کد خبر 257415
تاریخ انتشار: ۲۹ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۱۴

پس از انتشار آن مطلب، یادگار امام با خانم نعیمه اشراقی تماس گرفتند و ایشان منکر نوشتن مطلب شده و مدعی شدند که صفحه فیس‌بوکش هک شده است. حاج حسن آقا هم گفتند از خانواده شهدا دلجویی کنند

به گزارش مشرق، انتشار مطلبی در صفحه فیس‌بوک نعیمه اشراقی، واکنش‌ها و اعتراض‌های متفاوتی را از سوی اقشار مختلف در پی داشت.

البته حجت‌الاسلام سیدحسن خمینی تذکراتی در این زمینه به نعیمه اشراقی دادند.

روزنامه آرمان با حجت‌الاسلام و المسلمین سیدسراج‌الدین موسوی از اعضای دفتر امام(ره) به گفت‌وگویی کوتاهی نشست که در ادامه می‌خوانید.

آیا صحیح است که حاج سیدحسن آقا به خانم اشراقی گفتند صفحه فیس‌بوکشان را ببندند؟

پس از انتشار آن مطلب، یادگار امام با خانم نعیمه اشراقی تماس گرفتند و ایشان منکر نوشتن مطلب شده و مدعی شدند که صفحه فیس‌بوکش هک شده است. حاج حسن آقا هم گفتند از خانواده شهدا دلجویی کنند و هم به سبب اینکه بنا به گفته خانم اشراقی صفحه ایشان از مدیریت خارج شده است، آن صفحه را مسدود کنند. البته یادگار امام سابقا در موارد دیگری هم تذکراتی را به خانم اشراقی داده بودند. کما اینکه به برخی سخنان اعضای خانواده ایشان اعتراضات جدی داشته‌اند.

این موارد چه بود؟

کلا یادگار امام نسبت به حفظ ارزش‌های دینی حساس هستند و هنجارشکنی‌های اینچنینی را برنمی‌تابند. اگر لازم بدانند حتما خودشان خواهند گفت. بسیاری همین سخنان را بهانه کرده‌اند برای هجمه به بیت معظم امام(ره). حساسیت نسبت به امام(ره) و ارزش‌های انقلاب و اسلام با هر نیتی که باشد خوب است و من ندیدم حاج حسن آقا از این بابت ناراحت باشند ولی اگر واقعا کسی نیت تخریب بیت امام(ره) و یادگار ایشان را داشته باشد، تجربه نشان داده آبروی خودش را برده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    احسنت بر سید حسن آقای گل
  • نور ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    البته یادگار یادگار امام بهتر است !
  • ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اگر ایشان حساس هستند پس چرا در مورد مصاحبه زهرا اشراقی در مورد هیده و مهستی و چادر و ... هیچ عکس العملی نشان ندادند
  • جواد ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    ببینید چقدر این سیاسیون ما بی جنبه ان. ملعبه ی یه فیسبوک شدند. خدااااااااااااا
  • ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    حساسیت به ارزشها!!!!تذکر!!!!سوال !!!!واقعا این اقدامات را سید حسن در برابر دختر عمه های گرامی اش که به لحاظ سنی از او بزرگتر هستند وهرکدام در پست های کلیدی وزارت نفت ووزارت کشور مشغولند میتواند اعمال کند؟!!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس