کد خبر 251917
تاریخ انتشار: ۵ مهر ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۹

با انتصاب امیر دریابان علی شمخانی به دبیری شورای عالی امنیت ملی، سردار احمد وحیدی وزیر سابق دفاع، جایگزین وی بعنوان رییس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی شد.

 به گزارش مشرق به نقل از مهر، سرلشکر بسیجی سید حسن فیروزآبادی رئیس ستاد کل نیروهای مسلح طی حکمی سرتیپ پاسدار احمد وحیدی را به عنوان رئیس مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی منصوب کرد.

رئیس ستاد کل نیروهای مسلح در این حکم خطاب به سردار سرتیپ پاسدار احمد وحیدی آورده است:

نظر به سوابق ارزشمند علمی و ایفای نقش موثر در مسئولیت های محوله در سپاه، وزارت دفاع و مجمع تشخیص مصلحت نظام و مجاهدت های نورانی در دوران دفاع مقدس، با تصویب پیشنهاد ستاد کل به محضر مبارک مقام معظم فرماندهی کل قوا، شما را با حفظ جایگاه ارتشبدی به ریاست مرکز تحقیقات راهبردی دفاعی منصوب می کنم.

لازم است با بهره گیری از افراد زبده و اندیشمند و ارتباط با مراکز علمی و تحقیقاتی در چارچوب اساسنامه مصوب مرکز و سیاست های ابلاغی، ظرفیت های علمی و عملی این مرکز را توسعه داده و محصولات آن را به منظور تهیه راهبردهای ارتقاء بنیه دفاعی کشور به ستاد کل ارائه دهید.

لازم به یادآوری است سرتیپ پاسدار احمد وحیدی در دولت دهم وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح کشور جمهوری اسلامی ایران بوده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس