کد خبر 233604
تاریخ انتشار: ۲۹ تیر ۱۳۹۲ - ۰۹:۲۸

سن پطرزبورگ 2 هنوز فیلمنامه ندارد. هر زمان فیلمنامه آن کامل شد من بسیار علاقمندم که قسمت دوم آن را بسازم.

سرویس فرهنگی مشرق - افخمی درباره فعالیت‌هایش در زمینه سینما گفت: فیلمنامه ای از روی رمان مرجان شیرمحمدی نوشته ام به نام " آذر، شهدخت، پرویز و دیگران" که بعد از ماه مبارک رمضان وارد مرحله پیش‌تولید می شود. هنوز عوامل و بازیگران کار قطعی نشده اند اما تا هفته آینده تعدادی از آنها مشخص خواهند شد.
 
این کارگردان درباره سرنوشت اکران فیلم "بلک نویز" که در کانادا ساخته است، توضیح داد: تهیه کننده کانادایی و پخش کننده فیلم تصمیم دارند تا قبل از اینکه فیلم در کانادا و کشورهای دیگر پخش بین المللی نداشته باشد فیلم را در ایران اکران نکنند و بیشتر ترسشان نیز این است که فیلم در ایران تکثیر غیر‌مجاز شود.
 
بسیار علاقمندم "سن پطرزبورگ 2" را بسازم

 
وی درباره ساخت قسمت دوم فیلم "سن پطرزبورگ" گفت: "سن پطرزبورگ" هنوز فیلمنامه ندارد. هر زمان فیلمنامه آن کامل شد من بسیار علاقمندم که قسمت دوم آن را بسازم. هم منتظر پیمان قاسم‌خانی و هم محسن تنابنده به عنوان بازیگر هستیم. البته تنابنده می تواند یکی از نویسندگان کار هم باشد. پیمان سرش فعلا خیلی شلوغ است و وقت برای نگارش این فیلمنامه پیدا نمی‌کند اما امیدوارم شرایط ساخت فیلم هرچه زودتر فراهم شود.
 
افخمی درباره اتفاقاتی که در روزهای اخیر در مورد خانه سینما افتاده است، گفت: من خیلی در جریان این قضیه نیستم. اما فکر می کنم این جدالی نیست که ارزش داشته باشد. فیلمسازان ایرانی و کسانی که به خود فیلم ساختن علاقمند هستند باید روی کارشان متمرکز شوند و سعی کنند شرایطی را که امروز در آن هستیم بهبود بخشند. چون الان سینماها خالی است و فیلم‌های که می‌شود ساخت، هم ساخته نمی‌شود پس امیدوارم اتفاقاتی بیفتد که شرایط از لحاظ اعمال ممیزی و مشکلات دیگر بهتر شود.
 
وی در پایان متذکر شد: فکر می‌کنم با تغییر رئیس‌جمهور و تغییر شرایط سیاسی شرایط هرچه باشد بهتر از قبل خواهد شد. باید تلاش کنیم شرایط مناسبتری برای فیلمسازی فراهم شود پس بهتر است سینماگران ما بی‌جهت دعوا نکنند چون این دعوا ارزش ندارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس