نزدیکان به خانم کرامتی تایید کرده اند که ایشان خیلی آدم با محبتی است و همین مهر و محبت باعث شده او الان سفیر صلح و حسن نیت نونیسف در ایران باشد و احتمالا این نامه را هم از روی حسن نیت و از ته دل نوشته اند و قطعا هیچ سیاستی پشت این جملات نیست.

گروه فرهنگی مشرق - "زمين بازي سياست مردان هر جايي مي تواند باشد. اما براي كساني كه دغدغه صلح و دوستي دارند، زمين هايي وجود دارد كه بايد پاك از جنگ ها و دشمني ها بماند. يكي از معصوم ترين و مظلوم ترين عرصه ها، جايي است كه صداي كودكي در آن مي پيچد و تا وقتي اين صدا هست، آنجا زمين بازي قدرت ها و كينه ها نيست. اين صدا خط قرمزي براي ورود سياستمداران است. تحريم هاي امروز غرب عليه ايران بيش از حدي است كه بتوانيم آن را اختلافي ميان ديدگاه هاي سياسي دولت ها و دولتمردان بدانيم. اين فشارها مدت هاست پا به حريم كودكان، آن هم بي پناه ترين آنها گذاشته است. هر بار كه خبري مبني بر تحريم دارو، گران شدن غذا و... مي شنوم تصوير هزاران كودك بيمار را به ياد مي آورم كه مدت هاست صداي شادي و سلامت آنها پشت درهاي سياست به سكوت تبديل شده. كودكان هيچ نقشي در سياست هاي درست يا غلط ما ندارند، اما زندگي در جهان كوچك شان هر روز سخت تر مي شود. كودكان قدرت و ابزاري ندارند كه خط قرمزهايشان را نشان جهان دهند و بگويند از زمين هايي جز زمين جهان كوچك ما براي حل مشكلات تان استفاده كنيد. آنها فقط صدايشان را دارند، و ما فقط مي دانيم كه اگر نخندند، اگر شاد نباشند، اگر سلامت نباشند، شادي از جهان رخت مي بندد."

آنچه از نظرتان گذشت، بخشی از یادداشت اخیر مهتاب کرامتی است که چندی قبل در اختیار رسانه ها گذاشت تا منتشر کنند.

نزدیکان به خانم کرامتی تایید کرده اند که ایشان خیلی آدم با محبتی است و همین مهر و محبت باعث شده او الان سفیر صلح و حسن نیت يونيسف در ایران باشد و احتمالا این نامه را هم از روی حسن نیت و از ته دل نوشته اند و قطعا هیچ سیاستی پشت این جملات نیست.

درست است که از از زمان صدور قطع نامه و تحریم اساسی علیه ایران بیش از یک سال زمان می گذرد و به جرات می توان گفت کشور ما روزهای سخت این تحریم ها را که همان مواجه اولیه با گرانی  و کمبود ها بود، در ماه های نخست با گوشت و جان خود حس کرد و مدتی زمان برد تا همه ما با تحمل برخی فشارها یاد بگیریم روی پای خودمان بایستیم اما کرامتی شاید در این 15 ماه حواسش نبوده و درگیر یونیسف و سفر آفریقا و اینها بود و تازه امروز دیده که ای بابا! حریم بازی کودکان را بزرگترها آباد کرده اند و غدا و شیرخشک و مای بیبی گران شده و فشار دارد بر گرده مردم فشار می آورد!

کرامتی که این روزها فیلم "فرزند چهارم" با بازی او بر روی پرده است، در حالی صحبت از تصمیمات نادرست مسئولان مملکت می کند که انگار آنها از ابرقدرت‌های دنیا خواسته اند تا ما را تحریم کنند و شرایطی به وجود بیاید که مردم با گرانی و کمبود زندگی کنند. البته بی شک در احساس شدن مشکلات اقتصادی توسط خانم کرامتی صحبت های سعید حجاریان هم بی تاثیر نبود. صحبت هایی که حجاریان تنها چند روز پیش از انتشار یادداشت خانم بازیگر در روزنامه اعتماد به چاپ رسید.

حجاریان در بخشی از صحبت های خود گفته بود:

* واقعیت این است که مردم ایران از اعمال تحریم‌های غربی خیلی صدمه دیده‌اند. موافقان تحریم در امریکا جلوگیری از حمله اسراییل به ایران را به عنوان توجیه موافقت خود مطرح می‌کنند. یعنی ادعایشان این است که اگر ایران را تحریم نکنیم، به غنی‌سازی اورانیوم ادامه می‌دهد و بعد مورد حمله و هجوم اسراییل قرار می‌گیرد.

* در داخل کشور ما هم افرادی هستند که می‌گویند: ایرادی ندارد، بگذاریم اسراییل حمله کند و اصلا این خوب است و… ولی اینها متوجه تبعات حرفی که می‌زنند نیستند، درست مانند مساله تحریم‌ها.

*اگر در اثر تحریم‌های اقتصادی کودکان ایرانی تلف شوند برای آنها اهمیتی ندارد. این رفتار یعنی تشویق غرب برای حمله به ایران، منتها چون نمی‌خواهند این را علنی بگویند، خواستار یک جنگ کم شدت اقتصادی علیه ایران می‌شوند که دود آن هم فقط به چشم مردم می‌رود.

قطعا منظور مهتاب کرامتی از سیاستمداران، دولت قبلی است که امروز دیگر قدرتی در دست ندارد و هر کسی از راه می رسد می تواند یک لگد محکم به خاطراتش بزند. کاش هنرمندانی که این روزها خودشان را در کانون قدرت و توجه می بینند و خیالشان راحت است که هشت سال هر وقت که دلشان خواست یک یادداشت این چنینی به رسانه ها می دهند، آنقدر جرات و جسارت داشتند که حرفشان را در همان ایام می زدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 74
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • علیرضا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    چیز خاصی نگفته که بنده خدا !
  • ۱۰:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اینکه چرا در آن زمان این حرف ها را نزده؟ آیا ترسیده و یا ... اما تاثیر این سخنان در شرایطی که ایشان سفیر صلح هستند در جهان بمراتب بیشتر است.
  • میترا ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    ما که دلمان لک زد از این قشر بازیگر و هنرور! یک محکومیت خشک و خالی در جنایات امریکا و اسرائیل بر علیه کودکان ایران و غزه و افغانستان و عراق و میانمار ببینیم .!! { در ثانی کدام 8سال اینده ؟ چرا گاف ؟!}
  • آریو برزن ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    با سلام و خسته نباشید یکی از مهمترین دست آویز ها برای شدت تحریم ها بر علیه ایران همین فتنه ۸۸ بود. اصلاح طلبان افراطی به همراهی دیگر گروههای ضد ایرانی در آشکار و نهان از غرب در خواست شدت تحریمها را داشتند تا به گفته خود ایران را وادار به عقب نشنیی از موضع خود کنند. آمریکا و همه مجموعه غرب و شخص اوباما گفتند که تحریم های بیشتر برای حمایت از شخص موسوی و اصلاحات در ایران است. حتی از اصلاح طلبانی که بعد از سال ۸۸ و به عنوان پناهنده وارد غرب شدند حمایت های مالی و تبلیغاتی عجیبی شد و امکانات ادامه تحصیل به آنها داده شد. همین ۲ سال پیش بود که اصلاح طلبان افراطی به همراه بعضی ازگروههای چپ جامعه صهیونیستهای به اصطلاح مسلمان را در اروپا و آمریکا تشکیل دادند. امیدوارم که مردم به زودی از شر این بیاده نظام غرب خلاص شوند.
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    واقعا چرا باید کسانی که چهره هستند به صرف شهرت شون اجازه بدن در هر زمینه ای خودشون رو صاحب نظر بدونن؟! همینجوری میشه که شورای شهر میشه ...
  • هادی کرج ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    متن پیام رو چند بار خوندم اما مشرق جون فکر نمیکنی یکم تند رفتی... حالا از عقاید خانوم کرامتی چیزی نشنیدم ولی در اینکه بازیگران سینما ( نه هنرمندان) نسبت به ارزش های انقلاب و نظام کمترین پایبندیی ندارند اما خداییش این پیام خانوم کرامتی بعید میدونم سیاسی بوده باشه یا طعنه زدن به دولت آقای احمدی نژاد.
  • ۱۱:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    هنرمند!
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    احسنت نمردیم یکی حرف حساب زد لگد پرانی به اونی که زمین خورده این روز بیشتر از دیروز مد شده
  • ۱۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    باید ازین خانم پرسید چندتا فیلم برای رسوا کردن اسرائیل ساختید؟؟؟؟/ این همه هزینه کردید فیلم های عشق و عاشقی ساختید چی شد؟
  • ناشناس ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    من قبلا خیلی خانم کرامتی رو دوست داشتم ولی از همین لحظه به بعد فقط ازش نفرت دارم ای کاش ایشان چشم های خود را بیش تر باز می کردند . جنگ بین حق و باطل است و او هیچ نمی داند
  • ۱۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    بزرگترین مشکلی که سینما را نابود کرده همین سیاست زدگی اهالی آن است امثال کرامتی ها و آهنگرانی ها و مخمل باف ها و فر هادی ها و.... اگر شما توانایی داشتید در حوضه کاری خودتان موفق بودید که شاهد ورشکستکی و بی مخاطب شدن کار هایتان نباشیم .
  • حسین ۱۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    کلا کی‌ این خانوم بازیگر را در بحث مسائل سیاسی عددی حساب میکنه که نظرش تاثیر داشته باشه
  • ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اگر همراهی برخی در داخل ایران با سیاستهای کاخ سفید نبود، آمریکا هرگز تحریمهای با این وسعت را اعمال نمی کرد.
  • العبد ۱۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    خانم کرامتی شما مثل اینکه نمیدونید با چه شیطانی طرف هستی؟؟؟؟ آمریکا زن و بچه و گرسنگی و .... حالیش نیست وگرنه گندم اضافشو نمیریخت توی دریا میداد به اون آفریقایی های بیچاره که از گرسنگی دارن میمیرن اگر دلسوز بود یک میلیون و اندی غیر نظامی در عراق و افغانستان کشته نمیشدند اگر دلسوز بود اون موقع که ارتش اسرائیل مدرسه دبستان رو در خط مرزی لبنان هدف قرار داد و چهل طفل بی گناه کشته شدند دلسوز بشریت میشدند و ............ خواهر گرامی ما در مقابل جنایتکارانی هستیم که اگر کوتاه بیایم سرنوشتمون بدتر از آفریقاست شما باید از آمریکایی ها طلبکار باشی نه از خودت نباید احساسات بر عقل انسان غلبه کنه
  • محمدعلی ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    خانم سفیر صلح تا کنون کدام گام را برای کم کردن تحریم ها علیه ایران در سازمان یونیسف برداشته اید؟ می شود گزارش دهید؟
  • علیرضا ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    مشرق خیلی چرت میگی!
  • ۱۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اینا... نه چیز دیگر
  • انتی مشرق ۱۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    خوب مگه دروغه؟؟؟؟؟؟شما خودت هیچ مشکلی نداری فک کردی همه اینجورین...برو بابا بچه خودت مریض بود دارو نداشتی پول نداشتی بازم اینو میگفتی؟؟؟د اگه راس میگی نظرمو بزن
  • ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    با محبت بودن كافي نيست، با بصيرت و كياست بودن هم لازمه كه در نامه وجود نداره. اگه ميخواست نامه كاملي بنويسه، بايد بين دولتمردان مقاوم كشور ما با دولتمردان متخاصم دشمن تفاوت قائل مي‌شد.
  • وحید ۱۴:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    اللهم عجل لولیک الفرج
  • حق جو ۱۵:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام می خواستم به خانم کرامتی بگویم حجاب اسلامی هم نوعی مهربانی به خود ودیگران است
  • صالح ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    آب که سر بالا بره قورباغه ابو عطا میخونه.... وقتی ما جوونها به جایادم حسابیها بازیگرها و فوتبالیست هایی رو که هیچ دغدغه ای غیر از اینکه موهاشون یا ابروهاشون یا ..... خدایی نکرده جوش نزنه رو الگو می کنیم این آدمها هم احساس می کنند مهم هستند و می توانند سخن های بزرگتر از دهانشان بزنند.....
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    یکم بی انصافی میکنید ایشون درباره دولت قبلی حرفی نمیزنن که شکل انتقادی داشته باشه و اشاره میکنند که این تحریمها ناعادلانه است در این جمله که گفته: تحريم هاي امروز غرب عليه ايران بيش از حدي است كه بتوانيم آن را اختلافي ميان ديدگاه هاي سياسي دولت ها و دولتمردان بدانيم. اين فشارها مدت هاست پا به حريم كودكان، آن هم بي پناه ترين آنها گذاشته است. هر بار كه خبري مبني بر تحريم دارو، گران شدن غذا و...
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    واقعا ها .من اصلا بهش فکر نکرده بودم نوشدارو بعد مرگ سهراب
  • ناشناس ۱۶:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    سخنان خانم کرامتی در راستای طرح های آقای حجاریان و خاتمی در جهت فعال کردن NGO ها برای رسیدن به مقاصد پلیدشان است.
  • تلخ ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    امید وارم امسال تو برن ب جهنم تو حق جو نیستی تند روی عامو
  • ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    یک نفر باید به خانم کرامتی بگوید که اگر سیاست ما غیر از این که الان هست بود بعید نبود که کودکان ما مثل کودکان عراق و پاکستان و افغانستان طعمه کشتار کور بمبها و موشکها و انتحاریها و شیعه‌کش‌ها بودند.
  • ناشناس ۱۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    ....ه
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۱
    0 0
    حاجی سلحشور کجایی عزیزم؟؟
  • ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    کسی که این انتقادات بی جا و بی معنی رو کرده دلش بیماره و مریض اخلاقی است!! چون اساسا این انتقادات وارد نیست و درحرفایی کرامتی مطلبی رو که نقد کردید وجود نداره
  • علیرضا حیدری ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    تو نگاه نکن کور میشی . آراستگی و تمیزی هم از نشانه های ایمانه تو هم برو حموم بو میدی .
  • ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    اخه بازیگر تجاری رو چه به این حرفا
  • ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    حالا دیگه وضع این انقلاب به جایی رسیده که....براش دلسوزی می کنند.
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    خانم کرامتی نظرشان را راجع به کودکان عراق و سوریه وفلسطين و... هم بفرمایند تا خیالمان راحت شود ایشان حامی همه کودکانند درهمه جای جهان چون بنی آدم اعضای یکدیگرند.
  • محمد ۱۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    شاید منظور او از سیاستمداران، آمریکایی ها هم بوده باشند
  • امجد ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    قطعا می دانم نظرم را نمی گذارید چون این اتفاق قبلا هم افتاده! تحلیل شما بدتر از ناشکیبایی مثلا اصلاح طلبهای حزب اسلامی کار است که خانم راستگو را بدلیل بیان نظر و رای شخصی اش از حزب اخراج کردند! یاد بگیرید که افراد آزادند هرزمان که دلشان خواست نظر خودشان را بدهند به شرطی که با اسلام عزیز و مبانی نظام برخورد نداشته باشد والسلام 
  • امجد ۱۴:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    قطعا می دانم نظرم را نمی گذارید چون این اتفاق قبلا هم افتاده! تحلیل شما بدتر از ناشکیبایی مثلا اصلاح طلبهای حزب اسلامی کار است که خانم راستگو را بدلیل بیان نظر و رای شخصی اش از حزب اخراج کردند! یاد بگیرید که افراد آزادند هرزمان که دلشان خواست نظر خودشان را بدهند به شرطی که با اسلام عزیز و مبانی نظام برخورد نداشته باشد والسلام 
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    جالب اینجاست که کسانی که نظر دادن بدون تعقل تبعیت کردن از مشرق درصورتی که کوچکترین حرفی در انتقاد از دولت قبلی نزده خیلی عجیبه مشرق حالش خوب نیست انگار
  • ۱۵:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    باز تو نظر دادی داروگر؟ عزیز دردونه ی مشرق
  • ۱۶:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    باهات موافقم فکرکنم ناقد دچار سوءتفاهم شده والا کرامتی حرف خاص سیاسی نزده
  • ۱۶:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    اینهمه نظرات اشتباه و جنجال سر یک تحلیل اشتباه و سوءتفاهم شایدم بدبینی و تندروی بگم بهتر باشه! واقعا چرا ما انقدر دنبال دعوا میگردیم و باهم سرجنگ داریم؟ چرا نمیتونیم با آرامش و احترام حرف بزنیم اینهمه نظرات بخاطر هیچ هست اصلا موضوغ مطروحه از بیخ ایراد داره و اصلا این خانوم حرف سیاسی نزده که بعضیا اینطوری برافروخته میشن جای بسی تاسفه واقعا
  • حق جو ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    با دیدن تعداد مثبت ها خدا را شکر کردم که هنوز هم حرف حق طرفدار داره و شیطان آنقدرا که فکر میکنه نتوانسته کاری بکنه
  • میترا ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    خوب اون موقع هم سفیر صلح !بودن
  • ۱۹:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    گذاشتند :)
  • رضا ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    چطوری پرچم؟؟؟؟؟؟!!!!!!!!
  • رضا ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    در اولین فرصت سعی کن بمیری چون وجود امثال شما برای بشر مضره
  • رضا ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    چی داری میگی نه واقعا فهمیدی چی گفتی جفنگیاتت رو بزار دم کوزه ابش رو بخور ادم تا این حد در توهم توطعه
  • هادی معصومی ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    دوست من خیلی ها پیش از سلحشور این نکته را گوشزد کردند اما مدعیان هنر و اصلاح طلبی و مردم و ... با دیکتاتوری مدرن نابودشان کردند... مجبور به سکوت شدند و خانه نشین..
  • رضا ۱۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    اخه ادم معمولی مثل تو رو چه به نظر دادن در مورد بازیگر تجاری
  • رضا ۱۹:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    تو کی هستی ادم انقلابی یا از این خشک مغزهای مدرن اصلا میدونی معنی انقلاب یعنی چی؟؟؟؟؟
  • رضا ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    شما اول برادری خودت رو به بچه های ندار خودمون نشون بده تا بعد به اونها هم فکر کنیم چراغی که به خانه رواست به مسجد حرامه
  • جواد ۲۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    عزیز ناشناس! این خانم سوپر استار سفیر صلحه یا نماینده کنگره آمریکا؟ چرا نمیگه اونا دارن ظلم میکنن؟ چرا نمیگه ما داریم تاوان عدالت خواهی و آزادی خواهی مونو میدیم؟ چرا؟
  • جواد ۲۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۲
    0 0
    منم دلم میخواد بازیگر بشم ولی قبل از تموم شدن دولت آقای روحانی ، به دولت لگد بزنم تا بعد ببینیم این خانم راست میگه یا من!
  • یاوری ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    این خانم کارگردان نیست که فیلم بسازد یا ساخته باشد.
  • یاوری ۰۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    اندازه دهان ملت را تو تعیین میکنی؟
  • مهدی خرم آبادی ۱۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    "یک سوزن به خود و یه جوال دوز یه غیر"...این مثل معروفی است که به دلیل طبع آدم نسبت به منافع خود بر دیگران می زنند که دیگران رو هم کمی درنظر داشته باشد!...اما برای هنرمندان! ما انگار خودی و ناخودی عوض شده و سوزن و جوال دوز رو هردو توی تن خودی می زنند!
  • ۱۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    علرضا خان حیدی هر کس برهنه نبود بوی بد میده باید بره حموم؟
  • ۱۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    شما هم یاد بگیرید که دیگران هم آزادند درباره زمان بندی اظهار نظرها و ماهیت آنها اظهار نظر کنند هان؟
  • ۱۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    بعد از اینکه یه مملکتی رو زمین زد کجاش زمین خورده. حال و روزش از همیشه بهتره.
  • ۱۸:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    همه حق شما اقلیتین و بقیه دنیا همه باطل!
  • ۱۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    باید به جای ایشون رئیس جمهور سابق رو به عنوان سفیر صلح انتخاب میکردند. البته هنوزم دیر نشده!!!
  • ۱۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    تو خوبی!
  • رسولی ۱۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    تو نفهمیدی چی گفته
  • رسولی ۱۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    این نظر را عباس عبدی از اصلاح طلبان هم تائید می کند. این خانم نظرش در باره این موضوع چیست؟ اگر جرات داره نظر بدهد تا اصلاح طلبان خورد و خمیرش کنند.
  • پارمیس ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    چرا بعضی از هنرمندان وسیاستمداران عقده ای نون ونمک ایران رو میخورن اما تا به غریبه ها ودشمنان کشوراسلامیشون میرسن دم از ظلم وبیداد میزنن؟! مگه همونا نیستن که کشورما رو بخاطر استقلال طلبی تحریم همه جانبه کردن؟!!
  • ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    جناب رضا اگر چراغی که به خانه رواست و.... که میگید درست باشه پس ما باید شاهد نابودی مسلمانان باشیم تا شکم خودمون سیر باشه؟؟؟؟ مگه پیامبر نگفت مسلمانی که فریاد مسلمانی رو بشنوه و به دادش نرسه مسلمان نیست؟؟ اینجا پیامبر شرط نذاشته که باید شکمت سیر باشه گفته؟؟؟؟
  • فرشته ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۳
    0 0
    متاسفانه خیلی متحجرانه قضاوت میکنی شما فقط میخوای اونچیزیکه دوس داریو بشنوی همین ی نیمچه اعتراضی که خانوم کرامتی کرده رو شماها نکردید!منصف نیستی قضاوت نکن
  • فرشته ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    تورووو خدا خواهش میکنم وقتی تو زمینه ای سواد نداری خب دهنتو ببند عزیز من!واجب که نیست نظربدی خب ببند دیگه
  • فرشته ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    باز اون خانوم تو صحبتهاش 4تا کلوم حرف حسابی زده درنهایت ادب!اخه تو با این طرز صحبتت فکرکردی مهمی و میتونی اظهارفضل کنی؟؟
  • فرشته ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    واااااااااااااااااااااای ی بازیگر بره تو یونیسف واسه برداشتن تحریمها تلاش کنه؟؟؟؟؟؟؟پس چکارست؟؟؟؟!کودن
  • ۰۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    کي گفته که اينها قراره هشت سال بمونند؟؟؟؟
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    به اندازه دهان شما مزدور انگليسي نميرسه!
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    فقط يک کمي از دنيا عقبه، بنده خدا.
  • ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۲۴
    0 0
    جواد جان عدالت و آزادی و پاک دستی را با گوشت و پوست و خونمان در دولت احمدی نژاد حس کردیم !!!

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس