حالا از میان کتابهای فلسفی یا کاربردی که مخصوص بچه های همه جای دنیا نوشته میشود میخواهیم یک نسخه بومی مفید پیشنهاد کنیم.

گروه فرهنگی مشرق - پدر و مادرهای درس خوانده چیزهایی بلدند که بچه ها با همه تیزهوشی و شیطنت خود نمیتوانند سر در بیاورند که از کجا رو دست میخورند.
و راز این دانستن های همتا با شیطنتهای پیشرفته و تکنیکهای روزآمد شده ی بچه ها در کتابهایی است که والدین یواشکی و دور از چشم بچه ها میخوانند.

بله! همانطور که دستگاه های دیجیتال یک کاتالوگ راهنما دارد بچه ها و بچه هایِ بچه های ما هم نیاز به یک کتاب آموزش والدین دارند. حالا از میان کتابهای فلسفی یا زیادی کاربردی که مخصوص بچه های همه جای دنیا نوشته میشود میخواهیم یک نسخه بومی مفید پیشنهاد کنیم. کتابی که چندین بار و در نمونه های پایلوت مختلفی آزموده شده و امتحان خود را پس داده است: کوله پشتی. راهنمای زندگی دانشجویی.



کتابی که هم در داشبورد ماشین جا میشود و هم در جیب داخلی کت و هم در جیب آسری کیف مادرها. کتابی که نه برای دانشجویان سال اولی، بل برای همیاران آن ها نوشته شده است و آنچنان که از جا به جای کتاب معلوم است نسخه ای است که در برخی دانشگاه های موفق کشور به عنوان جزوه آموزشی در اختیار دانشجویان سال بالایی قرار می گرفت.
 
کتاب 9 بخش اصلی دارد از جمله: دانشگاه با دبیرستان چه فرقهایی دارد؟، نیاز به تغییر را بپذیرید و این تغییر را فعالانه مدیریت کنید، یادگیری فعال و موثر چگونه اتفاق می افتد؟، شرکت در کلاس، گوش دادن موثر، یادداشت برداری موثر، بعد از کلاس درس، مدیریت زمان و یادگیری در گروه های کوچک که هر کدام به زبان ساده و همه فهم نوشته شده است.

از امتیازهای کتاب این است که دو سه تا پرسش نامه کاربردی دارد که اگر دانشجو آن را همان اول کار پر کند کژراهه نمیرود. مثلا پرسشنامه که در ناخوداگاه معلوم میکند بهترین راه و روش یادگیری هر دانشجویی چیست؟ دیداری، نوشتاری، شنیداری، عملی و یا ...؟ و یا آموزش روش کاربردی مطالعه بدون فراموشی.


 
همه اینها و بیشتر از این ها از کوله پشتی، کتابی جمع و جور برای آن هایی ساخته است که میخواهند پا به پای دانشجویی (فرزند، رفیق و یا حتی هم دانشگاهی) قدم بر دارند و به شکل نامحسوس مقدمات پیشرفتش را فراهم کنند.

کتاب کوله پشتی به قلم خانمها شقایق حق جوی جوانمرد و سمیه فرنیا تهیه شده است و انتشارات آرما با قیمت 4000 هزار تومان روانه بازار شده است.  
برای دریافت رایگان این کتاب در هر جای کشور میتوانید با مرکز پخش خیزش نو به شماره:   (021/66977580)  .  تماس بگیرید.



مخاطبان محترم گروه فرهنگی مشرق می توانند مقالات، اشعار، مطالب طنز، تصاویر و هر آن چیزی که در قالب فرهنگ و هنر جای می گیرد را به آدرس culture@mashreghnews.ir ارسال کنند تا در سریع ترین زمان ممکن به نام خودشان و به عنوان یکی از مطالب ویژه مشرق منتشر شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۶
    0 0
    کوله پشتی انتشارات آرما با قیمت 4000 هزار تومان روانه بازار شده است.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس