کد خبر 259734
تاریخ انتشار: ۱۰ آبان ۱۳۹۲ - ۱۲:۳۹

اورهال رادارهای نبو و کاستا در ایران، تجلیل از سردار سلیمانی، جلالی:امکان استفاده از سلاح بیولوژیک ضد ایران، نجات کشتی ایرانی در خلیج عدن توسط نداجا، توصیه سردار نقدی به "مخالفان مرگ بر آمریکا"، انتقاد شدید فیروزآبادی از آمریکا، تاکید سردار فدوی بر اهمیت جنگال از جمله عناوین مهم دفاعی این هفته است.

اورهال رادارهای نبو و کاستا در ایران

فرمانده قرارگاه پدافند هوایی خاتم‌الانبیا(ص) گفت: رادارهای"نبو" و "کاستا" به دست افسران جوان این قرارگاه، اورهال می‌شود.

نحوه پذیرش مدت خدمت‌وظیفه بیمه‌شدگان

معاون فنی و درآمد سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: براساس ماده 95 قانون تأمین‌اجتماعی نحوه پذیرش مدت خدمت نظام وظیفه مشمولین اعلام شد.

کربلایی مدیرعامل اتکا ‌شد

وزیر دفاع در حکمی مدیرعامل جدید سازمان اتکا ‌را منصوب کرد.

سپاه محمد میزبان نمایشگاه کتاب دفاع مقدس شد

جانشین فرمانده سپاه محمدرسول‌الله از برگزاری چهارمین نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس در ماه جاری خبر داد.

ساخت رادار با الهام از دلفین

یکی از مهندسان آکوستیک دانشگاه ساوتهمپتون انگلیس با الهام از توانایی سونار دلفین، یک رادار دو یورویی در ابعاد سکه ساخت.

تشریح‌جزئیات عملیات‌سپاه علیه ضدانقلاب

فرمانده سپاه بانه جزئیات عملیات روز گذشته علیه مزدوران ضد انقلاب را در این شهرستان مرزی تشریح کرد و گفت: در جریان این عملیات ۳ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیده و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

دهقان: اتکا خدمات خرسندساز ارائه کند

وزیر دفاع گفت: تحقیقات و تولیدات متناسب با تأمین نیازهای ‌اولویت‌دار نیروهای مسلح در حوزه صنعت ‌مورد توجه وزارت دفاع است.

تجلیل از سردار سلیمانی در جشنواره جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا"

دبیر اجرایی نخستین جشنواره جایزه بزرگ مرگ بر آمریکا از تجلیل از شخصیت ضداستکباری قاسم سلیمانی در جشنواره جایزه بزرگ "مرگ بر آمریکا" خبر داد.

آشنایی با روش تعویض کارت پایان‌خدمت

بعد از گذشت مدت‌ها از اجرای طرح تعویض کارت‌های پایان خدمت با کارت‌های هوشمند، هنوز افرادی از روند تعویض کارت قدیمی اطلاعی ندارند. برای تعویض کارت خود باید چه کاری انجام دهیم و در صورت عدم تعویض چه سرنوشتی در انتظار ماست؟

انجام جراحی خاص در بیمارستان ارتش

برای اولین بار در ایران عمل جراحی ستون فقرات به روش بسته و با کمک سیستم اندوسکوپی توسط دکتر علیرضا بسطام‌پور فوق تخصص جراحی ستون فقرات در بیمارستان علوم پزشکی ارتش در حال انجام است.

کنترل پهپادها با ناخن مصنوعی

عینک گوگل و ساعت جدید هوشمند سامسونگ را فراموش کنید؛ چرا که گرایش بعدی در جهان فناوری پوششی، لوازم آرایشی است.

کره جنوبی پاتریوت می خرد

دولت کره جنوبی در نظر دارد یکصد و دوازده فروند موشک پاتریوت از آمریکا خریداری کند.

جلالی:امکان استفاده از سلاح بیولوژیک ضد ایران

رئیس سازمان پدافند غیرعامل گفت: ‌باید از خوش‌خیالی نسبت به غرب پرهیز کنیم، آنها سلاحهای بیولوژیک دارند که ممکن است در شرایط جنگ علیه ما استفاده کنند. در جنگ جهانی اول هم شاهد هولوکاست ایرانی بودیم و نصف جمعیت کشور کشته شدند.

نجات کشتی ایرانی در خلیج عدن توسط نداجا

معاون عملیات نیروی دریایی ارتش گفت: ناوگروه بیست و هفتم نداجا یک فروند کشتی تجاری ایرانی را از محاصره قایق‌های دزدان دریایی در خلیج عدن نجات داد.

رونمایی از مقبره شهید گنام در سپاه حفاظت هواپیمایی

آیین رونمایی از مقبره شهید گمنام سپاه حفاظت هواپیمایی با حضور سردار گرجی زاده و جمعی از فرماندهان و مسئولین برگزار شد.

تجلیل امیر دادرس از پزشکان آجا

معاون هماهنگ‌کننده ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: تلاش ما ارتقاء شبکه بهداشت و درمان ارتش است و همواره درصدد بوده‌ایم تا آخرین پدیده‌ها، فناوری و دانش و تولید علمی را دریابیم و در جهت افزایش سطح پزشکی در جنبه رزمی و بنیه دفاعی لحاظ کنیم.

توصیه سردار نقدی به "مخالفان مرگ بر آمریکا"

رئیس سازمان بسیج مستضعفین در مراسم افتتاح نمایشگاه ملی کتاب دفاع مقدس با بیان اینکه هر نویسنده‌ای که قلمی دارد و توانایی به چرخش درآوردنش برای ادبیات دفاع مقدس را ندارد، کارش ناقص است، گفت: آنهایی که تلاش دارند امروز مردم ما را از شعار «مرگ بر آمریکا» محروم کنند باید از سرنوشت شاه معدوم عبرت بگیرند.

انتقاد شدید فیروزآبادی از آمریکا

رییس ستاد کل نیروهای مسلح خطاب به دولت‌مردان آمریکا گفت: بازگشت به منطق آزادی و برابری انسان ها و حرکت در چارچوب قوانین حقوق بین الملل کشورها، راه درستی است که باید انتخاب کنید.

فاجعه در کمین نیروی دریایی انگلستان

طرح تخلیه زباله های اتمی زیردریایی های هسته ای انگلیس نگرانی هایی را در مراکز پرجمعیت موجب شده است.

تاکید سردار فدوی بر اهمیت جنگال

فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ایجاد بازدارندگی فعال و مستمر در برابر دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در دریا یک هدف زنجیره‌ای بود که به همت همه دریادلان این نیرو به آن دست پیدا کردیم.

بیانیه سپاه درمورد حمله تروریستی سراوان

سپاه در بیانیه‌ای تاکید کرد: مدافعان انقلاب اسلامی و مرزهای کشور با اقتدار و قاطعیت به مقابله با ضد انقلاب، اشرار و متجاوزین تروریست خواهند پرداخت.

صفوی:پدافندغیرعامل سپردفاعی درمقابل تهدیدات است

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا تصریح کرد: بایستی با نگاه پیش دستانه ، تهدیدات احتمالی را رصد و در جهت مقابله ، سناریو های مختلف را تدوین کرد.

پیام سردارنقدی به همایش بسیج مداحان

در پیام سردارنقدی به همایش بسیج مداحان آمده است:‌ 35 سال فریاد زدیم که اهل کوفه نیستیم تا اماممان تنها بماند و اینک وقت آزمایش بزرگ فرا رسیده است؛‌ دشمن امان نامه­ خود را به سوی ما دراز کرده است.

حمله سایبری به ارتش آمریکا توسط یک انگلیسی

وزارت دادگستری آمریکا از بازداشت یک انگلیسی به اتهام حمله سایبری و سرقت برخی اطلاعات محرمانه ارتش آمریکا خبر داد.

تأکید دهقان بر گسترش همکاری نظامی ایران و روسیه

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بر لزوم گسترش همکاری‌های دفاعی میان ایران و روسیه تأکید کرد و آن را عامل مهمی در جهت تحکیم ثبات و امنیت در منطقه و جهان دانست.

دیدار سیاری و فرمانده نیروی‌دریایی قزاقستان

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان به همراه هیئت همراه با فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران دیدار و گفتگو کرد.

شرط وزارت دفاع برای پس گرفتن دو شرکت

وزیر دفاع با اشاره به اینکه ساخت هواپیمای ایران 140 در سال‌های آینده تحقق پیدا می کند، گفت: اگر دولت بدهی خود را به وزارت دفاع بپردازد، این وزارتخانه می تواند دو شرکت بزرگ کشتی سازی که از طریق خصوصی سازی واگذار شده اند را پس بگیرد.

تجلیل فرمانده قزاق از صنعت ایران

فرمانده نیروی دریایی قزاقستان با اشاره به دیدارش با امیر سیاری گفت: تجربه ایران در زمینه صنایع نظامی و ساخت ناوگان کشتی‌ها برای ما بسیار مهم و ضروری است.

اعلام برنامه‌های بزرگداشت شهید طهرانی‌مقدم

ویژه برنامه های بزرگداشت سالگرد شهادت شهید طهرانی مقدم پدر موشکی ایران اعلام شد.

حقوق مادام‌العمر برای‌بیماری‌در حین‌خدمت

رئیس بیمارستان امام سجاد(ع) نیروی انتظامی گفت: پزشکان معین معاینات اولیه مشمولان در خواست کننده معافیت کفالت از ابتدای آبان مشخص شدند.

تشریح دستاوردهای جدید دفاعی توسط سیاری

امیر دریادار سیاری جدیدترین دستاوردهای دفاعی در دانشگاه مازندران‌ تشریح می کند.

بازدید فرمانده نیروی‌دریایی قزاقستان از دانشگاه دریایی نوشهر

فرمانده نیروی دریایی کشور قزاقستان از دانشگاه علوم و فنون دریایی امام خمینی (ره) نوشهر در استان مازندران بازدید کرد.

یک‌چهارم شهدای دفاع مقدس فرهنگی و دانش‌آموز بوده‌اند

در سالروز شهادت محمدحسین فهمیده و روز بسیج دانش آموزی ، مراسم صبح ایثار در دبیرستان دخترانه حضرت معصومه (س) منطقه10 تهران برگزار شد.

نقدی: هرکس با انقلاب دربیفتد، شکست خواهد خورد

رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: آقایانی که روی کار می‌آیند، اگر راه شهدا را ادامه ندهند، زمین خواهند خورد و وقایع انقلاب اسلامی این موضوع را اثبات کرده است.

تشییع پیکر مربی با سابقه یگان صابرین

مراسم تشییع پیکر شهید مهدی حسین پور، صبح امروز در محل یگان ویژه صابرین نیروی زمینی سپاه برگزار شد.

سعیدی:ولی فقیه کلیددار نظام است

نماینده ولی فقیه در سپاه گفت: از جمله عوامل تغییر تاکتیک رهبران الهی می‌توان به عده مومنان و نیز رفتارهایی که دشمنان از خود نشان می‌دادند، اشاره کرد.

توافق ایران و روسیه برای تولید هواپیمای MS21+طرح

معاون پژوهش و فناوری سازمان صنایع هوایی از ایجاد کنسرسیومی با حضور کشورهای خارجی برای طراحی و ساخت هواپیمای مسافربری 100 تا 150 نفره خبر داد و گفت: زمان اجرای این پروژه 5 ساله است و امیدواریم تا سال 1396 اولین تست پروازی این هواپیما انجام بگیرد.

دهقان:جنگ سایبری جدی است

وزیر دفاع در همایش پدافند غیرعامل با تاکید بر اهمیت مفهوم مصون سازی در پدافند غیرعامل گفت: ضرورت مصون سازی و دشمن شناسی در اولویت پدافند غیرعامل قرار دارد و باید در زمان تهدید، امنیت را برقرار کرد.

توضیحات سپاه آذربایجان درباره رزمایش

فرمانده سپاه عاشورا استان آذربایجان شرقی گفت: در پایان این هفته مردم برخی نقاط از شهرهای مختلف آذربایجان شرقی صدای انفجار خواهند شنید که این صداها مربوط به رزمایش گردان‌های بیت‌المقدس و کوثر خواهد بود.

آشنایی با 10 گلوله ناشناخته +تصاویر

رسیدن به یک کالیبر مناسب برای سلاح های هجومی یکی از چالشی ترین مباحث در حوزه طراحی گلوله ها در سالهای جنگ سرد و پس از آن بوده است و هر کدام از فعالان این بازار پر رونق تلاش کرده اند نمونه هایی بهتر به مشتریان خود عرضه کنند.

مسافران پیشرفته سیمرغ در انتظار رسیدن به فلک + تصاویر

مطابق اطلاعات اعلام شده از رده وزنی قابل حمل توسط سیمرغ، دو ماهواره طلوع و ظفر و از رده سفیر ماهواره‎های فجر، ماهواره دانشگاه صنعتی شریف (شریف-ست) و ناهید در اولویت پرتاب هستند. به نظر می‌رسد سرعت پیشرفت برنامه فضایی کشورمان با آماده‌شدن ماهواره‎برها و پایگاه‎های پرتاب جدید، بیشتر خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس