کد خبر 21938
تاریخ انتشار: ۱۱ دی ۱۳۸۹ - ۱۰:۰۱

«يزدان تفنگ ندارد» داستان تلاشي سخت براي دست يافتن به حقيقت و درگيري با تناقضات ذهني و عيني است که مي‌کوشد نظر مردم را در مورد مسائل مختلف جويا شود و در نهايت مسئله مهم براي مردم را کشف مي‌کند، آنچه که متفاوت با پيش فرض اوليه است.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه ايران، مستند "يزدان تفنگ ندارد" کاري از گروه دانشجويي آرمان و تعدادي از دانشجويان دانشگاه شريف است که به بررسي برخي از حوادث پس از انتخابات سال گذشته، پرداخته است.

«يزدان تفنگ ندارد» داستان تلاشي سخت براي دست يافتن به حقيقت و درگيري با تناقضات ذهني و عيني است که مي‌کوشد نظر مردم را در مورد مسائل مختلف جويا شود و در نهايت مسئله مهم براي مردم را کشف مي‌کند، آنچه که متفاوت با پيش‌فرض اوليه است.

اين مستند که در ?? دقيقه و با سبکي خاص ساخته شده، جستجو و کنکاشي از دانشجوي المپيادي دانشگاه صنعتي شريف در رابطه با شرايط اين دانشگاه، تهران و کشور در يک سال گذشته است.

پس از انتخابات رياست جمهوري دوره دهم، طه رضا دانشجوي دانشگاه شريف و برنده مدال نقره المپياد فيزيک، نگاهي تازه به اعتراضات مردمي و حوادث پس از آن مي‌اندازد و از اتفاقي که در روز ?? خرداد، يعني سه روز پس از انتخابات و در جلوي نرده‌هاي دانشگاه صنعتي شريف رخ مي‌دهد، شروع مي‌کند…

اين دانشجو در مسير مستند به گفتگو با مردم، شخصيت‌هاي فرهنگي و علمي و نيز دانشجويان مي‌پردازد و پاي درد دل مردم نقاط مختلف کشور و دغدغه‌هاي آنها مي‌نشيند.

براي دانلود بخش اول "يزدان تفنگ ندارد" کليک کنيد.
براي دانلود بخش دوم "يزدان تفنگ ندارد" کليک کنيد.
براي دانلود بخش سوم "يزدان تفنگ ندارد" کليک کنيد.
براي دانلود بخش چهارم "يزدان تفنگ ندارد" کليک کنيد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس