این روزها که حسین رضازاده و کوروش باقری آماج انتقادات برای مقابله با بی‌اخلاقی‌ها شده‌اند، شاید بتوان پرسید که این وزنه‌ها سنگین‌تر است یا وزنه‌های المپیکی؟

گروه ورزشی مشرق - به تازگی یک برنامه تلویزیونی در موضوع ورزش متولد شده که اتفاق مبارکی در رسانه ملی به شمار می رود؛ البته با یک اسم قدیمی که در سال های قبل با عوامل دیگری فعالیت داشته است. این بار گروهی جوان وارد کارزار شده اند تا بتوانند تجربه ای دیگر را مقابل بینندگان قرار دهند.

"ورزش از نگاه دو" در سالیان قبل نتوانست به برنامه ای اثرگذار در سطح کشور تبدیل شود و بیشتر برنامه ای خنثی به شمار می رفت که در گذر زمان با عدم پخش مواجه شد. سرانجام چندی قبل بود که با گروهی جوان پا به عرصه گذاشت و این روزها در حال طی مسیر است. به هر حال، این برنامه در حال تولید است و امید می رود عوامل آن بتوانند به موفقیت نیز برسند؛ اما موضوع بر سر مسئله ای دیگر است.


در این برنامه شاهد پخش کلیپ های انتقادی علیه فدراسیون و تصمیمش در حذف ورزشکاران بی نظم، انواع انتقادات از سوی مخالفان علیه این تصمیم و یک طراحی عاطفی درباره حضور ورزشکاران حذف شده بودیم که به اشک های بهداد سلیمی منجر شد تا مخاطب را اقناع کند که باید شاهد برگشت آنها باشیم ...

* اشک و نوستالژی
در "ورزش از نگاه دو" شاهد بودیم که در دو قسمت اخیر، برنامه سازی برای موضوع وزنه برداری شده بود. در پنجشنبه گذشته بهداد سلیمی ، حسین توکلی، محمود عبدالهی (کارشناس و مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک) و مسعود قاسمی (دبیر فدراسیون وزنه برداری) بودیم. پیمان یوسفی نیز اجرای برنامه را بر عهده داشت.

در این برنامه شاهد پخش کلیپ های به شدت انتقادی علیه فدراسیون و تصمیمش در حذف ورزشکاران معترض، انواع انتقادات از سوی مخالفان علیه این تصمیم و یک طراحی عاطفی درباره حضور ورزشکاران حذف شده از تیم بودیم که به اشک های بهداد سلیمی منجر شد تا مخاطب را اقناع کند که باید شاهد برگشت آنها باشیم. البته، از نام برخی بزرگان کشور نیز استفاده شد که متاسفانه با واکنشی از سوی گردانندگان برنامه مواجه نشد که نوعی بهره مندی ابزاری و عاطفی از باورهای مردم بود.

در این بین، دبیر فدراسیون نیز نتوانست در این باره اقدامی کند و در موضع انفعال با انتقادات روبرو شد. اما این را باید پرسید که چرا بایستی چنین تولید یک سویه ای از سوی یک برنامه سیما صورت گیرد؟ به هر حال،جوانگرایی که در همین مدت اخیر صورت گرفت، منجر به کشف استعدادهایی شد که قطعا در آینده نه چندان دور وزنه برداری را به قله های افتخار جدیدی می رساند. چرا باید چنین هجمه ای از انتقادات و اقدامات احساسی علیه یک تصمیم صورت گیرد؟ البته بگذریم که همین تیم به عنوان سومی جهان رسید که اتفاقی بس بزرگ و مبارک بود.




واقعیت جنجال وزنه برداری چیست؟
آنچه در ورای اشک ها و هجوم یک جانبه علیه فدراسیون وزنه برداری گم شد، دلیل اتخاذ تصمیم مبنی بر برخورد با این ملی پوشان است. البته، شاید مسئولان فدراسیون (حسین رضازاده، کوروش باقری و ...) بنایی بر باز کردن ابعاد ماجرا نداشته باشند؛ اما وقتی بهداد سلیمی اعتراف به بی نظمی می کند، باید پرسید زوایای آن چه بوده است؟ و چه بر باقری رفته که اینگونه واکنش نشان داده است؟ و ... اینها پرسش های اساسی است که در برنامه اخیر سیما نادیده گرفته شد.



از سویی، رسانه ملی باید مروج اخلاق مداری و تعهد به ملت و کشور باشد یا یک فدراسیون را اینگونه توبیخ کند که چرا با بی نظم ها برخورد کرده است؟ بهداد سلیمی و سایر یارانش در این ماجرا، قهرمان ملی هستند و احترام و ارزش آنها در جای خود است؛ اما آنها مانند سربازی هستند که باید در خدمت کشور باشند. چرا این برنامه باید کار را به جایی برساند که یک ملی پوش (در هر سکو و عنوانی که باشد) از رئیس فدراسیون تضمین بخواهد؟ آیا دست هایی در کار نیست که حسین رضازاده که در زمره مفاخر ملی و الگوی شمار کثیری از مردم است، در موقعیتی تحریف شده قرار بگیرد؟ البته، این به معنای تائید همه جانبه رضازاده یا کوروش باقری نیست؛ اما باید مقابل بدعت ها ایستاد که اگر اینگونه نباشد، فردا در هر فدراسیونی شاهد چنین رفتارهایی خواهیم بود. آیا باید رضازاده و باقری تاوان مقابله با این بی نظمی را بدهند؟

* افسوسی بر این روزهای ورزش
البته، این افسوس فقط شامل حال رسانه ملی و برنامه هایی از این دست نیست که بر ورزشی است که در آن، یک ورزشکار باید در موضع طلبکار قرار گیرد. در برنامه آشتی کنان نیز کاش دوربین پخشش را ادامه می داد تا مردم ببیند ورزشکاری که از رضایت بزرگان نظام و شادی دل ملت می گوید و اشک می ریزد، ریشه اختلافش در چه بوده و چه کسی مشکل را حل کرده! اگر نبود آن خیر این روزهای ورزش، شاید این قصه ادامه داشت و هرگز حل نمی شد. به راستی، باید افسوس خود به حال ورزشی که این روزها را می بیند و دم بر نمی آورد و دل سوزاند برای رضازاده و امثال او که باید برابر این هجمه ها بایستند و لب بگزند تا مبادا حقایق را بگویند تا مردم بدانند که در پس پرده این ساخت‌ها و کارشناسی‌ها چه می‌گذرد..

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 62
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    حالا من کاری به دعواشون ندارم ولی اگه نمیدونستم فکر میکردم مجری برنامه "ورزش از نگاه دو" برادر یا پسرخاله یا فامیل بهداد سلیمیه ! یه جاهایی چهار نفره به حسین رضا زاده میتاختند. دلم سوخت برای رضا زاده, هیچکس نبود تو برنامه ازش حمایت کنه..
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    واقعا. جای تاسف داشت کار صداوسیما
  • ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    رضازاده پهلوان نبود و نیست
  • علی ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    این آقا مسبب سوختن یک نسل طلایی وزنه برداری در ایرا ن شده است
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    دقیقا دارن حسین رضازاده رو هدفمند میزنن همش کار وتوطئه توکلی و فلاحتی نژاده
  • بهروز ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    موضوع ساده است بی اخلاقی در ورزش و فدراسیون وزنه برداری .
  • علیرضا ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    این از مشرق که طرفداریه رضازاده رو میکنه اونم سیاسی.این وسط منافع ملیه ما چی میشه؟!
  • محمد ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    من اين عبارات "زمره مفاخر ملي" و اين چيزها به دردم نميخوره، يعني اصلاً اين واژه‌هاي تملق آميز رو قبول ندارم. چيزي كه قبول دارم اينه كه تو اين دنيا هر كسي براي هر كاري بايد دليل داشته باشه و مستمع آزاد و خودمختار نداريم.(البته كه داريم!) حالا ميخواد ورزشكار باشه، يا مربي تيم ملي، يا رئيس فدراسيون. براي حذف ورزشكاران المپيكي بايد دليل داشته باشند، مثلاً ركورد بهتر سايرين يا علت بي نظمي المپيكي‌ها يا ... . كلي گويي بسه. بي نظم بودن يعني چي؟! مصداقش چيه؟! نكته دوم اينكه كوروش باقري اگه ورزشكاري بي نظمي كنه، ميگه بايد موهات رو بتراشي! اون وقت رو حساب كدوم قانون؟! با مو تراشيدن قهرمان ميشيم؟! آيا سرمربي به حكم سرمربي بودن، حق عقده‌اي بودن هم دارد؟! خب از اين قبيل تنبيهات ديگه چي تو آستين دارند؟! نكته سوم هم اينكه يك نفر سواد رضازاده براي رياست بر فدراسيون وزنه‌برداري رو به من هم بگه، روشن بشم! رضازاده رو دوست دارم، ولي در حد فني نه مديريتي. ايشان جايگاه فني دارند و بايد سرمربي تيم ملي يا سرپرست بشوند. وزارت‌خانه اداره كردن آيا نياز به عكس با شورت ورزشي دارد كه طرف رو از زير وزنه آوردند گذاشتند رئيس فدراسيون؟! من رضازاده رو مقصر ميدونم چراكه در جايگاهي هست كه نبايد باشه. بقيه ديوار هم به همين منوال تا ثريا كج مي‌رود.
  • مصطفی ۱۳:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    چند سال پیش جریان علی حسینی بود الان جریان بهداد سلیمی چرا شما 1 درصد نمیگی رضازاده مقصره ؟؟؟ هم سلیمی هم حسینی هم مولایی هیچ کدومشون از رضازاده کمتر نیستن اگه صدا سیما 1 طرفه رفته شما هم یه طرفه رفتی لطفا بگرد علت چی بوده فدارسیون وزنه برداری طی چند سال اخیر همش مشکل داشته الان سالی نیست که ما وزنه بردار دوپینگی نداشته باشیم از اقای رضازاده سوال کردین چرا ؟ واقعا چرا ما اینقدر دوپینگی داریم ؟؟؟؟؟؟؟؟
  • سوسان ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    پس تو پهلوان پنبه ای
  • سارا تبریزی ۱۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    وقتی نمی تونند وزنه هارو بلندکنند ورکوردشو بزنند خودشو میزنند واقعاکه
  • محمد ۱۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    عزیز مقاله نویس ظاهرا شما نظم را با زورگویی وقلدری و اجرای قانون را با تحقیر کردن و خورد کردن قوی ترین مرد جهان که توانست رکوردش را تا سه سال نگه دارد اشتباه گرفته اید
  • مهدی ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام خیلی خوب بود امیدوارم مثل همیشه به همین مسیر خود ادامه داده و به موضوعات ریشه ای نگاه شود اون شب من برنامه ورزش از نگاه دو را دیدم و اصلا نپسندیدم
  • مهدی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    جنابعالی از کجا استخراج کردید که رضازاده پهلوان نیست ؟ شما پهلوان نیستی که اینگونه قضاوت می کنی.
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    خاک بر سرت مشرق
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    آره واقعن. انگار دشمنی داشتن باهاش. به نظرم شخصی بود دعوا
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    اینا دنبال برگشتن به فدراسیونن. قشنگ معلومه
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    پس ع.. یا خا.. پهلوون بودند؟
  • حسین ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    آقای سلیمی وزنه بردار بسیار خوبی هستند دستشان درد نکند در المپیک دل مردم را شاد کردن اما مشرق جان امثال سلیمیها باید حیطه کار خودشان را بدانند ناراحتی وزنه بردارانی که به همراه تیم به مسابقات نرفتند فقط در ارتباط با سرمربی نشدن آقای توکلی و دارودسته ایشان بود و بس؟به ورزشکار ربطی ندارد که بخواهد برای رئیس فدراسیون تعیین تکلیف کند کی سرمربی باشد.آقای سلیمی شما که ادعا میکردی فلان کشور برای وزنه زدنت اینقدر دلار میدهد.بفرما راه باز و جاده دراز.پس از این به بعد هر ورزشکاری که در سطح اول دنیا مقام آورد حتمن باید تصمیم گیرنده باشد.بیچاره آقای باقری که اینقدر مورد تهمت قرار گرفت به دو دلیل.یکی چون دوست داشت نظم اردو برقرار باشد و دیگر اینکه از امثال توکلیها در کادر فنی استفاده نکرد.آقای سلیمی بدجوری صدای پای آقای مولایی می آید؟فکر کردی با گریه کردن صورت مسئله پاک می شود.
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    آفرین به شما که پهلوان بی اخلاقی هستی
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    رضازاده تا وقتی قهرمان و پهلوان بود که برای حفظ رکورد خودش بقیه را دوپینگی نمیکرد.
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    فردا دوباره برنامه می ذارن اندر مضرات بازیکن سالاری و نبودن تصمیم قاطع توسط فدراسیون!
  • رسول ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام بهترین راه حل برون رفت مشکل فدراسیون وزنه برداری استعفای رضا زاده و انتخاب مدیری توانمند است رضا زاده اسطوره است اما در میدان وزنه برداری نه مدیریت ایشون باید یا مشاور و یا مدیر تیمهای ملی وزنه برداری میشد و شاید سالها بعد متوجه ضررو زیان ایشان در این پست بشویم و آقای رضا زاده بهتر است محبوبیت خودش را با عملکرد ضعیفش از بین نبرد
  • هادی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    مشرق واقعاً از تو بعیده با این مسأله سیاسی برخورد کنی. امثال بهداد سلیمی از جوانان خوب و قهرمان خودمون هستن. اینکه با هر اتفاق کوچیکی بخوایم وزنه برداری رو به این روز بندازیم، یه جورایی بی تدبیری و سلیقه ای عمل کردن است. البته اگر اغراض شخصی در کار نباشد. در ضمن چرا همش عکس حبیب کاشانی رو الکی کار میکنی؟ ایشون به خاطر اتفاقات باشگاه پرسپولیس خیلی مورد توجه جوانان قرار ندارد. شما در تلاش سیاسیون برای کسب محبوبیت و دخالت در امور ورزش که وضعیت امروز ورزش و به خصوص فوتبال را به وجود آورده اند، کمک نکنید.
  • مهدی 90085 ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    رضازاده چون خودش بی منت وچشم داشت وزنه میزد فکر میکنه همه باید مثل خودش باشند اونوقت که به پیشنهاد هشت میلیاردی ترکیه خندید اونوقت که مستاًجر بود ولی باز پای کار ایستاد اونوقت که مدالش رو هدیه می کرد فکر نمی کرد با اومدن پای سکه توی ورزش بعضی ها جنبه نداشته باشند وسهم خواهی کنند آره رضا زاده برای این چیزا مقصره چون فکر میکنه همه باید مثل خودش بی ریا باشند
  • عبدالله ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    من هردو برنامه را دیدم و خلاصه عرض می کنم: 1- در بخشی از برنامه تحت عنوان« ما خط قرمز نداریم». مجری این بخش میثم زمان آبادی فرزند آقای زمان آبادی مدیر روابط عمومی فدراسیون فوتبال زمان صفایی فراهانی و از اصلاح طلبان تندرو است که در هشت سال دولت احمدی نژاد حتی خدمات دولت را هم قبول نداشت و سیاه نمایی می کرد. 2- ماخط قرمز نداریم از شعارهای اصلاح طلبان در زمان دولت خاتمی است و در حال تکرار در صداوسیما. سوال اینجاست یعنی اگر کسی در این بخش برنامه فحاشی کرد، حرف بی ربط زد، توهین کرد، خط قرمز نیست و پخش می شود باتوجه به اینکه برنامه به صورت زنده پخش می شود؟ 3- در بخشی از برنامه قبلی آقای مرادی رئیس اسبق فدراسیون وزنه برداری که در دوره ایشان 9 وزنه بردار دوپینگی شدند و مشکلاتی را به وجود اورد تا مجبور شوند اورا برکنار و افشارزاده را جایگزین او کنند . او گفته است که رضا زاده سربازی نرفته ومعافیت گرفت. جالب است که آقای زمان آبادی هم کلی از این نقطه منفی رضازاده سرکیف آمد و پرسید مگر به خاطر قهرمانی اش نبود؟ مرادی می گوید نه اون موقع هنوز رضازاده قهرمان نشده بود . بعد که داستان را تعریف کرد آقای مرادی به رئیس هیئت وزنه برداری اردبیل زنگ زده بود و گفته بود یا رضازاده معاف می شود یا تو دیگر نیستی.آقای مرادی عامل این تخلف تو و نماینده ات در اردبیل بود چه ربطی به رضازاده دارد؟ 4- جالب است وقتی مرادی متوجه شد که این اشکال بیش از آنکه دامن رضازاده را بگیرد دامن خودش را می گیرد بلافصله می گوید البته یک تبصره ای بود به خاطر وزن بیش از حد بدن رضازاده. او مشمول این بند شد!!! خوب اگر قانونی بود چرا مطرح می کنی و شبهه می اندازی .اگر خلاف قانون بود هم که خودت مرتکب شدی 5- بهداد سلیمی در تلویزیون در برنامه زنده به کورش باقری بی احترامی کرد و حتی گفت من نباشم کی برایت مدال می آورد؟ اولا مدال برای باقری نیست برای کشور است ثانیا دیدید که کورش باقری یک جوان 20 ساله را بنام مولایی رو کرد که 261 کیلو را تا بالای سر هم برد. ضمنا مولایی در همین مسابقات 3 کیلو بیشتر از بهداد در المپیک وزنه زد. 6- باقری در چهارسال سرمربی گری در 2011تیم را سوم جهان کرد در 2012 تیم با چهار مدال طلاونقره وبرنز گرفت که در تمام المپیک ها کم سابقه بود . در جهانی 2013 هم با تیمی که 6نفر از 8نفرشان برای اولین بار به مسابقات جهانی بزرگسالان می رفتند سوم جهان شد. نتایج سه سال اخیر درتمام ادوارگذشته وزنه برداری بی سابقه است. آیا باقری با این کارنامه موفق وبی سابقه باید با جوسازی رسانه کنار برود. البته هیچکس مخالف وزنه برداران المپیکی نیست. اما شرط و شروط آنان برای فدراسیون و سرمربی بدعت خطرناکی است 7- همه این برنامه ها برای حذف رضازاده است و متاسفانه صداوسیما هم بازیچه دست اصلاح طلبان و کار گزاران شد. آقای رضازاده همواره نسبت به آقای احمدی نژاد احترام می گذاشت. در انتخابات شورا هم در لیست اصولگرایان بود . مثل جدیدی حاضر نشد به قول و قرارش با اصولگرایان پشت کند و به محسن هاشمی برای شهرداری تهران رای دهد. این جوسازی ها تاوان آن قضیه است.
  • عبدالله ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    اتفاقا همانقدر که در زمان وزنه برداری موفق بود الان در مدیریت هم موفق است 2011 سوم جهان 2013 سوم جهان 2012 المپیک با چهار مدال طلاو نقره و برنز . جهت اطلاع جنابعالی در تمام ادوار وزنه برداری فقط دوبار سوم شدیم آنهم در زمان فدراسیون رضازاده بود. در هیچ المپیکی چهار بار پرچم کشورمان به احتزاز در نیامد.پس بهترین نتیجه المپیک هم در زمان مدیریت رضازاده بود. قهرمانی نوجوانان و جوانان در آسیا و جهانی در چهار سال گذشته را هم به آمار اضافه کنید تا بفهمید موفقیت رضازاده در ریاست فدراسیون از زمانی که وزنه بردار بود بیشتر بود
  • محمودی ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    باسلام تحقیقا هر قهرمانی نمی تواند مدیر خوبی باشد ومصداق ان اقای رضازاده است ایشان از موقعیتورزشکاری خود سوء استفاده نموده ووارد عرصه مسائل سیاسی کشور شده وبا باند بازی در فدراسیون وزنه برداری انجا را به ملک طلق خود تبدبل نموده است واوضاع را به نحوی که ملاحظه می فرمائید رسانیده حضور وی در عزصه های اجتماعی سیاسی وورزشی مانند سم هولناک میباشد .
  • حمید ۱۶:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    دوماه پیش رضازاده دربزرگراه همت باخودروی پرادو اپشت به یک 206 زد.بعدش به جای عذر خواهی ازصحنه گریخت.باورم نمی شدکسی که خودراارادتمندحضرت ابوالفضل می داند اینقدرحقیرباشد.
  • ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    موضوع وزنه برداری سر رضازاده نیست.سر زدن کوروش بود که عده فرصت طلب نمیخوان افتخارات این نسل طلایی وزنه برداری که خود کورورش نقس اساسی در ظهورش داشته همه به نام اون تموم بشه و میگن حالا که سفره ای پهنه ماهم سهم میخواهیم
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    حتی سرباز هم اگه پول نگیره کارش رو درست انجام نمیده. سربازن نوکر که نیستن!
  • ۱۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    پس تو پهلوانی و در قحطی مدال المپیک تو مدال می گرفتی و دل مردم را شاد می کردی... همه این بغض ها به خاطر تصویر رهبری است که رضازاده به دست گرفت. فتنه گران کینه هایی عمیق دارند از نوع شتری و همه جا هم رسوخ کرده اند. چه بر روزگار افتخاری و ده نمکی و بازیگران فیلم های فتنه آوردند. ما اصولگراها خوابیم اما آنها متاسفانه بیدارند
  • ۱۷:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    مشرق بمیر
  • ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    سلام اگر فکر میکنید صدا و سیما برنامه یکسو داشته سعی کنید شما نظرات یکسویه نداشته باشید علت بازنشستگی رضازاده مرض قندی بود که وقتی تو شمال با کوه تصادف کرد مشخص شد البته این دلیلی بود که اعلام کردند . کمی همت میخواد که تحقیق بشه بعد اعلام بشه که واقعاً حقیقت داشته . ایشان اصلاً نیاز به حمایت کسی ندارند امروز مسائلی که گریبان گیر این دوستان شده تمام اثرات رفتار خودشونه که در گذشت در قبال مربیان و مدیران خودشون داشتند.
  • سبز و سرخ ۱۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    تعریف شما از پهلوان چیست که رضا زاده در دایره ی مصادیقش نمی گنجه؟!!!
  • جمشید ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    دبیر ورزشی مشرق! انتظار ندارم که مطلبم رو منتشر کنی؛ فقط انتظار دارم تا آخرش رو بخونی. چون ما به منتشر نشدن کامنتهامون عادت کردیم! جناب نویسنده و دبیر ورزشی مشرق! با این مطلب چرندت اعتبار "مشرق" رو پایین آوردی! البته به نظرم شما چند وقتی هست که داری این کار رو انجام میدی! مطالب جانبدارانه تو صفحه ورزشی! یه خرده انصاف و عدالت هم خوب چیزیه! شما که سر تا پای بهداد سلیمی رو با وجود داشتن مدال طلای المپیک آفتابه گرفتی و حسین رضازاده رو با وجود همون مدال طلای المپیک جزء "مفاخر ملّی" دونستی! امیدوارم بتونی حسین رضازاده رو تو یونسکو به ثبت برسونی!! شما اگر عنوان سومی این تیم رو اتفاقی بس بزرگ و مبارک میدونی، بهتره خودت رو به کوچه علی چپ نزنی و بدونی که اگر قهرمانهای ما بودن این تیم برای اولین بار در تاریخ قهرمان میشد!! این نوشته شما که از اون برنامه فیلم هندی تر بود! اگه بهداد سلیمی تو اون برنامه اشک ریخت شما اینجا زار زدی مشتی! «به راستی، باید افسوس خود به حال ورزشی که این روزها را می بیند و دم بر نمی آورد و دل سوزاند برای رضازاده و امثال او که باید برابر این هجمه ها بایستند و لب بگزند تا مبادا حقایق را بگویند تا مردم بدانند که در پس پرده این ساخت‌ها و کارشناسی‌ها چه می‌گذرد» بهتره سر ملت رو شیره نمالی که پشت پرده چه خبرهایی هست و ... مطمئنا اگر پشت پرده خبرهایی بود آقای حسین رضازاده و کوروش باقری از خودشون دفاع میکردن و نمیذاشتن کار به اینجا بکشه که تو یه برنامه زنده تلویزیونی اینطور کوتاه بیان! اصلا گیرم که بهداد سلیمی یه آدم دروغگو باشه! همون چیزی که تو میگی باشه و هیچ کدوم از این حرفایی که زده درست نبوده باشه! کیانوش رستمی و سعید محمدپور و نواب نصیر شلال و سجاد انوشیروانی و ... هم لابد همه دروغگو هستن! اینی هم که حسین رضازاده اون شب به نقل از کوروش باقری گفت اگه بچه ها دوست ندارن دیگه اینجوری باهاشون صحبت نمیکنم و... هم دروغه؟! یعنی خود حسین رضازاده هم همه چیز رو اون شب قبول کرد دیگه من نمیدونم تو چرا حرف اضافه میزنی و کاسه داغ تر از آش شدی؟! یعنی حسین رضازاده به خاطر منافع ملی و منافع مردم از پشت پرده حرف نمیزنه؟ یا به خاطر منافع خودش؟ پس خواهش میکنم لطفا حرف مفت نزن! اصلا حسین رضازاده به جز زور زدن چی کار کرده که تبدیل به مفاخر ملّی شده؟ چه فرقی با بقیه وزنه بردارا داره؟ یعنی اگر مطلبت اینقدر یک طرفه و جانبدارانه نبود من اینقدر ناراحت نمیشدم! شما هم اگر خیلی یه جاهاییت داره میسوزه که صداوسیما و همه و همه دارن اشتباه میکنن و پهلوون شما داره درست میگه به این چرت نوشتنهات ادامه بده مگر اینکه به هدفت برسی! اگه خواستی میتونی بری شبکه یک برنامه ورزش و مردم مثل همین کاری که اینا کردن رو انجام بدی! یعنی شما واقعا هیچ اشکال و نکته ای در کارهای حسین رضازاده و کوروش باقری پیدا نکردی که نشستی برنامه ورزش از نگاه دو رو آسیب شناسی روان شناسانه کردی؟! و آخرش به سر تا پای همه از صدا و سیما و برنامه و مجری و کارشناس و وزنه بردارا گیر دادی؟ ولی هیچ مشکلی در بقیه سیاست های فدراسیون وزنه برداری ما وجود نداره! واقعا شما اگه یه جایی ببینی دارن حقت رو میخورن سکوت میکنی و از اشتباهات جانبداری میکنی؟! خواهش میکنم حرف مفت نزن و جوری مطلب ننویس که مردم از پشت پرده خبر ندارین چی میگذره و واویلا به حال این ورزش و ... اینجوری به همه چیز گند میزنی، خب؟! میفهمی چی میگم؟! به جان خودم اگه فهمیده باشی...
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    به نظر من بهتره بهداد بره یه کشور اروپایی تا امثال رضازاده و مشرق ببینن که تا چند المپیک قهرمانی برای او کشور میشه
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    من يادمه موقعي كه هادي ساعي به عنوان برترين ورزشكار سال انتخاب شد اين آقاي پهلوان رضا زاده از زور عصبانيت حتي دست هم به هادي ساعي نداد كلا ّ رضا زاده چشم نداره بالا تر از خودش رو ببينه و منافع ملي رو در نظر نميگيره
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    لطفا بجای توهین چند دلیل برای پهلوانی یاشان ذکر بفرمایید. در جبهه جنگ بوده؟ کار اخلاقی خاصی کرده؟ دوپینگ نکرده؟ دست فقرا را گرفته؟ رانت سیاسی نگرفته؟ به پول باد آورده نرسیده؟
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    آقایان به جای توهین به عمه و خاله دیگران مثل هر پدیده دیگری در ایران لطفا جو گیر نشده و برای پهلوانی ایشان استدلال بیاورند
  • ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    درسته آخه اولین بارشم که نیست داستان علی حسینی چی پس؟ سلیمی چی؟ بقیه وزنه بردارا چی؟
  • ۱۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    همیشه قهرمان بود ولی هیچوقت پهلوان نبود
  • ۲۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    مشرق جان شما جوانگرایی میکنی که از جوانها استفاده کنی نه اینکه بعد از اینکه آماده شدن بندازینشون بیرون!! بعد از نتایج تاسف باری که وزنه برداری گرفت بایدم مسئولین در پی اصلاح کردن این ورزش باشن. تیم وزنه برداری ما این سومین باریه که در زمان جناب رضازاده مرتکب تخلف دوپینگ میشه. در ضمن خود رضازاده هم اشتباهات رفتاری باقری رو تایید کرد و گفت من قبلا در این مورد بهش تذکر داده بودم. نمیدونم شما دنبال چی هستی ولی مطمئنم هدفت از این مقاله دلسوزی برای وزنه برداری نبوده.
  • محمد ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    رضازاده باندبازه و ققط میخواد به هر ترتیبی خودشو نشون بده . حیفه اسم پهلوان که رو اینجور ادما میزارن . یعنی تختی هم پهلوانه ایشون هم پهلوانه .؟!!!
  • لیلا ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    به نظرم باید یه ملی پوش حد وحدود خودشو بشناسه و برا مربی و فدراسیون تعیین تکلیف نکنه چون از فردا همه تو کارش دخالت میکنن
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    از دوستان مخالف این مقاله یک سوال دارم ؟؟؟ بهداد با باقری دعواش شده خودش گذاشته رفته . بعد این چطوری می تونه توطئه رضازاده باشه ؟؟؟ بعد فدراسیون دوباره ازشون دعوت کرده خودشون نیومدن . باز این تقصیر فدراسیون و رضازادست ؟ بر فرض مربی هم عوض می شد . همین یه کار مونده که هر روز بازیکنای تیم ملی که مربی باید اونها رو انتخاب کنه برعکس اونا مربی رو انتخاب کنن . بعد این یه روشی برای همه تیمهای ملی بشه که اگه از قیافه مربی خوششون نیمد قهر کنن برن تا مربی عوض بشه
  • مسعود ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اصلا اینگونه شایسته سالاری که من مدال آوردم وهر چه من می گویم کار غلطی است جوانان 20 ساله تا 23 ساله واقعا جای تاسف دارد ضعف شدید فدراسیون است که از مربی خود حمایت نکرد
  • شهاب ۰۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    ما قهرمانان زیادی در عرصه ورزش داریم ولی ای کاش با تصمیمات بعضا غلط این بزرگان ورزش رو خراب نکنیم... به عنوان مثال انتخاب آقای دایی به مربیگری تیم ملی در زمانی که اصلا مناسب نبود و دودش هم به چشم خود دایی رفت و هم ورزش ملی... و این ماجرا یک بار دیگه برای یک قهرمان ملی (آقای رضا زاده) تکرار شد! انگار ما قرار نیست از تاریخ درس بگیریم مدیریت یه مقوله کاملا تخصصیه مثل همه رشته های دیگه...
  • ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    وضع بهداد خیلی خوبه الان؟ بهداد پیشنهادات خودشو مثل رضازاده علنی نمیکنه و منت نمیذاره
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    شماها که منطق ندارید و البته دلیلی هم بر "پهلوان" خوندنش ندارید اما فقط و فقط بلایی که بر سر علی حسینی آورد برای دنیا و آخرت این به قول شماها پهلوان کفایت میکنه
  • اسمال ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اینا پهلوانانی پوشالی هستند که اسیر و فریفته ظواهر دنیوی (زر و زور و ریا) شده اند.!
  • منصور ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    بیچاره کورش باقری که در قضیه در حقش ظلم شد
  • محمدرضا ۱۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    شايد بهداد سليمي بوده!
  • جواد ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اگه این افراد بی نظمی نمیکردند و البته قدری بخشش هم بود شاید اینها هم جزء مفاخر میشدند.
  • ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    اگه بهداد هم دوباره برگرده تیم ملی دبگه اون محبوببت قبل رو نخواهد داشت. دیگه تموم شد... بیچاره رضا زاده چندبار قهرمان المپیک شد این داستان ها رو ندلشت.....
  • شهاب ۲۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۵
    0 0
    البته این به هیچ عنوان سوء استفاده از احساسات مردم رو توجیه نمیکنه
  • رضا ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    0 0
    متاسفانه مشرق همه چی را سیاسی میبینه پس بهتره جوابهای سیاسی بدین. اگر رضازاده پهلوان بود به مردم پشت نمیکرد و به مراسم تحلیف احمدینژاد نمیرفت
  • کوروش ۲۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۶
    0 0
    حداقل یه کمی کمتر مینوشتی تا حوصله مون بشه بخونیمش.
  • ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    همیشه حرف حق رو باید زدگرچه به ضرر باشه
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    رضازاده پهلوان نبود و نیست
  • xan ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۷
    0 0
    من تائید میکنم
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۸
    0 0
    مشکل شما دقیقا با همان یا ابوالفضل رضازاده هست....بهترین نتیجه وزنه برداری ایران با در همین المپیک لندن با ریاست همین رضازاده بوده بهترین رکورد های جهانی هم توسط خود او.. امان از احساساتی شدن ایرانی های جوان..

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس