کد خبر 231896
تاریخ انتشار: ۲۳ تیر ۱۳۹۲ - ۱۰:۳۸

ارتش سوریه سرانجام پس از نبردهای شدید وارد «باب هود» یکی از مراکز اصلی تجمع تروریست‌ها در شهر حمص شود.

به گزارش مشرق به نقل از فارس،  نیروهای ارتش سوریه توانستند پس از نبردهای سخت با کنترل بر منطقه باب هود، ارتباط افراد مسلح در محله حمص القدیمه با مرکز این شهر را قطع کنند.

بنا بر این گزارش، نبردها همچنان بین نیروهای ارتش و مخالفان مسلح ادامه دارد و تک تیراندازها و خودروهای بمب گذاری شده مانع از ادامه پیشروی ارتش هستند.

 



شبکه المیادین در گزارشی از محله باب هود تاکید کرد که این منطقه به علت وجود تک تیراندازها شاهد عملیات سخت‌تری بوده است و از سوی دیگر اهمیت راهبردی آن در مرکز شهر حمص کار را برای نیروهای ارتش سخت‌تر می‌کند چرا که مخالفان به راحتی حاضر به از دست دادن مواضع خود نیستند.

همچنین خیابان‌های تنگ و کوچه‌های تاریخی محله حمص القدیمه باعث شده تا تانک‌ها نتوانند وارد شوند و در مقابل تروریست‌ها از طریق تونل‌های زیرزمینی تحرک خود را افزایش داده‌اند تا بتوانند ارتش را متوقف کنند.

خالدیه و باب هود از مهمترین محله‌های حمص به شمار می‌آیند زیرا نقطه ارتباطی حمص با محله‌های مختلف آن بوده و همچنین مهمترین محل استقرار تروریست‌های مسلح به شمار می‌آمدند و مسجد «خالد بن الولید» نیز در آنجا قرار دارد.

در این میان برخی اخبار حاکی از این است که تروریست‌های مسلح یک تونل از این مسجد به سمت باب هود حفر کرده و به سمت آن پیشروی کرده و در تلاش برای جلوگیری از پیشروی ارتش هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس