اداره امور آموزشی و فرهنگی وزارت خارجه آمریکا، رسماً ورود و عرضه رایگان نرم افزار تلفن همراه «انگلیسی آمریکایی» برای تلفن‌های با فناوری پایین و دستگاه‌های آندروید را اعلام نمود.

گروه جنگ نرم مشرق- به گزارش شبکه خبری واشنگتن دی سی، اداره امور آموزشی و فرهنگی وزارت خارجه آمریکا، رسماً ورود و عرضه رایگان نرم افزار تلفن همراه «انگلیسی آمریکایی» برای تلفن‌های با فناوری پایین و دستگاه‌های آندروید را اعلام نمود. توسعه همکاری با اعضای اتحادیه آموزش انگلیسی (E2AbiNu   و Worldreader، سبب گردید که این نرم افزار منابع یادگیری زبان انگلیسی را برای مخاطبان جدیدش «در هر زمان و هر مکان» بر روی دستگاه‌های تلفن همراه‌شان فراهم آورد.




گسترش دسترسی به یادگیری زبان انگلیسی هدف اصلی دیپلماسی عمومی وزارت خارجه آمریکاست. مهارت‌های زبان انگلیسی درهای توانمندسازی اقتصادی و فرصت‌های آموزشی را به روی میلیاردها نفر در سراسر جهان می‌گشاید. این نرم افزار ارتباط بین محتوای یادگیری زبان انگلیسی وزارت خارجه آمریکا و کسی که با این نرم افزار سر و کار دارد را تحکیم بخشیده و ادغام می‌کند.

محتوای آن شامل کتاب‌های الکترونیکی، کتاب‌های صوتی، موسیقی، آزمون‌ها، و بازی لغات «Trace Word Soup» است. اخبار خبرگزاری صدای آمریکا برای زبان آموزان انگلیسی و دیگر زبان‌ها، و نیز محتوای رسانه‌های اجتماعی، جزو محتوای دیگر آن می‌باشد. زبان آموزان می‌توانند از این نرم افزار به منظور تمرین مهارت‌های زبانی و گسترش فرصت‌های تحصیلی و تخصصی خود استفاده کنند.

فناوری فشرده‌سازی داده‌های biNu باعث می‌شود که با کاهش زمان دانلود، دسترسی به نرم افزار «انگلیسی آمریکایی» مقرون به صرفه‌تر باشد. در نتیجه، معلمان زبان انگلیسی در مناطق محروم دنیا می‌توانند از طریق تلفن همراه خود محتوای چند رسانه‌ای را به کلاس‌های خود ببرند و زبان آموزان را ترغیب به یادگیری زبان در خارج از زمان کلاس کنند.



شرکت خصوصی biNu، به منظور بهبود دسترسی به اینترنت، سرعت، قابلیت استفاده و ارتباطات اجتماعی برای موبایل‌های ساده از پلتفرم‌های نرم افزاری رایگان موبایل استفاده می‌کند. این موبایل‌ها بیش از پنج میلیارد مشترک، یعنی بیشتر از هشتاد درصد بازار جهانی تلفن همراه را به خود اختصاص داده‌اند.

Worldreader یک موسسه غیرانتفاعی است که قرار است تا سال 2015 دسترسی یک میلیون کودک کشورهای در حال توسعه را به کتاب فراهم آورد. Worldreader این کار را با ساخت کتاب‌های دیجیتال و در دسترس قرار دادن آنها برای خوانندگان الکترونیکی و نیز از طریق یک نرم افزار تلفن همراه به میزبانی شرکت biNu انجام می‌دهد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس