کد خبر 266224
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۲۰:۵۴

با انتشار حکم مدیرعاملی «حبیب ایل بیگی» در انجمن سینمای جوانان ایران، تیم مدیریتی حجت‌الله ایوبی در سازمان سینمایی تکمیل شد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از ایسنا، با حکم دکتر حجت‌الله ایوبی، معاون وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و رئیس سازمان سینمایی، «حبیب ایل‌بیگی» به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران منصوب شد. در متن حکم ایل‌بیگی آمده است:

«...نظربه شایستگی‌ها و سوابق ارزشمندتان درعرصه مدیریت سینمایی، به استناد ماده 14 اساسنامه انجمن سینمای جوانان ایران و مصوب هیات امنای انجمن به موجب این حکم به سمت "مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران" منصوب می‌شوید.

ایجاد انگیزه و امید، حمایت همه جانبه از خلاقیت های جوانان علاقمند به این عرصه، رسیدگی به امور دفاتر انجمن و حل مشکلات آنان، اهتمام ویژه به آموزش و ایجاد فرصت برابر برای استعدادهای استان‌های مختلف ازجمله مسئولیت‌های خطیری است که برعهده انجمن است.

امید است با رویکرد تمرکززدایی در مدیریت، اعتماد به توان و شایستگی جوان ایرانی و بسیج امکانت دستگاه‌های مختلف بتوانید درآینده‌ای نزدیک تحولات چشمگیری را در مدرسه بزرگ سینمای ایران موجب شوید...».

به گزارش ایسنا، «حبیب ایل‌بیگی» متولد 1345 در تهران و فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی و دانشجوی ترم پایانی مقطع کارشناسی ارشد روابط بین‌الملل در دانشگاه آزاد اسلامی است.

در کارنامه حرفه‌ای او، مواردی چون: مدیرکل روابط عمومی و اموربین‌الملل حوزه هنری، مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بنیاد سینمایی فارابی، معاون مدیرکل حوزه وزارتی و روابط عمومی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی، مدیر روابط عمومی موسسه سیما فیلم، مدیر بازرگانی و روابط عمومی انجمن سینمای جوانان ایران، مشاور رسانه‌ای فیلم سینمایی محمدرسول الله (ص) به کارگردانی مجید مجیدی و مدیر روابط عمومی جشنواره فیلم فجر دیده می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس