کد خبر 256538
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۱:۵۰

گمان نکنم درد دل و سختي و رنج و مشقت يک همسر شهيد را درک کرده باشي. يقينا درنيافته اي که اينچنين در صفحه اجتماعي چنان نوشتي که دل بدخواهان امام خميني(ره) را هم شاد کردي که از تو خواستند ادامه دهي. دست مريزاد به تو!

مشرق---- لابلاي صفحات اينترنتي به مطلبي برخورد کردم که ديدم عبور از آن ظلم به مظلوميت شهدا و همسران شهداست. خواندم خانم نعيمه اشراقي نوه امام مطلبي را در صفحه فيس بوک خود گذاشته که شايد خواسته با سخره گرفتن اين مظلوميت،‌ لحظاتي را به تفريح بپردازد. حالا روي سخنم با اوست:

خانم اشراقي هر که هستي باش و به هرخانواده‌اي که تعلق داري،حرفي نيست. اما اين تعلق، تو را مصون نمي کند که در برابر توهين و تحقيري که به زنان دلسوخته شهدا روا داشته اي بگذريم و سکوت کنيم.
من خود به خانواده شهدا تعلق دارم. به يک شهيد پس از جنگ. هرچند فرقي ندارد شهيد، شهيد است. بسيار هم با همسران شهداي جنگ و بعد از جنگ همنشين بوده و هستم تاب حرفت را نياوردم. تنم لرزيد. تمام لحظاتم به درد گذشت و چند دقيقه اي به سکوت و رنج سپري کردم اما در دلم نه نفرين کردم و نه ناسزا گفتم فقط دوست داشتم کاش نام خانواده مردي بزرگ را يدک نمي کشيدي و اينچنين سخيف نمي گفتي. بگذار نام خميني و راه خميني که مردان بزرگي در راه و آرمانش که همان آرمان اسلام ناب است شهيد شدند، مقدس بماند. ويرانش نکن!

گمان نکنم درد دل و سختي و رنج و مشقت يک همسر شهيد را درک کرده باشي. يقينا درنيافته اي که اينچنين در صفحه اجتماعي چنان نوشتي که دل بدخواهان امام خميني(ره) را هم شاد کردي که از تو خواستند ادامه دهي. دست مريزاد به تو!
دلم طاقت نياورد از رنجي که بر همسران شهدا رفت دفاع نکنم و سخن نگويم. دانستم دل همه همسران شهدا از توهين تو چنان به درد آمده که مهدي همت را برآشفته کرد.
داغ جنگ و تحريم هنوز بر دل همه مردم ايران هست. بيراهه نيست بگويم بيشترين رنج را همسران شهدا متحمل شدند و بارگران زندگي و تربيت فرزندان را به دوش کشيدند.‌ آن وقت که همسران مظلوم شهدا در تنهايي و دشواري مصائب زندگي را تحمل مي کردند و با چشماني خيس اما دلي پراميد شب را سر مي کردند،‌ سالهاي جواني عمرشان را با مشقت گذراندند تا فرزندان و يادگاران شهدا را همچون پدران بزرگوارشان به سرانجامي نيکو رهنمون شوند کمتر از مظلوميتشان سخن رفت وآنان حيا کردند و دم برنياوردند اما حالا چه راحت اين سرمايه هاي معنوي حراج مي شوند!
سخت است برايم بگويم اين زنان مظلوم که حالا به ميان سالي هم نزديک شده اند چه سخت بر آنان گذشت اين سالها... شايد آن هنگام بودند کساني که در فروشگاههاي مارکهاي اروپايي سرگرم خريدهاي آنچناني بودند.
چه راحت به سخره گرفتي همه اين رنج و دلتنگي ها را ...
حرف آخر اينکه؛ يادداشت را از صفحه فيس بوکت حذف کردي، رنج دل شکستگي از توهيني را که به همسران مظلوم شهدا به جا گذاشتي چگونه پاک خواهي کرد؟!
خاک پاي شهدا و خانواده هاي شهدا بودن لياقت مي خواهد که بايد از خداوند بزرگ طلب کرد.

*زيبا اسماعيلي

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 99
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 13
  • از خانواده شهدا ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    احسنت بر سرکار خانم اسماعیلی آقا یه شیر پاک خورده ای بیاد به ما هم بگه این اشراقی چی گفته؟
  • فاطمه ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    این سخره گرفتن ها از روی بی دردی و شکم سیری است.
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    کارد بخوره شکمشون
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    من نیز واقعا متاسفم اما اولا ایشان تکذیب کردند ثانیا حساب یک نفر را نباید برای همه نوشت. سید حسن را نگاه کنید که همواره در راه امام بزرگوار بوده است و همواره از اخلاق برایمان می گوید.
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    یه جوک گفته که توهین بدی به همسر شهداست بعدم گفته بود جوکرو به امام میگفتیم امام هم خوشش میومد و ... خلاصه خیلی بد بود
  • نسل سومی ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    سلام بر این شیر زن. زمانی که ما وشما با سیلی صورت خود را سرخ نگه می داشتیم آنها به ست کردن رنگ لباس و آرایششان می پرداختند.
  • محمود ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خانم اشراقي اين مطلب رو تكذيب كردن و گفتند كه صفحه ايشان مورد دستبرد غير مجاز قرار گرفته است، حالا خوراك خبري امثال سايت شما هم جور شد...
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    به نظر من این یه جریان هدفمند برای تردید در و تخریب افکار امام. هاشمی اونجوری داره خاطره جعل می کنه و این دختر شبیه پسر نوح هم اینجوری البته به نظر من این مصلحت اندیشی های بیموردی که در مورد خطاهای خواص انجام میدیم باعث شده اینقدر رودار بشن و گرنه اگر همه در برابر قانون یکی بودن اینا جرات این تحریف ها رو نمی کردن
  • مهم نیست ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    متاسفیم. درود بر خانواده شهدا جانبازان و ایثار گران. دورد
  • امید ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    البته خانم اشراقی در زمان جنگ در حال گوش دادن به صدای هایده،مهستی و گوگوش بودن وگوش شنوایی برای شنیدن ناله ی خانواده ی شهدا نداشتن لابد!!!با این حرفا مردم بیشتر قدر شهداشونو میدونن/حتی اگه ایشون تکذیب کنن باید بدونن که زمینه ساز همچین اظهارات سخیفی شدن.
  • ali ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اب زرشک بدم خدمتتون. دوست عزیز منتظر باش تا صدای ساز ایشون هم در بیاد!
  • از خانواده شهدا ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ناشناس جان یک دنیا ممنون
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    این حرکت از چند وقت پیش با کاریکاتور روزنامه شرق شروع شد!!
  • ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    سید حسن بزرگ این خاندان است اما تا حالا ندیدیم بزرگی کرده باشد شاید هم حریف دختر عمه هایش نمیشود!!!
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    مگه صفحه فیس بوک قفسه سوپر مارکته که ازش سرقت کنند!!!؟؟؟
  • علی فرمانده ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا لعنت کند کسانی که اینگونه با دل پردرد خانواده های شهدا عزیز بازی میکنند...
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    چرا باید صفحه در سایتی داشت که اینچنین بشه !؟ یعنی نمیشه بجای تبلیغ سایتهای بیگانه وبلاگ وسایت خصی داشت !!؟
  • ۱۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بیت امام(ره) یک شخصی مثل مرحوم سید احمد را می خواست تا جلوی این یاوه گویی ها را بگیرد
  • ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    بر خاندان .... لعنت
  • امیر ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    من ناشناسیم که جواب دادم ما خاک پای شهدا هستیم من نوکر مادران و پدران شهدا هستم هرچند مثل خانوم اشراقی نوه امام نیستم اما خود امام هم گفت به بسیجیها حسرت میخوره همه مردم ایران زمین مدیون شهدا و خانواده محترمشون هستن ننگ بر مسخره کنندگان ایشان ما که ادعای مسلمونیمونم نمیشه میدونیم شرافت یعنی چی وای بحال مسخره کنندگان شهدا و همسران با کرامتشون ... .
  • خاک پای شهدا ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    شهدا شرمنده ایم
  • یوسف ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خدا آخر وعاقبت خانم اشراقی رو به خیر کند که اینچنین دل خانواده شهدا را به درد آورد
  • گمنام ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خواهرم خانم اسماعیلی دلگیر وغمین نباشید ار گفتار چنین افراد سخیف که حیف است نامشان را در کنار نام خورشید جماران نهاد اینان از سز بیچارگی وعقده دیده شدن تن به انتشار چنین اراجیفی میدهند یقینا دریا با اب دهان ..... نجس نمی شود جایگاه همسران شهدا قطعا در کنار همسرانشان ثبت شده است.
  • مهدی 90085 ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    دوستان عزیز به این ها خرده نگیرید حساب کنید ببینید غرب واسراییل با ماهواره چقدر روی مغز همه کار میکنه خوب اگر صهیونیست ها بتونند یکی امثال اینارو از راه بدر کنند چقدر کارشون راحت تر میشه بعضی ازمردم که فکر میکنند اینها رو میشه الگو قرار بدن هم متاًسفانه زود گول می خورند مردم باید هوشیار باشند خیلی ها نوار گوش میکنند ولی وقتی یک چهره شناخته شده اینهارو رسانه ای میکنه وبه عکسهای بی حجابش مینازه یا کسی بعداز 25سال در مورد جنگ اراجیف میگه یاکسی راجب شعار مرگ برامریکا نطق میکنه یا..... حتماًدلیلی داره وگرنه من هم آهنگ گوش میکنم ولی برای کسی مهم نیست آخر کلام.......................فقط دلم برای امام میسوزه یاعلی
  • حسن ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    واقعا برای امثال حسن خمینی متاسفم که بعلت هم ... با خاتمی ... را اموخته وجلوی این اراجیف سخیف رو که از بیت امام ره بیرون میاد را نمیگیره (یاد دوستان شهیدم وتمامی شهدا را گرامی میدارم )وامام فرمودند خانواده شهدا چشم وچراغ این ملتند
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    هر چی گشتیم آخرش نفهمیدیم چی گفته
  • میترا1 ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • میترا1 ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    موضوع اینست که قبح گفتن این اراجیف در این خانواده { اشراقی } ریخته شده انقدر که دیگر پرده ها را بالا زده اند و اندرونیشان را به معرض دید همگان گذاشته اند ! امان از رانت امان از ویژه خواری !!امان از کافه گردی و ....دل سیر و بی غم !
  • ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    از قدیم گفتن سکوت نشانه ی رضایت است
  • ناشناس 2 ۱۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    متاسفانه از فتنه 88 به این طرف هرچه توهین به اسلام و امام می شود صدا از دیوار در می آید و از خانواده امام در نمی آید!
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ول کنید ترویج منکر و اهانت ها را. اگر راست میگویید که طرفدار ارزشها هستید از طریق مراجع قانونی شکایت کنید و اینقدر امام و شهدا را ملعبه بازی نکنید. تقصیر آن خانم بجای خود ولی گناه شما نشر دهندگان هم کمتر از وی نیست.
  • محمد ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    شهید همت الگوی زندگی من است.اما فرزند ایشان و یا همسر دیگر شهدایی که نعیمه اشراقی بد جور به تیپشان زده در فتنه 88 کجا بودند.مگر نه اینکه همسر شهید م ب که حال همسر یکی از وزرای دولت هاشمی است در فتنه 88 نامه ها به رهبری نوشتند در حمایت از سران فتنه!!آن زمان یادتان رفته بود که همسر که بودید؟!نه خانم اشراقی برای ما نوه امام است و نه بستگانی که از راه شهدایشان جدا شدند.برای ما نه نه علی به مراتب جایگاه بلند تری نسبت به شماها دارد
  • ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    باسمه تعالی برادرم جناب آقای همت نامه جناب عالی را درباره مطلبی موهن و غلط خواندم. تنها می توانم در این مورد سر تعظیم در مقابل شما و خانواده های عزیز شاهد فرود بیاورم. شهیدان و خانواده های عزیز ایشان بر تارک انسانیت جای دارند و نابخردی کسی نمی‌تواند پیوند آسمانی انها با امام‌شان را قطع کند. تو و هزاران زن و مرد بزرگی که امثال من در آرامش ناشی از سختی های ایشان زندگی می‌کنیم با ارزش تر از آن هستید که نوشته ای غلط و بی ارزش از ارزش آن ها بکاهد. همه باید بدانیم امام جز در تار و پود اسلام و ارزش های آن - از نماز و روزه گرفته تا حجاب و پاکدامنی- و جز در پیوند با یاران فداکارش معنی نمی شود. مگر می توان امام را در خاطر مجسم کرد و جلوه زیبای امر به معروف و نهی از منکر را در او مشاهده نکرد؟ مگر می توان احترام بی حد و حصر امام به شهیدان و خانواده های آنها را با ذکر کلماتی موهن و بی ارزش از یاد برد؟ همین جا لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می کنند، طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبرد های چند گانه به صفحه شخصی ام، این صفحه را مسدود می کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم. گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکنیم نعیمه اشراقی
  • وای ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خانواده شهدا ما رو شهید کردن از بس حقوق و امتیازات ویژه دارن ...
  • ۲۰:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    عزیز دل برادر! خانم اشراقی تکذیب کرده و گفته به دلیل اینکه این مطالب رو بنده نوشتم ولی در صفحه فیس بوک من درج شده این صفحه را برای همیشه می بندم! حال از اون انکار از شما اصرار! که میخواید چی کار کنید؟!!! اگه مسلمانید در اسلام و مسلمانی نداریم که شما نیت خوانی کنید و بگید نه شما منظور تون اینه و اونه! وقتی با قاطعیت نمیدونید که خودشون نوشتن یا کسی وارد صفحه ایشون شده نوشته چرا ایمانتون رو به باد میدین؟! مگه اینکه نفع شخصی تون در میانه! خدا سخن چینان رو هدایت کنه
  • محمدرضا ۲۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    همش در برابر امنیت و آرامش و استقلالی که تو الان داری و قیمتش رو اونا پرداختن اصلا به حساب نمیاد
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    علی رغم دین تمام نشدنی که به" شهدا "داریم این جمله رو باید با اب طلا نوشت. چرا حضرت علی (ع)در صدر اسلام این همه امتیاز ویژه به خانواده شهدا نمی دادند؟
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    در پی ایجاد برخی حواشی پیرامون صفحه شخصی خانم نعیمه اشراقی در یکی از شبکه های اجتماعی ایشان در نامه ای خطاب به فرزند شهید همت ضمن پوزش و دلجویی از خانواده شهدا و تاکید بر پیوند ناگسستنی و الهی خانواده شهدا و امام شهدا از بسته شدن صفحه اش در این شبکه اجتماعی به علت دستبردهای چندباره خبر داد. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی و خبری جماران خانم نعیمه اشراقی در این نامه آورده است: باسمه تعالی برادرم جناب آقای همت نامه جناب عالی را درباره مطلبی موهن و غلط خواندم. تنها می توانم در این مورد سر تعظیم در مقابل شما و خانواده های عزیز شاهد فرود بیاورم. شهیدان و خانواده های عزیز ایشان بر تارک انسانیت جای دارند و نابخردی کسی نمی‌تواند پیوند آسمانی انها با امام‌شان را قطع کند. تو و هزاران زن و مرد بزرگی که امثال من در آرامش ناشی از سختی های ایشان زندگی می‌کنیم با ارزش تر از آن هستید که نوشته ای غلط و بی ارزش از ارزش آن ها بکاهد. همه باید بدانیم امام جز در تار و پود اسلام و ارزش های آن - از نماز و روزه گرفته تا حجاب و پاکدامنی- و جز در پیوند با یاران فداکارش معنی نمی شود. مگر می توان امام را در خاطر مجسم کرد و جلوه زیبای امر به معروف و نهی از منکر را در او مشاهده نکرد؟ مگر می توان احترام بی حد و حصر امام به شهیدان و خانواده های آنها را با ذکر کلماتی موهن و بی ارزش از یاد برد؟ همین جا لازم می دانم به صراحت تمام انتساب آنچه در فضای مجازی به امام و از قول من منتشر شده را تکذیب کنم و از خداوند برای جاعلینی که این گونه با احساسات پاک مردم بازی می کنند طلب هدایت نمایم. از این پس با توجه به دستبرد های چند گانه به صفحه شخصی ام، این صفحه را مسدود می کنم و عاجزانه از خداوند متعال علو درجات امام و شهدای عزیز را مسئلت نموده و برای خانواده های آنان آرزوی سلامت و بهروزی دارم. گر بدی گفت حسودی و رفیقی رنجید گو تو خوش باش که ما گوش به احمق نکن نعیمه اشراقی
  • علی ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    برای خانم اشراقی متاسفم.
  • علي ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    خانم اشراقي باتوجه به مصاحبه اش با الشرق وسوابق قبلي افاضات اينچنيني كه دارد تكذبيه اش از ترس خانواده شهداست وگرنه بقول خودش اگر اجبار نداشت چادر را هم زمين ميگذاشت
  • علي ۲۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    واي جان از كدام امتيازات حرف ميزني والا من دهها خانواده شهيد ميشناسم كه راه بنياد شهيد را هم بلد نيستند اما اگر همه امكانات كشور راهم به انها بدهند در قبال ارزش خون شهدا و نتيجه ايثارشان باز هم كم است
  • ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اول گفت یکی با اکانت جعلی ، اون کامت رو گذاشته ، در حالی که تعداد زیادی شاهد بودند که کامنت رو با اکانت خودش گذاشته . بعد هم کامنت رو حذف کرد و ادعا کرد صفحه اش هک شده در حالی که اگر هک شده بود که نمی تونست کامنت رو حذف کنه و همزمان با ملت معترض چت هم بکنه !!! خلاصه این خانم سر قضیه دخترش هم از این سوتی های متناقض داد و آخرش هم در رفت و فرار کرد .این بار هم می خواست قضیه رو یه جور بپیچونه غافل از این که این تو بمیری ها دیگه از اون تو بمیری ها نیست .
  • akbar ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    نکنه این زنه با چراغ سبز اعتدال پیش می رود دوره جومونگ ایران زمین این حرفها نبود.
  • صدري ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    در اينکه شکمشون سيره شکي نيست باچي سير شده هم صحبت داره ولي حالا ميگويند حک شده. اولا خودتي ،ثانيا با اين کار دو هدف داري. اگر اعتراض شديد شد مي گويي حک شده اگر هم نشد به هدفت رسيده اي.
  • صدري ۲۳:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    اگه اعتراض نمي شد هم همين را مي گفتند؟؟
  • صدري ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    انشالله با همين ها محشور بشوند.
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ايشون به داييش رفته عجيب نيست.
  • صدري ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    سر کار خانم دم خروس راببينيم ياقسم حضرت عباس را؟؟ صحبت هاي جنايعاليه در مراسم خانم ملارودي چي؟؟ بطون شما از چه پر شده؟؟
  • صدري ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    ناشناس جان اگر من دستم را کردم درجيب شما به اين نيت که اگر فهميديد که مي گويم من از اول اشتباه شدم!! اگرهم نفهميديد که فبهي المراد.
  • میثم ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    هرکسی لیا قت دفاع از شهدا را ندارد واین خانم (اشراقی) هم این گونه بغض وکینه خود را از امام وشهدا نشان داده است . ولی این اراجیف نمی تواند ارادت ما نسبت به امام و شهدا را خدشه دار کند . ما زنده ایم چون شهدا زنده اند وما سر افرازیم چون شهدا پرچم دار این سر افازیند . روحشان شاد و چشم دشمنانشان کور باد.
  • حسام ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    حاضر بودی همه عمر از کودکی پدر نداشتی جاش مثلا سهمیه دانشگاه داشتی پس لطفا ....نزن
  • جمیل ۰۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    به نظرم پیج ایشون هک شده...مثل پیج معاون حقوقی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه...البته آقای ظریف مثه اینکه پسووردشونو دائم دارن عوض میکنن تا هکر ها نتونن سو استفاده کنن...
  • ۰۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    خانم اشراقی تا تونستم خودتو خانوادتا نفرین کردم ..... خدا ....
  • ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    خاک پای شهدا و خانواده شهدا حیف است، خاک پای غربی هایی که خانواده کشته شدگان جنگ جهانی را هنوز تکریم میکنند بر سر برخی ها
  • ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    بیجا کرده ایشون. البته اینو من نمیگما، یه نفر کامپیوترمو هک کرده اینو با آی پی من داره می نویسه
  • dariush ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    Khahesh mikonam begis hasan mostafavi na khomeini. Az kei ta hala naveh dokhtari ke shohar kardeh hanooz familesh khomeini hast. To ra bekhoda ensaf ra raaiat konid
  • افشین ۱۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    ما خاک زیر پای همه خانواده شهدا هستیم اشراقی و امثا ل وی نسبتی با افکار و اندیشه های امام (ره ) ندارند و نباید با بازتاب دادن به مطالب این چنین افرادی به خواسته آن ها (مطرح شدن در بین جامعه ) کمک کرد .
  • محمد ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    احسنت بر سرکار خانم اسماعیلی مرگ بر امریکا مرگ بر اسراییل مرگ بر منافق مرگ بر دنیاخواهی که بخاطر خودخواهی شرف دیگران را ببازی می گیرد
  • مرگ بر منافق ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سید حسن نصرالله =فرزند روح الله
  • یک جانباز ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    هم وطن عزیز اولاً یک پای خود را چند می فروشی. من حاضرم همه هستی خودم رو بدم تا تو اون رو برای خودت نگه داری. دوماً در تمام کشورهای دنیا از آسیب دیدگان جنگ حمایت می شه . این حمایت ها عملی انسانی، اخلاقی ، قانونی و عادلانه( ارایه فرصت برای کسانی که در دفاع از هموطنان خود فرصت هاشون رو از دست داده اند مثل فرزندان شهدا یا جانبازان) است که اتفاقاً حمایت از آسیب دیدگان جنگ و خانواده هایشان در کشور ما در مقایسه با دیگر کشور ها بسیار کم تر هست . سوماً شما گول تبلیغات و شعارها رو نخور .خیلی از جانبازان هنوز مشکل درمان دارند و یا سهمیه دانشگاه ها هرگز و هرگز در سطحی که قانون مشخص کرده اعمال نشده و بسیار پایین تر از درصد اعلام شده هست اون هم با کلی ماده و تبصره و ...
  • س فلاحت ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام به امام و ویارانش سلام به شهداء و خانوادهاشون . خانواده امام رهروان امامند چه نزدیک امام باشند چه از دور باشند امام روحت شاد .
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    پدرم جانباز شیمیایی دو سال بعد از جنگ شهید شدند. بنیاد شهید حتی شهادت ایشان را نپذیرفت. مادربزرگ و پدر بزرگم یک پول سیاه از بنیاد شهید دریافت نکرده اند. خانواده ی شهدا در این جامعه مظلومتر از همه اند. باور کن.
  • جامانده از قافله شهدا ۱۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    از چند سال پیش نمیگویم!!! اما در خصوص این نا بخردی ها لااقل یک خط هم جماران منعکس میکرد تا ... توبیخ و تذکر باشد طلبشان اگر حاج احمد آقا بودند باز هم ابنها چنین گستاخی میکردند؟ یاد نوشته های شهدا افتادم که دروصیتهایشان همواره سفارش کردند پشتیبان ولایت فقیه باشید و قدر خانواده های شهدا را بدانیدو باز یاد امام افتادم که فرمود نگذارید این انقلاب بدست نا اهلان و نامحرمان بیفتد و باز سفارش امام رحمت الله علیه در زمانی که بنیصدر منلعون سعی داشت از احمد اقا استفاد سیاسی بکند امام ایشان را از دخالت در سیاست و حکومت منع کرد شاید آن مرد بزرگ این روزها را میدید!
  • ناشناس ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    درور بر همه شهدا و امام شهدا
  • آبادانی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    پاسخ خانم اشراقی عذر بدتر از گناه است ایا اگر این اعتراض شگل نمیگرفت ایشان اینگونه پاسخ میداد ؟ و اگر کسی که بخشی از وقتش را در فیس بوک میگذارد متوجه درج مطلب نمیشود ؟ این یک محک زنی بود محک زنی برای اینکه تفکر خمینی عزیز از جامعه جذف شوذ و بتوانند حال که وجود شریفش را از تاریخ نمیتوانند حذف کنند با بیان این مطالب از زبان یکی از نزدیکترین افراد به خانواده ایشان این توهم را افکار عمومی ایجاد کنند که خمینی شناخته شده توسط مردم غیر از آن چیزی بود که تصور میکردند و متاسفانه در این اعتراض سمت و سو به دفاع از زنان شهدا رفت که باید بگویم در واقع اصل سخن همان بود که نوشتم بحث بحث تخریب خمینی عزیز است و بحث خانواده شهدا فرع بر موضوع هستند البته برای طراحان این موضوع .
  • هبوط آدم ۱۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام لطفا مشرق این کلیپ را کار کند، امام جواب این خانمها و خیلی های دیگر را داده اند: http://mproskin11.blogfa.com/post/28#!/pagePosts
  • ۱۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    واقعا شرمنده دستم اشتباهی روی + رفت صد درصد نظرم منفیه
  • فرزند جانباز 25 در صد ۱۵:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    سلام دوست عزیز !!!! نمیخواست جوابتو بدم ولی گفتم در حق خانواده شهدا و جانبازان جفا کردم اگه جوابتو ندم کشور فنلاند برای حمایت از قربانیان جنگ، قوانین مخصوصی را تصویب کرده است. نخستین قانون مربوط به «سربازان قدیمی جنگ» است. این قانون تمامی سربازان شرکت کننده در جنگ، جانبازان و نزدیکان آنها، خانواده‏های کشته شدگان و مفقودالاثران، زنهایی که در جبهه خدمت کرده‏اند و همه کسانی که به هر نحو در جنگ شرکت داشته‏اند را در بر می‏گیرد. همه سربازان قدیمی جنگ دارای گواهینامه‏ای که دال بر شرکت آنها در جنگ است، می‏باشند که این گواهینامه معیاری برای دریافت حقوق و مستمری و استفاده از مزایای متنوع، پیش‏بینی شده در این قانون می‏باشد. این مزایا عبارتند از: ـ واگذاری مسکن ـ پرداخت مستمری ـ پرداخت غرامت جنگ که مطابق قانون دوم و با توجه به میزان جراحات وارده پرداخت می‏شود. ـ تأمین هزینه درمان ـ بیمه ـ تامین هزینه آموزش ـ بهداشت ـ مراقبت سربازان قدیمی و جانبازان جنگی همانند سایر شهروندان فنلاندی از امتیاز برخورداری از خدمات و مراقبتهای بهداشتی و اجتماعی، بهره‏مند هستند و شهرداریها موظف به ارائه این خدمات به شهروندان حوزه خویش می‏باشند. مسئولین کشور وظیفه برنامه‏ریزی، تخصیص بودجه، ارائه خدمت و پرداخت مزایای مخصوص سربازان قدیمی را بر عهده دارند و مسئولیت اصلی این کار نیز به عهده وزارت امور اجتماعی و بهداشت است. احزاب سیاسی و سازمانهای سربازان قدیمی همکاری بسیار خوبی با مسئولین دیگر دارند. هسته مرکزی این همکاری «هیات مشاوره‏ای در امور سربازان قدیمی» است که در سال 1979 بوجود آمد و امروزه وابسته به وزارت امور اجتماعی و بهداشت است. وظیفه آن فراهم کردن رفاه سربازان و ایجاد ارتباط با احزاب سیاسی می‏باشد و این نهاد پیشنهادهایی را ارائه و اقدماتی را در بهبود شرایط زندگی و احیای مراقبت اجتماعی سرابازان قدیمی انجام می‏دهد. همچنین پیش‏نویس بودجه پیشنهادی برای سربازان قدیمی در بودجه کل دولت را تأمین می‏کند. این هیات به مدت سه سال توسط دولتمنصوب می‏شود و شامل 20 عضو علی البدل است و هیچ عضو ثابت و دائمی در آن وجود ندارد و هر سال 4 الی 5 جلسه تشکیل می‏دهد. در دهه 80 و 90 اصلاحات زیر در زمینه مراقبت اجتماعی سربازان قدیمی صورت گرفته است. 1. بالا بردن مستمری‏های مخصوص سربازان قدیمی با ایجاد معیارهای آسانتر برای دریافت مستمری. 2. پرداخت مزایای اضافی بر مبنای قانون مجروحان جنگی. 3. توسعه خدمات اسکان و درمان مناسب برای سربازان قدیمی و جانبازان. 4. توسعه خدمات دندانپزشکی برای سربازان قدیمی. 5. بهبود شرایط مسکن سربازان قدیمی. برای قدردانی از زحمات سربازان قدیمی و جانبازان جنگ و بزرگداشت آنان روز 27 آوریل از سوی دولت به نام روز ملی سربازان قدیمی جنگ نام گرفته و ضمن اهتزاز رسمی پرچم فنلاند، جشن نیز برپا می‏گردد. دولت بودجه سالهای 1998 و 1999 و سال 2000 را برای بهبود وضع اسکان و درمان و مراقبت سرابازن قدیمی جنگ افزایش داده است. هزینه‏های خاص مراقبت‏های اجتماعی سرابازان قدیمی و جانبازان جنگی در سال 2000 معادل 000/000/3 مارکای فنلاند (000/520 یورو) است که بیشتر برای پرداخت خسارت جراحت مجروحان نظامی و اسکان و درمان و مستمری است. Image آمار زیر تا بهار سال 2000 میلادی می‏باشد. 1. هیات مشاوره‏ای به مدت سه سال توسط دولت منصوب می‏گردد. 2.. 20 عضو علی البدل دارد. 3. عضو اصلی و ثابت ودائمی ندارد. 4. هر سال 4 یا 5 جلسه تشکیل می‏شود. وظیفه هیات مشاوره‏ای در امور سربازان قدیمی: 1. ارائه پیشنهادات برای بهبود شرایط زندگی و احیای مراقبت اجتماعی سربازان قدیمی 2. انجام اقداماتی در راستای فوق 3. پیش‏نویس تامین بودجه پیشنهادی برای سربازان قدیمی در بودجه کل دولت موضوع خدمات آمار: 155000 سرباز کهن جنگ که 43000 نفر زن می‏باشند. معلولین 25000 نفر. میانگین سنی 80 سال و همه از 65 سال گذشته‏اند. آمار تقریبی برای سال 2010 حدود 45000 نفر تخمین زده می‏شود. از سالهای بعد از جنگ جهانی به دلیل کهولت سن سربازان خدمات ارائه شده گسترش یافته و توسعه این خدمات بصورت خاص در خصوص افزایش و نحوه پرداخت، درمان، مسکن و شرایط آن است. توسعه انجام یافته از دهه‏های اخیر عبارتند از: 1. بالا بردن مستمری‏های مخصوص سربازان کهن کار با ایجاد معیارهای سهل برقراری دریافت مستمری. 2. پرداخت مزایای اضافی بر مبنای قانون مجروحان جنگی. 3. توسعه خدمات اسکان و درمان مناسب برای سربازان کهن کار و جانبازان. 4. توسعه خدمات دندانپزشکی برای سربازان کهن کار. 5. بهبود شرایط مسکن سربازان کهن کار. تا سال 2000 155.000 نفر سرباز قدیمی جنگی 4/1 مستحق دریافت مستمری در جنگ بوده‏اند 43.000 زن 112.000 مرد 25.000 معلول یا بیمار جنگی 80 سال میانگین سن 65 سال به بالا تماماً (توانایی در دریافت حقوق بازنشستگی) 90.000 نفر در جنگ مرده‏اند (تقریباً همه در جنگ دوم بوده‏اند) 93.000 نفر معلول دائمی هستند. احتمالاً 45.000 نفر تا سال 2010 زنده خواهند بود. احتمالاً 7.000 نفر جانباز جنگ هستند. بنابراین 20 سال دیگر نیز مراقبت بهداشتی و اجتماعی ادامه خواهد داشت. فنلاند در سه جنگ شرکت داشته است. 1- شوروی جنگ اول 30 نوامبر 1939 تا مارس 1940 2- شوروی جنگ دوم 25 ژوئن 1941 تا 5 سپتامبر 1944 3- آلمان جنگ سوم 15 سپتامبر 1944 تا 27 آوریل 1945 سازمان سربازان کهنسال آمریکایی برنامه های زیر را برای افراد تحت پوشش اجرا می کند: 1. صندوق اعانه بلایا برای حمایت هنگام بلایای طبیعی 2. اطلاع رسانی به سربازان کهنسال معلول برای شرکت در گردهمایی(همراه وابستگان) 3. به دلیل بروز برخی بیماری های خاص بومی در میان سربازان مشارکت کننده در جنگ ویتنام" برنامه توسعه سربازان کهنسال ویتنامی" پیش بینی شده است. 4. رسیدگی به سربازان کهنسال تر چرا که با افزایش سن معلولان و مسائل و مشکلات جدیدی عارض می شود. 5. وابستگان شامل همسر، کودکان، فرزند خواندگان به والدین و فرزندان مدرسه ای تا 23 سال و شوهر زنانی که در جنگ حضور داشته اند تحت پوشش قرار می گیرند. 6. به معلولانی که(با شرایطی خاص، مستحق دریافت اتومبیل می باشند) 8000 دلار کمک برای خرید اتومبیل تعلق می گیرد. ضمنا" با توجه به نوع معلولیت وسایل مورد نیاز برای خودروی آنان نصب می شود. 7. با توجه به نوع معلولیت مسکن تطبیقی خاص ارائه می شود. 8. هزینه پوشاک که سالانه مبلغ 534 دلار پرداخت می شود. 9. در مواردی که معلول نیاز به خدمات آموزشی شغلی داشته باشد، ارائه می شود 10. مزایای حقوق سربازان کهنسال هیچ گاه کاهش نمی یابد بلکه برعکس افزایش حقوق و تامین اجتماعی متناسب با افزایش مزایا پرداخت می شود 11. به بازماندگان معلولان فوت شده در صورت داشتن شرایط مستمری پرداخت شده و مورد حمایت های قانونی قرار می گیرند. شماری از مشهورترین بناهای یادبود جهان در آمریکا ساخته شده است. دیوار ویتنام با فهرست کشته شدگان جنگ ویتنام و استخر بزرگ اکلاهاما سیتی که به یاد قربانیان بمب گذاری اکلاهاما ساخته شده است و تصویر آسمان را در خود منعکس می کند، از جمله مشهورترین این بناها هستند. به گزارش خبرنگار فارس در لندن، مادر يكي از سربازان انگليسي كه در افغانستان به شدت مجروح شده است با انتقاد از وزارت دفاع انگليس گفت طرح پرداخت غرامت به نيروهاي نظامي مجروح طرح ناقصي است. بن پاركينسن 23 ساله يكي از نيروهاي نظامي انگلستان از واحد چتربازان است كه سپتامبر گذشته در استان هلمند در جنوب عراق بر اثر منفجر شدن يك مين دو پاي خود را از دست داد و 37 مورد جراحت به بدنش وارد شد . مادر بن پاركينسن اين سرباز انگليسي اكنون درصدد است تا مسئله غرامت وي را به دادگاه عالي بكشاند. به بن پاركينسن مبلغي معادل 152 هزار و 150 پوند از سوي وزارت دفاع انگليس به عنوان غرامت داده شده است و مادر وي اين ملغ را يك توهين توصيف كرده است . مادر اين سرباز انگليسي مجروح شده گفت: پسر من بر اثر منفجر شدن مين متحمل 37 جراحت شده است، از آسيب مغزي رنج مي برد ، دچار شكستگي جمجمه ، شكستگي استخوان گونه، شكستگي بيني ، شكستگي لگن خاصره و جراحات بسيار ديگري شده است و تا آخر عمر نياز دارد به اينكه تحت مراقبت شديد باشد . اين درحالي است كه وزارت دفاع انگليس چنين مبلغي را به عنوان پرداخت غرامت براي پسر من معين كرده است. گفتني است نهايت مبلغي را كه وزارت دفاع انگليس به سربازان مجروح شده به عنوان غرامت جنگي مي پردازد 285 هزار پوند است و بن پاركينسن حدود نيمي از اين مبلغ را دريافت كرده است. مادر اين سرباز انگليسي كه اكنون سرگرم جمع آوري پول براي هزينه دادگاه عالي است، گفت اقدامي را كه آغاز كرده است حمايت بسياري از خانواده هاي مجروحين جنگي را به خود جلب كرده است. اين مادر افزود : نمي توان باور كرد كه در برنامه و طرحي كه قرار است از سربازاني كه زندگي خودشان را درمعرض چنين خطرهايي قرار مي دهند ، محافظت كند چنين نواقصي موجود باشند. بر اساس طرح وزارت دفاع انگليس، به آن دسته از نيروهاي مسلح كه تمامي اعضاء بدنشان را از دست داده اند ، بالاترين ميزان غرامت يعني مبلغ 285 هزار پوند تعلق مي گيرد. اين گروه از پرسنل نظامي مجروح در گروه يك قرار مي گيرند و بن پاركينسن به علت از دست دادن هر دو پايش در گروه 3 قرار مي گيرد كه در نتيجه مشمول دريافت مبلغ يادشده نمي شود. اندرو باكهام وكيل بن پاركينسن گفت: طرح كنوني پرداخت غرامت از انعطاف كافي براي ارزيابي مواردي كه نيروهاي نظامي در آنها متحمل جراحت بسياري مي شوند ، برخوردار نيست مانند همين موردي كه براي بن پاركينسن به وجود آمده است . وي گفت در حال حاضر جنگ ها درعراق و افغانستان موجب شده اند تا نيروهاي نظامي همراه باجراحات وحشتناكي به خانه بازگردند كه بالطبع نيازمند به حمايت هاي بازپرورانه و مراقبت هاي طولاني مدت هستند. وي افزود البته در اين ميان ميزان كنوني پرداخت غرامت پاسخگوي اين نيازها نيست . انتهاي پيام/. بسه یا بازم بگم
  • ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    کسی که اهنگ گوگوش و هایده و مهستی براش از بهترین هاست و اخرین فیلم های ماهواره و هالیوود رو میبینه از این بیشتر انتظاری نیست .
  • یاسین ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    اگر امام الان بود همان دستوری قاطعی را صادر می‌کرد که برای نوه ناخلفش پسر حاج‌آقا مصطفی صادر کرد: "سيدحسين را تحت‌الحفظ بياوريد، دست به سلاح برد با تير بزنيد" امام در اجرای اسلام با هیچ کسی تعارف نداشت.
  • ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    این باند حضرت اس.. خیلی حیله گرتر از اونی هستند که فکرش رو بکنید. مطمئن باشید که با طرح و برنامه دارن پیش میرن. این اول کاره و دارن فضای جامعه رو تست می کنند. باید حواسا خیلی جمع باشه. خیــــلی.
  • قاسم ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    شهرت خانم های هنرپیشه رو می بینه دلش برای شهرت لک می زنه اونم دلش می خواد معروف بشه که از اونم یه اسمی بیاد...برای همین از این کارا می کنه....همش حرص شهرت
  • جمارانی ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    برای چندمین بار است که در اطراف محله میشنوم به مرحوم اشراقی توهین میکنند .وبه فرزندان ایشان میگویم اگر پایبندبه ارزشها نیستند حداقل طوری رفتار کنند که روح پدر خود را ازرده نکنند
  • ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    خاک بر سر من که اینقدر قربون صدقه خانواده امام میرفتم خدا امام و بیامرزه و روحش از اراجیف این خانمها آزرده نشه
  • reza ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    گوش کردن به هایده ومهستی،ست کردن لباس وچکمه وآرایش وجذابیت همش جلوی آینه بودن وآرایش کردن،نگاه کردن به BBC و..... آدم وبه چه جاهایی که نمیکشونه دلم میسوزه برای خانمهایی که بچه بغل صبح زود باید برن سرکار تا کمک خرج شوهراشون باشن وقت نمیکنن وپول ندارن یه غذای درست وحسابی بخورن و لباساشون رو ست کنن وشب خسته وکوفته میرسن خونه حتی نای حرف زدن هم با شوهروبچه هاشون رو ندارن به کی بگیم این دردها رو؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 این بود انقلاب امام؟ این بود ثمره خون شهدا؟ امام انقلاب کرد تا هایده ممهستی نباشن اونوقت نوهاش هایده ومهتی گوش میدن واقعا خنده داره بعد میاد ازامم هم نقل میکنه وحرفای امام رو تفسیر.هنوز هم هستن بچه هایی که باعشق امام ورهبری حاضرن از جون خودشون بگذرن هنوز هم هستن زنهایی که بچه ها شوهراشون روبرای دفاع از آرمانهای انقلاب یعنی خدا وقران و اسلام واهل بیت راهی کنن به جنگ چه جنگ با اسلحه وچه جنگ به یله علم ودانش. اینم پیغام م برای شما نوه امام
  • ناشناس ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    سلام سرکار خانم اشراقی اگز حون شهدا خانواده شهدا و حصوصا همسران شهدا نبودند حالا شما با ان سرو وضع و تیپ کرده پشت میز شرکت نفت نمی نشستی و تصویر خود را در سایت های اجتماعی پخش نمیکردی اگر خون سرخ شهدا نبود که با لب تشنه بر زمین ریخته شود خالا ... که در فیس بوک تصویر خودرا به تماشای عموم بگذارید خجالت هم معنی خوبی دارد که بعضی افراد باید بکشند تا دهان باز نکنند و چشم بر واقعیات ببندند اگر امام راحل در قید حیات بودند قطعا خود اولین کسی بودند که تو دهنی به چنین ادم بی ادبی میزدند متاسفانه اینها با سوء استفاده از امام بزرگوار به هرجه میخواهند میرسند و بعد امام و یاران و افکارشان را چنین به تمسخر میگیرند اگر مسلمان نیستید لااقل ازاده باشید کار شهدا یک کار انسانی بوده و باید ما همواره برای آنها و خانواده هایشان سر تعظیم فرود اوریم خداوند از سر تقصیرتان بگذرد ...
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    فقط مي توانم بگويم كه شهدا متاسف ايم شما چه كرديد ماچكارمي كنيم متاسف ايم
  • احمد ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    بروید روستا هابگردید بعد بگید خانواده شهدا چه دارند شیمیای هایی که رو فرزندانشان هم تاثیر گذاشته وکسی نیست به داد شان برسد خدا از کسانی که حق انها را پایمال کرده اند نگذرد انصاف هم خوب چیزی است.
  • ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    ای بابا چرا نظرات ما رو سانسور می کنی مشرق بخدا اینا خیانتکارن
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    بنده حقیر از شما و دیگر همسران و فرزندان شهید این سرزمین عذر خواهی می کنم و نادانی و جهالت یک فرد را بحساب همه ننویس و تا زنده ایم یاد و نام شهدا و خانواده آنها در دل این سرزمین ودر دل تک تک ما زنده و پاینده است برای ارواح پاک و مقدس شهدا و امام شهیدان صلوات
  • علی ۱۴:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    سید حسن باید بزنه تو دهن کسی که با این جوک مسخرش باعث توهین به همسران شهدا پاسداران و امام شده
  • برادر شهید ۱۶:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    برو توبه کن...
  • ۱۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    اخر هفته رفتم حرم امام کلي نفرين به اينهايي کردم که با آبروي امام بازي مي‌کنند همشون چه اونها که با خط امام بازي کردند و چه اين ها که با آبروي شخصي امام بازي مي‌کنند و چند فاتحه براي مردي خواندم که فاتح دلهاي يک امت بود و روح الهي را در دلها دميد روح الله زنده است و ما با عشق او زنده ايم
  • سهیلا ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    دروغ که کنتور نمیدازه عزیزجان . ضمنا ایشون صفحه فیسبوکشو بست تا از اکانتش شناسایی نشه . یه قدر هوش و زکاوت هم بد نیست اخوی !
  • سهیلا ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    کاربران محترم برای چی جواب این بی شعور رو با این وسعت دادید ؟ یک جمله ایشون رو بس که : باباتو بده سهمیه بگیر
  • کریم ۱۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    خانم اشراقی والله دارن بازیت میدن مثل گلشیفته سربازشون نشو خدا وکیلی ببین چه نقشهایی رو دارن بهت میدن بعدشم که به دردشون نخوری یادت هم نمی کنن یادت باشه شما با گلشیفته فراهانی فرق دار ی ولی گناهت 100 برابر بدتر از گناه گلشیفته است.
  • ناشناس ۲۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    انشا ا... نگفته باشه . ولی اگه گفته باشه معلوم می شه ناز و نعمت و شکم سیری کار دستش داده
  • سمیه سبزواری ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    واقعا کی میدونه به ما همسران شهدا چی گذشته...یکی مثل من که 4 ماهه باردار بودم که همسرم شهید شد ..... کی میتونه درک کنه که من موقع تولد بچم در نبود همسرم چی کشیدم....مسخره کردن و جوک ساختن برای امثال ما خیلی درد ناکه....
  • فرزاد ۲۳:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    علی آقا! نگو سید حسن که گریه ام می گیره. از وقتی ایشون شد یادگار امام! این وضعیت طبیعیه. حیف از امام(ره) که اینا خانواده اش هستند.
  • ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    عکس های دخترت که ساپورت پوشیده چی ؟؟؟هایده و مهستی چی؟؟؟ حریم سلطان چی؟؟؟ و......
  • ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    لطفا ساکت شو و هر اراجیفی که به ذهنت رسید رو بیان نکن. احتمالا خانم اشراقی هم منظورش همین همسران شهدایی بوده که از راه شهدا خارج شده اند جناب عقل کل !!
  • ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    خیلی سریع سخنرانی سردار ... رو دانلود کنید عزیزان . این سخنرانی مال 4 ساللللللللللل پیشه . فعالیت منفی و وخلاف راه امام خیلی وقته از سوی برخی.. در پیش گرفته شده خبر ندارید . البته معلومه به خاطر امام و خانواده ایشان ، دستگاههای امنیتی سکوت کردند .........
  • سیدروح الله ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    عزیزان دلم...........نه جایگاه رفیع امام عزیزمان با آواهای زننده و گوشخراش وابستگانش برای ما تغییر میکند........................... و نه بازماندگان شهدای گرانقدری که راه شهیدشان را کج فهمیده و میروند موضع ما نسبت به شهدا را تغییر میدهند................................ما معتقد به فرزنان معنوی امام و شهدائیم و خود را وارث خون پاک و تلاشهای خالصانه ی آنان میدانیم.................................پس در شناساندن راه صحیحشان بکوشیم و در جواب ابلهان وابسته شان بهترین گزینه را که بیدار کردن را با مدارا و مروت چاشنی نمائیم...............................یا علی
  • نیایش از مشهد ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    سلام من هم فرزند و هم خواهر شهیدم بلافاصله که این مطلب رو در صفحه ایشون خوندم براشون کامنت فرستادم که این خانم تازه به دوران رسیده حذف کرد یکی نیست بگه چرا میخوای اون چزی که بودی رو پنهان کنی دیروز داشتم عکسهای خانوادگی قدیمی امام رو میدیدم از قیافه اون دو تا خواهر خندم گرفت چون خیلی اصرار دارن بگن ما از همون اول (به اصطلاح خودشون )روشنفکر و غرب زده بودیم و از همان زمان لباس ست می پوشیدیم و چادر رو قبول نداشتیم و ... لااقل سندها رو نابود کنن بعد در افشانی کنن فقط اینو بگم که واقعا واستون متاسفم خواهران اشراقی من نه بیسوادم و نه به اصطلاح روشنفکر ولی ارزش دینداری و مملکت و شهدا رو خوب میفهمم و خوب به این آیه رسیدم که اهل بهشت قلیل من ااخرین هستن و اسلام واقعی در آخر الزمان مثل نگه داشتن آتش روی کف دست میمونه و شماها خوب خودتون و چهره واقعی تون رو نشون دادید به امید فرج آقامون امام زمان و تابش خورشید حق واقعی التماس دعا
  • سهیلا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    مدارا کردیم که بعضی ها ، هار شدند .
  • سهیلا ۱۱:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    ان شاءالله همسر بزرگوار شما ؛ الساعه میهمان حسین (ع) باشد و همینطور خداوند اجری عظیم به شما دهد تا خستگی و سختی این سالها از تنتان بیرون رود . و ما را حلال کنید اگر دردتان رو دوا که نکردیم هیچ ، دردی به دردتان افزودیم . حلالمان کنید خواهرم
  • سهیلا ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    اینا روشنفکرند ؟ والا اگر روشنفکری اینه بنده ترجیح میدم در ظلمت خودم بمونم .
  • خانواده شهید ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    ...خانم اشراقی از زبان یک خانواده شهید که در دور افتاده ترین نقطه این سرزمین مقدس زندگی میکند بشنو...فقط چند کلام مختصر... چند روزی است که قلب مادرم و دیگر اعضا خانواده را بدرد آورده ای اشک مادرم را در آوردی داغی گذاشتی بر قلبمان چه بسا سنگینتر از داغ شهیدمان,بیشتر لحظات و دقا+_()*&^%%$$##@!××
  • ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۲
    0 0
    شهداروی چشم ماهاجادارن

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس