مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه با صعود تیم‌های عراق و غنا به جمع 4 تیم برتر جام به پایان رسید.

به گزارش مشرق به نقل از مهر، روز دوم از مرحله یک‌چهارم نهایی رقابتهای فوتبال جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه یکشنبه شب با برگزاری 2 دیدار پیگیری شد که در نخستین دیدار تیم‌های آسیایی عراق و کره‌جنوبی برابر هم به میدان رفتند که دو تیم در وقت‌های قانونی و اضافه به تساوی 3 بر 3 رسیدند اما عراق با برتری 5 بر 4 در ضربات پنالتی موفق شد با نتیجه 8 بر 7 به پیروزی دست یافته و راهی مرحله نیمه‌نهایی جام شود.

در دیگر بازی این مرحله تیم جوانان غنا با گل دقیقه 1+120 "ابنزر آسیفوآ" موفق شد شیلی را با نتیجه 4 بر 3 شکست داده و به عنوان آخرین تیم جواز حضور در مرحله نیمه‌نهایی این رقابتها را بدست آورد. این بازی در پایان 90 دقیقه با تساوی 2 بر 2 به پایان رسید اما در وقت‌های اضافه غنا به برتری 2 بر یک دست یافت و در نهایت این بازی را پیروزی 4 بر 3 به سود خود به اتمام رساند.

در پایان دیدارهای یک‌چهارم نهایی فوتبال جام جهانی جوانان 2013 - ترکیه برنامه دیدارهای مرحله نیمه‌نهایی این جام به شرح زیر مشخص شد:

چهارشنبه - 19/04/92
* فرانسه - غنا
* عراق - اروگوئه


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • حامد ۱۳:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    آفرین به جوانان عراق،امیدوارم جام جهانی رو تصاحب کنند.البته به عنوان یک ایرانی

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس