کد خبر 234316
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۲ - ۰۶:۰۲

این عکس، سندی است از هزیمت مسلمانان و خفت و خواری دولت های وقت در کشورهای اسلامی. عکسی که مشاهده آن، عرق شرم بر پیشانی هر مسلمان آزاده ای مي‌نشاند.

گروه جهاد و مقاومت مشرق - روز پنجم ژوئن سال 1967، ارتش رژیم صهیونیستی، به سه کشور«مصر»، «سوریه» و «اردن» حمله برد و جنگی آغاز شد که شش روز بعد با شکست مطلق سه کشور مسلمان به پایان رسید و علاوه بر اشغال سرزمینی به مساحت حدودا سه برابر «فلسطین اشغالی» توسط صهیونیست ها، شهر «بیت المقدس» و قبله گاه اول مسلمانان یعنی «مسجدالاقصی» (که در اداره رژیم «اردن» قرار داشت)، به دست «دولت یهود» افتاد.

تصویری که پیش رو دارید، روز 10 ژوئن 1967 به ثبت رسیده است. واحد های پیشروی «ارتش صهیونیستی»، به پشت دروازه های «بیت المقدس»(بخش شرقی) رسیده اند و از تپه ای مشرف بر «حرم شریف» (محوطه دربرگیرنده ی، «مسجدالاقصی» و «مسجد قبه الصخره») فرمانده یهودی، با بی سیم در حال هدایت نیروهای خود برای ورود به داخل قدس شرقی است.

این عکس، سندی است ننگین از هزیمت مسلمانان و خفت و خواری دولت های وقت در کشورهای اسلامی. عکسی که با مشاهده آن، باید عرق شرم بر پیشانی هر مسلمان آزاده ای بنشیند و غیرت های خفته را بیدار سازد.




نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 13
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    فعلن كه غيرت كشورهاي عربي براي نابودي كشورهاي مسلمين است
  • بهروز ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    اگر کمی بصیرت داشته باشیم می بینیم که اکنون نیز اگر کمی غفلت کنیم دشمن در پشت دروازه است. امنیت و آژادی زیر دلمان زده و تا دشمن از دروازه وارد نشده آن را باور نمی کنیم بگذریم که عده قلیلی فکر میکنند که آنان دوست هستند و چه بسا در ضدیت با نظام اسلامی جلو دشمن نیز قربانی بکنند ولی بعد خواهند فهمید که قربانی اصلی خود و ناموسشان خواهند بود نه چیز دیگر. تجربه امروز دنیا از مصر گرفته تا آمریکای لاتین نشان میدهد که داشتن رهبری آگاه و بصیر و البته شجاع و مدبر و اطاعت همه از او با حفظ وحدت همه نیروها می تواند پوزه دشمنان را بخاک مذلت بنشاند. لذا باید گفت زنده باد رهبری زنده باد اسلام زنده باد ایران
  • محمدرضا ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    انشاالله به زودی سپاه محمد(ص) بار دیگر خیبر را در خاطر منحوس صهیونیست زنده خواهد کرد واز همین موضع ، تحت رهبری بقیه الله العظم (ارواحنا له الفداء) لشگرایان اسلام هدایت ونماز پیروزی را در بیت المقدس عزیز اقامه خواهند نمود . انشاالله
  • ۱۰:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    خب ممنوعیت رفتن به اسراییل و قدس را بردارند ما هم برویم آنجا.مطمئنا خود صهیونیستها از حضور ایرانیان در قدس بیشتر وحشت میکنند.
  • حسین ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    همیشه منافقین و خوارج خطرناک تر از کفار بودند،وای به حال مسلمینی که امیدشون به این اعراب باشه چون اونا ترکیبی‌ از هر دوی اینها هستند.
  • سلمانی ۱۲:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    حالا کارگزاران یهود در متن دین اسلام وهابی تقریر می کنند و خشت غلط بر خشت کعبه می نهند کمی دروازه های عقیده را هم ببینیم مصیبت فراگیر تر از این هاست... و این ثمره تفرقه و عدم اعتصام به حبل ا... است
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    متأسفانه هنوز بعد از گذشت 1400 سال از بعثت پيامبر رحمت و عزت كه از همان ابتداي مأموريت الهي خويش بنا به فرموده خداوند تبارك وتعالي مسلمين را از قوم وقبيله گرايي و نژاد پرستي و خود برتر بيني و تفرقه برحذر داشت,اعراب اهل سنت بر طبل قوم قبيله و عربيت و مذهب خود مي كوبند و حاضر نيستند حتي براي پيشرفت و پيروزي خودشان در مقابل اشغالگران ,آنگونه كه بايد و شايد ,دست دوستي به سوي شيعيان ودر رأس آنها جمهوري اسلامي ايران دراز نمي كنند.اين نشان مي دهد كه آنها اسلام و قرآن را درست نشناخته ودرك نكرده اند و الا به جاي دوستي وهمدلي با همكيشان خود دست دوستي و رفاقت با دشمنان قسم خورده اسلام نمي دادند..
  • reza ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    وای آگر خامنه ای حکم جهادم دهد!
  • علي حسن سلامه ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    خرمشهر آمديم / كربلا مي آييم/ قدس خواهيم آمد انشاءالله
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    نه بابا!!!
  • یه نفر ۲۱:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۱
    0 0
    دولت مردان کشور های عربی به طور عام در حالت اغما به سر می برند یا همانند مستان عمل می کنند ، گویا ایشان درکی صحیحی از مسائل فعلی جهان ندارند.
  • alikanaany ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    به نام خدا اخه کی باورش میشه که یک رژیم تازه تاسیس شش روزه بتونه با سه کشور بجنگه و در نهایت پیروز بشه؟! اون جنگ و جنگ های بعداز اون همه زرگری و قلابی بودند و از ابتدا واگذاری فلسطین به انگلستان و یهود از شروط استقلال اعراب از عثمانی بود!
  • ۲۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    آره بابا

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس