کد خبر 266076
تاریخ انتشار: ۴ آذر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۹

«حبیب‌ ایل‌بیگی» به زودی به عنوان مدیرعامل جدید «انجمن سینمای جوانان ایران» معرفی خواهد شد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از فارس، از مدت‌ها قبل بحث تغییر در مدیران ارشد سینمایی وجود داشت که پیرو آن تا به امروز محمد احسانی(معاون آثار و سرپرست فعالیت‌ها)،محمدرضا جعفری‌جلوه(فارابی)،علیرضا رضاداد(مشاور ارشد)محمدمهدی طباطبایی‌نژاد(مرکز گسترش)،محمدرسول صادقی(مدیر روابط عمومی)،محمد حیدری(نماینده رئیس سازمان سینمایی در امور جشنواره‌ها و اصناف)، لادن طاهری(مدیرکل فیلمخانه ملی ایران) و آرش امینی(مدیر کل حوزه ریاست و امور بین‌الملل) از حجت‌الله ایوبی حکم گرفته‌اند و از بین مدیران تنها تعیین تکلیف سینمای جوان و رسانه‌های تصویری باقی مانده است.
 
اما براساس اخبار حبیب ایل‌بیگی که پیش از این یکی از گزینه های مطرح‌شده برای تصدی پست مدیرکل اداره نظارت و ارزشیابی بر سینمای حرفه‌ای بود، به عنوان مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران انتخاب شده و به زودی حکم او رسانه‌ای خواهد شد.
 
سینمای جوان به شکل کنونی در سال 1364 شکل گرفت که فرزاد هاشمی اولین مدیرعامل آن بود و در دوره دوم مدیریت جعفر صانعی مقدم تا مدیریت محمد آفریده با مرکز گسترش ادغام شد که در زمان مدیریت ناصر باکیده مجددا این دو مرکز سینمایی از یکدیگر تفکیک شدند.
 
به این ترتیب ایل‌بیگی که در زمان دور دوم مدیریت جعفر صانعی مقدم به عنوان مدیر روابط عمومی انجمن سینمای جوان مشغول بوده، پس از فرزاد هاشمی،مجتبی اقدامی(دو دوره)،محمد حسین صوفی،جعفر صانعی‌مقدم(دو دوره)،محمد آفریده،ناصر باکیده و هاشم میرزاخانی هشتمین مدیرعامل سینمای جوان خواهد بود.
 
حبیب ‌ایل‌بیگی سال‌ها به عنوان مدیر روابط بنیاد سینمایی فارابی حضور داشت و در 4 سال گذشته مسولیت مدیرکل روابط عمومی و معاون بین‌الملل حوزه هنری را برعهده داشته است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس