زهرا اشراقی در گفتگو با بخش فارسی الشرق الاوسط می‌گوید که همواره می‌خواسته در زمینه نحوه پوشش و حجاب زنان ایرانی خط شکن و تابو شکن باشد. او در این گفتگو از نحوه لباس پوشیدن ”مرضیه افخم” سخنگوی وزارت خارجه ایران انتقاد می کند و از “هایده” و “مهستی” دو خواهر خواننده سرشناس ایرانی که پس از انقلاب ناچار به ترک کشور شدند، به عنوان “اعجوبه” موسیقی ایران نام می برد که به صدای آنها گوش می دهد.

به گزارش مشرق، قانون نوشت: زهرا اشراقی بی شک پس از سید حسن خمینی، شناخته شده ترین نوه آیت الله خمینی بنیان گذار جمهوری اسلامی است. او همسر محمدرضا خاتمی، دبیرکل حزب مشارکت و برادر رئیس جمهور پیشین ایران محمد خاتمی است. زهرا اشراقی در چند انتخابات مسئولیت ستاد جوانان اصلاحات را بر عهده داشت؛ او در عرصه عمومی و شبکه های اجتماعی حضوری فعال دارد و به بیان دیدگاه های جسورانه اش شهرت دارد.



پس از دوم خرداد 76 و روی کار آمدن دولت اصلاح طلب محمد خاتمی، در ایران موجی از امیدواری پدیدار شد، این روزها هم شنیده می شود که فضای امید در ایران به وجود آمده، چه شباهت ها و تفاوت هایی بین خرداد 16 سال پیش و خردادماه گذشته که روحانی روی کار آمد می بینید؟

تفاوت چندانی نمی بینم. انتخابات قبلی که آقای روحانی پیروز شدند در راستای همان انتخابات دوم خرداد بود. تاکیدی بر اینکه مردم ایران همچنان خواستار اصلاحات هستند و اگرچه وقفه ای هشت ساله در این میان افتاد و متاسفانه به هرحال حکومتی روی کار آمد که مخالف اصلاحات بود، اما مردم نشان دادند که بازهم خواستار اصلاحات هستند.
همه اینها با وجود آن بود که بالاخره قبل از انتخابات فضای رقابت سرد بود و نیروهای اصلی را بهرحال رد صلاحیت می کردند، با این حال، این انتخابات نشان داد که مردم ناامید نیستند. من تفاوتی میان این انتخابات و انتخابات 76 نمی بینم. فکر می کنم مردم خواستار اصلاحات و آرامش در کشور هستند.



این احتمال وجود دارد که همانند فرجام دولت اصلاح طلب آقای خاتمی، پایان این دولت هم منجر به قدرت گرفتن افرادی مثل احمدی نژاد شود؟
من ناامید نیستم. خرداد 76 یک احساس اولیه بود بدونه پشتوانه تجربه. هم اصلاح طلبان چندان تجربه نداشتند و خام بودند و هم ضد اصلاح طلبان. فکر می کنم تا حدودی هم ضد اصلاح طلبان شاید اکنون عاقل تر شده باشند که آن روش های خشن که به کار می بردند دیگر پاسخگو نیست.

فکر می کنم هر دو طرف مقداری تعدیل شده باشند، هر چند هنوز شک دارم که گروههای ضد اصلاح طلبان تعدیل شده باشند، اما رهبران آنها فکر کنم تعدیل شده باشند. بعید می دانم که فضای خشن آن دوران را دوباره بخواهند حاکم کنند. فضای اکنون با فضای دوران آقای خاتمی تغییر کرده، بحران اقتصادی شدید، وضعیت سیاسیت خارجی و تحریم ها که همگی میراث دوران احمدی نژاد هستند، فکر می کنم فضا بیشتر به سمت رفع این معضلات باشد. خود حاکمیت هم می داند که نباید فشارها بر مردم بیشتر باشد. برای همین فکر نمی کنم آن دوران تکرار شود.

گفتید که فکر می کنید هم اصولگرایان و هم اصلاح طلبان تعدیل شده باشند. اصلاح طلبان در چه زمینه ای معتدل شده اند؟

فکر می کنم در حوزه گفتمان. در آن زمان فضای حاکم هنوز دست آنها نبود، شناخت خوبی نداشتند. گرچه مجلس و دولت را در دست داشتند اما برخی از آنها گفتمانی تندرو داشتند و حاکمیت می ترسید و این شائبه را داشت که مبادا برخی از آنها برانداز هستند.

همسر شما آقای محمد رضا خاتمی، یکی از چهره های شاخص جریان اصلاح طلبی ایران است و خود شما چهره ای بسیار شناخته شده هستید. تا کنون شده اختلاف نظر بر سر مسائل سیاسی و یا اجتماعی داشته باشید؟
اختلاف نظر جزنی است. به هر صورت هر دو اصلاح طلب هستیم و خواستار اصلاحات و آرامش در کشور هستیم نه ایشان تابع محض نظریات من هستند و نه من تابع محض نظر ایشان هستم. شاید ایشان اعتقادی تر از من باشد در برخی از مسائل و من به آن شدت نباشم.

مثلا چه موضوعاتی؟

خیلی اختلاف چندانی در این زمینه ها نداریم. اما بالاخره بر سر مسائلی با هم مشورت می کنیم. در خصوص مصاحبه ها و.. نظر من را جویا می شود که خب کل کل هایی هم پیش می آید. اما آنچنان حاد نیست که با مثالی بتونم روشن کنم موضوع را...

خانم اشراقی شما در بین خانم های فعال سیاسی و شناخته شده ایرانی ، معروف هستید به خوش پوش بودن، لباس های رنگی و شلوار جین و.. با اینکه شما از خانواده ای مذهبی و نوه بنیانگذار انقلاب ایران هستید. تاکنون این موضوع پیش آمده است که مثلا خانواده به شما تذکر بدهند و گیر بدهند؟

خانواده من مثل خودم هستند، هم خواهرهایم، هم مادر و مادربزرگم. مثلا خانم امام بسیار خانم شیک پوشی بودند، خیلی شیک پوش تر از ما نوه هایشان بودند. منظم و مقید بودند که لباس هایی که در خانه می پوشند ست باشد از نظر رنگ آمیزی و غیره. مادربزرگ من خانمی فرهیخته، باسواد، شاعر و فوق العاده زیبا و شیک پوش بودند. حالا این نظر لطف شماست که به من می گویید شیک پوش و اگر لباس من با برخی از خانواده های مذهبی فرق می کند به تربیت خانوادگی بر می گردد.

فکر می کنم لباس هر فردی نشان از طرز تفکر فرد دارد. همیشه هم مخالف طرز لباس پوشیدن خانم های فعال در حکومت بوده ام وبه هیچ وجه موافق آن نیستم. اگر می خواهند اسلام را معرفی کنند می توانند با لباس و حجاب بهتری این کار را انجام دهند.
مثلا پدر بزرگ من – آیت الله خمینی – همواره می گفت رنگ سیاه مکروه است و نباید پوشید. برای همین می گویم اثر تربیتی بوده است. اتفاقا می خواستم در فیس بوک اعلام کنم و خطاب به خانم ها بگویم بیائید کم کم از رنگ شاد استفاده کنیم. احتمالا چنین کاری هم بکنم تا یک انقلاب رنگ را شروع کنیم. از لحاظ روان شناسی رنگ می تواند اثر مثبت یا منفی بگذارد، شاید الان که آقای روحانی هستند فرصت خوبی باشد. خود ایشان و وزیر خارجه هم شیک پوش هستند.


از راست: دکتر مریم السادات خمینی(فرزند مصطفی خمینی). زهرا اشراقی. سید حسن خمینی. امام خمینی. عاطفه اشراقی. مهندس علی اشراقی. فهیمه و فریدرضا اشراقی (براردرزاده‌های آیت‌الله اشراقی). آیت‌الله شهاب الدین اشراقی.
تاریخ عکس: سال 1358در قم

سخنگوی وزیر خارجه چه؟
من مخالف نوع پوشش ایشان هستم به نظرم باید پوششان را تغییر بدهند. فکر می کنم باید از رنگ روشن استفاده کنند. به خصوص سخنگوی وزارت خارجه کسی است که در دنیا مطرح می شود. نوع لباس بسیار مهم است، مثلا شما بدانید آقای خاتمی که رای بالایی آورد، فقط به خاطر طرز فکر نیست، لباس و ظاهر هم هست. متاسفانه افرادی که در درون حاکمیت هستند به این شکل در این مورد دقت نمی کنند، شاید مردها اندکی تغییر کرده باشند ولی متاسفانه خانم ها تغییر نکرده اند. اگر آرام آرام بتوانیم یک انقلاب رنگ انجام دهیم خیلی خوب می شود.

شما در فیس بوک و شبکه های اجتماعی خیلی فعال هستید و حتما تصاویر برخوردهای پلیس گشت ارشاد را با خانم ها دیده اید؟
من مخالف هرگونه گشت ارشاد هستم چون معتقدم اینگونه اقدامات دردی را دوا نمی کند. تا وقتی این قانون هست باید به این قانون اعتراض کرد و نه به صورت موردی و مصادیق. کل قانون گشت ارشاد باید از میان برداشته شود. البته وضعیت در ایران خیلی فرق کرده و خیلی بهتر شده. امیدوارم چون خود آقای روحانی هم مخالف این نوع برخوردها هستند کم کم این موضوع گشت ارشاد را هم جمع کنند. من چند روز پیش در اینستگرام چند تا از عکس های بدون چادرم را منتشر کردم. چند نفر که خیلی مذهبی هستند گفتند عکس شما بدون چادر است و حجاب شما خوب نیست. من هم در پاسخشان نوشتم که من همین هستم، شما نگاه نکنید!

اساسا چنین تصور و امکانی وجود دارد که روزی در جمهوری اسلامی حجاب آزاد شود؟
امروز داشتم با یکی از دوستان فعال سیاسی ام صحبت می کردم، گفت که قرار است دو سال دیگرحکمش را اعلام کنند، داشتم به او می گفتم هیچ کس در جمهوری اسلامی از فردای خود خبر ندارد. واقعا چه کسی فکرش را می کرد رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکا تلفنی حرف بزند. سه ماه پیش اگر کسی این را می گفت ما می خندیدیم و می گفتیم نشدنی است.
در ایران بسیاری از چیزها از جمله حجاب قانون محکمی وجود ندارد. من نمی توانم این موضوع را رد کنم. هر چیزی در جمهوری اسلامی ممکن است رخ بدهد. حتی زمانی می گفتند "مصلحت نظام” را که تشکیل دادند بر همین اساس بود. مثلا یک زمانی حج را تعطیل کردند، مصلحت نظام این بود که امر واجبی مثل حج را تعطیل کنند.
قبول دارم سخت گیری هایی هست مثلا این چیزی که نتانیاهو گفت، اما واقعا شیک پوش ترین و منظم ترین دختر و پسرهای دنیا در همین تهران هستند. من همین چند وقت پیش از سفر خارج برگشتم واقعا دخترهای ما با اینکه محدودیت دارند ولی شیک پوشی آنها حتی کمتر در اروپا دیده می شود. بله سخت گیری هایی وجود داشت. اما الان کمتر شده پسر من دانشگاه می رود با تی شرت های رنگی، قرمز، زرد، شلوار جین هم که خوب همیشه بوده. وضعیت خیلی فرق کرده و امیدوارم بهتر هم بشود.

اشاره کردید به سفر خارجی، چقدر به سفر و سفر خارجی می روید؟
من علاقه زیادی به سفر دارم، در این سفرها می توان آداب و رسوم کشورهای مختلف را دید. این سفر اخیرم اما برای دیدن دخترم بود. به عنوان تفریح و گردشگری هرگز به خارج از کشور نرفتم معمولا با رضا (همسر) چون پزشک است برای سمینارها و یا برای دیدار دخترم به خارج از کشور می روم.

در میان کشورهای منطقه کجاها رفتید؟

سالها پیش لبنان رفتم. دبی هم رفته ام، سوریه سالها پیش رفتم، الان که وضعیت خیلی خراب است. ترکیه را هم به خاطر سمینار پزشکی رفتم.

زبان خارجی هم بلدید؟
تا حدودی انگلیسی. همین اندازه که گلیم خودم را از آب بیرون بکشم.

شما در خانه ماهواره هم دارید؟
بله دارم.

به چه شبکه هایی علاقه دارید؟
بی بی سی فارسی، الجزیره و العربیه رو زیاد می بینیم البته عربی من خوب نیست. رضا بیشتر بیننده این شبکه های خبری عربی است. موزیک و فیلم هم می بینم.

سریال مورد علاقه شما چیه؟

معمولا ان بی سی رو می بینم که آخرین فیلم های هالیوود رو پخش می کنه. سریال حریم سلطان را هم می بینم. البته اگر پارازیت ها بگذارند. موزیک هم زیاد گوش می دهم.

موزیک؟ خواننده مورد علاقه شما کیه؟
بستگی به حال و هوا دارد. مثلا سنتی و شجریان مورد علاقه همه هست. همایون خیلی خوب میخونه یا احسان خواجه امیری.

به صدای خواننده های زن گوش نمی دید؟

چرا، ولی نمیشه گفت که گوگوش رو دوست دارم. سر و صدا میشه. ولی خب آره صدای هایده را دوست دارم به نظرم هایده اعجوبه موسیقی ایران بوده . مثلا "علی ای همای رحمت” هایده بسیار زیبا است. هایده و مهستی از زیبایی های موسیقی ما هستند. موسیقی پاپ را می پسندم، امابرخی از آهنگهای جدید را نه. بچه های من هم مثل خودم هستند و سلیقه نزدیکی داریم. بالاخره زندگی بدون موسیقی معنی ندارد. به نظرم زندگی اساسا بدون هنر و موسیقی بی روح است.

شما اینهمه شبکه های تلویزیونی نگاه می کنید، وقت هم می کنید در خانه آشپزی کنید؟
آشپزی ام خیلی خوب است. البته هر زمان وقت کنم و فرصتش پیش بیاید که آشپزی کنم. بیشتر هم طرفدار رژیم غذایی سالم هستم. من خودم از خوردن فست فود پرهیز می کنم و به پسرم علی هم گفته ام که از فست فود دوری کنه. یه مدت توی تابستون فقط گیاهخوار شدم ولی دیدم خیلی سخته و رهایش کردم. اما خوب بیشتر طرفدار سالم خوری هستم تا رستوران رفتن.

اهل کافه گردی هم هستید؟
ترجیح میدم دو سه تا کافه ای که آشنا هستند بروم تا اینکه همه جا بگردم. یک مشکل که ما داریم این است که به خاطر نوع حجابمان که چادر است، فکر می کنم مقداری سخت باشه، خودم فکر میکنم شاید کسانی که در کافه نشسته اند نگاه غریبی به حضور فردی داشته باشند با این نوع حجاب. ولی دوست و رفیق خیلی زیاد دارم چون خیلی رفیق باز هستم. اغلب هم جوان هستند. ترجیح میدهم بیشتر با جوان ها باشم، هم روحیه ام به آنها می خورد هم اینکه همواره چیزهای جدید از آنها یاد می گیری و هم اینکه روحیه بهتری داری.

شما همسر آقای روحانی رو هم میشناسید؟ با ایشان در ارتباط هستید؟
من ایشان را خیلی سال پیش دیدم، همسفر مکه بودیم. با دختر ایشان ارتباط بیشتری داشتم. ولی خب سالهاست که ایشان را ندیده ام.

خانم ایشون در اون زمانها فعال بودند؟
نه همیشه خانه دار بودند.

شما نسبت به جاری خود همسر آقای خاتمی خیلی در عرصه عمومی فعال تر هستید با اینکه ایشان همسر رئیس جمهور بودند.
خوب روحیات فرق می کند همسر آقای خاتمی کمتر سیاسی است و روحیه متفاوتی دارد. هر کس زندگی متفاوتی دارد. ایشون زندگی خانوادگی خیلی قوی دارند.

ولی شما متفاوت و در عرصه اجتماعی بسیار فعال هستید.

من در زمان آقای خاتمی تلاش کردم تابو شکنی کنم، فکر می کنم تا حدودی هم موفق شدم. ولی متاسفانه بزرگترین مانع و مخالفینم در خصوص پوشش، خود خانم ها بودند. فکر می کنم که می شود مسلمان خوبی بود، حجاب را رعایت کرد ولی حجاب زیبایی هم داشت. حجاب باید جاذبه داشته باشد نه اینکه برخی ها با نوع حجاب نازیبایی که دارند دافعه می آفرینند. خیلی دوست داشتم در این زمینه ها خط شکن باشم اما زیاد موفق نبودم. ولی دولت آقای روحانی فرصت دوباره ای است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 578
  • در انتظار بررسی: 2
  • غیر قابل انتشار: 130
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 19
    مردم به قرائتی از اسلام رای دادند که حضرت امام خمینی آورد
  • ناشناس ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 11
    حساب امام روازبستگانش جدا کرده ایم.مطمئناامام هم بااین حرف هامخالف هستند.
  • حسن ۱۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 8
    ایشان خودنمایی در خیابان یا در منظر عموم را دوست دارند . ولی هیچ ی یک از ما یعنی ملت ایران مادربزرک ایشان را نه تلوزیون نه در رسانه ها جمعی دیده بودیم . آن بزرگوار برای امام و در داخل خانه مادری مهربان و همسری شایسته بودند . وشان و ارزش ایشان با نوه ایشان مشخص نمی شود .اگر مادر بزرگ ایشان شیک پوش بودند برای حضرت امام بودند نه در گوچه وبازار نه در رسانه ها صهیونیستی برای تمجید و لوده گی .
  • مهدی 90085 ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 7
    امام عزیزم گریه نکن گزارش اشتباه شده خدایا عاقبت ما رو بخیرکن الهم الجل لولیک الفرج
  • سید مجتبی ۱۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 9
    متاسفم...
  • ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 5
    در احکام اسلامی آمده است که دختران شیعه را به عقد....نیاورید چون بر اساس قاعده الرجال قوامون على النساء آنها را به کیش و آئیین خود می کشانند.به هر حال زن محمد رضا خاتمی بودن این حداقل عوارضش است!
  • متین ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 4
    قیافشو جون مادرت!
  • ميثم ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 8
    خوب شد امام(ره) و حاج احمد آقا زود رفتن و امروز اين نوه ها رو نديدن.
  • سروش ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 20
    هر چند هنوز شک دارم که گروههای ضد اصلاح طلبان تعدیل شده باشند. تعدیل را در برخود با خانم راستگو دیدیم خداوند امام راحل را بیامرزد که شما از شناخت آن پیر فرزانه عاجزید متعادل ترین فرد در برخود با فتنه اصلاحات در غلطیدن به سینه چاکهای غربی و کج روی های بعضی از اصول گرایان بودند.
  • ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 7
    کاش بتوانی در روز قیامت هم رو در روی شهدای انقلاب و دفاع مقدس که خونشان را ضامن حجاب و چادر دختران ایران زمین می دانستند اینطور با اطمینان صحبت کنی. واقعا که متاسفم. از روی صدیقه کبری شرمنده باش.
  • دلسوز ۱۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 29
    فکر می کنم نظر خانم اشراقی لز حجاب فقط بد نام کردن چادر باشه ما در جامعه ای زندگی می کنیم که زن ها برایشان چادر مهم است و جزیی از فرهنگشان است اما نظر ایشان دختران بدحجابی است که در سطح شهر راه افتاده اند .... بیچاره امام که شما این طوری صحبت می کنید امام برای همین حجاب جنگید .... برای خودم متاسفم که چنین چیزهایی را باید بشنویم...
  • محسن ۱۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 42
    تدبیر و امید همینه دیگه... تدبیر بی کفایتی و بی شرمی!!!!!!!!!!!! امید به برهنگی و بی بندباری!!!!!!!!!!!! باز ندایی آشنا به گوشم می رسد : "اگر جز با کشته شدن من دین جدم پایدار نمی ماند ای چکاچک شمشیرها مرا در یابید".
  • قاسم ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 29
    ایشون در سیاست وزنه ای نیستند . میشه بفرمایید چرا به ایشون بیخود بها میدید؟
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 5
    بخدا حالم به هم خورد.
  • majid ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 5
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد اینکه تازه نوه امامه امام هم بنده خدا یک انسان معمولی بود نه پیغمبر بود نه معصوم
  • ۱۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    5 7
    خانم اشرفی ارزوی موفقیت داریم برایت
  • حقیر ۱۱:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    با سلام فرصت دوباره ای وجود نخواهد داشت...
  • سید ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 4
    حالا هی تو بازی طراحی شده " چهره سازی " و " گنده کردن شخصیت ها" بازی کنید ...! واقعا اگر شما ها اخبار این خانم که کمترین وزنه ای در سیاست ایران ندارد را پوشش ندهید چه اتفاقی می افتد ؟! جز این است که آنها را در رسیدن به اهدافشان یاری میکنید ...؟
  • ناشناس ۱۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    احسنت
  • علی ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 6
    ایشون کی هستند؟
  • سيد قاسم ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 4
    شما خشونت طلب هستيد خشونت طلبي خود را در فتنه 88 ثابت كرديد. شما اصلاح طالبان هستيد شماراي مخالف خانم راستگو را تحمل نكرديد شماتفكر ديكتاتوري هركس باما نيست دشمن ماست، شعار شما مرده باد مخالف من است .كسي تورا مجبور نكرده چادر بپوشي چادر پوشيدن تو عين توهين وفحاشي به چادر است بااين استدلالت در مورد چادر.
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 15
    ای خدای بزرگ ببین کی نشسته و از دافعه و جاذبه حجاب حرف میزنه!!! آبروی امام رو بردن
  • نرگس ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 13
    من خودم یه دخترم وزیبابودن رو دوست دارم ولی ترجیح میدم پوششی داشته باشم که خدا از من خواسته نه اینکه از غربی ها تقلید کنم شاید بنده خدا به سمت من جذب بشه کسی که اعتقادات قوی داشته باشه حجابشم درست انتخاب می کنه نیازی به امثال این خانم غرب زده نیست که خط شکن باشه یا نباشه واقعا متاسفم برای کشورم با داشتن افرادی مثل این خانم خدا پاداش خط شکنی تو میده ایشالا!!!
  • رستمی ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 5
    اوا تو عروس ما یزدیها هستی و ابرویما و پدرشوهرت رو بردی با این کارات آبجی!
  • خرم ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 9
    حیف از شما که در ایران زندگی میکنید؟ باید درمنجلاب غرب باشید شما بایستی در کشورهای متمدن...که 200 سال از عمرشان کذشته ومهد آزادی ...که به ملت خودشان رحم نمی کنند وبرده داری مدرن را اجراء میکنند ودارای اصلت... قه قه قه ومردمانی باشخصیت.... که خودرا برتراز همه میدانند زندگی کنید حیف حیف شما اگر هم شمارا نپذیرفتند برو توی فیلم های هالیبودی.... ای خاک که نعمت بزرگ وابسته به شخصی بنام خمینی کبیر که انصافا نمونه بود وهست از دست داده اید
  • محسن ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 10
    سلام خسته نباشید واقعا خجالت کشید م این خانم را دیدم خدا امام را رحمت کند ، الان با این رفتار نوه اش چه ناراحتی دارد ، خدا یا به همه مسلمانان کمک کن خدایا شیطان را از ذهن اینها دور کن ما فقط می توانیم برای اینها دعا کنیم و کاری دیگر نمیتوانیم بکنیم اینها با سرعت هزار تا به سمت نابودی می روند وای اگر خامنه ای حکم جهادم دهد
  • ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 4
    واقعا اینها هوچی گرا های بی محتوایی هستند که میخوان با این قرتی بازیها هم خودشون را مطرح کنند و هم موج سواری کنند واقعا تاسف از اینکه در بیت امام یک همچین ادمهایی جولان میدن البته نقل شعر پسر نوح با بدان بنشست و... هست
  • محمد ۱۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 4
    خوش به حال غیرت خاتمی ها فرزندان واقعی امام هنوز در صحنه هستند در رکاب امام خامنه ای
  • معلم ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 3
    دو کلام از مادر عروس بشنو؟؟؟؟؟
  • دختر ایران زمین ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 5
    من همین هستم، شما نگاه نکنید! اخه زن، اگه حجاب ازاد بشه (که به گور میبرید) دیگه رضا جانتان به شما نگاه.. هم نمیندازه .
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    6 0
    اتفاقا خیلی زیبا و متین و مودبانه حرفهاشون رو گفتن. لابد دروغ میگفت خیلی به مذاق شما خوش میومد؟ البته باید منتظر باشه ببینه جناب شریعتمداری درباره ایشون چی میگن.خدا به داد برسه.
  • ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خب دیگه چکار میکنید؟
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 8
    امام رضا (ع) : هر کس سنگی را دوست داشته باشد، خداوند در روز قیامت او را با آن محشور کند.
  • ایمان ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 21
    اگه خود امام بود حتما با دیدن چنین نوه ای آه حسرت می کشید ! عجب آدمایی پیدا می شوند نمک می خورند و نمکدون می شکنند اصلا اگر مساله اعتقادات مردم مطرح نبود چنین انقلابی رخ می داد که حالا این خانم بعد از انقلاب این طور گستاخانه درباره ی اعتقادات مردم حرف بزنه و نظریات ... خودشو به عنوان نظر مردم غالب کنه:« مردم امیدوار شده اند» ما از قبل هم امیدوار بودیم این خانم به درد حریم سلطان نگاه کردن می خوره تا فعالیت سیاسی!
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 70
    یاد زنان غربی فیلم کلاه پهلوي افتادم
  • ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    کسی سر سفره خاتمی اون هم از نوع محمدرضا بشینه بهتر از این نمیشه
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    دختر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد
  • هادی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    از وقتی که خانواده امام با برخی از آقایون فامیل و رفیق شدند، به این وضعیت افتادن. حسن خمینی هم که اوقات زیادی از دوران کودکی و نوجوانی خود را با آقازاده های حاج آقا مصلحت گذرانده اند.
  • سعید ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا عاقبت همه رو ختم بخیر کنه.همچنین ایشون که با افتخار این مطالبو گفتن
  • امیر ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 2
    مصاحبه را که خواندم اشک در چشمانم جمع شدم ؛ کسی عکسی از همسر امام سراغ داره که مثلا رنگی پوش بوده باشند؟ یا مثلا حجابشان شبیه به این خانوم بوده باشه؟ واقعا مصداق شبیخون فرهنگی امثال همین افراد هستند
  • حسین ۱۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    "قبول دارم سخت گیری هایی هست مثلا این چیزی که نتانیاهو گفت" خاک سیه بر سر تو
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    " شما اینهمه شبکه های تلویزیونی نگاه می کنید، وقت هم می کنید در خانه آشپزی کنید؟ " به جای این سؤال باید می پرسید: شما که این همه مسافرت میری و هایده و مهستی گوش میدی و فیلم های ان بی سی نگاه میکنی و بی بی سی فارسی نگاه میکنی و هر روز هم خزعبلات میبافی، آیا وقت میکنی فکر هم بکنی؟ واقعاً ایشون وقت میکنن فکر کنن؟ اگه آره پس چرا اینقدر سطح صحبت ها و تحلیل هاش در حد تیم ملی افغانستانه؟
  • حسین ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    جناب ناشناس، دقیقا کجای حرفشون متین بود؟!
  • امیر ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    مصاحبه را که خواندم اشک در چشمانم جمع شدم ؛ کسی عکسی از همسر امام سراغ داره که مثلا رنگی پوش بوده باشند؟ یا مثلا حجابشان شبیه به این خانوم بوده باشه؟ واقعا مصداق شبیخون فرهنگی امثال همین افراد هستند
  • لیلا ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    اگه چادرتو برداری خیلی بهتره خانوم اشراقی مثلا نوه ی امام هستین ! نمیدونم اگه امام زنده بودن چه واکنشی نشونمیدادن نسبت به حرفاتون و پوششتون و علاقه هاتون آخه حریم سلطانم شد سریال گوگوشم شد خواننده !؟
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    ایشون راس میگن. حجاب که فقط چادر مشکی نیست. مگه زنان لبنانی رو ندیدید. با رنگ های روشن و لباس های خاص خودشون حجاب رو رعایت میکنن. اینجوری بقیه هم به حجاب علاقه مند میشن. اگر این وضع حجاب در ایران درست بو الان دخترهای ما ازش دور نمیشدن. افرین به این شعور اصلاح طلبان
  • ناشناس ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    وا بر تو که اوقاتت رو با صدای هایده و مهستی و دیدن مستهجن ترین فیلم ها میگذرونی البته خدا رو شکر که مهره سوخت ا ی بیشتر نیستی
  • لیلا ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 21
    اگه چادرتو برداری خیلی بهتره خانوم اشراقی مثلا نوه ی امام هستین ! نمیدونم اگه امام زنده بودن چه واکنشی نشونمیدادن نسبت به حرفاتون و پوششتون و علاقه هاتون آخه حریم سلطانم شد سریال گوگوشم شد خواننده !؟
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 5
    احسنت. جالبه که ایشون اصلاً شیک پوش هم نستند. با چکمه و لباس های رنگی جلف پوشیدن که آدم خوشتیپ نمیشه. ننجون های خیلی از ماها از ایشون خوشتیپ ترن.
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    امثال شماها افراطیون هستین که مملکت و به این روز انداختین. دوره ی شماها تمام شد. خداحاففظظظظ
  • alikanaany ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    به نام خدا با سلام تا جایی که بنده فهمیدم ایشان تنها چیزی که از پدربزرگ بزرگوار خویش به ارث برده اند رک بودن و صراحت لهجه شان است والا جدا از درست یا غلط بودن نظراتشان گویا در این چند ساله اخیر بدجوری بازیچه بازیگران حیله گرعرصه سیاست گردیده اند!
  • علی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    زیبا بودن را دوست دارم ولی ترجیح میدم پوششی داشته باشم که خدا از من خواسته, این یعنی چی ؟ یعنی بی حجاب بودن زیباست ولی خدا خوشش نمیاد؟
  • محسن ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 6
    معلومه که از امام نیست - از اشراقی ها هست!
  • علی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    حیف است به ایشان هنوز لقب امام را داد چرا که فاصله زیادی با افکار واندیشه های آن بزرگوار دارد
  • حسن ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    ممكنه كارهاي ايشون خلاف شرع نباشه اما.... از نوه امام اين چيزاا بعيده خانم اشراقيييييي اما .... از همسر محمد رضا خاتمي اصلا بعيد نيست ...
  • نازنین ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    تمام حرف های ایشون درست و متین بود. خداروشکر که به داد ما مردم رسیدی و این افراطیون و از صحنه محو کردی.شکر
  • هادی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    خواهشاً حماقت و پرده دری رو با شجاعت و صلابت و بلاغت و صراحت اشتباه نگیرید.
  • محسن ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 2
    حرف حق تلخه دیگه برای شما!!!
  • محمد حسین ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    خداوند با هایده و مهستی محشورتان کند.. انشالله
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    من هم جای خانم اشراقی بودم و نوه و فامیل امام ،‌خیلی بدتر از اینها جوگیر میشدم خوش بحالت که خودت رو یه کمی کنترل کردی وگرنه میشدی مثل پسرها و دخترهای آقای رفسنجانی،‌جوگیره جوگیر از قدرت پدر
  • ۱۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    آی دمت گرم گل کاشتی با این نظرت هزارتا مثبت هم کمه
  • ۱۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    مورچه چیه کله پاچه ش چی باشه؟
  • ناشناس ۱۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    شاید ایشان در سیاست وزنه ای نباشد که بنظر بنده بخاطر اینکه در خانواده سیاسی پرورش یافته هست لیکن انچه اهمیت دارد نظرات ایشان در خصوص حجاب وسایر مسائل فرهنگی جامعه ماست که با توجه به اینکه ایشان از خانواده امام خمینی هستند برای بسیاری از مردم جالب خواهد بود وطرز تفکر ایشان منافع ان عده را که می خواهند بامتحجر نمودن جامعه ومذهبی جلوه دادن بسیاری از عقاید غلط در جامعه منافع خود را تامین کنند مطمئناً به خطر خواهند انداخت . نگاهی به افراد جامعه خودمان بیندازید به نظر شما علت این همه افسردگی ، پرخاشگری قتل ومشکلات روانی به دلیل نبود شادی وامید که یکی از مصادیق آن عدم وجود رنگ های شاد ,موسیقی و... در جامعه است نیست ؟
  • راننده ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    این خانوم یه خورده چراغ بالا میزنه حیف امام ره که اینا اطرافیان و منتسبان به ایشونند. ان شاء الله خدا این خانومو با هایده و مهستی محشور کنه چون در حدیثه اومده که هر کی هر چی رو دوست داره با اون محشور میشه.
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    کم کم داره روشنفکری بوجود میاد و تحجر از بین میره
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    جناب آقای ناشناس متین بودن رو تو بی حیایی میدونند . تو بدحجابی و بی حجابی پوشش رنگی و خوش نما بودن
  • محمدmhsh ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بفرمائيد تحويل بگيريد نوه امام هست و كسي جرات نداره به آنها چپ نگاه كنه تو مملكت ما آنقدر آدم داريم كه به نان شب محتاج هستند ولي خانم عاشق سفر هستند.پس فرق خانواده شاه با برخی ما در چه هست لطفا يكي بياد توضيح بده اونها .. بودند خوب اينها چي؟اونها عياشي ميكردند اينها چي؟و....
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    اكر دروغ ميكفت خوشتون ميومد?نميدونم جرا همه دوس دارن ديكران مثه ماشين زندكي كنن هر جوري خودشون ميكن اسلام اونه! اون دوران احساسي اول انقلاب كذشت الان همه به اندازه كافي كتاب ميخونن ميدونن اول انقلاب جه قولهاي دادين بذار يكيشو عرض كنم مكه نميكفتين حجاب ازاده? بس جي شد جن سال بعد از انقلاب اجباري شد? بابا خجالت بكشين با اين نظراتتون مشرق خداي خوانندهات مثه بيشتر نويسندهاي مقالاتت تندرو هستنا فكر ميكنن همه بايد متحد الشكل و تو لباس سياه باشن بابا حداقل اينو درك كنيد
  • اعتدال ۱۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دختر نوح با بدان بنشست .......
  • 12 ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشون که دم از رنگ شناسی میزنند باید بدونند که رنگ سیاه،‌باعث اذیت شدن چشم و مخدوش کردن فکر انسان میشه بنظر من دلیل اصلی انتخاب چادر مشکی هم همینه و باعث میشه تا نگاه ها معطوف نشوند
  • ایران ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    میگن از ماست که بر ماست انصافا حقه ها! آخه کجای دین و سنت کجای اندیشه های عصر جدید برای بستگی نسبی و نژادی به شخص خاص ارزش قائل شدن که الان ما برای ایشون ارزش اینچنینی قائل باشیم...ایشان هم زنی هستند مانند سایر زنان جامعه ایران که از بخت خوبشان به نسب به روح الله دارند اما ایا این امر برای ایشان امتیازی است و یا خدای ناکرده ما توهم زدیم بی خبال این افراد و افکارشان انها هم فرد معمولی در جامعه ما هستند...نباید با اهمیت دان بیش از حد این افراد را متوهم کنیم
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امام کجا این اسم نوه او را دارند کجا. اماما شرمنده ایم
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدایا موجبات هدایت همه بنده هایت را فراهم فرما و مارا با وسوسه ها و منطق های شیطانی تنها مگذار؛ آمین یا رب العالمین.
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آدم حرفاشم می خونه یه جوری میشه؟ خودشو بدبخت کرده
  • احمدخواجوند ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بااين احوالات نبايد از فائزه خانم زياد ايراد گرفت .
  • محمد ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الان عصر خاطره گوییست. شما موضوع بگو! خاطره، حدیث، صحبت، نظر و ... از بزرگان تحویل بگیر. مشکل اینجاست که اون بزرگان دیگه نیستند که بشه ازشون پرسید که این اراجیف آیا نظر شما بوده؟؟؟؟ آیا شما این آدم‌ها رو تربیت کردید یا همون برنامه‌های ماواره‌ای
  • احمد علی ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حضور محترم سرکار خانم اشراقی با سلام پیشنهاد می شود کتاب چرا حجاب ( برای با حجابها ) ی مرا که چاپ انتشارات منیر خ ایران 4راه آبسردار است خصوصا حجاب و شیطان ، حجاب و آزادی ، حجاب و دنیا ، حجاب و زندگی ، حجاب و خوشبختی آنرا بخوانید با آرزوی اینکه روزی شما چنین کتابی بنویسید و من استفاده و به آن مباهات کنم .
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    از فردا همه تو فیس بوک عکسهای لختیشون رو بذارند و اگر کسی هم اعتراض کرد بگند من همین هستند شما نگاه نکنید.
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بچه جون. این تابویی که میخوای بشکنی رو پدربزرگ شما پایه ریزی کردند
  • محمد ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشان بهتر است در مورد چکمه ای که به پا دارند تحقیق کنند که نشانه چیست؟
  • پاسخی شفاف و بی پرده ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    http://www.mashreghnews.ir/fa/news/255585/%D8%A2%DB%8C%D8%A7-%DA%A9%D8%B3%DB%8C-%D8%A8%D9%87-%D8%A7%DB%8C%D9%86-%D8%B2%D9%86-%D8%A8%D8%AF%D9%87%DA%A9%D8%A7%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%AA-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85-%D9%88-%D8%B9%DA%A9%D8%B3
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دزد از خانه مردم و از اموالش دزدی میکنه و اینجور خانم ها با این افکار،‌افکار و عقاید و غیرت مردم رو میدزدند هردو دزدی هست ولی اون دزدی بخاطر بیکاری و گشنگیست و این دزدی بخاطر پولداری و سیری
  • محمد ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چون امام پدر ملت بود و هست ایشون فکر می‌کنن با همه محرمن واسه همین خیلی واسشون فرق نمی‌کنه با چه لباسی باشن
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حجاب برای خیلی ها حکم شرع و عقله و برای ایشون ، سلیقه و...
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اصلاً حدیث میگه: برای مردتون شیک پوش و آراسته باشید! نه برای نا محرمان و حکام عرررررب!!!!
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناشناس جان شما از چیزی به نام مغز محرومی!
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشون واقعا از نظر روحی ایراد دارن!!! از حرفاش انواع این مشکلات کاملاً هویداست!!!
  • مهدی خ ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چه زیبا گفت حضرت روح الله : این وصیت نامه هایی که این عزیزان می نویسند مطالعه کنید. پنجاه سال عبادت کردید و خداوند قبول کند یک روز هم یکی از وصیت نامه ها را بگیرید ومطالعه کنید و فکر کنید. این وصیت نامه ها انسان را می لرزاند و بیدار می کند ... و چه زیبا وصیت کردشهید محمدرضا جمشیدیان: آخر تا کی؟ چقدر شهدا وصیت کنند که خواهران حجاب، حجاب. چرا از زینب و زهرا(سلام الله علیهما) درس نمی آموزید؟ دیگر بقیه با وجدان خودتان... آخر کمی هم به آخرت فکر کنید. و تو ای خانم محترم کمی اندیشه کن که چرا حالت اینگونه بد است ............
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ارزوی عاقبت بخیری کن نه موفقیت
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بخدا تا مرز سکته رفتم! چشم چپم تیر میکشه!
  • ایرانی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    موفقیت در راه بی بی سی و هایده و گوگوش و مهستی . خوانندگان فاسد و عریان طاغوت .
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خانم اشراقی فرق شیک پوش بودن با جلف بودن نمی دونه لطفا اظهار نظر نکن
  • ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آفرین به آقا علی نرگس خانم شما با حجابت در نزد خدا از همه زیبا تری
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کسی که در مکتب بهرمان بزرگ شده باشد، چه انتظاری ازش داری؟
  • 12 ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    خانم اشراقی شما که به فکر مردم هستی به فکر بچه هات هم هستی؟اگر هستی پس چرا آخرت بچه هات رو با دیدن اینجور فیلم ها خراب میکنی؟نگو تنهایی نگاه میکنم که باور نمیکنیم یک فاحشه که تو کافه ها و ... برای مردها ترانه میخونده و میاد و در مورد علی (ع) میخونه رو قبول داری و بهش علاقه داری ولی خود علی و فاطمه(س) رو با برترین حجاب و عفت پیش نامحرم ها بوده رو قبول نداری؟اگر قبول داری پس چرا با حجاب جور نیستی؟
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حیف که پدر بزرگت نیست! و الا الان گل دار بودی ! خجالت بکش!!!!! لا اله الا الله...
  • فرزند امام ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    در میان پیامبران هم بودند افرادی که به ان پیامبر کافر شدند . همن که در سازمان منافقین عضو نیستی جای تشکر دارد .
  • اصغری ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    راست گفتی فرزندان امام شهدا و ایثارگران هستند امام از نوه خاطره خوبی نداره ان فرزند شهید مصطفی خمینی یعنی سید حسین خمینی بود که امام در زمان خودش دستور داد دستگیر کردند و خود امام زندانی کرد والان معلوم نیست کجا رفته این هم از دختر عمه سید حسین خمینی . فرزند نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد ادمی که عاشق هایده و گوگوش و مهستی باشه بهتر از این نمی شود .
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام میخوام بگم زهرا اشراقی هر کی که هست باشه میخواد نوه امام باشه یا نوه فلانی پسر نوح هم با پدر تفاوت داشت قربون خدا برم که این مثال ها را تو تاریخ گذاشته تا ما ناامید نشیم. یه حرفی هم با خانم اشراقی دارم نظر و عقاید شما برای خودتان ما شما را به حساب نمی اریم که بخوایم نظرتون را سر مشق قرار بدیم و در ضمن این موج حرف های ویران کننده که شما و هم کیشانتون شروع کردید سرابی بیش نیست.
  • مجید اردبیلی ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشان هایده و حمیرا و گوگوش را تنهایی گوش میکنند ؟ یا همراه همسرشان؟ یا همره پسرشان علی!؟
  • کتایون ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حالا خانم شیک پوش به قول خودت لازم بود با چکمه عکس بندازی !!!اخه در برف وباران بودی چیزی در خانه ان هم روی فرش !!!!!ماهواره زیاد میبینی خیلی قاطی کردی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • محمودی ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    راست گفتی این زن با هایده که الان در جهنم می خواند محشور میشود پیوندشان مبارک . مبارک باد مبارک. راستی مهستی فاسد جا ماند .او هم مبارک .
  • دلسوخته و رزمنده امام خمینی ره ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حضرت امام در زمان زندگی با برکت شان برای ما ملت ایران دستور دادند نوه خود را اگر با منافقین همسنگر شده و بروی پاسداران اسلحه کشیده است را طبق قوانین اسلامی و شرعی ( بازداشت و بازپرسی کنند ) و اگر علیه انقلاب اسلامی هفت تیر کشیدند بدون توجه به نامش بزنند و... اگر حضرت امام رحمه الله علیه در قید حیات بودند حتما دستور محکمی در باره این نظریات خانم اشراقی صادر می کردند . در هر صورت زن مسلمان را که مقداری منحرف شده همسر او باید جمع وجور کند . به امید هدایت همه ما و آنهایی که بدعت و تحریف را در هر زمان در اسلام می گسترانند. الهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نشانه چیست؟
  • لیلا ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عکس همسرامام تو نت هست اونجوری که خانم اشراقی میگن نیست ،عکس مادر خانم اشراقی هم درنت هست ایشون کاملامحجبه ان وحتی روسریشونم مشخص نیست.خانم زهرا اشراقی وخواهرشون نعیمه خانم هم عکسایی باامام دارن بازم تونت سرچ کنین هست اصلا اینجوری که گفتن نیست.اگرهمشون ازاول انقدر خوش تیپ وباز بودن ،پس چرا عکساشون توزمان امام اینو نشون نمیده ؟کاملا با تیپ وظاهرمعمولین ومقنعه مشکی وچادر مشکی سرشونه .فقط جدیدا چندسالیه تیپ وظاهرشون عوض شده .البته بیشتر خواهر وبرادرای خانم اشراقی یعنی بیشتر نسل اشراقی ها تفکراته شبیه خانم اشراقی رو دارن .واینو میشه از تیپ وظاهر شون وحتی تیپ وظاهر بچه هاشون که جدیدا درنت داره افشاگری میشه دید . حالا دقیقا نمیدونم چرا ،این خاندان اشراقیها البته همشون نه ولی اکثریتشون اینجورین ؟
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه بویی از دین و شریعت در مصاحبه ایشان دیدید به نتانیاهو زنگ بزنید لطفا.سپاسگزارم
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    والا بقرآن
  • میترا1 ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دوستان عزیزی که این مصاحبه را خوندید و ناراحت شدید ! توصیه میکنم یکبار دیگه فیلم قلاده های طلا و جمله اخر اون انگلیسی را گوش کنیدجملاتی که میگفت : ما با نفوذ در خانه های بعضی از مراجع و سیسیون ایران بچه هاشونو به سمت خودمون میکشیم و اونا روی پدر هاشون تاثیر میذارند و در نهایت اینده ی سیاسی ایران را این دوستان ما رقم میزنند . مرگ بر انگلیس این روباه پیر
  • محمد ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مثل نوح و فرزندش مثلى است در قرآن براى عبرت مردم
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پیامبر اکرم (ص) : إنّ اللّه قد أذهب عنكم نخوة الجاهليّة و تعظّمها بالاباء، الناس من آدم و آدم من تراب خداوند فخر و تکبر جاهلیت و مباهات به پدران را از شما رفع نمود، تمامی انسان ها فرزندان آدم هستند و آدم (ع) نیز از خاک آفریده شده است(منبع:ابن كثير الدمشقى، أبو الفداء، البدايةوالنهاية ، المجلد الرابع، دار الفكر، بيروت، 1407ه.ق؛ 1986م، ص301) این فخر کردن به پدران خصوصیت زمان جاهلیت است و نه اسلام پس حساب این خانم را از حضرت امام جدا می کنیم
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اسیر شعور بالاشون هستم! این تحریمهای عزیز که داره همه رو خفه میکنه بخاطر شعور بالای حضرات اصلاحات(افسادات)هست!
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بمیری با این آرزو کردنت
  • ۱۳:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    داداش شما کانالو عوض کن، اشتباه گرفتی
  • ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    توفیق حاصل شد فهمیدم هایده ومهستی خواهر بودن !
  • علیرضا ۱۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چه مصاحبه ی منطقی و واقع گرایی بود ،ما که لذت بردیم .
  • ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حجاب که نباید مردها را جذب کند والا حجاب نیست بله باید شیک پوش و خوش پوش بود ولی بین زنها مه اینکه هر مردی از حجابمون خوشش بیاد و نظر کنه و بگه چقدر خوشکل بود
  • امیر ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مصاحبه را که خواندم اشک در چشمانم جمع شدم ؛ کسی عکسی از همسر امام سراغ داره که مثلا رنگی پوش بوده باشند؟ یا مثلا حجابشان شبیه به این خانوم بوده باشه؟ واقعا مصداق شبیخون فرهنگی امثال همین افراد هستند
  • هبوط آدم ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یاد دهه شصت و هفتاد افتادم... میریختن خونه مردم به جرم داشتن یه کاست هایده و خمیرا! نگو همون وقتا...
  • زن ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مطمئنی خدا خواسته بنده اش نخواسته ظاهرا قوانین به نفع آقایان
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    رنگ لباس زنان زیاد مهم نیست. تنها نباید جلف و زننده باشد. رنگهایی که تو چشم مرد نا محرم بزند. والا هیچ مانعی ندارد که زنها مثلا چادر سفید استفاده کنند. اما یقین دارم دیر یا زود نعیمه اشراقی هم به فریبا مهاجر خواهد پیوست...
  • سید ۱۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خانم اشراقی چقدر خوبه آدم در مئرد چیزهایی که اطلاعات نداره حرف نزه فلسفه حجاب برای بانوان حفظ گوهر ئجودی و جلوگیری از نگاه ها می باشد حالا نمی دانم با چه تفسیری از حجاب جنابعالی گفته اید که باید جاذبه داشته باشد نمی دانم مرجع تقلید شما کیست اما در هیچ کدام از فتواهای مراجع تا جایی که من مطلع هستم ایجاد جذابیت در پوشش بانوان حرام است
  • ناشناس ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ببخشید اشتباه منفی دادم. کاملا با نظرتون موافقم. نتیجه حجاب اجباری همین چیزیه که در جامعه دارید می بینید.
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    جایی خوندم دختر امام گفته بودند ایشان تا آخر عمرشون بین نامحرم های فامیل همیشه قائل به جدایی بودند حتی سفره مردها و خانم های فامیل جدا بوده.حالا این خانم و ببین و ............
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دقیقا با شما موافقم. تو اسلام همیشه تاکید شده که تو خونه باید مرتب و شیک بود اما بیرون از خونه نباید خودنمایی کرد.
  • مینا ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    بابا این دیگه کیه ........... نزده ...اینا دقیقا چن تان؟
  • ۱۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حیف از اون اسم متبرکی که بر تو گذاشتن حضرت زهرا سلام الله علیها در برابر پیرمرد نابینا هم حجاب میگرفتن خانم عزیز امیال شخصیتون رو به حساب اسلام نگذارید به خدا اگه کشف حجاب هم کنی برای ما هیچ اهمیتی نخواهد داشت فقط از اسلام دم نزن از اسلام نگو از امام روح الله نگو
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناشناس جان سال 76 هم میگفتید دوره ی شما تموم شده توهمممممم
  • ۱۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فرزندان واقعی امام بسیجیان هستند نه این خانم.از این فرزندان زیاد هست تو تاریخ عبدالله زبیر جعفر کذاب زیدالنار و...
  • علیرضا ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امام در یکی از دیدارهاشون با خانم های محجبه جمله ای گفتند با این مضمون : اگر تنها دستاورد انقلاب ما همین حجاب بوده باشد می ارزید که این همه سختی و مشقت بکشیم. حالا ایشون ذوق میکنند که دخترهای ما از دخترهای اروپا شیک پوش ترند!!!!!
  • عرب ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    چراحرفهای این خانم منتشرشده جای سواله ایشان کسی نیستنددربرابرعظمت این انقلاب . ایشان بهتره مثل بعضی ازهم مسلکهاشون برن کشورهای غربی فکرشون بیشتر اونجابکارمیاد....
  • كيان ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امام عزيز ما كه جاي خود دارد، پيامبر عظيم‌الشأن اسلام(ص) هم چنين وابستگاني داشته‌اند. برخي از بزرگ‌ترين دشمنان پيامبر از اقوام ايشان بوده‌اند.
  • حمیدرضا ۱۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مطمئنا حجاب حضرت زهرا کامل تر از خانوم سخنگو هم بوده که شما اینجوری نقد میکنید. به خدا قسم حضرات معصومینی که شناختم و حتما شما هم می شناسید امروز اگر بودند عکس آرایش کردشونو نعوذ بلله نمی گذاشتند این ور اون ور همه ببینن . چرا یه کم با خودمون صادق نیستیم؟
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    و قطعا قرائت امام با قرائت این شازده تازه به دوران رسیده خیلی متفاوته.
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ولی حضرات میراث همین نسبت ها را میخورند.
  • نگار ۱۴:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ای ول خانم اشراقی دمتون گرم. بلکه شما به داد ما برسین
  • msh ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خانم: خیلی هم تند نروید به هر حال ما مسلمان شیعه هستیم- شما که قبلها جزو مجاهدین نبودید؟
  • سيد حسين ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قسمتي از وصيت نامه شهيد سيد حسن مهدي پور به خواهرانش خواهرانم من با ريختن خون سرخم وشما با پوشش زينب وارتان در قيامت بدانيد که سياهي چادر شمارنگين تر سرخي خون مناست شمارا وصيت مکنم به پوشش حجاب
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    واي بر شما كه خود را مسلمان و ديگران را كافر ميپنداريد...ميدنم كامنتم رو نميزاريد فقط ميخواستم بگم از راست گويي اين خانم تشكر ميكنم كه مثل اكثر خوانندگان و سايت مشرق ريا كار و بي شرف نيستند
  • حمید ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شهدا شرمنده ایممممم....
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اتفاقا امثال شماها هستین که مملکتو به این روز انداختین پروفسور. شماها چند ساله حکومتو در اختیار دارین و با دعوای زرگری به هم پاس میدین؟
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عمرا. این رویی که اینا دارن از خود خدا هم شرم نمیکنن و هر چی دلشون خواست به خدا هم نسبت میدن. نمیبینین چه جوری درباره احکام اسلام فتوا میدن؟
  • محمد رضا ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فیلم چیچی میبینه ؟؟؟؟
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ایول
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 1
    اینایی که منفی دادند یعنی واقعا فکر می کنند که نعوذبالله امام موافق گوش دادن به صدای هایده، دیدن برنامه های آنچنانی ماهواره و ... بودند!!!
  • بنده خدا ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدایا کسانی که با این رفتار ها روح امام را آزرده می کنند نابود کن. حتی اگر نوه ناخلف باشد.
  • نرگس ۱۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چی جوری شدی:)))))))))))))))))))))))))))))))))
  • ErFaN ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی دارین حرص میخورینا. زیاد به خودتون فشار نیارین. حیف که از حرفهای امام فقط اونهایی که به دردتون میخوره رو حفظ کردید . کاش فقط کمی از معرفت امام درس میگرفتید
  • شهید زنده ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا در زمان حیات حضرت امام لال شده بودید. أیا در زمان حیات حضرت امام جرات چنین بلبل زبانی داشتی. این أقای رضا خاتمی روزی که به خواستگاری شما أمد أیا اینگونه بودید.نه راه و رسم خمینی تا ابد زنده است و تا خداوندی خدا میماند.حتما این خانوم از راه و رسم حضرت امام هم ایراد میگیرد!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بابا کارشناس اجتماعی. ایشون از خانواده امامه؟ بعد این دلیل چیه پروفسور جان؟ یعنی امیال و خواسته های خودشو حق داره پشت سر اسم امام پنهان کنه؟ شما به همون کارشناسی اجتماعیت برس ببین قتل و غارت چرا زیاد شده دکتر!
  • ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    البته حضرت امام همچین آدم معمولی معمولی هم نبود لطفا کمی درباره عبارات علمای دینی درباره ایشان مطالعه کنید. مثلا حضرت آقا اعتقاد دارند که امام از جمله معدود بزرگانی بودند که تا مرز عصمت پیش رفتند.
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اینجا سایت انتخاب نیستا مشرقه. اشتباهی اومدی تو!
  • محمد ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    گويند پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل ؟
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آخ آخ آخ آخ شعور اصلاح طلبان! گفتی و کردی کبابم
  • ۱۴:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تازه همه اين كارها را اناجم دهي مي شوي نوچه اهداف پليد رضاخان بهتره شما از امام مايه نگذاريد
  • ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کشته مرده این پروسه هاتونم حتی به اندازه حداقلی هم درباره معنی این کلمات نمیدونید و افاضات میفرمایید.
  • ساغر ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    افرین خیلی قشنگ حرف زدی این متحجرها هم که پیام داداند حتما خودشون یه بار به صدای هایده گوش دادند عقاید شما جای تحسین داره
  • ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قرابت نسبی و یا سببی با امام افتخار نیست وگرنه سگ اصحاف کهف مقامش از پسر حضرت نوح بالاتر نمی شد . پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد . سگ اصحاب کهف با مردم بنشست و مردم شد . امثال این خانم از امام راحل ؛ تنها نسبت خانوادگی را به ارث برده اند وگرنه کمترین ارتباطی با امام نداشته و ندارند . و به قولی دریا کی شود ... ؟
  • جعفر ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خداوند لطفی به امام فرمود و حسین فرند حاج آقا مصطفی در زمان خود حضرت امام به خلاف نظر امام حرکت کرد و امام لحظه ای در ترد و تنبیه ایشان درنگ نفرمود . اما تعجب از رسانه های ماست که چرا به باید به این افراد بها دهند و با ایشان صحبت کنندو پخش کنند. روش امام در برخورد با فرزند ناخلف بایکوت کامل بود
  • ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    موندم که چرا صحبت های این خانم باید رسانه ای شه؟
  • سیامک ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر حضرت امام(ره) در حیات ناسوتی بودند یا مثل مرحوم سید احمد؛ نصیحت شان می فرمودند ویااگر نصیحت بردار نبودند مثل سید حسین تودهن شان می زدندحرفهای زهرا نه از جنس حمینی بزرگ است و نه اشراقی! همانطور که حرفهای محمدرضا خاتمی هم ازجنس روح الله خاتمی(ره) نیست واینها بارها گفته اند امان از این دو روح الله !!! ما بتیم نیستیم چون روح الله داریم؛ اینها یتیم بوده و هستند که بزرگی برسر ایشان نیست...
  • ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مگه دروغ نگفته؟ مگه پشت امام قایم نشده؟ اونجوری که شما فتوا میدین اسلام همونه؟ من نشنیدم کسی قول آزادی حجاب داده باشه ولی امام اگه میخواست نمیتونست آزادش کنه؟ هان؟ خجالت که البته نمیکشید و راحت دروغ میگید اما اون کسی که تندروی میکنه امثال شماها هستید. اونم تندروی به سمت حاکمیت شهوات و بدبختانه به اسم دین. یعنی اینقدر وقیح هستید که شهوات خودتون رو از دین جدا نمیکنید و تلاش میکنید امیال خودتون رو به اسم دین جا بندازید
  • ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    موندم که چرا صحبت های این خانم باید رسانه ای شه؟
  • لیلا ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    از کی تا حالا بی حیایی و بدحجابی شده روشنفکری !؟ اگه اینجوریه که شما میگین همه ی انبیا ء متحجرن که ! خدا هدایتتون کنه
  • تبريزي ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر امام عزيزمان زنده بود با اين نوه اش همان كاري را مي كرد كه با نوه ديگرش، سيد حسين خميني(فرزند حاج آقامصطفي) كرد، ترد از بيت ولايت.
  • ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چه عکس سخیف و سبکی/رونمایی از عقده و شدت نیاز به دیده شدن. ...
  • دلسوخته ۱۴:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    رنگ روشن خوبه..... زیبایی خوبه.... شاد بودن خوبه...... اما به چه قیمتی به قیمت پایمال کردن خون شهدا از همه این حرف ها گذشته اگر اشتباه می کنید اشتباهتان را اعتراف کنید نه اینکه با دلیل و منطق غلط سعی در درست جلوه دادن اشتباهات باشید خیلیها در خانه خیلی کار ها می کنند اما صحیح نیست که به زبان بیاورند و پرده دری کنند ماهواره می بینید و آهنگ گوش می کنید بکنید اما چه نیازی اینکه بخواهید اعلامیه صادر کنید و بگوئید این ها مسائل شخصی است کسی هم که سوال میکرد اشتباه کرد که چنین سوالاتی کرد و ایشان پاسخهای غلطی دادند اگر مسائل ..... هم می پرسیدند ایشان باید جواب می داد خدا عقل را داد
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خواهش میکنم اینقدر خودت به امام نچسباند توکه از نسل امام نیستی پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد برو هرچه می خواهی بپوش
  • ناشناس ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی افراطی هستی
  • ناشناس ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفا به نظرات مردم احترام بگذارید
  • جامعه شناس ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خانم اشراقی دیگه چیزی هم گذاشتی بمونه ؟ همه تابوها رو که شکستی ماهواره و موسیقی و حجاب و مهستی و هایده و خرم سلطان و . . . . مسئولان محترم : خانم اشراقی نوه امام هستند اینجوری چپ کردند وای بحال دخترا وخانم های عادی جامعه البته کمال همنشین در ایشان اثر کرده
  • ناشناس ۱۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بر و هی بگو مرگ بر ضد ولایت فقیه ومرگ بر آمریکا مرگ بر فتنه گر
  • alamdar ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الهی که روز قیامت با همون هایده و مهستی محشور بشی.
  • بنده خدا ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حیف از ادم که به چرندیات این زن گوش کنه حساب امام و خانوم محترمشان از اینها جدا است
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 3
    خمینی یکی بود و بس.
  • هادی ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حتما مهستی و هایده با این بنده خدا محشور میشن؟! امام امت از این کارها چه میکشه در اون دنیا !
  • محمد ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناشناس 12:23 اگر پافشاری بر اسلام و احکامی که خداوند یکتا دوست دارد، اسم من را در صدر فهرست افراطی ها بگذارید. ضمناً دوره شما هست که به پایان رسیده، چرا که "ان مع العسر یسرا" دوران خفت بار کنونی که منافقین مدرن جولان می دهند، زنگ تفریح است. 10 سال دیگه این مملکت رو اسلام ناب (ص) فرا میگیره و شما هم واسه همرنگ جماعت شدن ریش میذاری و هی میگی و من الله توفیق!
  • راد ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کی گفته همین الانم میشه ثابت کرد امام نظرش با این اراجیف بوده یانه!!! مگه کم اثر از امام مونده!!!
  • طاوسی ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا انشاآلله همه ی ما را عاقبت به خیر کند و گر نه ما ییم و شرمندگی در پیش شهدا وامام شهدا
  • محمد ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناشناس 12:00!!!!! راستش رو گفت، ولی افکار پوچ و منحرف خودش رو راست گفت. در اسلام توصیه شده گناهانتون رو علنی مطرح نکنید و به آن ها افتخار هم نکنید. گرچه می دونم واسه شما هضم مسئله گناه و ثواب سخته!
  • ali ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام دوستان شما نظر خود را بیان کنید نه ملت بعد ان الله مع صابرین ما باید طاقت شنیدن نظرات مخالف عقاید و نظرات خود را داشته باشیم
  • ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    محسن جان! بی حیایی از کی حق شده؟! اگه بی حیایی و بی عفتی حقه، لابد دزدی و قاچاق انسان جهاده!
  • رها ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    من نمیدونم چرا هر کی یه جورایی به این رئیس جمهور فقید وصله فاتحش خوندس! خانم اشراقی التماس دعا آبجی
  • شیطان رجیم ۱۵:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ان شاء الشیطان در پیمودن راه باطل موفق و موید باشید! به حرف این افراطیون که از اسلام میگن هم توجه نکنین، دیوونه هستن!
  • حمیدرضا ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق تو رو خدا حرفامو ساسنور نکن . این که من بنویسم خانوم فاطمه زهرا اگه الان بودن عکساشونو نی گذاشتن این ور اون ور زشت تره یا عکسایی که این خانوما با این وضع علنا همه جا پخش می کنن و به اون هم افتخار می کنن. بابا اجازه بده مردم بفمن که الگوشون بی بی دو عالمه نه این خانومی که میاد میگه چادر سیاه مکروهه . مگه این همه مراجع تقلید و عرفای بزرگ اسلامی که پدربزرگ این خانوم (امام راحل) شاگردیشونو کردن ، از مرحوم قاضی تا مرحوم شاه آبادی و... و خود حضرت امام این کراهت رو درک نمیکردن که فرزندان و همسرانشون مقید به این چادر سیاه بودن. می دونی که اگه دقیقا معنی این جمله رو که حضرت فرمودن رنگ مشکی مکروه است رو ندونی اون وقت اگر خانوم فاطمه زهرا چادر (جلباب ) مشکی می پوشیدن که احتمال زیاد هم همینطور بوده از منظر شما دیگه معصوم نیستن؟
  • ناشناس ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بهترین گیاه یا بهترین میوه هم بعضی مواقع بی آفت نمی شه . حیف ازپدربزرگی مانند امام برای این خانم.
  • محمد علی ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وضعیت این نوه از نصیحت کردن گذشته لکن برای تنویر افکار عمومی معروض می دارم که یکی از مؤلفه های حجاب اسلامی که قابل افکاک نیست اینست که نوع پوشش نباید تبرج داشته باشد یعنی هر لباسی و پوششی که باعث جلب توجه نامحرم بشود و یا انسان را انگشت نما کند یا متشابه به گروه های ضاله و کفار نباید از منظر فقهای عظام دین مردود و باطل است.امت حزب الله این قبیل افراد مثلشان در تاریخ بشریت به وفور پیدا می شود آن چه مهم است این است که با ولایت پذیری در حصن الهی می توان وارد شد نه صرف ولادت از خاندان مکرم.
  • محمد ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سید جان؛ من برای مقابله با این افسادطلبان فقط یک راه سراغ دارم و آن اینست که همواره با نام واقعی صدا شوند. حالا میپرسید چرا؟! سازمان منافقین اول سازمان مجاهدن نامیده میشد، اما در عمل منافقانه عمل می کرد. انقلابیون در یک ابتکار عمل، این تهدید را به فرصت تبدیل کردند و با نامیدن آن جرثومه های فساد به نام منافقین، چره واقعی شان را نشان دادند، این شد که همه مردم به دلیل آگاهی و برخی از ترس بی آبرویی، کنار کشیدند. حالا باید این دمشنان داخلی(کارگزاران+اصلاح طلبان+اعتدالیون) با نام و تابلوی واقعی صدا شوند، بلکه به بعضی بر بخورد. مرگ بر افسادطلبان ضد خط امام(ره)
  • احسان ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر امام (ر) در قید حیات مبارکشان بودند قطعا حکم این افراد را برای صادق خلخالی رحمه الله میفرستاند و سر و کار این افراد با مرحوم حجت الاسلام صادق خلخالی بود
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    موسسه نشر اثار امام نمیخواهدهیچ عکس العملی نشون بده؟؟؟کجای اقای انصاری؟پس بگو چرا تو حرم امام ؟؟
  • محمد علی ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نظری که بدعتی در دین بگذارد یا از مبادی قیاس یا استحسان در امور معنوی ،داده شود باطل و از کبائر است.نظر اتی صرفا محترم است که در چارچوب اصول محکم دینی باشد یا صرفا در امور کاملا دنیوی.
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ممنون از نکته سنجی شما. حقیقت است.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ممنون از لیلا خانم. این ها حساب شده چادر میپوشن تا آبروی چادر رو ببرن. مردم این رفتارها رو به حساب چادری بودن نگذارن، به حساب نفاقشون بگذارن.
  • ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نمیدونستی؟
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کاملا موافقم افراطی خودتی ولی از اون ور بام افتادی
  • ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خوشحالم که اینهمه مخاطب داره به این میگن تاثیر غیر مستقیم بر مخاطب مخالف لازم نیست که نظر مخالف را تغییر بدی فقط کافیه کاری کنی که با دقت به حرفت گوش بده و واکنش آرام داشته باشه
  • محمد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناشناس 12:40!!! شما دوست من از عالم واقع حدود 1400 سال عقب هستی، چراکه 1400 سال پیش هم جهان در گناه و عشوه زنانه از نوع حرام و حرمسرا و میمون بازی و سگ دوستی و زنده به گور کردن دختران و ازدواج های حرام و شکم و امثالهم غرق بود و آنگاه، پیامبر بزرگوار عالم (ص) ظهور فرمودند، با تلاششان چهره تحجر را از بین برند و انسان گری که خیلی بالاتر از روشن فکری است رو به ما بشر ناسپاس هدیه دادند. اما گویا هنوز علاقه به جاهلیت زنده است. البته جاهلیت مدرن با طعم اینترنت و هندزفری!
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این سیاسیون به فکر شما نیستند آبجی! از احمدی نژاد و جلیلی و... گرفته تا م.خاتمی و رفسنجانی و... همه و همه به فکر قدرت هستند و این حرفها رو به خاطر دل شما نمیزنند و فقط برای کسب هوادار است! لطفا ساده نباشید! فدای اونی که انقلابیه نه سیاست مدار
  • محمد ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نانشاس محترم آمریکایی! یادت بماند که اسلام اصول یدارد و هر کس هر غلطی کرد، نمی تواند ادعای مفت کند که اسلام من اینست و اسلام شما آن. اسلام یکی است. والسلام
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آخه این دو تا بر هم هم افزایی دارن و قرائت اسلام آمریکایی رو هم در جلسات قرآن یکدیگر یاد گرفتن. توقع دیگه ای دارید؟!!
  • علي ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    يك روزي ، شخصي هر كجا ميرفت خواستگاري زنش نميدادند. خلاصه يكروز خواهر اين مرد كه به اصطلاح اجتماعي بود برادرش را نصيحت كرد ،دفعه بعد كه رفتيم خواستگاري حرفهاي يزرگ بزرگ بزن تا خانواده عروس بدانند كه تو چيز حاليتست. دفعه بعد كه رفتند خواستگاري داماد ساكت نشست وليكن هر چه از او ميپرسيدند او در جاب بنا به نصايح خواهرش ميگفت: اقيانوس ، كوه ، كهكشان. ستاره و.... خلاصه حكايت اين همشيره ما شده. ر
  • علي ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خيلي ببخشيدا ! چرا براي هر چيز بي ارزش و بي اهميتي وقت خودتون و ديگران رو مي‌گيريد؟! اگه قراره هركي به هر دليلي با امام (ره) نسبت فاميلي داشته هر اراجيف و چرت و پرتي بگه منتشر بشه؟! همسايه‌هاي امام واجبترنا!!!!
  • جواد ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پس نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. خوب این چیزا طبیعیه. قرار نیست که هممون هدایت شده باشیم وگرنه امام ظهور میکرد.
  • منور ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ببین آبجی من خودم قبلا راه اشتباه را رفته ام، قبلا ولی بعدش یهو خدا دوسم داشت و متحول شدم، و الان شکر خدا از گناهان قبلی توبه کردی ام! حالا من به عنوان کسی که هر دو راه (خلاف شرع- شرع) را پیموده است به شما تضمین میدهم که این راهی که همین جوری دیمی بهش میگین متحجرانه! خیلی خیلی درست تر و معقول تر و متفکرانه تر و سالمتر از لحاظ روحی و جسمی است. این تحجر نیست، تکامل است!!!
  • جواد ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پس نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. خوب این چیزا طبیعیه. قرار نیست که هممون هدایت شده باشیم وگرنه امام ظهور میکرد.
  • ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مگه زن نمی تونه صدای زن رو گوش کنه ؟
  • علی ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    توصیه میشود کمی وقتشان را صرف خواندن رساله توضیح المسایی پدربزرگشان کنند. یا اینکه به ما بگویند که دیگه سراغ این کتاب نریم تا تکلیفمان مشخص باشد.
  • سادات ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با عرض سلام، با ياد عزيزمان امام، اول اينكه چادر خيلي به ما زنان خدمت كرده و مي كند لطفا تابو هم خواستيد بشكنيد اوني را بشكنيد كه بودش از نبودش بهتر نباشه، شما را به خدا با اين تابو شكني ها به دختران ما چه هديه اي مي دهيد ايا از ناهنجاري هاي امروز شادمنديد؟ دوم اين كه يك عكسي مگذاشتيد كه بيان كننده ي پرورش خانواده ي امام با چادر و حجاب برتر نباشد، خيالتان هم راحت باشد ما دينمان را مديون شما نمي دانيم ، لطفا تمركزتان را بگذاريد روي خانواده، البته خانم خاتمي.، جاري شما شايسته است براي اينكه الگوي شما باشد
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفاً بعضی مردم به نظرات قرآن مجید احترام بگذارند.
  • ۱۵:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عزیزم شما چرا پژ کچ نداری؟ چرا علامت سوالت برعکسه؟
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تو کی هستی؟
  • ناشناس ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست . خاندان نبوتش گم گشت . فائزه خانم پای درس ایشون می نشیند .یا ایشان دارند درس استاد را پس می دهند . خدارا شکر که سخنگو نشدند.
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدایا ما را عاقبت به خیر بگردان
  • ۱۶:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نرگس جون کمی رعایت کن ننه جون:)))))))
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لابد گالش بپوشن یا نعلین که آب و سرما بره تو پاش یا پاهاش کمی ازاد باشه تا تو خوب بتونی ببینی اره؟
  • فاروق ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    به جون خودم اگر با تفکرات امام اشنا نبودم. همین الان حاضرم بودم بگم این طایفه از دین خبری نبردند. ولی میدونم این شخص دروغ میبنده به امام
  • مرتضی ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام _ کند همجنس با همجنس پرواز/ کبوتر با کبوتر، باز با باز _ تا رسد دستت بخود شو گارگر/ چون فتی از کار خواهی زد بسر _ امیدوارم خدا هدایتت کنه.
  • احمد ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بی حیایییی ؟؟؟
  • عارف ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اسلام را بايد از علماي اسلام گرفت ايشان فتوا ميدهند عمل مي كنند و اسمشان را مي گذارند مسلمان. هدف از انقلاب امام برچيدن هايده و مهستي و فيلم هاي آمريكائي ( بگوييد فرهنگ آمريكائي ) از كشور بود ايشان ظاهرا" بسيار فريفته اين فرهنگ شده اند از طرز لباس دخترشان مشخص است كه نه خود اعتقاد راسخ به اسلام دارد و نه مادر مسلماني صالحي براي فرزندانشان بوده اند
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    هرچه بگنددنمکش می زنندوای به روزی که بگنددنمک
  • ناشناس ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشخص است ايشان وقت خود را صرف تربيت فرزندانش نمي كند وضعيت حجاب دختر ايشان در ميان مردان نامحرم گواهي ميدهد كه ايشان به جاي فيس بوك گردي بهتر است وقت خود را اختصاص به خانواده اش دهد.
  • عباس ا ۱۶:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بذارید تک تک جوابتونو بدم ناشناس 14.40 بدبختی اینه تو فکر و عقیده عقب افتاده هستین بهتر مطالعه کنید کتاب بیشتر و فیلمها و سخنرانیهای اول انقلاب رو مرور کنید کی گفته چادر نداشتن یا لباس رنگی داشتن باعث شهوته؟شما خودتون همچین ادمی هستین فکر میکنید همه اینجورین.الان این حرف شما توهین به همه خانمهای هستن که دوست دارن حجاب داشته باشن یا نداشته باشن یه توصیه دارم خودتونو اصلاح کنید یا حداقل کتاب بخونید برا سوداتون مفید!در جواب محمد 15.38 یادمان باشد همه ما با هر جور تفکر و منطق اسلامو دوست داریم اسلام ی دونه است من فقط قولهای که اول انقلاب داده بودن رو یاداوری کردم این بد من میگم ایران ماله همه است؟؟ نه یه عده که دوست دارن مردم ی جور خاص زندگی کنن ی سوال دارم ازتون قبل از انقلاب که حجاب بیشتر بود قبول دارین جلو هر چیزی رو بگیرین مردم بیشتر مشتاقش میشن؟؟به شما هم توصیه میکنم برید سخنرانیها و امیدهای که اوله انقلاب به همه گروها و اشخاص در مورد هر نوع نگرش داده بودن رو مطالعه کنید اون موقع حرف از هر نوع ازادی میزدن ولی نه ازادی شهوت یا سکس! و اقای ناشناس 15.52 من با اپرا مینی کامنت گذاشته بودم بذارید همین جا عرض کنم هر کی پرچم امریکا کنار اسمش باشه امریکای نیست تنها به دلیل استفاده از اپرا مینی هست یه چیز دیگه گوشی من چون زبون عربیه پ ژ چ گ رو نداره الانم دارم با لپ تابم جوابتون میدم
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حتما نشانه چیست ایا؟
  • ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خودت خجالت بکش که تحمل نظر متفاوت رو نداری
  • ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آقا محسن مثکه بی صبرانه منتظر قانون کشف حجابی نه؟؟؟؟؟؟
  • محمد ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    هر چه بگندد نمکش میزنند وای اگر بگندد نمک
  • ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر بی حجابی نشانه ترقی است، پس حیوانات یک دانشمند و نخبه هستند.
  • عصمت صالحی ۱۶:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    افرین خانوم اشراقی! روح امام را شاد کردی و او را پیش حضرت رسول و حضرت زهرا سربلند کردی!
  • مهدی 90085 ۱۶:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امام جان ماچقدر خواب بودیم چقدر راجب جام زهر تعبیر های گوناگون کردیم ولی هنوز به آخرش نرسیدیم یک روز اصلاحات یک روز تحریم فتنه 88 شعار مرگ بر امریکا نوه های..... ووو الهم اجل لولیک الفرج
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دیگه کسی که بی بی سی نگاه کنه وضعش میشه همین دیگه
  • مسیح اله از شهرضا ۱۷:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خانم اشراقی در باره حجاب و پوشش شما که باشی نظر بدهی نظرت فقط برای محمدرضا متقن است مردم مسلمان نظر مراجعشون راعمل میکنند و شما نوه ان امامی هستی که فرمود مردم مرا هم برای اسلام میخواهندواگر من هم بر خلاف اسلام باشم مردم میریزند ومرا هم بر کنار میکنند اشپزیت را بکن وبه صدای هایده گوش بده نخوا بگو که مرا هم ادم حساب کنید
  • احمد ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر شخص دیگری جز نوه حضرت امام بود، آیا می توانست به این راحتی نظرش را در باره حجاب و سلایق هنری اش مطرح کند؟؟؟؟؟؟!!!!! ایشان باید شان خانواده امام راحل را رعایت کنند و از نسبت فامیلی خود سوء استفاده نکنند.
  • محمد ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدمت عباس جان عرض کنم شما هیچ از اسلام نمی دانید و ادعا هم می کنید. اسلام فرموده است که هیچ کس حق علنی گناه کردن ندارد، مثلاً مجازات اسلامی بی حجابی، حد(شلاق) است. شما و همکیشانتان بهتر است سطح مطالعه تان را افزایش و سطح غرورتان را کاهش دهید.
  • یاس ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام به خانم اشراقی بفرمایید حجاب برای دفع و محدودیت میاره، ، نه برای جذب و جذاب بودن. حجاب جذاب دختر ایشون و هنگام جایزه گرفتن دیدیم. آدمی که... بعضی ها فکر میکنند خیلی بارشونه، ولی منحرفند.
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خوشم میاد مثل پدر بزرگش رک و صریح حرف میزنه.
  • ۱۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگر بی حجابی نشانه ترقی است، پس حیوانات یک دانشمند و نخبه هستند.
  • reza ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق میدونم نسان نمیدی ولی برای ان خانم محترم0 اولا خوش به حال امام که این بازی اینها رو ندید 2خواهر من کسی با پوشش شما مشکل نداره فقط مخبت کن خودت رو همسر جناب خاتمی معرفی کن نه نوه امام خلایق هر چه لایق
  • حسین ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد. سگ اصحاب کهف روزی چند پی مردم گرفت و مردم شد
  • ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    معلومه ازون ساندیس خوراییا برادر قاسم
  • آرش ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ایشالا شما و ما هم همینطور
  • ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق معلومه ساندیس بچه هارو نرسوندیا
  • ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفا این افراد را که با مشی امام نسبتی ندارند بولد نکنید.
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اولاکه ایشون حجابش رو رعایت کرده ثانیا در مورد گوش دادن به صدای زن فقها گفته اند در صورتی که به گناه بیوفتید و ایشون خانم هستند پس مشکلی نیست اما در مورد رنگ بایستی فقها بیایند که مثلا چادر قهوه ای یا زرشکی و یا غیره چه ایرادی دارد اما من در موردنحوه صحبت کردن ایشون ایراد دارم این نحوه صحبت در مذان اتهام قرار دادنه خوده ادم اگر حرف درستی هم داره باید درست هم مطرح کنه کلام اخر هم با بعضی از خوانندگاه تند و تیز مشرقه باباچرا شماها اینقدر همه چیز رو بدترین چیز میبینید توی همین لبنان زنان محجبه اصلا چادر سر نمیکنند ولی ای کاش توی ایران زنان با اون حجاب تردد میکردند عکس بدون چادر که حرام نیست حجاب هم از لحاظ شرعی حد و حدود داره این چه نظراتیه که متاسفانه از یک دینمدار عجیبه حکم ماهواره هم باز فها احکام متفاوتی رو دادند که این هم محل ایراد نیست ولی من امید وارم در اینده اگر در مورد مسئله حجاب صحبتی میشه منطقی تر و بدور از حاشیه سازی باشد چرا که ایران کشور امام زمان است امیدوارم مشرق این نظر رو چاپ کنه
  • علی ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دوره ی ما34سال است که شروع شده وطبق روایات به قیام جهانی امام زمان(عج)خواهدپیوست....شماافراطیون هم بیخودادعای اعتدال نکنید،نقابها خیلی وقت است ازچهره ی امثال شماکناررفته است....
  • محمد ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این خانم زهرااشراقی سرنوشت خانم جمیله کدیوررایادش رفته یابا مهاجرانی همفکره
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم احشرها مع من احبها
  • ۱۸:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سی وپنج سال طول کشید تاایشان فهمید که رنگ روشن روسری وصدای مهستی وهایده خوب است چندسال طول می کشد تاایشان بفهمد....؟
  • سعید ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق چرا با گزارش از این چهره ها میخوای بزرگشون کنی هرچی هستن باشن .در اون حد نیستن که بخوای نطریات مشعشع ایشون و نعیمه وووو رو درج کنی .اینا نوه یه مرد فوق العاده بزرگ بودن .خوب بزرگی امام چه ربطی به اینا داره که بخوای نطریاتشون رو منعکس کنی ؟؟؟؟؟
  • بنده خدا ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    در آخرالزمان حفظ دین از نگهداشتن آتش در کف دست هم دشوار تر است. امام علی (ع)
  • جواد ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    از نظر شماها حجاب=اسلام هستش هرکی هم حجابش خوب نیست جهنمه!!
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تا اطلاع ثانوی شعار مرگ برامریکا تعطیل!! چون نوه های اشراقی در غرب وامریکا حضور دارند پس معنی نداره شعار مرگ برامریکا وغرب سرداد !!! ستادنشر
  • ۱۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    به نظر من عقاید این خانم هیچ همسویی با تفکرات و عقاید امام نداره!
  • ۱۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ولی پدربزگ ایشان گفتند که حجاب برتر چادره
  • ایمان ۱۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بابا چرا کامنت هایی که دوس داری رو فقط میذاری
  • ۱۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خودت مشکل روحی داری که در رفتی کانادا.خودت ضد انقلاب و ضد امام خمینی هستی حالا یکی از بستگانش حرفی زده تو هم این وسط بهانه کوبیدن امام رو پیدا کردی عوضی.
  • ۱۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    محمدعلی جان تمام نظرات تشیع بدعته
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ما اسلام را از قران میگیریم نه از فقها.آنان نیز از قران میگیرند.
  • جواد ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امام خمینی بزرگ مرد تاریخ بود و حساب دیگران از او جداست چه رسد به نوه اش. همانطور که حضرت نوح و فرزندش... این خانم هم به خاطر امام است که می تواند حرفی بزند و گرنه ...
  • محمدایرانی ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تقصیراین خانم نیست مشکل ازسیری بیش ازحدوی وبی خبری ویا بی خیالی نیست به مردم گرسنه ومستضعف کشوراست اگرذره ای ازمشکلات دیگراقشاروخانواده های اکثرملت ایران خبرمیداشت این کارها واین حرفها را نمی زد وخجالت میکشید اینطور ازاعتبار بیت امام هزینه کند.
  • طاها ۱۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چقدر شما مشرق خوان ها تند رو هستید.آقا جنبه خبر خونی نداری نیا سایت.همون از شبکه ملی یه اخباری گوش بده تا روزت شب بشه.
  • ۱۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مثلا پدر بزرگ من – آیت الله خمینی – همواره می گفت رنگ سیاه مکروه است و نباید پوشید!!!! اولا نمیگه امام!! دوما کی امام این حرفو زده!!!
  • ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    به عنوان يك جوان ايراني و مسلمان كه به دكتر روحاني رأي داده بابت اين مصاحبه واقعا متأسف شدم! كسي از بيت امام و اين اندازه از انديشه و مشي امام دور كه نه، دشمن و ستيزه گر! خدا همه ما رو به راه درست هدايت كنه...
  • فیروزه ۱۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قانون آزادی حجاب؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ داریم به کجا میریم ؟؟؟؟
  • سهراب ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وقتی آدم نظرات خانم اشراقی رو میخونه یکخورده به اینکه در آینده مردم ایران درک بهتری از آزادی و دینداری و این حرفها داشته باشند امیوار تر میشه اما وقتی نظرات زیر این مصاحبه را میخونه اونوقت معلوم میشه مه گشت ارشاد و چماق بسیج تا صد سال دیگه هم برای این مردم کمه! الحق که خلایق هر چه لایق.
  • مظفری ۱۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی قشنگ گفتی
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نگران نباشید همین امروز فردا خاطره این چیزا از پیش امام میاد که اینا همه حلالن !!!! بله سمینار پزشکی میرید تو هتل با شوهر و بر میگردید و اصلانم واسه تفریح نمیرید !!!!!
  • مظفری ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    همه چادری ها مثل شما عقده دیده شدن توسط نا محرمان رو ندارن که اگه داشتن مثل شما جلف و زننده میگشتن.لطفا نظرات اسلام آمریکایی خودتون رو به امام راحل نسبت ندید.اگر بویی از اسلام برده بودی میدونستی که یکی از ویژگی های زن مسلمان حجابشه.حیف وقتی که پای نوشتن مطلب واسه شما هدر میره
  • ۱۹:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناشناس16:39 خوبه که فحاشی های شما به کیهان به خاطرنظرات متفاوت هنوزهم روی صفحه ی سایتهاموجوده،الکی شعارندین....
  • سرباز ولایت ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ای جماعت : پسر نوح با بدان بنشست و خاندان نبوتش گم شد ؛ حالا این خانم: نوه امام با بدان وصلت کرد و خاندان ولایتش و گم کرد. تا باد چنین باد.
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    به عنوان فرزند شهید دعا می کنم این مصاحبه دروغ باشه اگر درست باشه از تو به پدرم شهیدم در روز قیامت شکایت میکنم .و در
  • علی ۱۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه امام خودشون در قید حیات بودن جواب این خانم رو میداد . و اصلا اجازه نمی داد که کسی از نامش سو استفاده کنه. ثانیا کسی نمی تونه چون نو امام خمینی هست برا ملت اسلامی تعیین تکلیف کنه. نظرات شخصی این خانم برا خودش خوبه نه ملت.
  • امام ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این خانم هر طرفی که بصرفه باشه صحبت می کنه. از یطرف امامی از یه طرفه دیگه طرفدار غرب. خوب به هر حال باید یه چیزی بگه تا سایت ها نشونش بدن. به هر حال زندگی این موجودات هم اینطوری دیگه.
  • ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 5
    خدا یا عا قبت همه ما را ختم به خیر بفرما
  • صبا لواسانی ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    به مصداق آیه قرآن خطاب به خانم اشراقی و همسرش: سلام.
  • حمید ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    پیشنهاد می کنم فقگ یه ذره فکر کنید؟ واقعاااا!؟
  • ۲۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    یک‏ ‏تا‏ ‏رمو‏ ی‏ ‏اقای‏ ‏روحانی‏ ‏می‏ ‏ارزه‏ ‏به‏ ‏صدتای‏ ‏این‏ ‏خانم‏ ‏ملت‏ ‏ایران‏ ‏به‏ ‏بی‏ ‏قیدی‏ ‏رای‏ ‏ندادن‏ ‏اقای‏ ‏روحانی‏ ‏وخانوادش‏ ‏باایمان‏ ‏وباتقوا‏ ‏هستند‏ ‏راه‏ ‏اعتدال‏ ‏ازاینها‏ ‏جداست
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    ایول اینو خوب اومدی
  • ناشناس ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 2
    بابا گناه داره جو گرفتتش
  • زهرا ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آدم باید بره سرشو بذاره بمیره حیف امام خمینی فزرند امام شهدا و این بچه مذهبیان نه شماها
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی می فرمود: "میدونید چرا برخی بچه های ما که عالم دین هستیم،در آینده آنطور که باید نمیشوند و برخی بچه های غیرعالم، خیلی خوبو با تقوا می شوند؟ چون بچه های ما، می آیند و از منزل برخی شما که اهل تقوی و خمس نیستید چیزی می خورند و در آنها اثر سوء می گذارد؛ بچه های شما هم می آیند منزل ما و از خانه تقوا و پاکی، چیزی میل می کنند...)) فاعتبروا یا اولی الابصار
  • ناشناس ۲۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بابا گناه داره جو گرفتتش
  • عرفانه ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امروز پدر بزرگ و مادر بزرگشو می فروشه.فردا هم ملت ایران رو...
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آخ گفتی.رو نرو بود اونم توی خونههههه کجای دلم بزارم؟؟
  • محسن ۲۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اونایی که فک میکنند چادر سیاه مکروهه؟! خیلی بیسواد تشریف دارند چون روایت کراهت لباس سیاه، در مورد لباس زیر هست و بس. بیخودی اینقده شلوغش نکنید باو.
  • ۲۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شما که به ایشان توهین می کنید ایا در ایران زندگی نمی کنید که از پوشش ایشان ناراحت هستید؟ نتیجه افراط گری شما را دیدیم مردم را از دین زده می کنید اکثرا هم چون به خلوت می روید ان کار دیگر می کنید
  • هادی ۲۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    و مرگ بر دوستان انگلیس!
  • ۲۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا آخر وعاقبت همه ما را بخیر کنه .
  • ۲۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    من هم هایده گوش دادم. ولی هایده و مهستی گوش کردن و حریم سلطان دیدن و بقیه کارهای مزخرف رو تبلیغ نمیکنم و اونو به امام و اسلام نمیچسبونم. خوبه آدم اگه غلطی هم میکنه بدونه که داره غلطی میکنه و ازش تعریف نکنه.
  • شقایق ۲۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سلام اینطور که من متوجه شدم اصلاح طلبی نه در دایره بیرون از نظام بلکه در دایره بیرون از اسلام تعریف می شود فقط استفاده این افراد از اسلاام و دستمایه قرار دادن چند روایت و اتکا به چند روحانی کم سواد عجیب ترین کار این عزیزان است. توصیه من به این دوستان این است که لطفا خود را در دایره بیرون از اسلام تعریف بفرمائید بعد هرچه می خواهید بگوئید نه آننکه با استفاده از نام امام نظراتی را منتشر بفرمائید که اگر امام راحل زنده بود خود از تعجب انگشت به دهان می ماند . لطفا . خواهش می کنم تمنا می کنم خود را اسلام شناس تعریف نکنید بفرمائید هرآنچه از دستتان بر می آید بگوئید.
  • ۲۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مخاطب داشتن اش نه بخاطر علم و فضل اش اش است فقط بخاطر نوه امام خمینی بودن اش است که آنهم وقتی گفتار و کردارش هم مسیر اعتقادات امام نباشه دیگر براش حساب ویژه ای باز نمی کنه.
  • زهرا ۲۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آدم باید بره سرشو بذاره بمیره حیف امام خمینی فزرند امام شهدا و این بچه مذهبیان نه شماها
  • سادات ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خیلی زیبا بود. از شما ممنون هستم.کاش خانم اشراقی این فیلم رو ببینن تا اینقدر طلبکارانه با انقلابی که اینهمه عزیز شهید پای درختش رو آبیاری کردن برخورد نکنن
  • علاف و بی کار ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق : ما که خدایش هنگ کردیم البته نظرات شخصی ایشون سر جاش ولی خدایش مشرق به من جواب بده تو ایران اگه یک ادم عادی این حرفا رو بزنه خدا وکیلی بگو تهش چی میشه اگر عدالتی بایستی باشه بهتره واسه همه باشه
  • احمد مطری از اراک ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ...البته کسی که کنار .. مثل خاتمی باشه توقع بیشتری ازش نیست ولو پسر پیامبر باشه پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
  • میثم ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    گنده نکنید این ها را، مشرق به خاطر اینکه فضای سایتتو تلف کردی برای این خبر باید اون دنیا جواب پس بدی، حیف از این اسم "زهرا" که روی این آدم گذاشتند
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حداقل رك گفت من اينجوريم شماها مي تونيد بگيد من اينجوريم!
  • ۲۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    از ابروی امام ما چیزی کم نمیشه اینا دارن تیشه به ریشه خودشون میزنن
  • ناشناس ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد
  • مهلا ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شاید به زور همین چادر سرشه .... بیشتر فرزندان اقایان تفکراتشون غربیه اینم به دلیل اینکه ظرفیت درس خوندن یا سفر به فرنگ رو نداشتن و خیلی تاثیر گرفتن!
  • ۲۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اشتباه منفی دادم
  • افراطی! ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اینا هم یاد گرفتته اند هر انتقادی ازشون میکنی یه برچسب افراطی بهت میزنند و خیال خودشان را راحت میکنند در مصرف فسفر انقدر صرفه جویی نکنید
  • dada ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    درود بر تابو شکن . تا کی چشم و گوش خود را بر واقعیتها ببندیم
  • ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یاد امام و شهدا بخیر. بغضم گرفت به خدا. خدا آخرو عاقبتمونو بخیر کنه.
  • رویا ۲۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خانم اشراقی ازتون سپاسگذارم. شما باید الگوی همه زنان ایرانی باشید. شما به ما امید می دهید.
  • ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یاد امام و شهدا بخیر. بغضم گرفت به خدا. خدا آخرو عاقبتمونو بخیر کنه.
  • ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فاصله ایشان از امام از صفر شروع شد و اکنون به سمت بی نهایت میل می کند. اسلام آمریکایی را امام قبول نداشت.
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امام برای ما و هایده برای شما!
  • ۲۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بعضی ایرانی ها اصلا مسلمان نیستند و اسلام را دوست ندارند اما ایرانی هستند و حق زندگی در کشورشان را دارند...مملکت ارث پدری کسی نیست!
  • ناشناس ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لطف کنید علایق و سلیقه تون به همسر امام نسبت ندید،فلسفه حجاب پوشیده بودن و جلو توجه نکردنه نه لباس رنگی پوشیدن و قهوه خونه حاظر شد. اصلاح شید.
  • ناشناس ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حجاب ایشان ایرادی ندارد. حالا از رنگ سیاه ایراد گرفته اشکالی ندارد اما تایید ماهواره اشکال دارد. ماهواره بد آموزی دارد.
  • علي ۲۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    افسوس صد افسوس واقعا كه اين خانم واداده كل اين مطالب اراجيفي كه ايشون گفتن و من بعنوان يك ايراني وطن پرست از شهداي عزيز و انقلاب و جنگ تحميلي عذر خواهي ميكنم
  • نیما ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حرف بدی نزده که ان شاءالله با هایده و مهستی محشور بشه بگو آمین
  • ۲۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نوه عزیز امام خمینی لطف کن و دیگه مصاحبه و سخنرانی و نظردهی نداشته باش -چون بیشتر صحبت کنی فکر کنم وارد مسائل .....
  • ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نَحنُ أهلَ البَيتِ لا يُقاسُ بِنا أحَدٌ ، فينا نَزَلَ القرُآنُ ، وفينا مَعدِنُ الرِّسالَةِ با این نسبت هایی که به امام می دید، مو به تن ایشون سیخ می شه. امام یک بنده ی خدا و انسان معمولی بود که به توفیق الهی کار بزرگی انجام داد. شمایی که ایشون رو با مقام امامت مقایسه می کنی مبانی امامت شیعه رو متوجه نشدی.
  • هم وطن ۲۲:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این دیگه چجوریشه اینجا مشرقه یعنی چی نظر داده جوابشو بدید همه که نباید با ما هم نظر باشند
  • ۲۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ۱۲:۳۹ خدا را شکر که ایشون اولین وابسته ی ناخلف در طول تاریخ نیست و بار ها امثال ایشون رو در تاریخ دیده ایم. به علاوه ایشون وقتی می گه من همینی ام که هستم و احترام هیچی رو نگه نمی داره، و چارچوب های پدربزرگش براش بی اهمیته یعنی خودشو صاحب فکر متفاوتی می دونه و نظرش به درد خودش می خوره. ایشون دغدغه اش گوش دادن فلان کوفتی و نگاه کردن فلان کثافته، این قدر مقدس و بزرگش نکنید! ایشون منافع دشمنان اسلام رو به خطر می اندازه؟؟؟ امام راجع به نطق آخرت، جوابای مختلفی می شه داد. ولی واضح ترینش ادعای خودته! دلیل افسردگی و مشکلات روانی نبود کاباره و مشروب و موسیقی نیست، که اگه بود آمار خودکشی و افسردگی و مشکلات روانی در غرب و کشور هایی که خودتو براش می کشی پایین تر بود که واضحه این طور نیست. اگه مردم مشکلات روانی پیدا می کنن به خاطر زیاد شدن امثال ایشون، و فضای مسموم فکری و روحیه. ۱۰۰ سال پیش کسی مشکل روانی داشت؟ کسی افسرده بود؟ آیا با زیاد شدن ماهواره و موسیقی و ... شاهد زیاد شدن افسردگی و جنایت نیستیم؟؟؟
  • میلاد ۲۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چهار سال دیگه می بینمت که توی VOA یا BBC نشستی، ....
  • رسول ۲۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا وكيلي چون نوه ي امام هستند بايد خيلي مراقب رفتارشون باشند حداقل كاري كه ميتونن بكنن اينه كه تظاهر كنند به پيروي از امام و خودشون رو رسانه اي نكنند .
  • ۲۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    میتونه گوش بده به شرطی که لهو و لعب نباشه
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پسر نوحا بدان بنشست خاندان نبوتش تباه شد
  • سجاد ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چقدر طرز فکر ایشون سطحی است...! فعال سیاسی کجا و این طرز فکر سطحی کجا...؟؟!!
  • الف ۲۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بی بی سی تنها بلکه العربیه و الجزبره ....چقدر روشنفکر با کلاس !!!!!!
  • استاد دانشگاه ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دگران کاشتند و ما خوردیم . من تعجبم که چرا این اراجیف را مینویسید و به اینها بها میدهید . خدا رحمت کند امام عزیز را که اگر بود چی میکشید .
  • رضا ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این خانم خودش چیزی برای گفتن نداره ودارد از نام امام استفاده می کند اینها جماعتی ...خدا از سر تقصیرشان نگذزد بحق محمد وال محمد
  • همکلامی با خانواده شهدا ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    فقط خواستم عرض کنم به عنوان یک سادات برای نعیمه متاسفم..از اینکه با ایشون فامیل دور هستم هم خجالت میکشم و شرمسارم کامنتهارو خوندم بازم از خانواده محترم شهدا که عزیزانشون رو دادند تا اسلام ناب محمدی اجرا شود نه اسلام آمریکایی که این خو د سخن امام خمینی قدس سره بود...نعیمه باز میگم روح حضرت امام و پدرتان را وهمینطور مادر بزرگتان را که در چشم مردم یک فرد تجملگرا نشون دادی بسیاراذیت کردی به روح امام قسمت میدهم دست بردار
  • حمدالله ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    داستان برادر حاتم طایی وچاه زمزم وسودای شهرت به هر قیمت!!!!!!
  • ۰۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    زیاد امیدوار نباش چون هنوز عده ی زیادی هستن که اصلاح طلبن ولی از ماهیت التقاط فکری اینها بی خبرن که کم کم و به دست خودشون پرده ها داره کنار میره .
  • آشنا ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به حق خون جوونهایی که برای ماندن چادر بر سر زنهای ما جونشون رو دادن با همون هایده و مهستی محشور بشه....زیاد دور نیست عاقبت همین خانم رو در این دنیا ببینیم....صبر ما هم زیاده
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بابا اين بي جاره كه بي حجاب نيست حجاب شيك بخدا عيبي نداره بابا يه ذره كوتاه بيايين دوره كله جوبي ها تمام شده
  • ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    حرص نخورید دوستان. شماها مقلد امامید نه نوه ی امام
  • قصرشیرین ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 1
    فدای این روشنفکر نوه امام برم
  • ناشناس ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    یادگلشیفته فراهانی افتادم...
  • قصرشیرین ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    فدای این روشنفکر نوه امام برم
  • ناشناس ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد...
  • ۰۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    قران کریم ای مومنین زنان و فرزندان شما دشمنان شمایند
  • ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    این خانوم مصداق همون مرفه بی درده که امام میگفت !!! اوضاع مملکت و کار به این شکله که همه میدونن این خانم از انقلاب رنگها صحبت میکنه ! البته اگه خونه ی منم تو نیاوران بود این شکلی میشدم !بیخیال خدا عاقبتمونو بخیر کنه.
  • مهدی ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    متاسفام برای چنین موجوداتی که با وجود این که از نزدیک محضر حضرت امام رو درک کردن ولی کوچکترین شناختی از افکار و اندیشه های ایشون ندارن .
  • yaser ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    این یکی دیگه آخره شستشوی مغزیه،فکرشو بکن نوه امام بیاد بگه دارم حریم سلطان میبینم و هایده مهستی گوش میدم :).
  • من نه منم ۰۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به قول مهندس غرضی آیا ما هنوزم رومون میشه بگیم اصلاح طلبیم؟؟!!
  • من نه منم ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بله روش ...فکری مناسبتره به نظرم!
  • تواب ۰۴:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به صداقت ایشان باید آفرین گفت که ماهیت واقعی رفسنجانی و خاتمی وروحانی را آشکار کرده است . "این است آنچه علمای اسلام را نگران کرده است ".ترویج خواستهای نفسانی در مردم ،توسط رانت خواران سیاسی از رابطه نسبی وسببی با امام راحل .مثل چوب همیشه بالای آب میمانند.
  • ali ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خانم اشراقی اگر انقلاب نمیشد تو الان کجا بودی حتما مشغول تحصیل در حوزه علمیه خمین
  • ۰۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    قرآن نخوندی؟؟...خدا در قرآن گفته زنی که ادعای مسلمانی می کونه باید حجاب داشته باشه
  • ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اینکه هر کسی کسی باشه حتما اطرافیان ان هم کسی هستند توی ایران و کشورهای جهان سوم واقعا معضلی شده برید داستان بزرگان تاریخ انبیا پیامبران و حتی دانشمندان رو بخونید ببینید گاهی واقعا حتی پسر و پدر مجبور به قتل هم می شدن مگر امام نگفت هنر و سینما خوبه به شرطی که فساد نباشه..هنر و سینما برای ترویج معنویت دین و آسمان نباشه حداقل نباید ترویج تحریک جنسی باشه..
  • نصیر ۰۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عاقبت اسلام اجباری بهتر از این نیست... با تربیت نسلی به شدت اسلام و دین ستیز که از کلمه حجاب تنفر پیدا کردن در داحلی که با دادن حق انتخاب فکر کردن و استدال میشد انسان هایی معتقد در عمل حداقل در بخش های مهم داشت تمام بدبختی اقتصاد و فرهنگ ایران هم همینه که انسان هایی که فقط در ظاهر دلسور اسلام و ایران هستن شدن مدیر و ... ودر عمل ........
  • یهودی ۰۶:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بنده که یک هموطن یهودی هستم جرات ندارم آخرین فیلم های هالیود که به شدت به سمت عریان گرایی فساد و خیانت و ...گرایی در حرکت هست رو ببینیم به خدا و خون خدا سید شهدا قسم اگر هوس ران هستید و دنیا پرست حداقل نگویید من مسلمان!! هستم که به فرموده امام رضای خود شما مانند تمسخر خداست..
  • مختاری ۰۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بسمه تعالی پسر نوح با بدان بنشست خاندان نبوتش گم شد سگ اصحاب کهف روزی چند پی نیکان گرفت مردم شد
  • عابد ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به نام خدا یعنی مشکلات ما با همین شیک پوشی و بد حجابی خانمها حل میشه.قربونت برم مردم ما بعد از کشف حجاب خونشون به جوش اومد . تاریخ نمیخونید، حداقل کلاه پهلوی رو که می بینید.
  • م ص ر ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اینا اگه منصوب به حضرت امام نبودن کسی بهشون محل هم نمیذاشت... حالا جوگیر شدن و باهاشون مصاحبه که میکنن فکر میکنن خبریه...
  • آبان ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    آفرین بر تو و بر نظرت
  • سعید ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    امان از سیری امان از پُری امان از بی دردی امان از بی غمی خدا میگه ان الانسان ليطغي ان راه استغني
  • سعید ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    فرض کن میشه گوش کردن صدای آن آدمها برهنه و فاسد چه اثری دارد؟
  • ناشناس ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به نظر من شما اول فکری به حال دندونات کن بعد فکر حجاب باش مجبور نیستی اینجا بمونی برو آنطرف مثل بعضی ها کشف حجاب کن این جادر وروسری خیلی روی سرت سنگینی میکنه الان تو آمپاس شدیدی ؟
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خاک تو سرت که اینقدر جنسی فکر میکنی!!
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    کامنتارو خوندم حالم بد شد.... یا فقط افراطی ها و ردی ها اومدن کامنت گذاشتن یا 4 تا آدم حسابیم گذاشتن و شماها منتشر نکردید. یعنی خدایا مارو با کیا کردی 75 میلیون نفر...
  • آقامجید ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    دور اگه دست این تازه به دورون رسیده ها بیوفته خدا رو دیگه بنده نیستن چادر که سهله
  • بنده خدا ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر من بروم جزیره و دفتر کاری برایم مهیا شود و از پتروشیمی برایم محصولات بدونه مراحل قانونی ارسال شود و تحریمها برایم خوش یومن و پول خوبی به جیب بزنم . دخترم الان رقاص کاباره بود و من هم در میکده بودم .جای شکرش است که مهستی و هایده گوش کنم.
  • ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا وکیلی این زن.... نه فقط میگم این همه تروریست و جنایتکار نتیجه همین تفکرات ایجاد جذابیت در پوشش زنها است که امروز اینقدر راحت بدترین فجایع بشریت رو در سوریه ، عراق و دیگر نقاط جهان راه انداختند و باید خدا رو شکر کرد که امثال این زن به مسئولیتی در این مملکت دست پیدا نکردند
  • حاج احمد ۰۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اماما سرت رو بلند کن ببین چی شده انقلاب به کجا رفته .بلوار مستضعفین بن بست شده و ...
  • ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خاک توسرت که اینقدر ساده ای
  • سید ۰۹:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    درودبرصداقت خانم اشراقی؛خداوندبه ماهم صداقت وایمان قلبی عنایت فرماید
  • همراه ۰۹:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا را شکر که هنوز آدم های بی ریا و صادق در کشور ما باقی مونده. همین سوالها را از هرکدوم ما که بپرسن همه را دروغ میگیم مخصوصا اگر کارمند باشیم و یا نرخ نون بروز خور یا مال مردم خور ... زمین خورها
  • ادواردو ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    احسنت به شما
  • ادواردو ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تازه خواهرش را (نعیمه) ,اصلاح طلبان دارند برای انتخابات مجلس 94 بزرگ میکنند.
  • ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا خواسته بندش رو خواسته؟ دقیقا از کی تا حالا؟ یعنی خدا خواسته قابیل و فرعون و نمرود و ابوجهل و .. همه اینا رو خواسته؟ پس واسه چی این همه پیامبر فرستاده؟ شما زحمت بکشین این تئوری های درخشانتون رو مکتوب کنین یه موقع از دست نره حاصل عمرتون. یه نکته دیگه. حجاب که معمولا ضد خواسته مردا ست. نیست؟ البته در صورتی که مردا و زنا هم نظر باشن طبعا ضد خواسته جفتشون میشه. ملتفت هستید لابد
  • ناشناس ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    نمي دونم كي مجبورش كرده كه چادر سرش كنه؟ خوب يه تيكه پارچه مشكي رو از سرت بردار كه همه جا بتوني بري.
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عمو عباس خیلی جوابای دندان شکنی دادی. برم مطالعه کنم؟ چشم استاد. فقط شما میتونی لینک این ادعاهاتو بذاری که من بی سواد مطالعه کنم؟ من کجا گفتم چادر نداشتن و یا لباس رنگی داشتن باعث شهوته؟ من اینو نگفتم و شما مثلا نقدش کردی اما اسلام گفته پوشیدن لباس شهرت و آشکار کردن زینت زن موجب شهوت مردان و پوشوندنش واجبه. نشنیدی تا الان؟ یه نکته دیگه مطمئن باش با توهین کردن به من و امثال من که خودت شهوت زده میشی و این حرفا مساله شما حل نمیشه. الانم حجاب مد نظر شما رو تو خیابونا خیلی خوب داریم میبینیم. عکس العمل مردایی مثل شما رو هم به این حجاب عالی داریم میبینیم. پس انتظار نداشته باش با این توهین ها نظر امثال من عوض بشه. البته با توجه به سواد بسیار نجومی و راهبردی پروفسورهایی مثل شما انتظار دیگه ای هم جز شنیدن توهین و ناسزا از شما نداریم
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تحمل نظر متفاوت شما رو تو انتخابات ۸۸ دیدیم. پس لطفا شما دهنتونو درباره تحمل نظر متفاوت باز نکنید. بعدش یه نفر درباره نظر یه نفر دیگه اظهار نظر کنه یعنی تحمل نظر متفاوت رو نداره؟ خوب شما که خودت در اولویتی عمو جان
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ناراحت نشو الان افراطی برچسب جدیده برای خفه کردن معدود صداهای مخالف عزیزان مدافع آزادی! جالبه که افراطی ترین های ابتدای انقلاب امروز از هر نوع برچسبی از جمله افراطی برای از میدون به در کردن حریف استفاده میکنن
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    وااااااااااااای متنبه شدیم حاج آقا از این به بعد شما هرچی دلتون خواست به ریش امام ببندین و ما هم از معرفت اما درس میگیریم. حاج آقا لطفا اون مواردی رو که به دردمون نخورده و حفظ نکردیم با سند و ماخذ بفرمایین حالا که متنبه شدیم بریم استفاده کنیم. البته برای اینکه یه موقع نگران سلامتی خودتون نشین عرض میکنم که دروغ خناق نیست. نگران نباشین
  • علیرضا ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    "حجاب باید جاذبه داشته باشد" یعنی ما هم مثل غربی ها برای جذب مردان تلاش کنیم عجب ایده ای ... یعنی شما که با دیدن کانال های خارجیو سفرهای دبی جوگیر فرهنگ بی سر و ته غرب شدی بدون خود غربی ها دارن رو به اسلامو حجاب کامل اسلامی ک تو قرآن هم به چادر حجاب کامل گفته شده رو میارن پسر نوح با بدان نشست ...
  • ۰۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خودت کی هستی؟
  • ناشناس ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ايشان اگر نظراتي مخالف نظر امام دارند بهتر است اعلام كنند تا اعمال ايشان به پاي عقايد امام نوشته نشود
  • ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بعضی ها مصداق یخرج المیت من الحی هستند.
  • ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    رنگ سیاه رنگی است که بانوی دو عالم ،فاطمه زهرا سلام الله ،برای بیرون از خانه برگزیدند. مسلما پوشیدن رنگهای شاد محلش در محیط خانه است.ما همه زنان شیعه و ایرانی ،پیرو حضرت زهراییم
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    در روایت است که روز قیامت، انسان با هر آنچه که به آن علاقه دارد محشور می شود... خدایا شاهد باش که ما و همه مستضعفین و پابرهنگان این کشور و انقلاب به خمینی عزیز عشق می ورزیم و راه او را با قوت و قدرت ادامه می دهیم... از طرف دیگر منتسبین ظاهری به او را هم ببین که دوستدار خواننده ها و رقاصه های بی دینند.... یا احکم الحاکمین
  • فاطمه ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    با اینکه تو مجلات مصاحبه های هنر پیشه ها وورزشکارا را می خونم ولی از خوندن صحبتهای این خانم واقعا متاسف شدم حیف وافسوس کاش دیگه نمی گفتند نوه امامند
  • علی ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بله بله، گوزن ربط مستقیم با شقایق داره، ممنون از کارشناسیه علمی شما قربان. لذت می‌بریم از این منطق شما.
  • ناشناس ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چون ایشون نوه امام خمینی هستن دلیل نمیشه حرفهاشون کاملا صحیح باشه!! خدا به داد ما ملت برسه که به جای خانم فاطمه زهرا سلام الله علیها بخواهیم این خانم را الگو قرار بدیم....
  • " ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    من نمیدونم چرا توی این زمونه یکی که پیدا میشه که حرف راست بزنه و ریا نکنه این همه غوغا بپا میکنن کی گفته چون نوه امامه دیگه دل نداره و نباید مانتویی باشه اصلا کی گفته که این خانوم چون نوه امامه باید طوری رفتار کنه که الگو باشه ؟؟؟؟؟
  • سعید صبایی ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام علیکم یک کلام ختم کلام . همان شعاری که مردم در15 خرداد سال 89 سردادند ((نواده روح الله - سیدحسن نصرالله ))وسلام
  • روشنک ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 3
    فقط یه چیز میگویم به ایشان: دلم برای امام می سوزد!
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    حالا می‌بینیم!!
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    نشانه حماقت و کوته بینی امثال شماست محمد جان!!
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بنده خدا شخصیت دوگانه داره!!!!!! یعنی چی که هم چادر سرته هم عکس بی چادرتو میزاری همه ببینن ؟؟؟؟ بالاخره تکلیف خودتو روشن کن تو چادری هستی یا نیستی ؟؟؟!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اگر اين قرائت شما از اسلام درست بود نبايد بعد از سي و پنج سال پياده شدن در اين كشور ثروتمند و متمدن حال و روز ما چه از لحاظ اقتصادي و چه از لحاظ فرهنگي و چه از لحاظ فساد مالي ايني باشه كه الان هستيم ... شك نكنيد كه خيلي جاهاي قرائتتون ايرادات اساسي داره پس لطفا اينقدر كوركورانه از اين ايدئولوژي شكست خورده دفاع نكنيد.
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به شما ربطی نداره....
  • امیر حافظ ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    میخواستم بگم که احساسا تاسف میکنم که افرادی به اصطلاح اهل بیت امام دارن آبروی ظاهری امام رو میبرن ولی بعد دیدم که نه بابا.اصلا اینا در حد این حرفا نیستن. دیگه گنده تر از " ابن عباس" ها نیستن که انقد به حضرت علی نزدیک لودن که حتی قبر مادر سادات رو هم میشناختن ولی تو قائله ی یامام حسن چپ کردن. ....
  • reza ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اگه از فامیل امام نبودید که داشتید از گشنگی می مردید حالا میخواد برای ما تابو بشکنه. حالا اگه این انقلاب با این همه شهید به ثمر نمی رسید میخواستم ببینم کی تابو میشکونه
  • شهرام ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    مظلوم امام خمینی با چنین نوه ای
  • لیلا ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    یاران امام شهدا بودند
  • محسن ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    همین رو بگو دمت گرم گیر یک مشت آدم قرون وسطایی افتادیم
  • مریم ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    نوه روح با بدان بنشست و خاندان امامتش گم شد
  • محمود ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    رهبرا با اشک هایم مینویسم باور کن شاید بدم ولی هستم تو فقط دیگر گریه نکن و پیر نشو مهدی باید بیاید....
  • ایمان ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اولا بسیج چماق نداره دوما ما به آینده مون بدون حرفای این خانوم هم امیدواریم سوما تو اگر ناامیدی توی همون کانادا بمون و از فساد و ازادی جنسی نهایت استفاده رو ببر بالاخره خلایق هرچه لایق!
  • يک مستضعف ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سراپا اگر زرد پژمرده ایم ولی دل به پاییز نسپرده ایم چو گلدان خالی ، لب پنجره پر از خاطرات ترک خورده ایم اگر داغ دل بود ، ما دیده ایم اگر خون دل بود ، ما خورده ایم اگر دل دلیل است ، آورده ایم اگر داغ شرط است ، ما برده ایم اگر دشنه ی دشمنان ، گردنیم ! اگر خنجر دوستان ، گرده ایم ! گواهی بخواهید ، اینک گواه : همین زخمهایی که نشمرده ایم ! دلی سربلند و سری سر به زیر از این دست عمری به سر برده ایم
  • ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    .... بيزارم از تمام رفيقان نارفيق اينها چقدرفاصله دارندتارفيق من را به ابتذال نبودن كشانده اند روح مرا به مسند پوچي كشانده اند تااين برادران ريا كار زنده اند اين گرگ سيرتان جفا كار زنده اند يعقوب درد مي كشد وكور مي شود يوسف هميشه وصله ي ناجور مي شود ....
  • روانشناسی ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به نظرم از نظر تیپ شخصیتی ایشون متعلق به تیپ "نمایشی" هستند.
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اين خانم دخترش تو كانادا درس ميخونه و عكسش رو با فتوشاپ مانتو تنش كرد از بز چه زايد تي تي؟ درضمن ايشون عددي نيست كه بزرگش كردين بلا نسبت پسر نوح؟!!!!!!!
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    گلشيفته هم تابو شكن شد ارواي ..!
  • ۱۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    حرفای ایشون حرفای شکم سیرهاست نه حرفای خانواده های کارگری و مستضعفی که در نان خود بخاطر سیاستهای اشتباه سیاسیون درمانده اند!!!!!!!
  • صراط زاده ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    آدم خوب نیست خودش یکدفعه رو کنه خیلی از من و امثال من پیرو حضرت امام و رهبر معظم هستیم اما گناهه مون مشهوده غرق معاصی هم بشیم که ولایت نمیذاره مشهوده و رونماست نه مثل شرک خفیه ایشون با شیطان
  • ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ناشناس عزیز قرائت های مختلف از اسلام وجود ندارد و صــــراط مستقیم یکی بیش نیست. این حرف رو شیاطین برای پیشبرد مقاصدشون جعل کردند نمونه مهمش وقتی بود که حضرت فاطمه و اولی بر سر مسئله فدک و بعد هم بر سر خلافت محاجه کردند وقتی او در جواب حضرت درماند. گفت مردم به قرائت شما از اسلام رای ندادند و به قرائت ما رای دادند و با این حربه شیطانی توانست امیرالمؤمنین را خانه نشین کند.
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    كلاه پهلوي
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مشرق برات از عکس اولی که گذاشتی متاسفم برام خیلی وقت پیش مسجل شده که اصلاً صادق نیستی.
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خب تو هم گمشو برو لبنان.
  • fashist ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چکمه ها خوشگلند خریدی؟؟؟؟ بزار بارون بیاد بعد گلم!!!!
  • ۱۲:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    محمد علی پس تو اروپا و کشورهایی که اکثریت مردم بیحجاب هستن زنان مسلمان نباید حجاب داشته باشن چون باعث جلب توجه میشه .
  • ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    انشالله با حجت الاسلام خلخالی محشور شوید .
  • علی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    یک بار بگو از خاندان امام بریدم هر کاری دوست داشتی بکن بدون چادر که سهل هر جور دوست داشتی عکس بگذار همون چند نفر بازدید که توی شبکه های به اصطلاح اجتماعی داری هم به خاطر امام هست پس گنشو در نیار بگو بریدم تمومش کن بشو یک نفر معمولی این راهش نیست
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    "بي ريا" يا "بي دين و ايمان"؟
  • صراط زاده ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    حفصه و عایشه دیگه اینستاگرام نداشتن حداقل :D
  • فهیمه ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شیک بودن ، مرتب و تمیز بودن ،با جلف بودن و با آرایش خودنمایی کردن و ....خیییییییییییییییلی تفاوت داره .
  • ۱۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ناشناس ۱۴:۱۴ کسی که اینجا نظر گذاشته و معلوم نیست که کیه رو چه جوری میشه فهمید ریاکاره؟ عزیزم تو دانشمندی. فحش هم که ندی معلومه دانشمندی. دهنتو که باز میکنی فضل و دانشت میزنه بیرون
  • تنها ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    توی تاریخ دیدیم که همه مثلا مسلمونا کاسه داغتر از آش شدن و راحت بر علیه فرزندان پیامبر اقدام کردن و هر توهینی خواستن به آنها کردن و حالا همون تاریخ واسه فرزندان یک رهبر اسلامی داره تکرار میشه!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تو هم معلومه از اون رانت خورایی ها ناشناس جون
  • سمیه ۱۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    دردٍ بی دردی علاجش آتش است
  • مخلوق ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شما هافکر میکنید فقط راه را شما بلدید وشما درست می گوید شما اگر اینقدر پیش خدا عزیزید دعاکن خدا یه نوح دیگه بفرسته شما با خودش ببره وما را بذاره رو زمین تا خفه شیم
  • ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    همه آسمان ها و زیمن از آن خداوند یگانه قدرتمند است. از جمله ایران
  • ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عمو جون آرش واسه خودت دعا کن با حدیثایی که ماشنیدیم خیلی ناجوره عذاب این حضرات خواننده و .... میگن گرز آتشین حوالشون میکنن. شما هم اگه دوست داری باهاشون محشور شو.
  • ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ولی معلومه رانت بچه های شما رسیده چون پیداشون نیست واسه نظر گذاشتن
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شما استراحت کن ببو جان
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چه لبخندی، چه شوهری، چه فرشی، چه مبلی.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا بعضی ها شدیدا محتاج دعا هستند. یه کلمه به گوشتون خورده هی بیخود و بی جهت همه جا استفاده می کنید. بابا داره میگه روش حضرت فاطمه اینجوری بوده یعنی به نظر شما نعودبالله حضرت فاطمه زهرا هم افراطی بودند!!
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شما همه چیز را برای ورود واقعیت بگشا
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ایشان می توانند الگوی شما باشند البته از جایگاه شخص خودشان نه به اعتبار امام اگر شما به آنچه ایشان می خواهد امیدوار هستید ما باید از آینده روشن کشور نا امید باشیم
  • ۱۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    نکنه دوره شما کله سنگی ها آغاز شده؟
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عمو جون الان خیلی وقته که همین رفقای شما سر کارن
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    با ۴ تا آدم حسابی! مثل تو
  • ۱۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تو هم گم شو برو لاس وگاس و تل آویو
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ممنون رفیق ممنون
  • ۱۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ممنون
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شما تابو شکن نیستی بدعت گذاری
  • امید ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سلام پوتینش حداقل یک تونمنه ها
  • ۱۴:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هميشه ازخودمي پرسم چه شدكارمابه اينجارسيد
  • سامان ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    درود بر مسلمان روشنفكر
  • ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مغز کوچک شده کاری نمیشه کرد هرچی این دری وری ها رو میگی مردم بیشتر سمت امام و رهبری میروند دیوونه
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    5 1
    خوشم میاد تمامی حضرات منتقد و پیرو نظرات آیت ا.. خمینی، می دونند هایده، مهستی و گوگوش کین!!!
  • ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا زیباترین پاسخ بود
  • deersponsor ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 6
    به کجا چنین شتابان خانم اشــــــــراقی؟؟؟؟؟ کم کم دارن اسلام امریکایی شونو رو می کنند
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    نواده روح الله سید حسن نصرالله
  • حمید ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 2
    برای خودت متاسف باش چون مثل تو فکر نمی کنه اصلا تو کی هستی که متاسف باشی
  • shina ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    حالا مثلا اینایی که گفتید :صدای هایده و مهستی را دوست دارم/ آخرین فیلم‌های هالیوودی را می‌بینم/ می‌خواهم تابوشکن باشم/ در اینستاگرام چند عکس بدون چادرم را منتشر کردم کدوم یکی از مشکلات رو حل می کنه؟ نکنه الان انتطار دارید به شما افتخار کنیم !!!
  • ناشناس ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ربنا اهدنا الصراط المستقیم انتشار این سخنان از گمراهانی چون زهرا اشراقی قباحت دارد واقعا سایت مشرق نیوز از مردم عذر خواهی کند
  • سیده ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به نظر من فقط ایشان و خانواده اش دارند عقده گشایی می کنند چه بد انتخابی 11111
  • ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    در مورد هایده گوگوش رامش نسترن سوسن حمیرا هاله و غیره هم اظهار نظر کرده وخیال همه را راحت کن.
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هرچی میکشیم از این..استغفرالله
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    1 0
    خدایاماراعاقبت بخیرفرما
  • ۱۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بسیار عالی گفتی شیر مادرت حلالت وصدق الله العی العظیم
  • ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا همه را به راه راست هدایت کنه ،از نظر من ایشون یک خانوم کاملا روشنفکر هستند که سعی دارند با عقاید متحجر مقابله کنند
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خودت دیگه کیه؟
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اره به خدا.اساسا انقلاب چیز بدیه.اخرش میرسه همون نقطه ای که از اول همونجابودن منتها به شکل دیگه.
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تابوت شکنه نه تابو شکن.
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    إِنَّ أَوْلَى النَّاسِ بِإِبْرَاهِيمَ لَلَّذِينَ اتَّبَعُوهُ وَهَذَا النَّبِيُّ وَالَّذِينَ آمَنُواْ وَاللّهُ وَلِيُّ الْمُؤْمِنِينَ ﴿۶۸﴾ - سوره مبارکه آل عمران نواده روح الله، سید حسن...
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ای صد رحمت به توی کلیمی والله ما موندیم به این به اصطلاح مسلمونای هموطن چی بگیم!!
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا که ....منظور از این جمله اینه که حجاب در عین پوشیدگی زیبایی داشته باشه که اگه یه نامسلمان هم خواست مسلمان بشه پشیمان نشه .خجالت نمیکشی قران گفته حجاب فقط چادره؟؟؟؟؟؟؟چیزی که ما همیشه خوندیم این بوده که پوشیدگی تمام بدن به غیر از صورت و مچ دست که با هر نوع لباسی میشه این پوشیدگی رو به وجود آورد.
  • واقعیت ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    با اینکه شایدنظرم را نشان ندید اما مثل روز روشنه که اینها حرف واقعی اکثریت نیست؛ همه اینو میدانیم برادر.
  • یک دانشجو ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به روزی بیندیش که د ر محضر الهی باید در مقابل امام وشهدا پاسخ گوی این اراجیف باشی
  • دختر ایرانی ۱۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    کی گفته ایشون نوه امام هست..... ایشون فقط از اسم امام عزیز کپی کرده وگرنه افکارشون که صددرصد مخالف است .و خودشون را به دروغ به امام عزیز نسبت میده .
  • حمزه ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اجازه بدید یه کلمه بگم، خواهش میکنم اجازه بدید همین یه کلمه رو بگم، خواهش میکنم خواهش...... . . . بدبخت
  • سهيلا ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اميدوارم خانم اشراقي اين كامنت رو بخونن!حاج خانوم !من از نسلي هستم كه تمام اين چيزهايي رو كه امروز آرزوي داشتنشونو داري داشت و نخواست.چون اون روز امام عزيز قلب همهءمارو متحول كرده بود و اين خواسته ها خيلي كوچك و حقير شده بودند.اميدوارم شما هم مثل ما اعتقاد داشته باشيد به زنده بودن شهدا و اينكه امام عزيز و دوست داشتني ما نمرده و هميشه زنده و حاضر و گواه بر حرفها و كردار ماست وباز اميدوارم فراموش نكرده باشيد كه امام در مورد حرفها و اعمال افرادي كه به ايشان منتسب بودند حساسيت خاصي داشتند و گاه بعضي از اعضاي خانواده شان را از مصاحبه منع ميكردند.خدا به علو درجات ايشان بيفزايد!متاسفانه الان دارم ميفهمم كه چرا دختر چادريهاي ما بعد از مدتي كه از ورودشون به تشكيلات مشاركت مي گذشت بي حجاب ميشدن. خدا آخرو عاقبت مارا ختم به خير كنه!
  • بهمنی ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بسم رب الشهدا نواده روح الله سید حسن نصراله
  • امین ۱۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    گیرم پدر تو بود فاضل از فضل پدر تو را چه حاصل شاید ایشون نوه امام باشن ولی ادم ها هیچ وقت مثل هم فکر نمی کنم . ارمان ها شون با هم متفاوته . ایشون اگه خارج بودن حتما الان...
  • جعفر ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    یاد مولا علی افتادم که گفت هر کس گناهی نکرده می تواند سنگ پرتاب کند وهمه رفتند و او سنگی کوچک پرتاب کرد و....
  • بهمنی ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بنام خدا باید بگویم که نوه امام کسانی مانند ناهید فاتحی ها ومعصومه ابادها و حسینی ها و مادران شهیدان و همسران شهید و جانبازان هستند نه شما به روح امام قسم که نمی گذاریم انقلاب به دست نا اهلان بیفتد و زینب وار پشت سر نواده واقعی امام ایت الله خامنه ای ایستاده ایم
  • ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بصیرت خانم اشراقی بسیار کم است برایت متاسفم
  • ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خانم اشراقی اگر سواد داری یک بار در عمرت شده سوره مبارکه عصر را با تفسیر بخوان به این دست و سوت زدنهای دنیوی دل خو ش نکن
  • علی همت جو ۱۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    پسر نوح با بدان بنشست حساب رهبر با دیگران سواست و خانم اشراقی و محمد رضا خاتمی بیشتر انتظاری نیست عددی فعلا نیستند ولی خوب از سید حسن خمینی باید سوال کرد که چرا تو خانواده شما بعد از فوت امام راحا تحول شده اما چه تحولی !
  • ناشناس ۱۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    امام رو ... نكنيد خانم اشرافي
  • فرزند شهید گمنام ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بنام خداوند درهم کوبنده منافقین خواهرم سیاهی چادر تو از سرخی خون من کوبنده تر است این پیام شهدا است روز قیامت در پیشگاه شهدا چه جوابی داری فردا که وزد باد مهرگان بر من و تو آن وقت شود پیدا که مرد کیست و نا مرد کیست
  • غضنفر ۲۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    انشاء الله با همان هایده و مهستی محشور بشی اشراق خانوم
  • فرزند شهید گمنام ۲۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بسم رب الشهدا ایران سرزمین امام زمان عج و شهیدان وامام شهیدان جای شما نیست به سرزمین ارزوهایتان بروید در قیامت هم با انها محشور شوید حساب امام با شما جداست
  • فاطمه ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    من چادری ام. با خارجی ها هم زیاد در ارتباطم . با مسلمان و هندو و مسیحی و لاییک. تا حالا یک کدومشون نگفتن که من حجابم زشته. هیچوقت. خانم اشراقی زن محمد رضا ، بدون من در سن سی سالگی عاشق سیاهی چادرم هستم. نه از سر تعصب ها !!!! از سر بصیرت. چیزی که من پابرهنه دارم و توی نخبه نداری
  • علی از قم ۲۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    در اسلام عزیز شفارش شده دختران خود را به ازدواج شرابخوار و تارک الصلاة و منافق و بی دین درنیاورید
  • جعفر قاسمی ۲۰:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به این خانم که مدعی نوه امام بودن دارد البته تعجبی ندارد چرا ماجرای نوح و پسرش هست ولی به این خانم اعلام می کنم و هنمی گویم جواب اسلام و مسلمان چگونه می دهی چون برای انان قابل توجیه است چون در قران و منابع مصداق را دارند اما جواب ان کسانی تاکنون بنا به عللی مورد برخورد قرار گرفتند سر نوار حمیرا و هایده و حجاب و..... تاکنون امثال شماانان فبول نداشتید نمی گویند عقیده ما درست بوده و به ساده لوحی شما که ادعای نسبت با امام را هم یدک می کشید و از ان خرج کرده و میکنید و موقعیت فعلی شما هم در سایه ان است نمی خندند خانم ظرفیت این موقعیت و ثروت و مقام باد اورده را نداری زود خودتان را گم کردید و موجب ریشخند شدید امروزه اکثر یت سواد دارند ریشه روانی و علل این حرکات را به راختی تحلیل میکنند اینقدر زود مشت های خود را باز نکنید خدا رحم کرد که شما در زمان جمهوری اسلامی زندگی میکنید در دوره طاغوت بود چی میشد
  • حسام ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اين جه حرفيه كه حجاب بايد جذاب باشه؟؟؟؟؟؟؟ جذاب باشه كه ديكه حجاب نيس مكه حجاب فقط مو بيرون نذاشتنه؟؟؟ يا مثلا جادر سر كردنه ؟؟؟؟؟
  • ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    فقط خواندم وگريه كردم ...حرف دل مارا زدي ...فاين تذهبون؟؟؟؟
  • ۲۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خواهر زاده اش کاناداست نه خواهرش. کلا همه شون به همدیگه میان.
  • حسن ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    براي همينه كه گفته اند در دوره آخرالزمان هر كس يه زره دين داشته باشه حفظ كردنش خيلي سخته ...به خاطر وسوسه هاي اين نمادهاي شيطاني ...حيف امام نيست كه چنين شيطانهايي اسمش را به يدك بكشند ....فرزند و نوه روح اله آن بسيجي است كه مردانه جلوي دشمن ايستاد تاكسي جرات نكند به ناموس اين ملت شريف چشم طمع داشته باشد ...شما نمي خواد به زنان ما ياد بدي كه چي بپوشن يا چي نپوشند شما از روي اون مادر سه شهيد وحتي چهارشهيدداده خجالت بكش كه با ايستادگي وجان فشاني فرزندان آنان بود كه امسال شما به قدرت رسيده اند وحالا چگونگي حجاب را درس ميدهند واي بر شما!!!!!!!
  • ۲۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    کاش کسی نظر گوگوش را درباره ایشان وخانواده وپدر ومادرش بپرسد!!!باید شنیدنی باشد!!!راستی نظر ایشان را درباره خاندان پهلوی نفهمیدیم!!!!
  • احمد ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ایول داش علی راست می گی یک بار بگه من با خاندان امام نسبتی ندارم ما هم دیگه کار به کارش نداریم چرا داره از اسم امام بزرگ سو استفاده می کنه
  • مرتضی ۲۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    با کیا شدیم هفتاد و پنج میلیون نفر!!!!!! :(
  • l ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    آقا جواد کل اسلام مساوی باچادر نیست اما نمیشه ادعای مسلمونی و ایمان به اسلام کرد ولی حجاب نداشت.
  • مرتضی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    با کیا شدیم هفتاد و پنج میلیون نفر!!!!!! :(
  • مینو ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    حداقل دیگه از امام مایه نزار.
  • ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    امام عزیز در مورد اسلام آمریکایی هشدار داده بود. وعده این ها و ماها پیش امام و شهدا. راستی چکمه ها مرا یاد رضاخان می اندازد!
  • ایدین ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چشم نوه امام روشن
  • عبدالعباس ۲۲:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ناشناس جان ! دلبندم ! تا کی معیارهای دوگانه؟ مگه شما و خانم اشراقی گم شدید رفتین اسرائیل و آمریکا که آقا سعید حتما باید برن لبنان؟
  • نجم الدین ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    جالبه؟؟؟؟ بریم هر کاری دوست داشتیم بکنیم هر کسی هم چه دوست و چه دشمن چه از سر دلسوزی و چه از سر لجاجت هر چی بهمون گفت بگیم من همینم که هستم ؟ وقتی استدلال و منطق خانم اشراقی این شده وای به حال جامعه ما « امر به معروف و نهی از منکر » رو از دین حذف کنیم دیگه. حتی نصیحت های دوستانه رو هم ترک کنیم ، حتی هر آقایی به خانمش چیزی گفت خانمش بگه من همینم که هستم . نوه حضرت امام خمینی مروج کسایی شدن که بعد از پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی از ایران رفتند. شاید واقعا هایده و مهستی اعجوبه موسیقی باشن اما اینکه هر کسی با توجه به جایگاه خانوادگی و اجتماعی خودش حرف بزنه خیلی مهمه. از فردا خانمها می توانند لخت برن بیرون این مشکل اقایونه که نگاه میکنن. خدایا مملکت دست اینا میفته این بدبختی ها شکل میگیره . دست اونا میفته اون مصیبت ها به وجود میاد. خدایا مردم ما چه گناهی به درگاهت کردن؟ خدایا التماس میکنم تو هم نگو همینه که هست
  • عبدالعباس ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ در این رابطه تعبیر فتنه (مایه ی امتحان و آزمایش) داریم ولی دشمن نه.
  • حسن ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اینو میگن زندگی یک فرد عادی
  • شادی ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    من در میان شما باشم یا نباشم ،نگذارید انقلاب به دست نااهلان و نامحرمان برسد.(امام خمینی) ایشون به عنوان یک فرد آزاد در جامعه هر نظری میتونه بده ولی نظرات خودش رو به امام و اسلام منتسب نکنه.
  • hami ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 2
    کاش این بنده خدا کمی از خانواده شهدا، جانبازان و آزادگانی که همه هستیسونو فدا کردن خجالت میکیشید البته همچنین شوهری باید همچنین زنی هم داشته باشه
  • جهان دیده ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 2
    اینا باید بدونن که عزتشون در گرو پایبندی به گفتمان امام و رهبری است، نه در حرفهای مفت و افکار کج.
  • ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 2
    خدا لعنتش کنه... داریم به کجا میریم؟؟؟این چند وقته وضعیت حجاب را دیدید؟؟؟ساپورت پوشا را دیدید؟؟؟شنیدید که میخوان فیلتر فیس بوک را بردارن؟؟؟اون هم از اون مکالمه تلفونیشون؟؟؟دیگه فتوا صادر میکنن که شعار مرگ بر آمریکا ندیم؟؟؟دیگه شاید به قول این خانم میخواد همین حجاب را هم برداره؟؟؟میبینید با لباس روحانیت چه خیانت هایی میشه کرد؟؟؟ خدا به دادمون برسه به امید ظهور
  • ُسعید ۰۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    1 2
    واقعا متاسفم مملکتی که صاحبش امام زمانه اوضاعش این شده!من به عنوان کسی که بابام هنوز بعد از گذشت این همه سال که از جنگ گذشته هنوز تو بدنش ترکش داره و برای بالا رفتن از چند پله از درد دندوناشو بهم فشار میده شکایتت رو پیش خود امام خمینی میبرم
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 12
    اگر لخت بودن روشنفکریه پس خر و گاو و سگ پروفسورها و بزرگتر از شما هستند
  • بنده خدا ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 2
    مشرق پاشدم نماز شب بخوان شما را دعا کردم به حرمت امام وخون شهدا و دعای خانواده شهدا وما محرمین روز به روز این خانواده اشراقی از چشم مردم خار کن همه اینها اینجوری هستند بی نام خمینی عددی نیستن انشالله درقیامت با انها که اسم برده همنیش باشند برادر روحابی که دارند هم م.....هستند مشرق ترا بحدا سانسور نکن دل از کارهای این خانواده درد گرفته به اسم انقلاب امام نان می خورند
  • ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    1 0
    مگه پشه مالاریا وزنه ایست که باهش مبارزه میکنند.
  • ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 1
    کسی درمورد حجاب شیک صحبتی نکرد بخون سبک زندگی این خانومو !
  • ۰۴:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 1
    پاسخ به "تو کی هستی؟" من و تو و امثال ما کسی نیستیم. حجاب و رفتار و گفتارمان هم اگر با اصول اسلاامی همخوانی نداشته باشد و یا اینکه موسیقی حرام گوش کنیم به حساب تربیت دینیمان گذاشته نمی شود ولی نوه امام وقتی برداشت ها نادرستش از پوشش اسلامی و موسیقی و غیره را در زندگی خصوصی خودش بکار می بندد و آن را برای افکار عمومی هم آشکار می کند هم ممکنه توسط فرصت طلب ها به حساب تفسیر درست و مقبول از دین معرفی و ترویج بشه و هم چون ایشان نوه امام است خدای ناکرده باعث کشیده شدن خط جدید کنار خط امام بشود.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس