کد خبر 258623
تاریخ انتشار: ۴ آبان ۱۳۹۲ - ۱۵:۰۴

فرمانده سپاه بانه جزئیات عملیات روز گذشته علیه مزدوران ضد انقلاب را در این شهرستان مرزی تشریح کرد و گفت: در جریان این عملیات ۳ نفر از مزدوران ضد انقلاب به هلاکت رسیده و ۳ نفر نیز دستگیر شدند.

 به گزارش مشرق به نقل از تسنیم سرهنگ امیر اکبری فرمانده سپاه بانه با اشاره به اینکه که عملیات موفقیت‌آمیز روز گذشته نتیجه همکاری تنگاتنگ مردم شهرستان بانه با سربازان گمنام امام زمان(عج) و نیروهای سپاه بوده است، اظهار کرد: مردم شهرستان بانه این اقدام را ضربه‌ای بسیار مهم و تلافی‌جویانه در پاسخ به تحرکات اخیر مزدوران ضد انقلاب در منطقه می‌دانند.

وی از ورود یک تیم از عناصر ضد انقلاب در روز جمعه به منطقه استحفاظی بانه خبر داد و گفت: بلافاصله پس از ورود این تیم به بانه و اطلاع‌رسانی به‌جا و فوری مردم غیور این شهرستان به نهاد‌های امنیتی، تیم عملیاتی سرانجام در حمله‌ای که راس ساعت 15:30 بعد از ظهر جمعه در بخش ننور شهرستان انجام شد این تیم را منهدم کرد.

فرمانده سپاه بانه از به هلاکت رسیدن 3 تن از عناصر این تیم در درگیری با نیرو‌های سپاه خبر داد و تصریح کرد: 3 تن از عوامل مزدور ضد انقلاب نیز دستگیر شده‌اند که هم اکنون در رده‌های اطلاعاتی در حال گذراندن مراحل قانونی هستند.

وی خاطر نشان کرد: یکی از عوامل ضد انقلاب در یک عملیات غافلگیرکننده جداگانه صبح امروز دستگیر شده است.

اکبری با تقدیر از اطلاع رسانی به موقع مردم و تأکید بر همکاری تنگاتنگ سربازان گمنام امام زمان(عج) با دلاور مردان سپاه در این عملیات، این موفقیت را به محضر مبارک فرماندهی معظم کل قوا و همه مردم انقلابی و غیور شهرستان بانه تبریک گفت.

وی با اشاره به شور و شوق وصف‌ناپذیر مردم بانه در ارتباط با عملیات روز گذشته خاطر نشان کرد: مردم انقلابی بانه پس از به شهادت رسیدن 6 تن از فرزندان خود در دو هفته گذشته توسط مزدوران ضد انقلاب این اقدام را پاسخی مناسب به اقدام کور آنان در منطقه دانسته و در طومار و نامه‌های مختلفی قدردانی و حمایت همیشگی خود را از تأمین‌کنندگان امنیت اعلام کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • علي ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 0
    بيصبرانه منتظر يك عمليات سنگين نابود كننده بر عليه اشرار منطقه هستيم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس