کد خبر 232329
تاریخ انتشار: ۲۴ تیر ۱۳۹۲ - ۱۲:۲۴

یکی از اشتباهاتی که هیچوقت فکرش را هم نمیکنید حالت پاها است. اگر پشت میز پاهای خود را به صورت ضربدری روی هم قرار می دهید اطمینان داشته باشید که پس از مدتی کمر شما درد خواهد گرفت.

به گزارش گروه خواندنی های مشرق، بدن انسان از مفاصل و استخوان های مختلف تشکیل شده است که هر کدام آن ها کاری متفاوت را انجام می دهد. ما انسان ها نیز اگر مراقب این مفاصل نباشیم دچار مشکلاتی مانند دردهای شدید عضلانی خواهیم شد. پشت میزنشینی یکی از بزرگترین عوامل به وجود آمدن دردهای کمر در انسان است. این حالت به راحتی کمر و ستون فقرات را نابود می کند اما به راحتی هم قابل پیشگیری است.

** همیشه در یک زاویه درست نسبت به میز بنشینید. حتما فکر می کنید زاویه درست 90 درجه است درحالی که این زاویه هم نمی تواند مانع کمردرد شود. بهترین زاویه برای نشستن پشت میز و کار با رایانه 135 درجه است و بهتر است دو سوم از زمان پشت میزنشینی را در حالت باشید.

** انتخاب صندلی از نحوه نشستن هم مهمتر است و باید با دقت انجام شود. همیشه از صندلی هایی استفاده کنید که گودی کمر شما را پر می کند. این صندلی ها از خم شدن بی جهت کمر شما جلوگیری کرده و نحوه نشستن شما را تصحیح خواهد کرد.

** یکی از اشتباهاتی که هیچوقت فکرش را هم نمیکنید حالت پاها است. اگر پشت میز پاهای خود را به صورت ضربدری روی هم قرار می دهید اطمینان داشته باشید که پس از مدتی کمر شما درد خواهد گرفت. بهتر است همیشه پای خود را صاف بر روی زمین قرار دهید به طوری که کف پاها روی زمین باشد.

** اسان ترین راه برای درمان کمر دردهای پشت میزی بلند شدن و ایستادن های مداوم است. با اینکار میتوانید به راحتی از تمامی مشکلات کمر درد پیشگیری کنید. لازم است تا هر 50 دقیقه کار حدال 2 دقیقه را ایستاده باشید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس