کد خبر 24465
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۸۹ - ۱۵:۵۱

معصومه ناصري که اکنون در لس‌آنجلس زندگي مي‌کند، همه مردم ايران را دعوت کرد تا به آمريکا پناهنده شوند تا دخترانشان بتوانند بدون حجاب و با شلوارک به گردش و تفريح بپردازند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، معاون سردبير سابق ارگان رسمي مجلس هلند که اکنون در لس‌آنجلس زندگي مي‌کند، همه مردم ايران را دعوت کرد تا به آمريکا پناهنده شوند تا دخترانشان بتوانند بدون حجاب و با شلوارک به گردش و تفريح بپردازند!

"معصومه ناصري" که چندين سال عضو شوراي سردبيري مجلسه چلچراغ بود و در سال 84 هم عضو فعال و تاثيرگذار ستاد انتخاباتي مطفي معين بود، در مطلبي که در وبلاگ شخصي خود نوشته، با اشاره به حضورش در ايالات متحده امريکا اظهار داشته است: حضور در لس‌آنجلس در کنار برخي از ايرانيان مهاجر اين حس را به من مي‌دهد که لذت ببرم از اين که دست کم بخشي از مردم ايران اينجا آزادي‌هاي سياسي اجتماعي‌شان را به دست آورده‌اند و ظهر شنبه بي حجاب و با شلوارک مي‌روند چلوکباب مي‌خورند و براي شاهزاده جوان‌مرگ مراسم ختم برگزار مي‌کنند.

خانم ناصري که پيش از پناهندگي به آمريکا، عضو شاخه جوانان حزب مشارکت بوده است، همچنين بي‌حجاب گشتن خود در خيابان‌هاي لس‌آنجلس را آرزوي مردم ايران ناميده و در سخناني بامزه مدعي شده است: چي مي‌شد آن هفتاد ميليون باقي مانده هم با چند پرواز از فرودگاه امام خميني به نقاط آزاد جهان منتقل مي‌شدند؟!

البته "بسته" و "محدود" خواندن فضاي زندگي در ايران و امنيتي دانستن آن موضوعي است که خبرنگاران پناهنده به کشورهاي غربي همواره از آن به عنوان دليل مهاجرت خود سخن مي‌گويند؛ مساله‌اي که چندي پيش از سوي تعدادي از همين افراد صريحا يک "توهم" خوانده شد.

به عنوان مثال، "بنفشه رمضاني يگانه" از اقتصادي‌نويس‌هاي روزنامه توقيف شده "اعتمادملي" که نام و نشان چنداني هم در ميان جامعه روزنامه‌نگاري نداشته است، در مصاحبه با تلويزيون دولتي انگليس و در پاسخ به اين سوال که چرا از ايران خارج شده، صريحا اعلام کرد که کسي به دنبال دستگيري او نبوده؛ بلکه وي به نوعي توهم دستگيري مبتلا بوده که به اين دليل به "پراگ" پايتخت جمهوري چک سفر کرده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس