فيلم مستند زندگي شهيد «هدايت‌الله طيب» با عنوان «از فلوريدا تا فتح المبين» در حوزه هنري کهگيلويه و بويراحمد توليد شد.<BR>

به گزارش مشرق به نقل از  پايگاه حوزه هنري، سيد محمد موسوي، کارگردان اين فيلم گفت: «از فلوريدا تا فتح المبين» عنوان فيلم مستند 40 دقيقه‌اي از زندگي شهيد هدايت الله طيب است که در آن همرزمان و همکلاسي‌هاي اين شهيد دانشجو، خاطرات خود را از دوران مختلف زندگي ايشان بازگو مي‌کنند.

وي با اشاره به تحقيق، پژوهش و نگارش فيلمنامه و کارگرداني اين فيلم توسط وي و وحيد يگانه افزود: انجام تحقيقات و گردآوري مستندات و نوشتن فيلمنامه و توليد آن حدود چهار ماه به طول انجاميد.

موسوي ادامه داد: اين فيلم تجربه سختي براي ما بود زيرا سخن گفتن از شخصي که همه‌ آرزوها و آمالش را زير پا مي‌گذارد و از تحصيل در آمريکا دل مي‌کند و به سوي جبهه‌هاي جنگ مي‌شتابد، بسيار مشکل است.

اين کارگردان در خصوص شهيد طيب اظهار داشت: اين شهيد که عضو انجمن اسلامي دانشجويان آمريکا بود، در زمان جنگ به ايران بازمي‌گردد و به جبهه مي‌رود و شهيد مي‌شود.

وي يادآور شد: در اين استان رزمندگان و شهداي شاخصي هستند که به خوبي به جامعه معرفي نشده‌اند و اين وظيفه مستندسازان استان است که براي معرفي اين شخصيت‌ها به جامعه اقدام کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس