کد خبر 261253
تاریخ انتشار: ۱۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۱۳

رئیس مجلس در پیامی درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت.

 به گزارش مشرق به نقل از تسنیم، علی لاریجانی رئیس مجلس شورای اسلامی در پیامی درگذشت حبیب‌الله عسگراولادی را تسلیت گفت.

متن کامل این پیام به شرح زیر است:

بسم‌الله الرحمن الرحیم

درگذشت یار دیرین انقلاب، حضرت  امام و مقام معظم رهبری، مرحوم حاج حبیب‌الله عسگراولادی دبیر کل جبهه پیروان خط امام و رهبری موجب تاسف و تاثر فراوان گردید.

مرحوم حبیب‌الله عسگراولادی از مجاهدان خستگی ناپذیر و از چهره‌های موثر در پیروزی انقلاب اسلامی بودند که سابقه بیش از 50 سال مبارزه حکایت از ارائه قوی و اعتقاد ژرف ایشان به استقرار نظام جمهوری اسلامی بود.

آن مرحوم از بنیانگذاران هیئت موتلفه اسلامی در پیش از انقلاب بودند که اقدامات ایشان و سایر دوستانش در موتلفه نقش زیادی در مبارزات علیه رژیم ستمشاهی داشت.

ایشان همچنین در وحدت بخشی نیروهای انقلاب نقش فراوانی داشته و پس از پیروزی انقلاب نیز در سنگرهای متعدد از جمله نمایندگی مجلس شورای اسلامی، تصدی وزارت در د ولت‌های مختلف، تاسیس کمیته امداد حضرت امام و عضویت در مجمع تشخیص مصلحت نظام با حکم حضرت امام(ره) و مقام معظم رهبری، خدمات فراوانی را به نظام عرضه داشتند.

این چهره سیاسی و مذهبی همواره در راه خدمت به مردم از هیچ سعی و کوششی فروگذار نکردند و با اتخاذ مواضع صریح و روشن از ارزش‌های نظام و انقلاب دفاع کردند و تا آخرین لحظات عمر خویش در خدمت مردم و به ویژه محرومان و مستضعفان بودند.

اینجانب از سوی خود و نمایندگان مجلس شورای اسلامی ضمن عرض تسلیت ضایعه درگذشت حاج حبیب‌الله عسگراولادی به پیشگاه مقام معظم رهبری، ملت شریف ایران و خانواده محترمشان، برای آن مرحوم رحمت و مغفرت و برای بازماندگان صبر و اجر از درگاه خداوند متعال مسئلت می‌کنم.

علی لاریجانی

رئیس مجلس شورای اسلامی



مخاطبان محترم گروه سیاسی مشرق، از این پس می‌توانند اخبار، مقالات، تحلیل‌ها، گزارش‌ها، مطالب نقد و تصاویر خود را به آدرس politics@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در صورت داشتن قابلیت انتشار، در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود. برای کسب اطلاعات بیشتر برای ارتباط با گروه سیاسی مشرق اینجا را کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس