کد خبر 24107
تاریخ انتشار: ۲۲ دی ۱۳۸۹ - ۱۷:۲۲

آزاد راه تهران- شمال از آن دسته پروژه هايي است که به ادعاي برخي، هدايت رسانه اي آن را برخي زمين خواران بر عهده دارند.

به گزارش مشرق به نقل از راهبرد، پروژه آزادراه تهران – شمال جزو پروژه هايي است که به سوژه ثابت و در عين حال مستمر بخشي از رسانه ها مبدل شده است؛ در اين راستا برخي معتقدند که پيگيري ويژه و اختصاصي اين موضوع در برخي رسانه ها، پشت پرده هايي دارد که دانستن آن خالي از فايده نيست.

"مسعود رهنما" مديرعامل شرکت ساخت وتوسعه زيربناهاي حمل ونقل کشور در گفت و گويي، آزاد راه تهران - شمال را به لحاظ استراتژيک( ترانزيت) در طرح جامع حمل و نقل کشور جزو اولويت اول حمل ونقل کشور نمي داند.

او پيگيري ها و سوالات مکرر برخي ها از آخرين وضعيت اين پروزه را به دليل سرمايه گذاري بعضي اشخاص حقيقي در زمينهاي کلان اين پروژه مي داند.

مديرعامل شرکت ساخت خط آهن قزوين-رشت -آستارا را شاهرگ حياتي حمل ونقل کشور دانسته و اظهار مي دارد: در حال حاضر هيچ کس از روند اجراي اين پروژه سوالي نمي کند؛ اما به دليل حضور زمين خواران در پروژه آزاد راه تهران - شمال اين پروژه مورد هجمه سوالات قرار گرفته است.

رهنما با اشاره به پروژه آزاد راه خرم آباد - پل زال،اين طرح را حقله مفقوده ترافيک کشور توصيف کرده و سئوال مي کند، چرا کسي پيگير جزئيات اين پروژه نمي شد؟ باتوجه به اينکه منافع کل کشور را در برداشت وليکن آزاد راه تهران - شمال که محوري توريستي است نه ترانزيتي، چگونه اين همه مورد توجه و پيگيري قرار گرفته است!

مديرعامل شرکت ساخت و توسعه با بيان اينکه خط آهن قزوين-رشت -آستارا شاهرگ حياتي حمل ونقل کشور است، اظهار مي دارد: در حال حاضر هيچ فردي از روند اجراي اين پروژه سوالي نمي کند؛ اما به دليل حضور زمين خواران در پروژه آزاد راه تهران - شمال اين پروژه مورد هجمه قرار گرفته است.

وي با اعلام اينکه ما از پشت صحنه سناريوي آزاد راه تهران - شمال با خبر هستيم، گفت: در تلاشيم تا پايان دولت دهم يک باند از اين پروژه به بهره برداري برسد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس