جانشین معاون عملیات نیروی زمینی سپاه درباره ویژگی‌های شخصیتی شهید مهدی عطوفی گفت: این شهید بزرگوار با تخصص هایی داشت، باعث شده بود یگان صابرین به اوج خودش برسد.

به گزارش مشرق، سردار سیدمرتضی میریان جانشین عملیات نیروی زمینی سپاه و همرزم مهدی عطوفی در حاشیه مراسم تشییع جنازه این معاون یگان صابرین، گفت: حاج مهدی قبل از اینکه معاونت هماهنگ کننده یگان ویژه صابرین را در سخت ترین مأموریت یگان یعنی عملیات شمال‌غرب بپذیرند، مسئولیت اطلاعات و نیروی انسانی را برعهده داشت.

وی گفت: عطوفی را یک مدیر تمام وقت و همیشه در اختیار نظام می شناختیم. در این 9 سالی که ایشان در یگان ویژه صابرین به فعالیت می پرداختند هرچه توان و تلاش داشتند در راستای پیشرفت و تعالی یگان صرف نمودند. وی نه صرف نیروهای یگان، بلکه تمامی گردان های تکاور صابرین را نیز در ابعاد مختلف تقویت کرد.

جانشین عملیات نیروی زمینی با اشاره به این موضوع که پادگان صابرین مدیون حاج مهدی عطوفی است، گفت: ایشان حق زیادی گردن یگان های صابرین دارند. در مأموریت ها هم علیرغم این که مسئولیت های ستادی داشتند ولی به عنوان یک رزمنده از همه جلوتر در خط مقدم حاضر می شدند.

سردار میریان با ذکر خاطره ای از شهید عطوفی تاکید کرد: در مأموریتی که ما در غرب داشتیم حاج مهدی به فاصله کمتر از 50 متر با معارضین غرب درگیر شد و همه ما از ایشان درس شجاعت گرفتیم. خوشبختانه حاج مهدی تخصص هایی داشتند که باعث شده بود یگان به اوج خودش برسد.

وی در پایان سخنان خود به یکی از ویژگی های اعتقادی و اخلاقی مرحوم عطوفی اشاره کرد و گفت: ایشان در سال حداقل 9 ماه روزه می‌گرفتند، مداح اهل بیت بودند و صدای بسیار دلنشین و محزونی داشت. به آن دسته از پاسدارانی که ایشان را می‌شناسند به خصوص در یگان ویژه این جمله را می‌گویم که بنده در کلاس درس اخلاص حاج مهدی شاگردی بیش نبودم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس