کد خبر 247562
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۲ - ۱۳:۱۶

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش با اشاره به اینکه "هیچ‌گونه کمبودی در امر آموزش خلبان در داخل کشور نداریم"، گفت: تمام زیرساخت­‌های لازم برای ارائه آموزشی خلبانی به دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه اطلاع رسانی ارتش،  امیر سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده، با اشاره به روند رو به رشد خودکفایی در نیروی هوایی ارتش گفت: آموزش، محوری‌ترین و اصولی­‌ترین مبحث هر سازمان است و در نیروی تخصصی و تهجیزات‌محوری مانند نیروی هوایی ارتش، آموزش از جایگاه بسیار بالایی برخوردار است.

وی افزود: نیروی هوایی ارتش امکانات و تجهیزات پیچیده­‌ای در اختیار دارد و نیروی انسانی که با این‌گونه تجهیزات کار می­‌کند، باید نیرویی ماهر و با دانش و آگاهی بالا باشد.

نصیرزاده با تأکید بر اینکه "بعد از انقلاب اسلامی، تمامی مراحل آموزش خلبانی در داخل کشور انجام می‌­شود"، ادامه داد: دانشکده خلبانی نهاجا کاملاً نهادینه شده و زیرساخت­‌های لازم برای آموزش خلبانی دیگر کشورهای منطقه در نیروی هوایی وجود دارد ولی تصمیم برای پذیرش یا عدم پذیرش خلبانان دیگر کشورها بر عهده ستاد­های بالاتر است.

معاون هماهنگ کننده نیروی هوایی ارتش در پایان خاطرنشان کرد: هر روز با توجه به نیازی که احساس می­‌شود تلاش داشته­‌ایم آموزش­‌های خود را غنی­‌تر کرده‌ایم تا با استفاده از تجربه­‌های دیگر کشورها به سمت استاندارد بین­‌المللی در این زمینه حرکت کنیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس