کد خبر 266477
تاریخ انتشار: ۵ آذر ۱۳۹۲ - ۱۶:۴۶

جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های جالبی همراه بود که خواندن آنها خالی از لطف نیست.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، جلسه امروز مجلس شورای اسلامی با حاشیه‌های جالبی همراه بود که بخشی از آن به شرح زیر است

* بحث اصلی امروز مجلس در خصوص توافقنامه ژنو و بندهای مرتبط آن بود. به گونه‌ای که حمید رسایی نماینده مردم تهران در واکنش به سخنان دیروز سخنگوی دولت وسپس تکذیب آن آزاد سازی 8 میلیارد دلار از دارایی‌های ایران را دروغ عنوان کرد که با واکنش برخی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی روبرو شد.

* علاوه بر این در صحن مجلس نیز گرده‌هایی با حضور نمایندگان برگزار شد که موضوع اصلی آن نیز توافقنامه ژنو بود. در این میان قشقاوی معاون پارلمانی وزیر امور خارجه نیز در حال اقناع نمایندگان در مورد توافقنامه ژنو بود.

* بارها و بارها باهنر نسبت به این گرده‌ها واکنش نشان داد و خواستار رعایت نظم در صحن علنی مجلس شورای اسلامی بخصوص در زمان رای‌گیری‌ها بود.

* از میانه جلسه امروز مجلس شورای اسلامی علی لاریجانی رئیس مجلس  جایگاه خود را به محمدرضا باهنر نائب رئیس مجلس شورای اسلامی داد که وی نیز ریاست جلسه علنی را تا پایان جلسه بر عهده داشت.

* مرتضی آقاتهرانی که به استاد اخلاق بودن بیشتر از نمایندگی شهر است، در اکثر جلسات مجلس به محل رجوع نمایندگان درباره سؤالات اخلاقی و بعضا استخاره می‌شود، امروز نیز همانند روزهای گذشته به با نمایندگان گفتگو می‌کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • میترا1 ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۵
    0 0
    مشرق جون منظورت از گرده ها همون گعده هاست دیگه ؟ نه ؟!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس