جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در تحصن سال 88 مسجد دانشگاه تهران گفت: ما رای شخصیت با تقوا سالم و مدیر با تجربه‌ای مثل آقای مهندس موسوی را بگیریم و به اسم کسانی بنویسیم که در واقع انقلابیون چند روزه هستند.

گروه سیاسی مشرق- حجت‌الاسلام والمسلمین دكتر روحاني رئيس‌جمهور برای تصدی پست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری "جعفر میلی منفرد" را انتخاب و به مجلس معرفي کرده بود که وی روز پنج‌شنبه در مجلس شورای اسلامی نتوانست از نمایندگان ملت رای اعتماد بگیرد و به همین منظور رئيس‌جمهور جعفر توفیقی را برای سرپرستی این وزارتخانه برگزید. 

جعفر توفیقی داریان، زاده ۱۳۳۴ در تهران و وزیر علوم دولت دوم سید محمد خاتمی است. وی که از طراحان اصلی لایحه تغییر ساختار وزارت علوم است، دارای مدرک دکترای تخصصی PHD در رشته مهندسی شیمی از دانشگاه پلی‌تکنیک بخارست و استاد تمام گروه مهندسی شیمی دانشکده فنی و مهندسی دانشگاه تربیت مدرس است.

توفیقی در سال 82 با کنار رفتن مصطفی معین، به عنوان وزیر علوم از سوی سید محمد خاتمی به مجلس شورای اسلامی معرفی شد و توانست از نمایندگان رای اعتماد بگیرد.

وی در انتخابات ریاست جمهوری سال 1392 رئیس ستاد انتخاباتی محمدرضا عارف شد و همین حضور او در عرصه انتخاباتی و کنار رفتن محمدرضا عارف و پیروزی حجت الاسلام حسن روحانی، شانس حضورش در کابینه دولت یازدهم را افزایش داد و وی پس از رای نیاوردن میلی منفرد سرپرست وزارت علوم شد.

جعفر توفیقی با اشاره به حضورش در وزارت علوم گفته است: هنوز صحبت جدی در رابطه با تصدی وزارت علوم نشده است و این مسئله در چند روز آینده مشخص می‌شود ولی به احتمال بسیار زیاد گزینه پیشنهادی رئیس‌جمهور برای وزارت علوم هستم.

از سوابق توفیقی می‌توان به ریاست دانشکده انرژی دانشگاه صنعتی شریف، فعالیت به عنوان وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، عضویت شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاونت وزیر آموزش و پرورش، معاونت امور آموزشی دانشگاه تربیت مدرس و ریاست دانشکده مهندسی شیمی دانشگاه تربیت مدرس اشاره کرد.

توفیقی: متاسفم که رای موسوی را به اسم دیگری نوشتند!

جعفر توفیقی در روز 26 خرداد 88 در جمع اساتید متحصن در مسجد دانشگاه تهران در حمایت از میرحسین موسوی سخنانی را بیان کرده است که مرور آنها خالی از لطف نیست.

بخشی از سخنان توفیقی در این تحصن را در ادامه می‌خوانید:

اگر ما اجازه می‌دادیم که انتخابات روند معمول خودش را طی بکند به نظر من این نظام پایه‌های خودش را برای همیشه تثبیت می‌کرد برای اینکه یک حضور 40 و 50 میلیونی مردم با سلایق مختلف با عقاید مختلف با گرایش‌های سیاسی مختلف و یک رای بسیار قاطع به آقای مهندس موسوی به نظر من و احترام کشور و احترام دولت به این رای به نظر من استثنایی‌ترین فرصتی بود که ما بعد از انقلاب بدست آورده بودیم ولی به نظر من بدترین سناریو را انتخاب کردیم یعنی در این دو راهی انتخابات، انتخابی که الان شد و انتخابی که می‌توانست بشود بدترین انتخاب را کردیم یعنی درست نقطهٔ مقابلش و کشور در آستانهٔ تزلزل، مردم در آستانهٔ تزلزل، توهین به شخصیت مردم به عقیدهٔ مردم و به رای مردم و از هم پاشی این اتحاد اجتماعی، یعنی ما اختیار داشتیم که اتحاد اجتماعی را انتخاب بکنیم. اتحاد سیاسی را انتخاب بکنیم و اختیار داشتیم که از هم گسیختگی و از هم پاشیدگی اجتماعی را انتخاب بکنیم. به نظر من با بی‌تدبیری، بدترین انتخاب را در واقع به عمل آوردیم و الان وضعیت را شما می‌بینید، نارضایتی مردم، دانشجوها، اساتید، نخبگان که  یک اعتراض واقعا سراسری است.

بنده امیدوار هستم که ان‌شاءالله تا بیش از این دیر نشده دوستان تامل کنند و برگردند به این مسیری که انتخاب غلطی را که شد ان‌شاءالله اصلاح بکنند. بدتر از آن هجمه‌ای است که ما الان به دانشجوها داریم می‌کنیم. و واقعا باید تشکر بکنیم که اساتید این‌گونه از هجومی که به دانشجویان مظلوم و بی‌دفاع شده دارند حمایت می‌کنند و این یک چهره‌ی خوبی برای نظام به نظر من نیست، عکس‌هایی که در دنیا پخش می‌شود فیلم‌هایی که در دنیا پخش می‌شود تجاوزهایی که به حریم خوابگاه‌ها وارد می‌شود و دانشجویان فرهیخته و مظلوم ما اینگونه دارند مورد هجمه قرار می‌گیرند و به سرعت فراموش کردند دوستان که همین‌هایی که الان زیر باتوم و اسلحه و این فشار دارند لطمه می‌بینند همان کسانی بودند که حماسهٔ 22 خرداد را آفریدند و حماسه راهپیمایی دیروز که واقعا از ابتدای انقلاب شاید یکی از همایش‌های بی‌نظیر بود و حضور مردم در صحنه بود.

واقعیت مطلب همه ما حالا دانشجویان جوان را عرض نمی‌کنم اما هم سن و سال‌های خودم که سی سال انقلاب را تجربه کردیم ما حوادث زیادی داشتیم که مردم را متالم کرد. ماجرای 7 تیر ماجرای 8 شهریور، شهید بهشتی، شهید رجایی که این‌ها حوادثی بود که واقعا مردم را ناراحت می‌کرد. اندوهگین می‌کرد متاثر می‌کرد ولی واقعیتش من تجریهٔ خودم این است هیچ حادثه‌ای به اندازهٔ این اتفاق که افتاد روحیه و شخصیت مردم را جریحه‌دار نکرد و متاسف و متاثرشان نکرد و در این سطح ملی این که ما به رای مردم توهین کنیم و در رای مردم دستکاری کنیم و متاسفانه رای را به اسم کسانی بگذاریم که کمترین اخلاق و ادب و همه چیز را در واقع فرو ریخته‌اند بنیان‌های اخلاقی را فرو ریختند (تشویق حضار و صدای الله اکبر) ای کاش واقعا بنده آرزو می‌کنم و ای کاش نمی‌دانستیم که این 24 میلیون رای به اسم چه کسی رفته است. ای کاش این ویژگی‌ها پشت پرده باقی می‌ماند و ما فقط یک تخلف کوچک انتخاباتی را شاهد بودیم. ای کاش اینجوری می‌شد ولی همهٔ مردم دیدند در هفته‌های گذشته در 4 سال گذشته سیاست‌ها را تدبیرها را اخلاق را بینش‌ها را دیدند و الان عمق تاسف جایی است که این 24 میلیون رای به دست من و شما به اسم چه کسانی رفت؟

این به نظر من بسیار برای مردم روحیه مردم را و شخصیت مردم را جریحه دار می‌کند. ای کاش به اسم یک آدمی می‌رفت که ما درست نمی‌شناختیمش. ای کاش برای کسانی می‌رفت که ما شناخت درستی نداشتیم و مردم ندیده بودند دروغ گفتن صریح را و تهمت زدن‌های صریح آن‌ها را به شخصیت‌های کشور و به ارکان انقلاب و این که ما تمام انقلاب را زیر سوال ببریم. دستاوردهایش را زیر سوال ببریم جنگ را زیر سوال ببریم بهترین فرماندهان جنگ را زیر سوال ببریم فقط برای این که رای بیاوریم. فقط می‌خواهیم فضایی ایجاد کنیم که در آن فضا می‌خواهیم رای بیاوریم.

به نظر من از هر جنبه که نگاه کنیم واقعا ابعاد این تاسف و تاثر و تالم بسیار گسترده است و ما رای شخصیت با تقوا سالم و مدیر با تجربه‌ای مثل آقای مهندس موسوی را بگیریم و به اسم کسانی بنویسیم که ...  (تشویق حضار) که در واقع انقلابیون چند روزه هستند، مدیران چند روزه هستند و جالب است که خدمت‌تان بگویم عمدهٔ نقطه ضعف‌هایی که به دیگران می‌گیرند خودشان ده‌ها برابر این نقطه ضعف‌ها از مدرک تحصیلی از نظر کارشناس بودن از نظر در انقلاب حضور داشتن از نظر تاثیری که در جنگ گذاشتند تمام ایرادهایی که به دیگران می‌گیرند از نظر ادب، اخلاق، بی‌تدبیری، شما صد برابر این را در خود همین‌ها می‌توانید مشاهده بکنید.

وقت را بیش از این نمی‌گیرم، بنده وظیفه دارم به عنوان یک مسئول کوچک در وزارت علوم سابق حمایت خودم را از اعتراض شما از اعتراض اساتید در این خصوص حمایت خودم را از دانشجویانی که تجربه داشتم و با آن‌ها برخورد داشتم،‌ سال‌ها با این‌ها نشست و برخاست کردم، دانشجویانی که همیشه مظلوم واقع می‌شوند و جالب که باتوم‌ها اول باید به سر آن‌ها بخورد، در اتاق‌های‌شان و در حریم امن خوابگاه‌شان پناهگاهی نداشته باشند و فریادرسی نداشته باشند، حمایت خودم را در واقع از این اعتراض اعلام می‌کنم و محکوم می‌کنم این برخوردی که با فضای امن دانشگاه می‌شود با دانش می‌شود با دانشجو می‌شود و در شرایطی که دانشجو هیچ سلاحی برای دفاع از خودش ندارد متاسفانه شدیدترین تجاوزها به حریم دانشجو و دانشگاه انجام می‌گیرد.


حال بايد منتظر بمانيم و جواب مسوولين دولتي درباره اين انتصاب را بدانيم، آيا معناي اعتدال، وارد كردن حاميان فتنه در مناصب دولتي است؟ آيا چنين افرادي شايستگي حضور در دولت اعتدال را دارند؟ آيا اظهارات خلاف واقع، تهمت‌ها و بهتان‌هاي جعفر توفيقي با واژه اعتدال، سنخيتي دارد؟

مسوولین اجرايي كشور بايد به اين نكته توجه كنند كه نمايندگان مجلس شوراي اسلامي بواسطه حمايت ميلي منفرد از فتنه‌گران و عدم عذرخواهي از مردم، رأي عدم اعتماد به وي دادند، حال چگونه شخصي كه اينگونه در فتنه 88 نقش آفريني كرده است، به عنوان سرپرست وزارت علوم قرار مي‌گيرد؟
 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 371
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 13
  • ۱۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    جناب آقای دکترر حسن روحانی! کاری نکن که از رایی که بهت دادم پشیمان شوم!!!!
  • ناشناس ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام.واقعا عجب رویی دارند
  • رضا ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    دیگه سند از این بهتر ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ این آقا فتنه گر هست .... انوقت تو کابینه دولت اععععتدال چهکار میکنه ؟؟/
  • ایرانی ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای توفیقی مسولان برگزای انتخابات 92 ،همون هایی بودن که انتخابات 88 سال رو برگزار کردند !!!! چرا امسال این حرف رو نمی زنید !؟ چون امسال مردم به آقای روحانی رای دادند پس انتخابات درسته نه !؟ چون کاندید شما پیروز شد انتخابات پاکه !؟ نه !؟ اینه منطقتون !؟؟؟؟ 4 سال انواع تهمت ها و توهین ها رو به آقای احمدی نژاد کردید اون خسارت های عظیم رو به کشور زدید... حالا هم هر کسی حرفی از فتنه میزنه میشه افراطی؟! شما دوره خودتون ، یعنی دوره افراطات (اصلاحات) !!!!!!!!!!!!! رو فراموش کردید ؟! شاید شما فراموش کرده باشید ولی ما فراموش نکردیم !!!! وقتی نتانیاهو به صراحت اعلام میکنه که اصلاح طلبان سرمایه های ما در ایران هستند ! یعنی چی !؟ یک نفر از آقایون مثل اصلاح طلب ! اومد بگه نه خیر اینطوریام نیست !!!؟!؟؟!؟؟ نتانیاهم خیلی غلط کرد همچین حرفی زد و..................... !؟ نه سواله واقعا !!!! یه نفر از شما حرفی زد !؟؟؟؟؟؟؟ فقط با سکوت معنادارتون خیلی چیزها رو مشخص کردید.... !!!! رژیم کودک کش و فاشیست اسراییل از اصلاحات حمایت میکنه !!!!!! شما به کجا رسیدید !؟!؟!؟
  • sdn ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    سلام واقعا متاسفم که برخی برخلاف آن چیزی که ادعا میکنن تحت تاثیر جریان های منحرف از ارزشهای انقلاب قرار دارن. آقای توفیقی با این سخنرانی فقط بی بصیرتی خودشونو اثبات کردن
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اجب!!!!!!!!!!
  • ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    این صحبت ها قبل از خطبه های حضرت آقا بود ایشان بعد از آن در هیچ تحصنی شرکت نکرده اند قبل صحبت های مقام معظم رهبری اشکالی وارد نیست ولی بعد از آن همه باید تبعیت میکردند که آقای توفیقی هم در عمل کاری خلاف فرمایشات حضرت آقا نکرده اند مشرق امیدوارم شهامت نمایش دادن این نظر رو داشته باشی.
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    فرهاد رهبرم توی تحصن بوده؟!
  • امیر ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    یکی از افراطی ترین افراد ممکن همین آقای توفیقی است. شما دقت کنید در منطق و شیوه ی استدلال ایشان. هیچ دلیل و سندی برای اثبات ادعایشان بیان نمی کنند. کسی که رئیس بزرگترین مجموعه علمی کشور بوده است. چنین آدمی چگونه می تواند مروج علم و تحقیق در کشور باشد؟ امیدواریم رئیس جمهور محترم تجدید نظر بکنند در این انتخاب. کسانی که دائم از علم و منطق و اخلاق دم می زنند اما نشانی از علم و استدلال در بیانشان نیست.
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای روحانی چرا می کنید مگر قحط الرجال است آن روزگاری که در کشور بچه مکتب های بخارست و دانشگاه های دست صدم غرب و دنیا برا ی این کشور درس خونده محسوب می شدند گذشته همه مردم گوهر شناس شده اند.
  • ۱۷:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مشرق جان : این حرف خیلی از بزرگان بود ... تازه قرار شد اعتراض اشکال نداشته باشد.بعد از سخنان رهبری ایشان دگر اعتراضی نداشتند
  • ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شما انگار با اعتدال مشکل دارید؟
  • ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا حالا داریم می فهمیم فتنه چگونه شکل گرفت خواص باطل ....گمراه کردن وایجاد شبهه فقط توسط چنین عناصری امکان پذیر می شود روحانی متشکریم
  • رضا ۱۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای روحانی تعریف بسیار تازه ای از اعتدال رو کرده، واقعاً نو بره، این اعتداله؟؟ یعنی امام علی اینجوری بود؟؟
  • ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    قبل وبعد نداره مگه خودشون بصیرت نداشتند وزارت خانه ها مکانهای حساسیند حتی برای یک لحظه عفلت مجازنیستند
  • ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ما هم برای روحانی متاسفیم که تو رو موقتا مدیر کرده
  • رضاا ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شاید اشتباه کنم اما فکر میکنم که توهم زده ی 88 هستش و دینش رو فروخت مفت هم فروخت
  • محمد ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اشتباه کرده این صحبتها رو انجام داده .باید عذرخواهی کنه والا ایشون هم خائن هستش.
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    درود بر توفیقی که پس سخن رهبری کنار کشید
  • ۱۷:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    نه ناشناس جان؛ قبل از صحبت‌هاي حضرت آقا هم حضور خياباني و آشوب وجود داشت و ايراد داشت. موسوي شب انتخابات ادعاي پيروزي كرد! پس فتنه از 22 خرداد شكل گرفت نه 29 خرداد.
  • ۱۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    بهترین مورد برای وزارت. تا چشتون ...
  • محمد علی ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقایان اصولگرای ...(که ....) لطفا کمی بفهمید! مگر تا حالا میگفتیم شاید اعتقادشون این جوریه ولی ممکنه شک کنیم که شما ها هم مثل ... تدبیر هایی پشت پرده داشته اید!!!
  • محمد ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اعتراض اگر دستگاه‌هاي نظارتي مجوز دهند اشكل ندارد. در سال 88 بعد از 22 خرداد، ميخواستند با تظاهرات به غرب اعلام كنند كه مردم معترض انتخابات هستند و از آنان درخواست كمك كنند، به همين خاطر دستگاههاي نظارتي تشخيص دادند مجوز دادن در ان شرايط، مهر تأييدي بر ادعاي تقلب است و مجوز ندادند. پس اعتراضات قبل از 22 خرداد نيز جزء فتنه‌گري آقايان افراطي محسوب ميشود.
  • ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    این که نجفی را به سمت دیگری منصوب کنی نوعی دهن کجی به مجلس است
  • محمد ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اگر قبول داريم مسئولين، الگوي مردم و نيز الگوي همديگر هستند، نبايد از يك فتنه‌گر در مناصب بالاي دولتي و عمومي استفاده كرد. حالا چه فردي در فتنه 78 مقصر بوده باشد، چه فتنه 88. انتصاب اين افراد، قبح فتنه و براندازي را در جامعه از بين مي‌برد.
  • ۱۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای روحانی رای مارا پس بده - این چه دهن کجی به مردم است آقای روحانی ..........!!!!!!!!!!!!!!!!.....
  • بسیجی ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ننگ بر کسانی که بی حیایی را به حد اعلای خود رساندند و هنوز از آنچه انجام داده اند شرم نمی کنند. مرگ بر اصحاب فتنه.......
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    نمی دانم بگم دوستان عزیزان و..مشرق بخاطر خدا و به خاطر این توده های زجر کشیده و به خاطر هرچه که دوست دارید دست از این تفرقه ها بردارید . مگه نمیشه که دنیا از نو شروع بشه؟ بابا جان خدا هر 24 ساعت رو با یک سپیده شروع میکنه شما چرا کوتاه نمی ایید. بگذارید که این دولت اروم باشه و کارش بکنه شاید از این فلاکت کمی ازاد شدیم
  • ۱۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    کی گفته قبل از خطبه آقا اشکالی نیست که هی اینو دست آویز قرار دادید؟
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ...... ........ .......... مجلس انقلابی با فتنه گران سر سازش ندارد
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    همه میدنن فرهاد رهبر مخالف فتنه است ولی شجاعت حضور در میان تحصن کنندگان را داشت
  • مهدی ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    از آقای روحانی بیش از این هم انتظار نمیرفت متاسفانه بعضی از آقایانی که خود را نماینده مردم میدانند با بی بصیرتی به بعضی از حامیان فتنه رای اعتماد دادند.
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شعور نعمتی است خدادادی که برخی از آن بی بهره اند.........
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    توفیقی توفیقی توفیق داشته باش
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اگر بیطرفانه نگاه کنیم اتفاقا آقای توفیقی یک ولایت مدار واقعی است ایشان با اینکه اعتراض داشتند بعد خطبه مقام معظم رهبری هیچ اعتراضی نکردند
  • هندسه دان ۱۷:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    متاسفم که 18 میلییون گول شعار اعتدال رو خوردند
  • mehdi ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    بابا ای اقایون پایداری ها یجورایی میخوتان فقط خودشون باشن مملکتو از ان خود میدونن پست ها منصب ها رهبری را هم بهانه ای برای رسیدن به هدفشان وگر نه حداقل بقول اقا باید فرصت داد به دولت عمل را ببینند 8سال دوم دفاع مقدس هم دیدی چه شد و چه کرد هاله نور با مردم
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مگر روحانی نگفت که از استیضاح نمایندگان استقبال می کنم!انتصاب نجفی و توفیقی یک آزمون صدق رفتار روحانی است
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقا یا خانم عزیز. ایشون چه جور به ضرس قاطع میگه من متأسفم که رأی کسی به حساب کس دیگری نوشتن ؟! در ضمن مگر انتخابات روند غیر طبیعی داشت که میگه اگر اجازه میدادن طبیعی باشه ؟! دقیقا داره میگه تقلب شده. انتخاب غلط ؟! دانشجویان مظلوم و فرهیخته ؟ منظورش همون اراذل هستش که عکس امام رو تو دانشگاه پاره کردن ؟ جناب آقای روحانی شما بنا رو بر اعتدال گذاشتید. لطفا اعتدال رو بار دیگر باز تعریف کنید و بگویید اعتدال معیارش چیه ؟ آیا اصلاح طلب هایی مثل این آقا و امثال ایشون معیار اعتدالن ؟ اگر افراط بود چی میشد.
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    هیچکس با اعتدال مشکل نداره با زیر رو کشیدن به اسم اعتدال مشکل داره
  • محسن ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    دوستان توجه داشته باشید که آقای روحانی هیچ دخالتی در انتخاب افراد برای کابینه نداشتن و همه این اشخصاص از سمت آقای هاشمی و خاتمی به ایشون تحمیل شده، پس لطفا حرفهایتان را به ایشون خطاب ندید. آقای روحانی تحت فشار از سوی هاشمی هستن و همه میدونید هاشمی همه کاره مملکت شده چه خودش چه فرزاندانش!! این نکته هم بگم که آقای توفیقی یادت هست دستور دادین اساتید دانشجوهای بسیجی یا حزب الهی رو کتک بزنن ؟ به اساتید دستور میدادین این دانشجوها رو نمره زیر 10 با 10 بدن ؟ یادتون نمیاد؟ ما که دستمون از دنبا کوتاهه، اما سر پل صراط یه دیداری خواهیم داشت...
  • ۱۸:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شما راي به روحاني ندايد. شك نكن
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مشرق، وحدت وحدت!
  • ۱۹:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    دوست عزیزی که سواد نداری! دانشگاه بخارست در شیمی و در طراحی راکتور (تخصص آقای توفیقی) جزو 3 دانشگاه برتر جهانه.
  • محمد ۱۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خداوند فرصت توبه داده شما نمیدین ؟
  • منصور ۱۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    کاملا با قسمت اول حرفای این آقا موافقم .اونجای که می گفت "این حضور حداکثری و 40 میلیونی مردم می نوانست تضمین بزرگی برای انقلاب تا سالهای سال باشد و نظام پایه های خودش را برای همیشه تثبیت می کرد." اما چه شد؟ عده ای همچون این آقا با تکیه بر یک ادعای دروغین به نام تقلب رای مردم را نادیده گرفتند و کشور را به سمتی بردند که نه تنها از دست آوردهای این حماسه بزرگ استفاده نشد بلکه بخش عظیمی از استعدادهای کشور مستهلک و تضعیف گردید. به جرات می گویم که اگر فتنه 88 نبود امروز اوضاع کشور در همه زمینه ها به خصوص اقتصاد خیلی بهتر بود. چرا آمریکا و متحدانش به سمت تحریم های شدید حرکت کردند؟ چون در سال 88 نشانه های از اختلاف و نزاع را در بین مردم مشاهده کردند و می خواستند دوباره با تحریم به آن دست یابند.لذا مدعیان تقلبی همچون ایشان که امروز از اوضاع کشور انتقاد می کنند باید بدانند که خودشان تا حد زیادی مسبب این وضع هستند.
  • ۱۹:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    من سؤالم از شما اینه. از حضرت آقا دلسوز تر برای این کشور سراغ دارید؟ من سراغ ندارم. اگر بنا بود بحث فتنه باعث تفرقه بشه ایشون بعد از گذشت ۴ سال در ماه رمضان امسال مجددا بحث پاسخگویی فتنه گران را مطرح نمی کردن. بی شک این فتح باب مجدد گریزی به حال و هوای این روزهای کشور دارد. پس لطفا از آش داغتر و از پاپ کاتولیک تر نباشیم.
  • همت ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    عزیزم من که گول نخوردم .مشکلی هم با توفیقی ندارم .
  • ۱۹:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اگر اعتماد نداشتنی، بیخود کردی رای دادی! هر چند مطمئنا به گزینه دیگری رای دادی!!! چوی رای دهندگان دکتر روحانی بهش ایمان دارن و به کارهایی که میکنن چون از روی فکر و درایت هست اعتقاد دارن. شما برو به گزینه واقعی ات بچسب
  • hamed ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    در جواب رضا: ببین پسرجون اول برو معنی فتنه و فتنه گر رو بدون بد بیا اظهار نظر کن. فتنه یعنی این که بیانات دکتر توفیقی برای قبل از فرمایشات مقام معظم رهبری بوده و فتنه گر یعنی کسانی که با این کلمه کاسبی میکنند و به نوعی چشم دیدن برنده شدن کاندیدای رقیب رو ندارن و برای خالی کردن عقده هاشون از هر دستاویزی استفاده میکنن که یکیش پخش صحبت های آقای توفیقی در زمان حاله، درست بعد از منصوب شدن ایشون به سرپرستی وزارت علوم. امیدوارم خوب اغنا شده باشی. در جواب ایرانی: اگه معیارت برای انتخاب رئیس جمهور حرفای رسانه ها و مقامات اجنبیه که خود ولادیمر پوتین هم از آقای جلیلی حمایت کرد شما که اون رو میبینی این رو هم ببین و دوم اینکه سعی کن انقدری معلوماتت رو بالا ببری که خودت کاندیدای اصلح رو انتخاب کنی نه اینکه دیگران برات انتخاب کنند.
  • ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    اوخیییییی ینی شما قبل انتخابات از این حمایتها خبر نداشتین؟!
  • ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خودتان ببینید نتیجه ی اون انتخاب(اگرانتخابی بود!) چه شد؟آقای احمدی نژاد باخودتان هم نماند، ویرانی وانهدام کامل اقتصاد، اخلاق، اقتدار ایران، و ... هنوز دنبال چه چیزی هستید؟ کی حقایق برشما اثبات می شود؟
  • ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    تو به جلیلی رای دادی
  • ۲۰:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    حالا ایشونم رای اعتماد نیاره یکی با طرز فکر ایشون معرفی میشه. اگه قرار به محاکمه عوامل فتنه باشه باید اول احمدی نژاد محاکمه بشه. تازه تو اون برهه از زمان خیلی ها فکر میکردن انتخابات دستکاری شده که البته اشتباه میکردن. طرف یه سخنرانی کرده
  • ۲۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    عمراً اگر به روحانی رای داده باشی چون اگر رای داده بودی میدونستی خط و مشی روحانی با همین آقایون گره خورده .
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    فتنه گر معتدله دیگه .
  • ۲۰:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    من فکر میکنم که نه مطمئنم شما پشیمان میشی دوست عزیز،فعلا داشته باش نجفی شده شده مسئول سازمان بوووووووووووووووق
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ائمه ما عدالت داشتند نه اعتدال. خیلی فرق است میان عدل و اعتدال.
  • حمید مشایخی راد ۲۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    آقای روحانی امثال اینها رو می خواهید بگذارید وزیر جمهوری اسلامی ؟؟!!!!!!!
  • مجید ساویه ۲۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    حیف از اون رای بنفش من به روحانی حیف...
  • ۲۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مطمئنی موقع رای دادن اشتباهی سعید جلیلی ننوشتی؟
  • کلیوندی ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    فتنه ای که میر حسین موسوی سال 88به جان مردم انداخت تا ابد لکه ی ننگی بر ÷یشانی او و حامیانش است
  • ۲۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    دم خروس را باور کنیم یا قسم را
  • مصلحی ۲۱:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خیلی عجیبه اون میلی منفرد بدبخت فقط حضور داشت رد شد حالا این که سخنرانی سخیف هم کرد ولی خودمونی تقصیر احمدی نژاد هم بود اگر سال 84 همه مدیران هاشمی رو با داس نمیزد فتنه هم نمیشد
  • ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ولی دوستان انصافا مبنا رو بگذارید بعد از 29خرداد خداوکیلی احمدی نژاد بدجوری بهشون توهین کرد عصبانی بودن خوب
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شما آب رو بریز همون جا که .....
  • ۲۲:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ايشان بعد از فرمايشات اقا نيز ان نامه معروف به مراجع را كه نجفي هم امضا كرده را امضا نموده بود.
  • sss ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مار رو رد صلاحیت کرن افعی رو جاش اوردن...
  • ۲۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    پشیمانی سودی ندارد
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    حالا حساب کنید روی احمدی نژاد چند مگاتن بوده؟؟؟
  • ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    تا فتنه رو چی تفسیر کنیم؟؟؟
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    طفلی احمدی نژاد چقدر مظلوم واقع شد!!!
  • ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خدایش تو بهش رای دادی ناقلا؟
  • جمالی ۲۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    فرض کنید شما یک دختر دم بخت دارید و برایش یک خواستگار آمده. اونوقت اگر او، سابقه منفی داشته باشه و صلاحیتش مخدوش باشه می توانید بگویید دنیا از نو؟ مغلطه و ساده بینی از این فاحش تر؟
  • وحید ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مشرق تو در پیشگاه خداوند مسئولی بخاطر اینکه احمدی نژاد رو مثله یه مرتد کوبوندی حالا بخور البته من مطمئنم شما جماعت در نهایت یه کلاه شرعی درست میکنید میرید سمت دار و دسته ی روحانی تا بوده همین بوده پاچه خوارها
  • ۲۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ما رای دادیم به روحانی که همونهایی رو که میخواد و می خواهیم انتخاب کنه شما ها هم که هشت سال هرکسی رو می خواستید منصوب کردید حالا که نوبت ما است جر میزنید فعلا ما میخواهیم همین به قول شما فتنه گر ها انتخاب بشن . امری هست؟
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خوب کاری کرد
  • ۲۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    تو که به روحانی رای ندادی
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خب که چی اگه این جور باشه که باید خیل عظیمی از افراد توانمند رو از چرخه ی مدیریت کشور حذف کنیم. یادمان نرود شعار ما جذب حداکثری است! دلیل نمی شود فردی را به دلیل اندک اشتباه گذشته اش منافق و فتنه جو معرفی کنیم و یا زندگی را بر او تنگ کنیم در موضع گیری هایمان دقت کنیم!
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ای کاش زیر فیلم می‌نوشتید خانواده‌های شهدا این کلیپ را تماشا نکنند.
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    من داس ندارم بلکه کمباین دارم ...
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    نه نمیشه عزیزم می خواهی این دکان رو ببندند. پس از کجا نون بخورند آخه. گناه دارند زن وبچه دارند عیالوارند نون مردم رو نبر گناه داره
  • azime ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    این دیگه خیلی پرته مخصوصا وقتی از راهپیمایی روز قبلش میگه که از اول انقلاب شاید از بی نظیرترین موارد حضور مردم در صحنه بود ایشون راهپیمایی روز قدس و 22بهمن و9 دی رو ندیده حتما
  • ارسطو خسته ۲۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    این آقا هم اعتدال گرای بعدیه دکتر ؟ تا کی با برچسب افراطیگری یه عده می تونن بقیه رو ساکت کنن؟
  • ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    عجب سخنان حکيمانه و مالامال از بصيرتي فرمودند.دستشان درد نکند واقعا شايسته وزارت علوم هستند که اين قدر واقعبينانه حرف دل 30مليون حامي مهندس موسوي را زدند.
  • ۲۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    عزیزم اینا مدتهاست منتظرن تا ادامه نقشه هاشونو اجرا کنن یه نگاه به آمریکا بندازید همه جنگها و کشتارهاش رو با ادعای توسعه دموکراسی انجام میده. حالا اینو با واژه اعتدال مقایسه کنید
  • سعید ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ازاین به بعدمعنی اعتدال همین جوریاست ، خوشت نمیاد برو ....
  • حمید ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    متأسفانه اقای روحانی خیلی زود باطن خودش را آشکار کرد
  • ۲۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    همىن صحبتهاى امثال اقاى توفىقى در سال٨٨بود كه دىگر در اىن انتخابات اخىر جرات تقلب كردن نداشتند!!
  • محمد ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    درود بر دکتر توفیقی آزاده چشم حسودان کور
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مرگ بر فتنه گر...
  • مجتبی ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    ا گر اقای توفیقی فتنه گر هست پس اقای احمدی نژاد چی هست ومگر برای انتخاب سرپرست هم باید اقای روحانی از شماها اجازه بگیرد وسوم چرا پیامهای من را در سایت قرارنمیدهند کسی؟
  • omid ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    هنوز عجب نوشتن بلد نیستی !!!اومدی اظهار نظر میکنی
  • ۲۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خوشمان آمد
  • ۲۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خود آقا فرمودن بعد از 29 خرداد اشکال دارد و قبل از آن اشکال ندارد.
  • مجید ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    خدایا خودت به داد ما برس . . نمی دونم آقای دکتر روحانی با چه رویی همچین افرادی رو انتخاب میکنه . البته از الان توجیه برخیا معلومه ! میگن قبل از سخنان آقا بوده ! اما عزیزان این نشان دهنده بی بصیرتی چنین فردی هست ایشون و امثال اینها که عوام کوچه خیابون نیستن ! بلاخره جایگاهی دارن،اگر اینها هم شرایط خاص رو تشخیص ندن چه فرقی با مردم عادی دارن ؟ آیا اینها اصلا به درد وزارت می خورن به نظرتون ؟ مجلس بازم توی پیچ تاریخی هست . . اون دنیا تک تکشون باید جواب بدن .
  • ایران ۲۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    بابا اینا همونان که می گفتن اعتراضاتشون برای رسیدن به قدرت نیست فقط برای دموکراسی و آزادی تلاش می کنند ولی امروز برای پست چه کارا که نمی کنن اگه اون انتخابات باطل بود پس چه جور دوباره به این سیستم اعتماد کردند!
  • ۲۳:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    مگه تو بهش رای دادی؟
  • یدی ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    بی بصیرتی نه ، بگو عنادشون با نظام ورهبری
  • یدی ۲۳:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    یه ملت با این حرفاشون به خیابون کشیدند و خون وخونریزی به راه انداختند ایا با عذر خواهی درست میشود؟؟؟خیرهرگز
  • یدی ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    کدوم فلاکت ؟خوب اگر هزینه ها رفت بالا در امد ها وایساد سرجاش؟ درامدها هم چندبرابر شده عزیز.....اینو میبینی اونم ببین
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    شماها چقدر عقده ین؟؟؟
  • ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    از رای دادنشون معلوم بود!!!!!
  • سلام ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    رفته نصيحتشون كنه- آدم درستيه
  • 313 ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    تو شهر ما به اینا میگن منافق....!!!
  • متین ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۸
    0 0
    واقعا باید واسه کسایی که خودشونو به حماقت میزنن متاسف بود
  • ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بعد از نظر رهبری دیگه خیلی ها جرات اعتراض نداشتند نه اینکه اعتراض نداشته باشند
  • محمد ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مشرق ، مواظب باش کیهانی نشی. دوران احمدی نژاد هم به سر اومده. انتقاد بکن ، ولی اگه بخوای موش بدوونی و تخریب و جو سازی کنی ، دمت رو قیچی می کنیم. این رو مطمئن باش. پس روی خط اعتدال حرکت کن.
  • ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    هالا بشینید بگید دولت سحامی نیست اموزش و پرورش و علوم مال اوناست
  • محمد ۰۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    عجب!!!!!!!! همه کسانی که به روحانی رای دادن ، مشخصه که از چه خطی بودن. تو هم خودت رو غاطی نکن، احمدی نژادی
  • حمید ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقای توفیقی دورود بر شرافتت
  • ۰۰:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    علی مطهری و توکلی کجا هستن؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • حسین ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بدبختی ما اینه که امثال توفیقی شدن نخبه مملکت...
  • رضا ۰۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اولا - قبل یا بعد انتخابات بودنش معلوم نیست دوما -- ایشون علتی به نظام در حضور این همه دانشجو تهمت زدن ...تهمت جابه جا شدن رای و تقلب .... حالا هم به صورت علنی بفرمایید اشتباه کردم ...... ما پشت سرش نماز هم میخونیم ...
  • میثم ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دوست من! مجلس دوباره رأی عدم اعتماد نمیده به بهانه مصالح(!) ملی!! همینو انتخاب میکنه...
  • میثم ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    پیر راهشون همون روز اولی جواب شما رو داد... ما دمکرات ترین نظام دنیاییم!!!!
  • حسینی مقدم رشکوئیه ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    فتنه را یاد آر ای هر خاص و عام تا که بر تو گردد این حجت تمام هر که از خط ولایت بازگشت محو شد در فتنه هشتاد هشت ان شا الله نمایندگان به این عنصر فتنه هم رای نمیدن
  • ۰۱:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    عالی بود این حرکت روحانی ، دیگه بهتر نماینده ها به توفیقی رای به دن اگرم ندادن ایرادی نیست ، روحانی یه گزینه اصلاح طلبتر از میلی منفرد و توفیقی انتخاب میکنه
  • ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما هیج هم گول نخوردیم ، وقتی رئیس دولت اصلاحات حمایت میکنه از روحانی چیزی جز این انتظار نمیره و ما هم فقط بخاطر اون حمایت رای دادیم ( مشرق این دیگه تایید کن لطفا)
  • ۰۱:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    عمراً اگه به روحانی رأی داده باشی.
  • سید محمد علوی خمین ۰۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    روحانی که قبل از انتخابات صراحتا با خاتمی و حسن خمینی و هاشمی صحبت کرد و یاسر و فائزه و اصلاح طلب ها اومدن پشت سرش. تو که از اول اصلاحات رو قبول نداشتی چرا اومدی به روحانی رای دادی که حالا پشیمون بشی؟ یعنی نمیدونستی این 18 میلیون برای چی اومدند بهش رای بدن؟ لابد انتظار داشتی احمدی نژاد رو بذاره وزیر علوم؟ آره؟
  • ۰۱:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    شما کدوم کوره دهاتی زندگی میکنی؟
  • محمود ۰۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    باطن ایشون از قبل از انتخابات کاملا آشکار بود. اونجایی که رسما توی برنامه زنده از هاشمی و سید محمد خاتمی با احترام تشکر کرد و خودش رو مدیون حمایت اونها دونست. جنابعالی خواب تشریف داشتید. اتفاقا مردم هم به خاطر همین حمایت ها بود که بهش رای دادن تا دیگه شاهد اصولگرایانی مثل احمدی نژاد نباشند
  • ۰۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مگه حمایت سبزها و اصلاح طلبها از روحانی رو قبل از انتخابات ندیدی؟ پس بیخود کردی که بهش رای دادی. ماها رای دادیم که همین ها رو بیاره سر کار. نه اینکه دوباره اصولگرایان و احمدی نژادی ها بشن همه کاره مملکت
  • ۰۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کامنت محمد اند اعتدال بود! معنای تحمل صدای مخالف!
  • رضا ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    جالبه !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 دوستان اصرار دارن که ایشون به روحانی رای نداده چرا نمیخواین باور کنید ؟؟؟؟؟ همین الان اون 7 درصد بالاتر از 50 رو از دست دادین هه هه ...... توصیه من به شما اینه که بکوشید برا انتخابات 96 چون اینطور که بوش میاد آقای روحانی 4 ساله هست
  • ۰۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    من که زمانی که عارف رو حذف کرد, رایمو پس گرفتم.
  • Anti Devil ۰۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    برو دنبال تیله بازیت. جمع کنید این اعتدالتونو. مگه تو کی هستی؟؟؟؟
  • رضا ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اگر منظورت از رضا بنده بودم ببین بابا بزرگ !!!!!!!!!!!! فتگر به کسی گفته میشه که ظلم به نظام کرد درسته؟؟؟ تا اینجا اختلاف نداریم حالا کی فتنه گر هست ؟ به فرمده آفا کسی که تهمت به نظام زده ....و ادعای دروغ تقلب رو به نظام نسبت داد شماها کی میخواید بفهمید فتنه 88 مساله احمدی نژاد و میر حسین نبوده ....چقدر آقا داد زد فتنه فتنه ... ولی بعضی آقایون تو نماز جمعه فرمودند فتنه ای در کار نیست بحرااااااااااااان هست ......هنوز هم میگن خوب تا اینجا قبول کنید حالا مساله بعد 29 خرداد چند تا سوال دارم 1- حتی اگر اینان فتنه گر هم نباشند که هستن به درد پست ومقام نمیخورند چون تحلیل درستی از نظام ندارن دیدم که اشتباهی رسانه آمریکایی ها شده بودن 2 - من شما رو توصیه میکنم یک بار از متن بالا و سخنان این آقا رو نویسی کنید تا معنای حرفاشون رو خوب بفهمید ...اگر متوجه نشدید دوباره وووووو....دوباره ..... که اگر واقعا متوجه بشین ایشون دارن چی میگن و کجا رو نشونه گرفتن این حرف ها رو نمیزنید 3 -و اما جرم اصلی این فتنه گران بعد انتخابات سکووووووووووتشان بود حضرت آقا در جلسه خبرگان ... به بعضی ها که اظهار نظر علنی در مورد تقلب نکرده بودند و سکوت کرده بودن چی فرمودن ؟؟؟ سکوت در فتنه کمک به فتنه است چقدر آقا فرمودن رووشنگری کنید ؟ چقدر فرمودن این عمار ؟؟؟؟؟؟؟؟ اینا ((( کسانی که اظهار نظر علنی نداشته و سکوت کرده بودن )) کجا بودن ؟؟؟؟؟ چرا ساکت بودن ؟؟؟ عاشورا خونید ؟؟؟ میفرماید خدا لعنت کند کسانی را که به کشتن تو راضی شدن.. کار انجام ندادن فقط راضی بودن خوب این تازه برا کسانی بود که علنی تهمت نزدن و اما؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ تو خود بخوان حدیث مفصل از این مجمل ..... با این همه تفاسیر حضرت آقا با رافتشون راه را باز گذاشتن .....همین چند وقت پیش گفتن عذر خواهی کنن چرا عذر خواهی نکردن .... علتی تهمت زدن ....... علنی عذر خواهی کنن
  • Anti Devil ۰۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    نه دورانش سراومده نه حامیانش نه همفکرانش تازه دورانش از 8 سال پیش شروع شده و در انقلاب, انقلابی کرده با نام امام زمان(عج).
  • Anti Devil ۰۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    یه پیرمرده مثل تو فکر میکرد, خفش کردم از بس که حماقتش و دیوانگیش حد نداشت.
  • منصور ۰۳:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    این سخنرانی واسه 26 خرداد بوده و نماز جمعه مقام معظم رهبری واسه 29 خرداد است. مسئله بعد از این تاریخ است. این شانتاژها سیاسی است برادر
  • محمد ۰۳:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    چه به روحاني رأي داده باشه، چه رأي نداده باشه، فرقي نميكنه. روحاني حق نداره از فتنه‌گران 88 استفاده كنه. اين يك مسئله ملي است. در ضمن رئيس جمهور، رئيس جمهور همه مردماست، نه كسانيكه به او رأي دادند و از او مطالبات خاص! دارند. اين جزء قواعد دموكراسي است كه تا يكماه پيش، سنگش را به سينه مي‌زديد.
  • محمد ۰۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ناشناس 21:54 يه چيزي به شما ميگم، عوض اينكه بري تو آمپاس، بشين خوب فكر كن. فرض كن كه احمدي نژاد بهشون توهين كرد. چند سؤال دارم: 1. احمدي نژاد گفت اين‌ها كه آمدند در خيابان و آشوب و تخريب كردند. مگر معترضان سكوت قبول دارند كه آشوبگر بوده اند؟! 2. صحبت احمدي نژاد بعد از آشوب‌هاي خياباني بود. پس آشوب‌هاي قبلي كار چه كسي بود؟! ادعاي پيروزي در انتخابات با نسبت بالاي آراء در شب 22 خرداد- كه فيلم آن را ديده‌ام- قبل از جشن پيروزي بود كه؟! 3. احمد نژاد گفت، من خود را رئيس جمهور و خادم همه 40 ميليون مي‌دانم. چرا اين حرف را به خودشان نگرفتند؟! 4. فرضاً كه احمدي نژاد به مردم عادي، همين طور بيخودي گفته خس و خاشاك!! خب جوابش، ادعاي تقلب است؟! بي ربط نيست اين ادعا؟ از لج احمدي نژاد، روز قدس روزه خواري كردند و روز عاشورا، خيمه حضرت امام حسين (ع) را آتش زدند؟! از لج احمدي نژاد به نيروي انتظامي اتهام تجاوز وارد كردند؟! چه ربطي داشت؟ از لج اين جمله احمدي نژاد بود كه مقادير زيادي اسلحه را در انبار يكي از مساجد جاسازي كرده بودند كه خوشبختانه كشف شد. بنابراين اي ناشناس 21:54 و همفكران محترمش؛ ما هم ميگيم انصاف. ولي ميان ماه من تا ماه گردون، تفاوت از زمين تا آسمان است.
  • محمد ۰۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ناشناس 23:09؛ كجا آقا همچين حرفي زد؟! كو بگو ببينم؟ دقيقاً جمله حضرت آقا رو بگو، تفسير نميخوام. بگو ديگه با سند و تاريخ بيان تا برم تو آرشيو سايت مقام معظم رهبري بگردم. چرا شما اينقدر راحت به رهبري دروغ مي‌بندي و ميگي قبل از 29 خرداد دروغ تقلب ايراد نداشت!! شما ولايت‌مداري؟! دروغ دروغه، هميشه ايراد داره. چه قبل از 29 خرداد، چه بعد از 29 خرداد.
  • محمد ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دم ناشناس سوئدي گرم. خدا خيرت بدهكه حرف دل ما رو زدي.
  • ۰۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    به روحاني هم رأي نداده باشه، باز هم روحاني نميتونه به آرمان‌هاي انقلاب دهن كجي كنه. يه دنيا هم بهش رأي بدن، نميذاريم به آرمان‌هاي انقلاب دهن كجي كنه. اين گردبادهاي به غيرت درآمده، تسليم رهبرند كه طوفان نمي‌كنند.
  • ۰۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مشرق دروغه دروغه. فتنه‌گران ميگن وحدت حول محور ما يعني فتنه و بي خيالي به ارزش ها. مثل ابوموسي اشعري، گول نخوري!
  • محمد ۰۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اولاً كدوم توبه؟! اصلاً فتنه رو قبول ندارن! ثانياً حق الناس با حق الله فرق داره آقا محمد. تا وقتي تك تك مردم راضي نشن، گناه حق الناس پاك نميشه. افسادطلبان به من توهين كردند. گفتند به خاطر سيب زميني رأي دادي. من كه نميگذرم. خانواده ام هم نميگذره. دوستام هم همينطور هستن. خدا هم ان شاء الله جواشون رو بده.
  • ۰۴:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خوش به حالت، اینجا میگن معتدل!!
  • ۰۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    متاسفانه امثال شما نخواستند واقعیت رو ببینن، وگرنه ظاهرش عیان بود!
  • ۰۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مالیات که نداره، یهو میگفتی 100 ملیون
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    من سرهنگ نیستم، ژنرالم
  • ۰۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    وای مامانم اینا
  • ۰۴:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    تو دیگه کلا پرتی!
  • ۰۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    این فرصت دقیقا چندصد ساله؟!!
  • ۰۴:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اساسا بعضیا کارشون گول خوردنه!!
  • محمد ۰۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    در جواب شما آقا حامد: ببين پسر جون؛ فتنه يعني اول بگيم در انتخابات تقلب شده و مردم رو بكشونيم تو خيابون، بعد بگيم نه تخلف شده! بعد 4 سال بگيم نه تقلب شده، نه تخلف، بلكه تدليس سيستماتيك شده!!!‌(نظر سعيد حجاريان) در حاليكه خودمون هزارتا تخلف داشته باشيم. بعد هم براي بررسي تقلب يا تخلف يا همون تدليس، پا در نهادهاي نظارتي نذاريم و عوضش 17 تا بيانيه دعوت به شورش صادر كنيم.(البته فقط توسط موسوي. بيانيه‌هاي كروبي نميدونم چند تا بود، يعني ارزش نداره به حافظه بسپرم) به كسانيكه اينكارها رو مي‌كنند يا طرفدار اين كارها هستند يا حمايت مالي يا عاطفي مي‌كنند، ميگن فتنه‌گر. كاسب فتنه هم دقيقاً همين‌ها هستند كه قبل از انتخابات، كنگره آمريكا مبلغ 400 ميليون دلار براي كمك بهشون تصويب كرد. همچنين رفتند ديدار ملك عبدالله و از شاه سعودي هم كمك گرفتند. انصافاً خوب كاسب شدند! ديديم كه حداقل 2 ميليارد مانتو و شال سبز دوختن فرستادن بازار تا به همراه تي شرت‌هاي سبز، در همايش‌هاشون پخش بشه. در واقع كاسب فتنه، همون مترادف فتنه‌گره. مثل همون جواني كه دستگير شد و مي‌گفت به ما لباس بسيجي دادن 18 روز تمرين كرديم و گفتن اداي بسيجي‌ها رو در بيار، ولي آشوب كن تا مردم فكر كنن بسيجي هستي. اين تا اينجا. اگه هنوز نفس داري، بقيه شو بخون! بيانات آقاي توفيقي عبارت بود از ادعاي دروغ تقلب. دروغ هم هميشه بده و گناه كبيره. چه قبل از سخنان رهبري، چه بعدش. البته منطق اصلاحات جور ديگه‌اي حساب مي‌كنه! مي‌دونم! مورد آخر هم اينكه همين شماها و روزنامههاي زنجيره‌اي افسادات بوديد كه در ايام انتخابات، مي‌گفتيد: «همه ميگن جليلي همون احمدي نژاده، پس نذاريم رأي بياره»!!!! شما اون موقع كجا بودي كه مخالفان بي انصاف جليلي رو توجيه كني به عقل خودشون اكتفا كنند؟؟! جليلي خودش تو همايش در ورزشگاه حيدرنيا گفت من با جريان انحرافي، مشكل جدي دارم. چرا اونجا معيار شما، حرفاي مقامات اجنبي بود؟! شك دارم اصلاً بخواي اغنا شي!
  • ۰۴:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ماها رأي نداديم به روحاني كه همين‌ها رو بياره سر كار.
  • ۰۴:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مملكت تاب بازي نيست كه نوبتي بزن خرابش كنين. ما رأي بي قيد و شرط نداديم.
  • ۰۴:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    پاشو! بهت ميگم پاشو صبح شده. پاشو برو دنبال يه كار!
  • ۰۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    محمود جون؛ جوش نزن. حرف واقعي مردم رو 2 ماه ديگه مي‌بيني
  • ۰۴:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    چون بي ادبي. آقاي احمدي نژاد، ضد فتنه‌گراست.
  • محمد ۰۴:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ناشناس 01:59! آدم تو كوره دهات زندگي كنه ولي بفهمه، بهتر از اينه كه تو ولنجك و سعادت آباد زندگي كنه و گاگول از دنيا بره.
  • ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    قيچي بكن ببينيم!!! مشرق رو خط اعتدال علي حركت ميكنه، نه اعتدال عمروعاث.
  • ۰۴:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    پس صد برابر از احمدي نژاد لج باز تره و حرف ما درست از آب در مياد. مردم هم 4 سال ديگه از خجالتش در ميان.
  • ۰۷:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    باطن خودش ؟ ما بخاطر همین بهش رای دادیم اگه فقط بخاطر اقتصاد بود که به ولایتی رای میدادیم
  • نینجا ۰۷:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اتفاقا اقای روحانی رای مارو محکم نگه دار، ما رای دادیم تا فضای پادگانی دانشگاه عوض بشه
  • ۰۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    من در ستاد عارف بودم ایشان بعد از انصراف عارف ستادها را منحل کردند و از هر گونه حمایت از روحانی اجتناب کردند ولی بعد از انتخابات در هتل اسپیناس به دروغ جلوی صدها نفر گفتند که ما همه ی تلاشمان را برای حمایت از روحانی انجام دادیم. فتنه رو بیخیال با دروغگویی چه کار کنیم؟؟؟!!!
  • ۰۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    قابل توجه اونی کامنت گذاشته نجفی شده رییس سازمان بوق: احمق بی سواد سازمان میراث فرهنگی از مهم ترین نهاد های کشوره تازه دکتر نجفی علاوه بر اون معاون ریاست جمهوری هم شدن حالا خودت بوققققققققققق
  • بنده خدا ۰۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    روحانی بنده خدا اختیار از کفش رفته دیگران مهره چینی می کنند
  • ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    تمامي آراي روحاني مربوط به كساني بود كه قبلا به موسوي راي داده بودند شما هنوز هم شك داريد كه فتنه!!!!! راي آورده است؟
  • ۰۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما که توفیقی را می شناختیم آقای روحانی باید می شناخت ولی نشناخت و نمی خواهد بشناسد و یا نمی گذارند بشناسد و یا ....
  • تک تیرانداز ۰۸:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ملاک درست از شب قبل اعلام نتایج بود که آقای موسوی فکر میکرد رئیس جمهور هست ... !!!؟؟؟ این حرف ها چیه میزنید ، رهبری ملاک هاش سال 57 روشن بود و هست و خواهد بود ... ملاک های رهبری ملاک های انقلاب و اسلام هست ، آقایون توجیه نکنند اشتباهاتشون رو که 29 خرداد رهبری صحبت کردند و ما نمی دونستیم و... جواب اشتباه یک کلام است ، اشتباه کردید و غلط کردید که از مواضع اسلام و انقلاب و ارزش ها عدول کردید و باید بخاطر این خراب کاری ها از مردم عذر خواهی کنید . جر زنی کردید ، بازنده بودید ، ولی با ناجوانمردی میخواستید خود را برنده اعلام کنید ... الان هم چون آقای روحانی رای آورد انتخابات خوب بود ، دموکراسی صحیح انجام شد ، شورای نگهبان تخلف نکرد ، مسولین برگزاری تقلب نکردند و... خواهشا جنبه خود را در این 4 سال بالا برده که منتظر ریس جمهور جدید دیگری باشید و ممکن است آقای روحانی اولین رییس جمهور 4ساله بودند ، البته اگه تقلب نکنند و رای ها رو دستکاری نکنند !!!؟؟
  • سیدساداتی ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کابینه فتنه نه کابینه تدبیر.بااین کابینه داره ثابت میشه آقای روحانی یکی ازسران فتنه بود.مرگ برفتنه گر وفتنه دوست .جانم فدای مقام معظم رهبری
  • تک تیرانداز ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقایون بی بصیرتی و اشتباه کردند توجیه نفرمایید
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    قحط الرجاله ديگه مايه تاسفه
  • ۰۸:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بعضی ها بحث می کنند که این صحبت ها قبل سخرانی ها آقا بوده یا نبوده این مهم نیست مهم اینه که این آقا باعث دانشجویان تحریک بشند ومردم به جان هم بیافتند آیا آقای توفیقی از این صحبت هاش عذرخواهی کرد؟!
  • کیان ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    راست میگن دیگه. اونهایی که شک داشتند نباید به روحانی رای می دادند. اونهایی هم که رای ندادند می دونستند که همچین کسانی رو سر کار خواهد آورد، چون مجبوره، چون با حمایت اونها اومده سر کار باید یک جوری جبران بکنه. حالا خیلی از کسانی که به روحانی رای دادند و خیلی از کسانی که روحانی اونها رو سر کار آورده و مدرکی هم علیه اونها نیست هنوز هم طرفدار خط و سیر موسوی هستند و هنوز هم توهم تقلب رو دارند ولی خب چه کنیم دیگه که بحث قدرت و پست و مقام که پیش میاد آقایون در این مورد تقیه می کنند و توی دلشون میگن بعدا حسابشون رو می رسیم. پناه بر خدا از منافقان و کسانی که از منافقان حمایت می کنند. بعضی وقتها هست که میدونی طرف چیکاره است. خودش هم میدونه که تو میدونی. ولی خب وقتی نمیشه ثابت کرد اون حسابی خوشحال میشه و تازه همچین برات متشرع میشه که با بیانات مقام معظم رهبری هم تو رو محکوم میکنه. اینطور مواقع آخر ولایت هم میشن.
  • سارا ۰۸:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    من حامی روحانی و کاراش نیستم و بهش رای هم ندادم. ولی حالا که انتخاب شده اونو رئیس جمهور خودم میدونم. اما محمود هم از این دهن کجی ها زیاد داشت. با تسلط داشتن به راه های فرار قانونی مدام در حال دهن کجی بود. یه یه یه یه
  • ۰۸:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اصرار بر انتخاب اين افراد مصداق بارز افراطي گري است نه اعتدال
  • یحیی ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    درسته که این سخنرانی قبل از نماز جمعه ی امام خامنه ای بوده - هرچند به هرحال نشون دهنده ی نوع نگاه و زاویه دید و درک و فهم ایشون داره - ولی به قول معروف کفش دزد رو بعد از توبه به مسجد راه میدن ولی پیشنماز نمیکنند !!!
  • محسن ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    درود بر روحانی و توفیقی، روحانی داره به مردم میگه روحرفش هست، نباید پشتش خالی بشه . باید همر کسی به آقای روحانی رای داده تا آخر پای رای خودش باشه.این کسانی هم که کامنت میذارن که از رای دادن به روحانی پشیمون شدن مطمئن باشید اینا به روحانی رای ندادن،حواستون باشه انتخابات مجلس باید مجلس از دست افراطیون گرفته بشه تا روحانی دستش بازتر باشه. مشرق لطفا بذار
  • ۰۸:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خدا به داد دانشجو و دانشگاهیان ما برسد با چنین آدمهای ساده لوح و فریب خورده
  • ســـــــــــــــــــــــــــــــارش ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مشرق هم جز افراطیهای تندرو در مجلس هستش که اقلیت بوده و فقط سر و صدا دارد... 28خرداد ملاک نیست... بعد فصل الخطاب 29 مرداد رهبر ملاک هست...
  • سارا ۰۸:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    چرا هرکی اظهار پشیمونی میکنه از اینکه به روحانی رای داده شماها از علم غیب تون خبر میدین که به روحانی رای نداده. یعنی هیچ آدم سالمی به روحانی رای نداده؟ فقط هر چی سبزی و فتنه گر و ضدانقلاب و برانداز؟ بیچاره روحانی...
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بايد محاكمه بشه به چند دليل : 1- تشويش اذهان عمومي 2- اهانت به رئيش جمهور كشور 3- اتهام به نظام اسلامي و...
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مثلا توی اون 8 سال شما و امثال شما ساکت بودین؟
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مهندس موسوی کجا بود؟ اون دیگه فسیل شد رفت. بیخود واسه چی سینه میزنین!!
  • مهدي ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    به نظر من انتخاب توفيقي يك تاكتيك بود براي اينكه مجلس را به حداقلها راضي كند. حداقلهايي كه شايد روزي سرچشمه فتنه هاي بزرگي شود. به نظر من توفيقي قطعاً به مجلس معرفي نخواهد شد اما بعيد نيست گزينه بعدي كسي شبيه به ميلي منفرد باشد كه مجلس بايد در برابر سخنان و رفاعشان هوشيار باشدو فريب نخورد
  • مادر عروس ۰۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اين روحاني حرفاش با عملش نميخونه، همجا دم از ولايت فقيه ميزنه ولي مثل احمدي نژاد كه آقاي بوقققققققققققققققققققققق رو ول نكرد اومد و نجفي رو گذاشت تو اداره بوقققققققق حالا هم اين آقا.... اعتدال خلاف تنش ايجاد كردنه، من به روحاني راي ندادم،‌ گزينه من قالي باف بود. اما خوبه آقاي روحاني از اين كهنه گرايي دست برداره، بالاخره آخر عمري بذاره برخي فكر قبر و قيامتشون باشند، يوقت ديدي يكي سكته زد حالا بايد يه هفته عزاي عمومي اعلان بشه كه وزير فلان رفته سفر خارج(از كره زمين)!!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    يكي نيست ازش بپرسه چطوري روت شد بيايي وزارت علوم ؟حالاكه نفر مورد نظر شما راي اورده سالم ترين انتخابات دنيا برگذار شده ولي 4 سال پيش برعكسش بود
  • ۰۹:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اين آقا که نظام رو قبول نداره، چطوري ميخواد وزير علوم مملکت بشه. خودش با خودش درگيري داره.
  • مهدی باقری ۰۹:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ثواب خون جوانان کشته شده در فتنه به روح پدر و مادر آقای توفیقی و رییس جمهور منتخب
  • ۰۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    از کی تا حالا جای خیانت با شرافت عوض شده !!؟
  • حسین ۰۹:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دروود بر روحانی
  • مهدی باقری ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    داداش محمد، شما که با قیچی دم ما را می بری زمان محمود هم زبون موش دوان ها رامی باید می بریدی وگرنه می شود بی انصافی.خدا همه ما رابه نور محمد و ال محمد روشن کند.
  • ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مگه بسیج تو بریتانیا هم شعبه زده؟!
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما گول نخوردیم خیلی هم راضی هستیم
  • مهدی ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اعتراض عیب ندارد دروغ گفتن و مردم را به جان هم انداختن و کشتن عیب دارد که خدا به پهلوی مادرم قسم بر خود و خانواده آقای توفیقی و هم کیشانش عذاب نازل کند وچنان که مردم را معذب کردند
  • احمد ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    زهی به غیرت آقای روحانی با این انتخابش مرگ بر فتنه
  • سیدساداتی ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    فتنه گران جائی دربین مردم ندارند.همه ازاینها بیزارند.مرگ برفتنه گروفتنه دوست. جانم فدای رهبرعزیز
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    یه فکر اساسی باید برای بخش تندرو اصلاح طلبان در ایران بشه اینکه انتخابات رو ببازن بعد بدون مدرک بگن تقلب شده و امنیت ملی ایران رو به بازی بگیرن و حتی باعث شروع کلی تحریم و ترور علیه ایران بشن ولی وقتی در انتخابات برنده بشن بگن سالم ترین انتخابات دموکراتیک ترین کشور جهان...... اصلا آینده خوبی رو در انتخابات بعدی نشون نمیده... جدی می گم باید یه فکر اساسی برای اصلاحات بشه..
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    وقتی برگ بازجویی وزارت اطلاعات نجفی رو بدون اجازه هیات رییسه پخش می کنن تو مجلس دهن کجی نیست؟؟؟؟ دم از دین و ایمان می زنی خوبه ابروی یه ادمو بردن؟؟؟
  • دکتزای سیاست خارجی ۰۹:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    یه خورده باهوش باش مشرق همه دعواها سر قدرته...موسی و کروبی بهانه جنگ قدرت آقایون بودن حالا که به قدرت رسیدن دیگه موسوی و کروبی مهم نیست..اصلا آن بهانه دروغین تقلب 9 میلیونی هدفش چی بود؟ موسی و کروبی قطعا خیر آنها که بازنده بودن..فقط سهم خواهی غیر مدنی بود.. این رو بدونید که وجود دموکراسی در ایران و چند حزبی بودن و به قدرت رسیدن احزاب مخالف باعث تخلیه تنش ها میشه و این نوع تقسیم قدرت در امریکا و تمام کشورهای متمدن جهان جلوی تک حزبی شدن کشور و تبدیل شدن احزاب دیگر به ضد نظام حاکم به دلیل دور شدن از حکومت با باخت های پی در پی رو می گیره.
  • سیدعباس ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    فتنه گراقایونی هستند که8سال پدر این ملت دراوردن وحالا بخاطر ازدست دادن موقعییت شون حرف مفت می زنند مثلا امثال روزنامه کیهان
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    جالبه فیلم عکس متن و....آقایون در مورد فتنه سال 88 موجوده بعد میان قسم جلاله می خورن که اصلا نبودن!!!! درود به شرف نجفی که حتی توی مجلس هم حداقل از موضع خودش عقب نشینی نکرد.. قسم دروغ.......فقط و فقط از مال حرام میاد.....
  • ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    استراتژی قهرمان سازی از عناصر فتنه به خوبی داره جلو میره و باید در سال های آینده اینها بشن ناجی ایران!!!.... بهتره نظام لج باز ایران تا دیر نشده اینها رو محاکمه و از ایران اخراج کنه.....وگرنه....... بابا توی فرانسه سالی 160 تا تظاهرات اعتراضی برگزار میشه راحت هم مجوز می دن مردم عقده ای نمیشن......
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    حال بچه مذهبي ها امروز : خدا پدر ومادر كسي كه مجلس رو به توپ بست بيامرزه عضو فراکسیون خط امام(ره) مجلس هشتم خباز: احمدی‌نژاد مجلس را به توپ بست ...
  • علي ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    حالا گيريم اين حرفم زده باشه . مگه در رحمت توبه باز نيست مسلمانان ؟!!! صحنه كربلا يادتون رفته ! حر فرمانده سپاه دشمن چگونه شدن جناب حر؟! دومما مگر از نهادهاي امنيتي و قضايي استعلام نگرفتن ؟ شما شدي كاسه داغتر از آش؟
  • ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    تو دهات شما به شما میگن سیب زمینی بگیر کاسب فتنه که اتفقا خود خود خود فتنه گرید.
  • b.k ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اهل تفریط،معتدل ها را،افراطی می خوانند! دوستان نظرتون؟!
  • ۱۰:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما که رأی دادیم پشیمون نیستیم...شما که به مهندس غرضی رأی دادی بیخودی طلب‌کار نباش از روحانی...!
  • سعید ۱۰:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مرگ بر ضد ولایت فقیه - درود بر روحانی
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    نگران نباشید. اگه برای گرفتن رای اعتماد به مجلس معرفی شود اونجا اعتراف می کند که تقلب صورت نگرفته و به دروغگوییهایش اعتراف می کند.
  • نماینده مجلس شورای اسلامی ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    شده تا آخر این 4 سال این وزارت خانه ها بی وزیر بمانند،ما بهشون رای نمیدیم.تازه ممکنه چندتایی رو هم استیضاح کنیم!
  • ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اینها توبه کنند تا هم خدا ببخشه هم رهبر و هم مردم!
  • غریبه ۱۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مخاطب00:17 خط اعتدال یعنی فقط خواسته شما؟حرف شما؟ فکر کردین تا حالا منافق ،فتنه گر در قیامت چه وصفی .و حالی داره یک نگاه ی به احادیث ائمه درباره فتنه گر و منافق بندازین ، بعد عاقلانه فکر کنید ببینید دوست دارین با اون ها محشور بشبن؟؟؟؟/ و قابل توجه اونهایی که میگن توفیقی قبل از 29خرداد صحبت کرد ،قبول، ولی چرا بعد از 29 خرداد حرفش رو پس نگرفت؟این یعنی این که همون طرز فکر قبلی رو داره و روی حرفش پا برجاست هیچ وقت فقط دنیا زود گذر رو نبینید آخرت رو هم در نظر بگیرید،البته دنیا دار مکافات هم هست
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقای روحانی قسم حضرت عباست را قبول کنیم یا دم خروست را!
  • منصوری ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کاشکی دکتر توفیقی وزیر بشه تا بعضی ها بسوزن
  • حب روحانی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ماشاء الله همه نوستراداموس شدن! از کجا میدونید که به روحانی رای نداده؟! چرا شر و ور میگین؟؟؟ منم واقعا از این کار روحانی دلسرد شدم
  • سوسن ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    روحاني ورژن دوم خاتمي و ورژن سوم هاشمي است خدا ميداند ورژن چهارم اين دو نفر چه كسي خواهد بود.
  • b.k ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آره داداش،اعتراض داریم.آقا فرمودند بدنه دولت جناب احمدی نژاد از پاکترین ها بودند.حالا چرا باید این پاکترین ها جای خودشون رو به مدیران فقط سیاسی که همشون به جز انگشت شماری از سردمداران ومحرکین اصلی فتنه88بودند بدن؟ من واقعا برا همتون متاسفم. به جلیلی رای دادم با افتخاااااااااار. زنده باد جلیلی تا ابد.ایشالله 4سال دییگه حالتون رو میگیریم. خلایق هرچه لایق!
  • تک تیرانداز ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کسانی که در توجیه کار اشتباه آقایون صحبت های 29 خرداد رو مطرح میکنند توجهشون رو به صحبت های 26 خرداد(شنبه روز بعد از انتخابات)جلب میکنند ضمنا رهبری از سال 68 و امام خمینی از قبل و بعد از انقلاب نصایح و توصیه های فراوان در مورد مملکت داری و مردم داری و دینداری و اخلاق و... فرمودند ، توجیه نفرمایند آقویون ، جواب کار اشتباه یک کلام است : غلط کردم معذرت میخواهم که اینگونه رفتار باعث سربلندیست و رشد گزیده از صحبت های رهبری 88/03/26 البته من خودم شخصاً در اين انتخابات هم مثل همه ى انتخاباتهاى گذشته - شماها همه تان مسئولين هستيد، بوده ايد، ممشاى بنده را ميدانيد - به مسئولين كشور اعتماد كردم؛ به وزارت كشور، به شوراى نگهبان؛ در حالى كه ميدانيد در موارد متعدد، مسئولين از سلائق مختلف بودند، اما من به مقام مسئولى كه ميشناسم و قاعده ى كار او را ميدانم، اعتماد ميكنم. در اين نوبت هم همين جور است؛ من اعتماد ميكنم، اما اين اعتماد من موجب نميشود كه اگر چنانچه شبهه اى در ذهن كسانى هست، اين شبهه دنبال نشود و تعقيب نشود و بررسى نشود و حقيقت قضيه آشكار نشود؛ نه، شبهات را برطرف كنيد، منتها آن چيزى كه از همه مهمتر است، اين است: همه سعى كنيد وحدت ملى و وحدت كشور را حفظ كنيد؛ هر كسى به نحوى، هر كسى وظيفه اى دارد. "من به مردم عزيزمان هم عرض ميكنم: دو جناح و دو گروه، همديگر را عصبانى نكنند؛ نه آن كسانى كه نامزد مورد علاقه شان پيروز شده، جورى حرف بزنند، جورى رفتار كنند كه آن طرف مقابل را عصبانى كند، جريحه دار كند؛ نه آن كسانى كه نامزد مورد علاقه شان رأى نياورده، جورى حرف بزنند، جورى اقدام كنند كه آن طرف را عصبانى كند؛ نه، همه يك جهت مشترك داريد كه آن عبارت است از حضور در اين صحنه ى انتخابات و دفاع از نظام اسلامى؛ اين اساس قضيه است، لینک مشروح : http://www.leader.ir/langs/fa/index.php?p=bayanat&id=5590
  • مسعود ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    حضرات محترم! مهم نيست كه كي به روحاني رأي داده ,مهم اينه كه روحاني چقدر در شعار انتخاباتيش يعني اعتدال صادق خواهد بود.متأسفانه با انتخاب و معرفي چند نفر ازاصحاب فتنه به مجلس و پافشاري بر رأي دادن نماينده ها به اين اشخاص ,نشاني از حركت ايشان بر مدار اعتدال مشاهده نمي كنيم. اكثريت وزرايي كه ايشان انتخاب كرده از اعوان و انصار هاشمي و خاتمي اند!! كجاي اين كار به اعتدال شبيه است؟؟حتما" منظور ايشون اين بوده كه وزرا را به طور مساوي از بين اطرافيان هاشمي و خاتمي انتخاب ميكنه تا عدالت را بين اونها رعايت كرده باشه!! البته يكي دوتا از وزرا را هم از بين اطرافيان آقاي لاريجاني انتخاب كرده تا دل حضرت ايشون ارا هم به دست بياره,افرادي مثل پورمحمدي كه خيلي هم پست مهمي ندارن!!
  • ۱۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بله امری هست ؛ فتنه گران که مشروعیت نظام را قبول نداشتند بیخود می کنن که به وزراتخانه های این نظام برگردند ، ما نظام را با چنگ و دندان از این مزدوران اسرائیلی نجات دادیم که دوباره اینا بشن وزیر ؟؟؟؟
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    شما نگران معجزه هزاره سومتون نباش!!!!!!!! هاله نور داره! چیزیش نمیشه!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بیخود می کنی بزرگ تر از تو رو کاری نکرده، خاتمی رو میگم که بیچاره این روزها شروع کرده به دست و پا زدن ، هی اینور اونور می ره تا دست از پا درازتر برگرده ، اما نظام مقدس جای این هرزه ها نیست.
  • ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    با احمدی نژاد مشکل دارید، به احمدی نژاد فحش بدهید. ولی این مرد درر مورد رای مردم و دستکاری در آن حرف می زند.
  • تک تیرانداز ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    رای داده یا نداده ، آقای روحانی رییس جمهور همه مردم ایران هستند و کل مردم حق مطالبه حقوق و درخواست های خود را از ایشان دارند حتی کسانی که اصلا رای نداده اند
  • انقلابی ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    چرا بعضی ها به همه چیز بدبینند!؟ خب رای داده الان پشیمونه! چرا تهمت دروغ به این بنده خدا می زنید!!!!!! از خدا بترسید...
  • م ف ۱۱:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    درود بر این ایرانی! الحق که گل گفتی! حالا این طرفداران اصلاح طلبی اگه حرف دارن بیان بگن! ندارن و فقط یکی باید بیاد این طوری ضایشون بکنه تا حساب کار دستشون بیاد!
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    فقط دکتر روحانی
  • ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    زنده باد توفیقی
  • انقلابی ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کسی که نفهمه تو کشور ما امکان تقلب وجود نداره و بیاد تهمت بزنه به درد هیچی نمی خوره !؟ یادتان نرود رهبری گفتند بعضی ها کشور را به لبه ی پرتگاه بردند..
  • میم ۱۱:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بسوز ای دل که سوز دل کارها کند...
  • انقلابی ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کسی که نفهمه با این تحصن و تهمت کشور رو به لبه ی پرتگاه می برد! ایا می تواند وزیر شود! نه! من از شما می پرسم!!؟؟
  • انقلابی ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ایا ندیدند که غربی ها چه شادمان اند؟ بصیرت! دشمن شناسی! به این مملکت تهمت ناروا زدند! بس کنید خود فریبی را!!!؟؟؟
  • ناشناس ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بنده هم با فتنه گران مشکل دارم ولی اقایون افراطی چرا شما با انحراف مشکل نداشتید؟انحرافی هم که تا چند وقت پیش فعال بود دست کمی از فتنه 88 نداشت؟افراطیون شما دیگر جایگاهی بین مردم ندارید این را 18 ملیون ایرانی در 24 خرداد به شما ثابت کردنند.باز هم ...
  • میم ۱۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    نوشدارو بعد مرگ سهراب ! انوقت که رهبر تنها بود کجا بودن این اقایان؟ اشک اقا یادم نمی ره!!
  • ۱۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    تو که بسیجی هستی زیر پرچم انگلیسی!!! فتنه چیه؟
  • ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اتفاقا مجموع اراء امسال نشان کامل از تقلب 4 سال پیش داره .انش الله مشرق چاپ کنه و نظرات مخاطبینشو هم بدونه.به این دلایل توجه کنید. 1-رهبر فرمودند اگر به نظام به هردلیلی علاقه ندارید به کشور که علاقه دارید حداقل به خاطر کشورتون بایید به صحنه انتخابات= اونهایی که باید قهر کنند سبزها و طرفداران موسوی بودند.رای به محمود رای به رهبری و نظام برشمرده شده بود.طرفداران نظام همین دوسه میلیون نفر امسال بودند؟! بقیشون کجابودند؟! 2- طرفداران موسوی ظاهرا 13 میلیون بودند!! و ارائ دکترجون! 24 میلیون رای!! یعنی 63%!!! اما این 24 میلیون و 63% رو ندیدیم.مجموع تمام آرائ غیرروحانی=قالیباف(تازه میگن خیلی از اصلاح طلبان به قالیباف رای دادند)+ جلیلی+رضایی+ولایتی+غرضی+آرائ باطله روی هم 12 میلیون هم نشد...14 میلیون رای باقی کجاست؟! امیدورام این نظر رو درج کنید چون سوال خیلیاست باید به نحوی پاسخ داده شه.
  • میم ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    انقدر خوش خیال نباشید مردم که عقد اخوت با کسی نبستند یه زمانی احمدی نژاد حالا روحانی رییس جمهوره این ایام هم گذرا ست!
  • م ف ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کم فک بزن جوجه!اولا که ما تا موقعی از یکی مثل احمدی نژاد حمایت می کنیم که تو مسیر انقلاب و گوش به فرمان آقا باشه و الا اونم میره کنار هاشمی جونتون بشینه با اون دختره فتنه گر گپ بزنه!خدا رو شکر که کارش به اینجاها نکشید و مثل بعضیا که لکه ننگی شدن رو دامن روحانیت،نشد!وگرنه معلوم نبود دیگه چی می خواستید بگید!هر کاری کرد، انقلاب رو زیر سوال نبرد!امثال تو هم اگه بخوان کاری بکنن علاوه بر قیچی کردن دمشون،زبونشونم دوخته میشه!فهمیدی؟
  • ۱۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کاملا موافقم! حاصل فتنه تحریم شد..
  • ۱۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    جناب ناشناس 1:59، هر جا زندگی میکنه، شرف داره،وطن فروش نیست.
  • ۱۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    شما 7 درصد بیشتر نیستید من به روحانی رای ندادم ولی خانوادم به روحانی رای دادن تا الانم ناراضی هستند ...
  • ۱۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کوره دهات هاهم جزء ایران هستند و مردمش ایرانی...
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خدا شاهده شهدا تف تو صورتمون هم نمی ندازن انقدر که پا روی خونشون گذاشتیم مقام دنیایی افراد اعم از سواد و مدرک و دانشگاه و ... شده معیار اما شرف و دین داری .........
  • ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    توفیقی حقیقت را گفته انشالله به زودی دادگاه متقلبین انتخابات 88 تشکیل شود ( دادگاه مردمی ) و تمام کسانی که در مهندسی و تقلب دست داشته محاکمه و به اشد مجازات برسند
  • محمود ۱۲:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    رای دادن به آقای توفیقی خیانت به مردم است چه بدانند و چه جاهل باشند.آقای روحانی! اگر این آغاز "اعتدال" است وای به حال پایان آن!
  • میم ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    نخیر این اقایان کشور را به لبه پرتگاه بردند و دل مردم را خون..
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    همین هایی هم که میگن به روحانی رای ندادم پشیمان میشن چون فکر میکنن روحانی همونیه که میخواستن
  • ۱۲:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    منصور جان کسی که فتنه رو نمیفهمه بی جا میکنه میاد میشه سرپرست وزارت مهمی مثل وزارت علوم!!!
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اوه اوه بعضی ها غیب هم میدونن دست ما رم بگیر اگه راست میگی من به کی رای دادم؟؟؟
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    با انتصاب توفیقی برای وزارت علوم روحانی بخشی از اشتباهات خود را جبران کرد
  • ۱۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خیلی با حاله طرف دم از اعتدال میزنه بعد 15 نفر از کابینه تلفیق دولت سازندگی و دولت گفتگوی تمدن هاست و یک نفر از مشاورها از دولت مهر یعنی نسبتش میشه 15 به 1 به ازای هر 15 نفر 1 نفر خوب دم از اعتدال نزن کسی مگه چیزی میگه
  • ۱۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    برادر انگلیسی احیانا استفاده از فیلتر شکن که حرام نیست!!!!
  • ۱۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    بسیارانسان قابل ومومن ومتعهدوباسواداست.شماجوسازی نکنیدکه کاری ازپیش نمی برید.
  • شفق ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    توبه کنه تازه میشه بخشدش و هنوز هم باید محاکمه بشه! در ضمن تواب رو که نمیارن وزیر کنند!
  • میثم ۱۴:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    برادرای اعتدالی یواااااااااااااااااااااااااااااش
  • ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    امان از كاسبين فتنه و دلالان فتنه !
  • ۱۴:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    این جمله رو علی مطهری باب کرده که "حضور در آشوب های قبل از نماز جمعه 29 خرداد فتنه گری نیست" البته خودشونم میدونن که ما میفهمیم دارن چیکار میکنن.
  • ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    چرا می شود پسر محمد رضا شاه را آورد و شاه ایران کرد !!!!!!! نه ؟ خیلی کارها می شود کرد!!!!!!!! - می گویند شخصی به خواستگاری عمه خود رفته بود از گوشه و کنار خیلی تقبیح کردند نمی شود و نباید بشود - القصه علی رغم همه مخالفت ها و تقبیح ها و خلاف شرع گفتن ها ؛ طرف عمه خود را عقد کرد بعد به مردم گفت دید می شود هیچ اتفاقی نیفتاد!! - عزیز من مسؤلیت وزارت خانه و این آقای فاقد روش صحیح مواجهه با وقایع هستتند که در صحبتهایشان بدون ادله و حتی بی توجه بی توجه به روش شناسی علمی در تبیین پدیده ها همانند افراد بسیار دور از علم و منطق دارد صحبت می کند گویا از غیب سخن می گوید و موسوی از مریخ آمده و دیگران حق انتخاب شدن ندارند و فقط ایشان و امثالهم باید تعیین و تبیین کنند دیگران نمی توانند و فقط فرد مورد نظر اوست از آسمان افتاده و چقدر رای به غیر برای ایشان سخت و سنگین بوده گویا ایشان قیم مردم هستند و دیگران کارمندان اویند - شبیه کسی است که چشمانش را روی حقایق بسته و عالم آدم به اراده ایشان هستند و خلاف اراده ایشان نباید مردم رای می دادند و حالا که این طور شده پس رای مردم باید بنام موسوی حساب شود و از نظر این ها 24میلیون نفر هیچ به حساب می آیند باید نظام به نفع موسوی تقلب کند. تقلب واقعی به نفع موسوی ایراد ندارد و تهمت تقلب به به نفع رقیب آسان و راحت است!!!!!
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    جدا باید شرم کنید شما ها که انقدر سنگ جلوی پای دولت و پیشرفت کشور میندازید و فقط فکر منافع خودتون هستید نه مملکت دورو بر رهبری و روحانی
  • سورنا ۱۵:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خیر ناشناس عزیز اعتدال ریشه اش از عدل هست و عدالت به گفته امیر المومنین یعنی قرار گرفتن هر چیزی سر جای خودش.
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    درود بر روحانی هر روز اعتقادم بهش بیشتر میشه مشرق چاپ کن
  • مهدي ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خدا را شكر من جزو 17 ميليون هستم و به رآي خودم هيچگاه شك نكردم با موج نرفتم موجي هم نيستم فقط نوكر حاج علي هستم0
  • ۱۵:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    درود بر موسوی
  • ۱۵:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما به روحانی رای دادیم وتا آخرش هم باهاش هستیم
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اتفاقا من يك دهاتي هستم منم ميگم منافقه اگر ادم تو روستا زندگي كنه وخدا را قبول داشته باشه ارزشش بيشتر از اونه كن تو تهران باشه وخدارا نشناسد وخون شهدا را پايمال كند
  • زهرا ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقای روحانی رای من رو پس بده. از رای دادن به تو پشیمانم با شعار اعتدال از ملت رای گرفتی ولی افراطیون رو وارد عرصه نمودی! برات متاسفم
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    روحانی از رای به تو سخت پشیمان شدم
  • علی ۱۵:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    حامد جان که این طور شیرین زبان هستی تا حدودی حرفت درسته! ملاک عملکرد آقایان بعد از خطبه های امام خامنه ای در 29 خرداد 88 است ولی آیا آقای توفیقی و امثال توفیقی بعد از سخنان حضرت آقا حاضر شدند که تقلب رو تکذیب کنند؟! حاضر شدند از سران فتنه برائت بجویند؟! مگر رهبری معظم به خواص امر نکردند که سکوت تان رو بشکنید و ندای ( أین عمّار ) سر ندادند؟! پس چرا برخی از خواص لال شده بودند؟!!!!!......!!!!!
  • ۱۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    30 میليون حامي مهندس موسوي !!!!! شب یا روز ؟!!!!
  • کربلای 5 ۱۶:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ساکن جمهوری پرافتخار اسلامی ایران که نهالش با خون هزارن جوان این مرز و بوم آبیاری شد. البته شاید از نظر شماکوره دهات محسوب شود!!!! مثل امثال اکبر گنجی منافق که ذلیلانه وابسته به استکبار شدند و برای گرفتن اجرت و مزد خوش خدمتی خویش به اجانب از دست پلید دشمنان اهل بیت عصمت و طهارت و ولایت (ع) حاضر به انکار وجود مقدس آقا امام زمان (روحی فداه) و وحیانی بودن قرآن شدند!!!!
  • مجتبی ۱۶:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ایکاش به دکتر جلیلی رای میدادم / از اولش هم شعار اعتدال مبهم و شاید دروغ بود
  • Majid ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اگه به من بود کروبی و موسوی رو همون موقع در انظار عموم اعدام میکردم. جالبه هنوز هم احمقهایی هستند که نفهمیدند مورد بازیچه قرار گرفتند! انقلاب مخملی که قصد براندازی نظام رو داشت به کمک خدا و ولایت فقیه و مردم با بصیرت نقش بر آب شد و برخلاف انقلاب نارنجی اوکراین به نتیجه نرسید. اوضاع الان مصر رو نگاه کنید. البته اگر اینها رو مجازات میکردند اونوقت مثل خیلی از نفهم های تاریخ که مواردش هم کم نیست برای اینها هم مقبره درست میکردند! و هم از اونها یک قدیس می ساختند!! اینجا هست که وقتی به موضع آقا نگاه میکنم میبینم که خیلی تامل برانگیز هست. با این افراد برخوردی نکردند و فقط توی قرنتینه خانگی نگهشون داشتند تا ملت خودشون اینها رو بهتر بشناسند و خودشون اونها رو از صحنه محو کنند ...
  • علی ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مردم به اعتدال رای دادند نه فتنه گری
  • علیرضا ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقای توفیقی یک سؤال: چرادرانتخابات قبل تقلب شد ودراین انتخابات نشد؟؟ مگروزارت کشور همان وزارت کشور وشورای نگهبان همان شورای نگهبان نیست؟ جواب خونهای ریخته شده،خسارتهای عظیم سیاسی واقتصادی،بردن کشور به لبه ی پرتگاه و.....راچه کسی میدهد؟؟دروغگوکیست؟قانون شکن کیست؟؟ معنی اعتدال آقای روحانی راباید درلغت نامه ی کدخدا جستجوکنیم.....
  • ۱۶:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    فتنه 88 و دیگر هیچ ...
  • مرتضی ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    این همون درایت خاتمی عزیز بود که حالا ثمر میده .دکتر روحانی رو تا 4 سال دیگه حمایت میکنیم چون 100% بهش اعتماد داریم حتی اگه خدای ناکرده احمدی نزاد رو به عنوان معاون اولش تعیین کنه .حالا از اون 18میلیون یه دونه کم کن
  • فهيمه ۱۷:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    مرتضي جون، من هم اصلاً تبليغات نامزدها رو تو صدا و سيما نديدم و همينجوري بر اساس نظر دوستام به روحاني رأي دادم. لطفاً اسم منم از اون 18 ميليون كم كن و به طرف مقابل اضافه كن.
  • ۱۷:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ما به روحاني رأي داديم، ولي با هيچ كس عقد اخوت نبستيم و اگر فردي كه بهش رأي داديم خلاف بره، تا آخرش باهاش خلاف نميريم
  • سارینا ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    من کل خونوادمو راضی با بدبختی راضی کردم که به روحانی رای بدهند.ولی حالا ناراحتم.کاش این کارو نمی کردم.من اعتدال واقعی را می خوام.نه شعار اعتدال روحانی را
  • ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    محمود باطن ايشون الان داره مشخص ميشه نه قبل انتخابات
  • ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقا مجيد بعضيا ميفهمن، ولي خودشون ميزنن به اون راه
  • بهروز ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اکثر رای های که واسه روحانی تو صندوق ها ریخته شد واسه اعتدالش (مثلا اعتدال)بود.من هم واسه اعتدالش(مثلا اعتدال)بهش رای دادم.رای اصلاح طلبان خیلی کم بود.مرگ بر فتنه گر
  • پویا ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    خب ینی قرار بود هر دوره تقلب بشه؟دیدین تو این 8 سال مملکت رو به فنا دادین خواستین آبرومندانه افراد لایق رو برگردونین سر کار
  • صدف ۱۷:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    راست می گی من که به شدت از این که به روحانی رای دادم متاسفم
  • بی طرف بی طرف بی طرف ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    برای خودم و همه کسانی که به روحانی رای دادند متاسفم حداقل سال96به رضایی رای می دهم تا وضعون بهتر شه.(به خدا بی طرفم)
  • علی ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    حیف رای مون که هدر دادیم واسه روحانی
  • حمید ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    درود بر رهبری
  • سعید ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    معنی اعتدال واقعی را فقط از رهبرم آموختم نه از افراطی به ظاهر معتدل
  • رضا ۱۷:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    یعنی فتنه گران اکثریتند....؟؟
  • رضا ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ناشناس12:28 خیلی خنده داربود نظرت...! شماچندسالته؟؟؟ ان شاءالله دادگاه محاکمه ی فتنه گران زودتربرگزاربشه
  • علی ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    کیادربرابرانحراف سکوت کردند؟؟؟
  • ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    رجوع کنید به صحبت های فتنه گرانی که محاکمه شدند و برخی از آن ها گفتند رای مردم رم می کند البته که 16میلیون غائبین انتخابات رنجیده اند از رفتار فتنه گران و پای صندوق های رای نیامدند.
  • علی ۱۷:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    1-خیلی هاهستند که 88به احمدی نژاد رای دادند و92به روحانی،آرایی خاکستری به گفتمان خاصی تعلق نداره وتغییرپذیره.... 2-سرانتون هم به دروغ بودن تقلب اعتراف کردن ولی شماهنوزمیگین تقلب شده؟؟ بس کنید دیگه این اراجیف رو.... +مشرق منتشرکن
  • ۱۷:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ممنون از b.k حرف درستي است. اين فتنه‌گران خودشون كندرو هستندف به كسانيكه وظيفه شان را انجام مي‌دهند مي‌گويند تندرو!
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    جناب پویا باشه توراست میگی!!!هههههههههه
  • محمد ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دم شفق گرم.
  • ۱۸:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    امان از كاسبين فتنه= موسوي و كروبي و خاتمي
  • ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    آقی حمید این لفاظی ها بدرد خودتان می خورد دقیقا مثل صحبت های خود کسی است که از او دفاع می کنید ایشان مگر یک عامی بوده وزیر علوم این مملکت بوده رئیس العلماء این قدر روش علمی تبیین و توصییف را با توهم و دقلی در مجموعه علماو اساتید!!!! و اهل تحصن باشد و بدون دلیل رای دیگری را به این آسانی نفی می کند و خشت اول فتنه شده دیوار فتنه بر روی خشت فرسوده بنا نهاده شده ایشان اگر یک دانشجو یا فرد بی سوادی بود حرف شما درست بود اما....!!!!!!!
  • ۱۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دم سعيد دومي گرم. اعتدال فقط اعتدال مد نظر قرآن كه باعث شهادت تمام امامان شيعه شد.
  • ۱۸:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ناشناس بايد خدمتت بگم: از چرندت خنده آمد خلق را با اين حساب روحاني با تقلب رئيس جمهور شد، چون نظامي كه مي‌تونه 11 ميليون تقلب كنه، 250 هزار رأي براش آب خوردنه.
  • ۱۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    من از تهران دست همه دهاتي‌ها رو ميبوسم و خدمتشون ميگم آدم اهل دهات باشه، ولي پيرو رهبر و صاحب تقوا باشه، بهشتيه. اما كسي كه اهل تهران باش و بي دين و ايمان باشه، به درد لاي جرز ميخوره. مرگ بر هرچي منافق
  • ۱۸:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    ممنون از "نماينده محترم مجلس شوراي اسلامي" خدا غيرت ديني شما را اجر دهد و به دوستانتان هم بصيرت شناخت دوست و دشمن عطا فرمايد.
  • محمد ۱۸:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دوست عزيز؛ اساسيترين فكر، آگاه كردن مردم هست. اصلاحات به دليل عدم نقد دروني و قديس‌سازي از شخصيت‌هايي چون خاتمي و موسوي و حجاريان، بي تعارف به افسادات تبديل شد. مردم بايد آگاه شوند. بهترين كار همين بحث و روشنگري است. مردم كه از طيفي دل بببرند، ديگر مجالي براي افراط باقي نمي‌ماند.
  • ۱۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    این توجیه قبل از صحبت های آقا چقدر کودکانه و ساده لوحانه است عزیزان موافق این آقای سرپرست وزارت خانه؛ سادگی و ساده لوحی و ساده انگاری دیگران هم حدی دارد اگر گویندگان این حرف برای اهالی دانشگاه که دانشگاهی هستند خودشان نیز به این حرف باور داشته باشند واقعا وای به حال دانشگاه های ما - این چه توجیه بی ربطی است در صحبت های این آقا کاملا مشخص است می گوید باید به نفع موسوی تقلب می کردند و هرچه بوده باید اسم موسوی از صندوق آراء اعلام می شده و این صحبت ها خبر از تقلب های وحشتناک این حیله گرهای ساده لوح دارد. خیلی راحت می گوید نام کسی از صندوق ها بیرون آمده که نباید بیرون می آمد و به نفع موسوی تقلب می شد به نفع کشور بود برای این ها هدف توجیه کننده هر عملی است.
  • رضا ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    این افسادطلبهاچرا از رونمیرن؟؟ سرانشون هم تقلب روتکذیب کردن ولی اینهاهنوز دست بردارنیستن.....!! چراامسال آشوب نکردین ونگفتین تقلب شده؟؟چون آدم شماپیروزشد؟....بس کنید این مزخرفات رو شماهامصداق صم بکم عمی فهم لایرجعون هستید.... شرم کنید... بترسیداز روز قیامت ویل لکل افاک اثیم...(وای بردروغ زنان گناهکار).... +مشرق تاییدکن اگه انصاف داری
  • محمد ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    دكتر جان؛ با بخش اول صحبتهات موافقم، البته با يه اصلاحيه. اونم اينكه ادعاي تقلب، مدعي جا به جايي 11 ميليون رأي بود، نه 9 ميليون. با بخش دوم حرفات مخالفم، چرا كه نه در آمريكا نه در ايران نه در هيچ نظام ديگر در دنيا، اين 180 درجه چرخش مردمي از اين حزب به آن حزب، رشد و پيشرفت نياورده، بلكه عقب گرد و آزمون و خطا به بار آورده. در همين آمريكا، جنگ حزبي و سياسي بر سر تصويب بودجه بهداشت و آموزش و پرورش، به ضرر 300 ميليون آمريكايي شده است. راه حل نه يك نظام حزبي، بلكه يك نظام مردمي كامل هست. مردم هم بايد در تصميم‌گيري ثبات داشته باشند.
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    باشه تو راست ميگي!
  • ۱۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اولاً حر برگشت، با جان و دل در ركاب مولايش جنگيد و شهيد شد. اين فتنه‌گران هم بيايند رد تلويزيون عذرخواهي كنند، توبه كنند، ابعاد فتنه را تشريح كنند، پرده از نهادهاي مقصر و كمك‌هاي خارجي بردارند، بعد هم بابت حق الناس عادلانه محاكمه شوند. اون وقت كيه كه نبخشه!
  • رضا ۱۸:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    1-چرابه اشتباهش اقرار وعذرخواهی نمیکنه مگه کسی جلوشوگرفته؟؟ 2-شماپیام اون نهاد امنیتی درباره ی توفیقی (که مشرق منتشرش کرد) رونخوندی مگه؟؟
  • محمد ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    نميدونم چقدر فكر كردي اين مزخرفات رو نوشتيف ولي من جواب ميدم: جواب بند 1: اولاً گروهي كه به روحاني رأي ندادند، 17 ميليون بودند نه 2 ميليون!! ثانياً خود روحاني در تلويزيون گفت پيرو رهبري و حامي سرسخت نظام است، پس 18 ميليون رأي دهندگان به روحاني نيز، پيرو رهبري و نظامند. 2. اصلاً معلوم نيست چي نوشتي تو اين بند! ولي جمع آراي قاليباف(6 ميليون)+جليلي(4.1 ميليون)+ رضايي(3.8 ميليون)+ولايتي(2.2 ميليون)+غرضي(0.5 ميليون) بدون احتساب آراء باطله ميشه 16.5 ميليون. در حاليكه شما ميگي 12 ميليون. پس اول برو جمع و تفريق ياد بگير، بعد اداي روشنفكرها رو در بيار.
  • ۱۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    1-همین فرانسه نبودکه چندوقت پیش از تظاهرات مسلموناجلوگیری کرد؟ 2-توفرانسه هم مدعی تقلب میشن وآشوب خیابونی راه میندازن برای براندازی؟؟
  • رضا ۱۸:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    توشهرما به فتنه گران میگن معتدل وبه انقلابی هامیگن افراطی!!!
  • ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۲۹
    0 0
    اقای روحانی مراقب باش
  • ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    جواب ابلهان ناشناس 12:6 خاموشی است
  • علی ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    8سال دوم که تازه شروع شده!!
  • ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    سعید مطمئنی این دو تا شعار با هم همخوانی دارن ؟؟؟؟؟
  • علی ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    خب توبه کنه... کسی جلوشو نگرفته
  • رضا ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    روحانی گفته وامدار هیچ حزبی نیست!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • علیرضا ۱۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    رهبری در29خردادحجت روتموم کردن نه اینکه قبلش اشکال نداره!!،دروغگویی واتهام به نظام وتحریک جوانان و.....همیشه جرم بوده وهست وخواهدبود
  • رضا ۱۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    فعلا که سرانتون هم تقلب روتکذیب کردن!!
  • رضا ۱۱:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    مگه روحانی نگفت من رئیس جمهور منتخب همه ی مردم ایران هستم؟؟مامردم ایران نیستیم؟ فقط شمایید؟
  • ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    مگه روحانی نگفته بود من رئیس جمهور همه مردم ایران هستم ؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    وحدت زیر پرچم فتنه ؟؟؟؟؟؟
  • ۱۱:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    یااینکه میشناسد ولی.....
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    از روحانی ناامید شدیم. زنگنه که اینقدر طرفدارش بودیم چند تا مدیر خیلی ضعیف رو جایگزین چند تا مدیر خیل ضعیف کرد. واقعا همین بود کل ابهت نفت؟
  • علی ۱۳:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    میدونی چرا اینکارو نکردن چون دیگه چیزی از این مملکت نمی موند .از مردم ترسیدن برادر
  • منتظر ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    دوستان,احمدي نژاد وفلان بهمان بهانه اي بيش نبوداصل كار و توطئه ها را همانگونه كه خود دشمنان هم اذعان داشته و دارند درخارج از ايران آنهم در سرويسهاي جاسوسي آمريكا و انگليس و فلسطين اشغالي واز 20 سال قبل طراحي و زمينه چيني كرده در دولتهاي سازندگي و اصلاحات پروراندندو در سال88 با سوءاستفاده از جهل و غفلت وناداني عده اي بي خبر از همه جا از سويي و دامن زدن به قدرت طلبي و عشق عده اي از افراد مشهور و منتسب به نظام ,به شهرت و پست و مقام وثروت دنيايي وشرايط به وجود آمده در انتخابات آن سال اين توطئه هاي شوم را پياده كرده و طبق آنچه كه خودشان اذعان دارند قصد داشتند پرونده نظام را براي هميشه پيچيده و نظام را ساقط كننداما كور خوانده بودندچون اين نظام مشابه هيچيك از دولتهايي كه در ساير كشورهاي جهان و منطقه در رأس كار هستند نبوده كه با اين شيطنتها و خيانتها از بين برود.اين نظام مقدس برآمده از خون هزاران شهيد و جانباز مظلومي است كه براي حفظ اسلام و ايران جان خودرا عاشقانه فدا كردند. معمار اين نظام انساني با قوي و پرهيزكار است كه به هيچ وجه بنده هوي و هوس نبود و همه كارهايش در راه رضاي خدا بود وبس.نظامي كه رهبري كنوني آن نيز دقيقا" رهرو بنيان گذاركبير آن است وملت نيز به واسطه اعتمادي كه به سكاندار انقلاب خود دارد گوش به فرمان اين بنده مخلص خدا دارد.دشمنان با همه حيله گري و شيطنتي كه دارند درك اين حقيقت برايشان سنگين و محال است كه ملت ايران با دوبال سرخ عاشورايي و سبز انتظار مهدوي قدم در اين راه گذاشته و شكست دادن چنين ملتي از محالات است. *مدعي خواست ز بن بركند ريشه من *غافل از آن كه خدا هست درانديشه من
  • منتظر ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    توبه و بازگشت حر كجا و حر جانش را هم در اولين قدم توبه اش به پاي امامش ريخت .اما اين فتنه گران حتي حاضر نيستند از آن حوادث تلخ ودشمن شاد كن به عنوان فتنه نام ببرند.
  • مجيد ۱۴:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    دوست عزيز اگر شعور داشتيداعتدال يعني اينكه ازدوطيف استفاده شود تا اين التهاب كاسته شود وهردوحزب به نقطه اشتراكي برسند.واين يعني آزادي
  • manamhamintor ۱۴:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    agar rohani doctore manam fazaanavardam
  • ۱۴:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    رفسنجانی، رای ما رو پس بده.
  • ۱۴:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    درود بر خامنه ای مرگ بر فتنه گر الفتنه اشد من القتل آقای توفیقی یک سؤال: چرادرانتخابات قبل تقلب شد ودراین انتخابات نشد؟؟ مگروزارت کشور همان وزارت کشور وشورای نگهبان همان شورای نگهبان نیست؟ جواب خونهای ریخته شده،خسارتهای عظیم سیاسی واقتصادی،بردن کشور به لبه ی پرتگاه و.....راچه کسی میدهد؟؟دروغگوکیست؟قانون شکن کیست؟؟ معنی اعتدال آقای روحانی راباید درلغت نامه ی کدخدا جستجوکنیم.....
  • سعید ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    عزیزان به هم توهین نکنید خیر سرمون مسلمونیم.اگه یکی بیاد اینارو بخونه میگه بیا مسلمونا رو نیگا...
  • حبیب ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    روحانی داره روی اصلی خودشو نشون میده
  • ۱۵:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    یعنی قبل سخنرانی آقا هرکی هر غلطی (خلاف قانون) میتونسته انجام بده ؟ جالبه ها ، درسته که رهبری اظهار نظر نکرده بودند ولی عقل هم خوب چیزیه ، قانون هم خوب چیزیه
  • ۱۵:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    مجید جان روی افراط بنویسی اعتدال که واقعا نمیشه اعتدال !!!
  • ۱۵:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    این مردک باید الان زندان باشه نه وزیر!!!!!
  • امید ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    مگه حضرت آقا بارها نگفتند که افرادی که به دروغ ادعای تقلب کردند باید به اشتباه خودشان اعتراف کنند؟ حالا آقای روحانی.... این تو و این مقام ولایت فقیه که گفتی بهش افتخار میکنی.. این تناقض چه طوری حل میشه؟
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    این چه حرفی شما می زنید؟ یعنی قبل از نماز جمعه 29 خرداد هرکس هر کاری کرده نباید بازخواست بشه؟
  • ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    ببينيد 50 ميليون نفر مي تونستن راي بدن . كه 36 ميليون راي دادن. و 18 ميليون به آقاي روحاني راي دادن . در حقيقت 32 ميليون نفر يعني 64 در صد مردم آقاي روحاني را رئيس جمهورخودشون نمي دوند ولي ايشون خودشو رئيس جمهور همه ميدونه و هر كاري كه به خواهد ميكنه.@@!!!!!!
  • علی دادا ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    لینک دانلود بذارید
  • حيدر ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    پدر جان دلت خوشه ها، تناقض كجا بود، اين آقا كه فيلم تبليغاتيش رو با ارادت به خاتمي و هاشمي شروع كرد تكليفش از همون اول معلوم بود
  • ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    سهامی
  • ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اون اتفاقی که نباید می افتاد افتاد و اینم تبعاتشه! خدا به داد نظام و انقلاب برسه ... خون به دل کردن ماها به دل امام عصر (عج) یک طرف و این اقدامات هم ...
  • ۱۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    در مثل مناقشه نیست ولی توی بعضی جاها ..
  • ۱۹:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    ناشناس 9:44 بیان اشتباهات کسی که مسئول بوده و قراره دوباره مسئول بشه برای جلوگیری از تکرار اشتباه آبرو بردن نیست. حفظ سیستم آموزشی کشور از فسادی که آقایون ایجاد میکنن از بیان خرابکاری آقایون که همه هم میدونن واجبتره
  • صابر ۱۹:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    خطاب به اونهایی که انتقاد کردند روحاین تویتبلیغاتش اعتراضات خیابونی و قانون شکنی ها رو افراط گرایی خونده بود. طبیعیه مردمی که بهش رای دادند الان که ببینید به اونها گرایش داره سرخورده بشن
  • ۲۲:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    یاد قیامت ادم می افته کسانی که انگونه عمل کردند و باعث شهادت 22 بسیجی شدن .اینجا که چیزی نیس قیامت بچسب. البته همین الانم آبروشون بره اینم کار خداست یا حق
  • ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اون بدبخت فتنه گرارو بگو حالا که بزرگاشون به قدرت رسیدن به همشون لگدزدن و گفتن ما فتنه گر نبودیم !!!!حالا پیدا کنید فتنه گره پرتقال فروش را!!
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اقای سورنا اعتدال از نظر بعضی یعنی نماز علی و قضای معاویه اعتدال یعنی گوش کردن حرف خدا وبعد شیطان اعتدال یعنی......................................
  • ۲۲:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    چه مفتی هم فروخت چون باورش نمیشد 4 سال بعد وزیر میشه
  • ۲۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    اونایی که منفی دادن به چه علت؟؟؟ باز هم تعصب!!!!
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    سارا خانم مگه احمدی نژاد میزان حق و باطل که همه چی رو با اون مقایسه میکنی چون احمدی نژاد این کارو کرد پس اون هم اشکالی نداره!!!!!
  • sss ۲۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    خودتوخفه نکن چووووووووووووووووووووون 32 میلیون نفر یا اصلا رای ندادن یا به روحانی رای ندادن یه تحلیلم از این به ما بده.پیام اونا چی بود؟
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    حتما اون 32 میلیون مشایی رو می خوان!!!!
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۰
    0 0
    مشرق واقعا خبرگزاری حرفه ای هستی. نظر هم مخالفان و هم موافقان را میزاری. از این به بعد هر روز چکت می کنم. دمت گرم
  • ۰۲:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    عرض می شود آقای ناشناس مثل شما مانند آن مجرمی است که قاضی او گفت محکوم به هزار ضربه شلاق هستی مجرم گفت آقای قاضی یا شلاق نخورده ای یا حساب بلد نیستی با هزار ضربه شلاق من می میمیرک یک دفعه اعدامم کن - حالا دوست عزیز یا حکمت بلد نیستی یا حکیم ندیده ای - ایشان با حد اقل های معلوم و مجهول کردن نیز فاصله دارند آدم از بی درایتی و فقدان روش علمی اش نسبت به پدیده ای که تبیین می کند تعجب می کند ایشان زمانی وزیر علوم بوده !!!!!!!!!
  • ۰۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    این قدر فتنه فتنه نکنید همه این مسایل رو فراموش کنید زمانی باید فتنه رو بررسی کرد تا همه واقعیت ها برای مردم روشن شده باشه نه اینکه یک طرفه تفسیر کنیم و همش شعار بدیم به نظرم دو جناح این فتنه رو ساختن و کمتر کسی خواست کوتاه بیاد به نظرم این فتنه تا زمانی که ما از افراط دست برنداریم ادامه دارد وفتنه هیچ وقت تمام نمیشود
  • رحیم ۰۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    شاید مردم عادی اعتراض کنن یه حرفی باشه اما اینا که خودشون جزو مسئولین نظام بودن نمیدونستن نمیشه تقلب بشه؟؟؟ اگرم آقای توفیقی آدم خوبی باشه بین ایشون و اون آدمی که تو این جریانات از اولم نبوده چه برسه به بعد از نماز جمعه رهبری نفر دوم بهتره نه ایشون
  • ۰۹:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    روزگارو ببین !!!!!
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    کدوم مسلمون، مگه فتنه گر مسلمونم میشه الفتنه اشد من القتل
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    میر حسین موسوی بازی خورد دقیقا مثل خیلی های دیگه و همه محبوبیت اشت را به فنا داد و رقباراا راحت کرد ساده لوحی او کار دست او داد او بازی خورد حالا صادقانه می تواند بسیاری از بازی سازها را معرفی کند.
  • حسن ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    اهل اصلاحات جرات نمی کردند نزدیک بیان خواب نمیدیدند حالا 4 سال دیگه معلوم میشه
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    روحانی رئیس جمهور قانونی ایرانه ولی نمیتونه پاشو ازگلیمش(حدی که قانون براش مشخص کرده)درازترکنه.....
  • علی ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    چرا جعفر ها فتنه گر اند
  • ۱۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    مشرق -چرا تاحالا صدات درنمي آمد .حالا زبان درآوردي
  • محمود ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    کسانی که موسوی وکروبی را فتنه گر میدانند که حقیقت همین است ولی باید بدانید که فتنه گر اصلی وکسی که همه اینها رابازی داد..... است که متاسفانه مشرق نام اورا سانسور میکند.همه بازیخوردگان یا به حصر یا به زندان ویا تعذیر شدندولی....و به کیف ولذت خود رسیدندوالان هم که .... دراختیار اوست.
  • ۱۵:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    اينقدر در هر عبارت سخنت سفسطه و تناقض هست كه از خير جواب دادنش ميگذرم! تو راست ميگي!
  • ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۵/۳۱
    0 0
    این آغا جاش تو زندانه!
  • ناشناس ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    0 0
    تا زمانی می گوییم فتنه تا فتنه از سراسر جهان پاک شود و همه فتنه گرها نابود شوند
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۲
    0 0
    لینک دانلود بگذارید
  • ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    مشرق. اونقدرسندروکن تاسنددونت پاره شه
  • ۱۳:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۳
    0 0
    حرف حق زده. احسنت بهش. واقعا درست گفته. کاش اون زمان پخش میشد این حرفها. احسنت به شجاعتش.
  • ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۸/۱۴
    0 0
    با با بی انصاف بزا 100 روز بگذره اگه گرونی و تورم درس نشد بعد اعتراض کن
  • مهرزاد IR ۲۲:۴۳ - ۱۳۹۷/۱۰/۲۴
    0 0
    چرا مردم فقط افرادروحانی و طلبه را رئیس جمهور میکنند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس