کد خبر 256651
تاریخ انتشار: ۲۶ مهر ۱۳۹۲ - ۱۰:۵۷

نماینده مردم تهران در مجلس گفت:‌متاسفانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به جای اینکه از حقانیت امام (ره) دفاع کند در یک جریان سیاسی قرار گرفته، که در نهایت این امر باعث شده که به تفکر امام(ره) جفا شود.

به گزارش مشرق، اسماعیل کوثری نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با  فارس، درخصوص سکوت موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) در قبال تحریف‌های بیانات و توهین به بنیانگذار انقلاب اسلامی با تأکید بر اینکه متاسفانه موسسه تنظیم و نشر آثار امام خمینی (ره) به جای اینکه از حقانیت امام (ره) دفاع کند در یک جریان سیاسی قرار گرفته است، اظهارداشت: همین امر باعث شده که به تفکر امام(ره) جفا شود.

نماینده مردم تهران در مجلس به برخی موضع‌گیری‌ها از زبان برخی اشخاص به نقل از امام‌(ره) اشاره و تصریح‌کرد:‌ مردم خود پاسخ یاوه‌گویی‌ها را می‌دهند اما موسسه تنظیم و نشر آثار امام(ره) باید در درجه اول وارد میدان شود.

وی اضافه‌کرد: تا جایی که ما به یاد داریم امام(ره) چنین موضعگیری‌هایی نداشته‌اند؛ این موسسه هم اگر مسئله‌ای دارد با مردم روراست باشند و به صورت شفاف با مردم برخورد کند.

نماینده مردم تهران در مجلس در پایان خاطرنشان کرد: اینگونه نشود که مردم نسبت به این موسسه و افرادی که در آنجا مسئولیت دارند، بدبین شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس