کد خبر 245705
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۲ - ۰۰:۵۶

به دنبال دیدار جمع کوچکی از به اصطلاح هنرمندان با یکی از نامزدان ریاست جمهوری، دو سینماگر حملات تندی نسبت به یکدیگر داشتند.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق به نقل از سایت پارس توریسم، فرمان‌آرا گفته: چندی پیش وقتی تعدادی از هنرمندان، به دیدار آقای عارف رفتند، چون اعتقادی به حرکت‌های جمعی به این شکل ندارم، حضور در آن جلسه را قبول نکردم. اما یک نکته برایم جالب بود. وقتی عکس آن دیدار منتشر شد، دیدم دو نفر که در ردیف اول نشسته‌اند، از کسانی هستند که در چهار سال گذشته به شکل‌های مختلف برای آقای شمقدری خوش‌خدمتی کرده‌اند. با خودم گفتم پس آن رفتارها چه بود؟ تویی که وقتی بسیاری از سینماگران قبول نمی‌کنند داور جشنواره شوند، ‌داوری را می‌پذیری، چرا الان حس می‌کنی دوران جدیدی آغاز شده و باز باید در صف اول باشی؟

اما پس از انتشار این گفت‌وگو «مانی حقیقی» یادداشتی را در واکنش به آن مصاحبه منتشر کرد. مانی حقیقی در یاداشت خود نوشت: اینکه بیرون گود بنشینیم و دست‌هایمان را آلوده نکنیم و مهم‌ترین رویداد سینمایی کشور را دو دستی به جواد شمقدری تقدیم کنیم، اشتباهی ساده و بی‌دردسر است. اینکه با تفرعن به چنین اشتباهی ببالیم، نیازمند شکل خاصی از بی‌تدبیری است که حتی از بهمن فرمان‌آرا هم بعید است. ولی اینکه بخواهیم اشتباه، بی‌تدبیری و تفرعن‌مان را چماقی بر سر کسانی کنیم که مثل ما فکر نمی‌کنند، دیگر واقعا نشانه چیزی نیست جز توهمی پدرسالارانه و مضحک. راحت و صریح بگویم: شمقدری که سهل است، اگر روزی یکی شبیه طالبان هم به معاونت سینمایی کشورمان منصوب بشود، من باز هم داوطلب داوری در جشنواره فیلم فجر می‌شوم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۱:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    مرگ برای همسایه است
  • ۰۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    آمریکا: اردن،ترکیه وعربستان برای حمله به سوریه اعلام همکاری کردند
  • ایرانی ۰۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 1
    جوابیه «مانی حقیقی» در حقیقت عذر بدتر از گناه و اصرار بر اشتباه برای پوشاندن آن است!!!
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۶/۱۲
    0 0
    عجب درگیری شدیدی بوده! کشته و زخمی نداشته با این شدت؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس