کد خبر 250214
تاریخ انتشار: ۲۹ شهریور ۱۳۹۲ - ۲۲:۳۲

"می‌دانستم داور به سمت دیگر غش می‌کند"، "حداقل از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید"، "اگر تو داوری من مدرک پروفسوری داوری دارم" و ... این بخشی از اظهارات تند علی دایی پس از شکست تیمش مقابل سپاهان علیه محسن قهرمانی بود. وی همچنین برنامه 90 را مورد انتقاد شدید قرار داد و گفت: متاسفانه برنامه‌های 80، 90 یا 100 برای فوتبال ما تصمیم می‌گیرند.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، علی دایی پس از شکست تیم فوتبال پرسپولیس مقابل سپاهان در هفته دهم لیگ برتر فوتبال در نشست خبری اظهار داشت: تیمی را از دقیقه 2 به عمد 10 نفره می‌کنند. از قبل می‌دانستیم قهرمانی به آن طرف غش می‌کند. آقایان فدراسیون به ما بگویند قرار است 10 نفره شوید تا بر اساس آن تیم را بچینم.

وی اضافه کرد: داور همه چیز ما به هم زد. اخراج اشتباه بود و به نظر من مطمئنا اشتباه کرد. تمام کارشناسان داوری هم گفته‌اند پنالتی درست نبوده است. دیگه چه باید بگویم. هر چه بگویم یک چیز دیگه می‌گویند. متاسفانه خلیل‌زاده سالتو برانداز انجام می‌دهد اما پنالتی را برای سپاهان می‌گیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر تاکید کرد که می‌دانسته داور به سمت دیگر غش می‌کند و افزود: مگر می‌شود به همین راحتی در دقایق ابتدایی بازی یک بازیکن را اخراج کرد. کدام تیم در دقایق ابتدایی 10 نفره شده و یا داور کاری می‌کند که یک تیم 90 دقیقه 10 نفره بازی کند. آقای قهرمانی من شماره تلفن‌ها و شماره حساب‌ها را نمی‌دانم. اگر تو داوری من پروفسورای داوری دارم.

وی همچنین یادآور شد: باز هم به غیرت بازیکنان تیمم که در نیمه دوم مردانه جنگیدند اما موقعی که فوتبالی نتیجه نگیریم، مسائل دیگری مطرح است که نتیجه بازی را عوض می‌کند، چه باید بگویم. امثال من خیلی مسائل را می‌دانند اما اگر مطرح کنیم فردا می‌گویند مدارکت کجاست و من را به کمیته انضباطی دعوت می‌کنند. اما من شماره حساب فلان شخص و دوستانش را نمی‌دانم اما خیلی از مسائل می‌دانم.

دایی با بیان اینکه سازمان لیگ وقتی به هر کسی سوت می‌دهد و هر شخصی برای خودش سوت می‌زند، همین اتفاقات رخ می‌دهد، اضافه کرد: آقای قهرمانی من مانده‌ام چه چیزی را پنالتی گرفتید. حداقل شما از دقیقه 2 پرسپولیس را 10 نفره نمی‌کردید. حداقل یک لطفی می‌کردید انتهای نیمه اول یا در نیمه دوم بازیکن ما را اخراج می‌کردید.

وی در ادامه تصریح کرد: اگر صحبت کنم، می‌گویند چرا حرف می‌زنی، اما چرا حرف نزنیم؟. بعد از دربی کارشناسی که مشاوره تیم رقیب است را به برنامه 90 می‌آورند و ایشان هم ریلکس صحبت می‌کند. نباید برای فوتبال ما برنامه‌های 80، 90 یا 100 تعیین تکلیف کرده و در مورد آن تصمیم بگیرند.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه خاطرنشان کرد: می‌دانستیم که قهرمانی قرار است در این مسابقه آن طرفی (به سمت سپاهان) غش می‌کند. من دیگر نمی‌دانم. شما باید بروید دنبال خیلی از مسائل. من نه سازمان امنیتی‌ام که این مسائل را در بیاورم و نه چیز دیگری. خود من خیلی از چیزها را دیده‌ام.

وی در ادامه تاکید کرد: کدام داوری چنین کاری را با یک تیم می‌کند؟ کجای دنیا در دقیقه 2 پنالتی می‌گیرد؟ وقتی داور در دقیقه 2 این کار را می‌کند شما چه برداشتی دارید؟ من حرف حق را می‌زنم.

دایی در پاسخ به این سئوال که "چه شواهد و مدارکی دارد که چنین حرف‌هایی می‌زند"؟ من قبل از اینکه از این نشست خبری بیرون بروم، کمیته انضباطی و کمیته فلان و کمیته بیسار مرا به خاطر این حرف‌هایم می‌خواهد! با این حال من حرف حق را می‌زنم. من نه آدم اطلاعاتی هستم و نه آدم امنیتی! خودتان بروید فکر کنید ببینید چه خبرهایی هست!

وی در خصوص اینکه شاید قهرمانی با کادر فنی پرسپولیس مشکل داشته است، خاطرنشان کرد: نه، اگر مشکل دارند نباید در فوتبال این کار را بکنند. داور یک کار غیر معمول انجام داد که مشابه آنرا قبلا هم دیده بودم. شما می‌گویید من از کجا می‌دانم که آقای x و Y چنین کارهایی می‌کنند؟ آن یکی زنگ می‌زند اینور، آن یکی زنگ می‌زند آنور که حساب این آقا این است.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که اعلام پنالتی و اخراج میثم حسینی برایش غیر قابل هضم بود، در پایان گفت: دقیقه 2 تیمی را 10 نفره کردند که نه خطایی صورت گرفته بود نه چیزی. قبل از اعلام پنالتی به سود سپاهان باید خطای بازیکن این تیم گرفته می‌شد و اگر قرار بود کارتی داده شود باید به بازیکن سپاهان داده می‌شد.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته دهم لیگ برتر فوتبال جمعه شب در ورزشگاه فولادشهر اصفهان میهمان سپاهان بود که این مسابقه در نهایت با نتیجه 2 بر صفر به سود سپاهان به پایان رسید. محسن قهرمانی داور بازی در دقیقه 4 مسابقه میثم حسینی مدافع پرسپولیس را از زمین بازی اخراج کرده بود.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 42
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    قهرمانی مشکوک بود مثل همیشه......................................چرا سپاهان با داوری هر دو مسابقه با استقلال و پرسپولیس رو برده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟سپاهان مشکوک نیست؟؟؟؟؟؟
  • ۲۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    علی دایی هم اذعان کرد قهرمانی پولکیه..........................
  • ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 1
    بروبابا...
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    فکر کنم کارت قروز روبه خاصراین داد که بعداز سرنگون شدن 2بازیکن.بازیکن پیروزی به عمدیه لگدبه بازیکن سپاهان زد...
  • سپاهانی ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    آقایی دایی ! لطف کنید از داوری عیب وایراد نگیرید بروید بازی وتاکتیک تیم تان را اصلاح کنید. گیرم که این بازی رو داور به نفع گرفته, بازی قبل با گسترش فولاد چطور؟ که به زور پنالتی آن هم در آزادی با این همه تماشاگر بازی رو بردید در ضمن در بازی امروز هم لگدی که حسینی به مهاجم سپاهان زد و اخراج شد اگر برعکس شده بود و بازیکن سپاهان به بازیکن شما زده بود جار وجنجال دیگری راه انداخته بودید...
  • مافیای فوتبال ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    1 0
    قهرمانی دیگه شورش رو در اورده .حالم دیگه از این فوتبال با داورای بی خودش بهم میخوره .........
  • جعفری ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    هر چقدر قهرمانی محروم بشود فایده ای نداره چون ایشان برای این پنالتی به اندازه سه سال پول گرفته.
  • میثاق ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    سلام گند زد به بازی اونم اول بازی. بار اولش نیست.کسی فوتبالی باشه.اینا می شناسه !
  • ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۹
    0 0
    بازی ایران و بحرین که داور عهمون اول یک بازیکن بحرینی رو اخراج کرد و ایران شش گل زد برای مثال
  • امیرحسین ۰۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اگر مهاجم های سپاهان امروز دقت کردن بودن 7-8 گل خورده بود تیمت اقایی دایی خود شکن ایینه شکستن خطاست
  • سیاوش ۰۰:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این دایی دیگه شورش رو در اورده یک ادم بی جنبه و بی تربیت و پر مدعا که همش فک میکنه حق با او است
  • امیر ۰۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یادته سر استقلال رو بریدن خفه خون گرفته بودی
  • میثاق ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    یک سوالی برام پیش اومد.این داورا این پولی را که در می یارن چه طوری می تونند بخورن. از گلوشون پایین می ره. یه بار هست داور اشتباه می کنه.به علی مشکل خاصی نی .ولی یه بار هست که یه ادم فقط اشتباه می کنه و مغرضانه اون دیگه فرق داره.
  • حشمت ۰۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    قهرماني بدرد كمك داوري هم نميخوره.واقعا با اين قضاوتش تمام داوران را زير سوال برد
  • reza0070 ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    متاسفم واسه این حق خوری اصفهانیای فدراسیون...عیبی نداره اقای تاج نوبت ماهم میرسه....
  • فرید امرایی از رومشگان لرستان ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    با سلام به اقای دایی.اقای دایی شماروخدا از حق پرسپولیس دفاع کنید نزارید بعضی از این داورها امثال قهرمانی که بلد نیست بدود اینجوری مثل اب خوردن حق پرسپولیسو بخورند.اقای قهرمانی این دنیا دو روزه سریع تموم میشه .تو اون دنیا چی میخوای به خدا خودت بگی از این همه حق خوری.من به عنوان یک طرفدار هیچ وقت حلالت نمیکنم چون امشب قلبمونو شکوندی
  • حامد ۰۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    این همه داوری به سر استقلال دادند حالا هم نوبت پرسپولیس چیزی عوض داره گله نداره روزی که داوری به ضرر استقلال بود(مخصوصا بازی با سپاهان) همتون میگفتین اشتباه جزیی از داوریه؟!!!
  • حمید ۰۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    آقای دائی عزیز مگر تیم شما در مقابل ملوان 10 نفره نشد و بازی را نبرد ؟ چرا آن موقعه اینقدر ناراحت نشدید؟ مگر در بازی قبلتان ناعادلانه به نفع شما پنالتی اعلام نکردند و بازی را بردید. یادتان باشد که سپاهان سالهاست شما را در آزادی و فولاد شهر حتی زمانی که 11 نفره بوده اید برده است .
  • ناشناس ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    آقای دایی در رابطه با پنالتی که به نفع پرسپولیس در بازی با تراکتور گرفتن نظری نداری!!
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چرا موهاش اينشكليه اين!!!!!
  • ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    صحبت هاي آقاي رويانيان هم جالبه كه اين داور چكونه آبروي كميته داوران واصولا فوتبال ما را برده؟ چرا نبايد داور خطا كار ي كه مشهود به طرفداري از يك تيم سوت مي زنه وجوانان غيور را از فوتبال دل زده ميكنه ؟آيا لطمه به فوتبال نيست؟كه بايدماخذه بشود؟ ولي سرمربيان ماخذه بايدشوند؟اين كجاي انصافه؟!
  • بهروز ۰۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اقای دایی برای توجیه باخت تیمت بهانه ای دیگر جور کن دشمنی نود وکارشناسانش با امیر اظهر من شمس است البته یحتمل برنامه نود بعد از دربی را خودت ندیده باشی شیرینی هم که معمولا در خواب ناز است لطف کن من بعد در مورد چیزی که ندیده ای اظهار نظر نکن خودت خوب می دانی بازی دربی را با خوش شانسی نباختی ضمنا عجب حافظه ضعیفی داری همین قهرمانی نبود که برای تیمت در اولین بازی لیگ پنالتی باد اورده گرفت ..نه ...چرا دور تر برویم همین هفته گذشته توپ مهاجمت دو متر توی اوت بود ولی ترکی ان را پنالتی گرفت حالا دیگر تر کی خوب است تا اینده چه باشد
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    حالا ببینیم با این حرفایی که مربی و مدیرعامل پرسپولیس گفته 1 امتیاز از اونها کم می کنند یا به تذکر و جریمه بسنده می کنند
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اونو كه همه كارشناسان گفتن پنالتي بود اول اطلاعات بگيريد بعد حرف بزنيد
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    نه بابا اگه راست ميگيد به تيم 11 نفره 7 يا 8 گل بزنيد
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    در بازی پرسپولیس با تراکتور بعد از گرفتن اون پنالتی عجیب به نفع دایی و تیمش در کنفرانس خبری دایی که میگفت داوری عالی بود..حالا به نفعش نشده همه چیز داغونه..
  • مجيد ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    بابا اين وضع ادامه دارد اول حمله به اتوبوس پرسپوليس 3 فصل پيش فصل قبل آب آلوده اين فصل دود در رخكن حالا هم قهرماني و اين داستان ادامه دارد آخه برد و قهرماني به چه قيمت؟؟ پول بيت المال رو برا چي ميديد براي رشوه شما نه تنها براي پول بايد جوابگوي مردم باشيد كه بايد براي اين رشوه هم پاسخگو باشيد آقايان بردن و كارنامه مديريتي تو اين دنيا به عذاب آخرت براتون ميرزه؟؟؟؟
  • حسام ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    دیروز پرسپولیس 10 نفره در مقابل سپاهان 12 نفره بود
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اشتباه داريم تا اشتباه اينقدراينكه آشكارا يك داور از يك تيم حمايت كنه اونم از دقايق اول بازي كه متاسفانه مسبوق به سابقه است كه يك بچه كم سن وسال هم مي فهمه كه چگونه سوت ميزنه؟! آيا آبرو ريزي براي فوتبالما و بخصوص داورانبا انصاف نيست؟! حداقل كار اينستكه در چند جلسه محرومش كنند.
  • سجاد ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اینقدر حال میکنم وقتی دایی و قلعه نوعی میبازن
  • میلاد ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    چرااین قلعه نوعی و دایی وقتی میبازن اینقدر چرت میگن
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    نميدونم چرا اشتباهات خيلي مهم داوري هميشه به ضرر استقلال وپرسپوليس بايد اتفاق بيفته؟؟؟!!!!! وسپاهان هميشه ازداوري حالشووووو ميبره!!!!!!!
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    اشتب + دادم
  • یار غریب ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    دیگه سپاهانه و پولداری !!!
  • یار غریب ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۰
    0 0
    عجیب اینکه چند ماهه صدا وسیما مستقیم چه تو اخبار چه تو برنامه ها بی دلیل به پرسپولیس می تازه ! اگه یه تیکه به استقلال می اندازه سه تا به پرسپولیس میندازه آخه چرا؟
  • ارمین ۰۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اخه تو چی میفهمی اظهار نظر میکنی؟
  • ارمین ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    2 0
    اقای استقلالی شما که از سپاهان 3تا خوردی اونم توی ازادی اظهار نظر نکن ساکت باش لطفا
  • ارمین ۰۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    میلاد تو چیزی نگو لطفا
  • ارمین ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    اقا سیاوش راجع به یک مرد درست حرف بزن هر چی باشه از تو که بهتره که یک اپسیلون عفت کلام نداری اقای ........
  • ارمین ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    امیر تو با پدرتم همین طوری حرف میزنی؟
  • موسی ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    مامانم اینا
  • ابی ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۳۱
    0 0
    وقتی اون افتضاح سال قبل تیم اصفهانی گیتی پسند داخل لیگ فوتسال انجام داد وبا تبانی قهرمان شد وفدراسیون که این تبانی واسش مسجل شده بود هیچ کارمثبتی نکرد حتی تیم خطاکار به مسابقات اسیایی فرستاد.معلومه که دیگر تیمهایی اصفهانی مثل سپاهان وذوب اهن هرکاری که بخوان انجام میدن رشوه به داور خریدبازیکن حریف و.....فقط شما از ابتدایی این فصل به بازیهای پخش مستقیم دقت کنید ببیند داورها چقدربه این 2تیم لطف داشتن.بازی سپاهان واسقلال امسال داخل تهران یه نمونه جالبتر فدراسیون علاقه اشوبه اصفهانیها بعدبازی باکسر1امتیاز بیشترنشون داد

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس