کد خبر 220002
تاریخ انتشار: ۱۱ خرداد ۱۳۹۲ - ۲۳:۱۴

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من نه اصولگرا هستم و نه هم اصلاح‌طلب گفت: به دنبال افراد شایسته و با عرضه در مدیریت‌ها هستم و کاری به اصولگرا بودن یا اصلاح‌طلب بودن آن‌ها ندارم.

به گزارش مشرق به نقل از فارس، محسن رضایی شامگاه امروز در جمع گسترده هواداران خود در مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد اظهار کرد: حماسه سیاسی که وعده آن در کشور داده شده امروز با این حضور بی‌سابقه مردمی از شهر یاسوج جرقه زده شد که امید است به همه نقاط کشور کشید‌ه شود.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری افزود: این حماسه آغاز یک راه بزرگ در اداره کشور است که با حضور مردم و تشکیل یک دولت مقتدر با پشتوانه مردمی شاهد از میان برداشتن موانعی چون گرانی و بیکار خواهیم بود.

وی بیان کرد: قبل از این پیرامون مدل اقتصادی کشور هشدارهایی دادم ولی امروز اخطار می‌دهم که اجازه بدهید ملت ایران راه خود را در شکوفایی اقتصاد طی کند زیرا که در این کشور هیچ چیز کم نیست و این وضع کنونی شایسته ملت ایران نیست.

رضایی ادامه داد: برخی افراد به طرح‌های اقتصادی من ایراد می‌گیرند که باید از آنها پرسید مگر تخصص شما چیست و کجا درس خوانده‌اید که به طرح‌های یک اقتصاددان ایراد می‌گیرید.

وی از ایجاد یک تحول اقتصادی و تحقق حماسه اقتصادی در دو سال آینده خبر داد و گفت: مردم استان کهگیلویه و بویراحمد خود را برای طی کردن این راه روشن آماده کنند و بدانند که فرزند آن‌ها از هر نظر آماده ایجاد این تحول اقتصادی است.

* می‌شود یارانه داشت ولی تورم نداشت/نه اصلاح‌طلبم نه اصولگرا

رضایی با بیان اینکه برای همه اقشار جامعه به ریز برنامه عملیاتی دارم، یادآور شد: برخی‌ها می‌گویند اگر برنامه‌ای داشتید چرا تا حالا نمی‌گفتید و اجرا نمی‌کردید ولی مردم بدانند که همواره مشاوره‌ها، هشدارها و راهکارهای لازم را دادم ولی کسی به آن‌ها توجهی نکرد و خود نیز که تاکنون فرصت اجرای این طرح‌ها را نیافته‌ام.

نامزد انتخابات ریاست جمهوری با بین جمله که مردم بدون هیچ تردیدی روی حرف‌ها و قول‌هایم حساب کنند، گفت: در فرهنگ لرها یک ضرب‌المثلی وجود دارد که " مرد است و حرفش" و اگر فردی حرف و قولی بدهد و عمل نکند مرد نیست؛ امروز نیز من به عنوان یک لر به شما اطمینان می‌دهم که طرح‌هایی که ارائه دادم در حوزه اقتصاد همگی با مطالعه و قابلیت اجرایی هستند که در صورت اعتماد مردم همگان خواهند دید که چگونه شکوفایی اقتصاد ایران آمریکا را از تحریم‌هایش پشیمان می‌کند.

وی طرح یارانه سبز را یکی از طرح‌های اقتصادی خود نام برد و اضافه کرد: علاوه بر 45 هزار تومان فعلی، به هر ایرانی 65 هزار تومان دیگر تعلق می‌گیرد ولی با این تفاوت که این مبلغ صرف تولید، اشتغال و درآمد پایدار می‌شود.

رضایی تأکید کرد: به همگان نشان می‌دهم که چگونه می‌شود یارانه داشت ولی تورم نداشت.

این نامزد یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری در بخش دیگری از صحبت‌هایش بیان کرد: من نه اصلاح‌طلبم و نه هم اصولگرا و هیچ وقت نیز در این جریانات به عنوان کار حزبی و سیاسی نبودم به طوری که همواره شخصیت مستقل خودم را حفظ کردم.

رضایی ادامه داد: این استقلال سیاسی من یک ظرفیتی ایجاد می‌کند که بهتر از هر فرد دیگری شایسته‌سالاری را نهادینه کنم و از‌ افراد شایسته و با عرضه هر دو جناح موسوم به اصلاح‌طلب و اصولگرا استفاده کنم.

وی گفت: هر کسی که نظام و رهبری را قبول دارد و دارای شایستگی و عرضه انجام کارها است، بدون شک در دولت آینده من جای خواهد داشت و هیچ وقت به این که فلان فرد اصلاح‌طلب است یا اصولگرا کاری نخواهم داشت.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمدخواجوند ۰۸:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۱۲
    0 0
    ميگويند مردي ازقبرستان ميگذشت ديد پيرزني روي قبري گريه ميكند رفت جلوسوال كرداين مرحوم چه نسبتي باشما داشت پيرزن گفت پسرم بود .مرد سوال كرد حلال خدا حرام ميكرد پيرزن گفت نه باز پرسيد حرام خدا حلال ميكرد پير زن گفت نه مرد گفت پس آدم نبود ...

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس