چین،یکی از تولید کنندگان اصلی کنسول‌های و انواع تبلت‌ها در جهان است، امّا بنا به صلاحدید وزارت فرهنگ این کشور، عرضه‌ محصولات غربی در این کشور بدون لحاظ کردن مفاهیم و موضوعات خاص این کشور، ممنوع می‌باشد.

به گزارش مشرق، مایکروسافت و شرکت BesTV  طی قراردادی در حال ساخت یک کنسول کاملاً چینی هستند. به گفته‌ خبرگزاری شینهوا کمپانی BesTV در یک همایش بزرگ در شهر شانگهای با نام Shanghai Stock Exchange خبر از ساخت این کنسول داده و ۵۱ درصد این قرارداد که E-Home Entertainment Development نامگذاری شده متعلق به BesTV و ۴۹% باقی مانده متعلق به مایکروسافت خواهد بود.


یکی از مسئولین مایکروسافت در این باره گفت:

"با معرفی این پروژه قصد داریم محصولات جدید خود را به پرجمعیت ترین کشور جهان نمایش بدهیم.پروژه‌ای که در حال کار کردن روی آن هستیم فعلاً خیلی جای کار دارد".

احتمالا این کنسول Bestpad نام خواهد گرفت و با تکنولوژی ایکس باکس‌های قبلی(یعنی Xbox 360) ساخته می‌شود. لازم به ذکر است که  BesTV  اکنون با بیش از ۱۸ میلیون مشتری به عنوان عرضه کننده اوّلIPTV در چین، آسیای جنوب غربی و غرب اروپا شناخته می‌شود.


 کشور پرجمعیت چین،یکی از تولید کنندگان اصلی کنسول‌های و انواع تبلت‌ها در جهان است، امّا بنا به صلاحدید وزارت فرهنگ این کشور، عرضه‌ محصولات غربی در این کشور بدون لحاظ کردن مفاهیم و موضوعات خاص این کشور، ممنوع می‌باشد. لذا بیشتر بازی‌هایی که در این کشور عرضه می‌گردند با تغییرات بسیار زیاد نسبت به سایر کشورها و با نظارت فراوان عرضه می‌گردد.


طرح ساخت این کنسول بازی جدید نیز به همین جهت و جدا از سایر کشورهای جهان و برای ورود کنسول‌های بازی به این کشورِ یک میلیارد و 237 میلیونی انجام می‌گردد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۷
    0 0
    چه خانومای نازی... دستشون درد نکنه...
  • ۱۰:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    چشتو درویش کن
  • ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۷/۰۸
    0 0
    چطوری میشه با همکاری مایکروسافت بشه کنسول بازی کاملاً ملی ساخت ؟
  • maziar ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۴
    0 0
    مايكروسافت بعد اين كه تو ساخت ايكس ١ از پلي ٤ سوني شكست خورد دست به دامن اين چينيا شده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس