موژان مجيدي، قائم‌مقام و دستيار ويژه لُرد "نورمن فاستر" (معمار اعظم فراماسونرهاي جهان و عضو شورای راهبردی جایزه معماری بنیاد ضداسلامی آقاخان) است و با مدیریت پروژه‌های شرکت بین‌المللی فاستر، تلاش فراواني براي پيشبرد اهداف شيطاني معماران ماسون در کشورهاي مختلف دارد.

گروه فرهنگی مشرق - فراماسونری یکی از بحث برانگیزترین پدیده های قرون اخیر بوده است. این ویژگی به دلیل ماهیت بسته و گرایش‌هاي صوفیانه موجب جلب توجه بسیاری از افراد شده است. جریان دین‌زدایی و فراماسونری، جریانی تدریجی است و همان گونه که طی‌کردن مراتب ماسونی یک امر تدریجی است و در قالب سیر صورت می‌گیرد. مکانیسم این جریان بدین‌گونه است که ابتدا عنوان می‌شود مراد از معمار بزرگ جهان، همان خداوند است، سپس اعلام آزادی مذهب در مرام ماسونی و ترویج تساهل در زمینه اعتقادات مذهبی، و مرحله بعد، ترویج نظریه اعتقاد به خداوند بدون اعتقاد به انبیاء و ادیان است که همزمان با آن، آیین مسخ‌شده یهودیت و مسیحیت نیز در بین افراد بهشکل غیرمستقیم و در قالب رمز و برخورد سمبلیک ترویج می‌شود.

استناد به مذاهب تحریف‌شده، حرکتی زیرکانه است برای نفی تدریجی ادیان و سست‌نمودن پایه اعتقادات. در مرحله آخر، نوبت به اعتقاد به خداوند می‌رسد که با ارائه آرا و نظریاتی مغشوش در این زمینه، عباراتی نظیر طبیعت و انرژی جایگزین واژه مقدس خداوند می‌شود. البته حتی رسیدن به این مرحله نیز، که عملاً صورت می‌پذیرد، باعث نمی‌شود آنان در ملأ عام اعلام کفر و الحاد کنند. بدین ترتیب می‌بینیم که اساسی‌ترین وجه فرهنگی هر قوم که همان دین باشد در قدم اول مورد هجوم قرار می‌گیرد. برای روشن‌تر شدن این بحث، که اساس و پایه اول هجوم فرهنگی غرب به کشورهای اسلامی و دیگر کشورها می باشد، سیر دین زدایی را از اسناد و آراء فراماسونری پی می گیریم.


  نورمن فاستر،معمار مشهور بریتانیایی و فعالترین معمار فراماسونر

 
 
موژان مجیدی،معمار ایرانی تبار؛ وی قائم مقام نورمن فاستر است
 
***سیر استحاله فرهنگی اعضای تشکیلات فراماسونری
در کتاب دیالوگ ماسونی اثر دکتر ایشین داغ، فراماسونر ترک، در خصوص آزادی مذهب در فراماسونی و سیر تغییر افکار دینی اعضاء چنین می خوانیم: "ماسونی به ایمان و عقاید شخصی هیچ برادری مداخله نمی کند. هر ماسون برابر تمنیات روحی خود، دینی را پذیرا می شود. در این خصوص آزادی کامل دارد. در افکار سیاسی نیز وضع به همبن منوال است. ما در فراماسونری این طرز شروع را قبول داریم. ولی در مراحل بعدی و با گذشت زمان و پیشروی درجات فراماسونی موافق با تکامل تدریجی و احراز هویت فراماسونری در رسیدن به عقاید مشترک هستیم. از نظر ما، فراماسونری، نمونه های گوناگون انسانی را در بر می گیرد و با القای اصول و پرنسیب های اصلی آنان را پرورش داده و بار می آورد، می تراشد و صیقل می دهد، متحول می کند، و آنان را برای رسیدن به حکمت و عرفان یاری می کند.

با این اوصاف، فراماسونری فعلی، جدا از بیگانه اولیه، به صورت شخصیت دیگری درآمده و به عرفان می رسد. فراماسونری از طریق علم و حکمت و عقل موجبات تحول افکار و عقاید انسان را فراهم می آورد. می توان گفت فراماسونری یک موسسه آدم سازی است.ابتدا فراماسونری به مسائل دینی، نژادی، ملی و فلسفی و برداشت های سیاسی هم مسلکان نمی پردازد. فقط بعد ها قسمت های مغایر با اصول و دکترین فراماسونری، مانند تراشیده شدن سنگ خام، تراشیده شده و با دور ریخته شدن ناهمواری ها و مغایرت ها و انطباق فرد با عقل و حکمت و عرفان، موجبات ظهور حکما را فرام می سازد. در اینجا آزادی وجدان و افکار جاکم است. فعالیت های معموله صرفا به علت جرح و تعدیل عقاید هم مسلکان انجام می پذیرد. هدف ایجاد کاراکتری مطابق با دکترین فراماسونری در هم مسلک ها است. فراماسونری دارای نظام، آداب و عصاره ای است که در نتیجه دکترین فراماسونری حاصل می شود. برای کسانی که به ساحل عرفان رسیده اند، دیگر عبارت تولد ادیان مفهومی ندارد. آن ها بر ماورای دین مسلط شده اند. از نظر آنان وابستگی به دین و مذهب خاصی بی مورد است".

مطالب نقل شده از کتاب دیالوگ فراماسونری، سیر استحاله فرهنگی اعضای تشکیلات فراماسونری را آشکار می کند. همانطور که ملاحظه می شود، این سیر از ادعای آزادی مذهب آغاز می شود، با رسیدن به عقاید مشترک تداوم می یابد و با نفی مذهب و جایگزینی عقل و علم گرایی به جای آن به پایان می رسد.

 
موژان مجیدی در کنار نورمن فاستر
 
 
***تشکیلات فراماسونری در شهر لندن و فرقه های یهودی- صلیبی
عده ای از فراماسون ها معتقدند که زمینه های تشکیل مجامع ماسونی  در بین صاحبان  فن معماری شکل گرفت و دوره ساختن ساختمان های کاتدرال ها-کلیساهای جامع- را که سال های بین 900 الی 1600 میلادی را در بر می گیرد، دوران رشد این اجتماعات قلمداد می کنند.
آنان مدعی هستند که در اواخر قرن 12 و اوایل قرن 13 میلادی اولین اتحادیه "کارگران بناخانه" در آلمان به وجود آمد. آلمان های متعصب برای ارضای تمایلات مذهبی خود دست به ساخت کلیساهای بزرگی زدند که مستلزم صرف هزینه، زمان و به کارگیری درازمدت هزاران کارگر و هنرمند در کنار یکدیگر بود. کارگران، استاد کاران و معماران قواعد خاصی را در بین خود برای دفاع از منافع یکدیگر برقرار کردند، محل نگهداری وسایل بنایی و گفتگو در مورد مسائل و معضلات حرفه، لژ نامیده می شد. طرفداران این نظریه می گویند که تشکیلات صنفی بنایان در انگلستان در نیمه اول قرن سیزدهم تأسیس شد. با زوال سبک گوتیک در معماری اروپا، تشکیلات بنایان رفته رفته اهمیت خود را از دست داد. برای نجات تشکیلات مذبور از نابودی، در سال 1600 میلادی ورود افراد غیر بنا به لژهای فراماسونری آزاد شد و اولین فرد غیر بنا به نام "جان بوزول" در همین سال وارد تشکیلات بنایان آزاد گردید و به عضویت لژ ادینبورگ پذیرفته شد. به تدریج اشراف انگلستان برای دستیابی به اهداف سودجویانه خود وارد تشکیلات بنایان آزاد شدند. با ورو افراد غیر بنا به نشکیلات مذبور، واژه "ماسون" پذیرفته شده در بین بنایان متداول شد. حریق بزرگ شهر لندن که در 1666 میلادی به وقوع پیوست باعث تمرکز بنایان از سراسر اروپا در این شهر شد. همین امر باعث رونق گرفتن لژهای فراماسونری گردید.


پایان یافتن بازسازی شهر لندن سبب فروکش کردن فعالیت آن ها و تفرقه بنایان شد. بروز شورش های گسترده در سال 1717 در لندن باعث شد تمایل زیادی برای ایجاد  جمعیتی میانه رو که بتواند بر اوضاع ناآرام آن دوره لجام بزند در بین طبقه متوسط و اشراف متمایل به بورژوازی به وجود آمد. هدف این جمعیت این بود که با دعوت مردم به اصول اخلاقی از بروز هرج و مرج جلوگیری کند. نکته ای که در تمامی منابع فراماسونری از آنان تعمدا غفلت می شود، توضیح این نکته است که در صورت صحت ادعاهای آنان درخصوص تاریخچه کهن فراماسونری و حضور معماران و بنایان در آن، چگونه این تشکل صنفی تبدیل به یک جمعیت پنهانی سیاسی-فرهنگی شد که در اندک مدتی توانست مرزهای اروپا،آمریکا، آفریقا و آسیا را در نوردد. نکته دیگری که بسیار حائز اهمیت می باشد عدم پرداختن منابع فراماسونری به تحولات سیاسی انگلستان در آستانه تشکیل لژ بزرگ انگلستان است. "محمد عبدالله عنان" محقق جمعیت های سری و جنبش های تخریبی از این موضوع به عنوان شورش های گسترده در سال 1717 در لندن یاد می کند. پاسخ به برخی سوالات درخصوص منشأ جمعیت فراماسونری و جواب چرایی رسوخ مفاهیم، شعارها و علائم یهودی- صلیبی در این جمعیت را می توان از بررسی تحولات انگلستان در خلال سال های 1717-1714 میلادی. و روی کار آمدن خاندان هابسبورگ با حمایت کانون های یهودی- صلیبی به دست آورد.

لازم به ذکر است که اولین لژ فراماسونری، 3 سال بعد از صعود خاندان آلمانی هابسبورگ به سلطنت انگلستان در لندن تأسیس شد، این تقارن و حضور موسسین لژ فراماسونری در بین برکشندگان خاندان هابسبورگ در انگلستان از یک سو ارتباط گسترده لژ انگلستان با دربار لندن، از سوی دیگر نشان می دهد که لژ فراماسونری برای استقرار و تثبیت این خاندان که ارتباطی مرموز و ویژه با کانون های زرسالار جهانی داشت در انگلستان تأسیس شد و با بسط حوزه نفوذ خود، مانع آن کانون ها را در سراسر جهان تأمین نمود، و به عنوان بازوی تشکیلاتی استعمار و کانون های استعماری عمل نمود. دکتر جیمز اندرسون و جان تئوفیل دزاگولیه از پیشقدمان این جریان بودند و نقشی اساسی در این زمینه ایفا کردند. نقش موثر این دو تن به حدی بود که عده ای معتقدند تشکیلات فراماسونری را این دو ایجاد کردند. تهیه قانون اساسی فراماسونری توسط جیمز اندرسون و وارد کردن خاندان سلطنتی انگلستان در این تشکیلات توسط دزاگولیه در واقع تحولی اساسی در کارکرد جمعیت بنایی ایجاد کرد. به همین دلیل این دو تن را می توان موسس سازمان فراماسونری تلقی کرد که دیگر کارکرد آن، تعلیم اصول معماری و فنون آن نبود، بلکه تبدیل به نهادی شده بود برای ترویج و تبلیغ بورژوازی و لیبرالیسم. براساس واقعیت های تاریخی، واژه فراماسونری تا قبل از سال 1717 – سال تشکیل لژ بزرگ لندن- به هیچ وجه مرسوم نبوده است.



آنچه تا قبل از این تاریخ مرسوم بوده، واژه ماسونری است که به صنف بنایان اطلاق می شده است. دزاگولیه با افزودن صفت "آزاد" به ابتدای این نام در واقع سعی کرد با جعل واژه "فراماسونری" ضمن ساختن پیشینه ای کهن برای تشکیلات جدید خود، اهداف و ماهیت این سازمان را نیز پنهان نماید. با توجه به رسوخ آیین مسخ شده ی یهودیت در فراماسونری، آنچه در روایت رایج به وجود آمدن تشکیلات فراماسونری- یعنی به وجود آمدن فراماسونری از بقایای جمعیت صنفی بنایان- مجهول می ماند، چگونگی و چرایی تأثیرپذیری شدید آیین فراماسونری از فرقه های یهودی-صلیبی به ویژه آیین رازآلود کابالیسم است که در قرون 16و 17 در اروپا به شکل گسترده ای رایج بود. ارتباط ژان تئوفیل دزاگولیه با خانواده "لافی" و سایر سرمایه اندوزان یهودی که در اوایل قرن 18 حضور شایان توجهی در لندن داشتند، محل مناسبی برای ارائه اندیشه های جهان وطنی یهود در قالب تشکیلاتی به ظاهر بی خطر به نام فراماسونری شد که آلات و ادوات بنایی و آیین رازآلود کابالا، جاذبه های فریبنده آن را تشکیل می دادند.
 
***نورمن فاسترِ بریتانیایی، معمار اعظم فراماسونرها
نورمن فاستر، معمار مشهور بریتانیایی،در حال حاضر به فعالترین معمار فراماسونر تبدیل شده است. وی با ساخت 200 ابلیسک در سراسر جهان، رکوردی قابل توجه را برای خود ثبت کرده است. فاستر در سال 1935 میلادی، در شهر منچستر انگلستان بدنیا آمد. به سال 1956 میلادی ، وارد دانشگاه منچستر و به سال 1961 از این دانشگاه فارغ التحصیل شد و در همین سال ، با قبولی در بورسیه ی  تحصیلی انجمن ساختمان سازان، به فلوشیب هنری نائل شد. پس از آن،برای گذراندن دوره دو ساله تخصصی در دانشگاه ییل، به آمریکا رفت. وی در آنجا تحت تأثیر "پل رادولف" و "وینسنت اسکالی" قرار گرفت و در همین زمان با "ریچارد راجرز" که مانند خود او دانشجوی بورسیه بود و "جیمز استرلینگ" که برای مدت کوتاهی در همان مدرسه تدریس می‌کرد، ملاقات کرد. او به سال 1962 میلادی، از دانشگاه ییل فارغ‌التحصیل شد و در سال 1963 با همکاری راجرز، گروه طراحی با عنوان "گروه 4" را در لندن نشکیل داد. او به سال 1967 میلادی، دفتر معماری فاستر و همکاران را تأسیس کرد. به سال 1980 میلادی ،به عضویت انجمن معماران آمریکایی درآمد و در همین سال، دکترای افتخاری دانشگاه آنجلیای شرقی به او اعطاء شد . به سال 1983 میلادی، مدال طلای سلطنتی رشته معماری را از آن خود کرد و به سال 1986 میلادی، مفتخر به دریافت دکترای افتخاری علوم از دانشگاه بت شد. او در سال 1999 میلادی، از طرف ملکه انگلستان، به مقام "سِر" مفتخر شد و در همان سال، بیست و یکمین جایزه صهیونیستی پریتزکر(نوبل معماری) را دریافت کرد.. فاستر بعدها لقب لرد را نیز دریافت کرد.   
 
  
نورمن فاستر طراح اصلی پروژه هویت زدایی از شهر مکه
 
حضور نورمن فاستر در شورای راهبردی جایزه معماری بنیاد ضداسلامی آقاخان نیز از فعالیت گسترده این معمار فراماسون در کشورهای مختلف حکایت می کند. فاستر" طراح اصلی پروژه "هویت زدایی از شهر مکه" نیز می باشد. چند سالی است که دولت سعودی در قالب "طرح توسعه مسجد الحرام" اقدام به احداث ساختمان بلندی با نام "ابراج البیت" نموده است . این روند هرچند در راستاي رفاه زائران بیت‌الله الحرام است ولی باطنی پلید در خود جای داده است که از جمله آن می توان به حذف جمره از نماد شیطان و تبدیل آن به یک دیوار بدون هویت و ساخت برج با نمادهای معماری اُبلیسکی در حریم پیرامونی بیت الله الحرام اشاره داشت. اقدامی که از بزرگترین اهداف فراماسون ها در تقابل با دین و مقدسات مسلمانان است و هر روز پر رنگ تر می شود.اما نکته ای که درخصوص این معمار مشهور، در رسانه های ایرانی کمتر مورد توجه قرار گرفته، دستیار ویژه و به عبارتی، قائم مقام وی می باشد. موژان مجیدی یک معمار ایرانی است که به عنوان نفر دوم، دستِ راست نورمن فاستر مطرح است.
 
 
در سال‌های اخیر و طی تصمیم آل سعود به بازسازی مکه، علاوه بر تخریب‌هایی که در بافت تاریخی کعبه روی داد و نیز ساخت و سازهای مشکوکی که پیرامون اطراف مسجدالحرام انجام گرفتند، ستون شیطان نیز با یک دیوار جایگزین گردید. طراحی دیوار مراسم رمی جمرات بر عهده نورمن فاستر و همکارانش بود
 
 
موزه هنر داتونگ- چین
 
 
کاخ صلح- قزاقستان
 
 
برج روسیه-مسکو
 

 

"موژان مجیدی"  در 9 ژوئن 1964 در تهران به دنیا آمد. وی تحصیلات آکادمیک خود را در دانشگاه استراتکلاید در انگلستان سپری کرد. مجیدی پس از فارغ التحصیلی به گروه نورمن فاستر و شرکا پیوست. وی در سال 1992 به هنگ کنگ رفت و به عنوان مدیر طراحی فرودگاه بین المللی هنگ کنگ مشغول به کار شد. موژان مجیدی در بازگشت به لندن، مدیر پروژه ورزشگاه ومبلی شد. وی در حاضر در کسوت مدیر اجرایی و قائم مقام نورمن فاستر، مدیریت پروژه‌های این شرکت بین المللی را بر عهده گرفته و تلاش فراواني براي پيشبرد اهداف شيطاني معماران ماسون دارد.

 


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 204
  • در انتظار بررسی: 11
  • غیر قابل انتشار: 30
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    34 34
    توهم
  • هیتلر ۱۵:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    45 7
    همیشه پای یک ایرانی درمیان است
  • ۱۶:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    27 26
    تلاش فراواني براي پيشبرد اهداف شيطاني معماران ماسون دارد???? کو سندش؟؟؟ اين يارو معمار يک معمار خيلي برجسته حالا اگر مساجد رو طراحي مي‌کرد چي؟ اون ماسون‌ها بايد چنين گزارشي تهيه مي‌کردن؟
  • سجاد کریمی ۱۶:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    12 9
    جالب بود بازم از این گزارشا درباره ماسونها بزارید
  • پیمان ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    45 3
    موزه هنر داتونگ،شباهت زیادی به ساختمان فعلی مجلس شورای اسلامی داره
  • یه بسیجی ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    6 2
    عکستون از ابراج البیت نیمه تمامه میتونید کامل شدش رو بزنید که بسیار مخوف تره لطفا
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    29 2
    ساختمان مجلس شورای اسلامی !!!!!
  • عباس ا ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    23 18
    شماها كلن بدبينين به دنيا مشكلتون ساختمونهاي مثلثيه?عرضه دارين ي سبك از معماري رو رواج بدين جا اينكه انتقاد و داستان سراي كنيد
    • IR ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۹/۰۷/۱۱
      1 2
      شاید شما خیلی بی خیالی؟
  • سعید ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    23 6
    هر ساختمانی که شکه هرم داره که نماد شیطان نیست
  • عباس ا ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    9 10
    شماها كلن بدبينين به دنيا مشكلتون ساختمونهاي مثلثيه?عرضه دارين ي سبك از معماري رو رواج بدين جا اينكه انتقاد و داستان سراي كنيد
  • سيسكو ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    16 19
    توهمات مشرقي!!!!
  • سيسكو ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    18 16
    توهمات مشرقي!!!!
  • عباس ا ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    5 11
    شماها كلن بدبينين به دنيا مشكلتون ساختمونهاي مثلثيه?عرضه دارين ي سبك از معماري رو رواج بدين جا اينكه انتقاد و داستان سراي كنيد
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    8 5
    جدا از اینکه فراماسون ها انسانهای بدی هستند و... ولی توجه کردین که همشون یا دکترن یا پرفسور یا مهندس و یا مدارج بالای علمی دیگری دارند؟ یعنی هرکسی را درون خودشون راه نمیدن!
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    10 16
    الكي فقط بشينين داستان درست كنين، ته خلاقيت معماري ايران ميشه برج ميلاد، خب حسوديتون ميشه ديگه
  • عباس ۱۶:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    5 12
    چقدر بدبینی! یه بار گفتی مشرق نظرت رو گذاشت دیگه. ول کن!
  • بنده خدا ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    12 5
    چیه؟توهم زدی ناشناس.تمام عمرت خوابی می خوای بقیه هم مثل تو باشن.لطف کن نوکر آمریکا و انگلیس نباش
  • امیر ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 4
    چرند نگو نتفه هیتلر
  • علیرضا ۱۶:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    24 5
    من نمیدونم چرا هروقت یکی میاد و در مورد موضوعی روشنگری میکنه،یه عده سریع میگن متوهم،بدبین و...دوستان لطفا از خواب بیدار شید.اینا توهم نیست.یه تلنگر به خودمونه تا کمی بجنبیم
  • ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    4 2
    روشنگری های مشرقی.عالی بود.
  • حیدری ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    18 1
    مشکل ما ساختمون های مثلثی نیست.مشکل ما اینه که هنوز دوستان نمیدونند که تفاوت روشنگری و توهم در چیه.مشکل ما اینه که هنوز از واقعیت فرار می کنیم و هرکی حقیقت رو گفت سریع بهش میگیم متوهم
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 2
    چی شده توهم زدی؟؟
  • ۱۶:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 1
    لطفا کمی بیشتر مطالعه کنید...
  • ۱۶:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 2
    مثلث برمودا معمارش کیه ؟
  • مجید ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 2
    واقعا قشنگ است هر جا سخن از هنر است نام یک ایرانی می درخشد.
  • مهدی ۱۷:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    15 6
    بحث درستی یا نادرستی این خبرو میشه راحت با یه مطالعه کم در مورد تشکیلات فراماسونری وفعالیتهاش فهمید،اما چیزی که برای من جالبه اینه که وارد این مباحث که میشین سریعا یه سری کامنت با محتوای بهتان وبرچسب گذاشته میشه،من به شخصه اینو تو چند سایت مختلف دیدم،گذشته از کامنت هایی که از روی غفلت وندانستن میدن بقیه اونارو من یه پایش مستمراینترنت از طرف همین تشکیلات میدونم،البته این نظر منه
  • سوسان ۱۷:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    5 4
    در مورد خاخام منشیان و زبان آرامی فارسی و کورش .... که سخت در ایران توسط ماسونها تبلیغ میشود تا فرهنگ ایراین اسلامی با فرهنگ عبری جایگزین بشه در مورد خیانت به تاریخ ایران و جای گزینی تاریخ خاخام منشیهای اسرائیلی آواره گالوت به جای تاریخ ایران و در مورد بهائیت و وهابیت در ایران وعربستان چیزی ننوشتی اطلاعاتت ناقصه برو مطالعه کن
  • ناشناس ۱۷:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 1
    نميدوني ديگه برو اطلاعاتتو بيشتر كن
  • ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    6 8
    اینا حرفای اون متوحم ( رائفی پور) میباشد که فکر میکنه کل دنیا یه طرفه ایرانم یه طرف دیگه دارن با هه جنگ میکنن
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    8 1
    برادر من ، من یه معمارم ، هم تو ایران بودم و هم تو آلمان ، الان هم آلمان هستم ، ماسونها اجازه معرفی سبکهایی که حرفی برای گفتن داشته باشه و سبکهای اونها رو هدف بگیره نمیدن
  • ۱۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 1
    بسیار خوب ممنون بازم از ماسون ها بذارید
  • علی ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 6
    خوشبختانه قشر دانشجو و پژوهشگر ما توهمات شما را براحتی شناسایی می کند... شیطان پرستی یک کلید واژه برای ایجاد هراس در بین عوام است... چرا که وجود شیطان پرستی نقض یکتاپرستی و تایید ثنویت است از انجا که وجود اراده ی مطلق منوط بر دربرگیرندگی همه ی اراده هاست حال انکه شما اراده ای شیطانی را در کنار ان استقلال یافته در نظر می گیرید... تمام این حرف ها جنگ ایدولوژیک و نبرد بر سر قدرت و خودکامگی ست... برای فهم بیشتر مطلب نظرات فوکو بسیار کمک کننده می باشد... روز به خیر...
  • ایرانی ۱۸:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 3
    به فرض که درست مگه می تونید کاری انجام بدید؟؟؟ اصلا دونستیم که چی؟ تا زمانی که داخل از متخصصین حمایت نمیشه معلومه که میرن خارج تو شرکت های خارجی مشغول میشن. حالا این یکی از تعداد زیادی از متخصصین ایرانی هست که به جای کشورش در جای دیگه در کار میکنه. هر روز هم بیشتر میرن. چرا نرن.
  • ۱۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    4 1
    دادش کسی که خواب رو میشه بیدار کرد کسی که خودش رو به خواب زده رو نمیشه! مشکل مثلث نیست! مشکل اینه که دارن هویت مکه رو از بین میبرن! مشکل اینه که معمار یک انگلیسی فراماسون هست!
  • ۱۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 0
    هر ساختمانی نه ! اما ساختمانهای که این آقا ساخته اکثر مثلث شکل هستن؟اتفاقیه؟
  • حامی ولایت ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 0
    عالی بود
  • ندا ۱۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    4 4
    فراماسونری رو بد فهمیدی. ذهنت رو اصلاح کن
  • سید موسی ۱۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    10 2
    برج ابراج البیت سه ستون در سمت راست و سه ستون در سمت چپ و یک آبلیسک داره و در مجموع می شود: 3 + 1 + 3 = 313 نه تنها مفاهیم فراماسونری بلکه مفاهیم آخرالزمانی نیز در این برج وجود داره. قابل توجه کسانی که سرشونو زیر برف کردن و نمیخوان واقعیتها رو ببینن... اینا توهم نیست.
  • ۱۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 3
    توهم! خودت رو میگی؟
  • ۱۹:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 0
    بسیار خوب ممنون بازم از ماسون ها بذارید
  • حاجیه ۲۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 0
    در مورد ساختمانهای غول پیکر اطراف مسجد الحرام باید بگم بد سلیقه گی محضه و وقتی از نزدیک بری و بخوای کعبه رو ببینی نا خود آگاه آسمون خراشا به چشم میاد فکرشم میکردم که دست شیطان در کاره به همین علت هرکس میخواد بره از قبل آگاهش میکنم و واقعا وقتی بر میگرده میاد و تشکر میکنه.
  • ۲۰:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    16 0
    توهم نیست عزیزم! شما خواب تشریف دارید!
  • سلمان ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 0
    هر چی خوردیم از همدیگه خوردیم والا خارجی ها هیچ غلطی نتونستن بکنند و دیگه هم نمیتونن. یک کم با هم دوست باشیم کارها بهتر پیش میره
  • حسين ۲۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 0
    بحث فراماسونرى كه در همه جاى دنيا شناخته شده هست،ولى مساله اينه كه وقتى مقاله مينويسيد وخلاصه و اجمالى و غير قابل استناد هست يك عده ميتونن بيان بگن كه توهمه. ولى واقعيتى كه حتى عده اى از مردم اروپا كه البته اونهايى كه مطالعه و شناخت قوى دارند به اين نتيجه رسيدن كه اكثر تصميمات تاثيرگذار در مقياس جهانى در جمعهايى صورت ميگيره كه غير رسمى و با پروتوكل ها و قواعد نانوشته براى عموم هستند كه فرى ماسون ها يكى از اونها وشايد اصلى ترين اونها باشن
  • م م م ۲۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 0
    اتفاقا معماری اسلامی وایرانی هدفمند تر از اوناست یه کم مطالعه کن
  • ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 4
    تا کنون به فکرتان رسیده و ایا پیگیری و مطالعه نموده اید که رنگ ابی و قرمز با پپسی کولا و فراماسونها و شیطانپرستی و مرد عنکبوتی و نمادهای ان همخوانی دارد و دیکته شده و نفوذ شده از این بخش است؟ و ایا تدبیری برای ابطال این دو رنگ و جایگزینی ان داشته اید؟ اگر قبول ندارید از اقای دکتر رافئی پور بپرسید. عده ای بیسواد تماشاشاچی فقط دنبال هیاهو اند و از درک عمق فاجعه عاجر اند.
  • نجیب ۲۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    3 1
    مشکل اینجاست که همه ساختمان ها و برج ها به صورت مثلث بوده و نماد تک چشم در آن به صورت مرموزی مشاهده می شود. این موارد با حوادث عصر ظهور مطابقت دارد... آن تک چشمی که ....
  • ۲۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    چشم داری؟اگه چشم داری و بینا هستی که میدونم نیستی معماریهای ایرانی در تمام شهرهای ایران وخیلی از جهان همچون هند و پاکستان و افغانستان و قفقاز پراکنده و پرشمار و چشم نوازند پس واکن ون چشاتو واز معماری ایرانی اسلامی یکه بخور
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 2
    چقدر وراجی میکنی تو؟ مشرق کیته هی اراجیفشو تایید میکنی؟
  • ۲۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 2
    چقدر وراجی میکنی تو؟ مشرق کیته هی اراجیفشو تایید میکنی؟
  • ۲۲:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    اینها از بهاییون هستند اهمیت ندهید
  • ۲۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 1
    یاران شیطان=فراماسون البته اینها درمقابل ید الله کاری از پیش نمیبرند ولی خب عده زیادی از ادمها را منحرف و جهنمی میکنند
  • شیعه دشمن ماسون ۲۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 1
    دوستان عزیز شاید خیلی از شما فکر میکنید اینها توهمات است ولی کاملا در اشتباه هستید البته مقصر هم نیستید چون اطلاعات کافی در مورد این سازمان سری و مخوف ندارید ولی اگر بدونید که این ماسونها و لژهاشون که همه اعضاشون مردها هستند و هیچ عضو زنی نداره‏(البته شاید غیر از ملکه انگلیس‏)‏ و همه اعضا جزو افراد برجسته هستند‏(در هر جامعه ای‏)‏ که توسط استادهای اعظم دعوت به لژها میشوند، اگر بدانید که نمادها چقدر برای این انجمن سری مهم است (مثل:شخصیت کارتون سونیک،شخصیت بازی ماریو،میکی ماس و خیلی از شخصیتهایی که ما از کودکی با اونها آشنا هستیم)هیچوقت فکر نمیکردید که اینها توهم باشه.
  • ۲۲:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    اگه تو آلمانی پس چرا پرچمه ایران کنار اسمت خورده؟؟!!!
  • ۲۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    آقا عباس....ساختمون مثلثی مشکل منم هست!! ولی یه مشکل دیگم هم اینه که معماران ایرانی معماری مدرن اسلامی را رواج نمی دهند. نظرتو متعادل کنی بهتره.
  • yaser ۲۲:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    اونایی که میگن توهم نظرشون راجع به دیوار رمی جمرات چیه؟ اینم توهمه؟
  • میترا ۲۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 0
    خب معلومه کسیو میخوان که مغز داشته باشه و افکارشونو گسترش بده وبال گردن که نمیخوان !
  • میترا ۲۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 1
    کل دنیا 1 طرف ایرانم 1طرف . مگه شک داری ؟ جنگ را یادت نیست قبول تحریمها را که داری میبینی ! البته شاید تقصیر شما نیست تقصیر نظامه که نتونسته امثال شما را چشم و گوشتونو باز کنه
  • میترا ۲۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    توهم داری برو دکتر مشرق که دکتر نیست جانم که مریضیتو اینجا مطرح میکنی !!.................,والبته فراماسونری در ایران به شکلهای مختلف فعالیت داره کافییه 1 کمی با دقت به اطرافمون نگاه کنیم .ولی پیروزی نهایی از ان حزب الله است و خداوند قهار وعده اش تخلف ناپذبزه
  • eSI ۲۳:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 1
    به این میگن امت همیشه در صحنه :D
  • مهدی ۲۳:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 2
    توهم
  • eSI ۲۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 2
    به این میگن امت همیشه در صحنه :D
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    0 2
    سوسکی سیسکو! :)))))))))))))))))
  • ۲۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    2 0
    این چیزی که مشرق عزیز نوشته یک سر سوزن از برنامه های مخوف فراماسونهاست لطفا برید تو اینترنت سرچ کنید به اسامی مختلف مانند ( نماد های فراماسونری و...) تا دود از رکلتون بلند بشه لطفا اطلاعاتتونو بیشتر رکنید تا یه طرفه قضاوت نکنید این یک واقعیت انکار ناپذیره
  • رضا ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    متوهم منظورته؟! باسوادیا!!!
  • علی ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 1
    فراماسون ها گروهی سری هستند ولی بر چسب شیطان پرستی زدن فقط برای ایجاد جنگ ایدولوژیکه... متاسفانه اکثر کسایی که کامنت میگذارند نه اشنایی با تاریخچه ان دارند و نه فلسفه ی ان... برای اگاهی بیشتر پیشنهاد میکنم در مورد پسا مدرنیسم مقالاتی خوانده شود و بعد نظری داده شود... موفق باشید...
  • ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 0
    اصلا توهم نیست لطفا برید مطالعه کنید در کشور خودمون هم در چند سال اخیر نفوذ زیادی تو معماری کرده اند نظیر ساختمان بانک قوامین و باز سازی میدان انقلاب تهران و.... فراماسونرهای صهیونیست وشیطان پرست والبته از عدم آگاهی ما بسیار استفاده میکنند
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۶
    1 1
    هان؟
  • ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 2
    واقعا با دیدن این عکس از مسلمان بودن خودم خجالت کشیدم
  • ۰۰:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 2
    اخه روشن گری نیست اینکه منم اان می تونم بیام از درو دیوار بیت رهبری نماد در بیارم بعد بگم اصلا جمهوری اسلامیا فراماسونا اوردن سر کار! و قصدشونم حذف اسلامه!
    • محسن IR ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۹/۱۱/۲۵
      0 0
      داداش بگیر رمی جمره نماد ابلیسه دورشو دیوار کشیدن بهش بی احترامی نشه دوباره بیافت دنبال پرتقال فروش
  • ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 2
    عزیزم همون حرفایی که شما از رائفی پور شنیدی ما هم شنیدیم و رفتیم و خوندیم دروغ و غلوهای ایشون رو هم دیدیم
  • جان مادرت تایید کن ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 4
    خفه شو! کوروش اسمش در قرآن اومده! عبری کیلو چنده؟؟؟؟؟؟؟؟؟ دیوونه!!!
  • uncley ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 3
    اگه رائفی پور اینطوری فکر میکنه که من همین الان طرفدارش شدم. دمش گرم که درست فکر میکنه!
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 1
    :)))))))))))))))))))) آقا باشه شما درست می گی اینا شیطان پرستن می خوان بیان شما رو بخورن ...شما به جای اینکه اخلاق و علمتون رو بهبود بدی تو هفته چندین ساعت از وقتتو بزار برای نشاسایی و اشنایی با اونها ببینم به چی می رسی
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    بیکاری فعلی خودم رو به کار کردن برای زباله های بشریت ترجیح میدم. خوبه ادم یه ذره وجدان داشته باشه و بصیرت تا بفهمه چرا نباید بره
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 1
    :)))))))))))))))))) رنگ پیراهن پرسپولیسم اینا تعیین کردن نامردا برید عوضش کنید :)))))))))
  • ۰۰:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    :)))))
  • یزدان عمویی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 1
    شما باید میگفتی شب بخیر! چون خوابی جوجه روشن فکر یعنی هرکسی با این چیزها موافقه بی سواده؟؟ نا سلامتی ما خودمون دانشجو هستیم و از لحاظ سیاسی هم صد و هفتاد پله از شما بالا تریم! شبت بخیر
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    ممنون مشرق. بازهم به روشنگری در این دنیای سیاه از جهل مرکب ادامه بده. خدا قوت
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    شما یه آدرس بده باقیشو به ما بسپار
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 2
    آقا جان قبلا هم گفتم اکثریت دوستان سخنان چیزبار آقای رائفی پور رو شنیدن و کتب مربوط رو هم خوندن ولی با اجازه شما رائفی پور که تو حرفاش دروغ و غلو داره
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    شما تعداد افراد اسیب دیده در زمانهای شلوغ رو دروغ می دونید؟ یا به نظرتون موضوع مهمی نبوده ؟
  • یزدان عمویی ۰۰:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    2 0
    به ما چه ربطی داره اینها رنگهای اصلی که از روز اول تولد زمین و زمان موجود بوده را برای خود مصادره کرده اند. میترسم بعدا بیاید و بگید چون فراماسونها اکسیژن مصرف میکنند پس ما دیگر نفس نکشیم!
  • ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 1
    برای نداشته های خود داشته های دیگران را نفی نکن!! میتونن میسازن، راست میگی و مسلمونی تو هم بساز ، نمی سازی بذار اونی که برادرته و می تونه بسازه ، همیشه دعوا؟؟؟
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    2 0
    با چشم باز نگاه کنی می فهمی واقعیت داره! اینا برای همه چیز برنامه دارن!!!!
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 0
    این معماری پر از امواج منفی و شیطانیه! برعکس معماری اسلامی که امواج مثبت داره
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 0
    چشماتو باز کن...
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    چی میگی تو؟ بره تو شرکت خارجی کار کنه ما که مشکل نداریم !ولی اینکه کجا میره مهمه؟
  • ۰۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    شعورم که ندارید
  • ۰۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    بابا اطلاعات! همگی ما که اطلاعات نداریم واقعا فیض بردیم!! :-))
  • سلام ۰۱:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    تو ایران کلا یه فیلم خوب در مورد ماسون ها درست شده بود .... که اونم ناتمام موند ...به دلیل های ............ قلب بخی ......
  • محمد سينا ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    من كه نفهميدم كه اخر كي توهم زده ولي بايد بگويم برخي افراد مانند ناشناس قبول اين حرف ه برايشان سخت است زيرا تمام عقايد و افكاري را كه در وجودشان ريشه دارد را زير سوال مي برد.من به شما توصيه مي كنم مستند اغوا كار گروه بقيت الاه را ببينيد بعد بگيد توهم.
  • محمد سينا ۰۱:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    اي تو روح اين ايراني كه مايه ي سر افكندگي ايرانه.من مي گم به ايشون ديگه نگيم ايراني بلكه بگيم شيطاني
  • محمد سينا ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    شما با ديدن مستند هاي اغوا ونيز سخنان اقاي رائفي پور به اين اسناد مي رسيد
  • محمد سينا ۰۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    متاسفانه اگر ان قسمتي را كه رئيس مجلس و سخن رانان حرف مي زنند را ببينيد چند هرم كه در هم قرار دارند را مي بينيد.البته اين به اين معنانيست كه مسئولان جمهوري اسلامي شيطان پرست و ماسون اند چون اگر بودند ما اين قدر تحريم نبوديم بلكه نشان مي دهد ايشان چه راحت توانستند علامت فرقه ي خود را در يك كشوري كه ضد ايشان است ايجاد كنند
  • محمد سينا ۰۲:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    دليل اصلي استفاده از نماد در ساختمان دو چيز است 1.نشان دادن ميزان نفوذشان.2.ايجاد ان نماد براي ورود به ضمير ناخود اگاه انسان ها و ايجاد يك پيش زمينه براي كشاندن افراد در فرقه ي خودشان
  • محمد سينا ۰۲:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    حقيقت از تخيل عجيب تر است
  • محمد سينا ۰۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    اگه معمار خوب اونا بودن 250 سال پيش براي كاخ ورساي فاضلاب درست مي كردن اين در حاليه كه ايرانيان حدود 7200سال پيش در تپه هاي سيلك كاشان از فاضلاب و لوله كشي بر خور دار بودند
  • محمد سينا ۰۲:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    اتفاقا يكي از شگرد هاي فراماسون ها همين است.اگر كسي عليهشان مدركي پخش كند يا ميرود قبرستان يا تيمارستان
  • محمد سينا ۰۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    درسته اما نه در حد همكاري با دشمن
  • محمد سينا ۰۲:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    شايد قبول برخي واقعيات براي انسان سخت باشد.به خدا الان ديگه خودشون هم اين موضوعات را تاييد كردند.باور نداري؟به زن تو اينتر نت فيلم گرفته شده توسط الكس جونز بعد قضاوت كن
  • محمد سينا ۰۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    شايد حرف شما در برخي موارد درست باشد اما برخي واقعا شيطان را پرستش مي كنند.دليلش هم اينه كه اجنه از قدرت هاي خاصي بر خوردارند كه اگر به ايشان متوسل شوي و يكسري كار هايي مانند ادرار روي قران وتوهين به پيامبر را انجام دهي ان ها از تو خوششان مي ايد و برخي نياز هاي مادي تو را فراهم مي كنند.در شرع مقدس اسلاماين كار ها حرام بوده و در صورت انجام اين كار مجازاتش اعدام است.
  • محمد سينا ۰۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    ادم بايد از دشمنش اطلا عات داشته باشه
  • محمد سينا ۰۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    ادم هر چقدر هم سرشو بكنه زير برف ديگه بايد خيلي بوووق باشه كه متوجه نشه اين علامات غير عادي زياده
  • ۰۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 1
    شعر گفتی ها - عوض این که روز به روز به واقعیت نزدیک بشیم روز به روز ایران داره به تخیلات و جادو و جمبل فروع میره
  • ۰۷:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    2 0
    مشرق خیلی سخت میگیری مجیدی را با یک نگاه معتدل میشه افتخار ایران نامید
  • ۰۷:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    پس ساختمان بي هويت مجلس شورا اسلامي را كدوم فراماسونري ساخته ؟؟
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    عكاسمون براي حج ثبت نام كرده اسمش در اومد ميره عكس ميگيره براتون ميزاريم
  • ناشناس ۰۸:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    از جهت بالا بردن اطلاعات عمومی مطلب خوبی بود. کاری به بقیه اش نداریم .ممنون
  • ناشناس ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    از جهت بالا بردن اطلاعات عمومی مطلب خوبی بود. کاری به بقیه اش نداریم .ممنون
  • ناشناس ۰۸:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    از جهت بالا بردن اطلاعات عمومی مطلب خوبی بود. کاری به بقیه اش نداریم .ممنون
  • خودم ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اگر این چیزی که گفتی درست باشه، به این جهته که دقیقا فرماسونها هم اعتقاد به وجود 313 یار شیطان دارند.
  • ۰۹:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    جون هر کی دوست داری یه کم سوادتو تقویت کن بعد نظر بپرون بابا جون تو هنوز تو دیکته یه کلمه ساده موندی نظرت کارشناسی هم از خودت در میکنی؟
  • ۰۹:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    باشد ای قشر دانشجو و پژوهشگر تمام این حرف ها خیلی بد می باشد نه فقط فوکو که پوپر و شاگردانش هم این را گفته اند ای داد بیداد
  • صبا ۰۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    2 0
    1 فراماسونر بودن این معمار ثابت نشد. 2 اینکه معاون او ایرانی است و او را به فراماسونری ربط دهند کار جبهه های ضد ایرانی است که رجانیوز ناشیانه ترجمه کرده.
  • فرامرز ۱۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    از اقدامات این گروه فراماسونری پروژه فاز 2برج میلاد است است که طراحی آن نماد عدد یازده و ترکیب گل توسط خانم زاها حدید همکار معمار اعظم فراماسونری در ساخت برج های مشرغ بر خانه خدا صورت گرفته است و قرار است به مرکز تجارت جهانی تبدیل گردد
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    ببخشید یه ایراد فنی بگیرم... رمی جمرات تخریب نشده و در واقع دور ستون شیطان دیوار کشیده اند...خوبه عکس هوایی اون دیوار را بگذارید تا ستون شیطان در وسط دیوار را ببینید
  • عباس ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    خواهش می کنم 1
  • ۱۰:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    جناب نا شناس از این به بعد دقت کن ببین و علائم ماسونی و شیطان پرستی رو در کجاها می بینی؟!! تقریبا همه جا به خصوص در فیلم های کودکان
  • مهدی ۱۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    اون مشکل رو می شد با ساخت تعداد یک هرم بزرگتر و یا با ساخت متوالی تعدادی هرم (ابلیسک مقدس شیطان پرستان) برطرف کرد ولی کار کار انگلیسیاست دیگه!
  • یی ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    یدفعه بگو سپر حفاظتی درست کردند
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    من چون یخرده مطلعم تو این رمینه یه اطلاعاتی بدم خدمت دوستان:نقشه این ساختمان که مربوط میشه به پارلمان یا صحن اصلی مجلس در دوره محمد رضا شاه طراحی شد و زمانی هم که آقای ناطق نوری ریاست مجلس رو بر عهده داشتند به تایید ایشان برای طراحی مجلس جدید همان نقشه طراحی شده ی قبلی مورد تایید قرار گرفت که یکی از دلایل آنهم کاهش در هزینه ها عنوان شده بود.
  • شیما ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    مثلث برمودا مثلثه ساختمانیه آخه؟؟؟ بعدشم به درجه قرار گیریش دقت کن! یکی از اصول ماسونی ها علاقشون به 11 و مضرباشه!راستی عکس ماهواره ایه میدون انقلاب هم بزارید که همه ببینند این بلا عظیم تر از هر چیزیه!
  • علی ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    با کمال تشکر از نقد های شما... من مطالب بالا در مورد فراماسون ها را می پذیرم ولی با لفظ شیطان پرستی مشکل دارد... خوب و بد خیر و شر خدا و شیطان مفاهیم کاملا قراردادی هستند قدرت ها در طی تاریخ به انها معنا بخشیده اند و به خودی خود و بطور ذاتی معنایی ندارند... توصیه می شود در مورد ساختارگرای پساساختارگرایی و اشخاصی چون نیچه فوکو دریدا لاکان و یونگ مطالعاتی صورت گیرد... موفق باشید...
  • محمد سينا ۱۱:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    3 0
    خاخام منشيان بعد از داريوش شدن خاخام منشيان.قبلش همون هخامنشيان بوده.اگه كوروش چند هزار يهودي را نجات داد چون انسان بود.اونا ها هم خوب جوابمونو دادن.در زمان خشايار شا 75000ايراني را در روز 13فروردين كشتند
  • علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    کمی به این قضیه فکر کنید که ایا ما زبان را می اندیشیم و یا زبان ما را می اندیشد؟ در حال حاضر ما خدایی از جنس زبان را می اندیشیم که هیچ فرقی با بت های دوره ی جاهلیت ندارد... چراکه ما در بازی زبان گیر کرده ایم...
  • مهدی ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    این تازه بخشی از کارهای اون پلید هاست برید در باره ی فیلم های هالیوودی تحقیق کنین ببینین دارن چطور فرهنگ شیطان را القا میکنند
  • اراکی ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    واقعا باید جلوی توسعه خزنده و عجیب این سبک از معماری را گرفت امروز حتی در اراک هم معماری ماسونی به چشم می خورد.
  • ۱۱:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 2
    زنده باد رایفی پور که خیلی ها رو از حقایق تلخ امروز مطلع کرد. حالا یه عده هم بسوزن این وسط٬ به درک...
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 2
    پیشنهاد میکنم به سایت آقای رائفی بری تا اطلاعات بیشتری رو بدست آورید
  • اکبر ۱۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    سلام دوستان عزیز بی شک ایرانیهای زیادی هستند که بهایی وغیره ...که با هزینه دولت اسلامی بزرگ می شوند واولین حرکتشان جهت جزب پول وزندگی مرفه شروع به جاسوسی ،خودزنی ،دشمنی وهمکاری همه جانبه با امریکا اسرائیل انگلیس فرانسه می کنند... متاسفانه ما ایرانیهایی که در کشور هستیم بعضی وقتها جو زده می شیم ادای دلقک مابانه روشنفکری در میاوریم وحرفهایی خلاف نظر ملت ایرانی اسلامی می زنیم که با واقعیت موجود متغایر است. دوستان آدمهای ضعیف بی ریشه بی بوته وطن فروشی می کنند وخیلیها هم رفتن خودفروشی وهرزه گی پیشه کردند مانندبعضی مثلا هنرمند بازیگر ..
  • ناشناس ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    خیلی تحلیل جامع و بی طرفی بود
  • وحید ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اشتباه مثبت دادم. تو زندگیت کلا توهمه.
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    این آقای نرمن فاستر یه فراماسون معروفه که بیش از 200تا ابلیسک تو دنیا ساخته که نماد فراماسونهاست...یکی از این ابلیسک ها تو مکه هست که حاجیا بهش سنگ میزنن به عنوان نماد شیطان!...این اواخرم اومد تو مکه ابراج البیوت ساخته که نماد های فراماسونری داره وشبیه یه برج تو فیلم ارباب حلقه هاست...این ابراج البیوت نزدیک خانه خداست وخیییییلی بلندتر از اونه به طوری که از هر جای مکه میتونید این برجو ببینید.یه جورایی انگار میخواست سایه شیطان رو کعبه بیوفته... برای اطلاعات بیشتر توصیه میکنم به سایت استاد رائفی پور مراجعه کنید.
  • ۱۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    دقیقا سپر حفاظتی درست کردن...عکس از بالای دیوار رو حتما ببین...سازنده ی ابلیسک در کل دنیا که نمیاد اینجا آبلیسک رو خراب کنه...واسش محافظ میذاره
  • ناشناس ۱۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    درواقع یه محافظ به دور آبلیسک کشیدند
  • ۱۵:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بعید میدونم حتی با یه نگاه افراطی هم بشه یه همچین نسبتی به رفیقمون داد جه برسه با یه نگاه معتدل!
  • ۱۵:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اوووخ ! باز کردم بنویسم توهم دیدم اولین کامت یکی نوشته ! آفریییین
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    دوست داره مثلثی بسازه !
  • ی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    ناشناس تو در توهم توهم هستی!
  • ۱۶:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    ساختمان فعلی مجلس شورای اسلامی چی؟
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بسمه تعالي از سايت مشرق بسيار سپاس گذارم كه در مورد فعاليتهاي فراماسونري و صهيونيسم و روشنگري و اطلاع رساني ميكند اينجانب در اين زمينه بسيار تحقيق كرده ام و تا حدودي با اين نماد ها آشنايي دارم چندي پيش هم سايت شريان نيوز در مورد كلاه پليس راهور كه بصورت شطرنجي تغيير كرده بود اطلاع رساني كرد و باعث شد كه نماد شطرنجي از اين كلاه حذف شود و به صورت راه راه تغيير كند اخيرا سفري به شهر تبريز داشتم كه متاسفانه با سوئ استفاده از بي اطلاعي مردم نماد هرم در كنار مسجد امام علي واقع در ميدان شهيد فهميده اين شهر ساخته شده كه بسيار بزرگ و تابلو ميباشد شهر شهيدان محراب ونيز ساختمان مركز فناوري كسب و كار همدان وابسطه به شركت شهركهاي صنعتي همدان كه به صورت نماد هرم ساخته شده و در كنار اتوبان ورودي اين شهر واقع شده است اميد است با پي گيري رسانه اي اين نماد ها تخريب يا تغيير شكل پيدا كند
  • ۱۶:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بسمه تعالي از سايت مشرق بسيار سپاس گذارم كه در مورد فعاليتهاي فراماسونري و صهيونيسم و روشنگري و اطلاع رساني ميكند اينجانب در اين زمينه بسيار تحقيق كرده ام و تا حدودي با اين نماد ها آشنايي دارم چندي پيش هم سايت شريان نيوز در مورد كلاه پليس راهور كه بصورت شطرنجي تغيير كرده بود اطلاع رساني كرد و باعث شد كه نماد شطرنجي از اين كلاه حذف شود و به صورت راه راه تغيير كند اخيرا سفري به شهر تبريز داشتم كه متاسفانه با سوئ استفاده از بي اطلاعي مردم نماد هرم در كنار مسجد امام علي واقع در ميدان شهيد فهميده اين شهر ساخته شده كه بسيار بزرگ و تابلو ميباشد شهر شهيدان محراب ونيز ساختمان مركز فناوري كسب و كار همدان وابسطه به شركت شهركهاي صنعتي همدان كه به صورت نماد هرم ساخته شده و در كنار اتوبان ورودي اين شهر واقع شده است اميد است با پي گيري رسانه اي اين نماد ها تخريب يا تغيير شكل پيدا كند
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    اون مثبت و منفی های بالا چی ؟!!! به رائف جونت سلام برسون .
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    آخه اینترنت رو هم که میگین مال فراماسون ها و .... چی چی رو برم اون تو سرچ کنم ؟؟!!!!!!!!!
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اتفاقا" بلند شدن دود از کله یه نماد ماسونیه !!! میگی نه برو تو اینترنت سرچش کن !!!
  • سیّدعلی ذوالفقاری ۱۸:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    2 0
    هـــــــــــــــــــــــــــــــــــــوش سیاه
  • arize ۱۹:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    اخیرا شهرداری محترم شهر ما(آشخانه) هم تو میدان مرکزی این شهر که جنب مسجد جامعه هم هست یه هرم چهار وجهی درست کرده که از هر چهار وجهش که نگاه میکنی یه چیزی شبیه تک چشم واقه در نوک هرم دیده میشه.
  • ۲۲:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    عباس= ماسون
  • ۲۲:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    مشرق ممنونم از اطلاع رسانیت.
  • محمد سينا ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    خيلي چيز ها نماد است.مثلا اسلحه ي كلاشينكف نماد كمونيسم است.ايا ما بايد به عنوان يك كشور ضد عقايد كمونيسمي اين سلاح را از ارتش حذف كنيم
  • محمد سينا ۲۲:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 1
    رائفي پور 95 درصد حرفاش درسته
  • محمد سينا ۲۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بازم مي گم:حقيقت از تخيل عجيب تر است
  • فرناز ۲۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    به نام خدا . سلام. در روایات امده است که امام زمان (عج) در زمان ظهور بناهایی را که به باطل ونا حق بنا شده را ویران خواهند کرد انشالله. دعا برای ظهور ایشان فراموش نشود.
  • فرناز ۲۳:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    1 0
    به نام خدا. سلام. در دروایات امده است که امام زمان (عج) در زمان ظهور مکانهایی را که به باطل ونا حق بنا شده را ویران خواهند کرد انشالله. دعا برای ظهور ایشان فراموش نشود. اللهم عجل لولیک الفرج.
  • ۲۳:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    بعضیها عادت کرده اند که همیشه..... شعر بگن! سوسان لطفا شما تاریخ را دوباره بخوان! وقتی یهودیان به سیب زمینی میگفتن دیب دمینی ایران داشت به دنیا حکومت میکرد! لطفا ....شعر نگو!
  • محمد ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۷
    0 0
    ینی من فقط لذت میبرم از ادبیات زیبای دوستان ارزشی
  • م م ۰۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    سایت مشرق هم که دیگه شورش رو درآورده انقدری که از شیطون پرستی دارید میگید از دین واعتقادات خودمون نمیگید من نمیگم نسبت به دور وبر خودمون بیخیال باشیم اما شیطون پرستی رو خود ماها داریم به رسمیت می شناسیم. خدا فرمود ان لا تعبد الشیطان پس کسی که از مسیر بندگی خدا خارج بشه انگار که شیطان رو پرستش کرده... گناه=عبادت شیطان پس ما هم در لحظه ی گناه شیطان رو پرستش می کنیم. انقدری که دنبال شناسایی افراد فرماسونری ونمادهای شیطانی هستیم دیگه از نمادهای خدایی جا موندیم....
  • 666 ۰۱:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 1
    سلام اعوذبالله من هستم شیطان رجیم.اگر سوالاتی پیرامون این قضایا دارید از من بپرسید جواب بدم؟ همتون رو گمراه خواهم کرد و به همراه 203کشور دیگر که از این تعداد 57 کشور اسلامی و اکثرا سنی گمراه هستن (این 203کشور را قبلا گمراه کرده ام)به جهنم خواهم کشاند. متاسفانه هوش سرشار شما ایرانی هاکه از مدرنترین و مرفه ترین و مدهبی ترین کشورهای دنیا هستید و راه گمراهی از طریق فقر و ... را بستید و هر روز نقشه های من را کشف می کنید سخت ناامید کرده است مرا... هاهاها...به راه من(شیطان)گروید... خدا همتون رو به راه کج راست کنه...
  • حامد ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    به کسانی که اعتقاد به توهم بودن این مطالب دارند توصیه میکنم مستند خوش ساخت Arival رو که ساخته چند جوان آمریکایی هستش و یکی از بهترین مستندهایی هست که تا حالا من دیدم رو ببینید نه تنها نظرتون عوض میشه نگاهتون به دنیا هم عوض میشه.
  • محمد ۰۷:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    کسی که فراماسونری رو انکار کنه انتهای بی سوادی و بی اطلاعیست و کسی که از این حقیقت عبرت نگیرد برای ادامه ی زندگی در این دنیا نهایت بی خردی و حمق است.
  • ناشناس 2 ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    آقااا اینجا چه خبره .. خوندن پیاما جذاب تر از خود خبر بود :جالب
  • علی ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    ابراج که قدیمیه عکس های ماه شعبان کعبه رو ببینید میفهمید که طرح جدیدی داره اجرا میشه...
  • سید الحبیب ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    نور خدا با چهار تا اجر پاره خاموش نمی شه بلکه به زودی چشمشونو کور می کنه
  • yaser ۱۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    توجیه های مسخرتو نگه دار واسه خودت :) cpu ت خیلی ضعیفه،آقای ناشناس
  • غلام قصاب ۱۳:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    من که کم کم دارم عاشق فراماسون ها می شم .
  • ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 1
    توهم توطئه
  • سجاد ۱۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    شاعر فرمودند گفتا زکه نالیم از ماست که بر ماست
  • ۱۵:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    مشرق،خیلی عالی بود
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    به این میگن روشنگری بدون غرض
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    بسیار جالب
  • مهرداد ۱۵:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ساختمان پست در همدان در حال ساختن است کاملا کپی ساختمان هتل رافلز دوبی است.
  • ۱۵:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 1
    وقتي معماران بزرگوار كشور در سايه بي توجهي حتي ساختماني مثل بانك قوامين رو هرم شيطاني يك چشم مي سازند از ساير كشورها مينويسي مشرق!!!
  • مرد ۱۶:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    بابا یکی به اینایی که همیشه ساز مخالف میزنن بگه خفه شین اه . مشرق جان دستت درست تو فقط تو این زمینه اطلاع رسانی میکنی توی چند تا خبرگزاری که من میشناسم
  • مرد ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 1
    برادر تو با رائفی پور مشکل داری یا ایران ؟ تکلیف مارو معلوم کن که بت بگیم مزدور یا حسود ؟ منتظرمااا آفرین ما رو از اشتباه در بیار
  • مسلمان ۱۶:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    واقعا یکم نادان نباشید.یه سرچ انگلیسی بکنید میفهمید این برج چه شاهکاریه.ضعیف نباشید انقدر.بخدا شما اسلام رو عقب مونده نگه داشتید.این توهمات چیه آخه.بخدا این توهما رو یه افرادی که نونشون تامینه میسازن.
  • ۱۹:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    لطفا اسامی مقامات عالیرتبه ماسون کنونی ایران را هم نام ببرید
  • سارا ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    من حرفای رائفی رو شنیدم گفتم متوهمه بعدش رفتم تحقیق کردم دیدم راست میگه من اتفاقا خودم از اون آمدماییم که حرف کسیو زود قبول نمی کنم ناشناس جان
  • علی ۲۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    ساختمان مجلس هرم نیست منشوره 3 وجه داره نه 4 وجه
  • میلاد ۲۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    زنده باد روشنگری
  • رضا نظری ۲۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    0 0
    دست مریزاد- گهگاه مطالبی از شما میبینم که شاید امروز اقبال چندانی از آنها نشود ولی من میدام که دو سه سال دیگر فهم این مسائل جزو اوجب واجبات ، خصوصاً برای ما ایرانی ها خواهد شد چرا که این جهان رو یه سمت و سوئی دارد که اگر دیر به فهم آن همت گماریم بازنده ای ورشکسته خواهیم بود ، با توجه به اصل دشمن شناسی که به جرات میتوان گفت ما را تا به اینجا ی راه با ارشادات عزیز دل ، رهبر فرزانه مان خوب هدایت کرده آگاهی از این امور لازم و اطلاع رسانی شما بسیار بجا و بموقع بوده لطفاً منقطع کار نکنید و این روند را پویا کنید.متشکرم
  • علی ۲۲:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۸
    1 0
    آفرین به این ایرانی موفق
  • سوسان ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۴/۱۹
    1 1
    پس نگو که خاخام منشیها قبل از حضرت سلیمان بودند چون هنوز نمی دونی عبریها از کجا بودند و ایران کجا بود همتون عادت کردین فرهنگتونو جهانی نشون بدین اما عبریها در زمان سلیمان کل دنیارو داشتند وکورش عبری توسط عبریهای مردوک پرست شد شاه ایران و آرامیان
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    0 0
    درستش توطئه توهمه. آره عزيز.
  • ۱۴:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    1 0
    موفق در توسعه فراماسوني!
  • ناشناس ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۴/۲۵
    1 0
    برج میلاد چی
  • علی ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۴/۳۰
    1 1
    سلام فکر می کنم خواندن کتاب فراماسونری در فراموش خانه ایران خالی از لطف نباشه. به امید فهم مردم از نفوذ جامعه بی مقدار انگلیسی به بسیاری از سرزمین های حایز اهمیت از جمله ایران
  • منصوری ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 1
    قابل توجه کسانی که سرشونو زیر برف کردن و نمیخوان واقعیتها رو ببینن... اینا توهم نیست.
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    تحلیل خوبی بود
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۵/۰۱
    0 0
    باید مقابله به مثل کرد
  • محمد ۱۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۶/۰۶
    0 1
    نماد گرایی کابالایی رو به یک موضوع کلیشه ای تبدیل کردن و متاسفانه معمارا و هنرمندان ناخواسته تحت تاثیر قرار میدن. من خودم ارشد معماری خوندم اینا همش راسته هرکی باور نداره مردونه بره تحقیق کنه تا ببینه راست کجاست دروغ کجاست.
  • مهدی ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 1
    فراماسونری یا شیطان پرستی ؟ مسأله این است ...
  • مهدی ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۳/۰۹/۱۱
    0 3
    فراماسونری یا شیطان پرستی ؟ مسأله این است ...
  • معمار ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۳/۱۰/۲۵
    1 0
    وقتی در مورد چیزی سر رشته ندارین مجبور به حرف زدن و نظر دادن در اون مورد نیستین! عادت کردین به چیزهایی که نمیفهمید برجسب بزنید
  • احمد ۱۱:۱۸ - ۱۳۹۴/۰۱/۲۶
    1 1
    سلام تا اونجايي كه بنده اگاهي دارم فراماسونري در حقيقت يك دانشگاه هست جهت بالا بردن اگاهي و بالا بردن دانش در سياست ؛ اقتصاد ؛فرهنگ ؛مذهب ؛ورزش ؛ سينما ؛فلسفه معماري و........در رشته هاي مختلف روشنگري ميكند.
  • ریحانه ۰۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۴/۲۵
    0 0
    اصل فراماسونری به دوران مصر باستان بر میگرده نمیدونم شخصی اینو تو کامنتا گفته یا نه ولی اگه سرچ کنید «فراماسونری در مصر باستان»میبینید که تقریبا کل علامتای باستانی مصر و همچنین برخی از الهه های اون به فراماسونر ها مربوط میشه . یه چیز جالب هم میگم .یه ۵۰۰۰تومنی بردارید اون طرفی که عکس امام خمینی سمت چپ مایل به وسط دوتا از علامتای مشهور فراماسون«مار و بز »وجود داره اگه سرچ کنید نماد های فراماسونری در پول ایران میاد واضح تر میبینید. طراح این اسکناس بعد مدت کوتاهی از طراحی و چاپ این واحد پولی از ایران فرار کرده.ولی خداییش یه نمه ترسناکه نه
  • ساسان ۰۹:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۶/۱۷
    0 1
    سلام ،کسی ک ماسونهارو و ارتباطشون با خود شخص شیطان رو قبول ندارند .بدونند ک شخص بی اطلاع و بی سوادیه ،چون کل دنیا با اعمال انها اداره میشه ، سرچ کنید «فرمولهای حیرت انگیز قرآنی نابودی اسرائیل» چیزهای بسیار شگفت انگیز و جالبیه. بزرگترین آزمایشگاه سرپوشیده دنیا در امریکاست که فقط روی قرآن تحقیق میکنه اما ما غافلیم
  • MOHAMMAD ۰۳:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۷/۲۷
    0 1
    اونا ربطی ب فرامتسونری ندارن فقط فراماسون ها چون اکثرا یهودی هستن زمانی ک با حضرت عیسی از مصر برمیگردن کنعان یا اورشلیم الان تحت تاثیر فرهنگ و چیزای دیگه ی اونا بودن این نماد هارو میادن تو فرهنگ خودشون الانم فراماسون ها این نماد هارو استفاده میکنن چون مصر باستان نماد ضد خدا بوده چون خدارو قبول نداشتن خیلی از نماد هاشونم برای ایران باستان قبل از زرتشته و از بابل و بین النهرین و عربای قبل از اسلام برداشتن
  • کام ۰۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۹/۱۲
    2 3
    فریبه شیطان رونخورید
  • محمد US ۲۱:۵۴ - ۱۳۹۷/۱۰/۱۶
    1 8
    به نظرم ایشون جایگاه خیلی بالایی دارن و به عنوان یه ایرانی باید به ایشون افتخار کنیم
  • US ۱۷:۲۹ - ۱۳۹۹/۰۵/۲۲
    3 0
    ولاه بنظرم همینجوری ادامه بدید خوبه مردم باید اگاه باشند اسلام در خطره..... خدا ب خیر کنه
  • IR ۰۲:۴۵ - ۱۴۰۱/۰۹/۱۶
    0 0
    با سلام و عرض ادب و احترام خدمت شما اقایون و خانوم های محترم . جسارتا چرا با این شایع ها زندگیمونو به خطر میندازین میدونین ما چندتا خونه و شهر عوض کردیم سر همین شایعها بابا همیچین رتبه ای تو ماسون رو مگه میتونین ببینید اخه توروخدا یکم فکر مردم رو هم بکنین

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس