این
تحقیق عادات وبگردی کاربران اینترنت در انگلستان، ایالات متحده و
استرالیا را مورد بررسی قرار می دهد. با تحلیل مجموع زمان وب گردی اینترنتی
از سال ۲۰۱۲ و براساس یک ساعت، این مطالعه دریافت که پاسخ دهندگان ۲۷
درصد از هرساعت خود را به شبکههای اجتماعی اختصاص می دهند. ایالات متحده
آمریکا با ۱۶ دقیقه از هر ساعت پیشرو در این امر بود و پس از آن کاربران
استرالیا با ۱۴ دقیقه و انگلستان با ۱۳ دقیقه در رتبه های پایین تر قرار
داشتند. با وجود این زمان اختصاص داده شده به سایتهای اجتماعی به طور کلی
در مقایسه با سال ۲۰۱۲ به میزان کمی کاهش یافته است.
وب
امروز به اقیانوسی بزرگ تبدیل شده است که کاربران در آن شنا، زندگی و یا
غرق میشوند! اما سوال این است که کاربران در این اقیانوس بیشتر زمان خود
را صرف چه سایتهایی میکنند؟ این سوال بسیاری از کسانی است که در این حوزه
کسب و کار دارند. مطالعه اخیر Experian نشان می دهد افراد بیشتر زمان خود
را صرف وب گردی در بسترهای نرمافزاری رسانههای اجتماعی میکنند. سایتهای
تفریح و سرگرمی ۹ درصد، خرید ۵ درصد و همچنین کسب و کار و چک کردن
ایمیلها هریک با ۳ درصد در مکانهای پایین تر قرار می گیرند. شکل زیر
آمار دقیقتری در این باره به شما میدهد.
این
تحقیق عادات وبگردی کاربران اینترنت در انگلستان، ایالات متحده و
استرالیا را مورد بررسی قرار می دهد. با تحلیل مجموع زمان وب گردی اینترنتی
از سال ۲۰۱۲ و براساس یک ساعت، این مطالعه دریافت که پاسخ دهندگان ۲۷
درصد از هرساعت خود را به شبکههای اجتماعی اختصاص می دهند. ایالات متحده
آمریکا با ۱۶ دقیقه از هر ساعت پیشرو در این امر بود و پس از آن کاربران
استرالیا با ۱۴ دقیقه و انگلستان با ۱۳ دقیقه در رتبه های پایین تر قرار
داشتند. با وجود این زمان اختصاص داده شده به سایتهای اجتماعی به طور کلی
در مقایسه با سال ۲۰۱۲ به میزان کمی کاهش یافته است.
ایمیل یا رسانههای اجتماعی در همراه؟
اما
این ارقام بسته به اینکه پاسخگویان از چه نوع دستگاهی استفاده می کنند،
متفاوت میباشد. هنگامی که پاسخگویان از طریق تلفن همراه به اینترنت متصل
می شوند بیشتر زمان خود را صرف چک کردن ایمیل ها می کنند. بازهم مردم
ایالات متحده آمریکا، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ حدود ۲۳ درصد از هرساعت خود
را مشغول چک کردن ایمیل ها با استفاده از دستگاه های تلفن همراه بودند و
سپس با مرور شبکه های اجتماعی و بازدید از سایت های سرگرمی، خرید و
آژانسهای مسافرتی ادامه مییافت. هنوز هنگامی که افراد از کامپیوترهای
رومیزی استفاده می کنند، به احتمال زیاد بیش از یک چهارم وقت خودشان را صرف
مرور و مشاهده سایت های اجتماعی می کنند.
همیشه آنلاین هستم!
بیل
تانسر مدیر کل بخش تحقیقات جهانی، در این باره میگوید: با قدرتمندترشدن
گوشیهای هوشمند و تبلتها، دادههای ما به وضوح نشان میدهد که تفاوتهای
موجود بین استفاده از تلفنهمراه و کامپیوترهای رومیزی سنتی، ذهنیت "همیشه
آنلاین بودن” مصرف کننده را بیشتر مقدور میسازد. فعالان لازم است که این
تفاوتها را – همانند شناخت حوزه مشتریان – درک کنند تا اطمینان یابند که
رقابتها میتواند درجهت تعامل موثرتر و بهتر، طراحی شوند.”
خداحافظ کامپیوتر رومیزی سلام همراه!
همانگونه
که همه ما میدانیم کامپیوترهای رومیزی کم کم در حال افول است. واقعیت این
است که امروزه ایمیلها از طریق تلفنهمراه بیشتر خوانده می شود تا ایمیل
هایی که توسط کامپیوترهای رومیزی دیده می شوند. برای این مطالعه در سال
۲۰۱۲، یک شرکت، یک میلیارد ایمیل را از ۸۰۰ انجمن مورد تجزیه و تحلیل قرار
داد. در واقع این تحقیق آشکار ساخت که لینکهای بیشتر، عنوانهای کوتاهتر،
لیستهای متمرکز و ارسالهای انعطاف پذیر، کلیدهایی برای هدایت افراد به
سوی خبرنامههای ایمیل هستند. اگر ما این دو مطالعه را با یکدیگر بیاوریم،
به ارتباط نزدیک بین تلفن همراه و رسانههای اجتماعی پی خواهیم برد.
اما
این ارقام بسته به اینکه پاسخگویان از چه نوع دستگاهی استفاده می کنند،
متفاوت میباشد. هنگامی که پاسخگویان از طریق تلفن همراه به اینترنت متصل
می شوند بیشتر زمان خود را صرف چک کردن ایمیل ها می کنند. بازهم مردم
ایالات متحده آمریکا، در سه ماهه اول سال ۲۰۱۳ حدود ۲۳ درصد از هرساعت خود
را مشغول چک کردن ایمیل ها با استفاده از دستگاه های تلفن همراه بودند و
سپس با مرور شبکه های اجتماعی و بازدید از سایت های سرگرمی، خرید و
آژانسهای مسافرتی ادامه مییافت. هنوز هنگامی که افراد از کامپیوترهای
رومیزی استفاده می کنند، به احتمال زیاد بیش از یک چهارم وقت خودشان را صرف
مرور و مشاهده سایت های اجتماعی می کنند.
همیشه آنلاین هستم!
بیل
تانسر مدیر کل بخش تحقیقات جهانی، در این باره میگوید: با قدرتمندترشدن
گوشیهای هوشمند و تبلتها، دادههای ما به وضوح نشان میدهد که تفاوتهای
موجود بین استفاده از تلفنهمراه و کامپیوترهای رومیزی سنتی، ذهنیت "همیشه
آنلاین بودن” مصرف کننده را بیشتر مقدور میسازد. فعالان لازم است که این
تفاوتها را – همانند شناخت حوزه مشتریان – درک کنند تا اطمینان یابند که
رقابتها میتواند درجهت تعامل موثرتر و بهتر، طراحی شوند.”
خداحافظ کامپیوتر رومیزی سلام همراه!
همانگونه
که همه ما میدانیم کامپیوترهای رومیزی کم کم در حال افول است. واقعیت این
است که امروزه ایمیلها از طریق تلفنهمراه بیشتر خوانده می شود تا ایمیل
هایی که توسط کامپیوترهای رومیزی دیده می شوند. برای این مطالعه در سال
۲۰۱۲، یک شرکت، یک میلیارد ایمیل را از ۸۰۰ انجمن مورد تجزیه و تحلیل قرار
داد. در واقع این تحقیق آشکار ساخت که لینکهای بیشتر، عنوانهای کوتاهتر،
لیستهای متمرکز و ارسالهای انعطاف پذیر، کلیدهایی برای هدایت افراد به
سوی خبرنامههای ایمیل هستند. اگر ما این دو مطالعه را با یکدیگر بیاوریم،
به ارتباط نزدیک بین تلفن همراه و رسانههای اجتماعی پی خواهیم برد.