کد خبر 264162
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۹

سرپرست روزنامه شهروند از انتشار مجدد این روزنامه با هدف اطلاع رسانی و همچنین آشناسازی بیشتر مردم با جمعیت هلال احمر و امکانات آموزشی آن و نحوه ارتباط با شبکه‌های مردمی و اجتماعی که توسط این جمعیت سازماندهی شده اند، خبر داد.

 به گزارش مشرق به نقل از به نقل از روابط عمومی جمعیت هلال احمر، عبدالرسول وصال اظهار داشت: رویکرد جدید روزنامه شهروند، شناخت عمیق و همه جانبه از رسالت و مسئولیت‌های جمعیت هلال احمر و بازتعریف خط مشی ای هماهنگ با این مسئولیت‌ها است.

وی با اشاره به اینکه جمعیت هلال احمر یک نهاد ملی، غیردولتی، غیرسیاسی و مردمی است که بر کمک­‌های داوطلبانه شهروندان استوار شده‌ ­است، افزود: ماهیت روزنامه شهروند با وظایف جمعیت هلال احمر همخوانی داشته و روزنامه این نهاد نیز به ارگان و ابزار یک جریان فکری یا سیاسی تعلق ندارد.

انتشار با هدف ترویج و ارتقاء فرهنگ داوطلبی

به گفته سرپرست روزنامه شهروند این روزنامه باید به دنبال ترویج، تبلیغ و ارتقاء فرهنگ فعالیت داوطلبانه، تغییر حساسیت و نگرش عمومی نسبت به فرهنگ و رفتار داوطلبی و نیز تقویت سطح مشارکت داوطلبان در برنامه‌­های بشردوستانه جمعیت در جامعه در وهله نخست و در بین  اعضای جمعیت در وهله دوم باشد.

وصال در مورد ضرورت انتشار روزنامه شهروند اظهار کرد: آشناسازی مردم با جمعیت هلال احمر و امکانات آموزشی آن و نحوه ارتباط با شبکه‌­های مردمی و اجتماعی کمک­رسانی که توسط جمعیت سازماندهی شده است، از جمله ضرورت‌­های انتشار روزنامه شهروند محسوب می­‌شود.

وی با تاکید بر اینکه روزنامه شهروند تریبون هلال احمر است اما یک تریبون انحصاری و مدیریتی نخواهد بود، تصریح کرد: تلاش ما این است که همانند ماهیت مردمی جمعیت، روزنامه شهروند، تریبون مردم و سخنگوی شهروندان باشد.

سرپرست روزنامه شهروند در پایان ابراز امیدواری کرد: شهروند، روزنامه‌­ای مردم­گرا بماند و انعکاس فعالیت­‌ها و مناسبات زندگی جمعی، مسایل و مشکلات و دغدغه‌­های گروه‌­های مختلف اجتماعی و بازتاب دادن شادی­‌ها و غم­‌های مردم را در اولویت قرار دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احسان ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    با نیروهایی که به این روزنامه آمده اند منتظر یک روزنامه بهار جدید باشید

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس