به گزارش مشرق به نقل از واحد مرکزي خبر، سامانه تلفن 124 در ستاد خبري سازمان بازرگاني استان هاي سراسر کشور آماده دريافت انتقادها ، پيشنهادها و گزارش هاي تخلف در زمينه کالا و خدمات است.
گرانفروشي ؛ کم فروشي، تقلب، احتکار ، عرضه خارج از شبکه ، فروش اجباري، درج نشدن قيمت ، ارائه نشدن فهرست قيمت غذا و مواد غذايي ، اعلام نشدن نرخ غذاها، تبليغ خلاف واقع، فروش کالا از طريق قرعه ، فروش فوق العاده يا اقساطي بدون ضابطه، حراج غيرقانوني، پنهان کردن کالا ، ارائه نکردن ضمانت نامه، معيوب بودن کالا ، ارائه نشدن صورت حساب فروش ، ارائه نشدن اطلاعات لازم به مصرف کنندگان، در معرض قرار ندادن نمونه کالا، نداشتن نشان استاندارد، ارائه نشدن خدمات پس از فروش، تباني و تحميل شرايط عرضه کننده کالا يا خدمت ؛ از موارد تخلف هاي بازرگاني است که شهروندان مي توانند در صورت مشاهده به سامانه تلفني 124 اطلاع دهند تا رسيدگي شود.