقبت همه ی مارابه حق دخترسه ساله ی امام حسین ختم به خیرکنه
  • مهربان IR ۱۸:۱۳ - ۱۴۰۱/۰۶/۱۵
    0 0
    بسیار عالی وآموزنده🤗
  • مادر IR ۱۳:۱۲ - ۱۴۰۱/۱۱/۲۸
    1 0
    یارقیه سلام الله علیها دستمان بگیر.
  • ساعد IR ۱۷:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۱/۲۱
    0 0
    السلام علیک یا بنت الحسین حضرت رقیه
  • داود صمدی IR ۱۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۲/۰۸
    0 0
    فدای قبر پاک خانوم بشم دعا کنید که خادم حرمش باشم
  • رضا IR ۱۲:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۸
    0 0
    سلام بر بی بی رقیه بنت امام حسین(ع)
  • IR ۱۴:۲۰ - ۱۴۰۲/۰۴/۱۲
    0 0
    😂😂😂😂😂😂😂😂
  • M. S IR ۱۵:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۹
    0 0
    السلام علیک یا بنت الحسین من عاشقت هستم، ازت التماس دعا دارم❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
  • لیلا IR ۰۱:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۶
    0 0
    الهی بمیرم برات یارقیه
  • کنیز رقیه سلام الله علیها IR ۱۵:۳۸ - ۱۴۰۲/۰۵/۰۸
    0 0
    السلام علیک یا رقیه
  • سید نصراله موسوی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    بسیار خوشحال و مسرورم از اینکه این سلاله پاک رسول‌ الله بعد از بيش از هزار سال بدن مطهرش همچنان سالم و بدون هیچ اثری از تجزیه باعث حقانیت آن بزرگواران و رهروانشان و شرمساری دشمنان آل الله شده است. افتخار می کنم حقیر از ذریه آنها و ایشان عمه کوچولو اما بزرگ مرتبه‌ و عظیم الشان من است.
  • سید نصراله موسوی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 1
    بسیار خوشحال و مسرورم از اینکه این سلاله پاک رسول‌ الله بعد از بيش از هزار سال بدن مطهرش همچنان سالم و بدون هیچ اثری از تجزیه باعث حقانیت آن بزرگواران و رهروانشان و شرمساری دشمنان آل الله شده است. افتخار می کنم حقیر از ذریه آنها و ایشان عمه کوچولو اما بزرگ مرتبه‌ و عظیم الشان من است.
  • سید نصراله موسوی IR ۱۵:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۵/۱۷
    0 0
    بسیار خوشحال و مسرورم از اینکه این سلاله پاک رسول‌ الله بعد از بيش از هزار سال بدن مطهرش همچنان سالم و بدون هیچ اثری از تجزیه باعث حقانیت آن بزرگواران و رهروانشان و شرمساری دشمنان آل الله شده است. افتخار می کنم حقیر از ذریه آنها و ایشان عمه کوچولو اما بزرگ مرتبه‌ و عظیم الشان من است.
  • IR ۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۶/۱۴
    0 0
    سلام بر رقیه بنت الحسین(ع)رقیه جان من را هم بطلب آی روح ریحان
  • السلام علیک یا رقیه ۲۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۹/۰۷
    0 0
    من از دوستداران اهل بیت علیهم السلام هستم آز ایشان رسماً وکتبا کمک می خواهم یا رقیه بنت الحسین عروسم خیانت کرده مهریه سنگین هم به اجرا گذاشته نوه ام ازمون گرفته پسرمم روازخونه آواره کرده خانواده اش هم پشتیبانی اش می‌کنند شکایتش روپیش امام رضا نوشتم دادم این شکایت رو به شما هم میکنم یک ختم قرآن نذر سر شما هدیه می‌خوانم اصلأ نمی دانم صلاح کار چی هست به نوه ام کمک کنید یا مادرش سرعقل بیاید مثل آدم زندگی کنه یا نوه ام بدست مرد بی ناموس نیفتد رسماً التماس دعا دارم خدایا به آبروی این سه ساله کمکم کن آمین یا ربالعالمین اگر کسی میخونه برام دعاکنه

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس