گروه سیاسی مشرق _ برنامه گفتگوی ویژه خبری با حضور حجت‌الاسلام حسن روحانی نامزد انتخابات ریاست‌جمهوری از شبکه دوم سیما آغاز شد.

برای دیدن صفحه انتخاباتی حسن روحانی اینجا را کلیک کنید؛

مهمترین محورهای سخنان حسن روحانی در این برنامه به شرح  زیر است:

* در مجمع تشخیص و مجلس خبرگان فعالم و نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی هستم. دلم میخواست تجربیاتم که از سرمایه ملت هست را بتوانم در این شرایط حساس برای ادای خدمت به کار بگیرم و بتوانم در آینده کشور، شاهد آینده بهتری برای آینده و رفاه مردم باشم و آنچه دارم را به مردم خدمت کنم.

* من و همیشه با اصولگرایان و اصلاح‌طلبان معتدل کار کرده‌ام و امروز هم همان مسیر را ادامه می‌دهم. خوشحالم در این سی و چند سال خط و فکرم تغییر نکرده و هیچگاه افراطی نبوده‌ام. نه به سمت راست و نه به سمت چپ. امیدوارم بتوانم آنها که اعتدال، عقلانیت و عدالت را دوست دارند را نمایندگی کنم.

* در اقتصاد اساس حل همه معضلات، رونق هست. وظیفه اصلی دولت آن است که محیط کسب و کار را آماده کند. بهبود محیط کسب و کار. اگر این محیط بهبود پیدا کرد، زمانی هست که تولید رونق پیدا می‌کند.

* امروز مشکلات و موانع تولید با یک تدبیر قابل حل و فصل هست. برخی موارد را کوتاه مدت می‌شود حل کرد و برخی نیاز به برنامه‌های بلندمدت دارد. الان بیش از 41 هزار واحد صنعتی نیمه تمام داریم. اگر فقط 34 هزار میلیارد تومان اعتبار در اختیار این واحدها گذاشته شود همه اینها فعال می‌شود و میتواند 499 هزار نفر را مشغول به کار کند. امروز در بخش‌های مختلف تولیدی اگر یک مقدار ثبات برگرد و مردم بدانند مقررات هر روز تغییر نمی‌کند، وضعیت بهتر می‌شود. گاهی در عرض یک ماه چهل بار مقررات اقتصادی تغییر می‌یابد.



* اگر بتوانیم رونق اقتصادی را درست کنیم، بحث بیکاری هم حل می‌شود. امروز حداقل 3 میلیون و 300 هزار بیکار در کشور وجود دارد.

* مردم 3 هزار میلیارد را به خاطر آن فساد به خوبی یادشان هست. خیلی‌ها باید به دادگاه بروند که چرا کاری نکردند که ما هر ماه 3 هزار میلیارد ضرر کنیم؟ و این همه بیکار داشته باشیم.

* از مردم می‌پرسم کدام خانواده است که الان بیکار نداشته باشد؟ آیا نمی‌شد این مشکل را حل کرد؟ اگر دولت با تدبیر حل می‌کرد این مشکل حل نمی‌شد؟ رشد اقتصادی ما کجاست؟ ما قرار بود در چشم‌انداز بیست ساله حداقل رشد اقتصادی کشور 8 درصد باشد. الان حدود 3 درصد است. و در سال جاری که مسئولان می گویند منفی یا زیر منفی است.

* کدام کشور در منطقه هست که تورم 30 درصدی داشته باشد؟ تورم ما نقطه به نقطه بالای 40 درصد است. در مواد غذایی این توروم 58 درصد بوده است. بخاطر اینکه تولید رونق نداشته.


* اقتصاد مقاومتی یعنی اقتصاد استقامتی. ما باید مقاومت را ادامه بدهیم نه برای کوتاه مدت. اقتصاد مقاومتی به معنای اقتصاد ریاضتی نیست. اقتصاد مقاومتی به این معناست که برویم به سمت تولید داخلی. کاری کنیم که به رشد 8 درصد بتوانیم برسیم و نگذاریم بیکار در جامعه ما وجود داشته باشد و خرج‌های بیجای دولت را کم کنیم. اقتصاد مقاومتی یعنی به جای شعار، برنامه‌ریزی و کار کنیم و مداوم واردات زیاد نشود بلکه تولید داخلی افزوده شود.

* دنیا می‌خواهد ما را در اقتصاد و سیاست منزوی کند ولی ما نباید بگذاریم. مقاومت و استقاومت یعنی توطئه‌ها و نقشه‌های دشمن را نقش بر آب کنیم.

* اقتصاد مقاومتی رفاه را برای مردم تامین می‌کند.

* یارانه باید هدفمند شود اما سوال این است که آیا هدفمند شد؟ هدفمندی یارانه خیلی هدف قشنگی است. مجلس از برنامه دوم و سوم این موضوع را دنبال کرده است. الحمدلله هدفمندی یارانه‌ها قدم اولش ولو ناقص اجرا شد. ای کاش هدفمندی یارانه آنطور که مجلس تصویب کرده بود اجرا می‌شد. هدفمندی یارانه قرار بود به تولید رونق بدهد. برای ادامه باید کاری کنیم که قانون را به دقت اجرا کنیم و نواقص گذشته را جبران کرده و اشکالات را رفع کنیم. معتقدم در کنار یارانه نقدی نیاز به یارانه کالایی داریم. در دولت تدبیر و امید در کنار یارانه نقدی، یارانه کالایی برای کالاهای اساسی به مردم می‌دهم تا مردم ما مخصوصاً دهک‌های پایین که بیشتر در فشار هستند دغدغه نداشته باشند.

* اساس دولت تدبیر و امید این است که به مردم آرامش بدهد در عرصه اقتصادی و ... تا مردم برای کالاهای اساسی‌شان نگران نباشند. دنبال آنیم آنچنان رونق اقتصادی ایجاد کنیم و درآمدها سرشار باشد که اصلا به این 45 هزار تومان نیازی نداشته باشند.

* صدقه گرفتن افتخار نیست صدقه دادن افتخار است. کاری می‌کنم دولت به مردم دست دراز کند نه اینکه مردم به سمت دولت دست دراز کنند.

* از واژه فراجناحی خیلی خوشم می‌آید. دیدیم که با یک جناح نمی‌توان کشور را اداره کرد.

* همه اینها که در دانشگاه‌ها درس خواندند سرمایه ملی هستند.

* کسی که قانون اساسی را قبول دارد و دلش برای کشور می‌سوزد، باید فراجناحی کار کند. چرا نیمی از سرمایه مردم را کنار بگذاریم؟ چرا باید اتوبوسی بیایند و اتوبوسی بروند؟ من با افراط و افراط‌گری اصلاً میانه‌ای ندارم. آنها که در مسیر افراط بودند حتی اگر نیت خوبی داشتند، عملا به کشور خدمت نکردند. اگر افراط نبود 4 سال پیش نه اردوکشی خیابانی را شاهد بودیم نه نیاز به زندان بود و نه حصر. همه اینها از افراط شروع شد.

* عدالت یعنی وقتی کسی می‌خواهد نقدی بکند، لکنت نداشته باشد. عدالت از اعتدال می‌گذرد. اگر اعتدال نباشد و تندروی باشد ما به عدالت نمی‌رسیم. عدالت می‌تواند ملتی را به عزت و سربلندی برساند. عدالت یعنی وقتی مسئولی با هواپیمایی به یک کشور می‌روند، فقط اطرافیان و زن و بچه‌اش را نبرد. از ترکیه یاد بگیریم که نخست‌وزیرش هر جا می‌رود کارآفرین‌ها را با خود می‌برد. این به معنای حمایت از سرمایه‌داری نیست.



* صداوسیما رسانه ملی است. ای کاش اینجا هم عدالت بود. ای کاش وقتی نقد می‌شد، اگر سازنده بود ما از صداوسیما تشکر می‌کردیم. اما اگر تخریب بود و شرایطی بود که تهمت بود. نه اینکه طرف مرتب زنگ بزند به سازمان که به او وقت بدهند یا ندهند.

* عدالت از علم و دانش می‌آید. آدم دانشمند عادل، عدالت را به جا می‌آورد. به خیلی ها در صداوسیما ظلم شد. ای کاش می‌آمدند از خودشان دفاع می‌:کردند. همان شب که به برخی ظلم شد کاش فردایش دعوت می‌شدند بیایند و دفاع کنند.

* امام به مجلس دستور داد اگر از پشت بلندگوی مجلس به کسی ظلم شد بیاید از خودش دفاع کند.

* آقای عابدینی(مجری) به رئیس صداوسیما بگویید اگر به کسی در صداوسیما ظلم شد دعوت کنید بیایند از خودشان دفاع کنند. به سرمایه‌ها و بزرگان انقلاب ظلم نکنیم.

* 5+1 برای بعد از دوره ماست اما 3 وزیر مال دوره ماست. اساس این است که تهدید را به فرصت تبدیل کنیم. ما باید تهدید را اگر نتوانستیم فرصت کنیم، حداقل تبدیل به آسیب کنیم و بعد به شرایط عادی و سپس به فرصت تبدیل کنیم. سیاست ما در آن 22 ماه تحت نظارت مقام معظم رهبری این بود که تهدیدها را دفع کنیم و توطئه آمریکا را بشکنیم. هرجا توطئه آمریکا شکسته شود زیباست. آمریکا می‌خواست پرونده ما را به شورای امنیت ببرد. آمریکا تا پشت در نیویورک برد.  نگذاریم کشور دچار جنگ و تحریم شود. آمریکا میخواست همان بلایی که سر لیبی آورد سر ما بیاورد.



* البرادعی در کتابش که اخیرا به فارسی ترجمع شده می گوید سه وزیر اروپایی به آمریکا گفتند ما سپر انسانی شدیم برای ایران که آمریکا نتواند به ایران حمله کند. در آن شرایط حساس؛ یادتان باشد چه زمانی بود. با آن دیوانگی که در دولت بوش بود. خود اروپایی‌ها می‌گفتند این دولت آمریکا خل و دیوانه است. ما از آمریکا نمی‌ترسیم اما تا جایی که می‌توانیم نباید بگذاریم جنگ شود.

* ما بحث هسته ای را ارشادات رهبری و اجماع مسئوالانت این کار را کردیم/ فیشل می گوید ما قول دادیم که پرونده هسته ای به شورای امنبت نرود.

* باید پرونده هسته‌ای از شورای امنیت بیرون بیاید. ما آن زمان اول با وزرا مذاکره می‌کردیم بعدش رفتیم با روسا مذاکره کردیم. امروز هم همینطور باید بشود. آن 5 نفر که الان مذاکره می‌کنند در سطح مدیرکل هستند، ما باید کاری کنیم که با سطح روسایشان مذاکره کنیم. ملت باید بیاید پشت مذاکره‌کننده. ما با این نبرد با همت بلند و با رهبری رهبر و با درایت وتدبیر نه با درشت  گویی و شعار، این کار را خواهیم کرد و این تهدید را به فرصت تبدیل می‌کنیم.

* در سعدآباد قراردادی نبود، این‌ها که می‌گویند مال بی سوادهاست. در تهران بیانیه صادر شد.

* خوب است تاریخ را بخوانید آقای عابدینی. می دانید یو‌سی‌اف کی افتتاح شد؟ فروردین 83. مرحله بعدی پاییز 83. میدانید کی کامل شد؟ فروردین 84. آب سنگین تابستان 83. کیک زرد زمستان 83 درآمد. سانتریفیوژها زمستان 83 شد 3000 تا. ما متوقف کردیم؟ ما فناوری را کامل کردیم.

برای دیدن مشروح سخنان حسن روحانی در اینجا و برای دیدن فیلم سخنان اینجا را کلیک کنید.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 496
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 19
  • Mahdi ۲۳:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    اقاي روحاني دراين گفتگو برنامه كاري دولت خودرا نگفتندوفقط راجع به افراد خاص صحبت كردند وازانها حمايت كردند وايشان كه مدعي عدالت علوي هستند در كجاي قاموس علوي گفته فرزندان شما درانگلستان تحصيل نمايندوادب مرد به زدولت اوست .ايشان بهتراست برنامه كاري ارايه نمايند وبه ديگران توهين نكنندوبيسواد نخوانند
  • بچه ریشو ۲۳:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    اقعا حالم از حرف های روحانی بد شد خجالت نمی کشید این قدر از سیاست افتضاحش در انرژی هسته ای دفاع می کنه داره از امام خامنه ای مایع می گزاره یادش رفته همه چیز رو زمین گذاشت و انرژی رو تعلیغ کرد من دارم دیوانه می شم واقعا شرم اور هست مواضع این ادم ادم گریش می گیره ترس از حمله امریکا در حرف هاش داره موج می زنه در زمان ایشون ما دست ها رو بالا بردیم و هرچه داشتیم رو تسلیم امریکا و اروپا کردیم وای وای وای دارم از دست ایشون دیوانه می شم زمان ایشون امریکا سرش رو توی تمام مکان های نظامی ما کرد و از بود ونبود ما خبر دار شد ایشون دوباره می خواد تسلیم بشیم تا پرونده از شورای امنیت بیاد بیرون می خواد خرمشهر رو تحویل امریکا بدهد
  • میلاد ۲۳:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    رای ما دکتر روحانی
  • زادهوش ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    1 0
    مناظره ی پایانی که با مجری شکل گرفت بسیار جالب بود از آقای عابدینی بسیار ممنونم که در برابر تندی های روحانی سکوت نکرد.
  • ایمان ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    فقط فرافکنی کرد و سعی کرد با سیاه نمایی خودش رو مطرح کنه. شعار... شعار...شعار عدالت خوبه...فساد بده... هیچ حرفی واسه گفتن نداشت
  • ایرانی ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    اگه جو 2 خرداد برگرده ... ملت بهش رای میدن... حیف که اینا وابستند... خوش صحبت تر از اوایل خاتمی بود... ترگل ورگل..
  • مهدی11 ۲۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    یه سریا فکر میکنند ما ماهی هستیم همه چیا یادمون بره؟؟؟
  • مجد ۲۳:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    خدایی با منطق صحبت کرد. از طرز فکرش در مورد عدالت در صداوسیما خوشم اومد. اولین کسی هست که به این صراحت در صداوسیما از کارشون شکوه کرده. از جوابهایی که با تاریخ و دلیل میداد هم خوشم اومد. نشون داد که کسی نیست که حرف بی دلیل رو قبول کنه و حرفی دربرابرش نزنه. براش آرزوی موفقیت دارم
  • ناشناس ۲۳:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    رای من دکتر حس روحانی
  • امیر ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    مشکلات اقتصادی و..... ایران فقط در دست روحانیت است وبس رای ما روحانی
  • کلامی ۲۳:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    خودتون اقتصادرو قفل کردین حالا کلید نشون می دین؟!!! نجات اقتصادی؟ با نظریه اقتصاد نئوکینزی ها یا اقتصاد فریدمنی؟ والا...
  • اسد ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    من سه 2 کاندیدای قبلی رو دیدم و با دیدن و گفتگوی آقای روحانی خیلی از نحوه ی بیان و تسلط ایشون نسبت به مسایل مختلف خیلی لذت بردم بقیه رو هم ببینم تا تصمیم نهایی رو حداقل با دیدن این برنامه بگیرم.احسنت
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    آی این بشر رو داره. آی رو داره. چی شد حالا؟ یهو همه ی هسته ای شد برای اینا. آقااصلا این حرفا مال بیسوادا. زندگینامه شهید احمدی روشن هم مال بیسوادهاست؟!!!!! شهید روشن نبود که از غصه ی تعطیلی همه چیز توسط شما غمباد گرفته بود؟؟؟؟ حیا کن. خجالت بکش. کفن پوشیدن دانشجوهای دانشگاه های تهران و خوابیدن جلوی ماشین به قول شما 3 وزیر هم مال بیسوادهاست؟؟؟؟؟؟؟؟ خجالت هم خوب چیزیه. خجالت بکش. حیف اون لباس که تن این آدمه! رهبر اگر اجازه دادن شما هر کاری میخواهید بکنید برای این بود که فرداش نیایید بگید اگر با آمریکا رابطه داشتیم، اگر همه چیز رو متوقف میکردیم این میشد و اون میشد!! یادتون رفته قرارداد سعدآباد که امضا شد علیهمون بیانیه صادر شد؟ یادتون رفته شدیم محور شرارت؟؟!!! بی غیرتیم اگر بذاریم دوباره مملکت دست بی وجودایی مثل شما بیفته.
  • ۲۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    ای کاش هرکی رئیس شد به خیر بگذره.. ملت از گرونی خسته شدند... هر چی پیش میره اولویتا عوض میشه..!!
  • بچه ریشو ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    راستی ایشون گفتن که باید کنار یارانه پولی کالاهای اساسی هم به مردم بدیم و در جایی دیگه گفتن ما نباید به مردم مثل گدا ها پول بدیم بلکه باید مردم به دولت پول بدهند 1. کالای اساسی که می شه همون کپن زمان چند . یعنی دوباره عقب گرد کنیم 2. اگه دادن پول به مردم گدایی هست چرا شما می خواهید ادامه بدهید و در کنار ان کالاهای اساسی رو به مردم به مانند گدا ها بدهدید یک نکته : دادن حق کسی به اون دادن صدقه حساب نمی شه راستی ایشون در صحبت هاشون مثل زمان اصلاحات دنبال همچی گری بود و این با تدبیری که ایشون دم می زنه کاملا متضاد هست نشانه هوچی گری ایشون هم همون گفتن و تکرار این جملات هست که" اونی که تو گوشی به شما می گه"
  • محمد ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    امیدوارم آقای جلیلی این وسط نسوزه...
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    قسمت جالب قضیه اینه که هیچکدومشون جرات ندارن بگن اصلاح طلبن. میدونن ملت برای اصلاح طلبا تره هم خورد نمیکنن. همه شون مثلا مستقل اومدن. فراجناحی اومدن. معتدلن. خوشم میاد میدونن هیچ جایی ندارن بین مردم. ولی نمیدونن ملت هوشیارتر از این حرفهاست. ملت حرف واقعی و صادقانه رو از چاپلوسی و شعار تشخیص میدن.
  • سلام ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    با سلام من به این فرد رای نمیدم فقط به یک دلیل این فرد به اقای عابدینی هی میگفت از گوشی بهت میگن ... بگی ؟ 2 حالت داره یا میشنوه که امکان نداره شنواییش اینقدر قوی باشه یا نمیشنیده و تهمت میزده این فرد مثلا روحانی مثل اب خوردن تهمت به اقای عابدینی زد حرف هاش هم که متاسفانه .........
  • ایمان ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    متاسفانه بیشتر صوبتای حاج آقا به دفاع از گذشته ش اختصاص داشت.کاشکی یه کم از آینده بیشتر میگفتن.
  • ۲۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    میگن .... کم حاظه است 5 دقیقه مونده بود به آخر برنامه گفت 3000 تا سانتریفیوژ رو ما کامل کردیم ولی وقتی برنامه داشت تموم میشد گفت : " وقتی من پرونده رو تحویل داده 1700 تا سانتریفیوژ داشتیم"
  • ناشناس ۲۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    با اون حساب همه کارهارو روحانی انجام داده بقیه خواب بودن
  • ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    فقط روحانی
  • محمد حسین ۲۳:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    به آقای روحانی بگویید خداییش اون روز که تعلیق را پذیرفتید نترسیده بودید
  • majid ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    اول یه چیز مثل اینکه به این به این آقا بده کار شدیم اگر منظورت ظلم به هاشمی در تلویزیونه درسته عادل نبوده که خبر های و دست گل های آقازاده اش را نگفت عادل نبود که 9 دی را تمام نشان نداد عادل نبود که تو را دعوت کرده است آقای روحانی شما هنوز ریئس جمهور نشده اید منتقدین خود را بی سواد می خوانید ودم از آزادی می زنید بعد می گوید آب سنگین زمان ما بود کیک زرد یو سی اف مال ما بود آره همهرا شما درست کردی اون پلمپ ها وتعلیق شدن همه فتو شاپ بود وخیال بعد از رهبری هم مایه می زاره رهبری این را نگفت تعلیق در همان دولتی که شده باید برداشته شود ما از جنگ جلوگیری کردیم کدام جنگ چرا دروغ می گی آمریکا می خواست حمله کنه تو جلوش وایستادی اگه حمله می کرد زمان احمدی نژاد حمله می کرد
  • مرتضی ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    عصبانی بود ،ولی بد صحبت نکرد
  • بچه جنوب شهر ۲۳:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    منظورتان از کالاهای اساسی چیست؟ کالاهای مورد نیاز مستضعفین یا فرفهین؟دادن یارانه ها، دست دراز کردن مردم به دولت نیست آقا. بجای توهین به ملت و زیر سوال بردن کارهای قبلی قدری هم از کارهای خودت بگو. هنوز ننگ سعد آباد را فراموش نکرده ام که به چه حالتی از دشمنان قسم خورده پذیرایی می کردید.
  • مجتبی ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    جورج بوش پدرسوخته اصلاحاتا خراب کرد... خدا لعنتش کنه... مردم اصلاحاتا سخت باورش کنند دوباره...!
  • رضا ۲۳:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    قاطع و مصمم. سلام به دکتر روحانی
  • امین ۲۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    خیلی جالب و منطقی حرف زده.دمش گرم.
  • ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    من به اقای روحانی رای نمیدم , اما انصافا روشنگری خوبی در زمینه هسته ایداشت و از حرفهای دروغ بعضی ها پرده برداشت و مشخص شد در چند سال اخیر چه گندی در زمینه مذاکرات هسته ای زده اند, در زمان روحانی با وزاری امورخارجه مذاکره کردیم و حالا به مقامات دون پایه و در شرایط تحریم و تورم 30درصدی و دلار 3500تومنی
  • ۲۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    آقای روحانی شما که ادعا دارید ucf و آب سنگین و کیک زرد و 3000 تا سانتریفیوژ مال زمان شماست چرا همان موقع افتتاح نکردید و گذاشتید رقیبتان بنام خودش ثبت کند. نکنه خیال کردین ملت جیگرن
  • بنده خدا ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    کاش مجال پاسخگویی بود..کاش..
  • شهروند ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    درود بر تو و گفتمان اعتدال که سالهاست رخت از کشور ما برداشته است. حقیقتا صدای خاتمی و هاشمی را یکبار دیگر از دهان شیرمردی همچون شما شنیدن خاطرات ما را زنده ساخت. اگر بگذارند همان 20 ملیونی که به خاتمی رای دادیم هنوز هم آماده ایم تا امروز به روحانی رای دهیم.
  • ۲۳:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    عالی بود به والله که به قول خودش هیچ چیز جز ضایع کردن آمریکا شیرین تر نیست!!! کسانی که به ایشان تهمت زدند در این چند سال باید ازش عذرخواهی کنند!
  • جلیلی ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    میزان صحت سخنان شما را چه کسی باید تایید کند
  • ۲۳:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    گذشته قابل دفاعی نداره . ... هم چند روز دیگه رو میشه .
  • ۲۳:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    روحانی همه جا رو تعطیل کرد و پلمپ کرد . حالا اومده داره ... میگه .
  • mojicivil ۲۳:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۶
    0 0
    لیست بی سواد ها از دید ایشون سایت مشرق الیاس نادران (مناظره پایش با ترکان) دکتر باقری معاون جلیلی در 5+1( جلسه چند روز پیش در دانشگاه شریف ) خود عابدینی هم فهمید داره بی ربط می گه به روش نیاورد یادم رهبر در عید یک سالی هم به این موضوع اشاره کرد لطفا شما لیست بی سواد هارو تکمیل کنید
  • ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نتیجه مذاکرات روحانی تعلیق و پلمپ بود . یادتون که نرفته ؟؟؟؟؟؟
  • یار ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    می شود آقا مرتضی بگوید دیگر بد صحبت کردن یعنی چه؟ خودش هم حرف و نوشته های کتاب خودش را قبول ندارد حمایت از سران فتنه این هم با این عصبانیت...
  • ایرانی متدین ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به نظر من خیلی خیلی خوب حرف زد اگر گفت به مجری که دران بهت می گن چه بگی راست گفت چون آقای عایدینی با سواد است و اشتباه می کرد دائما خدایی خیلی خوب بود
  • حمید ۰۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حسن روحانی کار رو تمام کرد.....درود بر روحانی...روحانی یعنی هاشمی...
  • مهدی924 ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خوبه آقای روحانی توضیح بدن ؛ تعریف های آقا از دولت احمدی در مورد انرژی هستع ای برای چی بوده؟
  • بچه ریشو ۰۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فط روحانی می تونست انرژی هسته ای رو اینقدر خراب کنه موافقم باهات فقط روحانی
  • بچه ریشو ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بله ایشون منتقدین خودش رو بی سواد می دونه
  • hossein ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درود بر شجاعتت.
  • منتقد ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خوب جناب آقاي روحاني از چهره هاي نزديك به آقاي هاشمي و بعضي طيفهاي اصلاح طلبي است و طبيعي است كه در مواردي نوع نگاه و نظرشون با ديگران متفاوت باشه اما در مجموع شيوا و متين صحبت كردند اگرچه بيشتر به طرح مشكلات پرداختند تا ارائه راهكار! اشكال اصلي اين مصاحبه ورود مجري برنامه (آقاي عابديني) به بحث چالشي با ايشان بود! اين جلسه، جلسه سوال و جواب بود نه جلسه مناظره! آيا مجري برنامه تو دو جلسه قبلي هم وارد بحث چالشي با كانديداها شدند؟ مثلا آيا نظرات منتقدين سياست جليلي رو مطرح كردند؟ به نظرم آقاي روحاني چندان بيراه نگفتند كه در صدا و سيما عدالت وجود نداره!!
  • یار ۰۰:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدا از فتنه گران و حامیان آنها نگذرد و باید خجالت بکشد حسن روحانی که حمایت از کسانی کرد که بدترین توهین ها رو به سیدالشهدا و نظام کردند اونوقت بیاید در این برنامه بگوید مردم به خاطر دولت احمدی نژاد ریختند تو خیابان
  • بچه ریشو ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    روحانی = عقب گرد نظام
  • بچه ریشو ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فهمیدیم منطقی یعنی چی !!!1
  • hossein ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درود بر شجاعتت.
  • علی اکبر ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بد نبود،اما فکر نمی کنی اگر به هاشمی و بقیه هم فرصت صحبت داده می شد تا در رسانه حرف بزنند شاید اوضاع کشور در سال 88 بدتر هم می شد.آیا به موجب این که به آنها از طرف کسی توهین شد باید مردم را تحریک به شورشهای خیابانی کرد و ثبات کشور را تحدید کرد،ایا اینگونه باید جواب داد
  • علی ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اگر امریکا میتوانست به ایران حمله کند به فرمایش مقام معظم رهبری یک لحظه هم درنگ نمیکرد .نه اینکه روحانی جلوی حمله را گرفته . سخنانش همه تخریب بود و بغض خالی کردن
  • محمد ۰۰:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    روحانی فقط شعار داد و دولت دهم رو نقد کرد برنامه ای ارائه نداد
  • مالک ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چه درودی ذره ةبروی باقی مانده اصلاحات هم رفت به باد
  • ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خداییش کسی غیر شما بهش رای نمی ده
  • رضا ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قاطع و مصمم. سلام به دکتر روحانی
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دکترای چی؟
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خرف درستی زدی دمت گر م مردم 3 هزار میلیارد را به خاطر آن فساد به خوبی یادشان هست. خیلی‌ها باید به دادگاه بروند که چرا کاری نکردند که ما هر ماه 3 هزار میلیارد ضرر کنیم؟ و این همه بیکار داشته باشیم. رای به روخانی رای به ÷یشرفت است
  • قرارگاه ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سیاستی بیش نبود فقط تهمت بود وبس
  • علی ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقای روحانی به دنبال ایجاد موج بود همان کاری که احمدب نژاد کرد و اینها او را متهم می کردند!!!اصولا سلبی حرف زد و چیزی از بزنامه های خود نگفت و مسیر را به سوی جنگ حیدری - نعمتی برد و این دقیقا نقدی است که به احمدب نژاد وارد می کنند اما خودشان در صدد استفاده از آن هستند
  • ۰۰:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یعنی مدعیانی مثل مشرق، که بی شرمانه و هتاکانه به مواضع دکتر روحانی می تازند، گرفته شدن حالشون مشهود بود... دم دکتر گرم
  • ۰۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من بوش هستم ببخشم باش /اشتون خوشحاله
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    منطقی !!فرهنگ ولغت معین بدم خدمتتان
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بنده خدا. 8سال است دارند فحش وناسزا می گویند ؟؟1 تهمت وافتراء می گویند ؟؟!1 هر 10ساعت برنامه از این صدا وسیمای ملی؟؟! علیه انان سخن میگویند حالا 10 دقیقه سخن گفته است؟؟!!
  • ۰۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از صحبتهای آقای روحانی لذت بردم. زنده باد...
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درود بر شجاعتت پیرمرد
  • ۰۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با اینکه من به ایشان رای نمیدهم اما حرفهش منطقی همراه با احساسات بود
  • حامی ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چرا اینا اینجوریند!اون از میرحسین که انگار ارث باباشو میخواست،اینم از روحانی که کم مونده بود عابدینی رو بترکاند(!)...حلم و صبر هم چیز خوبیه به خدا... این آقایون اصلاحات همون "زنده باد مخالف من" نیستند؟
  • محمود ۰۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به نظر من آقای دکتر روحانی نطقی شیوا و البته کوبنده ایی داشتند و تا اینجا بهترین نطقی بود که کاندیداها در تلویزیون داشتند و من را یاد سخنرانیهای زیبای خاتمی عزیز انداختند
  • ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    1 0
    عابدینی غیر سوال پرسیدن حرفی نزد. فقط گف من 2 بار کتابتون و خوندم که روحانی گفت برا 3ومین بار هم بخون. یعنی 2بار خوندی نفهمیدی.
  • احمد ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آروم باش پسرم، نفس عمیییق بکش... بیانیه ی سعدآباد نه قرارداد سعدآباد!
  • محمد ۰۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    واقعا برای مشرق متاسفم که اینقدر یکجانبه مطالب گفتگو رو منعکس میکنه.حتی اسم آقای هاشمی و آقای خاتمی رو سانسور کردید
  • ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام بنده طرفدار اصولکراییم ولی انصفا بعضی از تذکراتش به جا وشجاعانه بود وتحلیلی درست ومحکم. کدوم نامزد به صدا وسیما این طوری بدون ترس و با آزادی بسان حرف میزنه.
  • مردم ۰۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درووووووووووووووووووووود بر روحانی درووووووووووووووووووووود بر شجاعت درووووووووووووووووووووود بر عدالت درووووووووووووووووووووود بر تدبیر و امید درووووووووووووووووووووود بر سخن حق و درود بر روحانی
  • نا شناس ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بابا مردم خسته شديد از اين همه تهمت به هم مردم از اين جنجال ها خسته شده اند بي خيال شيد اين وضع مملكت را درست كنيد
  • یه ایرانی ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با عرض سلام..اولا آقای روحانی همین الان نماینده و منسوب رهبری هست تو چند سازمان..بعدشم شما یکم تندروی رو کنار بزارید چون شما از هیچی خبر ندارین جز گرون شدن پیاز و سیب زمینی،از باندهای قدرت که پشت پرده هستن چی میدونین؟چی میدونین واقعا کیا زحمت کشیدن برای نظام؟..آقای روحانی هم دکترای حقوق داره..خیلی هم خوب حرف زد..مگه زمان آقای احمدی نژاد گرونی و فساد و دزدی و ایچیزا تو جامعه فاجعه نشد؟..در ضمن ایشون حرف درستی زد من میگم هرچی یکی مثل فلان آقا بد اما اسلام این حق دفاع رو بهش میده،مگه نه اینکه ما حتی قاتل رو میگیریم میگیم از خودت دفاع کن؟خوب اینم همینه،اگه حقوق اسلامی رو هم قبول ندارین که هیچی دیگه..با تشکر
  • ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دقیقا هم دکتر چون حسن فریدن(روحانی) خجالت می کشه بگه لباس روحانیت تنشه و حجه الاسلامه ... البته من هم موافقم چون دکتر علوم غربی بودن بیشتر به ایشون میاد تا حجت اسلام بودن...
  • حسین ۰۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حالامگه آقای جلیلی برنامه داشت که روحانی رومیگید.من قبلا"نظرم آقای جلیلی بوداما باصحبتهای جلیلی وروحانی حق رو به روحانی میدم
  • ناشناس ۰۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    كا به هيچ چيز ندارم ولي آيا صداوسيما بازهم ميخواهد دم از عدالت رسانه اي بزند جانبداري شيما باعث شده پشت بام ها پر از بشقاب شود.
  • مردم ۰۰:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درووووووووووووووووووووود بر روحانی درووووووووووووووووووووود بر شجاعت درووووووووووووووووووووود بر عدالت درووووووووووووووووووووود بر تدبیر و امید درووووووووووووووووووووود بر سخن حق و درود بر روحانی
  • شهروند واقعی ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من که بعیدمیدونم هنوز تو مملکت داشته باشیم!!!!
  • ۰۰:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    گل گفتی
  • ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بچه ريشو مايع نه مايه برو نوشتن ياد بگير
  • موسوی ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جناب روحانی بنده که به قالیباف رای می دهم اما حضرتعالی چنان از دیپلماسی قوی خود صحبت می کنید که انگار زمان شما روابط ما با زورگویان عالم گل و بلبل بوده تحریم های داماتو از زمان بیل کلینتون ماحصل دوره شماهاست ماجرای بمب گذاری آمیا و قطع رابطه با آرژانتین و تهمت به ایران چه کردید سر ماجرای اوکلاهماسیتی و بمب گذاری تیموتی مک ویی و انگ آمریکا به ایران چه کردید؟ بد نیست صحبت های حضرت اقا را چند بار خوب گوش بدهید و ببینید چقدر و چند بار از دوره شماها و عقب نشینی و امتیاز دهی بی موردتان گله کردند ضمنا" خود حضرت آقا دستور اکید به دولت احمدی نژاد جهت اصلاح عقب نشینی ها دادند این جبران مافات نه به نام شما و نه به نام احمدی نژاد می باشد بلکه این هم موفقیت خود آقا بود
  • احمد ۰۰:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ناشناس بیچاره! (نفر دوم کامنتها)دروغ گویی های حسن روحانی، از همین امشب علنی شد. فضاحت تعلیق هسته ای رو، با جادو جنبل، تبدیل کرد به افتخار و پای حضرت آقا رو هم وسط کشید. برای روشن شدن ذهن دوستان، نه جنابعالی! رسوا می کنیم ایشون و شما رو، با سخنان حضرت آقا در جمع دانشجویان یزدی در تاریخ 13/10/86 فقط کافیه یه سرچ بکنی...
  • احمد ۰۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مدیونی اگه حرف منطقی درش پیدا کردی و بهش رأی ندی. آخه عزیز من یه مشت دروغ و سیاه نمایی و توهین شد منطق!!
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت
  • سليمي ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بعد از آن همه عقب نشيني تازه شديم محور شرارت....
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من به همه عزیزان توصیه میکنم کتاب آقای روحانی در مورد هسته ای بخوانند ایشان اشاره کردند که تحت نظر رهبری این کار را انجام دادند اما در همان کتاب اشاره میکند که رهبری با تعلیق در حد گاز دهی موافقت فرمودند در صورتی که در سعد آباد خلاف این نظر انجام شد مردم عزیز همه باید در این انتخابات سه چیز را مد نظر قرار بدیم اول حضور همه مردم شریف و بزرگ ایران در پای صندق رای دوم مطالبه عمومی از ریس جمهور آینده جهت اطاعت کامل از ولایت فقیه سوم تشخیص کاندید اصلح به فضل الهی همه پیش به سوی خلق حماسه سیاسی
  • محمد ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ثمره و روند مذاكرات هسته اي در دولت هشتم،‌ از توفيقات بسيار مهم نظام بود كه متاسفانه، حاميان دولت نهم، همه دستاوردهاي آنرا انكار و بر باد دادند. انها از محدوديتي كه دولت هشتم در اعلان عمومي پيشرفتها و دست آوردها در زمينه هسته اي داشت سوئ استفاده كردند، و همه دست آوردهايي كه تا قبل از آغاز دولت نهم حاصل شده بود را به خود نسبت دادند و در اقدامي به دور از انصاف؛ با همكاري جانبدارانه صدا و سيما، دولت اصلاحات و مذاكره كنندگان هسته اي را به "خيانت" متهم كردند.
  • ۰۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام دمت گرم اين آقا روحاني حيا را خورده يه ليوان آب هم روش
  • ناشناس ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خوب اگه نبود پس چرا عابدینی نگفت که کسی به من چیزی نمی گه . دوما اگه شما نمیدونی و ندیدی بپرس یا من بهتون می گم که سمت گوشی که من و شما نمی بینیم گوشی در گوش مجری وجود داره که از اتاق فرمان دستور لازم به مجری گفته می شه . این قانون صدا و سیما است برادر زود قضاوت نکن
  • 313 ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقای روحانی انصافا از اقا خوب استفاده کردنو صحبت های جالبی کردندمثل طرفداری از اقای...واقای....ماکه میدونستیم شمارو که بالا اورده؟؟راجع به هسته ای خیلی جالب بود صحبت های حضرت اقارو فراموش کردن که فرمودند بنده دستور دادم به همان دولتی که تعلیق رو پذیرفت دوباره راه اندازی کنن....راستی کیک زرد رو تاجایی که یادم میاد85یا86بوداوردن تو تلویزیون نه83
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت
  • ساسان ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من طرفدار اقای روحانی نیستم ولی اصلا سابقه نداشت که مجری گفتگوی خبری بخواد با کاندیدای ریاست جمهوری مجادله بکنه. این برنامه در جهت تبلیغه باید یه سری سوال از کاندیدا بپرسن اونها هم دیدگاهشونو بگن اما امشب مجری داشت مصاحبه میکرد یه سوالهایی که هشت سال فرصت داشتن بپرسن ازش امشب پرسیدن و حقیقتا اقای روحانی بسیار متین و صریح جواب داد
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من به همه عزیزان توصیه میکنم کتاب آقای روحانی در مورد هسته ای بخوانند ایشان اشاره کردند که تحت نظر رهبری این کار را انجام دادند اما در همان کتاب اشاره میکند که رهبری با تعلیق در حد گاز دهی موافقت فرمودند در صورتی که در سعد آباد خلاف این نظر انجام شد مردم عزیز همه باید در این انتخابات سه چیز را مد نظر قرار بدیم اول حضور همه مردم شریف و بزرگ ایران در پای صندق رای دوم مطالبه عمومی از ریس جمهور آینده جهت اطاعت کامل از ولایت فقیه سوم تشخیص کاندید اصلح به فضل الهی همه پیش به سوی خلق حماسه سیاسی
  • ۰۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برادر محترم ریشو!: مایه نه مایع - تعلیق نه تعلیغ مطمئنا شما اطلاعات کافی ندارید و یا ...
  • ایمان ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نه جلیلی نه روحانی فقط قالیباف
  • شهروند واقعی ۰۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زیبا و متین وپر از دروغ و مزخرف!! البته مجری فقط میخواست حالیش کنه که اینجا استودیو خنده بازار نیست!! نفرات قبلی هم اصلا به جان مجری بیچاره حمله نکردند....! خدا خیرش بده که مجری طرفشو زود شناخت جواب ابلهان خاموشی است!
  • ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جیگر رو خوب اومدی
  • احمد ۰۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یه مشت دروغ به خورد ملت داد. البته همه فهمیدند جز نادانان...
  • سربازکوچک ولایت. ۰۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مشرق!! اشتباه مثبت دادم. اصلاحش کن. یکی هم یکیه....
  • رویا ۰۲:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    صدقه!گداپروری!ملت قابلمه به دست و... اینا رو فقط باید از زبون آقایون اصلاحات شنید که در راستای محرم زدایی فعالند نه محرومیت زدایی.!!!!!!!!!
  • رضا ۰۲:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حالا را اینقدر عصبانی هستی کوچولو!!!؟
  • ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حرف حق تلخه طبیعی است که شما و امثال شما حالشون به هم بخوره
  • حزب الله ۰۲:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تو که به اعتراف خودت بچه‌ای چرا تو کار بزرگترا اظهار نظر میکنی؟ نتیجش اینه که الان نظر بچگانه دادی...
  • شهاب ۰۲:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بد نیست یه نگاه به مثبت ها بندازی
  • ۰۲:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دکترای حقوق
  • ۰۲:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حالا چرا داری دیونه می شی؟ دکتر برو دکتر!
  • ۰۲:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دکتری حقوق اساسی از دانشگاه گلاسکو
  • ۰۲:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فعلا منفی ها رو بگیر
  • سربازکوچک ولایت ۰۲:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خیلی خیلی متاسف شدم با دیدن برنامه آقای روحانی... این بنده خدا خطیب بوده و این گفتگو انگار منبر یا مناظره شده بود چون همش با حالت خطابه حرف میزد وهمین جو میداد به برنامه.... چندسال پیش هم هاشمی از یارانه ها به عنوان صدقه یاد کرده بود. یادتونه که! روحانی هی از هاشمی دفاع میکرد و هی هم سنگ رهبر رو به سینه میزد/ ما از وزیر ترکیه الگو بگیریم؟؟؟؟ مرگ بر ترکیه ی شیعه کش/ اما که میدونیم آقا نظرشون این بود که انرژی هسته ای ما در اون زمان تعطیل شده بود. ما که میدونیم رهبری فرمودن : (از امروز تا انتخابات هرکس از عواطف و احساسات مردم سوء استفاده کند قطعا خیانت کرده است....) اما نمیگم روحانی مصداقشه فقط خاستم یادآوری کنم فرمایش رهبری رو/
  • ۰۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عزیزبرادر اقتصاد ترکیه میدونی چقدربدهی خارجی داره؟ (اگرایران اینهمه بدهی داشت احمدی نژاد را یه روز هم نمیذاشتن کارکنه) میدونی پول داغ چیه؟ .......................................
  • امیر ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ابروی ایران را برد
  • ۰۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اصلا این دولت هیچ کار مثبتی نکرده قبول. برنامه ایشون چیه؟
  • امیر ۰۳:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دکترای امتیازدهی در تمامی امور سیاسی به خارجی ها و دکترای توهم راجع به این که با اون امتیاز دادن ها، مشکلی رو حل کرده!
  • امیر ۰۳:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    روحانی بیش از این که اصلاح طلب باشه، تکنوکراته (کارگزاران...) در ضمن، آقای عارف رسماً گفت من اصلاح طلبم.....
  • sad ۰۳:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت ... من اشتباه منفی دادم! +++++++++++++++++++++
  • على ۰۴:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حرف اقا دكتر روحانى اين بود که در زمان ايشان 3000 سانتريفيوژ احداث شده بود ولكن 1700 سانتريفيوژ از عدد مذكور تكميل و اماده استفاده شده بود لذا برداشت شما از صحبت های اقای روحانی اشتباه بوده و حرف اقای دکتر حسن روحاني كاملا درست و بجا بوده است
  • ۰۴:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقا میخواستم - بدم +شد اشتباهی
  • ۰۵:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چقدر داد میزد بیخود
  • سید ساقی ۰۵:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما فقط دکتر محسن رضایی
  • پارسا ۰۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من به درست و غلط بودن صحبت های ایشون کاری ندارم اما از نظر من ایشون ، اگه رفتار احمدی نژاد رو در مناظره نادرست میدونند خودشون نباید همون کار رو تکرار کنن.... ایشون مجری رو به عبارتی بیسواد میدونن و سازمان رو به نحوی افراطی... باید از ایشون پرسید جنابعالی که دم از .... میزنید اینطوری میخواهید مملکت داری کنید؟ این ادبیاتتون؟ این که مثل همون احمدی نژاده.... ضمنا مگه الان با احمدی نزاد مناظره داشتی که انقدر دولت منم منم کردی و دولت رو مثلا زیر سوال بردی؟ مگه دولت میتونه الان بیاد بگه که چند ده هزار سانتریفیوز ساخته؟ چرا برای رای آوردن همون راه احمدی نژاد رو می رید بعد خودتون رو مقصر نمیدونید؟ چرا از آقای عارف طریقه صحبت کردن یاد نمیگیرید؟ اصلا آیا اینطوری نمیخواستید خودتون رو مطرح کنید؟ شما که گفتید مستقل اومدید؟ الان رقیب شما محمود احمدی نزاد بود؟ بهتره برنامه هاتون رو میگفتید.... ضمنا مگه دوستای شما محاکمه شدن ؟ از خودتون شروع کنید..........
  • امیر ۰۵:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از هاشمی خودشیرینی کرد
  • رضا ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دوم خرداد دیگری در پیش است. درود بر روحانی. شیخ دیپلمات.
  • ۰۵:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت اما نگفتی که چگونه با تکبر با مجری ومردم صحبت می کرد کاش با جک استراول م اینگونه صحبت می کر د تا ان جملات را درباره او ایران نگوید ؟تونی بلر :میوه عراق را از دست دکتر روحانی گرفتیم
  • رحیم ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قسمت جالب قضیه اینه که هیچکدومشون جرات ندارن بگن اصلاح طلبن. میدونن ملت برای اصلاح طلبا تره هم خورد نمیکنن. همه شون مثلا مستقل اومدن. فراجناحی اومدن. معتدلن. خوشم میاد میدونن هیچ جایی ندارن بین مردم. ولی نمیدونن ملت هوشیارتر از این حرفهاست. ملت حرف واقعی و صادقانه رو از چاپلوسی و شعار تشخیص میدن
  • محمد رضا ۰۵:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کار را تمام کرد. فقط روحانی
  • ۰۷:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برای اینکه خود خواهی و رایکاری نداشتند
  • سلام ۰۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کی بود کی بود من نبودم. اصلاً آقای عابدی شما بودی که انرژی هسته ای ما تعلیق کردی!!!!!!!!!!! رهبر معظم انقلاب: من گفتم آن دولتی که تعلیق را پذیرفته بایستی خود آن دولت آن را باز نماید. (مضمون به سخنان حضرت آقا)
  • ۰۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اگه جرات داری این حرفا رو توی مناظره جلوی احمدینژاد بزن تا از خودش دفاع کنه نه در غیابش هر حرفی خاصتی بزنی
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بهتر است در خط سوم از واژه مایه به جای مایع استفاده شود . ببخشید من معذرت می خواهم
  • ۰۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    موسويان كه جاسوس هسته اي بود معاون روحاني در شوراي امنيت بود ايشان (روحاني) امريكا را كدخداي جهان ميداند و ميگويد با كدخدا بايد مدارا كرد
  • اسماعیل ۰۷:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    توافقات خیانت بارشما باغرب درارتباط باانرژی هسته ای انهم بخاطر رفاه مردم که هرگزعملی نشد ازیادمردم پاک نخواهد شد .
  • ناصر ۰۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بیسواد دکتر شماست به جای اینکه برنامه بدهد از فتنه گران حمایت کرد یادش باشد فرزندش دز لتدن چه می کند
  • اميد ۰۷:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    در زندگي نامه ايشان هست كه سال 57 از ايران رفت انگلستان با ليسانس. بهمن سال 57 برگشت ايران با دكتري!!! خدا رحمت كنه كردان رو.
  • ۰۷:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کور هستید کر هم شدید منافقانه تصمیم نگیرید ایشان با بد اخلاقی توهین ها را شروع کرد
  • ۰۷:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من اگر به جای عابدینی بودم سازش گری و وطن فروشی را یادش می انداختم روحانی فقط از شگرد فتنه استفاده کرد
  • ۰۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بیسوادی در این کاندیدابیداد میکرد
  • محمد خاقانی ۰۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متشکرم ای دکتر. خوب جواب یاوه گویی هاشون رو در طول هشت سال گذشته دادی. خصوصا بیسواداشون رو.مملکت رو با بی تدبیری به گند کشیدند. با بای ادبی همه مقدسات ذو به سخره گرفتند. جلیلی برای ایران چی داشت طی هشت سال که حالا اومده رظیس جمهور بشه تا راه احمدی نژاد رو ادامه بده. بنظر من اقای روحانی نماینده شهروند ایرانی بافرهنگ وسواد ومنش وچبلوماسی وباهوش وکاردانه مثل خاتمی وهاشمی وموسوی.
  • ساسان ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خيلي منطقي و سياسي حرف زدند حداقل اشراف نسبي بر مشكلات دارند نكته بعدي اينكه تا حالا نامزدها فقط طرح مسئله ميكنند ولي راه حلهاشون بيشتر شعاريه
  • سیدبهداری ۰۷:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جناب آقای روحانی باعرض معذرت ازیک روحانی توقع نمی رفت که اینهم بی ادبانه صحبت کند ودرجواب سوال طفره برود خیلی برات متاسفم اگرکسی نقطه ضعفی ازشما گفت باید درست جواب بدی نه اینکه تهمت وارد کنی وبگی درگوشی بهت می رسانند وبی سوادوچیزنفهمند ازحالا وشروع بسم الله خودت را عیان کردی خدا را شکر من که یک فرد عادی هستم شرمنده شدم ازطرزبرخورد شماهرچقدر بگم متاسفم کم گفتم
  • میثم ۰۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اگه فقط یک مرد مرد تو این میدان باشه اون هم کسی نیست جز دکتر حسن روحانی . عشق است حسن روحانی
  • حاج احمد ۰۸:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کاش میوه که جک استروا گفت ما در سعد اباد چیدیم هم کمی توضیح میدادید؟! چه میو ه ای بود؟!
  • کاوه ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شما ایشون را ببخشید که دستاورد ملی را به اسم خودشون ثبت نکردند!!! معذرت قربان
  • بنده خدا ۰۸:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من فکر می کنم ایشان برنامه ای ندارند حرفهای ایشان دفاع غیر منطقی از یا غار بود وبس به درد ریاست جمهوری نمی خورد
  • ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    هیچ یک از فرزندان ایشان در انگلیس نیست،برادرجان بیا برای دنیا برخی آخرت خویش مفروش، سما
  • یک ایرانی ۰۸:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از پول بیت المال فرزندان ایشان در خارج از کشور درس نمی خوانند. افتخار آن است که از علم وتجربه دیگران استفاده کرد و به مملکت خدمت کرد.
  • حسين ۰۸:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت آقاي ناشناس بي خرداني مثل ايشون همواره دارند به آقاي روحاني بي رحمانه مي تازند ولي تحمل جواب شنيدن رو ندارند.
  • ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قضاوت رهبری غیر اینه، لطفا با مطالعه حرف بزنیم...سما
  • ۰۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    البته کسی که حتما روحانی باشه نه فقط لباس روحانیت پوشیده باشه!!!
  • حزب الله ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خفه شو چيزي نمي دوني اظهار نظر بيخود نكن همين احمدي نژادي كه سنگش رو به سينه مي زديد دستاوردهاي آقاي روحاني رو افتتاح كرد و به اون مي نازه ما دوران آقاي روحاني چراغ خاموش باموتورروشن داشتيم حركت مي كرديم اينقدر هم بدبختي نداشتيم كه طبق گزارش همين سايت از ارديبهشت 91 تا ارديبهشت 92 با افزايش 90 درصدي مسكن مواجه باشيم.اين يعني فاجعه.يه كم بصيرت داشته باش
  • ۰۸:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت ماشالا حزب اله . . .
  • دلسوز ۰۸:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بوی فتنه راه انداختی حسن جون ما دیگه میر حسین نمی خوایم
  • ۰۸:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سیاست خارجی با هیچ کس درست نمیشه چون هدف حذف ملته نه جناح سیاسی
  • ۰۸:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کم سواداگه بگه اصلاح طلب می کوبنش
  • ترگل ورگل ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بچه ریشو شما رو مشرق استخدام کرده اینجا یا از خود بچه های مشرقی
  • ۰۸:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جانم امریکاحمله اش روکرده قرارنیست جنگ بشه اقتصادی که رودستمونه ازجنگ بیشتربه ماصدمه زده
  • هموطن ۰۸:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تمام گرفتاریهای ما از همین منیت ها و خو شیفتگی هاست. از این استان به اون استان پریدن و یک پروژه را چندین بار به نام خود افتتاح کردن.
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جنابعالی چرخه رابلدی یانه حداقل می دونی که وقتی به شیرماست می زنندزمان معینی بایدصبرکردتاماست بشه اگه زودبرداری نه شیرمیشه نه ماست عزیزم مرحله به مرحله هست اگه آنوقتافتتاح می کردندحالاآش بودبرومطالعه کن
  • ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقا خودشهم فهمیده در زمانی که طرف مذاکره با اروپایی ها بود وهمه چیز را تعلیق کرد کلاه گشادی سر کشور گذاشته حالا برای اینکه ضایع نشه و کسی بهش انتقاد نکنه هی از رهبری مایه میذاره !!!!!!!!!!!
  • ناشناس ۰۸:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از نظر أقای روحانی آمریکا کدخداست و باید باهاش ساخت منظور ایشون از نشون دادن کلید هم ارتباط با آمریکاست که دقیقا مخالف نظر امام خامنه ایست
  • ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقای روحانی از نخست وزیر ترکیه دیگه چی باید یاد بگیرم ؟؟پدر سوختی؟و خنجر از پشت زدن به مسلمونها ؟؟ لابی کاری با صهیونیستها ؟؟ تروریست پروری ؟؟ سیاست وادادگی در برابرغرب؟؟ اسلام امریکایی ؟؟ اینها راهم روشن تر میگفتی قضاوت بهتری میشد راجع به شما کرد
  • ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    هسته ای شدن خوبه اما شکم گرسنه هسته نمی خواد نان می حواهد شما که به روحانی می تازید مفت خور و شکمتان پر است کسانی در این مملکت هستند که گرسنه بر بالین می ذارند و شرمنده زن و بچه هستند اینها را بفهمید یاد حرف امام حسین افتادم که گفت دین ندارید آزاده باشیده باشید زنده باد حقیقت
  • امیر ۰۸:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    پیشنهاد میکنم صحنتهای مقام معظم رهبری رو در تاریخ 13/10/86 مطالعه کنید: http://farsi.khamenei.ir/speech-content?id=3416 ... همچنان كه در چند سال قبل متأسفانه اين كار شد. يعنى همين مسئله‌ى انرژى هسته‌اى را كه بايد پشتوانه‌ى مستحكم اعتماد به نفس ما ملت ايران ميشد، خواستند وسيله‌اى بكنند براى اينكه اعتماد به نفس را از ما بگيرند. هى فشار آوردند كه بايد اين را تعطيل كنيد، بايد آن را تعطيل كنيد، بايد آن را تعطيل كنيد. رسيدند به كارخانه‌ى يو.سى.اف اصفهان، گفتند: اين را هم بايد تعطيل كنيد. آن مقدمات اوّلى است. بنده آن وقت به مسئولين گفتم كه اگر اين حرف را گوش كرديد، فردا خواهند گفت بايد معادن اورانيوم را هم كه توى اين كشور هست، كلاً يك‌جا جمع كنيد بدهيد به ما، تا خاطرجمع شويم كه شما نميخواهيد بمب اتم بسازيد! من همان وقت هم در جلسه‌ى مسئولين - كه از تلويزيون پخش شد - گفتم اگر چنانچه بخواهند به اين روند مطالبه‌ى پى‌درپى ادامه بدهند، بنده خودم وارد ميدان ميشوم؛ همين كار را هم كردم. بنده گفتم كه بايستى اين روند عقب‌نشينى متوقف شود و تبديل بشود به روند پيشروى، و اولين قدمش هم بايد در همان دولتى انجام بگيرد كه اين عقب‌نشينى در آن دولت انجام گرفته بود؛ و همين كار هم شد. در زمان دولت قبل، اولين قدم به سمت پيشرفت برداشته شد؛ تصميم گرفته شد كه كارخانه‌ى يو.سى.اف اصفهان راه‌اندازى شود، و راه‌اندازى هم شد، و دنبالش هم بحمداللَّه اين پيشرفتهاى بعدى است تا امروز. خجالت هم نمی کشه میگه ما ایستادگی کردیم!!!!!
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقای روحانی را بنده مدتی از نزدیک دیدم ... خیلی تند اخلاقه
  • ۰۸:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    افراطی گری نکن و حرف دهنت را بفهم ما به دکتر روحانی رای می دهیم
  • ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یک مجری بی طرف باید انتخاب کرد این مجری به درد مناظره نمی خوره کاش مجری اقای حیدری بود
  • مشکات ۰۸:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چقدر این بی ادبانه و دور از اخلاق صحبت کرد کلید نشون دادنش که از همه مسخره تر بود. خدا مناظره ها رو بخیر بگذرونه خدا کمک کنه فتنه دیگه ای توی راه نباشه....
  • فیروزی ۰۸:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متأسفانه هم خودش روحانی است و هم این فامیلی را به یدک می کشد اما از روحانیت و معنویت فرسنگها فاصله دارد و ترس ایشان از آمریکا از چهره و زبانش می بارید. خودش گفته بود که آمریکا می خواست حمله کند و اگر ما فلان و ... نمی کردیم آمریکا، به ایران حمله می کرد و .... اینها جملاتی است که در امنیت ملی فعال است. اگر شما بترسی پس ماها آدمهای معمولی چی؟ واقعاً فضاحت داشت. یک روحانی باید شجاع ، مدیر، مدبر، نترس، با ادبیات محترمانه باشد.
  • افشین ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اینها امتهان خودشان را پس دادهاند مومن دو بار از یک سوراخ گزیده نمی شود .
  • محمد ۰۸:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ناشناس جان مثل اینکه حال تو گرفته شده که اینجور پاسخ دادی؟ مرد باش هیچکس توهینی نکرده و خواهشا نکنه
  • ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خیلی رو می خوادا!زادهوش شما ماستم می گی سیاهه؟همه میخکوب جوابهای آقای روحانی شدن.من به عنوان کسی که هنوز تصمیمی به شرکت در انتخابات نگرفتم دارم اینو می گم.واقعا کوبنده و محکم حرف زدن.تو منظره ها واقعا همه چیز معلوم میشه.یه لکنت زبان نداشتن استوار و محکم جواب مجری نا عادل رو دادن
  • رضا ۰۸:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این کلید رو چند نفر از زبده ترین کلیدسازان دنیا طراحی کردن.خیلی از درهارو میتونه باز کنه.شک نکنید.این یه کلید معمولی نیست.
  • صدرا ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مايع ميذاره غلطه مايه ميذاره درسته
  • هم وطن ۰۸:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اقای روحانی اون حرفش که در اخرین جلساتش گفته بود که از این به بعد شما با عالی ترین مقام ایران مذاکره می کنید و تمام مکالمات جلسه را مستقیم می شنود و جلسه را هدایت می کند را فراموش کردند اگه یاد اوری بشه خیلی خوبه !!! برنامه بده اقای به اصطلاح خیر خواه
  • ۰۸:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اشتباه مثبت دادم . بابا اين ادم حال منو بهم ميزنه
  • سلماني ۰۸:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقاي دكتر! لطفا آدرسي اعلام بفرماييد آنهايي كه مانند يك موجود متهم و غير قابل اعتماد(دقيقا همان گونه كه غرب ديكته مي كرد و ادعا مي كرد) در محضر دادگاه افكار عمومي جهان!!! حاضر مي شدند و آني را كه ديكته مي شد اطاعت مي كردند و خلاصه كاري كردند كه خون شهداي هسته اي و مقاومت هاي به حق دولت و مجاهدات امثال دكتر جليلي هم نتواند باعث آن شود كه متكبران جهاني دست از ادا و ادعاهايشان كوتاه بيايند و در حريفي كه سالها پوزه شان را (درجنگ و تحريم ها و ...) بر خاك ماليده بود طمع نكنند (آخر يك بار دروغهايشان مورد پذيرش ضمني -با تعطيل كردن همه فعاليت ها قرار گرفته بود- خودتان بهتر مي دانيد گرگ خون اول را كه خورد گرگ است ديگر وچيز ديگري زير زبانش مزه نمي دهد... ) و هر روز گستاخ تر با ملت ايران صحبت نكنند به كدام دادگاه مراجعه كنند؟! راستي مي دانيد هنوز از آن پيروزي ها سرمست هستند و زير زبانشان بدجوري مزه كرده است؟
  • ۰۹:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ....هرکی که این فرهنگ زیراب زنی رو تو این سایت های خبری جا انداخت .
  • ۰۹:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بخشی از صحبتهای مقام معظم رهبری در سال 88:" آنچه كه تاكنون مسؤولان محترم - چه آقاى دكتر روحانى و چه آقاى رئيس جمهور و مسؤولان ديگر - حقيقتاً زحمت كشيدند، اين است كه با دقّت و ملاحظه جوانب، كار كرده اند و حواسشان جمع است كه كارى برخلاف مبانى و اصول انجام نگيرد. بنده هم مطّلع هستم و هرجا احساس كنم كه برخلاف ضوابط، اهداف و عزّت ملى و جهتگيرىِ نظام اسلامى كارى انجام مى گيرد، مطمئنّاً نخواهم گذاشت و جلوش را مى گيرم. البته تاكنون چنين مسأله اى پيش نيامده و به فضل الهى اميدواريم بعد از اين هم بتوانند با همه جهات، اين كار را پيش ببرند." روحانی اگر هم می خواست نمی تونست کوتاهی کنه..اما تیم مذاکره کننده جلیلی کجا و تیم حاج آقا کلید به دست کجا!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کاش خاطرات سعد آباد را هم مي گفت که اين سه وزير که سپر انساني شده بودند جلو بوش چطور جلوي آقاي روحاني و همکاران پا روي ميز مي انداختند و داد مي زدند . راستي اگر مذاکرات ايشان عقب نشيني اي ايشان موفق بود قطعنامه هاي بعدي شوراي حکام عليه ايران صادر نمي شد و همان فروردين ۸۳ به خاطر شکستن تعليق داوطلبانه تهديد به ارسال پرونده به شوراي امنيت نمي شديم راستي چرا آقاي روحاني موفق در مذاکرات جاي خود را به آقاي لاريجاني داد ؟!!!
  • محمد.محمد ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    راستي اقاي روحاني حرفي از جاسوسي موسويان و بازداشتش و وساطت رفسنجاني و... نگفت ؟؟؟؟؟!!!!!!!!!
  • ۰۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درود بر تو..
  • ۰۹:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    2حالت من می گم بیشتر از این حرفا حالن داره ه حالتشم اینه که شما خودتو زدی به کوچه علی چپ
  • ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    علتش چالش های آقای مجری نا عادل بود که پشت گوشی هی بهش می گفتن این بپرس اونو بپرس
  • مجد ۰۹:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حرف حق تلخه احتمالا تو آينه نگاه كردي كه حالت بهم خورده راي ما دكتر روحاني
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    البته من بهش رای می دم احتمالا.
  • ۰۹:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای میدم
  • علی ۰۹:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    پول داغ نه، سکه داغ با سواد
  • ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ازطرف اوباما ,نتانياهو ,بوشهاي كوچك وبزرگ,اولاندوساير اجق وجقهاي وحشي حاكم بر غرب!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • جلیل ۰۹:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این روزها با دیدن این افراد ادم یاد شاه سلطان حسین صفوی می افتد که مملکت رو از روی ترس تسلیم محمود افغان کرد
  • ۰۹:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با این متین و صریحت کلی خندیدیم
  • علی ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دیشب نمی دونم چرا یک دفعه یاد زیرکی و تبحر ... افتادم!!!!
  • ۰۹:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شما عزیزم یک ذره بهتر بیشتر مطالعه و تحقیق کنی و همین طوری فقط با حرف یک نفر حق را به اون ندی
  • براي فردايي بهتر ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    راي من به روحاني
  • ۰۹:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حرف حساب زد. بيسوادهاي بصيرتي برن حال كنند.
  • ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    هیچ وقت حق ازبین رفتنی نیست...
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جالب است آقاتهمت زده.بعدطرفداراش میگن زود قضاوت نکن........
  • ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درود بر شرفت روحانی من با انهایی مخالفند این رامی گویم یا اینحح نیستآقای عابدینی(مجری) به رئیس صداوسیما بگویید اگر به کسی در صداوسیما ظلم شد دعوت کنید بیایند از خودشان دفاع کنند. به سرمایه‌ها و بزرگان انقلاب ظلم نکنیم.
  • مسعود ۰۹:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عجب!! معني روشنگري اين بود و ملت نمي فهميدن!! دفاع ناشيانه از وادادگيها وعقب نشينيهاي پي در پي در مقابل دشمنان اسمش هرچي باشه, روشنگري نيست,
  • ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ایول.... واقعا چی بگم.....
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی ..... رای ما فقط دکتر روحانی .....
  • ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقا علی. نپیچون دیگه........ زیر دیپلم جواب بده........
  • بچه ریشو ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    1.شرمنده غلط املایی بخاطر توند نوشتن بود ونه ندونستن 2.اسمم هم بچه ریشو هست ونه صفتم 3. اسمم بچه ریشو هست تا خار چشم دشمنا بشه از شما دعوت می کنم خاطرات روحانی رو بخونید تا دروغگو بودن این ادم برای شما هم ثابت بشه 5.ادم دروغگو وترسو به درد ریاست جمهوری نمی خوره 6. ایشون فقط می خواست هوچی گری کنه برای همین هی به مجری بدبخت گیر داد 7.ما ارامش برای مملکت می خوایم و نه ترسو بودن وهوچی گری 8. دیشب وقتی اروم شدم کلی به پرو بودن این ادم خندیدم 9. جای شما خالی
  • مسعود ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    وهاشمي يعني نظام سرمايه دارها , يعني ترس از آمريكا,يعني عقب نشيني ودست كشيدن از آرمانهاواهداف مقدس اين نظام برآمده از خون شهدا.
  • salar ۰۹:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متاسفم ایها کسانی بود که رفتار احمدی نژاد در مناظره ها 88مورد انتقاد قرار داد اما در عمل بااین رفنارش روی احمدی نژادو سفید کرد
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درعقب نشيني بي مهابا!!!!!!!!!!!
  • ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شما هم که فقط بلدین تهمت بزنید.......
  • ۰۹:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برادر من کسی با دادن تریبون به اینا ناراحت نیست..من دانشجو برای تک تک حرفای این آقا جواب داشتم چه برسه به صاحبین تخصص! کاش یکی از ایشون می پرسید میوه جنگ عراق کجا چیده شد؟؟؟؟ خاطره البرادعی پیشکشت!
  • ۰۹:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اون یکی شیخ اصلاحات کی بود؟؟؟؟؟ کروبی؟
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عشق است بچه های جنوب شهر.... رای ما.......جلیلی
  • ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بعد از مدت ها یاس و تردید ،مصمم شدم به آقای روحانی رای دهم امیدوارم آقای عارف هم با ایشان اعتلاف کنند به امید تدبیر و وحدت تمامی حامیان آفای هاشمی و دلباختگان امام امت وآرزوی این که حضرت حق دل ها ی مردم را به انتخاب فردی که بتواند احیاگر عزت ایران و آباد کننده ویرانه محصول شعارزدگی باشد هدایت نماید.
  • ۰۹:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ماکه برنامه ای ازایشون ملاحظه نکردیم.ازتوهین های به مجری خیلی بدم آمد.
  • رویا ۰۹:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    امام حسین قیام کرد چون نمی خواست زیر بار ذلت بره.این همه انقلاب کردیم و شهید دادیم تاشهدای هسته ای که حالا خیلی راحت بگیم نمی خواهیم و گردنمونو کج کنیم چرا چون گرسنه ایم؟
  • ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خوب است... شبکه های ماهواره ای که برای تخریب نطام است بس چی ......این همه خبر دروغ که بخش میکنند... سا ل۸۸ و بی بی سی و....که ازشماحمایت میکردند را فراموش نکردیم......
  • مهدی ۱۰:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    واقعا از این پاسخ ها چه مثبت چه منفی با این ادبیات از ایرانی بودن خود خجالت زده شدم
  • امیر ۱۰:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    امام علی (ع):خداوندبرپیشوایان عادل واجب کرده سطح زندگی خود را با مردم ناتوان برابر کنند تا فقیر را فقرش براشفته نکند/نهج البلا غه/ متاسفانه اقای روحانی بجای ارائه برنامه خود رو به ناسزاگویی و توهین به منتقدان خود اوردومشخص شد میزان تحمل نقد پذیری ایشان هنوزکه دولت را تشکیل نداده چه میزان است امان از ان روزی که دولت هم تشکیل دهند! البته در دوره اقای هاشمی هم ایشان اجازه کوچکترین انتقادی را نمیداد وتحمل مخالفت با خودش را نداشت. اما در رابطه با عدالت علوی که ایشان گفتند خوب است حدیث بالا را بخوانند وکمی فکر کنند بیاد میاورند که در همین دولت به اصطلاح سازندگی در اثر سیاست های اقتصادی غلطی که اجرا شد تورم بالای 50 درصد داشتیم از موقعی که اقای هاشمی گفتند: مدیران من باید اشرافی زندگی کنند فاصله طبقاتی و فساد اداری بوجود امدوروز به روز گسترش پیدا کرد.چرا در ان زمان ایشان ساکت بودند و صحبت از عدالت علوی نمیکردند؟ نکند مرگ فقط برای همسایه خوب است؟بهتر است ایشان به جای ...ود بهتر میدانند چه افتضاحی بوجود اوردند
  • ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این ایستگاه...... حاجی رسیدیم پیاده شو.........
  • برزین ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به نظر می رسد ما نیاز به بازخوانی مشی سیاسی امام علی (ع) بر اساس همان اصولی داریم که خود وی بدان پایبند بود. دو جمله تاریخی از آن حضرت هست: نخست این جمله که فرمود: «نَحْنُ النُّمْرُقَةُ الْوُسْطَى بِهَا یَلْحَقُ التَّالِی وَ إِلَیْهَا یَرْجِعُ الْغَال»، ما وسادة میانی روی سوار هستیم که هر که وامانده به ما می پیوندد و هر کسی که تندرو است، به ما باز می گردد. [نُمرقه فرشی است که روی زین سوار می گذارند و روی آن می نشینند. برای استعاره تعادل و میانه بودن از این لفظ استفاده شده است]
  • عمار ۱۰:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت چرا روحانی از ذلت خاتمی در کاخ ریاست جمهوری فرانسه نگفت چرا از پا رو میز گذاشتن جگ استراو رو میز مذاکرات و توهین به ایران نگفت حداقل انتظار از روحانی این بود که بفهمد اگر امریکا زورش به ایران میرسید قبل از افغانستان و عراق به ایران حمله میکرد لذا نترس جرات حمله ندارن. دفاع از فتنه ی او هم مثل معتادی بود که گفت زغال خوب هم... مسجد اتش زدید به جنگ دین رفتید اغتشاگر رو خداجو معرفی کردید اونوقت رقیب افراطی هست اونوقت تو معتدل و عادلی !؟
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به مثبت ها توجه نکنید تیم رسانه ای اصلاحات قویه یهو میزن تو یه سایت مثبت هار و بالا میبرن
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    همراه باتهمت و .............
  • ۱۰:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ولی خودمونیم یاد کروبی رو زنده کرد،مخصوصا با اون کلیدش فکر کنم کلید گنجه ی ننجونش بود ههههههههههههههه
  • ۱۰:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مشکلت اینه که ولایتی رو رها کردی با برنامه و صادق ولایی ...
  • محمدمهدی ۱۰:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    میلاد جان همین روحانی شما بود که سبب شد آمریکایی ها تمام اطلاعات نظامی و هسته ای ما رو به بهانه انرژی هسته ای سرک بکشن بعد هم تعلیق، بعد هم تحریم و بعد هم محور شرارت روحانی یه دروغگوی به تمام عیاره
  • ۱۰:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ناشناس اول جان مثل اینکه شما چرت میزدی پای برنامه عابدینی بهش گفت پس اتفاقات سعدآباد، بروکسل و پاریس چی شد؟(منظورش این بود که توی اون گفتگوها سنگین ترین تعلیق ها رو به ایران تحمیل کردن و چرا تو دروغ میگی و میگی همه دستاوردهای انرژی هسته ای کار منه؟) که بهش برخورد و با تندی گفت به کسی که توی گوشی به شما میگه........
  • ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    در جواب این ناشناس. در بی سوادی خودت هیچ تریدی نداشته باش درود بر همه افراد میانه رو
  • سعید امامی ۱۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من اشتباه منفی دادم تو هم اصلاحش کن
  • ۱۰:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ببخشید من اشتباهی منفی دادم این افراد تندرو نفسشون از جای گرم بلند میشه معنی بی پولی و گرسنگی و مریضی را نمی فهمند
  • سید حسن ۱۰:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    روحانی دیشب نشون داد که خلف صالحی برای کروبی ، هاشمی ، موسوی و خاتمیه . البته میدونین منظورم از صالح چیه دیگه ؟!!!
  • احمد ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    می خواستم چهره ی نفاقت روشن بشه که خودت روشن کردی!! :)
  • حسین اسطوره ۱۰:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقای روحانی خیلی مضطرب و عصبانی بودند و در مقابل شنیدن حرف مخالف اصلا بر اعصاب خود تسلط نداشتند. نوع برخورد ایشان اصلا در شأن یک روحانی نبود و به دور از ادب بود.
  • حسین اسطوره ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقای روحانی خیلی مضطرب و عصبانی بودند و در مقابل شنیدن حرف مخالف اصلا بر اعصاب خود تسلط نداشتند. نوع برخورد ایشان اصلا در شأن یک روحانی نبود و به دور از ادب بود.
  • برزین ۱۰:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حرفهای آقای دکتر روحانی انصافا حرفهای مستدل و منطقی ای بود لازم بود که بدونیم عدالت معنا و مفهوم گسترده ای داره و تقلیل دادن اون به تقسیم چند ریال پول؛بریدن سرعدالت با نام عدالت هستش
  • حسین ۱۰:۳۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با سلام راست میگه بنده خدا از نخست وزیر ترکیه یاد بگیرید یه آنتالیا ی اسلامی مثل ترکیه بزنید بعد پول بدید سر بچه شیعه و غیر شیعه رو تو سوریه این سلفی ها بیخ تا بیخ ببرن حالش رو ببرن---- وای بر ما تو رسانه رسمی کشور اسلام آمریکایی تبلیغ میشه
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زنده باد.........................جلیلی مااااااااا ایستاده ایم......
  • ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط...............جلیلی
  • محمد ۱۰:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من ، خانواده ام و فامیل هم همچنین نظری داریم
  • محمد ۱۰:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ناشناس حرف ... نزن//
  • ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    توای که فرق + و - رو نمی دونی اصلا نظر ندی بهتره!!
  • محمد ۱۰:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    راستی دکتر چه قدر قشنگ به جلیلی تیکه انداخت// (از بیاناتشون:ما زمان مذاکراتمون با روسا بزگ 3 کشور بود امام الان به جز اشتون 5 کشور دیگر مدیرکل میفرستند برای ما)
  • مطیع رهبر ۱۰:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تازه یادشون رفته رهبری گفت من خودم نباید وارد بشم این کار من نیست اینقدر جلوی اونا کوتاه نیاین کاش سر خم کردناش یادش میومد
  • ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تازه فهمیدم چرا،دکتر جلیلی،پا به عرض ی انتخابات گذاشته است............ زنده باد سرباز ولایت......سعید جلیلی
  • محمد ۱۰:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جوا ناشناس 2 رو آقای روحانی در برنامه به خوبی دادند
  • محمدمهدی ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی رای ما دکتر جلیلی
  • ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    .....فقط ......حاج ......سعید .......جلیلی.........
  • انقلابی ۱۰:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    طرفداراشو نگا خودشونو میکشن تا حرفاشو درست کنن خودتونم قبول دارین که برنامه خوبی نداره
  • ۱۰:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دمت گـــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــرم
  • محمد ۱۰:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت
  • محمد ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جناب شهروند واقعی چرا ناسزا می گویید // به نظر من بهتر است آقای خاتمی و هاشمی هر دو بر روحانی سرمایه گذاری کنند و عارف هم کنار بکشد//
  • ۱۰:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این ها همونایی هستند که دم از اخلاق می زنند ..... ببخشید استاد اخلاقتون کی بو ده.......
  • ۱۱:۰۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عجب اخلاقی........... سخنرانی خنده داری بود........
  • انقلابی ۱۱:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دلیل اینکه وارد بحث های 2شب پیش نشدند به خاطر اینکه اینقد مزخرف نگفتن انتقاد پذیریشم دیدیم
  • حسینی ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با سلام: متاسفانه ، کارشناس برنامه فقط بعنوان یک مجری حضور داشته ، بنابراین نمیتوانسته به غیر از سئوالها صحبت دیگری مطرح کند و با پاسخ دادن به دکتر با ایشان وارد بحث شوند، وگرنه متهم به گرفتن وقت دکتر میشد. در حالیکه دکتر از این موقعیت استفاده کرد و : الف : به ضرغامی اتهام زد که اجازه صحبت کردن را در سال 88 به مخافین ندادند، در حالیکه اصحاب فتنه در سال 88 سرمستانه اسب خودشون را میتازاندند و بجای اعلام موضع و پیگیری از مجرای قانونی، مواضع خودشون را در رسانه های بیگانه بیان میکردند. الف: پیشرفت هسته ای را نتیجه کار خودشان می دانستند، در حالیکه همه چیز پلمپ شده بود و فرمان رفع پلمپ را حضرت خامنه ای صادر کردند. ج: به از بین بردن تورم اشاره کرد بدون انکه بگه چطوری ، چون چطوری بودنش مهمه، در غیر اینصورت با یک لبخند رهبری به آنها همه تحریمها را میشد یک شبه از بین برد. و خیلی مطالب دیگه .......
  • حامد ۱۱:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به اين ميگن قدرت كلام. اول نسخه دولت و پيچيد و 8 سال حرفهاي اين دولت و يك شبه بر باد داد. بعد نسخه صدا و سيما رو تو خونه خودش پيچيد. مجري هم كه كلن نميتونست نفس بكشه. البته چقدر هم با سياست.
  • حامد ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به اين ميگن قدرت كلام. اول نسخه دولت و پيچيد و 8 سال حرفهاي اين دولت و يك شبه بر باد داد. بعد نسخه صدا و سيما رو تو خونه خودش پيچيد. مجري هم كه كلن نميتونست نفس بكشه. البته چقدر هم با سياست.
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بنده خداها با همه دعوا دارند....... آخه عابدینی چی کارکرد ه بود......... شرمنده ام............شرمنده ام.......
  • ۱۱:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اخه گفت ننگ برای شما
  • لیلا ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به این نمیگن شجاعت این بی خردیه!
  • ۱۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بعض ها فقط حرف میزنند.
  • جلیل ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با سلام خواهشا با هم طوری صحبت نکنید که کدورت پیش بیاد و ضمنا به صحبت های نامزدها کارشناسی نگاه کنید آقای روحانی از برنامه های خودش هیچ صحبتی نکردن
  • ضحی ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اینا مردمو چی تصور کردن مگه انتخابات اعضای شورای مدرسه است کلید در میاره شرم آوره به فرهنگ و شعور مردم توهین میکنن کم مونده پاشه یه کمدی بیاد رای جمع کنه بعدشم طرفداران ایشون یه مقدار در نوشتن کامنت ها رعایت ادب اسلامی کنید سنگ کسی و به سینه بزنین جنم ایرانی تو وجودش باشه بعدم یه موجی راه انداختید فضای مجازی رو پر کنین پس فردا رای نیاورد بگید تقلب شده تو رو خدا رقابت سالم...
  • نيما ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دوستان من اگر چنين فردي ريس جمهور شود فقط چهار سال دعوا در مملکت داريم ، 45 دقيقه نتوانست با يک مجري کنار بياد فقط مي گفت آقاي عابديني.....چه جور ميخواد با 2 ريس قوه ديگه کنار بياد!!!!!!!چه جوري!!!!!!!
  • ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط جلیلی
  • حسین ۱۱:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ینی کیلیدو که نشون داد ترکیدم دیگه... انگار داره تو مهد کودک حرف میزنه... ((ببینید کیلید مشکلاتتون دست منه...)) خدا ...
  • ۱۱:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ببخشید....قیمت بلیت ترکیه چه قدر است'
  • ۱۱:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شما ها چند نفرید هی دارید کامنت میذارید موج افرینی کنید بسه این فریب کاری ها
  • علی ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    واقعا از تمام عذر میخام اشتباهی + دادم یه دونه - اضافه کنید
  • ۱۱:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اشتب مثبت دادم منفیش کن
  • ۱۱:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مگه ايشون با همين copy paste ها رئيس جمهورشن
  • امیر ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مثلا برنامه جلیلی چیه ؟ فعلا تو اینها فقط قالیباف با برنامه اومده .
  • ۱۱:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    در سعد آباد هیچ قراردادی بسته نشد فقط یه بیانیه بود !
  • ۱۱:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نه اینکه احمدی نژاد تو مناظره های دور قبل جلوی طرف حرفشو زد !؟
  • ۱۱:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دوستان ميگفتن فلاني پوپوليسته ايشون روي احمدي نژاد را سفيد کرد. هرسال دريغ از پارسال که ميگن همينه !!! البته اينم يه نوع پيشرفته ديگه . مبارکه
  • حسین ۱۱:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    میخواستم مثبت بدم اشتباهی منفی زدم شرمنده
  • احمد ۱۱:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چی می گی آقااا؟!! این همه چیز ترکیه رو نگفت که، گفت به جای اینکه فک و فامیلمون رو ببریم سفرای خارجی سیاسی، بیایم از نخست وزیر ترکیه یاد بگیریم که کارآفرین هاش رو می بره با خودش. حرف بدی زد؟ چرا تعمیم می دی به همه چی حرفشو؟! همیشه کارتون همینه، شانتاژ و فرافکنی و حاشیه رفتن!
  • ۱۱:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کدخدا را ببین ده را بچاپ
  • Amir ۱۱:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما دکتر حسن روحانی
  • ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تو هم امتحانتو پس دادی بیسواد با امتهان نوشتنت !
  • ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تیم شما چی !؟ به سلامتی همه مسجدها هم اینترنت دار شدن !
  • حسین ۱۱:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شاید ایشون کم حافظه باشن و دوران خودشون رو یادشون رفته باشه اما مردم یادشون هست عملکرد این افراد رو درقضیه هسته ای و سیاست خارجی
  • ۱۱:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اصلا" نمی گذاشت ازش سوال بپرسه! یه ریز داشت می گفت تا وقتش تموم بشه
  • ۱۱:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    صدرا جان حالت خوبه ؟ مایع مال یه کامنت دیگه س؟ کجایی؟؟؟
  • ۱۱:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جواب ابلهان خاموشیست حرص نخورید بذارید فکر کنه رئیس جمهور میشه همین
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جدای از اینکه با نظرت موافقم کلمه صحبت رو خیلی قشنگ و خندهدار نوشتی
  • ۱۱:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام یحتمل برای تائید روحانی و تیم مذاکره کننده گانش !!!!!!!!!!!!!!!!!!
  • ۱۱:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام با شیوه ی محمودی !!!
  • ۱۲:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سلام البته یک عده هم میلیاردی بردند و می برند و پشتیبانی سیاسی دارند .... ادعا هم دارند ...
  • ابراهیم ۱۲:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقای ریشو؛این حرفای شما بیشتر به جای اینکه سازنده باشه،مخربه.هرکی افکار شخصی خودشو داره.شما حق نداری نظرتونو علیه یک شخص بکار بگیری و اینجوری حرف بزنی عزیز. به نظر من آقای جلیلی اصلح تر است.اما این نظر دلیلی برای نا لایق و نا اصلح بودن دیگر کاندیدا ها نیست دوست عزیز
  • ممد ۱۲:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آدم ها 2 دسته اند،يا خودشون بزرگند، يا كوچكند و مجبورند با كوچك كردن ديگران خودشون رو بزرگ نشون بدند.
  • حالا ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از کی تا حالا دستاورد دولت خاتمی دستاورد روحانی شده؟ ایشان فقط مسوول مذاکره بودند تمام افتخارات احمدی نژاد در باره هسته ای را اگر ببینید چند سال اول دولت نهم بود که کارهای دولت قبلی تکمیل شد الان کجاست پیشترفت هسته ای؟ تمام پروژه های ناتمام در دولت ایشان تکمیل شد بعد گفتند ما کردیم انگار یک شبه یک صنعت ساخته می شود.
  • ناشناس ۱۲:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کاش اول سواد نوشتن و تکمیل می کردی بعد از خدا کمی ترس در دل جای می دادی اونوقت با استدلال از ترسیدن از آمریکایا سیاست صحبت می کردی بچه ریشو
  • ۱۲:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جرات ندارن بگن اصلاح طلبیم چون دیگه جایگاهی ندارن نشون به اون نشون که هاشمی رو جلو انداختن که دیدین چقدر ضایع..............
  • فقط ولایتی ۱۲:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این آقا مجبوره شلوغ بازی در بیاره تا رای بیاره. مردم از دادن این شعارهای سیاسی و باندبازی خسته شدند. مردم اعتدال میخوان نه شلوغ بازی. به نظرم این آقا خیلی از وقت رییس جمهوری رو صرف بازیهای سیاسی خواهد کرد و باعث میشه اختلافات ادامه پیدا کنه. احمدی نژاد هم مثل هاشمی دیگه داره میره. دیگه دعوای اونها نباید تو دولت و قوای کشور ادامه پیدا کنه. مردم خودشون بهتر میتونن بین ایشان و آقای هاشمی قضاوت کنن.
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مگر جلیلی و ولایتی برنامه ارائه دادند خیلی می سوزید؟
  • ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تو مناظره مشخص میشه که کی تو مذاکرات چکار کرده.
  • رها راد ۱۲:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام (۱۳۹۱/۰۵/۰۳) عقب‌نشینى‌ها آنها را گستاخ‌تر کرد، طلبکارتر کرد. یک روزى بود که مسئولین ما قانع بودند که اجازه بدهند ما ۲۵ سانتریفیوژ در کشور داشته باشیم؛ آنها گفتند نمیشود! اینها قانع شدند که 5 تا سانتریفیوژ داشته باشیم؛ باز هم گفتند نمیشود! مسئولین ما قانع شدند که ۳ تا سانتریفیوژ داشته باشیم؛ باز هم گفتند نمیشود! امروز گزارش را شنیدید، یازده هزار سانتریفیوژ داریم! اگر ما آن عقب‌نشینى‌ها را، آن انعطافها را ادامه میدادیم، امروز از پیشرفت هسته‌اى هیچ خبرى نبود. بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار مسوولان و کارگزاران نظام (۱۳۹۱/۰۵/۰۳) در همین قضیه‌ى هسته‌اى، آن وقتى که ما با اینها همراهى کردیم و عقب‌نشینى کردیم - البته براى ما تجربه‌اى بود، اما این واقعیت است - اینها جلو آمدند؛ اینقدر جلو آمدند که من در همین حسینیه گفتم اگر بنا باشد که این روال از سوى آنها ادامه پیدا کند، من خودم وارد قضیه خواهم شد؛ و وارد قضیه شدم؛ ناچار شدیم؛ اینها کار ما نیست.
  • ۱۲:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اره تو هوچی گری تمام عیارن
  • ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درعقب نشيني بي مهابا!!!!!!!!!!!
  • ابراهیم ۱۲:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حسن روحانی هنوز کیک زرد سوخت هسته ای را تولید نکرده بود که به شیرکاکایوی انگلیسی دل سپرد! رای بیاورد قهوه قجری را به خوردمان می دهد
  • ۱۲:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    متاسفنه تندخو تشریف دارن و در مناظره ها خواهیم دید که چقدر زود از کوره در میرن.
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تا حالا فک کردي ايشون که تا حالا بودجه يه اداره رو برنامه ريزي نکرده چطور ميخواد بودجه کشور رو برنامه ريزي کنه...اشتباه نکنين دوباره...خواهشا ...از فشار اقتصادي داريم له ميشيم...يکم به اينم فک کنين
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از کی روحانی اصلاح طلب شده؟ شما فقط سابقه این آقا و گروههایی که باهاشون بوده رو ببین چه ربطی اصلاح طلبا داره ایشون؟
  • ۱۲:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به گزارش جهان،‌دکتر علی باقری معاون دبیر شورای عالی امنیت ملی، در حاشیه دوازدهمین همایش سراسری دبیران هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی کشور که در هتل جم مشهد مقدس در حال برگزاری است در پاسخ به سؤالی در ارتباط با اظهارات حسن روحانی مبنی بر اینکه اقدامات این شورا در آن زمان با تصویب و تایید رهبر انقلاب بوده است اظهار کرد: کسانی که امروز این مسائل را مطرح می‌کنند و اقدامات و ناکامی‌های خود را توجیه و به مقام‌های عالی نظام منتسب می‌کنند بنده به آنها توصیه می‌کنم که کتاب امنیت ملی و دیپلماسی هسته‌ای را مطالعه کنند. باقری افزود: این کتاب توسط کسی نوشته شده که در آن دوره مسئول مذاکرات بوده است؛ در صفحات 176، 177 ، 186، 294، 308، 798 و 801 این کتاب نویسنده مطالبی را آورده و به صراحت می‌گوید که خلاف نظرات مقام‌های عالی نظام عمل شده است.
  • دکتر ولایتی ۱۲:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این آقا مجبوره شلوغ بازی در بیاره تا رای بیاره. رییس جمهور صبور باید باشه نه تندخو که تحمل نظر مخالف رو نداشته باشه و به مخاطب توهین کنه. مردم از دادن این شعارهای سیاسی و باندبازی خسته شدند. به نظرم این آقا خیلی از وقت رییس جمهوری رو صرف بازیهای سیاسی خواهد کرد و باعث میشه اختلافات ادامه پیدا کنه. احمدی نژاد هم مثل هاشمی دیگه داره میره. دیگه دعوای اونها نباید تو دولت و قوای کشور ادامه پیدا کنه. مردم خودشون بهتر میتونن بین ایشان و آقای هاشمی قضاوت کنن.
  • حسن ۱۲:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این دیگه چه تیتریه . . . مگه یاد گرفتن کار خوب حتی از دشمن کار بدیه
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    شیخ هوشنگ روحانی متغیر به حسن! واقعا فکر میکنه... قابل توجیهه؟
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خواهشاً از طرف مردم!!!!!!! صحبت نکنید
  • ۱۲:۳۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقای روحانی فکر میکنه اگر جودهی کنه مردم گول صحبتاش رو میخوره. آدم کم صبر و تندخو که تو دانشگاه شریف هم زود از کوره رفتی و عصبانی شدی. یادمون نرفته.
  • ۱۲:۴۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بابا افتضاح طلبا دارن از حسن رفتار نظام سوء استفاده می کنن !!!!!!!!!
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ببین رای تو روحانی بود چون طرفدارای جلیلی اینقدر زود رنگ عوض نمی کنن !!!!!!!!!
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اسد جان مطمئنی بقیه رو دیدی و از این خوشت اومد؟!!!!!
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فکر کنم با اوضاعی که این یارو داشت مناظره ها اصلا انجام نشه ! هیشکی نبود با دوربین دعوا میکرد سر مجری داد میزد !
  • ۱۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اما رای ما جلیلی
  • مهدی ۱۲:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    این کلیدی که آخر برنامه نشون داد منو کشته!!!! خیلی خنده دار بود.این میخواد رییس جمهور بشه!!! چقدرم انتقادپذیر بود،داشت مجری رو میخورد.... یه بچه رو بذاری وضع موجود رو نقد میکنه.برنامه ات چیه؟؟؟؟؟
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ماشاالله چقدر هم طرفدار اجیرکرده داره! کلا در انرژی هسته ای رو تخته کردن حالا مدعی شدن. یکی بره از آقای زیباکلام بپرسه چرا توی اون زمان اومد توی دانشگاه تهران npt رو خوند و ترجمه کرد که دانشجوها بفهمن این موجودات ضعیف النفس دارن چه بلایی سر مملکت میارن. بعد بیان اینجا ادعا کنن 3000 تا سانتریفیوژ ساختن.
  • ۱۲:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با هم بده بستون دارن
  • ۱۲:۵۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    گل گفتی
  • ۱۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کافر همه را به کیش خود پندارد.. کسی که فکر استخدام کاربر به ذهنش میرسه لابد یه ریگی به کفش خودشه ترگل ورگل!
  • سرباز ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ایشون خیلی زود از کوره در رفتند.فکر نمیکنم تحمل انتقاداتی را داشته باشه
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نگران نباشید شایدبا ... دعواش شده بود
  • ۱۲:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت
  • ۱۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    و از طرف جک استراو و یوشکا فیشر و سایر مهمانان ضیافت سعدآباد...
  • محمد ۱۳:۰۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مشرق جان سعی کن همه نظرات و انعکاس بدی نه گزینه ای و نظرات خاص
  • ۱۳:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    به ناشناسی که گفته اینا اهل ریاکاری نبودن باید عرض کنم پس لطف میکردن همچنان ریاکاری نمیکردن!!!! خدایا چقدر بعضیا باید ساده باشن یا مردم رو ساده فرض کنن!!!!!!
  • ۱۳:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یعنی این کارگزارانی ها و اصلاح طلبها رو دارن! تمام سرمایه ملت رو به جیب زدن. حالا طلبکارن.
  • ۱۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با جلیلی به امید خدا همه چیز درست میشه
  • عاطفه ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت به رویا با جواب خوبش
  • ۱۳:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    من هم موافقم که همه اصلاح طلبها و تکنوکراتها و کارگزارانی ها و اصلا هر چی مخالف توی این مملکته روی روحانی سرمایه گذاری کنند. بعد دسته جمعی بشینیم ببینیم که تعداد این منفی هایی که اینجا به کامنتها داده میشه رای میاره یا نه!
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ايشون با عقده هاي فراوان حل نشده ميخوان رئيس جمهور بشن.جالبه
  • ۱۳:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ماشاالله خودشون مینویسن خودشون مثبت میدن. مردم همون سال که به گفتمان عدالت رای دادن، از رایی که به خاتمی داده بودن عذرخواهی کردن.
  • ۱۳:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مشابه همین کلید رو تو دست خارج نشینا هم دیدم
  • ۱۳:۰۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    همه ی مردم ایران که میدونن اینا تمام تاسیسات هسته ای رو تعطیل کردن. شهید احمدی روشن که از تعطیلی تاسیسات هسته ای ناراحت بود.
  • مهدا ۱۳:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رونمایی از کلید خاله ریزه اش خییییییییلی باحال بود. مسخره ترین کار ممکن رو کرد. چقدر به مجری بیچاره نوهین کرد! چقدر راحت در مورد هسته ای دروغ گفت !!!!! یادمون نرفته که رهبری خودش تعریف کرد که من مجبور شدم در این قضیه وارد بشم و به همون دولتی که تعلیق رو انجام داد بگم که تعلیق رو برداره . فکر کرده با هوچی بازی و صدا بلند کردن میتونه واقیت رو عوض کنه . ننگ با رنگ پاک نمیشه آقااااااااا
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فکر کنم فقط تو باشی که لذت بردی!
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    پیرمرد رو خوب اومدی!
  • ۱۳:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زدی تو خال
  • ۱۳:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چرا خودشونن. فیلم خاتمی رو که دیدی توی دانشگاه امیرکبیر چجوری ثابت میکنه زنده باد مخالف من رو!! با تهدید به اخراج دانشجوها. اینا هم همونن.
  • ۱۳:۱۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دقیقا من هم یاد سخنرانیهای آقای خاتمی افتادم که سوار موج احساسات میشد و سعی میکرد به جای دو کلمه حرف حساب شلوغ بازی در بیاره.
  • ۱۳:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مطمئنی طرفدار اصولکرایی هستی؟!!! شیوه ی جدیده؟!
  • ۱۴:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ما فقط به دکتر عزیزمان اقای جلیلی رای میدهیم.
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ب... !
  • ۱۵:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مومن اول املاشو تقویت میکنه که مسخره خاص و عام نشه
  • ۱۵:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    منطقش بیسواد خواندن دیگرانه !! بعلاوه از کوره در رفتن.
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    روحانی پر روست طرفداراش سنگ پای قزوین !!
  • ۱۵:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بچه ریشوی عزیز و فابریک!بازم که غلط نوشتی!تند درسته نه توند!قربون خودت و ریشتو سوادت
  • ۱۵:۰۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حالا که صنعت هسته ای ایران به اینجا رسیده فیلشون یاد هندوستان کرده !
  • ۱۵:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    پاسخ به چی ؟! خیانت ها یا جنایت ها ؟!!
  • ۱۵:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدا رو شکر ملت به سطحی از درک و شعور رسیدن که با طناب پوسیده اینا دوباره به چاه ویل نیفتن !!
  • ۱۵:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آخه توی بیسواد .بصیرت همان سواد فهم وشعوره
  • کیبورد بدبخت ! ۱۵:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدا شفا بده !
  • ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خب این نشون میده از سر جو گیری انتخابت رو کردی نه منطق
  • ۱۵:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    هشت سال خاتمی رو مرور کن برنامه هاشونو ملاحظه میکنید !!
  • رد جواب ناشناس | IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF | ۱۲:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷ ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تا منظورتون از برنامه چی باشه ؟! اگه فحاشی و دروغ باشه نه ارائه ندادند.
  • ۱۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اوک !
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ناشناس جون شما اصلا از برنامه چیزی سر در میاری که برای خودت میگی؟برنامه قوه مجریه فرق داره با برنامه هفتگی مدرست
  • ۱۵:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نه فقط تو ميدوني ....
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    با پررویی و فحاشی نمیتونی رای جمع کنی !
  • ۱۵:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    استاد هاشمی و استاد خاتمی
  • ۱۵:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از اینا پوپولیست تر ندیدم واقعا
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بعد دیگه حساب کن اگه مملکت دستش بیفته با مردم چه خواهد کرد
  • ۱۵:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    یعنی نسخه ما رو هم میپیچه و فاتحه مع الصلوات
  • ۱۵:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    روزنامه اصلاح طلب آفتاب، در جهت تخریب جلیلی ،جلیلی را بعنوان گزینه نهایی احمدی نژاد معرفی کرد و در صفحات هشت و نه شماره امروز خود حسابی به این موضوع پرداخت.
  • ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عجب تدبیر و امیدی !!!!!!!!
  • ایرانی ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خدارو شکر خودش رو در برنامه ای که میلیونی بیننده داره نشون داد ! بیسواد خودش است که دیگران رو اینگونه میبینه الحمدلله که رای جلیلی رو با این حرفهاش بیشتر کرد مردم شعور دارن اشتباه دوره اصلاحات رو تکرار نمیکنند راستی برنامه چی داشت !!!! درود بر جلیلی
  • ۱۵:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما دکتر جلیلی
  • ۱۶:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مردم به بی اخلاقی رای نمیدن
  • ۱۶:۱۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مردم یه غلط رو دوباره تکرار نمیکنن حالا میبینی جلیلی بسیار فهمیده و متخصص و باشعور و انقلابی رو ول نمیکنن به بی اخلاقی و خودفروشی رای بدن !
  • ۱۶:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دادا رای ما هم جلیلیه از کی تا حالا بی اخلاقی و تند خویی و خودفروشی و سرخم کردن جلوی غربیها منطق شده کور خونده رای بیاره
  • ۱۶:۱۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نظر شخصیته رای منم دکتر جلیلی
  • ۱۶:۱۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    لطفا روحانیت رو با جناب روحانی قاطی نکنید رای ما طلاب که جلیلیه
  • ۱۶:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما که جلیلیه با اخلاقه
  • ۱۶:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی با اخلاق و متخصص و با ایمانه
  • ۱۶:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دمت گرم دادا رای ما جلیلی
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تمام مسائل این چنینی زیر نظر مقام معظم رهیری هست و بوده حتی تعلیق غنی سازی ، جک استراو در خاطراتش نوشته بود که روحانی در لحظات انتخاب و پاسخ گویی با آقایان خامنه ای و خاتمی ارتباط برقرار می کرد .
  • ۱۶:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اونی که میسوزه جریان اصلاحاته با این تحفه ها که جلو انداخته ! جلیلی با عزت و افتخار رای میاره ان شاءالله
  • ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    احسنت را
  • رضا ۱۶:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آقای جلیلی چه برنامه ای داره که این وسط بسوزه.
  • ۱۶:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آفرین منم خیلی بدم اومد از الان شروع کرده بی اخلاقی رو
  • ۱۶:۲۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    منفی رو ببین گلم
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برای اینکه باید ماست مالی کنه دیگه ضمنا برنامه ای برای مردم نداره وگرنه وقت عمله نه حرافی
  • ۱۶:۲۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آدم کم حافطه باشه بهتره تا بی اخلاق بی اخلاقی در کلامش موج میزد
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط جلیلی
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عالی بود........عالی
  • . ۱۶:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    راستی برنامه های دکتر جلیلی رو چه کسی باید بیان کنه؟اصلا برناممه دارند.یا 4سال سخت دیگه در پیش داریم؟
  • ۱۶:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بی اخلاقی در صدا و سیما که با اون همه بیننده ! مردم اینها رو در رای دادن لحاظ میکنند
  • ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای منم دکتر جلیلی ننگ سعد آباد کام ما رو چنان تلخ کرد که فراموش نمیشه گذشته قابل دفاعی نداره برنامه ای هم برای آینده نداره
  • محمد ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    البته اگه احمدی نژاد که پرچمدار حسینی بود بهشون خس وخاشاک نمی گفت این اتفاق نمی افتاد.
  • شناس ۱۶:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اشتباها منفي دادم. شديدا +++++++++++++
  • ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    برو بابا کی بود کی بود دستم بود تقصیر آستینم بود
  • مجتبی ۱۶:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رفتار آقای روحانی با مجری خوب نبود .سخنانش بر خلاف سخنان رهبری بود. ظاهرا قصد داشتند تکرار ماجرای مناظره سال 88باشند ولی جایگاه مجری را با نامزد مقابل عوضی گرفته بودند دوستان که خواهان سازش هستند نیم نگاهی به مصر قبل از بیداری اسلامی که مظهر سازش ورابطه صمیمانه با امریکا است و به وهابیون دست پرورده اسرائیل و امریکا در عراق افغانستان سوریه و حتی پاکستان بیدازند وبا دیدن جنایت های آنها و جهاد نکاح آنها، حلال شمردن زنان دختران شیعه شاید به خود بیاین هرچند میدانند و می بیند. شاید قدرشناس شهدا و ایثارگران باشند
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نمردیم و منطق رو فهمیدیم ! بد اخلاقی منطقتونه ! مردم کور نبودن همه چیز رو دیدن
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی که اصلا برنامه نداره
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ننگ سعد آباد رو مطالعه کن داداش بعئ میفهمی روشنگری یعنی چه !
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    البته رضایی هم برنامه داره
  • ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    دمت گرم
  • ۱۶:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ایشون مثل احمدی نژاد اسم کسی رو نبرد
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    فقط جلیلی
  • ۱۶:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تهمت نزن مسلمون
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    قالیباف همون شهردار باشه فایده اش بیشتره!
  • ۱۶:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    آفرین
  • دوست ۱۷:۱۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    عزیزان رهبری فرمودند : ادب و احترام همدیگر را حفظ کنید.چرا به هم ناسزا می گید ؟؟؟!!!
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    منم یاد ابو موسی اشعری افتادم
  • ۱۷:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی
  • ۱۷:۱۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما هم جلیلییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییییی
  • ۱۷:۲۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی
  • ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    جلیلی
  • ما ۱۷:۲۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    هزارتا مثبت
  • ۱۷:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    سوخته بود بی ادب
  • ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    کور خونده
  • ملت ۱۷:۲۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درود برحقیقت .فقط روحانی ناجی ملت .جلیلی مردم رابه پرتگاه میبرد وخائن وبیسواداست.
  • ۱۷:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ما به بی اخلاقی رای نمیدیم ما به تهمت زنیها رای نمیدیم ما به توهم رای نمیدیم ما به چراغ سبزها به آمریکا رای نمیدیم ما به عقب نشینی رای نمیدیم ما به بیانیه ننگین سعد آباد رای نمیدیم ما به ابوموسی اشعری رای نمیدیم ما به دکتر جلیلی رای میدهیم اصلاحات خیلی وقته از صحنه سیاسی کشور حذف شده حتی برای خود روحانی هم بیان اینکه طرفدار اصلاحات است ننگ بود
  • جوان مجرد بیکار افسرده سالم ۱۷:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    رای ما روحانی
  • مردم ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم...فقط دکترروحانی
  • امیر ۱۷:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اینه بچه ریشو احتمالأ از ریشوهای طالبانه نفوذ کرده به ایران تازه داره فارسی یاد میگیره گناه داره دلشو نشکنید
  • امیر ۱۷:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    حیدری که بجز سر تکون دادن وتائید کردن کاری بلد نیست
  • مردم ۱۷:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    بی اخلاقی با حرف دل مردم فرق دارد...بی اخلاقی فقط از شما واحمدینژادتون برمیادوبس....
  • فریاد ملت ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    درودبرخاتمی .سلام برروحانی
  • فاطمه ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    مثل هزیون های تو خواب میمونه!!
  • ۱۷:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    زرشک اتفاقا فقطه فقط جلیلی دلتون رو الکی خوش نکنین بعد بگید رای مارو پس بدین؟ والا (:
  • ۱۷:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    از منفیهات معلومه البته کسی مشرق نمی خونه
  • ۱۷:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    ما هم براش آرزوی تقوامداری داریم جلیلی رو عشق است
  • ۱۷:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    نه منم لذت بردم
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    چه بانمک عصبانی شدی شما (:
  • ۱۷:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    تشکر بابت اطلاع رسانی
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    اونم چه رنگی! از جلو نظام به نفش- نفش!!!
  • ۱۷:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۷
    0 0
    خ خ خ خ خ ها والا!
  • علی ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    برید حرف های پدر شهید هسته ای ،شهید احمدی روشن رادر جواب حرف های بی مدرک حسن روحانی درسایت ها بخونید اقای روحانی شما خون به دل خانواده شهداکردید
  • علي ۰۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مشرق چرامنتشرنميكني.اگه تحصيل درانگلستان بده خودجليلي درهمان جاتحصيل كرده.
  • مهدی ۰۰:۱۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    از همون گذشتشم نمیتونه دفاع کنه فقط اومده ماست مالی گذشتشو کنه آینده کجا بود؟
  • مهدی ۰۰:۲۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ناشناس سوم نخندون مارو :))
  • مهدی ۰۰:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    میگه دیگه با اینکه مضحکه ولی بعضیا هستن که طرفدار حرف های مضحکن
  • ۰۰:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اول حرفو بفهم بعد نظر بده
  • عباس ۰۰:۵۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    لازم نیست علی یا دیگران زیر دیپلم حرف بزنند. بهتر است شما زودتر فکری به حال دیپلم گرفتن خودتان بکنید.
  • ۰۱:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اینجا جایی برای پیرمرد ها نیست
  • chrik ۰۲:۵۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    کاش جلو یوشکافیشرکوبنده بود.
  • ۰۲:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دروووووووووووووووووووووووووود بر جک استراوی احمق
  • ایرانی مسلمان ۰۳:۰۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    این اقا اگر می توانست کاری برای پیشرفت کنه حتما قبلا می کرد متا سفانه اایشان وامثالشان جز سازش وتسلیم چیزی نمی دانند ونمی خواهند
  • ایرانی مسلمان ۰۳:۰۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ای کاش شما که این قدر دم از راستی میزنید یک سری هم به سایتهای طرف دار این اقایان میزدید ومیدید چه اراجیفی تحویل ملت میدهند
  • ایرانی مسلمان ۰۳:۲۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حالا که مردم اینقدر دانا هستند که برای بهتر زندگی کردن تو بغل ماهواره رفتند این را هم بگو که چقدر از نظر فرهنگی پیشرفت کردن-لابد این سطح زیاد طلافها واین بی حجابی ها که ان هم باعث طلاغ میشود واین رفتارهای بی دینی در خانواده -و تربیت شدن بجه ها پای ماهواره هاودرنتیجه اختلافات وجنایت های عجیب ودزدیهای بی جا که نتیجه زیاده خواهی جوانان است وبه دروغ مسائل اقتصادی را پیش می کشند از استفاده های ان است
  • ابوالفضل ۰۳:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مثبت به خاطر پیرمرد++++
  • مهدی ۰۳:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خیلی مهم! خیلی مهم! خیلی مهم! سند دروغ بودن ادعاهای ..: متن كامل بيانيه ی كاخ سعدآباد به شرح ذيل است : ۱ - بر مبناي دعوت دولت جمهوري اسلامي ايران وزيران امور خارجه انگليس ، فرانسه و آلمان در تاريخ ۲۱ اكتبر ۲۰۰۳ به ايران سفر نمودند.مقامهاي ايراني و وزراء بعد از مشورتهاي زياد، درباره اقداماتي براي حل و فصل همه مسايل باقيمانده آژانس بين المللي انرژي اتمي در خصوص برنامه هسته اي ايران و ارتقاء اعتماد براي همكاريهاي صلح آميز در زمينه هسته اي ايران توافق نمودند. ۲ - مقامهاي ايران مجددا تاييد نمودند كه سلاح هسته اي در دكترين دفاعي ايران جايي ندارد و برنامه و فعاليتهاي هسته اي ايران صرفا درزمينه صلح آميز بوده است . آنها تعهد جمهوري اسلامي ايران به رژيم عدم اشاعه هسته اي را تكرار نموده و وزرا را مطلع ساختند كه : الف ) دولت ايران تصميم گرفته است كه با آژانس بين المللي انرژي اتمي همكاري كامل نمايد تا به الزامات و پرسشهاي باقيمانده آژانس ،بصورت شفاف بپردازد و آنها را حل و فصل نموده و هرگونه قصور احتمالي رادر چارچوب آژانس روشن نموده و اصلاح كند. ب ) براي ارتقاء اعتماد و با نظر به رفع همه موانع براي همكاري در عرصه هسته اي : اول ) دولت ايران با دريافت توضيحات ضروري تصميم گرفته است كه پروتكل الحاقي را امضاء و فرايند تصويب را آغاز كند. دولت ايران تا پيش از تصويب پروتكل ، به عنوان تأييدي بر حسن نيت خود، به همكاري با آژانس مطابق با اين پروتكل ادامه خواهد داد. دوم ) دولت ايران درحالي كه درچارچوب نظام عدم گسترش حق دارد انرژي هسته اي را براي اهداف صلح آميز توسعه دهد، داوطلبانه تصميم گرفته است كه همه فعاليت هاي غني سازي اورانيوم و بازفراوري را به صورتي كه آژانس تعريف مي نمايد، تعليق نمايد. ۳ ) وزيران خارجه انگلستان ، فرانسه و آلمان از تصميمات دولت ايران استقبال كردند و موارد زير را به آگاهي مقامات ايران رساندند: الف ) دولتهاي متبوع آنها حق ايران را براي استفاده صلح آميز از انرژي هسته اي برابر با پيمان عدم گسترش سلاح هسته اي «ان پي تي » شناسايي مي كنند. ب ) بنابر نظر آنها پروتكل الحاقي به هيچوجه قصد مخدوش كردن حاكميت ،وقار ملي و يا امنيت ملي كشورهاي عضو را ندارد. پ ) بنابر نظر آنها اجراي كامل تصميمات ايران كه توسط مدير كل آژانس بين المللي انرژي اتمي به تأييد برسد، بايد موجب شود كه شوراي حكام آژانس وضعيت كنوني را حل و فصل نمايد. ت ) سه دولت معتقدند كه اين امر موجب خواهد شد كه راه براي گفت و گو بر مبناي همكاري هاي درازمدت باز شود و از اين طريق به كليه طرفهاي موردنظر درباره برنامه توليد انرژي هسته اي ايران اطمينان رضايت بخشي داده خواهد شد. به محض اينكه نگراني هاي بين المللي ، ازجمله نگراني هاي سه كشوركاملا برطرف شود، ايران مي تواند انتظار داشته باشد كه به طور آسان تري به فناوري مدرن و اقلام ديگري در حوزه هاي مختلف دست يابد. ث ) آنها با ايران براي ارتقاء امنيت و ثبات در منطقه از جمله ايجادمنطقه عاري از سلاح كشتار جمعي در خاورميانه مطابق با اهداف سازمان ملل متحد، همكاري خواهند كرد.
  • ابوالفضل ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    عشق چشاتو کور کرده!!
  • ابوالفضل ۰۳:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    گل گفتی
  • ابوالفضل ۰۳:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    از امام حسین مایه نذار خواهشا اگه اینجوری بود امام حسین ویارانشون هم تشنه بودن پس باید زیر بار ذلت میرفتن؟ هیهات مناالذله
  • ابوالفضل ۰۳:۵۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دستت طلا
  • تهراني ۰۵:۳۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ببين سال چه كسي را روي تاقچه نظام نشاندند ؟! چرا رد صلاحيت نشد ؟!‌ البته قاليباف هم مثل ايشان سخن گفت .
  • رضایی ۰۸:۵۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    با سلام : برخورد آقای دکتر روحانی با مجری درباره سئوال هسته ای خیلی تند بود وبه نظر بنده باتوجه به بیان آقای روحانی درخصوص انتقاد پذیر بودن دولت احتمالی آینده ایشان درست نیست .
  • ۰۹:۲۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    خفه شو اون دنيا بايد جواب تهمت هايت را بدي
  • محی الدین ۰۹:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بی سواد! حاظه نه حافظه
  • محی الدین ۰۹:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما دکتر ولایتی
  • ۰۹:۴۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ایت الله حائری:در تعزیه یکی شمر و یکی امام حسین (ع) می­ شود. مشکل ما این است که فعلاً اصولگرایان باورشان شده است امام حسین­ اند و طرف مقابل شمر است. اصلاح طلبان هم خود را کمتر از حسین بن علی و اصولگرایان حاکم را کمتر از یزید بن معاویه نمی دانند! رقابت اجتماعی همان تعزیه است و لازمه تعزیه همان نقش­ هاست. باورمان باشد که برادریم و باید با کمک هم مشکلات را حل کنیم خدا روزی کند همه آنچه را درک می­ کنیم بگوییم نه اینکه از ترس افتادن پرچم عمار بودن از دستمان ادراکاتمان را کتمان کنیم!
  • ۰۹:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ایت الله حائری:زنده و جاوید باد دلهایی که از طرفین که قدمی به سوی هم برمی­ دارند. مبارک باد دست­ های طرفین که یکدیگر را می­ فشارند و رحمت بر زبان هایی که اخوت و برادری فراموش شده را به یاد می­ آورند. کاخی از آبرو، که دانه دانه آجرهایش از بی آبرو کردن برادران دینی به دست آمده، کاخ مبارکی نیست. شهرت و قلم و عنوانی که از این راه به دست آمده جز پشیمانی عاقبتی ندارد!
  • رضا ۰۹:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رفتار آقای روحانی خیلی هم خوب بود چون بدون کاغذ و قلم حرفهاشو کاملا از حفظ و قدرت تکلم هم عالی و یک ساسی تمام عیار.پس رای ما دکتر روحانی.
  • ناشناس ۱۰:۰۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    من به اقای عارف رای میدم باز زمان اقای خاتمی وضع بهتر از این بود.ادمای که شبیه احمدی نزادو افکاراتشون مثل اونه رو بی خیال بدبختمون کردن
  • ایناس ۱۰:۱۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما فقط روحانی،سیاستمدار واقعی،اینقد جلیلی،جلیلی نکنید
  • علي ۱۰:۱۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقای روحانی با خرج کردن رهبری در این عرصه می خواهند تصمیمات خود را به ایشان نسبت دهند که زهی خیال باطل... شیوه رهبری در هر دوره ریاست جمهوری دادن آزادی عمل به رئیس جمهور منتخب مردم است. و هنگامی که سیاستهای هسته ای آقای خاتمی با شکست مواجه شد رهبری فرمودند: «همان دولت که تعلیق را انجام داده است همان دولت باید تعلیق را بر دارد». و چنین شد که به دستور رهبری تعلیق سایت نطنز به اتمام رسید.»
  • مهدی ۱۰:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    1 0
    "کمپین حمایت از آقای عابدینی در برابر توهین کاندیدا"
  • ۱۰:۴۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما دکتر جلیلی
  • ۱۰:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    امثال همین رویاها هستهند که نفسشون از جای گرم و بالای شهر بلند میشه.یا از سر جهل و نادانی و دل نسوزاندن برای هموطنانشون اظهار نظرهای مدل چگوارایی و فیدل کاسترویی میکنند.ببخشیدا برای هسته ای شدن مگه چقد زمان لازمه؟! نتیجه هسته ای شدن چه بوده؟×! برق هسته ای شده؟! دنبال بمب اتمند عزیز به قیمت گرسنه بودن مردم.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    ایکاش برای مملکت داری اتفاقا یک ویا چند عمروعاص میداشتیم.حتی اینم نداریم.
  • ۱۰:۵۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    احسنت.بیسوادهای بصیرت فروش.
  • میراب ۱۱:۰۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    نمیدونم چراوقتی آقای روحانی میبینم یاد کروبی میفتم!
  • ناشناس ۱۱:۰۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    اقای روحانی تودیگه چی میگی چرافعالیت های هسته ای تعطیل کردی-چرا از سران فتنه حمایت کردی وخیلی از کارای دیگرت -حالا هم که میگی از نخست وزیر ترکیه یاد بگیریم چی را یاد بگیریم مبارزه با اسلام -ادم کشی -باج دادن به امریکا-دوستی بااسراییل-کشتن مسلمانان سوریه-ای کاش میگفتی از امام وشهدا یادبگیریم
  • ساناز خسروى ۱۱:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام. به عقيده من آقاى روحانى بسيار عالى صحبت كردن! الحق كه لايق رياست جمهورى هستن! شرط ميبندم اونايى كه دفعه قبل از روى بى تدبيرى به احمدى نژاد راى دادن ، اين دفعه هم ميان به اين يارو جليلى راى ميدن! به حتم اگه جليلى بياد رو كار اوضاع از اين افتضاحى كه هست بدترم ميشه!! لياقت بعضيا همينه كه اين چنين موجوداتى در راس بيان و مثلا كشوردارى كنن!! به هر حال اميدوارم هر چى كه به صلاح مردم و مملكت باشه اتفاق بيفته.
  • ناشناس ۱۴:۲۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    علی بهت توضیح داده.وقتی نفهمیدی منظور آقای روحانی رو نظر نده. درود بر روحانی
  • ۱۴:۳۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    با شعارهای تندی که علیه یارانه بگیرها شهرستانی ها و بی سواد خواندن منتقدان حادثه سعد آباد داد تمام شهرستانی ها و متوسط به پایین ها رو از دست داد
  • ناشناس ۱۴:۳۱ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    شما دیگه صحبت از عدالت نکن که حرف ها از دولت اصولگراتون دارم.. .. .
  • پدرام ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    روحانی اصلا در شهرستان ها شناخته شده نیست انتظار ندارید که با 5 میلیون رای بالاشهری ها انتخاب بشه؟؟
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۳۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما فقط روحانی.تو همین سایت اصولگرا و طرفدار جلیلی هم شکستتون داین چه برسه به سایتهای اصلاح طلب.
  • ناشناس ۱۴:۳۶ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    بچه ریشو.دولت اصولگراتو اگه ادامه پیدا کنه دو سال دیگه باید گاری سوار شیم.اونوقت تو میگی عقب گرد نظام. اونوقت خودتو نظام میبینی. درود بر روحانی
  • ناشناس ۱۴:۳۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فعلا که شما جیگرید.درود بر روحانی
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۴۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر روحانی
  • ناشناس ۱۴:۴۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط روحانی
  • ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    فقط روحانی تا چشتون دراد
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر روحانی
  • ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    آقا محمد مثل این که شما بیسوادی ، کدوم مدیر کل اونهایی که میان مذاکره معاونان وزرای امور خارجه ی کشور خود در مورد ایران هستند حالا بیسواد کیه ؟؟؟؟؟ ها ، بیسواد کیه ؟؟؟؟؟ جواب بده بیسواد کیه ؟؟؟؟؟ یه چیز دیگه جلیلی هیچ وقت در مقابل اونها جا نزد ولی روحانی .... (دیگه خودتون میدونین ، ارزشی هم نداره که وقتمو بذارم تا براتون اثبات کنم چون خودتون همشو میدونین)
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    کاملا درسته.درود بر روحانی
  • جواب توهین توهینه ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    مزخرفو امثال جلیلی گفتن نه روحانی
  • ناشناس ۱۴:۴۷ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    متاسفم که شما هیچ چیزی از قوانین بین الملل و ... نمیدونید. آخه یه ذره اطلاعات جمع کنید بعد نظر بدین. خدااااااااا ببین چه آدمایی پیدا مین!!!! درود بر روحانی
  • ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام بر روحانی
  • ناشناس ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای من روحانی
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر حسن روحانی
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    رای ما روحانی
  • ناشناس ۱۴:۵۰ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    سلام بر روحانی
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درووووووووووووووووود بر روحانی
  • درود بر حسن روحانی ۱۴:۵۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    درود بر روحانی
  • نیما ۱۴:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    حمید راست میگه کلیدش دست منه ، کلیدش دست منه ، کلیدش دست منه ... انگاری اومده مهد کودک واقعا برای طرفدارای این آقا متاسفم
  • ۱۶:۴۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    داداش حسن رادرست کن
  • راحیل ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    دوستای عزیز خواهشا بدون شناخت از کسی جانبداری نکنید اگه هم مخالفید توهین نکنید..... دوره آقای روحانی ایران شد محور شرارت!پرونده هسته ای خبر دارید به کجاها رسید؟ آفای روحانی محترم ولی آیا بدرد ریاست جمهوری میخوره؟ به نظر من وقتی اون موقع تسلیم آمریکا و اروپا شد و پاسخی نداشت حالا هم نداره! بیاید عاقلانه انتخاب کنیم
  • خلیل ۱۹:۰۳ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    روز اول هم گفتیم زنده باد احمدی نژاد آخرش دیدی چه شد؟همه چیز رو خراب کرد از اقتصاد تا روابط خارجی 20 سال کشور انداخت عقب
  • ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۲/۰۳/۰۸
    0 0
    به غیر از جلیلی و حداد..هر کی میخواد بشه بشه
  • IR ۱۷:۵۰ - ۱۴۰۰/۰۷/۲۴
    0 0
    خدا کند یکی پیدا بشه اقای روحانی را به خاطر این فلاکت بازخواست کند.
  • IR ۱۸:۵۲ - ۱۴۰۱/۱۲/۰۶
    0 0
    با آرزوی موفقیت برای مجری این گفتگو

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس