ناصر عمر در جسارتي آشكار، شيعيان را متهم مي‌كند كه...

گروه گزارش ویژه مشرق- در ادامه‌ی بررسي شخصيت‌ها وعلماي وهابي و تكفيري كه در راستاي آتش‌افروزي ميان مسلمانان و در راستاي نقشه‌هاي شوم دشمنان گام بر مي‌دارند، اين بار به سراغ بررسي نظرات و ديدگاه‌هاي يكي از دشمنان سرسخت شيعيان و از مخالفان تندروي حزب الله و ايران به نام شيخ «ناصر العمر» مي‌رويم.

بيوگرافي شیخ ناصر بن سلیمان العمر
شيخ "ناصر بن سليمان العمر"، دبيركل بنياد مسلمانان عربستان سعودي و از چهره‌هاي سرشناس تندرو و افراطي وهابي است.
ناصر بن سليمان بن محمد العمر (متولد 1373ه/ 1952) در روستاي مريدسية وابسته به شهر بريده در منطقه القصيم به دنيا آمد. دوران دبيرستان خود را در سال 1390 هجري قمري در مركز علمي رياض به پايان رساند سپس در سال 1394 ه تحصيلات دانشگاهي خود را در دانشكده شريعت به پايان برد و سپس به عنوان مربي در دانشكده اصول دين – بخش علوم قرآني- در دانشگاه اسلامي امام محمد بن سعود انتخاب گرديد.


 
در سال 1979 فوق ليسانس خود را از دانشكده اصول دين – بخش علوم قرآني- و در سال 1984 دكتراي خود را از همين دانشكده اخذ نمود. در سال 1404 ه به عنوان استاديار و در سال 1410 به دانشياري ارتقا يافت و در سال 1414 به درجه استاد تمامي نائل گرديد. تاكنون تاليفات متعددي داشته است كه مهم‌ترين آنها عبارتند از: «اعتدال در اسلام»، «عهد و پيمان در قرآن كريم»، «سعادت بين توهم و حقيقت»، «نگاهي راهبردي به مسأله فلسطين» همچنين سخنراني‌هاي زيادي از وي در اينترنت وجود دارد. وي هم اكنون در سمت ناظر كلي پايگاه اينترنتي مسلم نت فعاليت مي كند.

به لحاظ سياسي شيخ ناصر العمر به جريان الصحوه نزديك است؛ جريان الصحوة جرياني است كه تلاش مي‌كند ميان وهابيت و اخوان المسلمين پيوند برقرار سازد. مسئولان قطری از وي به شدت حمایت می‌کنند.

جریان دینی در عربستان سعودی به سه دسته تقسیم می شود: نخست علمای درباری، دوم علمای الصحوة مانند محمد العریفی، سلمان العوده، سفر الحوالی و ناصر العمر که دارای پایگاه مردمی هستند اما تمایلی به درافتادن با رژیم ندارند و حتي بعضاً مخالفت خود با هرگونه تظاهرات در عربستان را اعلام مي‌دارند و دسته سوم شیوخ انقلابی شامل سلیمان العلوان، عبدالعزیز الطریفی، خالد الراشد و ناصر الفهد هستند.



نكته ديگر آنكه ناصر عمر در جايي تدريس و تحصيل كرده است كه مهد تكفير و افراط‌گري در عربستان است. دانشجويان و اساتيد دانشکده‌هاي شريعت در عربستان سعودي بويژه دانشگاه "محمد بن سعود" (مخصوصاً دفتر وعظ و ارشاد اين دانشگاه) که ناصر عمر در آنجا تحصيل و تدريس كرده، همه مسلمانان به جز مؤمنان به مذهب وهابي تكفيري را کافر مي‌پندارند و مراکز خطرناكي هستند که در خون‌ريزي کشتار بي‌گناهان در عراق و پاکستان و اخيراً نيز سوريه دست داشته‌اند.

پايگاه مسلم نت و توهين به مقدسات شيعيان
ناصر بن سليمان العمر دارای سایتی به نام المسلم نت (http://almoslim.net/)  می باشد که در آن به تمامی مقدسات شیعه اهانت کرده و با عباراتی بسیار سخیف سعی در تشویش اذهان و تخریب وجهه شیعیان در میان دیگر مذاهب اسلامی دارد.

وی که به تندروی مشهور است ادعا كرده است: دو موضوع مهم و خطرناك در جهان اسلام وجود دارد كه مسلمانان بايد با تأمل بيشتري به آنها بنگرند، يكي افكار ليبرالي و لائيك مي‌باشد و دومي كه بسيار خطرناكتر است، نفوذ ايراني‌ها در بين مسلمانان جهان اسلام مي‌باشد كه بايد با اين دو مبارزه شديد و فقيهانه‌اي صورت گيرد! وي در ادامه تاكيد كرده است كه ايران كشوري مجوسي است نه شيعه!!!
 


دشمني شديد با انقلاب اسلامي/ انقلاب ايران، اسلامي نبود چون امام خميني (ره) از فرانسه وارد ايران شد!!!
شيخ ناصر با حمله به انقلاب اسلامي ايران و بنيانگذار آن، ايرانيان را متهم مي‌كند كه تشيع را بهانه‌اي براي فريب دادن مسلمانان قرار داده‌اند، همانگونه كه شيعيان، عشق به اهل‌بيت عليهم السلام را بهانه‌اي براي نشر افكارشان مورد استفاده قرار مي‌دهند! وي در سخناني عجیب مي‌گويد انقلاب ايران، اسلامي نبود چرا كه امام خميني (ره) با هواپيما از فرانسه به عنوان يك كشور كافر وارد ايران شد و ايران در واقع مزدور غرب و آمريكا است!!!

عاشورا روز جشن و سرور است
ناصر عمر در جسارتي آشكار به شيعيان، آنها را متهم مي‌كند كه عاشورا را تبديل به روز عزا و ماتم كرده‌اند، اما در واقع عاشورا روز پيروزي و شادماني است!!! این شیخ افراطی وهابی معتقد است فهماندن این موضوع (مسلمان نبودن ایرانی‌ها) به تمام امت اسلامی، وظیفه علما و طلاب علوم دینی می باشد و تمام افراد امت اسلامی چه زنها و چه مردها این وظیفه را بر دوش دارند و باید برای وضوح این امر برای سایر ملت‌های مسلمان تلاش کنند!

فراتر از جهاد نكاح‌؛ جهاد نكاح با محارم
ناصر عمر در شبکه ماهواره ای وصال که نزدیک به گروه های تکفیری تندرو در سوریه است، از انتقادات وارده به فتوای "جهاد نکاح" گله کرد و گفت: برخی افراد انتقادات شدیدی را به فتواهایی دارند که به برادران مجاهد اجازه جهاد نکاح می‌دهد، اما جالب است که کسی کشتار صورت گرفته توسط سوریه را به یاد نمی‌آورد و از آن گله ای نمی‌کند.

 وی همچنين ایران و سوریه را به جنایات اخیر در سوریه متهم کرد و گفت که این دو کشور در تلاش برای تشکیل و پر رنگ کردن هلال شیعی هستند و تمایلی ندارند که سنی ها در منطقه نقشی را ایفا کنند.  ناصر العمر در ادامه اظهار داشت که مجاهدین در سوریه می توانند در غیاب زنان مجاهد نامحرم با محارم خود ازدواج کنند.

 او اعلام کرد اگر دسترسی به نامحرم آسان نباشد، مجاهدین می توانند با محارم و خواهران خود "عقد نکاح" داشته باشند. پیش از این او از اسارت زنان شیعی و توزیع آنها بین مجاهدین سخن گفته بود.
 


الاهرام به نقل از ناصر عمر: مبارزين مي‌توانند با خواهران خود جهاد نكاح داشته باشند



فتواي ناصر عمر در جهاد نكاح با محارم كه در سايت‌هاي وابسته به گروه‌هاي جهادي منتشر گرديد

گفتني است پس از صدور اين فتوا جهاد با محارم به شکل وسیعي از سوی جبهه النصره در حال اجراست. بر اساس برخي گزارش‌ها، در تعدادی از مناطق تحت تسلط تروریست‌ها، این افراد مرتکب جنایات و رسوایی‌هایی بسیاری با خواهران و مادران خود شده‌اند به نحوی که هیچ کس آن را باور نمی‌کند؛ دلیل آنها این است که بیشتر زنان جهاد نکاح از این مناطق فرار کرده اند و با شدت گرفتن جنگ و افزایش قتل و کشتار دیگر زنی به این مناطق نمی آید.

متن فتوای شرم آور ناصر العمر در برخورد با شیعیان
شیخ ناصر العمر در پاسخ به یک استفتا مبنی بر راهکارهای مقابله با شیعیان، مطالبی دهشتناک بیان نمود که حکایت از اوج توحش مکتب تکفیری وهابیت و اوج دشمني و خصومت و كينه وي نسبت به تشيع دارد.

 در اين استفتاء آمده است: «همانطور که می دانید خطر رافضی‌ها از خطر یهودی ها و نصرانی‌ها برای اسلام بیشتر است و ما چگونه می توانیم برای نجات اسلام، خطر رافضی‌ها را کنترل نماییم؟» شيخ عمر در پاسخ مي‌نويسد:

درابتدا باید بدانیم که شیعیان جز با یک حکومت اسلامی جهادی ریشه کن نمی‌شوند، شیعیان بعد از برپایی حکومت اسلامی دو راه دارند: یا اینکه اسلام را بپذیرند! یا اینکه سر بریده شوند، اگر اصرار کردند بر مذهب خود باقی بمانند با آنها باید این چنین برخورد کنید:

اول: همه‌ی شیعیان را چون سر بریدن گوسفند، سر ببرید تا خون سر تا پای آنها را فرا بگیرد، و چه منظره ی بدیعی است زمانیکه تو می بینی اجساد شیعیان در دریایی از خون شناورند و صدای امواج خون رافضی گوشهایت را نوازش میدهد و جنازه هایشان، چشم هایت را به وجد می آورد.

دوم:
زنان آنها را به اسارت ببرید و در میان رزمندگان به صورت عادلانه تقسیم کنید .

سوم: کودکان شیعه را به فراگیری تعلیمات اسلامی صحیح وا دارید و توحید و عقیده را به آنها آموزش دهید، و به آنها آموزش های نظامی دهید تا در فتوحات اسلامی از آنها استفاده شود.

چهارم: معابد و ضریح های شرک آلود شیعه را نابود و ویران کنید.

پنجم: خانه های آنها را تفتیش کنید وکتاب های شرک آلود آنها را از بین ببرید.

ششم: روز عاشورا را جشن بگیرید و شیعیان را مجبور کنید درآن شرکت کنند.

هفتم: آنها را مجبور کنید کودکان خود را با اسمائی مانند معاویه، یزید و عائشه و حفصه و... نامگذاری کنند

هشتم: باید به امامانی که ادعا می‌کنند رهبرشان هستند مانند خمینی و سیستانی و … توهین نموده و از آنها بیزاری جویند.



شیعیان از انفولانزای خوکی خطرناکترند !
پایگاه الکترونیکی "مسلم" که ریاست آن را "ناصر عمر" از شیوخ وهابی و تکفیری عربستان سعودی برعهده دارد، همواره مقالات تندي عليه شيعيان منتشر مي‌كند كه از جمله اين مقالات مي‌توان به مقاله‌ای توهین آمیز تحت عنوان "إبن جبرین و رافضه و آنفولانزای خوکی!" منتشر شده در اين پايگاه اشاره نمود.

 نويسنده اين مقاله پیروان مذهب تشیع را به دلیل شکایت از "إبن جبرین"، از ویروس آنفولانزای خوکی خطرناک‌تر مي‌داند. "إبن جبرین" از چهره های سرشناس وهابیت در عربستان سعودی چند سال پیش با صدور فتوایی جنجال برانگیز، به قتل رساندن شیعیان را به دلیل کافر بودن، جایز دانسته بود، از همین رو وی زماني كه براي درمان به آلمان سفر کرده بود، از سوی تعدادی از شیعیان عراقی مقیم آلمان مورد شکایت و اعتراض قرار گرفت.

در واکنش به این شکایت از "إبن جبرین"، نويسنده مقاله، پیروان مذهب تشیع را رافضی و کافر خوانده و آنان را از ویروس آنفولانزای خوکی خطرناک‌تر معرفی کرد. وی شیعیان را "اربابان ترور"خواند و آنان را به "نسل کشی پیروان واقعی اسلام" متهم نمود. نويسنده اين در ادامه مقاله توهین آمیز خود شیعیان را افرادی نادان خوانده و گفت: رافضی ها اهل کذب و دروغ و خیانت و فسق و فجور هستند.

 آنان مانند منافقین‌اند. وی در ادامه بدون اشاره به ظلم و ستم و سرکوب شیعیان توسط خاندان آل سعود و رفتار نیروهای امنیتی عربستان سعودی و اعضای هیئت امر به معروف و نهی از منکر سعودی گفت: ما چندي پیش در شهر مدینه منوره شاهد آشوبگری های آنان در نزدیکی قبر پیامبر(ص) و در نزدیکی بقیع بودیم. آنان همیشه به دنبال آشوب و خرابکاری هستند.

تبريك انهدام حرمين عسكريين (عليهما السلام)
شيخ ناصر العمر از جمله مفتي‌هايي بود که پس از انهدام حرم امامين عسکريين(ع) در سامرا، اين جنايت را به ديگر مفتيان سعودي و اهل سنت تبريک گفت.

 پس از انفجار حرمين شريفين امام هادي و امام حسن عسکري (ع)، دفتر وعظ و ارشاد وابسته به دانشکده امام بن سعود وهابي نيز كه به شيخ عمر نزديك است، به ترويج فتواهاي ابن حبرين، ناصر العمر، سفر الحوالي، بارک و الحربي و علماي ديگر وهابي براي نابودي ساير ضريح‌ها و مرقدهاي مقدس شيعيان پرداخت. همچنين گفته مي‌شود عوامل اين دفتر تاکنون در ده‌‌ها عمليات وهابيون تکفيري در شهرهاي عراق که به نابودي و انفجار مرقدهاي اوليا و فرزندان رسول اکرم(ص) منجر شده، دست داشته‌اند.

منابع آگاه نزديک به دانشگاه «محمد بن سعود» كه ناصر عمر نيز در همانجا درس خوانده و استاد مي‌باشد، مي‌گويند، شماري از طلاب در طول چند سال گذشته از کلاس‌هاي درس غيبت کرده و اقدام به پيوستن به مجموعه‌هاي تروريستي در عراق کرده‌اند. به گونه‌اي که نام تعدادي از آنها در ليست کشته‌هاي درگيري‌هاي عراق به چشم مي‌خورد.


نبايد به شيعيان اجازه داد تا در مساجد نماز بخوانند، بايد با آنان برخورد شديد داشت!

فتوای شیخ ناصر عمر در وجوب دشمنی با حزب الله
العمر در فتوايي اعلام كرده است كه دشمنی با حزب الله بر همگان واجب است، زیرا آنها دشمنان همیشگی اهل سنت بوده اند. وی همچنین از عملیات مستمر تروریست ها و افراد مسلح علیه آنچه آن را ماشین کفر و ظلم نظام های سوریه و ایران خواند، ستایش کرده است.

ناصر عمر خصومت و كينه شديدي نسبت به ايران و حزب الله دارد

رد هرگونه سازش با شيعيان
شيخ ناصر العمر، از سلفي هاي تندرو مشهور با تاكيد بر سازش ناپذيري تشيع و تسنن، بشدت سازش و مصالحه شيعه و سني را مورد حمله قرار مي‌دهد.

وي در اين رابطه اظهار داشته است كه «اختلافات ما با روافض (شيعيان) فقط به مباحث فرقه اي محدود نمي‌شود. اختلاف ما در موردمسائل بنيادين و اساسي ديني است، نه بخشهايي از دين. در واقع هيچ نقطه مشتركي بين ما و شيعيان وجود ندارد.» العمر همچنين در همايش گفتگوي مذاهب كه در ژوئن 2003 دررياض برگزار شد از شركت كنندگان خواست روافض (شيعيان) را به اسلام واقعي و پيروي از شيوه اهل سنت دعوت كنند.

مخالفت با قيام حوثي‌ها/ ايران مسئول اصلي درگيري‌ها در يمن!
العمر از جمله علماي وهابي بود كه به مخالفت با قيام حوثي‌ها عليه دولت يمن در سال 2009-2010 برخاست و به همراه برخي علمای وهابی در بیانیه‏ای فتنه انگیز با حمله به شیعیان یمن، از درگیری مبارزان الحوثی با دولت یمن انتقاد کرد. در این بیانیه ایران به عنوان مسئول این درگیری‏ها معرفی گرديد.

اين در حالي بود كه عربستان براي فروخواباندن قيام حوثي‌ها در يمن مداخله نموده و از دولت يمن پشتيباني به عمل آورد و اين علماي وهابي نه به ايران بلكه بايد به آتش‌افروزي‌هاي سعودي‌ها اعتراض مي‌كردند. در این بیانیه همچنین از مسلمانان خواسته شده بود كه جلوی انتشار مذهب رافضی گرفته شده و تدابیر امنیتی، رسانه‏ای و تبلیغی مورد نظر جهت این کار پیش‏بینی شود.

ناصر العمر: مساجد و حسينيه‌هاي شيعيان را تخريب كنيد
ناصر العمر از چهره‌هايي است كه در عمده همايش‌هاي ضد ايراني و ضد شيعي در عربستان شركت كرده و از برگزار كنندگان و حاميان چنين همايش‌هايي است.

در همايشي ضد شيعي كه چندي پيش در رياض با عنوان «مملکت ما ... وحدت ما» با حضور اميران برخي از مناطق عربستان، چهره هاي سياسي و مفتيان سلفي از جمله صالح الفوزان، عبدالله بن جبرين و برخي از چهره هاي مشهور ضد شيعي ديگر برگزار شد، ناصر عمر نيز حضور داشت و به سخنراني عليه شيعيان پرداخت. اين علماي تندروي وهابي در اين همايش به چند جمع‌بندي رسيدند:

اول: نبايد به شيعيان اجازه داد تا سمت هاي مهمي را در کشور به دست گيرند

دوم: بايد قربة الي الله! با فرزندان شيعه در دانشگاهها سختگيري کرد .

سوم: در صورت لزوم حتي کشتار شيعيان واجب است!

چهارم: لزوم دوري از شيعيان و شيعيان خطر اصلي براي عربستان.

پنجم: هيئت حاکمه کشور عربستان، شيعيان مقيم مناطقي چون القطيف، مدينه منوره و نجران را به اسلام (انديشه سلفي) دعوت کنند و در صورتي که نپذيرفتند آنان را براي پذيرش انديشه سلفي مجبور نمايند!

ششم: نبايد به شيعيان اجازه داد تا در مساجد نماز بخوانند، بايد با آنان برخورد شديد داشت!

ناصر العمر در اين همايش به طور مشخص خواستار برخورد با شيعيان عراق، ممانعت از حج شيعيان، تخريب مساجد و حسينيه هاي شيعيان و هم چنين جلوگيري از انتشار كتاب‌، روزنامه و يا مجلاتي که شيعيان در نگارش آن نقش دارند، تعطيلي دادگاه شيعيان در منطقه القطيف و جلوگيري از مشغول شدن شيعيان در مشاغلي چون مشاغل امنيتي، بهداشت و درمان شد. وي در پايان اظهار داشت: نبايد اجازه داد، شيعيان در هيچ مقطعي به تدريس مشغول باشند.
 


فتواي وجوب انهدام حرم امام حسين (ع)، حضرت ابالفضل (ع) و حضرت زينب (س)
ناصر العمر به همراه برخي مفتيان مهم ديگر وهابي با صدور فتاوايي خواستار انهدام مراقد مطهره امامان شيعه(ع) شده بودند. اين فتاوا که در پي استفتاي جمعي از دانشجويان دانشگاه وهابي "محمد بن سعود" صادر شد پس از حمله به بارگاه عسکريين(ع) در سامرا، در سطح گسترده‌اي توزيع و در آن از هر اقدامي براي محو آنچه آثار شرک بويژه در کشور عراق و شهر کربلا خوانده شده، استقبال شده بود. در بخشي از اين فتاوا که از حرم امامان شيعه(ع) به عنوان بت‌هايي ياد کرده که بايد با خاک يکسان شود، آمده است: حسين از شرک شيعيان به دور است اما حرم او بايد به عنوان اصلي‌ترين نماد شرک در عراق ويران شود. در همين راستا نيروهاي امنيتي عراق نقشه‌هاي تروريستي براي تعدي به ضريح امام حسين (ع) و حضرت عباس بن علي (ع)، ضريح امام علي (ع) کشف كردند. گفته مي‌شود حمله به مقبره حضرت زينب (س) نيز در دستور كار تروريست‌ها بوده است.

رانندگي حق زن نيست؛ هر كس جز اين بگويد منافق و بي‌دين است
ناصر عمر در ویدیویی که در اینترنت نيز منتشر شد، همه کسانی را که خواستار صدور مجوز برای رانندگی زنان هستند و آن را ترویج و تشویق می کنند، به بی دینی و نفاق متهم كرد. شیخ ناصر العمر در اين ويدئو همه کسانی که صدور مجوز برای رانندگی زنان را ترویج و تشویق می کنند، به جریان های سکولار منسوب می کند و آنان را منافق می نامد.
 
 

این در حالی است که دکتر یوسف القرضاوی، دکتر سلمان العوده، دکترمحسن العواجی، دکتر عائض القرنی و محمد القحطانی  ودکتر محمد آل زلفه (که همگی از مبلّغان و شیوخ مشهور وهابی هستند) برای زنان حق رانندگی قائل هستند و این کار را حق زنان می دانند، اما ناصر العمر معتقد است هر کس خواستار صدور مجوز رانندگی برای زنان سعودی باشد وابسته به جریان های بی دین و لیبرالیسم و منافق است.

ناصر عمر ليبرال‌ها را منافق مي‌داند و رانندگي را براي زنان حق نمي‌داند

شيخي كه حزب الله را حزب اللات ناميد
پس از پيروزي حزب الله در جنگ 33 روزه عليه رژيم صهيونيستي در سال 2006 هرچند كه اين پيروزي حتي بسياري از مخالفان حزب الله بويژه از ميان سلفي‌ها را به تحسين و يا دست كم سكوت واداشت اما العمر همچنان بر طبل مخالفت با حزب الله كوبيد.

 وي كه حزب الله را «حزب اللات/ حزب الشيطان» ناميد، گفت: «حزب الله به نمايندگي از اهل سنت در فلسطين مقاومت نمي‌كند، بلكه حزب الله ابزاري است در دست سپاه پاسداران ايران». وي در شبكه الجزيره تصريح كرد: «اسرائيل، آمريكا و ايران دشمنان امت اسلامي هستند»
 


 

 



براي پيروزي حزب الله دعا نكنيد
در جنگ 33 روزه حزب الله عليه دشمن صهيونيستي، ناصر العمر فتوا داد كه «دعا براي پيروزي حزب الله يا ارائه هرگونه كمك به اين حزب در جنگ با اسرائيل حرام است».



تظاهرات‌ در عربستان سعودي حرام است
پس از آغاز بيداري اسلامي در جهان عرب و سرنگوني چندين حاكم خودكامه، شعله‌هاي تظاهرات و اعتراض به عربستان سعودي نيز كشيده شد و مي‌رفت كه پايه‌هاي اين حكومت استبدادي را دچار فروپاشي نمايد. اما در اين ميان برخي علماي درباري با دادن فتوا هرگونه تظاهرات در عربستان سعودي را حرام دانستند.

 در اين ميان ناصر العمر چهره‌ي برجسته اي بود كه فتوا داد «تظاهرات‌ها در عربستان سعودي به دليل مفاسدي كه به همراه دارد حرام است، بويژه آنكه سكولارها و روافض (شيعيان) از آن سوء استفاده مي‌كنند... عربستان بر كلمه توحيد اجتماع كرده است و سكولارها و روافض مي‌خواهند اين اجماع را بر هم زنند».


حرمت تظاهرات‌ها در عربستان سعودي

به ماه عسل نرويد
ناصر عمر زن و مردي را كه تازه ازدواج كرده‌اند، از رفتن به ماه عسل براي تفريح و گردش بر حذر مي‌دارد چرا كه معتقد است زن و مرد در اين سفر گناهاني را متركب مي‌شوند كه زيان‌آور و خطرناك است و اين يك بدعت عجيب محسوب مي‌شود.

با ايران رابطه برقرار نكنيد
شيخ ناصر عمر عادي‌سازي روابط برخي كشورهاي عربي با حكومت مجوسي ايران كه اهل سنت را مي‌كشد، رد كرد. وي در كلاس درس خود كه در مسجد خالد بن الوليد در رياض برگزار مي‌شود نسبت به خطر ايران بر اسلام و مسلمانان هشدار داد و گفت ايران تلاش مي‌كند به كشورهاي عربي و اسلامي نزديك شده و براي تحقق اهداف استعماري خود مذهب تشيع را گسترش دهد. وي اشاره نمود: ايجاد روابط با ايران به بهانه‌هاي سياسي مسأله باطلي است.  

تظاهرات‌كنندگان بحريني خائن هستند
شيخ عمر انقلاب بحرين را يك «حركتي رافضي» مي‌داند. وي تظاهرات‌كنندگان را خائناني و مزدوراني مي‌داند كه مي‌خواهند بحرين را به ايران واگذار كنند. وي از موضع تركيه در قبال حوادث بحرين تشكر مي‌كند چرا كه معتقد است تركيه يك كشور اهل سنت است و در نتيجه پيشنهاد مي‌كند كه ما بايد روابط خود با كشورهاي سني را افزايش دهيم. وي همچنين حزب الله را مورد انتقاد شديد قرار مي‌دهد. ناصر عمر تلاش مي‌كند تا انقلاب بحرين را انقلابي فرقه‌گرايانه و محدود به شيعيان معرفي نمايد.


سخنان تند ناصر عمر علیه انقلابیون بحرینی


منابع

http://vahabiat.porsemani.ir/content/%D8%B4%DB%8C%D8%AE-%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1-%D8%A8%D9%86-%D8%B3%D9%84%DB%8C%D9%85%D8%A7%D9%86-%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D8%B1-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-0
http://www.mohakeme.com/index.php.
http://www.shia-news.com
http://bootorab.org/?p=3663
http://www.yjc.ir/fa/news/4488352/%D8%B1%D8%A7%D9%86%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%D8%B2%D9%86%D8%A7%D9%86-%D8%B4%DB%8C%D9%88%D8%AE-%D9%88%D9%87%D8%A7%D8%A8%DB%8C-%D8%B1%D8%A7-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7%D9%86-%D9%87%D9%85-%D8%A7%D9%86%D8%AF%D8%A7%D8%AE%D8%AA
http://syrianarmyfree.com/vb/showthread.php?t=48607
http://ar.wikipedia.org/wiki/%D9%86%D8%A7%D8%B5%D8%B1_%D8%A7%D9%84%D8%B9%D9%85%D8%B1
http://www.alhejazi.net/qadaya/0312202.htm
http://www.aawsat.com/details.asp?section=39&article=734662&issueno=12635#.UkO0M9I_vHw
https://www.paldf.net/forum/showthread.php?t=542590&page=3
http://www.alsharq.net.sa/2012/03/25/183084
http://travel.maktoob.com/vb/travel22979/
www.youtube.com

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 288
  • در انتظار بررسی: 26
  • غیر قابل انتشار: 34
  • تربیزلی ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    12 1
    لعنت الله علی عدوک یا علی .. ( ........... )
  • یه نفر ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    8 3
    خدا لعنتت کنه حروم زاده ها
  • دوست دار انقلاب ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۰
    6 0
    بعد از خوندن این گزارش ایمانم به تشیع چندین برابر شد
  • کیوان از بوشهر ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    7 1
    خدا وکیلی بجز اینکه مانند " گراز " می مونه ، چه چیزی را می تونیم به اون تشبیه کنیم ؟!! لطفا دوستان ایرانی زیر همین کامنت جواب بدن
  • ۰۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    7 0
    به کوری هر که نمی تونه ببینه :اشهد ان علی ولی الله
  • ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    5 0
    برو به درک حرامی.
  • رضا ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    5 0
    حیف که یک مثبت بیشتر نداشتم
  • محمد هادی ساکی ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    زودا که بگیرد دست حق انتقام خون پاکان را
  • ۰۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    4 0
    به گراز توهین نکن!
  • کمالی ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    از گروه گزارش ویژه مشرق بسیار تشکر می کنم انصافا بی نظیر است
  • fam ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    هم کثیفه هم احمق و هم بی عقل . . . .
  • ۰۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    و اونایی که عمدا منفی میدن
  • ميثم ۰۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    كيوان تو با گراز چه مشكلي داري عزيزم!!! حيف گراز نيست؟
  • منصور ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    6 0
    اشهدان عليا ولي الله
  • سار ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 1
    باید قربتا الی الله تورو کشت حرومزاده
  • مسعود ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    4 0
    یعنی بگیری با ژیلت خشک خشک ریش شو بزنی
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    اشهد ان علی ولی الله و خلیفه رسوله
  • ۰۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    يا حسين
  • ۰۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    به حرمت خون سید شهیدان با این آرزوها به گور میروند...........
  • ۰۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    3 0
    کل یوم عاشورا . ما الان هم با توله های معاویه و یزید لعنهم ا... طرفیم
  • علی ولی الله ۰۶:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کاشکی ایران عربستان راباخاک یکسان می کرد
  • اسمال ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    تف به قبر هر چی وهابیه. گردن های اینا واسه زیر ساطور خوبه. بی پدر و مادرای عوضی
  • ۰۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    عزیزان اعلام موضع خیلی خوبه ولی باید ببینیم واقعا در عمل چه حرکت مثبتی در دفاع از مکتب اهل بیت از خودمون نشون دادیم....
  • اصفهانیان از بابل ۰۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    اگر ما را بسوزانند جسد سوخته و بی جان ما نام امام حسین ع و اهل بیت را صدا خواهد زد این وهابی ها بی عقل وقتی اتحاد و هم دلی ملت بزرگ و شیعی ایران را می بینند باید بسوزند به امید پیروزی اسلام بر کفر جهانی
  • امیر ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دو روتر از خالد مشعل کسی رو نمی شناسم. ولی دستش دیگه رو شده! از حمایتی که از مرسی کرد و حمایتهای ایران رو فراموش کرد و وقتی که مرسی رفت بعد مثل ... پشیمون شد. الان هم مثل ... تو گل گیر کرده!!!
  • مهدی ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    افتخار میکنم که شیعه علی هستم
  • هم وطن ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    ببینید دنیای اسلام با چه کسانی روبه رو است.با خوندن این مطالب درک کردم در صدر اسلام حضرت علی با چه کسانی روبه رو بوده
  • عباس ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    گراز در برابر این یارو پادشاهه
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    2 0
    من تا به حال فكر ميكردم آمريكايي ها آدم هاي خطرناكي هستند مثل اينكه بايد تجديد نظر كنم
  • ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خوک کثیف مزدور اسرائیل - به زودی به جدت یزید ملعون میپیوندی - ضحاک از تو مهربانتر بود . درکدام آخور چریدی که اینقدر بی رحمی کی بزرگت کرده چه مادری داشتی لعنت به تو....
  • hojjat ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اگه مردی یه ترقه فقط یه دونه ترقه جولوی حرم امام حسین و ابوالفضل بیرون کن شیعه نیستم اگر دودمانت رو بر باد ندم
  • ناشناس ۰۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    5 0
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب علیه السلام
  • علي ۰۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    اشهد ان عليا ولي الله. امام زمان جوابشو بده
  • رحمانی ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    خباثت از سر رویش می باره خدا لعنتش کنه
  • م ص ر ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این کدوم تکفیری حرومزاده ایه که منفی زده؟؟ اسلام رو وارونه میخونن و مثل خر کیف میکنن...
  • م ص ر ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    من بیشتر یاد کفتار میفتیم... دوستان ایرانی نگو بگو دوستان محب اهل بیت... اسلام و محبت اهل بیت که فقط مال ایرانیا نیست کیوان جان
  • ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    پس جرا كساني را كه ايران از انها حمايت مي كند در كنار اين ملعون ها هستند?
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    از لحاظ فکری یک خر تمام عیار است
  • shahin ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    اینها همه از نسل ابوسفیان و هند هستند یعنی حرام زاده
  • مهدی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج شیعه صاحب داره با حرفای این مفتی هایی که مفت نمی ارزند ارزش شیعه کم نمیشه که هیچ ،بین همون مردم خودشون (اگه به اندازه یه ارزن فکر کنن) بیشترم میشه تمام لذت عمرم همین است ....که مولایم امیرالمومنین (ع) است
  • علی ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اینها هر چقدر هم پلید باشن به پلیدی اربابشان یزید و معاویه و.....نمیرسن انها الان در قعر جهنم هستن این هم به انها خواهد پیوست و پرچم اهل بیت همچنان برافراشته است و خواهد ماند انشالله
  • ۰۸:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    لعنت خدا بر اين وهابيون مجوس
  • يوسف ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تانفس دارم ميگم علي ولي الله به سر دارم ميگم علي ولي الله سر در مدينه با خون روي سينه بايد بنويسند شيعه ها علي ولي الله
  • امیر ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ناصر عمر در جسارتي آشكار به شيعيان، آنها را متهم مي‌كند كه عاشورا را تبديل به روز عزا و ماتم كرده‌اند، اما در واقع عاشورا روز پيروزي و شادماني است!!! ان هذا یوم تبرکت به بنو امیه و ابن آکله الاکباد...
  • محمدرضا ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    دردناکترین قسمت گزارش بالا ، موانست و همراهی خالدمشعل و ابومرزوق با این نماد مسجل شیطان است .از احمق تکفیری جز حماقت انتظاری نیست اما کسانی که به برکت جمهوری اسلامی زنده ماندند و می توانند نفس بکشند چرا؟!!!بهتر نیست سیاستمدارن ما کمی در دوستان خود تجدید نظر کنند؟!!هنوز یاسر عرفات و خاطرات خیانت او از ذهنمان نرفته که باید جای آن خالد مشعل را جایگزین کنیم ! خدایا این جاهلیت کی از اعراب فاصله می گیرد ؟ تا کی باید اسلام عزیز چوب حماقت بادیه نشینان احمق را بخورد؟!!
  • سلمانی ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آیا استنتاج از درج درج نظرات این دشمنان خدا که برای هر کدام از خزعبلات خود ذرّه ای هم دلیل و مدرک نمی آورند و حاشا که حتی به سراغ کتاب خدا و پیام پیامبر بروند، غیر از آن چیزی است که هر روز فریاد می زنم و دریاره ماموریت این ها از سوی صهیونیسم جهانی برای نابودی هر آنچه محمد(ص) کِشته است و باغبانان هدایت(ع) با خون خود آن را آبیاری نموده اند حکم می کند؟ برنامه ریزی این ها از آوردن یهودیان برای امارت سرزمین های اسلامی تا ایجاد فرقه ی ساخت انگلیسی و حمایت همه جانبه از این ها در هر جنایت عملی و فکری ای که بدان مامورند و ... عربده ی ابلیس است و کارسازی او برای جنگ آخرالزمان کذایی خودش .. و حاشا که من و تو جا بمانیم که چاووش میراث دار عاشورا و منتقم یاس جوان محمد و علی(ع) آرام آرام زمزمه می کند و ما را به بیداری و دفاع از آیین پیامبر می خواند...
  • بنده خدا ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شیعه، سنی ،همه مذاهب برگرفته ار هرادیان اسمانی یک هدف را پیروی می نمایند و آن نشر فرهنگ تشکر از خداوند به خاطر اعطای بی منت همه خلقت به همه انسان ها می باشد.و در این بین هر افراطی گری باطل است و هرکسی حتی در مسیر نیست بایستی با نشان دادن فرهنگ غنی خداپرستی به مسیر برگردد. پس بیایید همه تلاشمان برای ساختن دنیایی واحد که همه با صلح و ارامش مشغول زندگی، مشغول لذت بردن از خلقت و مشغول خداپرستی می باشیم تلاش کنیم.و از هرافراطی گری در هر مذهب و دین و حتی غیر دین برائت بجوییم . باشد که خود خداوند و فرهنگ خدا پرستی پشتوانه راحمان باشد
  • لعنت خدا بر وهابيها ۰۸:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج
  • محقق نطنزی ۰۸:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    همانگونه که ابن تممیه تعلیم دیده یهود افراطی بود این مردک بی غیرت که از خوک هم پست تر است یهودی صهیونی و تعلیم دیده تل آویو هست وی مرید خاخام یهودی رهبر حزب شاس می باشد که مدتها مخفیانه زیر نظر او تعلیم دیده است همانگونه که عالم یهودی که از یهودیان خیبر بود وارد جهان اسلام شد و موجب تحریف حقایق گردید این مردک ناصر العمر هم همان نفوذی است.
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    به موقع نوبت شما هم میشه که آقامون به حساب شما هم برسه
  • شیعه ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    منتظر انتقام باشید . شیعه انتقام مظلومیت اهل بیت را از شما حرام زاده های میممون باز خواهد گرفت...
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    تف به ذاتت پدرش و مادرش چه غلطی کردن که این حرامی رو پس اندختن خدا میدونه
  • زهرا ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدايا سايه ي رهبر و انقلاب اسلامي را از سر ما كم نكن ...
  • سيد علي اصغرپور ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لعنت بر پير مردان كثيف سپاه كفر كه در كربلا با عصا و سنگ بر پيكر مطهر پسر رسول خدا ميزدند و قصد غربت مي نمودند هر كس ز پدر كينه به دل داشت تو را زد يك پير لـعـيـن نـيـزه نداشت با عـصـا زد آنقدر زد آخر كه عصا شد دو سه تكه راضي نشد و بر دهنش با كف پا ....
  • ۰۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم العن الجبت و الطاغوت
  • مسعود ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • محمود فاضلي ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    امیر مومنان علی (ع) می فرمایند: روزي پیامبر خدا (ص) را دیدم که بسیار غمگین و اندوهگین بود. گفتم: چه شده که شما را این چنین می بینم؟ پیامبر فرمود: "دیشب در خواب دیدم که بنی امیه همانند میمونهایی از منبر من بالا و پایین می روند و جست و خیز(1) می کنند و مردم را از اسلام بر می گردانند. من در خواب گفتم: پروردگارا ! این واقعه در دوران زندگى من روى مى‏دهد یا پس از مرگ من؟ فرمود: پس از مرگ تو "(2) سپس جبرئیل نازل شد و (برای تسلای خاطر پیامبر) این آیات را فرو فرستاد: " أَفَرَأَیْتَ إِنْ مَتَّعْناهُمْ سِنِینَ . ثُمَّ جاءَهُمْ ما كانُوا یُوعَدُونَ . ما أَغْنى‏ عَنْهُمْ ما كانُوا یُمَتَّعُونَ. " (سوره شعراء, آیه 205 تا 207) اگر ما سالیان دیگرى آنها را از این زندگى بهره مند سازیم. سپس عذابى كه به آنها وعده داده شده به سراغشان بیاید. این بهره گیرى از دنیا براى آنها سودى نخواهد داشت. (3) در روايات آمده که پیامبر از آن پس تا هنگام مرگ، کمتر می خندید و بیشتر محزون بود. جریان خواب پیامبر در مورد خاندان بنی امیه از آن دسته روایاتی است که هم در منابع شیعه و هم در منابع اهل تسنن با زبان های مختلف و از طریق راویان گوناگون بیان شده است. بنابراین ناپاکی این خاندان نمی تواند بر کسی پوشیده بماند
  • رضا ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    كثافت سگ واق واق نكن
  • ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    میدانید انها ازاینکه امام حسینی ندارند امام علی ندارند وزینبی ندارند تا بهشان افتخار کنند می سوزند و چنین ازعاشقان انها میترسند کسی که حکم می دهد با خواهران خود ازدواج کنند بیشتر ازاین نمیشود انتظار داشت به نظر من حکم چنین افرادی است که باید انها راگرفت تا میشود کتک زد واموزش داد کتک زد واموزش داد وبعد گفت میفهمی ما چی میگیم اگر نفهمیدند دارشون زد
  • خالدی ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این حرامی ها همون های هستند که مقابل امام زمان (عج) می ایستند و اونوقت هم حکم جهاد بر علیه فرزند حضرت زهرا سلام الله عیلها می دهند. خدا به حق حضرت زهرا (س) نیست ونابودشان کنه.آمین
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اینها سگهای پارس کن استعمارند
  • ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    من متوجه نشدم دليل اين همه خصومت با شيعه وايران را؟
  • سعیده ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اشهد ان محمدا" رسول الله و اشهد ان علی ولی الله،لعنت خدا بر آنها
  • مهدی 90085 ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق بازم تو عکس اینا رو اول صبح نشون ما دادی ............حالم بد شد
  • ۰۹:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    راست ميگه گراز چه گناهي كرده كه به اون تشبيهش مي كني؟
  • ۰۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یکی نمی خواد جلوی این حرامی ها را بگیرد و حالیش کنه که خیلی نفهمن!!!!!!!
  • سید ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ظاهرا اینان دوستان جناب خاطره گو هستند ... واقعا تا زمانی که این افراد تصمیم سازان و ارکان آل سعود هستند ، چه توجیهی دارد رییس جمهور ما به دیدارشان برود ؟!
  • ۰۹:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الان که این حرومی های بی شرف رو میبینم فکر میکنم شاید شیوه اسماعیلیه در برخورد با اینا چندان هم بد نبوده
  • ۰۹:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    البته انزجار از انها کار درستی است ولی ما با قوی کردن خود در تمامی زمینه ها از جمله علم و عمل بیشتر میتوانیم به احمق ها بفهمانیم که راه ما درست است باید اینقدر از این اشغال ها فاصله بگیریم که یه وهابی در خواب هم دسترسی به ان را نداشته باشد.
  • عباس رشنوادي ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بايد از اين جاني پرسيد صداي پاشيدن خون هر انسان چگونه گوش يك انسان داراي سلامت نفس را مي نوازد!! آيا اصلا مي شود به جرم داشتن عقيده ولو باطل بدون اينكه فرد داراي عقيده باطل دست به شمشير برده باشد او را كشت؟! اينها حقيقتا از آموزه ها و سيره نبوي بي نصيب اند.اگر اسلام اين است كه اين مريض مي گويد(كه البته نيست) حاشا وكلا از مسلماني. ما ايرانيان از دين رحمت و رافت آموخته ايم و هرگز در روزي كه آزاده ترين انسان عصر را ناپاكان سر برديدند جشن نمي گيريم و به اهل بيت پيامبر وابسته ايم تو مي خواهي اسمش را هرچه بذاري بذار ولي يادت باشه حرفات جز تنفر و انزجار حاصلي براي دين ندارد.خدا انتقام اين خيانت ها به دين اش را روزي از شما خواهد گرفت ابله!
  • ۰۹:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شخصيت جامعي دارند ايشون!! كلكسيوني از خواسته هاي امريكا و اسرائيل و انگليس، نتركي شيخ!!! اما بعد نكته اول: روايتي هست كه مي گويد دشمن علي ع يا حرام زاده است يا از ...بارور شده نكته دوم: دري قضيه فتح مدينه كه توسط لشكر يزيد انجام گرفت تمام مدينه سه روز بر لشكريان مباح شده بود!!! فكر كنم شيخ از آثار و رسوبات آن دوره است! نكته سوم: در بدبختي اش همين بس كه دشمن خوني اهل بيت هست!!! دلم براش سوخت عاقبت بدي در انتظارشه نكته چهارم: فكر نمي كنم بوي از قرآن به مشامش خورده باشه
  • عباس ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    افتخار افتخار مي كنم كه شيعه هستم كاش آقا اجازه دهد آنوقت آن حرامزاده هارا از لانه شان بيرون مكشيم ومثل سگ مي كشيم حرام زاده هاي پست
  • سیب کال ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا لعنتش کنه ایشاالله که باعث اختلاف شیعه و سنی شده. اشهد ان علیا ولی الله
  • مهاجر ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج آن زماني كه نداي زيباي « انا المهدي » رو از بام كعبه بشنويم ، براي شيخك‌هايي مثل اين بابا سوراخ موش هم پيدا نميشه.. خدايا به اميد اون روز زنده‌ام
  • عباس ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    توصیه میکنم این آقایی که اینجا در خصوصشون گزارش تهیه شده و علی الظاهر فارغ التحصیل دانشگاه و فول پروفسور هستند؛ در صورت امکان از عقل هم در اظهارنظرهایشان استفاهد کنند. من بعنوان یک دانشگاهی تضمین میدم که استفاده از عقل منحصر به شیعیان نیست و پیروان سایر فرق و ادیان و نحله های فکری بدون هیچ نگرانی میتوانند از عقل خود استفاده کنند. وقتی در منابع اولیه تصمیم سازی گروهی جریانی فرقه ای دینی آئینی و... عقل مستثناء و خارج از گود قرار داده شده باشد؛ متأسفانه لاجرم اوراد، افعال و رفتار غیرعقلانی بر تمام موارد مذکور مستولی خواهد گردید. پیشنهاد مینمایم که اگر برای حکام چنین ممالکی دردسر و مشکل نیست کارزار و یا کارزارهای بیداری عقلی نیز در آنها شکل بگیرد.
  • رسول ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    محال است عاشورا تکرار شود . قربون اهلبیت برم . همه جان وعزیزانمون فدای یوسف زهرا .اللهم عجل ولیک الفرج
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    واقعا كه به اسلافش رفته
  • مهاجر ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لوليك الفرج آن زماني كه نداي زيباي « انا المهدي » رو از بام كعبه بشنويم ، براي شيخك‌هايي مثل اين بابا سوراخ موش هم پيدا نميشه.. خدايا به اميد اون روز زنده‌ام
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    گراز خیلی خوشگله
  • شیعه ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آفرین الله و اکبر انشاالله نسل های ما این افتخار رو کسب کنند تا دیگر خانه خدا به دست اهلش بیافته و موجب سوء استفاده دیگران (این مسلمان نماهای خونخوار فعلی در عربستان ) قرار نگیره
  • سيد علي ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مشرق... از خدا بترس و كامنت هايي رو كه براي خالد مشعل ملعون شيعيان مولا ميفرستند سانسور نكن خوب نيست
  • هادی ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لعنت به شما حروم زاده های شیطان صفت، شک نکنید که این ملعون ها خود شیطانند شیعه بی صاحب نیست،مولا داره،آقا داره،منتقم داره اندکی صبر،سحر نزدیک است
  • هادی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لطفاً شأن حیوانات رو در مقابل این موجودات پایین نیارین
  • حسن ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    آخ که چه لذتی داره گفتن اشهد ان علی ولی الله السلام علیک یا ابا عبدالله
  • حسن ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    آخ که چه لذتی داره گفتن اشهد ان علی ولی الله السلام علیک یا ابا عبدالله
  • مهدی 90085 ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اینا بعضی هارو .........دعوت میکنند کشورشون ........چرا خدا عالمه
  • سینا ۱۱:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فقط حیدر امیرالمومنین است
  • ۱۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب علیه السلام
  • ياسر ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بوي تهوع آورشون از دنياي مجازي هم به مشام مي‌رسه... بويي بدتر از لاشه‌ي كفتارها و سگان درنده... لعن علي عدوك يا علي...
  • hosseain ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ان مجاهدی که وسط جنگ وکشت وکشتار و بمب وخمپاره به نیازهای جنسی هم برسن رو باید گل بگیرند....بزرگ اینا همان عبدالمحمد بن وهاب شاگرد نجاری است که از نوجوانی تحت تعلیم مستر همفر اینگلیسی قرار گرفت وبارها بهش تجاوز شد و شراب مینوشید و زنا میگرد چون اینجوری اموزش دیده بود ....ابن بابا که رهبرشونه از پیروانش چه انتظاری به جز کثافت کاریهایی که مرتکب میشن رو می توان داشت ..
  • ایمان ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    باید ما شیعه ها جوابش بدیم نه اینکه دست رو دست بذاریم که امام زمان بیاد و جوابش رو بده
  • ۱۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    عباس جان اولین بار کلانتر یکی از فیلم های وسترن از جمله از لانه هایشان میکشیم بیرون استفاده کردو جرج بوش هم موقع حمله به افغانستان. فیلم زیاد نگاه نکن ضرر دارد.ولی باهات موافقم
  • ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خالد مشعل بايد توضيح بده كه چرا با اين ملعون ملاقات كرده
  • مهدی ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدا لعنت کند دشمنان امیرالمومنین علی بن ابیطالب را . السلام علیک یا مولای یا علی بن ابیطالب
  • باقر ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ای مگس عرصه سیمرغ نه جولانگه توست.مرگ بر صهیونیسم.
  • اسمال ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    این بی ناموسا ابا و اجدا دشون به فرزند پیغمبر هم رحم نکردند. بد جوری کینه این وهابی ها تو سینه هامون مونده تا روز انتقام فرا برسه به امید خدا
  • ۱۴:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    می کرد برادر
  • عبدالرضا ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    والله که چه بگم . و چه جوری بیان کنم این گفته ناصر العمر را ؟ اسلام شما اسلام است ولی اسلام علی نه ؟ ضریح امام حسین (ع ) و ابوالفضل العباس و بی بی زینب باید خراب بشه ولی کاخهای سلطنتی فهد و امثال شما نه و قربون اسلام شما که غیراز دروغ چیزی نیست آخه حیوان مگر تو از حیوان پستری که میگی مجاهدین حتی با خواهرشون نزدیکی کنند حلال است آخر بی ناموس ! آخر بی پدر و مادر چه دشمنی با آل محمد (ص) دارید که چنین میگید آخه حق شما در چه خورده شده که با اولاد علی این چینن دشمنید لعنت خدا برشما و طرفدارانتون . جانم فدای رهبر و امام عصر
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب علیه السلام
  • اهالی اصفهان ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ما منتظر دستور جهاد نکاح با خانم و دختر های حروم زاده علمای وهابی هستیم منتظر باشین اخر خودشون این فتوا را صادر می کنند
  • علی ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با سلام . شهادت امام محمد باقر را به تمام شیعیان جهان تسلیت عرض میکنم . واز خداوند منان می خواهم در این روز عزا وقسمش می دهم بحق پیامبر واولادش وامامان معصوم هر چه زود تر جهان را از وجود چنین انسان نماها وزالو صفت ها و اشغالها پاک گرداند . تا خون هیچ انسانی روی زمین ریخته نشود . همه ما میدانیم این چنین انسانهائی بودند دل پیامبر واولادش را خون کرده اند وما هم آرزو می کنیم خدا دل شان را پر خون نماید و به سزای اعمالشان برسند . انشاءلله
  • lpln ugd ۱۵:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    بارإلها تو را به حقیقت ذات مقدس خود که جز برای تو مکشوف نیست و بحق اسمای حسنایت و بحق محمد و آل محمد تو را قسم می دهم و تو را شفیع این درخواست خود در برابر عظمت کبریائیت قرار می دهم که شرینی هلاکت دشمنان آل علی را در دل ما تازه کن و قله های تعالی عزت و ابهت دینی شیعیان را برای دوست و دشمن به غایت امر نمایان کن تا تسلایی برای قلوب محزون شیعیان و داغی برای دلهای پر از حقد و کینه وهابیون ملعون باشد.
  • ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فیلمها رو برای دانلود میذاشتید
  • محمد.محمد ۱۵:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    منم همينطور
  • محمد.محمد ۱۵:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    قيافش بو عرق ميده !!!!!!!
  • ۱۵:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    حیف فحشی که به توی نجس داده بشه ...
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    گراز خیلی هم خوبه ... حیوان خداست ...
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    + اونایی که منفی از عمد دادن .
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    احسنت .
  • على ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    الهم عجل لولىك الفرج
  • امیری ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    با عرض سلام و خسته نباشید ظاهرا کد دو تا از فیلم هاتون مشکل داره ناصر عمر ليبرال‌ها را منافق مي‌داند و رانندگي را براي زنان حق نمي‌داند ناصر عمر خصومت و كينه شديدي نسبت به ايران و حزب الله دارد
  • ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یالثارات الحسین......
  • علی ۱۶:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    خدایی خیلی حوصله داری این بدبختها ارزش این همه تحقیق راندارند آنچه عیان است جه حاجت به بیان است خدا فرموده اللهم العن اول ظالم ظلم حق محمدو ال محمد واخر تابع له علی ذالک
  • اسمال ۱۷:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    شباهت زیادی به الوزاروس allosaurus دازه گونه ای از دایناسورهای گوشتخوار
  • علی ۱۷:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    چرا عکس این جانوران و لجن پراکنی آنان را باز نشر میکنید .
  • سید حسین ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یادمه تو درسه اخلاق حضرت آیت الله علی طهرانی ( مد ظله العالی ) که از شاگردای ویژه ی آقا سید ابولحسن اصفهانی بودند شنیدم که فرمودند : هر وقت خواستید بفهمید راهتون چقدر حقه ببینید دشمنانتون چقدر باطلند !!!
  • مسعود ۱۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    لبیک یا حسین
  • ۱۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    نوبت ما هم میرسه به صغیر و کبیرتون رحم نمی کنیم ان وعدالله حق
  • سرباز ولایت ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یارو یادش رفته: شیعه یعنی تیغ بیرون از نیام. دیگه گذشت اون زمونها ٬ زمانه زمان درخشیدن و یکه تازی تفکر شیعی در کل جهان است و به کوری چشم هر آنکه نتواند دید و به رهبری و فرماندهی نایب بر حق امام غایب ٬ سید علی خامنه ای روحی له الفداه ٬ روزی این اسلام را با فرهنگ غنی تشیعش و تمام ابهت خیره کننده اش تحویل صاحب حقیقی اش امام موعود خواهیم سپرد و ما منتظران منتظر چنین روزی هستیم و تا آن روز همیشه در آماده باش کامل و گوش به فرمان و مطیع محض ولایت. حال شمایید و امتحان و اگر مردش هستید بسم الله.
  • بابک ۱۹:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    کاملا روشنه که اینقدر از قدرت ایران وشیعه ترسیده که هر چرندی به زهن فاسدش اومده بیان کرده و سعی داره که به هر نحوی ایران وشیعه رو بد نشون بده.مثل کبک سرشو کرده زیر برف و خیال میکنه هیچکی خبر نداره که تمام توهیناتی که به ما کرده از خصوصیات اصلی یه وحابی شیطان پرسته.
  • عباس ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر هر چی وهابی هست تو این دنیا وهابی خوک صفت ..
  • عباس ۲۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    مرگ بر وهابی های لاشخور امیدوارم روزی فرقه مضحک وهابی به نابودی کشیده شود السلام علیک یا علی بن ابی طالب
  • حمزه ۲۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    1 0
    تازه ما می فهمیم که مو لا یمان امام مظلومان ازدست این طیف ابلهان بی دین چه کشیدند . یا مهدی زهرا(س)ما را در یاب.
  • محمدرضا ۲۱:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    اشهد ان علی ولی الله و لعنه الله علی اعدائه اجمعین
  • ۲۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فقط این خالد مشعل چرابا ایناست؟ اینکه دوست ایرانه مثلا....
  • علیرضاافکار ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    ماایرانیان خداوندراشکرمیکنیم درکشوری زندگی میکنیم که نیاکان ما عشق امامان معصوم را درقلب وروح ما نهادینه کرده ا ندبعد ازگذشت قرنها هرروزنسبت بروزقبل عشق ما نسبت به اهل بیت که تبلوران ولایت مداری است بیشتر میشود
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    هر چه زودتر انشاالله بساط ابن ظالمین جاهل کنار خوهد رفت.
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    سگ كثيف. لعنت بر شما كثافتها.
  • امیر ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    انشاالله به زودی نفتشان تمام شود چون خیلی بی لیاقت هستند
  • جلال ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    وقتی انسان این حرامزاده ها را می بیند نسبت به انسانیت خود شرمگین می شود و آرزو می کند ای کاش به خاطر اینکه چنین خبیثی متولد نشود هیچ انسانی در زمین وجود نداشت
  • ابوالفضل ۲۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    فعلا باید برای دفاع از حرم حضرت زینب (س) قیام کنیم. وهابی ها خیلی کینه ای هستند.
  • araz ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۱
    0 0
    یکی به این بی ... بگه خفه شه وگرنه با بچه ها میایم.......
  • امین ۰۰:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    انشالله آقا هرچه زودتر ظهور کنن و شر این فرقه ی ضاله و انگلیسی رو از شیعیان برداره ... الهی آمین
  • سميرا ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    از دولت روحاني بخواهيم با عربستان رابطه برقرار نكنه... يك كمپين بايد ايجاد بشه
  • ۰۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    وهابیت نوچه صهیونیسم و استکباره، پس از اصل کاری غافل نشو
  • ۰۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مشکل ما با بوزینه هایی هست که از منبر رسول الله (ص) بالا رفته اند، جایی که میگی با خاک یکسان کنیم نعوذ بالله شامل خانه خداست پس همون بوزینه ها رو بکشیم پایین کفایت میکنه
  • ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    تفکر صهیونیسم خطرناکه، یه وجهش میشه آمریکای جنایت کار، یه وجهش میشه انگلیس روباه صفت و یه وجهش میشه وهابیت خونخوار و...
  • ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    دوست دانشگاهی عزیز، امثال این جانور عقل دارند و خوب ازش استفاده میکنن ولی در راستای اهداف استکبار و در خلاف جهت انسانیت، یعنی شما فکر میکنی اینا برای اعتلای اسلام تلاش میکنن ولی عقلشون نمیرسه و این جفنگیات رو به هم میبافن؟
  • ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    قدر خودتو بدون، این کارا در شان خودشونه
  • ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    شخص خالد رو نمیدونم شاید بوی کباب به دماغش خورده، ماندن در مسیر حق کار هر کسی نیست ولی تا زمانی که حماس جلوی اسراییل ایستاده باید ازش حمایت کرد
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    باید منشا این جریانات رو شناخت فردا وهابیت هم به درک واصل بشه به جاش یه جریان دیگه راه میوفته، اینا ایادی صهیونیسم هستن
  • يك سؤال مهم ۰۷:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اگه واقعاً فكر مي كنند حق با آنهاست ، پس چرا بارها به دعوت مراكز حوزوي و علماء براي مناظره علمي پاسخ منفي داده اند.
  • عبدالمجيد ۰۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    معني شرك چيست؟ آيا احترام به اهل بيت رسول الله صلي الله عليه وآله و قبور آن بزرگواران شرك است!!!!
  • ۰۷:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    آيا شرك و كفر بايد ثابت شود تا خون انسان محترمي ريخته شود و يا به صرف احتمال كافي است تا خون محترمي ريخته شود؟ وآيا شرك و كفر شيعيان به ادله قطعيه و نه ظنيه ثابت مي شود؟!!
  • كارشناس ارشد معارف ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    برادران اهل سنت و نيز طالبان حق و منصفان در منطق به كتاب « الوهابية في الميزان » تأليف جعفر سبحاني رجوع كنند.
  • محمد الضيفي ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    لازم است همه برادران اهل سنت به منابع علمي مختلف مراجعه كنند تا مرتكب خطا و اشتباه در مسائل مهم امت اسلامي نشوند. و صرف ادعاي عالم بودن (ولو با داشتن مدرك دانشگاهي )دليل بر صحت قول اشتباه آن شخص نميشود.
  • ابن علي ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مكتب تشيع تنها دين ضد صهيونيستي است كه مي تواند جلو قدرت صهيونيست جهاني بايستد براي همين به شدت و به شيوه هاي مختلف از جمله علماء نفوذي لا آن مقابله مي كنند.
  • بنده خدا ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به قول خدا: أَمْ تَحْسَبُ أَنَّ أَكْثَرَهُمْ يَسْمَعُونَ أَوْ يَعْقِلُونَ إِنْ هُمْ إِلَّا كَالْأَنْعَامِ بَلْ هُمْ أَضَلُّ سَبِيلًا ﴿۴۴﴾ يا گمان دارى كه بيشترشان مى‏شنوند يا مى‏انديشند آنان جز مانند ستوران نيستند بلكه گمراه‏ترند (۴۴) سوره مبارکه فرقان
  • دیداری ۰۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    پس سربازان گمنام امام زمان ع چکار میکنند؟
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    لعنت به اون سلفی ها
  • سید علوی ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اللَّهُمَّ الْعَنْ قَتَلَةَ أَمِيرِ الْمُؤْمِنِينَ وَ قَتَلَةَ الْحَسَنِ وَ الْحُسَيْنِ عَلَيْهِمُ السَّلامُ وَ قَتَلَةَ أَهْلِ بَيْتِ نَبِيِّكَ اللَّهُمَّ الْعَنْ أَعْدَاءَ آلِ مُحَمَّدٍ وَ قَتَلَتَهُمْ وَ زِدْهُمْ عَذَابا فَوْقَ الْعَذَابِ وَ هَوَانا فَوْقَ هَوَانٍ وَ ذُلا فَوْقَ ذُلٍّ وَ خِزْيا فَوْقَ خِزْيٍ اللَّهُمَّ دُعَّهُمْ إِلَى النَّارِ دَعّا وَ أَرْكِسْهُمْ فِي أَلِيمِ عَذَابِكَ رَكْسا وَ احْشُرْهُمْ وَ أَتْبَاعَهُمْ إِلَى جَهَنَّمَ زُمَرا.
  • سید ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدا ریشه وهابیت را بکند خدا لعنت کند...خدا رهبرانشون را لعنت کند
  • ناشناس ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    خدالعنتش کنه امیدوارم به بدترین درد مبتلا بشه ...
  • مجيد ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    اني سلم لمن سلمكم و حرب لمن حاربكم انشاء الله به همين زودي ها خون كثيف و نجس ناصر عمر ملون رو ميريزيم و انو به اجداد ملون خودش يعني يزيد و حرمله و عمر سعد و ابن زياد كثيف مي فرستيم لعنت بر ناصر عمر
  • اسمال ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    مگر غیر از اینه در وقت ظهور حضرت ابتدا جنگ با این گروهک های به ظاهر مسلمان است و بعد با استکبار و صهیونیسم.پس دشمن اصلی دشمنان داخلی هستند.تاوقتی که اینا از بین نرند همین اش و همین کاسه است
  • علی ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    الهم عجل لولیک الفرج
  • ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    هیچکدامتان شیعه نیستید.واژه حرامزده کمترین چیزیه که از دهانتان درمیاد.شماها وهابی شیعه نمایید.
  • خار چشم وهابیت ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    به گور نه به درک اسفل سافلین اینها به یقین حرام زاده اند. چون به غیر از حرام زاده نمیتونه اینقدر دشمنی بکنه با حق
  • خار چشم وهابیت ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    حیف خر. اولئک کالانعام بل هم اضل سبیلا
  • خار چشم وهابیت ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    دلیلش حرام زادگیشونه و اجداد آشغالشون عزیزم
  • خار چشم وهابیت ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    واقعا جانم از شهد نام علی فداش بشم شیرین شد. الحمدلله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه مولانا امیرالمونین علی بن ابی طالب جانم فداش
  • علی ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بعد ما میخوایم این مردک تکفیری خالد مشعل رو به ایران راه بدیم
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    کسی که خود را مسلمان می داند و دستور کشتار مسلمانان را می دهد قطعا مسلمان نیست
  • ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سوسک شرف داره به این گاگول
  • حسن ۱۸:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    احسنت حانم فدای حیدر کرار
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    وهابيها ورهبرانشان كيثف ترين انسانهاي كره زمين هستند شكي در آن نيست.
  • حسن ۱۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    عزيزم اگه بدترين توهين ها را به اين وهابي كثيف بكني مطمئنا بواسطه وساطت ائمه در آن دنيا بخشيده ميشوي . ولي مواظب باش كه با تشبيه اين جماعت كثيف به حيوانات و موجودات بي گناه خودت را جهنمي نكني .
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    سگ بدبخت چه گناهي كرده كه بايد اون كثافت را بهش تشبيه كني ؟
  • کسری ۲۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    بر آل سگ هار ابوسفیان و معاویه ی مادر به خطا رفته لعنت.آهای وهابی که پیاممو میبینی بترس...
  • عشق ایران ۲۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    نجس حتما اردوغان خائن ودشمنان ایرانیت هستند نه شیعه..مگر عثمانی ها واتا تورک کم علوی کشی کرده اند ؟
  • ایرانی ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    چرا این حرامزاده واردوغان وابوبکربغدادی راجع به میانمار اظهار نظر نمیکنند؟؟اردوغان مغول زاده بارها در مقابل درگیری ارتش روسیه با چچنهای وحشی القاعده که سر میبرند ومدرسه منفجر میکنند اشک تمساح ریخته است
  • تبریزلی ۲۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    من دوروتر ازمشعل را هم میشناسم اردوغان نزاد پرست وتوله گرگش علی اف که برای ایران وایرانیت در موقع ضعفش نقشه ها دارند.
  • ایرانی ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    یادمان نرفته که با روی کار امدن اردوغان بعضی ها چه ذوقی میکردند..
  • ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۲
    0 0
    افکار کفر آلود وهابیها را علمای بزرگوار شیعه داده اند و اگر کسی انصاف داشته باشد حقیقت ایمان را در شیعه می بیند مانند دکتر عصام العماد که یک وهاتبی بود و الان شیعه شده است.
  • علی حسین ۰۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    جانم فدای حضرت علی و فرزندان حیدریش
  • مصطفی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    بچه ها مواظب باشید و با فکر عمل کنید.دشمن میخواهد ما را با تحریک عقاید اتیشی کنند و ما از روی عصبانیت کاری های که انها دوست دارند را انجام دهیم و بعد بگویند ببینید این شیعه است.پس سعی کنید زود احساساتی نشوید و برای مقابل با انها از رهبران و فقهای خود کمک بگیریم.یاعلی
  • داریوش ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    شمارابخدا قسم می دهم اسراییل چنین ظلمی به ایران وشیعیان کرده شبکه های ایران اسلامی شب وروز توگوش ما می خوانند فلسطینی گرفته شد اسیر شد قصب شد گریه کرد مرد درخواست کمک کرد به جای این کارها باید این افراد را می گرفت ومی سوزاند تادیگر اینقدر مسلمان کشی نکنندما بعد از 35 سال می خواهیم با افرادی مثل این اقا وحدت درست کنییم فریا هوار
  • محب اهل بیت ۰۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    کوتاهترین جمله برای بزرگترین دعا:اللهم عجل لولیک الفرج
  • محب اهل بیت ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    کوتاهترین جمله برای بزرگترین دعا:اللهم عجل لولیک الفرج
  • مهدی ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    خدا یک جو به اینها شعور بدهد. آخر برخی از حیوانات هم حرمت خواهر و مادر خودشان را دارند. مگر دراز گوش.
  • ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    الحد لله علی ولایه علی بن ابیطالب(ع) و اولاده المعصومین(ع)...
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    هر وقت خواستید بفهمید راهتون چقدر حقه ببینید دشمنانتون چقدر باطلند !!!
  • عمار فاطمی ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    حضرت علی با این جماعت چجوری سر کرده یاد خوارج را زنده نگه داشته اند قربت الی الشیطان خدا قبول کنه
  • یه دختر ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    جهاد نکاح با محارم ؟؟؟ !!!! با خواهر و مادر؟؟؟؟؟؟ من اگه جای اون دخترای بیچاره بودم حتما خودکشی میکردم
  • ۱۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    با سلام به همه شیربچه های شیعی،من سراغ داشتم کسی ازهمین خوک صفتان که ناموس شیعه را حلال کرده بودآنچنان به درک واصلش کردندکه تمامی مریدهایش دست به دهن موندن و همگی خفه شدند
  • منصور ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    خواهد امد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها
  • ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    اينا از حيوان هم پست ترند به خواهر و مادر خودشون هم رحم نمي كنن
  • منصور ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    خواهد امد مرهم زخم علی مرتضی در کوچه ها
  • پیام ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    حیرت زده شدم.اینهمه پستی و خباثت یه جادر یک نفر چطور جمع شده.
  • محمد ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    خار چشم دشمنانه چشم تنگ افتخار ما به ايران بي انتهاست. فرهنگ ما عاشوراست راه ما ادامه قيام عاشوراست و مقصد ما كربلاست
  • ناصر ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    خدا به بشار اسد وارتش سوریه نیروی خدایی دهد تا بجای یک شیعه 70 مجوس سلفی رااعدام کند .واما حماس که نان به نرخ روز خور است .
  • کسری ۲۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    ینی چه آشغالی بوده اونی که منفی داده.بر چشم بد لعنت
  • amir ۲۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    salam bar Hosein
  • محسن ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    این همه قتل و جنایت در حق شیعیان مظلوم در منطقه زیر سر این خوک های وهابی است سازمان های به اصطلاح حقوق بشری و مجامع حقوقی در جهان کجایند که این عناصر پلید را به جرم تئوریزه نمودن قتل و جنایت در حق زنان و مردان مظلوم و بی گناه شیعه به دادگاه بکشانند؟ وکلای بیدار و با وجدان دنیا کجایند تا به اقامه دعوی علیه این عناصر متحجر که با به اصطلاح فتوای خود به آتش افروزی در جهان و جنایت علیه بشریت اقدام می شوند اقدام نمایند
  • اسد نجار ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۳
    0 0
    بلی خدا لعنت کنه این حرمزاده ها را .. الهم عجل لولیک الفرج شما را به شما را به قران و ناموستان قسم میدم یکی فقط به طور مختصر جواب منو بده و قانعم کنه که این فتوا چی هستن قبول دارن یا نه ..منظورم از برادران اهل سنته هرکس این کامنت منو خوند به حق الله جواب منوبده خداوند در دین مبین اسلام مرز حلال و حرام و مرز محرم و نامحرم وخوب و بد و........همه رو کاملا مشخص کرده است مگر میشود حلال خدا را حرام کرد.. مگر میشود حرام خدا را حلال کرد .. اخه چه جوری اسم زنا محسنه را میذارن جهاد خدا لعنت کند کسی را که حلال خدا را حرام و حرام خدا را حلال میکند.. اینجا دیگه کاملا مشخصه که هیچ مسلمانی از فتوای این کافر تکفیری و مفتی های مشابه نباید پیروی کند.. خلاصه اگه برادر اهل تسننی به خاطر خدا مرا اگاه کنه من دستشو میبوسم . یا حق
  • معلم اول ابتدایی ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    این وهابی ها ابله ترین موجودات روی زمین هستند .اینا از حیوانات وحشی هم پست ترند.لعنت خدا بر دشمنان اهل بیت عصمت وطهارت.جانم هزاران مرتبه فدای امام علی ع واولاد طاهرش باد.
  • مهندس مکانیک ۰۱:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    سلام بر مومنین و لعنت بر منافقین. صهیونیست ها آنقدر پول خرج کردند که استاد وحشی مسلمان نما تربیت کنند. وهابیت و سعودی و صهیونیست همگی از یک ریشه شجره خبیثه ملعونه ارتزاق می کنند. فلسطینی کشته می شود، در سوریه مظلومان علوی سربریده می شوند، اردوغان برای طرفداران جهاد نکاح با مادر و خواهرشان گریه می کند، فتوای مفتی های آلوده درباری سعودی مدام به روز می شود، شورای امنیت بی خیال می شود و صهیونیست ها لذت می برند.... ببینید سر و ته این قضایا در دست کیست!
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    کالانعام بل هم اضل....
  • مجتبی ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    جان به قربان خاندان رسول الله که بعد از این همه مدت هنوز غریبند شاه ولایت امیرالمومنین چی کشیده از دست این مردم اینها وارثان به حق خوارج هستند
  • یلدا ۱۴:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    اشهدان علی ولی والله... من شیعه به دنیا آمدم...شیعه شهید خواهم شدوفرزندانم رو سرباز علی ابن ابیطالب وهم رکاب امام زمان تربیت خواهم کرد...پس بترسید وبلرزید خاینان به اسلام وتکفیری ها ووهابی های شیطان صفت. روزی تو خواهی امد....شایدهمین جمعه ..!!
  • داوود ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۴
    0 0
    اینها به واقع حرومزتده های کافرند که ریشه در یهودیها دارند.
  • سرباز گمنام ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    والله همه ی عرصه ی تاریخ گواه است هرکه با آل علی در افتاد ور افتاد
  • ۱۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۵
    0 0
    شیعه از کینه دشمن نهراسد هرگز دین ما تحت لوای علم عباس است الهم العن اول ظلم ظالم حق محمد وال محمد
  • علی ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۶
    0 0
    لعنت به اون کسی که منفی داده !
  • رسول ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۷
    0 0
    لعنت خاندان پيامبر بر اونايي كه عمدي منفي دادن
  • ۱۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    خدایی کسانی که فریب حرف این آدمو میخورن خیلی خرو احمقند نکاه با محرم یعنی زنا با محرم چطور چنین حکمی در اسلام می تواند وجود داشته باشد
  • احد حسین ۲۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۷/۲۸
    0 0
    ناصر العمر و بن باز وهابی اگر به دعا اعتقاد دارند عا کنند که امام زمان در زمان عمر کثیفشان ظهور نکند که اگر چنین باشد ما بعنوان سرباز ناقابل ولایت آنها را به اسلاف خوارجشان ملحق خواهیم کرد.مگر مگر به نور ولایت توبه کرده و جبران کنند.یاعلی
  • عبدالله ۲۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۷/۳۰
    0 0
    آدم تاسف میخورد فردی عمری با قرآن در تماس بوده ولی هیچ از آن درک نکرده و روح نوشتار و گفتارش جز کینه و توحش نیست.متاسفم برایش از خدا میخواهم عمرش را کمتر کند اگر قابل اصلاح نبود.
  • یاعلی ۱۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۳
    0 0
    عید غید خم برتمامی محبیان اهل بیت مبارک باد . ما از دشمنی چون اینان تجبی نداریم تعجب باید از کسانی داشته باشیم که با چون اینانی همکاری و برادری دارند و همدیگر را برادر می خوانند . ذعا کنید در فرج مولایمان آقا امام زمان.
  • امید ۱۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۴
    0 0
    یشنهاد می شود گروهی تشکیل و مجموعه فتاوی این عاملان منحرف شده ازدین وسنت رسول الله را برای عبرت آیندگان تهیه وبا مستند سازی دقیق و مقایسه با اصل احکام دین مبین و استدلال حتی از کتب اربعه خودشان وترجمه به چند زبان معتبر وتکثیر در تیراژ بالا مقابله ائی سودمند در جهت خنثی سازی تبلیغات کذب آنان بشود/ انشاالله,آمین یارب العالمین/
  • شیرین ۱۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۷
    1 0
    فقط خوارج هستند که منطق و تیغی چون علی(ع) باید اینها را آدم کند.
  • احمد ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    0 0
    اگر نظر این چنین افرادی به صورت گسترده در سطح جامعه پخش شود و مردم از ماهیت ایشان باخبر شوند بزرگترین روشنگری برای مردم و ضد تبلیغ برای ایشان است. همانگونه که اگر نظر اهل بیت به صورت ساده حتی به دور از هر تفسیری در اختیار مردم قرار گیرد بنا به گفته خود ایشان باعث ترویج و تبلیغ برای ایشان است.
  • علی ۲۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۰۸
    0 0
    ایها الوحوش الامریکایی ،السلفیه و الصهیونیه نحن ابناء الحیدر کلنا میثم التمار فی محبه آل الله و کلنا املنا تقطیع الاعضائنا فی محبتهم لکن نحن منتظرون لقتالکم نحن فی قتالکم مختار الثقفی نحن فی ایران و فی لبنان و فی السوریه و فی السعودی و فی القطر و فی البحرین و فی البریتانیا و فی الاردن و فی الامریکا و فی کل العالم نحن صیاد الوحوش و مترصدون لصیدکم نحن جیوش زینب بنت الحیدر تحت لوائ امامنا الخامنه ای
  • کاف ۲۱:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۳
    0 0
    جالبه. "تندرو" و "افراطی" کتاب مینویسه، اسمشو میذاره «اعتدال در اسلام» !!!!!!
  • ۱۴:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۱
    0 0
    یک نفر مرض داشته، به همه کامنتا منفی داده، احتمالا علاقه داره با وهابی ها محشور شه
  • رضا ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
    0 0
    خدا لعنتشون کنه...
  • رضا ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۲
    0 0
    به نظر میرسه این نجاست مصداق "بل هم اضل" باشه....
  • امیر حسین ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۵
    0 0
    پول و مرام صهیونیست ها به این مفتی قاتل مزه کرده ( البته ببخشیذ خدش صهیونیست تمام عیاره)
  • سيد مرتضي ۱۵:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۶
    0 0
    الهم صل علي علي (ع) و آل علي (ع)
  • علی ۱۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۷
    0 0
    به عنوان یک جوان 25 ساله دانشجو به دین و ائیینم افتخار کرده و حاضرم جانم را در راه مظلومیت علی علیه السلام بدهم ... واقعا که وهابی ها چقدر حیوانند.....
  • سید محمد ۰۸:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    0 0
    صدای گرازها دراومد.اینا خود شیطان هستند.
  • محسن ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۸/۲۹
    0 0
    خدايا هدايتش كن اگر قابل هدايت نيست نابودش كن !الهي آمين.آخ كه روز قيامت ديدن داره حالش!!!
  • گراز ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۱
    0 0
    خودتی!!!
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۲
    0 0
    ما مثال شيعياني هستيم كه بنا به ذات شيعي فقط ميگيم اين ره كه مي روي به تركستان است
  • ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۹/۰۹
    0 0
    ان شاالله
  • عبدالله ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    وهابی "بهایی"لائک"صهیونیزم"وسکولار همه از ساخته پرداخته روباه پیر انگستان می باشد لطفا منابع چاپ شده خود انها مراجعه نمایید
  • هادی ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۴
    0 0
    اگه مرد بود در مقابل اسرائیل فتوا می داد
  • حسین ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۹/۱۷
    0 0
    امیری حسین و نعم الامیر...
  • ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۱
    0 0
    خدا لعنتت کند مزدور خائن استکبار کج فهم
  • حسین ۲۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۴
    0 0
    شما رو به خدا پس کی موقع جهاد ما می رسد انواع جهاد برای کشتن شیعه دادند ولی ما چی
  • ۱۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۵
    0 0
    خدا این حرامزاده را شقه شقه کند
  • وصال ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 0
    بل هم اضل...
  • وصال ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۹/۲۷
    0 0
    ما ایرانی ها اگه غیرت کنیم و تو سفرهامون به عربستان ازشون نخریم... یکم بهشون فشار میاد نمیخواد جو گیر بشیم.....
  • محب علی ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۹/۳۰
    0 0
    تا صبح قیامت براین وهابیت زنازاده لعنت تازمانیکه مولا امیرالمومنین با بچه شیعه هاست،امثال وهابیت هیچ نمیتونن
  • ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۰۳
    0 0
    واقعا درد اور است ، پیامبر و اهل بیت از ریشۀ این افراد چه کشیده اند . باید برای مظلومیت حق گریست ، خدایا به داد انسانیت برس . اینان با اسفل سافلین رسیده اند.
  • رحمان ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۱۳
    0 0
    اللهم العن وهابی ها
  • عبدالعزيز ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۱
    0 0
    من عبدالعزيز هستم از ايران اين استاد رو نميشناسم ولي از فتواي ايشان نسبت به همبستر شدم با محارم خيلي ناراحت شدم در هيچ مذهبي و هيچ حيواني با محرم خود همبستر نميشود ب عقيده من اين استاد خود شيطات است و بشلعنت خدا ن رسولس بر توناصضر عمر با اين فتوايي كه دادي ابريوي مارو پيش برادران اهل تشيع بردي
  • راحیل ۰۷:۴۱ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    0 0
    و شما چه قاضی عادل و آگاه و فهیمی.......
  • کاوه ۱۵:۳۳ - ۱۳۹۲/۱۰/۲۵
    0 0
    این همون خالد مشعل فلسطینی نیست که ایران آنقدر ازش حمایت میکنه وسنگش رابه سینه میزنه !!!!!!!!!!!!
  • نیا ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۱۰/۳۰
    0 0
    چقدر جالبه فتواهاش دقیقا با فتواهای خاخام های صهیونیست برابرند
  • ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۲
    0 0
    خدابه شمالعنت کند کهازجدت یزد اطاعت می کنیید
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۳
    0 0
    +
  • فجر ۱۴:۱۰ - ۱۳۹۲/۱۱/۰۹
    0 0
    جالب بودشدید... فقط دلم ازاین می سوزه که همه دشمن دارن ماایرانی ها هم دشمن داریم دشمن های بی سواددددددددد..! شتردرخواب بیندپنبه دانه...
  • ۰۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۷
    0 0
    آقای عبد المجید مگر قرآن نمی فرماید:قل لا اسئلکم الاجرا الی الموت فی القربی
  • فایتر ۲۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۸
    0 0
    حیف اسم گراز .اگر به گراز بگیم اسمتو رواین سعودی نفهم گذاشتیم خودشه میکشه.
  • داود ۱۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۱۹
    0 0
    سلام لعنت خدا بر آنها که در لباس اسلام ، تیشه به ریشه ی اسلام می زنند. ایرانی ، باوجود اینکه در قرن میکروپروسسورها زندگی می کنی ، باز هم دستخوش احساسات قرار گرفتی !؟ آخه مسلمون ، تو که در عصر ناصرالدین شاه که نیستی تا انگلیسی ها تو را سیخ بزنند ! ، پس درایتت کجاست !؟ سعی کن به فرمایش قران صاحب اندیشه باشی و عقلت استفاده کن که فرقه های ایجاد شده ، دست پرورده ابرقدرت ها هستند و این آقایون هم معلوم نیست چرا آب ذر آسیاب " استفاده از احساسات " می ریزند !
  • نيما ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۱۱/۲۹
    0 0
    مهدي خواهد آمد ... شهيدان باز خواهند گشت ... و آويني فتح نهايي را روايت خواهد كرد ... انشاالله به زودي حق اين وهابي هاي حرومزاده رو ميذاريم كف دستشون ...
  • ممدباقر ۰۱:۴۱ - ۱۳۹۳/۰۱/۰۵
    0 0
    شاید حواسشون نبوده می خواستن مثبتا بزنن
  • ساسان ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۵
    0 0
    وهابی حرام زاده اند
  • کامبیز ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۱/۱۶
    1 0
    با سلام .متاسفانه انسانها هنوز یاد نگرفتن به عقاید هم احترام بگذارن .این اقا خیر سرش دکتر هم هست و استاد تمامه اما هنوز نفهمیده فتوای قتل دادن و بخاطر تفکر کسی اون رو کشتن همون کاری است که هیتلر میکرد پس فرقی بینشون نیست خدایا به ما انسانها یاد بده بتونیم هم دیگه رو تحمل کنیم .و فردای دنیا یه دنیای باشه که همه تو صلح و هم نوع دوستی توش زندگی کنیم .آمین یا رب العالمین
  • سمیه ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۳
    0 0
    خوب میدونید از کسی پدر نداره یا شایدم چند تا پدر داره بیشتر از این انتظار نمیره خودتون که میدونید فقط از دست خودش بر میاد حروم زاده
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۳/۰۲/۰۵
    0 0
    من با خودم گاهی فکر میکنم که نتفه این وهابی ها دریک فضای مجازی یا سایبری بسته شده که از عنصر بی رحمی خلیی استفاده شده ومثل ماشین دستور میگیرن من دلم میسوزه مثلا" برای اوکسی اطلاعی از اسلام ندارد واین جریانات رو میشنوه چه برداشتی میکنه از اسلام
  • محمود ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۶
    0 0
    دوستان ناراحت نشید از فرزند حرام هند جگر خوار بیشتر ازاین نمیشه توقع داشت
  • فاطمه ۱۸:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۷
    0 0
    سلام ببخشید میشه متن عربیشو هم بذارین چون من متن فارسیشو واسه یه سنی فرستادم رفته تو سایتش معنی کرده و خلاف اینو واسم ثابت کرد از اون روز تاحالا بهم میگه شیعه دروغگو هست و من حرفی ندارم ک بهش بگم ممنون میشم هر چ زودتر اینکارو بکنید
  • شیوا ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۰۲/۲۹
    0 0
    بنده تحقیق کردم و به این نتیجه رسیدم که اصطلاح جهاد نکاح در کتب اهل تسنن جایگاهی ندارد و این اصطلاح حاصل ذهن مفتی محمد العریفی هست و دیگر هیچ.
  • سفر ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۳/۰۳/۰۲
    0 0
    سلام حتی حیوان هم اگر بداند طرفش باهااش خواهر است دیگه باهاشش جفت گیری نمیکند .ولی وهابیون از سگ هم کمترند چون سگ اصحاب کهف از دست وهابیون اون زمان فرار کرد که برود بهشت
  • امید ۰۸:۲۶ - ۱۳۹۳/۰۳/۱۰
    0 0
    یاعلییییییییییییییییییییی ........
  • ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۲
    0 0
    i
  • مریم ۲۰:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۵
    0 0
    واقعا حرفی برای گفتن پیدا نمیکنم جز اینکه بگم اللهم عجل لولیک الفرج...
  • سعید ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    0 0
    اینها چون نطفه شیطان هستند همه شان یا لوچ هستند یاکور اگر باور نداری تصاویرتمام آنها را دانلود کن به حرف من می رسی
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۳/۰۳/۲۶
    1 0
    چکارشان داری بگذار اینها در مستی خودشان حیران باشند به فرمایش قرآن: انهم لفی سکرتهم یعمهون
  • ۰۶:۰۴ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    +++++++++++++++++ حیف که فقط حق یه دونه لایک داشتم...
  • ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    یارب فرج امام ما را برسان.............
  • ۰۷:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۲
    0 0
    دوستان خواهشا فحش ندید...
  • مسعود الاهوازی ۱۳:۴۸ - ۱۳۹۳/۰۴/۰۹
    0 0
    الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب علیه السلام
  • ۱۷:۱۶ - ۱۳۹۳/۰۴/۱۲
    0 0
    چرت نگو بابا فحش ندین فحش ندین پس چیکار کنیم بر وهابی حرام زاده لعنت
  • sanagoo ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۷
    0 0
    كشتن او به خاطر توهين به اهل بيت و شيعيان ايشان، براي آنهايي كه امكانش را دارند واجب است.
  • ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۳/۰۴/۲۸
    0 0
    لعن علی عدوک یاعلی
  • فاطمه ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۳/۰۵/۰۱
    0 0
    مشخصه که این بزرگ شده قرآن نیست، بلکه نوچه اسرائیل و رفقاشه. چون این کارا بهترین راه حل برای نابودی اسلام مخصوصا شیعه که قویترین مسلمانانند هست. اسرائیل و نوچه خوارش آمریکا از همه بیشتر از شیعه ها می ترسند و گرنه این فرقه های باد آورده خودشون به راحتی سر به تسلیم اون چیزایی که اونا می خواند، هستند. یا علی
  • رویا ۱۵:۰۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۱
    0 0
    خدایا خودت به داد مظلومت بچه های شیعه برس
  • حسین ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۷/۰۵
    0 0
    خدا به داد پیروان حقیقی خودش وقتی میرسه که خودشان بخواهند ما شیعیان با گناه نکردن دعای زیاد برای تعجیل درظهور ولی و آقای مسلمانان جهان و همه بشریت و دعا برای نابودی تکفیری ها (سگهای جهنمی وهابیت ومفتی هاشان)ودر صورت لزوم جنگ باآنها به هر نحوی و کشته شدن در راه رضای الهی وکشتن از آنها خودمان به داد خودمان وهم کیشانمان برسیم
  • يا الله ۰۱:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۵
    0 0
    از اين تكفيري ها حرام زاده تر وحشي تر پيدا نميشه خدا كجاي قرآن گفته شيعيان رو سر ببرين مگر تو قرآن دست نوشت خودشون باشد
  • کامران ۰۱:۲۸ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۳
    0 0
    jalebe داعش از زبان مولا علی(ع) پیش گویی مولا درباره "داعش" گروهی می آیند که قلب هایشان مثله تکه های آهن است احساس و عاطفه ای ندارند و انگار عقلشان را از دست داده اند قلوبهم کزمر الحدید دینشان فقط کشتار است پرچم آنها سیاه است(عکس ها موجود هست) و هم اصحاب "الدولت" اینها اصحاب "دولت" هستند (روی پرچمشون نوشته دولت شامات عراق و سوریه) موهای بلندی دارند مانند موی زنان (تصاویر موجود است.سرچ کنید) نامهای آنها با کنیه است با نام شهرهاست(ابوبکر البغدادی،ابومسلم الترکمانی،ابوبکر شیشانی،ابومحمد عدنانی ....) تا اینجاشو همه ی ما میدونیم.از این ببعدش رو در آینده میبینیم ان شاء الله بزودی زود سپس بین خود این گروه اختلاف میشود ثم یقتل بعضهم بعضا سپس همدیگر را میکشند "سپس خداوند حق را به کسانی که بخواهد میدهد" نمیدونم چقد ارادت داری به امیرالمومنین حیدر کرار کپی کن تا همه اطلاع پیدا کنن هم عاقبت این جنایتکاران و هم پیش گویی 1400 سال پیش امیرالمومنین علی ابن ابیطالب را یا علی
  • ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۱۸
    0 0
    السلام علیک یا ابا عبدالله اللهم عجل لولیک الفرج
  • محسنی ۱۳:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۴
    0 0
    باش تا در رکاب امام زمانمان نسل کثیف شما و ابا اجداد کثیفتان را از روی زمین پاک کنیم .
  • جواد ۰۹:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۷
    0 0
    در هرصورت این حرفهای باطل مانع اتحادسنی و شیعه در ایران نخواهد شد
  • 313 ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    سلام اگه میشه لطفا لینک دانلود تمامی فایل های تصویری تونو بزارید ما سایتی داریم که از این لینک ها استفاده می کنیم و اگر لینک دانلود شون نباشه در عمل مطلب به درد ما نمی خوره با سپاس یاعلی
  • 313 ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    در ضمن بعضی از فایل هاتون هم خراب شده است حتی پخش انلانش خراب شده لطفا تصحیحش کنید این این گونه مطالب خیلی مهم است
  • از تبریز ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    مطلبت تان را در سایتی دیدم متاسفانه بعضی از فایل های کلیپ تان نشان نمی ده و کلا لینک دانلود هم نزاشتید اصلاح کنید کلیپی که دیده نمی شه به چه درد من می خوره
  • جواد ۲۱:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۱۲
    0 0
    اللهم عجل ولیک الفرج!! دوستان نمیخوام به هیچ وجهههههه وقت تایین کنم چون خدا گفته اونایی که وقت تایین میکنن دروغ گویند!! اما نشانه ها خیلییییییی زیادن ...فرج نزدیکه خیلی نزدیکاز آنچه فکرشو بکنین ! صاحب اصلیش انشالله اگه خدا بخواد با سریازی ما اگه لیاقت داشته باشیم همه دشمنا رو سر جاشون میشونه...
  • سحر ۲۲:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۴
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج محبین اهل بیت این موجود حتی لیاقت نداره درموردش حرف بزنیم ، بیایید از اعماق وجود برای ظهور اقامون دعاکنیم ،افتابی که همواره حضور دارنو شاهد این پستی ها و ....هستند ..........
  • مدافع حرم ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۱۰/۱۴
    0 0
    اگ ی نگاهی ب کتابهای یهودیا بندازین ک تحریف شده و عقاید وهابیت رو بررسی کنین قشنگ متوجه میشین ک این حرامزاده ها اومدن یهود رو اسلامیزه کردن.البته منظور همون صهیونیسته.لعنت خدا بر دشمن اهل بیت
  • روح الله ملایی حصن ۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۱۷
    0 0
    انشاالله پیروزی نهایی از آن شیعیان خواهد بود.لبیک یا خامنه ای لبیک یا حسین است.
  • مجتبی IR ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۷/۰۳/۱۶
    0 0
    بخدا حاضرم برم شخصا همین مفتی بی ناموسشونو سر ببرم بعدش منم کشتن مهم نیست .هیچوقت محبت شیعه علی تو. دل حرامیون جایی نداره.
  • ابراهیم IR ۱۴:۰۹ - ۱۴۰۱/۰۷/۱۹
    0 0
    لبیک یاحسین لبیک یا سید علی
  • سیدمحمد اسلامی IR ۱۴:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    پیر خرفت
  • سید محمد اسلامی چوبه IR ۱۴:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۲۰
    0 0
    به کوری چشم شما عوضی ها که سعی در انحراف کردن مردم دارید باید در جوابتون بگم الحمد لله الذی جعلنا من المتمسکین بولایه علی بن ابیطالب علیه السلام
  • Amir IR ۱۸:۴۶ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۱
    0 0
    ایرانی در اولین فرصت بعد از دستیابی به بمب هسته ای باید عربستان را هدف قرار بگیرد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس