کد خبر 257361
تاریخ انتشار: ۲۸ مهر ۱۳۹۲ - ۲۳:۲۱

عضو کمیسیون فرهنگی مجلس گفت: در جلسه کمیسیون فرهنگی در مورد اظهارات خانم نعیمه اشراقی بحث شد و کمیسیون تذکری را در همین زمینه به نوه امام داد.

به گزارش مشرق، حجت‌الاسلام سید علی طاهری سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس در مورد جلسه عصر امروز (یکشنبه) کمیسیون متبوعش، اظهار داشت: موضوع نظارت بر صدا و سیما در کمیسیون فرهنگی مجلس خاتمه یافت و به صحن فرستاده می‌شود.

وی افزود: در جلسه امروز طرح «جمعیت و تعالی خانواده» مورد بررسی قرار گرفت که برای بررسی بیشتر طرح جمعیت و تعالی خانواده فردا صبح (دوشنبه) در جلسه‌ای فوق‌العاده تشکیل خواهد شد.

سخنگوی کمیسیون فرهنگی مجلس تصریح کرد: مدیر عامل جدید خبرگزاری ایرنا در کمیسیون فرهنگی حضور داشت و برخی از برنامه‌های خود را ارائه کرد.

سید مرتضی حسینی نماینده مردم قزوین و دیگر عضو کمیسیون فرهنگی مجلس نیز درباره جلسه امروز کمیسیون متبوعش گفت: در جلسه امروز موضوع اظهارات خانم نعیمه اشراقی نیز صحبت شد و مقرر شد که کمیسیون فرهنگی تذکری در رابطه با اظهارات توهین آمیز، به خانم اشراقی بدهد.

حسینی در ادامه از سکوت موسسه حفظ و نشر آثار امام خمینی درباره توهین و تحریف‌های اخیر انتقاد کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • مجنون ۰۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مگه اشراقی پست حکومتی داره که بهش اخطار بدن؟یا شاید مثل بابک زنجانی به بیت المال بدهکاره!
  • ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    اگر ما(مردم عادي ) هم بوديم مجلس تذكر مي داد... خدايا برسان هوادار مظلومان و نابودگر ظالمان را
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مجلس محترم كار بدي كرده! مگه اين خانوم كيه كه مجلس يه كشور بخواد بهش تذكر بده؟!!!!!!!!!
  • ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مگر نعیمه وزیر است یا مدیر دولتی - دادستان شمیرانات بایستی پاسخگو باشد افترای نعیمه نشر اکاذیب و از جرائم مشهود است و جناب دادستان شهرستان مربوط باید اقدام قضائی کنند و موضوع به مجلس ربط وظیفه ای پیدا نمی کند
  • سیب کال ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۹
    0 0
    مجلس انقلابی باید خیلی جدی با افرادی مانند اشراقی برخورد کند و ممنون از برخوردشان. اشراقی مهم نیست و فرد خاصی هم نیست. مهم این است که بقیه حواسشان را جمع کنند و دیگر از این مسائل تکرار نشود.
  • ۱۵:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس