به گزارش خبرنگار ورزشی مشرق، دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 امروز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد. برای دیدن شرایط صعود ایران اینجا را می توانید ببینید.

اخبار مربوط به این دیدار را از اینجا می توانید پیگیری کنید:

مزدک میرزایی؛ گزارشگر بازی ایران - کره

 مهدی هاشمی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به برنامه‌های شبکه سوم صدا و سیما برای دیدار حساس تیم ملی مقابل کره جنوبی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: با توجه به اینکه مسابقه از ساعت 16:30 آغاز می‌شود، ما از ساعت 15:15 برنامه‌های خود را با حضور کارشناسان مانند حمید رضا صدر، امیر حاج رضایی، امیر استیلی، افشین پیروانی و هادی طباطبایی با مجری گری آقای یوسفی آغاز کند.

وی افزود: گزارش بازی ایران و کره جنوبی بر عهده آقای میرزایی است البته میثاقی هم گزارشاتی در مورد تاریخچه بازی ایران و کره جنوبی و اتفاقات پیرامون این مسابقه توضیحاتی را برای بینندگان ارائه خواهد کرد.

تهیه کننده برنامه لیگ برتر شبکه سوم صدا و سیما خاطر نشان کرد: یک ارتباط تلفنی هم با مهدی محمد نبی سرپرست تیم ملی خواهیم داشت. البته انشاالله اگر تیم ملی به جام جهانی صعود کند برنامه 2 ساعت بعد از مسابقه ادامه خواهد داشت، مجددا با کره ارتباط برقرار خواهیم کرد، ضمن اینکه یک سری گزارشگران ما در جریان مسابقه مصاحبه‌هایی را دربین مردم و حالات آنها تهیه می‌کنند که به دستمان می‌رسد و ما انها را بلافاصله تدوین و پخش خواهیم کرد.

هاشمی اضافه کرد: بخش‌های دیگر متنوع ازجمله پخش سرودها و کلیپ‌هایی حماسی در خلل برنامه پخش می‌شود و در کل باید بگویم رسانه ملی و رئیس شبکه سوم تدابیری اندیشیده‌اند که مردم از دیدن بازی ایران وکره لذت ببرند و انشاالله با پیروزی تیم ملی مردم بار دیگر پس از انتخابات ریاست جمهوری خوشحال شوند.

غیبت مدافع کلیدی‌ کره مقابل ایران

ترکیب کره جنوبی: جونگ سونگ ریونگ، کیم یونگ وون، کیم کیهایی، جانگ هیونسو، کیم چانگ سو، جی دونگ وون، لی، میونگ جو، سون هنگومین، کیم شین ووک، لی دونگ گوک
تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی در حالی فردا سه شنبه در دیداری حساس و حیاتی به مصاف هم می‌روند که کره جنوبی به احتمال فراوان یکی از کلیدی‌ترین بازیکنان اصلی خود را در اختیار نخواهد داشت. خبرگزاری رسمی کره جنوبی در گزارشی از دیدار ایران و کره جنوبی به این موضوع اشاره و اعلام کرده است: خبر بد برای تیم کره نبود " تای هو کئواک" مدافع کلیدی و کاپیتان تیم است که غیبت او، خط دفاعی را لرزان می‌کند. کئواک در بازی با ازبکستان از ناحیه همسترینگ پا مصدوم شد و در تمرینات چند روز گذشته هم بیرون نشسته است.
طبق خبر این خبرگزاری، کئواک در تمام مسابقات کره جنوبی در مرحله انتخابی جام جهانی حضور داشته است و دو بازیکن به نام‌های "ژوانگ اینهوان" و "کیم کی‌هی" می‌توانند به جای کاپیتان کره بازی کنند که تجربه بین المللی زیادی ندارند.تصاویری از آخرین تمرینات و کنفرانس سرمربی و کاپیتان تیم ملی












ایران سفید می پوشد

جلسه منيجرز ميتينگ ظهر دیروز به وقت محلي در هتل هيونداي کره جنوبي برگزار شد و در پايان تصميم گرفته شد که تيم ملي ايران براي بازي فردا شب از پيراهن سفيد خود استفاده کند و کره‌اي‌ها با لباس قرمز بازي کنند.
تغییر در تاریخ جشن صعود تیم ملی
 
پیش از این قرار بود اگر تیم ملی در بازی با کره جنوبی نتیجه موردنظر برای صعود به جام جهانی 2014 را کسب کرد، جشن راهیابی به این رقابت‌ها در روز نیمه شعبان برگزار شود اما بنا به دلایلی این برنامه تغییر کرد.

براساس برنامه، ملی‌پوشان فوتبال کشورمان اگر در بازی با کره جنوبی امتیاز لازم برای راهیابی به جام جهانی را کسب کنند، ظهر فردا (چهارشنبه) پس از ورود به تهران به ورزشگاه آزادی خواهند رفت تا در کنار مردم و علاقمندان به فوتبال جشن صعود به جام جهانی را برپا کنند.

در سال 1376 نیز پس از آنکه تیم ملی فوتبال کشورمان در سیدنی استرالیا جواز صعود به جام جهانی 98 را کسب کرد، ملی‌پوشان فوتبال کشورمان مستقیم از فرودگاه مهرآباد به ورزشگاه آزادی رفتند و در کنار مردم جشن صعود به جام جهانی را برپا کردند.

وزارت ورزش و جوانان در صورت پیروزی ایران و صعود به جام جهانی در نظر دارد جشنی در استادیوم آزادی برگزار کند.
عبدالرضا ساور، معاون اداری و مالی وزارت ورزش با اعلام این خبر به فارس گفت: این جشنی که قرار است در آزادی برگزار شود از طرف وزارت ورزش برگزار می‌شود.
دولت نیز قول داده در صورت صعود ایران پاداش قابل توجهی را به ورزشکاران هدیه دهد.

هوای اولسان مه آلود و بارانی شد

به گزارش مشرق، هوای شهر اولسان از صبح امروز بارانی شده و هر چند شدت بارش خیلی زیاد نیست اما برخی ساختمان های بلند شهر از مه پوشیده شده اند و به نظر می رسد هنگام بازی ایران با کره جنوبی نیز این روند ادامه داشته باشد.
شبکه های مختلف تلویزیونی کره جنوبی نیز بخش عمده ای از برنامه های ورزشی خود را به دیدار حساس ایران و کره اختصاص داده اند و با پخش تصاویری از تمرینات این دو تیم به بررسی شرایط صعود این دو تیم به جام جهانی پرداخته اند.
یکی از شبکه های تلویزیونی این کشور با پخش صحبت های سرمربیان دو تیم ایران و کره جنوبی تاکید کردند "چوی" در نشست خبری به اشتباهاتش در مورد ایران اشاره کرده و اعلام کرده بعد از بازی در این مورد صحبت خواهد کرد. برخی شبکه های این کشور نیز به ترکیب تیم ملی کره جنوبی برابر ایران اشاره کردند و صحنه هایی از تمرین کره را نمایش دادند.

قول پاداش وزیر ورزش به ملی پوشان

محمد عباسی وزیر ورزش صبح امروز دقایقی با بازیکنان تیم ملی صحبت کرد.او که همراه با علی کفاشیان به کره آمده در صحبتی که با بازیکنان داشت به آنها گفت که در صورت صعود به جام جهانی پاداش ویژه ای به آنها پرداخت خواهد کرد.

علی کریمی: امیدوارم جشن بگیریم

بازیکن جدید تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز گفت: امیدوارم همه مردم فردا شب با پیروزی تیم ملی ایران در سئول دومین جشن خود را در یک هفته اخیر بگیرند.
به گزارش مشرق، علی کریمی در گفت‌وگو با فارس ابتدا در خصوص بازی حساس مقابل کره اظهار داشت: به نظرم بازی بسیار مهم و حساسی را ملی‌پوشان ایرانی در پیش دارند. ما می‌توانیم با یک پیروزی خوب راحت راهی برزیل و جام جهانی شویم. من هم مانند تک تک ایرانی‌ها فردا شب پای تلویزیون‌ می‌نشینم و برای برد تیم ملی دعا می‌کنم.

وی افزود: همه چیز دست خداست و بازیکنان خوب تیم ملی. اگر تیم ملی به جام جهانی برود این به نفع همه فوتبال است امیدوارم که این اتفاق بیافتد تا مردم فردا شب در خیابان‌های تهران برای دومین بار در هفته جاری جشن بگیرند و خوشحال باشند چون این مردم لیاقت موفقیت‌های بیشتر را دارند.

کریمی در خصوص حاشیه‌سازی کره‌ای‌ها نیز گفت: بازیکنان تیم ملی کره‌ا از قدرت ایران خبر دارند و می‌خواهند از طریق راه‌هایی اینگونه انرژی و انگیزه تیم ملی ایران را پس از دو برد شیرین بگیرند. بچه‌ها نباید تمرکز خود را از دست بدهند و بازی را به کری بکشانند.

وی افزود: قطعاً ما اگر کره را ببریم راحت به جام جهانی می‌رویم اما خدای ناکرده اگر نتیجه نگیریم و به پلی‌آف برویم راه‌مان برای حضور در جام جهانی سخت و طولانی می‌شود و امکان این وجود ندارد که این دو مسئله را با همدیگر مقایسه کنیم. ما باید در کره و در همین بازی کار را تمام کنیم که خیال همه راحت شود.

هافبک تراکتورسازی در مورد خوشحالی کره‌ای‌ها از نبود وی نیز گفت: این نظر کره‌ای‌ها بوده و من درباره‌اش با وجود احترامی که می‌گذارم، حرفی ندارم.

500 هوادار ایرانی در مقابل 45000 کره ای

مهدی محمد نبی در گفت‌وگو با فارس با اشاره به شرایط ملی‌پوشان در چند ساعت باقیمانده به دیدار حساس ایران و کره جنوبی از سری رقابت‌های مقدماتی جام جهانی 2014 برزیل اظهار داشت: اوضاع ملی‌پوشان خوب است و مشکلی وجود ندارد اما از صبح امروز در اولسان باران گرفته. باران ریزی در حال بارش است اما آنچه که بسیار مورد توجه است اینکه رطوبت هوا بالای 82 درجه است و این موضوع به سود تیم میزبان خواهد بود.

وی افزود: با تمام این تفاصیل توکل ما به خدا است و امیدواریم بازیکنان با روحیه بالایی که دارند بتوانند بازی قابل قبولی را مقابل کره جنوبی انجام دهند. صبح امروز هم بازیکنان، کادر فنی و کادر سرپرستی تیم ملی در یک جمع دوستانه صبحانه را در کنار وزیر ورزش و دکتر مرادی معاون رئیس‌جمهور صرف کردند. جو خوبی بر اردو حاکم است. ملی‌پوشان مشکلی ندارند. حدود سه ساعت دیگر به ورزشگاه می‌رویم تا آماده بازی شویم.

دبیرکل فدراسیون فوتبال که همراه ملی‌پوشان در کره جنوبی به سر می‌برد خاطرنشان کرد: ورزش بیک‌ران 45 هزار نفری است و قطعا کره‌ای‌ها این استادیوم را برای دیدار مقابل ایران پر خواهند کرد ولی آنچه که مسلم است بچه‌های ما انگیزه خوبی دارند و این همدلی باعث می‌شود با دعای خیر مردم بازی قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارند تا انشاءالله جشن صعود به جام جهانی را با کسب پیروزی مقابل کره جنوبی برگزار کنیم.

نبی اضافه کرد: در حدود 500 هوادار ایرانی با حضور در ورزشگاه بیک‌ران این مسابقه را از نزدیک تماشا خواهند کرد. ما بلیت‌های لازم برای آنها را تهیه کرده‌ایم و آنها طبق توافقات انجام شده با مسئولان فدراسیون کره جنوبی روبروی جایگاه خواهند نشست تا انشاءالله تیم ملی را در جریان مسابقه برابر کره جنوبی حمایت کنند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال به عنوان حرف پایانی گفت: من در چند ساعت باقی مانده به مسابقه ایران و کره جنوبی از مردم می‌خواهم برای موفقیت ملی‌پوشان دعا کنند چرا که دعای آنها در کنار تلاش بازیکنان کارساز خواهد بود تا انشاءالله هم جشن قهرمانی را در اولسان برگزار کنیم و هم در بازگشت جشنی را در تهران داشته باشیم.

ترکیب دو تیم

ترکیب ایران: رحمان احمدی، هاشم بیگ زاده، سید جلال حسینی، پِژمان منتظری، امیرحسین صادقی، خسرو حیدری، مجتبی جباری، جواد نکونام، آندرانیک تیموریان، مسعود شجاعی و رضا قوچان نژاد. این همان ترکیب ایران در برابر قطر است.


اقدام جالب سفیر ایران در کره

طبق برنامه قرار است بازیکنان و مربیان تیم ملی فوتبال ایران برای بازی با کره جنوبی ساعت 18:30 به ورزشگاه مونسو برسند. از سوی دیگر کاروان همراه تیم ملی شامل خبرنگاران، تدارکات و همچنین لیدرها برای انجام هماهنگی و بررسی شرایط زودتر از بازیکنان راهی ورزشگاه شدند. این در حالی است بارندگی در شهر اولسان شدت بیشتری گرفته و هوا همچنان مه آلود است. هوای شهر اولسان به خاطر بارندگی خنک و مطبوع شده ولی طبق پیش بینی‌ کره‌ای‌ها، قرار است بارندگی بی سابقه‌ای در شهر اولسان صورت بگیرد.

احمد معصومی‌فر سفیر ایران در کره جنوبی صبح امروز در اردوی تیم ملی حاضر شد و با بازیکنان و اعضای کادر فنی خوش و بش کرد. معصومی‌فر در اردوی تیم ملی اعلام کرد که سفارت ایران تدابیری را برای حضور تماشاگران ایرانی در ورزشگاه انجام داده است. طبق گفته معصومی‌فر برای هر شهری در کره جنوبی که بیش از 10 ایرانی دارد، تماشاگران می‌توانند با هزینه و ایاب و ذهابی که سفارت ایران در نظر گرفته است خودش را به ورزشگاه برساند.

کارلوس کی‌روش و جواد نکونام هم در جلسه‌ای که با حضور محمد عباسی و علی کفاشیان داشتند اعلام کردند روحیه بازیکنان برای بازی با کره جنوبی خوب است و همه برای صعود به جام جهانی مصمم هستند.

دیدار تیم‌های ملی فوتبال کره‌جنوبی و ایران در مرحله مقدماتی جام‌جهانی 2014 برزیل به آخرین بازی این مرحله است ساعت 16:30 روز سه‌شنبه 28 خرداد در شهر اولسان کره برگزار خواهد شد. کره‌جنوبی با 14 امتیاز در صدر گروه اول است و ایران با 13 امتیاز دوم است. ازبکستان نیز با 11 امتیاز در رده سوم قرار دارد.

برخورد خوب میزبان با ایرانی ها

به گزارش خبرنگار اعزامی مهر به کره‌جنوبی، دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و کره جنوبی از ساعت 16:30 امروز سه شنبه در ورزشگاه مونسو شهر اولسان برگزار خواهد شد و تیم ملی کشورمان با پیروزی برابر کره می تواند به طور مستقیم راهی جام جهانی شود. حاشیه های قبل از این دیدار را در زیر می خوانید:

* هوای شهر اولسان کاملا ابری است اما هنوز بارندگی‌‌ها هنوز آغاز نشده است. البته در بیرون ورزشگاه بازار فروش بارانی‌های پلاستیکی یک بار مصرف گرم است. هرچند برای دقایقی کوتاه هم هوا آفتابی می‌شود.

* برخورد مسئولان کره‌ای با مسئولان، خبرنگاران و عکاسان ایرانی بسیار خوب بود و هماهنگی‌های لازم برای ورود آنها به ورزشگاه به خوبی انجام شد.

عکس خبرنگار مهر از صف‌های تشکیل شده بیرون ورزشگاه مونسو

* چند نفر از تماشاگران کره‌ای هنگام ورود گروه ایرانی به ورزشگاه، با آنها عکس یادگاری گرفتند.

* درحالیکه به وقت محلی حدود 2 ساعت و 30 دقیقه به آغاز مسابقه مانده است، مراسم آزمایشی آغاز مسابقه در ورزشگاه "مونسو" در حال برگزاری است که دو مرتبه هم سرود دو کشور پخش شد تا مشکلی پیش نیاید.

* بیرون ورزشگاه صف‌هایی طولانی تشکیل شده که بالاخره ساعت 18:30 به وقت محلی تماشاگران اجازه ورود به ورزشگاه را بدست آوردند که آنها از هر طرف به سمت صندلی‌ها می‌دویدند.

کُری کره‌ای‌ها برای ایران/ جایگاه ۴۰۰ نفری خبرنگاران!


به گزارش تسنیم، در ضلع شمالی ورزشگاه مونسوی اولسان پارچه قرمز رنگی نصب شده که روی آن نوشته شده است:«کره جنوبی افتخار آسیا».

نکته قابل توجه در مورد استادیوم اولسان کره جنوبی به جایگاه خبرنگاران این استادیوم مربوط می شود. ظرفیت جایگاه خبرنگاران این ورزشگاه 44 هزار نفری 400 نفر است و برای پوشش رسانه ای 400 خبرنگار می توانند در جایگاه خبرنگاران نشسته و کار خبری خود را انجام دهند.

دیدار کره و ایران ساعت 16:30 آغاز می‌شود.

تماشاگران ایرانی وارد ورزشگاه شدند/ خبرنگاران کره‌ای خواهان صعود ایران هستند

* در حال حاضر دمای هوای شهر اولسان 28 درجه سانتیگراد است و نسبت به صبح هوا گرم‌تر شده است.

* در حالی که حدود 2 ساعت به شروع بازی باقی مانده است حدود 6 هزار نفر در استادیوم مونسو حضور دارند.

* اکثر خبرنگاران کره‌ای در گفت‌وگو با خبرنگاران ایرانی از علاقه خود برای صعود همزمان ایران و کره به جام جهانی می‌گویند. برخی از آنها می‌گویند که چوی کانگ هی، سرمربی تیم ملی کره جنوبی در بین رسانه‌ها و طرفداران فوتبال در کره محبوبیت زیادی ندارد.

آنها معتقدند چوی در مورد ایران حرف‌های جالبی نزده اما تاکید می‌کنند که حرف‌های چوی آنقدر هم بد نبود که باعث ناراحتی ایرانی‌ها و خصوصا کارلوس کی‌روش شد.

* پیش بینی خبرنگاران کره‌ای این است که تیم کشورشان برنده این بازی می‌شود هر چند که برخی هم معتقدند این بازی مساوی می‌شود.

* در فاصله 2 ساعت مانده به آغاز دیدار کره جنوبی - ایران، طرفداران تیم ملی ایران وارد ورزشگاه شدند. حدود 100 نفر از طرفداران تیم ملی از کشورهای مختلف وارد ورزشگاه شده و در طبقه دوم ضلع شرقی ورزشگاه حضور یافتند. در ضمن 3 مشوق تیم ملی هم از تهران به کره آمده‌اند و در حال حاضر در ورزشگاه حضور دارند.

هشدار مسئولان و کنترل شدید ID بازیکنان

مسئولان برگزاری مسابقه به مسئولان تیم ایران هشدار داده‌اند که تمامی بازیکنان با ID باید به ورزشگاه بیایند و هر بازیکنی که ID نداشته باشد حق حضور در میدان را ندارد. این تدابیر شدید به دلیل این است که در بازی کره و لبنان یک بازیکن با کارت بازیکنی دیگر به ورزشگاه آمده بود.

عکس یادگاری ملی پوشان با خودشان در ورزشگاه اولسان

در فاصله تقریبا یک ساعت مانده به آغاز بازی ملی پوشان ایران وارد زمین شده اند تا بدن های خودشان برای این بازی سرنوشت ساز را گرم کنند.این اتفاق در حالی افتاده است که آنها در بدو ورود چند عکس یادگاری با یکدیگر گرفتند.احسان حاج صفی،امید ابراهیمی و علیرضا حقیقی و خانزاده مدام از یکدیگر عکس می گیرند.



*نکته جالب توجه در مورد ورزشگاه مونسو به امکانات این استادیوم برمی‌گردد.در طبقات همکف و زیرزمین این استادیوم سالن‌هایی ساخته شده که مخصوص مراسم ازدواج و میهمانی‌های رسمی است.

* ملی‌پوشان فوتبال ایران ساعت 14:50  وارد ورزشگاه شدند. فاصله هتل محل اقامت بازیکنان تیم ملی (هتل هیوندا) با استادیوم مونسو حدود 40 دقیقه بود.

دیدار ایران و کره ساعت 16:30 آغاز می‌شود.

قبل از شروع بازی کره جنوبی - ایران خبرنگاران ایرانی منتظر برخورد سرمربیان 2 تیم بودند اما کارلوس کی‌روش و چوی کانگ هی به سمت یکدیگر نرفتند. این در حالی است که آنها در 2 هفته اخیر شدیدا با یکدیگر اختلاف پیدا کرده بودند، هرچند که کی‌روش در کنفرانس مطبوعاتی قبل از مسابقه کره جنوبی - ایران سعی کرد فضا را کمی آرام کند.

کی‌روش در این نشست خبری عنوان کرده بود، پیش از آغاز بازی به رسم ایرانی ها با دسته گل به سمت سرمربی کره جنوبی خواهد رفت.

برای دیدن بازی ایران - کره به صورت مستقیم اینجا را کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 25
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۱۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    من نمیدونم این مهدی هاشمی چرا گزارش فوتبال رو به فردوسی پور نمیده؟
  • هوش سیاه ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    عادل فردوسی پور بهتر بود.................................................................................................................
  • ۱۰:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    عادل میخوایم
  • نسرین ۱۱:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    پس چرا از گزارشگر بسیار عالی و پر انرژی,عادل فردوسی پور استفاده نمیکنید؟؟
  • negar ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بابا عادل چیه ولش کن مزدک خیلی هم خوبه... باز برین خخدارو شکرکنین خیابانی نیس خخخخخخخخخخخخخخخ
  • سارا ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    عادل عالیه اماحیف که نیست.:-(عاشق تیکه هاشم
  • علی ملامهدی ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    only adel
  • ۱۳:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اول عادل بعد مزدک
  • منصور ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    هه چه حالی میده ایران و ازبکستان خفن ببرن کره حذف شه بازم بغض مربیه خوشگل کره رو ببینیم هه هه هوهو
  • جواد ۱۳:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    عادل گزارشگري نكنه فوتبالو نميبينم....
  • مهدی رونالدو ۱۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بچه ها فقط خدا رو شکر کنید که ببریم، گزارشکر زیاد مهم نیست!!!:-)
  • جلال ۱۴:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    به اميد پيروزي تيم ملي همين
  • ۱۴:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    نبین
  • ۱۴:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    جام جهانی پاداش ویژه ای پول مفت بیتالمال دیگه
  • حسین ۱۴:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    بازیکنای ما چه بار روانی‌ سنگینی‌ روشون هست ،کلا کره ای‌ها خیلی‌ بد تا می‌کنن جدیدا تو همه زمینه ها ایشالا که ببرن که هم مردم شاد بشن هم یه حال اساسی‌ از این کره ای‌ها گرفته بشه
  • ایرونی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    این بازیکنا با این هزینه میلیاردی بیت المال صعود به جام جهانی که هیج باید جزو 4 تیم اول باشن. ولی حیف از این همه بودجه بی زبون...
  • مریم ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    چرا آقای فردوسی پور گزارشگر نیستند؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
  • امیر ۱۴:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    امیدوارم این بازی از نبود رحمتی لطمه نخوریم سید میتونست فرشته نجاتمون باشه تو این بازی خدا کنه بهترین روز رحمان احمدی باشه ... .
  • یک ایرانی ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    ایران 6 کره 0
  • ۱۵:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    خیابانی گزارش نکنه بهتر است چون نمیدانیم سیرک حیوانات تماشا میکنیم یا فوتبال. شیر غزال، روباه ، آهو، عقاب و...
  • ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    واقعا متاسفم که عادل گزارش نمیکن! اقای هاشمی شما که حرف مردم واثه ات مهم نیست کوتی میزاشتی گزارشگر
  • محسن ۱۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    مزدک استقلالیه ازش خشم نمیاد بد یمنه
  • محسن ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    به امید برد
  • محمود ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    به یاری خدا و به یمن انتخاب آقای روحانی برای ریاست جمهوری ایران تیم ملی ایران پیروز میدان خواهد بود.
  • امین ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۲۸
    0 0
    اقا قادر کجاست چرا اون گزارشگری نمیکنه؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس